Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τώρα εάν θα βάλει φέτος τα scrubbers είναι άγνωστο γιατί υπάρχουν σκέψεις για να πάει πιο πίσω όλο το πρόγραμμα της εγκατάστασης των scrubbers στα υπόλοιπα πλοία του ομίλου.

Οικονομική ειναι η αιτία αυτής της σκεψης;

Edited by proud_ionian
move
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
Posted

Λογικη κινηση καθως ειναι τα μονα πλοια του ομιλου  με μεγαλες καταναλωσεις λογω οτι ταξιδευουν με τις κανονικες ταχυτητες τους για να βγαινουν τα δρομολογια τους

Posted

Ρότα για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας έβαλε η Attica Group, η οποία δηλώνει έτοιμη να καταθέσει εκδήλωση ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του σχετικού διαγωνισμού για την πώληση του 67% του Οργανισμού (ΟΛΗΓ). Επισημαίνεται ότι η Attica Group έχει πολύχρονη και σοβαρή παρουσία στις γραμμές της Αδριατικής και ειδικότερα στη διασύνδεση της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας με τα ιταλικά λιμάνια του Μπρίντεζι, του Μπάρι και της Αγκόνας.

Σύμφωνα με όσα έχει πληροφορηθεί η «Ν», η Attica Group, που ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2020 μειωμένα έσοδα και αυξημένες ζημίες σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα λόγω της πανδημίας, θα δηλώσει «παρών» στον διαγωνισμό, ενώ άλλες πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι η εκδήλωση ενδιαφέροντος για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι το πρώτο βήμα διεύρυνσης των δραστηριοτήτων του ομίλου σε νέα επιχειρηματικά πεδία, συγγενή με την ακτοπλοΐα, όπως τα logistics και ο τουρισμός.Επισημαίνεται ότι ενδιαφέρον για την Ηγουμενίτσα έχει εκδηλώσει και ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, ο μεγάλος ανταγωνιστής της Attica στις γραμμές της Αδριατικής.

Ναυτεμπορική

 

  • 3 weeks later...
Posted

Η Attica ανακοινωσε οτι η ICAP, (γνωστη εταιρια οικονομικων συμβουλων και πιστωτικων αξιολογησεων,  λαμβανοντας υπ'οψιν τα δεδομενα της πανδημιας και τις επιπτωσεις τους, καθως και το γενικοτερο οικονομικο προφιλ της εταιριας, την κατεταξε σε κατηγορια Β (χαμηλου πιστωτικου κινδυνου μεν, αλλα μια βαθμιδα χαμηλοτερα).

Απο οτι καταλαβαινουμε απο την ανακοινωση, η τακτικη δημοσιοποιουμενη αξιολογηση πιστωτικου κινδυνου της εταιριας, ειναι μεσα στα πλαισια των δεσμευσεων που εχει αναλαβει, κατα την εκδοση του προσφατου κοινου ομολογιακου δανειου

  • 4 weeks later...
Posted

2 βραβεια hospitality για τον ομιλο.

Quote

Gold Βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Advertising and Performance Campaign»

Silver Βραβείο στην κατηγορία «Best Greek Coastal Shipping Company»

αυτο το αργυρο στο βραβειο καλυτερης ελληνικη ακτοπλοϊκη εταιρια, θυμιζει λιγο το ανεκδοτο ετρεξα μονος μου και ηρθα δευτερος

Posted

Μπα, ήρθε δεύτερη πίσω από τις Μινωικές. Βέβαια στο διαγωνισμό (υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού) βραβεύσανε μέχρι και ξενοδοχείο ημιδιαμονής.

  • 1 month later...
Posted
Quote

Η Attica Group είναι η πρώτη Ελληνική εταιρεία στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, τα πλοία της οποίας πιστοποιήθηκαν σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό περί ανακύκλωσης πλοίων (Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 1257/2013) λαμβάνοντας το σχετικό Certificate on Inventory of Hazardous Materials από τον Lloyd's Register. Ταυτόχρονα, σε εθελοντική βάση, η Attica Group έλαβε και τη δήλωση συμμόρφωσης (Statement of Compliance on Inventory of Hazardous Materials) σύμφωνα με την αντίστοιχη διεθνή συνθήκη του Χονγκ-Κονγκ.

αλλη μια διακριση:rolleyes:

Συμμορφωση με ευραπαϊκο κανονισμο, που η εφαρμογη του ειναι υποχρεωτικη απο 31.12

Posted

Ισχύει κανονικά και για τα πλοία που κάνουν εσωτερικούς πλόες . Από 1/1/2021 τα πλοία πρέπει να εχει εκπονηθεί η μελέτη για IHM και να έχουν εκδοθεί τα πιστοποιητικά . 

