Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

  • Replies 922
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δλδ μπορεί να πιάσει σε Δονούσα? 

Ε τότε γιατί δεν δίνουν λίγα παραπάνω να εξυπηρετεί και τις υπόλοιπες μικρές Κυκλάδες (Δονούσα, Κουφονήσια, Σχοινούσα, Ηρακλειά)?? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://ellinikiaktoploia.net/caldera-vista-ολοκλήρωσε-τα-δρομολόγια-του-τι-θα/

Αναμενόμενο, επομένως θα κάνει μεγάλο κυκλο για Μαρμάρι εκτός και αν περνάει ανάμεσα στο ξερονήσι και την Χρυσή άμμο που δεν νομίζω να υπάρχει περιπτωση να μπορεί αν και δεν είμαι γνωστης επί του θέματος

 

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά περνάει.Αλλά με σταθερη πορεία στο μέσον του στενού και με μπουνάτσα αφού τα βάθη βλέπω να είναι περίπου 10 μέτρα.Μία επι τόπου αυτοψία και με νέες βυθομετρήσεις ίσως να βοηθούσε.

Για να επανέλθω στο θέμα,πιστεύω πως θα παρακάμψει τη συγκεκριμένη προσέγγιση με τη δικαιολογία της επιχωμάτωσης της Καρύστου.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Στο σημείο είναι εξαιρετικά σπάνιο να μην έχει αέρα ειδικά το καλοκαίρι με τα μελτεμια καθημερινά έχει δυνατους ανέμους. Οπότε το καθιστά εξαιρετικά δυσκολο μαζί με τα βυθισματα

5 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Για να επανέλθω στο θέμα,πιστεύω πως θα παρακάμψει τη συγκεκριμένη προσέγγιση με τη δικαιολογία της επιχωμάτωσης της Καρύστου.

Και εγώ έτσι το κόβω... 

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
21 hours ago, pilot said:

Κάποια ημιφορτηγα μεταξύ Τήλου κ Καμείρου, αλλά και μεταξύ Καρδαμαινας κ Νισύρου σίγουρα μπορεί να τα εξυπηρετήσει (μεταξύ Καρδαμαινας κ Καμείρου δε νομίζω ότι υπάρχει μεταφορικό έργο- υπάρχουν άλλες επιλογές). Ας μην ξεχνάμε πάντως ότι πια υπάρχει κ ο Σταυρός για τα μεγαλύτερα (συν τα blue star)

Έτσι κι αλλιώς η προκήρυξη (ΑΔΑ:ΨΝΝΘ4653ΠΩ-
ΞΙΗ) των εν λόγω άγονων προυποθέτει απλά την ύπαρξη 70τμ για φόρτωση παντός είδους φορτία χωρίς συγκεκριμένες απαιτήσεις σε γραμμικά μέτρα ή οτιδήποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Σε συνέντευξη του προέδρου των επαγγελματιών και αντιδημάρχου τουρισμού Σαμοθράκης Γιάννη Γλήνια, ο δημοσιογράφος αναρωτιέται γιατί κάποιοι στην Σαμοθράκη επιμένουν στην γραμμή Σαμοθράκη - Καβάλα. Ιδού λοιπόν οι απαντήσεις:
 
