Jump to content
Shipfriends

Takisg

eMembers
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

About Takisg

Recent Profile Visitors

481 profile views
  1. Polmyt : Βλεποντας το παντως σκεφτομουν οτι θα μπορουσε να γινει μια ωραια μετασκευη σε επιβατικο Όντως το σκαρί θα γινότανε πολύ καλή σε ΕΓ/ΟΓ όμως πιστεύω ότι αυτό θα είχε επιτυχία πριν απο 25-30 χρόνια!!! Τωρα είναι πλέον αργά για 1 πλοίο που κοντεύει τα 50 έτη!!!
  2. Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες όσον αφορά τα πλοία αλλα στη συγκεκριμένη περίπτωση πήγα και στις 2 περιπτώσεις με κλειστού τύπου πλοία που μάλιστα έκαναν ακριβώς τον ίδιο χρόνο!!! Βέβαια θα μου απαντήσεις οτι ήταν διαφορετικό μέγεθός,σωστο κ παλι αλλά η διαφορά και πάλι ειναι μεγάλη!!!
  3. Kαλημέρα και καλό τριήμερο σε όλους στους συμφορουμίτες . Έχω μία απορία που σε κάποιους μπορεί να φανεί παιδική Πρόσφατα έκανα 2 διαφορετικά δρομολόγια στο Ιόνιο με διαφορά 2 ημερών το ένα ήταν Κυλλήνη - Πόρος Κεφαλλονιάς το οποίο πλήρωσα εγώ και το Ι.Χ. μου με επιστροφή μέσω κράτησης από το site της εταιρείας " με έκπτωση " 98,00€ Αντίστοιχα λόγω δουλειάς μετά από 2 μέρες έκανα το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα με επιστροφή και μέσω κράτησης από το site της εταιρείας " με έκπτωση " πλήρωσα 50,00€ Η ερώτηση μου είναι αφού τα ναυτικά μίλια είναι σχεδόν τα ίδια γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη οικονομική διαφορά ; Κερδίζει τόσο πολύ η μία εταιρεία ή μπαίνει μέσα η αλλή; Παίζει ρόλο ότι στην Ηγουμενίτσα υπάρχει ανταγωνισμός και στην Κυλλήνη μονοπώλιο;
  4. Θυμάμαι ότι τον τελευταίο καιρό που ταξίδευε πριν τον παροπλισμό του το πλοιο κινιόταν από 28-30 κόμβους!!!
  5. Πάντως βλέποντας και το YUN HAI και το TRIMAS KANYA φαίνεται πόση δουλειά και χρήματα έχουν πέσει (στα δικά μας πλοία) Δ.ΣΟΛΟΜΟΣ & ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.!!! Υ.Γ. Σίγουρα και στα 2 πλοία έχουν γίνει τουλάχιστον 3 μετασκευές αυτές της πλώρης& πρύμνης (καταπέλτες) & σίγουρα εχουν χτίσει ξενοδοχειακό!!!! (πηγές: marine traffic & το shipspotting)
  6. Κι αυτό το πλοίο όπως και τα υπόλοιπα της εταιρείας περιμένουν την άρση των μέτρων κι ίσως ξεκινήσουν το καλοκαίρι!!!
  7. Εγώ δεν μπορώνα καταλάβω γιατι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί το ithaki diamond!!!
  8. Διαβάζοντας όλες τις απόψεις των φίλων του forum για το μέλλον της ΑΝΕΚ το βλέπω δοσοίωνο!!! Η δική μου άποψη είναι συγκεκριμένη, δηλαδή εάν κάτσουμε κι αναλύσουμε την εταιρεία θα δούμε ότι τα πλοία της αυτή τη στιγμή εχουν ένα αντίτιμο αξίας περίπου 200 εκ. €, σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε κ το brand name τις εταιρείας στις γραμμές που εξυπηρετεί & τα έσοδα που μπορεί να κερδίζει η εταιρεία με σωστη αναδιάρθρωση καθε χρόνο!! Τελικά πόσο μακριά είναι τα 350εκ. € (που χρωστάει η εταιρεία)από τα περιουσιακά στοιχεια της; Κι άν μία τέτοια κίνηση & ελέω κορωνοιού αξίζει σαν επένδυση αφού θα μείνει ελιε με τον 1 ή αλλο τρόπο ο μοναδικός παίκτης στίς γραμμές!!
  9. Καλή Ανάσταση σε όλους τους φίλους του forum κι εύχομαι να βγούμε γρήγορα από αυτόν τον κυκεώνα της πανδημίας!!!!
  10. Σύμφωνα με τον Π100 που εχει πάντα καλές πληροφορίες ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΑΡΟΣ-ΙΟΣ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ !!!
  11. Μιλάμε για 1 βαπόρι 47 ετών πλέον που ούτε πολύ μεγάλο είναι , έχει σοβαρή ζημιά μεγαλύτερη της αξίας του και μικρο πρωτόκολλο σε επιβάτες και γκαράζ και μία εταιρία που απ'οτι φαίνεται δεν διαθέτει ικανή ρευστότητα για την επισκευή του!!! Θεωρώ πως είναι πολύ μακριά η λειτουργία του και καθημερινά πλησιάζει όλο και πιο πολύ την φλόγα του διαλύτη!!!!
  12. Άμα δεν μπορεί να πουλήσει και να φύγει!!!!! Δεν πάει άλλο έχει κουράσει!!!!
  13. Γνωρίζει κάποιος συνφορουμίτης σε ποιο στάδιο είναι οι εργασίες στο πλοίο όσον αφορά την εγκατάσταση των νέων μηχανών;
  14. Γνωρίζει κάποιος φίλος ποιο θα είναι το μέλλον του πλοίου; Ακούγεται πως θα ναυλωθεί ή θα πωληθεί σε διάφορες εν ελλάδι εταιρείες!!!
  15. Το πλοίο βρίσκεται στον ΝΜΔ εδώ και 50 μέρες γνωρίζει κάποιος φίλος να μας πει ποιά είναι η πρόοδος των εργασιών και πότε αναμένετε να επιστρέψει το πλοίο;
×
×
  • Create New...