Μοναδικές εξαιρέσεις ειναι οι κάτωθι :

1)Πολεμικά πλοία, βοηθητικά πλοία ή άλλα πλοία των οποίων ιδιοκτήτης ή φορέας εκμετάλλευσης είναι ένα κράτος και τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή μη εμπορικών δημόσιων υπηρεσιών.
2)Πλοία χωρητικότητας κάτω των 500 τόνων (gross tonnage - GT).
3)Πλοία τα οποία καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους πλέουν μόνο στα ύδατα που υπόκεινται στην κυριαρχία ή τη δικαιοδοσία του κράτους μέλους του οποίου φέρουν τη σημαία.

Πολυ καλά έκανε λοιπόν η Attica , που πιστοποίησε τα πλοία της για IHM αλλά σίγουρα δεν είναι η μόνη εταιρεία όπως διατείνεται , αφού όπως συμπεραίνεται  ειναι υποχρεωτικό για τα υπό Ελληνική σημαία πλοία . 

  • 5 weeks later...
Posted
On 7/13/2020 at 11:08 PM, Annivas said:

Ακούγεται οτι ο ομιλος βρίσκεται Σε προχωρημένες συζητήσεις με Βορειοευρωπαικα Ναυπηγεία για την ναυπήγηση 3 επιβατηγών ταχυπλοων catamaran τα οποία πιΘανοτατα θα προορίζονται για τις γραμμές του Σαρωνικου ώστε να αντικαταστήσουν τα δελφίνια . 

Τελικά επιβεβαιώθηκε η φήμη !!!

https://www.attica-group.com/attachments/article/2638/SYMFWNIA_GIA_TH_NAFPIGISI_TRIWN_YPERSYGXRONWN_PLOIWN_TYPOY_AERO_CATAMARAN_GIA_TIS_GRAMMES_TOY_ARGOSARWNIKOY.pdf

Posted

Πολύ ευχάριστα νέα. Αυτά τα νέα καταμαράν θα αντικαταστήσουν τα flyingcat ή τα δελφίνια;

Posted

Μετά από το Blue Star Patmos το μακρινό 2012, έχουμε και πάλι νεότευκτα από Ελληνική εταιρεία. 

Η ναυτεμπορική έχει και απεικόνιση του πλοίου. Σε μέγεθος θα είναι όσο και τα δελφίνια περίπου (36 μέτρα)

Οπότε βάσει διαστάσεων μάλλον πως φέτος είναι η τελευταία χρονιά των δελφινιών της HSW.

Posted

Εξαιρετική εξέλιξη! Επιτέλους υλοποιείται ένα project που βρίσκεται στα σκαριά περισσότερο από μια πενταετία και καθυστέρησε για διάφορους λόγους. Το κόστος δεν είναι καθόλου αμελητέο  αλλά πρόκειται για μια σημαντικότατη και αναγκαία  αναβάθμιση για τα νησιά του Σαρωνικού.

Posted
7 minutes ago, Nick the Greek said:

... στις καινούριες έννοιες και τεχνολογίες. Αυτές που πρέπει σιγά-σιγά να βλέπουμε όλο και περισσότερο. Ο στόλος βοά για ανανέωση. Αυτή είναι η Attica που θέλουμε να βλέπουμε, πρωταγωνίστρια και καινοτόμο.

 

8 hours ago, Orestis said:

Εξαιρετική εξέλιξη! Επιτέλους υλοποιείται ένα project που βρίσκεται στα σκαριά περισσότερο από μια πενταετία και καθυστέρησε για διάφορους λόγους. 

ας ελπισουμε να δουμε συντομα και στα συμβατικα του ομιλου αναλογες εξελιξεις

Posted (edited)

Υπάρχει πλάνο και για τρίτο blue star που θα βαλει scrubbers αυτό το χειμώνα;

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Φέτος το χειμώνα μόνο το Blue Star Delos και το Blue Star Myconos θα βάλουν scrubbers, που οι εγκαταστάσεις είχαν παραγγελθεί από πέρυσι, αλλά δεν μπήκαν λόγω της πανδημίας.

  • 1 month later...
Posted
On 1/29/2021 at 12:31 AM, proud_ionian said:

 

ας ελπισουμε να δουμε συντομα και στα συμβατικα του ομιλου αναλογες εξελιξεις

Και ναι...

Σύμφωνα με τις πηγές μου από τη βόρεια Ευρώπη, η Attica ψάχνεται για ναυπήγηση 2 RoPax. Η εταιρεία στοχεύει στο να κάνει χρήση του κονδυλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανανέωση του στόλου των κρατών μελών με πλοία που θα φέρουν τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον και αυτό συνεπάγεται ότι η κατασκευή θα πρέπει να γίνει σε Ευρωπαϊκά ναυπηγεία. 

Δυστηχώς δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο αλλά σίγουρα οι όλες συζητήσεις είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο. 

Ελπίζω οι συζητήσεις να οδηγήσουν σε συμφωνίες και να δούμε, επιτέλους, νέα πλοία φιλικά προς το περιβάλλον στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...