Ο κύριος Γλήνιας δεν έδωσε πειστικές απαντήσεις που να λύνουν τις εναγώνιες απορίες του κυρίου Σταύρου Αποστολίδη, γιατί κάποιοι επιθυμούν διακαώς την επανέναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Καβάλα. Το έχω κάνει πολλές φορές μέσα από το blog, δεν θα κουραστώ να το κάνω όσες φορές χρειαστεί, έτσι και τώρα παίρνω το ρίσκο να απαντήσω εγώ στον «««συνάδερφο»»» μου, που έχω ιδία πείρα.
Πριν 50-60 χρόνια όσο αυτονόητη για την Σαμοθράκη ήταν η σύνδεση της με την Αλεξανδρούπολη, άλλο τόσο ήταν και με την Καβάλα, κάτι που ίσχυε τουλάχιστον μέχρι το 2000, με τεράστια επιτυχία 5-6 δρομολόγια την εβδομάδα, τους καλοκαιρινούς μήνες, με το ΑΡΣΙΝΌΗ, που ήταν πάντα γεμάτο, αφήνοντας κόσμο και αυτοκίνητα έξω για το επόμενο δρομολόγιο και ταυτόχρονα 2-3 δρομολόγια καθ' όλη την διάρκεια του έτους. Αυτό μειώθηκε λόγω των επιδοτήσεων και εν συνεχεία κόπηκε λόγω του κακού προγραμματισμού των δρομολογίων σε συνδυασμό με την τραγικότατη για το νησί μας υπόθεση Παυλίδη... Άλλο που δεν ήθελε η Αλεξανδρούπολη και ο Έβρος...
Τυγχάνει να έχω καταγωγή από την Καβάλα, έχω πολλούς συγγενείς, φίλους και γνωστούς σε όλο τον νομό Καβάλας και στην Δράμα, όποτε πηγαίνω ή όταν επικοινωνούμε, δεν με ρωτούν οι περισσότεροι τι δρομολόγια έχει από την Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη, αλλά δε θα βάλουν πλοίο από Καβάλα... Το ίδιο συμβαίνει και στην Θεσσαλονίκη, όπου έχω επαφές επαγγελματικές όσο και ιατρικές. Όταν υπήρχε ακόμη η γραμμή της Καβάλας, πολλοί βιοτέχνες ερχόταν για τριήμερα, γιατί τους βόλευαν οι ώρες... Η καραμέλα των Αλεξανδρουπολιτών για την Εγνατία έχει κουράσει και δεν είναι πάντα βολική για όλους..... Πολλοί προτιμούν να μπούνε στο καράβι και να βγούνε στον προορισμό τους, από το να οδηγήσουν, να πληρώσουν καύσιμα και διόδια...
Η Καβάλα με την Θεσσαλονίκη συνδέονται με το ΚΤΕΛ και προς τις 2 κατευθύνσεις κάθε ώρα, αυτό σημαίνει ότι φτάνοντας ο φαντάρος, ο φοιτητής, ο επαγγελματίας της Σαμοθράκης, ο ηλικιωμένος από Θεσσαλονίκη στην Καβάλα ή από Σαμοθρακη στην Καβάλα θα περιμένει το πολύ 1 ώρα για να συνεχίσει το ταξίδι του προς Σαμοθρακη ή Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. Ενώ μέσω Αλεξανδρούπολης πρέπει να γίνει ολόκληρος σχεδιασμός για να βολέψει κάποιον να ταξιδέψει, παραθέτω σχετικό παλιότερο άρθρο μου.
Ο Σέρβος, ο Κροάτης, ο ... Σκοπιανός ή ο Βούλγαρος από τις Δυτικες περιοχές, όταν σκεφτεί να έρθει διακοπές στην Βόρεια Ελλάδα, η Σαμοθράκη είναι από τις τελευταίες προτιμήσεις, όταν περνάει Χαλκιδική, Θάσο, παραθαλάσσιο μέτωπο Π.Ε Καβάλας, ενώ από την Καβάλα του γίνεται πιο εύκολο...
Αφήσα τελευταίο το θέμα που πονάει περισσότερο την Αλεξανδρούπολη, θα ανοίξει και πάλι για τους εμπόρους του νησιού η εναλλακτική αγορά της Καβάλας, την οποία τότε προτιμούσε μεγάλος αριθμός εμπόρων της Σαμοθράκης...
Για να μην κουράσω σταματάω εδώ πιστεύω να έδωσα πειστικές απαντήσεις τόσο στον κύριο Αποστολίδη όσο και στους υπόλοιπους Εβρίτες που αναρωτιούνται γιατί κάποιοι στην Σαμοθράκη επιμένουν τόσο πολύ με την γραμμή της Καβάλας. Αλλά τους κατανοώ... 
Κρατάω ως θετικό το σχόλιο του προέδρου Επαγγελματιών και αντιδημάρχου τουρισμού Γιάννη Γλήνια που είπε σε σημείο της συνέντευξης ότι υπάρχουν θετικά στο να ξανά ενεργοποιηθεί η γραμμή της Καβάλας. Στο κάτω κάτω ας δοκιμαστεί μία χρονιά με όσο το δυνατόν σωστότερα - βολικότερα δρομολόγια και αν δεν πετύχει, ας μην συνεχιστεί... Έτσι άλλωστε δεν έγινε με την Λήμνο "πέτυχε" (;)... και όχι μόνο συνεχίστηκε αυξήθηκε από 3 σε 6 μήνες.
Την εκ νέου σύνδεση Σαμοθράκης  - Καβάλας προωθούν και μέσα από την Καβάλα, όπως συχνά κάνει η σελίδα k-tipos.gr, σήμερα μάλιστα δημοσίευσε άρθρο με τίτλο: Χαιρετίζουμε την πρόσκληση ενδιαφέροντος, για την επαναλειτουργία της γραμμής Σαμοθράκη-Καβάλα. Ο αγώνας μας πρέπει να ενταθεί ώστε η πλευρά της Καβάλας να διεκδικήσει την γραμμή, όπως αναφέρει το παραπάνω άρθρο στην τελευταία παράγραφο και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο:
"Επειδή δεν είναι εύκολο να εμφανιστεί «ξεκάρφωτα» μία νέα εταιρεία, για να παρέχει μεταφορικό έργο στις δύο γραμμές, καλούμε τους τοπικούς άρχοντες και ιδιαίτερα τους βουλευτές, να κάνουν επαφές με πλοιοκτήτες, για να τους πείσουν να δηλώσουν ενδιαφέρον στην πρόσκληση του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής. Το κάλεσμα αφορά και τους δημάρχους Καβάλας-Θάσου, διότι είναι οι άμεσοι εκπρόσωποι των τοπικών κοινωνιών. Και οφείλουν να ασχολούνται με όλα τα ζητήματα που απασχολούν τους δημότες των Δήμων τους. Ένα σοβαρό ζήτημα, είναι η εξυπηρέτηση των δημοτών στην θαλάσσια συγκοινωνία Καβάλας-Θάσου. Είναι μεγάλη ευκαιρία, επίσης, να επαναλειτουργήσει η γραμμή Σαμοθράκη-Καβάλα, με ενδιάμεσο σταθμό την Θάσο."
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 11/19/2021 at 3:53 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι μαθαίνω το SUPER JET ετοιμάζεται για να ξεκινήσει στην γραμμή, νομίζω ότι αυτό με τα 42 μέτρα φώναζε από μακριά ότι θα είναι ένα από τα 2 τζετάκια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γιατι οτι κ να βαλεις θα καιει περισσοτερα απ οτι το superjet   κ τετοια εποχη με μηδαμινη κινηση!μπορει κ απο τα στοιχεια να ειδαν πως κ η μεταφορα ι.χ. ειναι μικρη οποτε δεν αξιζει να βαλεις μεγαλυτερο ταχυπλοο

Link to comment
Share on other sites

Μα γι αυτο τον λόγο είναι και επιδοτούμενες, για να βγαίνουν τα έξοδα και με πολύ μικρή κίνηση, και μην ξεχνάτε ότι έκτος απο ιχ τα ενδοκυκλαδικά μεταφέρουν και πολλά προϊόντα χύμα στο γκαραζ απο τα μεγάλα νησιά στα μικρά, τώρα πως θα γίνετε αυτό; για να μην αναφέρω και τα συνεργία του ΟΤΕ που πηγαίνουν στα μικρά νησιά για τις βλάβες.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μιλάμε για φωτογραφικό διαγωνισμό;Άμα τους ενδιαφέρει το μικρό μίσθωμα και η οικονομία σε θαλάσσιες γραμμές μεγάλης σημασίας που δίνουν ζωή σε νησιά,γιατί δε δίνουν τη γραμμή σε καίκι;

Οι συνδέσεις μεταξύ νήσων και δη απομονωμένων επιβάλλεται να περιλαμβάνουν και μεταφορά οχημάτων αλλά και μικρών φορτίων.Επίσης τα πλοία σε αυτές τις γραμμές πρέπει να ταξιδεύουν και με ένα 7αρι και να μη ταλαιπωρούν το νησιώτη-ακρίτα.

Η εξέλιξη αυτή με αφήνει έκπληκτο για μία ακόμη φορά για το πώς λειτουργεί αυτό το ανίκανο κράτος.

Ιδανικό για μένα ήταν το Σαόνησος.Σαν πλοίο και σαν χαρακτηριστικά.Δε με ενδιαφέρει ο χ και ο ψ πλοιοκτήτης ή εταιρεία,αλλά το καλό των νησιωτών.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Το ανίκανο κράτος μπήκε τις προηγούμενες μέρες στο στόχαστρο γνωστού πλοιάρχου, ο οποίος κατηγορούσε τις υπηρεσίες για μη τήρηση των δρομολογίων συγκεκριμένης ακτοπλοικής εταιρείας, που δεν προσέγγισε την Σύρο τη Δευτέρα τα ξημερώματα και που έβγαλε ανεκτέλεστα πριν καν βγάλει δελτίο ανέμων η ΕΜΥ.

Να φανταστώ οτι ως αμερόληπτος θα αναθεματίσει και τώρα υπουργείο και εμπλεκόμενη εταιρεία για την κατάντια των ενδοκυκλαδικών χωρίς δυνατότητα μεταφοράς ΙΧ. Τι; Όχι;

4 hours ago, speedrunner said:

Από ότι μαθαίνω το SUPER JET ετοιμάζεται για να ξεκινήσει στην γραμμή, νομίζω ότι αυτό με τα 42 μέτρα φώναζε από μακριά ότι θα είναι ένα από τα 2 τζετάκια!!!!!

ΥΓ: Τι φωτογραφικός διαγωνισμός και κουραφέξαλα. Αποδέκτες της πρόσκλησης είναι ο ΣΕΕΝ και η Seajets ! Και στο τέλος η πρόσκληση απευθύνεται προφανώς στον ΣΕΕΝ λέγοντας να ενημερώσει άμεσα τα μέλη του.

Τι να ενημερώσει βρε Γιαννάκη, αφού φρόντισες να ενημερώσεις εσύ κατευθείαν τη Seajets. 

ΟΥΤΕ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΛΕΟΝ. ΑΥΣΥΓΚΡΑΤΗΤΟΙ.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, speedrunner said:

Από ότι μαθαίνω το SUPER JET ετοιμάζεται για να ξεκινήσει στην γραμμή, νομίζω ότι αυτό με τα 42 μέτρα φώναζε από μακριά ότι θα είναι ένα από τα 2 τζετάκια!!!!!

Καλά φαίνεται να μαθαίνεις speedrunner. Το jetaki έχει βάλει πλώρη για το Λαύριο...

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτά που αναφέρονται με βρίσκουν σύμφωνο για φωτογραφικούς διαγωνισμούς, επιδοτήσεις που πληρώνεις το ίδιο εισητήριο κτλ το θέμα τι κάνουμε ολοι λέμε το πρόβλημα και δεν δείνουμε λύσεις ή εστω ιδέες. Πρόταση κλείσιμο ολων των λιμανιών για το συγκεκριμενο πλοιο και σε οποιο δεν βοηθαει τους κατοικους αλλα μονο τους εφοπλιστες μονο με αυτο το τροπο θα ασχοληθουν τα τσοντοκαναλα με τα προβληματα του κοσμου 

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι αν θέλουν να πετύχουν ένα συγκεκριμένο σκοπό το πάνε σίγα σιγά και μεθοδοδικά. Τι εννοώ;Ότι εκεί που είχαμε μικρό συμβατικό που έπερνε φορτηγά πήγαμε στο μικρό ταχύπλοο με γκαράζ στο Άνδρος στη συνέχεια incat και σία και τώρα στα μικρά jetakia χωρίς καθόλου γκαράζ.Οι νησιώτες κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να διαμαρτυρηθούν μην αφήνοντας το να δέσει.

Αν ήθελαν να μειώσουν το χρόνο ταξιδιού των δρομολογίων του μικρού συμβατικού που είχε η γραμμή πχ 10 ώρες για Ανάφη ας έκαναν αναπροσαρμογή στα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περί τα 70 εκατ. ευρώ είναι το χρέος του Υπουργείου προς τους Ακτοπλόους για την εκτέλεση Covid δρομολογίων και άγονων γραμμών με συμβάσεις δημόσιας Υπηρεσίας.

Προφανώς μέχρι τέλος του χρόνου δεν πρόκειται να γίνει τίποτα , οπότε από Φλεβάρη και βλέπουμε αν έρθουν better days για τα ταμεία του Ελληνικού Δημοσίου.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Όσο διαβάζω αυτά τα "Covid δρομολόγια"και μου έρχονται στο μυαλό μία-μία οι αρπαχτές αυτού του Ολύμπους, μου'ρχεται να πηδήξω από τον 5ο...

Κάτι τέτοια αστροπελέκια, κανονικά, πρέπει να τους πιστολιάσει στην ψύχρα. 

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο θυμάμαι μια αρπαχτή έκανε το Ολυμπους(διορθώστε με αν κάνω λάθος). Η πιο μεγάλη ξεφτίλα είναι ότι επιδοτουταν ταχύπλοο όχι μόνο από Πειραιά για Κυκλάδες, αλλά και από Ηράκλειο για Σαντορίνη(!!) εν μέσω lockdown. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...