Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εχει ανεβει το πετρελαιο 300% πανω σε σχεση με περυσι.Λογικο να περασει αυτη η αυξηση και στον πελατη.

Παντως @margaritis24 οσα πλοια δεν εχουν βαλει scrubbers παιρνουν καυσιμα σχεδον στην ιδια τιμη με τα ταχυπλοα οποτε πλεον σε αυτο τον τομεα δεν εχουν μεγαλη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 945
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όχι απαραίτητα. Όσα πλοία δεν φοράνε scrubber δεν παίρνουν απαραίτητα MGO. Υπάρχουν και φθηνότερες επιλογές.

Δεν είναι λογικό να περάσει καμία αύξηση στον πελάτη. Τόσα χρόνια η τιμή του πετρελαίου ανέρχεται και κατέρχεται συχνά. Σε περιόδους παρατεταμένης χαμηλής τιμής, οι εταιρείες θα έπρεπε να μειώνουν τις τιμές τους και αντιστοίχως όταν η τιμή του πετρελαίου τρώει ράλι ανόδου, να τις αυξάνουν. Βέβαια κάτι τέτοιο θα σήμαινε αλλαγή τιμών κάθε 3 με 5 μήνες, κάτι δύσκολο. Όμως είναι εξόφθαλμα καταχρηστική η συνεχής αύξηση των τιμών και ποτέ η μείωση αυτών. Αυτό ισχύει για όλους τους κλάδους, όχι μόνο στη ναυτιλία. (θυμηθείτε οτι με την πτώση του ΦΠΑ στην εστίαση, ουδείς μείωσε τιμές)

Η Attica εχει ξεφύγει λοιπόν, και κάποιος θα έπρεπε να την φρενάρει. Μεθοδεύσεις όπως αυτές που κατεργάζεται ήδη ο κ. Σακέλλης είναι απαράδεκτες. Έχεις το μονοπώλιο, δεν θα γίνεις κι η κότα με τα χρυσά αυγά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα οτι παιρνοuν MGO παιρνοun VLSFO το οποιο ομως τωρα ειναι μολις 30 δολαρια φθηνοτερο απο το πρωτο ο τονος.Ενω απο το ifo π καιγαν παλια ειναι κοντα στα 200 η διαφορα τοuς.

Link to comment
Share on other sites

Η Blue Star για Νάξο μέχρι τέλη Μαΐου το είχε 34 ευρώ. 

Εκεί στον Ιούνιο το πήγε 37.

Από Νοέμβριο θα πάει στα 39.5. 

Σε ένα 5μηνο από 34 στα 39.5!!! 

Νομίζω είναι υπερβολική αύξηση για την παρούσα τιμή καυσίμων, που για αρκετά χρόνια κατά το παρελθόν, πριν το 2015, ήταν σχεδόν κανόνας...

Επίσης όταν και αν κάποτε πέσουν τα καύσιμα η τιμή μάλλον θα παραμείνει εκεί.Τουλάχιστον αυτό ήταν το δεδομένο του παρελθόντος. Ότι ανέβαινε δεν έπεφτε, εκτός αν μειωνόταν κάποιος φόρος. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα έλεγα οτι με το σπαθί της ανακηρύσσεται ως η εταιρεία της χρονιάς ! Δεν άφησαν τίποτα όρθιο!! 2 φορές μεσα σε ενα πεντάμηνο υπερβολικές αυξήσεις -αυτή τη φορά ακόμα και στα οχήματα- έκαναν ονειρο απατηλό το όποιο δωρεάν εισιτήριο που υποτίθεται έπαιρνες αφου προηγουμένως είχσν ανεβάσει τους πόντους στην κάρτα που αυτοί καθιέρωσαν ενώ έχουν καταργήσει εδω και ενάμισυ χρόνο το εισιτήριο των 20€ το οποίο ψευδέστατα διαφημίζουν στις ιστοσελίδες τους.

Link to comment
Share on other sites

Μα γιατίιιιι ????αφού είναι η καλύτερη εταιρεία και μας αγαπαει όλους,επιβάτες,μεταφορείς,πράκτορες!!!Σας παρακαλώ μην κατηγορείτε την ''ελληνική'' εταιρεία που θέλει μόνο το καλό μας 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Στα ξενοδοχεία μπαίνει η Attica Group

Quote

 

 Η εταιρεία που είναι γνωστή για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις ανάμεσα στα ελληνικά νησιά και τα μεγάλα λιμάνια της χώρας καθώς και για τα δρομολόγια στην Αδριατική θάλασσα με τα πλοία Blue Star Ferries, Hellenic Sea Ways και SuperFast Ferries, θέλει να κάνει το επόμενο βήμα επέκτασης σε ένα συμπληρωματικό κλάδο με αυτόν της επιβατηγούς ναυτιλίας.

Το όνομα της νέας εταιρείας είναι Attica Blue Hospitality Α.Ε. και έχει μοναδικό μέτοχο της Attica Συμμετοχών. Σκοπός της είναι η παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών – κυρίως πολυτελείας και α΄ κατηγορίας - τροφοδοσίας εκδηλώσεων και υπηρεσιών εκμίσθωσης - διαχείρισης ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων που δεν προορίζονται για κατοικία.

 

 

Περισσότερα εδώ. Ακούγεται πως η πρώτη επένδυση θα αφορά ξενοδοχειακή μονάδα της Νάξου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Νέο για όσους δεν διαβάζουν shipfriends:)

On 6/11/2021 at 4:26 AM, MILTIADIS said:

Ακουστηκε-εκτος διαδικτυου-oτι ο γνωστος Κρητικος επιχειρηματιας Γιαννης Γρυλλος της Sky Express εδειξε πολυ προσφατα ενδιαφερον για την Attica η οποια btw ειναι και το τελευταιο περιουσιακο στοιχειο που εχει απομεινει πλεον στη MIG.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 12/3/2021 at 12:35 AM, proud_ionian said:

Έκτακτη ΓΣ στις 23.12 'η στις 30 αν δεν υπαρξει απαρτια.

Μοναδικο θεμα η διανομη των κερδων απο προηγουμενες χρησεις.

Eγκρίθηκε η διανομη κερδων, στη σημερινη Γ.Σ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σκεφτομαι οτι εχει ερθει πια ο καιρος να ληφθει μια αποφαση για το πως θα..τιτλοφορειται στο μελλον ο στολος του ομιλου καθως οπως και να το κανουμε το να διατηρεις 3(προσεχως 4)διαφορετικα εμπορικα σηματα μεσα στον ιδιο γεωγραφικο χωρο το λες και παγκοσμια πρωτοτυπια.

Προσωπικα πιστευω οτι το Hellenic Seaways εχει τα μεγαλυτερα περιθωρια επιτυχιας καθως θεωρω οτι θα μπορεσουν να πουλησουν καλυτερα την οποια ελληνικοτητα του σχηματος.

Εναλλακτικα και για να μην απογοητευτουν και οι φιλοι @margaritis24 και @proud_ionian που κινουνται σε αλλους οροφους της λεωφορου Συγγρου 123-125 :D δε θα με χαλαγε και ενα νεο ονομα οπως Attica Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Συντροφισσες και Συντροφοι:P shipfriends, συντροφε @MILTIADIS,  υπαρχει και το παραδειγμα του ομιλου inditex, που κανει καριερα με τουλαστιχον οκτω (επικερδεστατα) εμπορικα σηματα.

Αν ηταν στο χερι μου, θα κρατουσα μονο την Africa Moroco Link:P, γιατι ταιριαζει απολυτα τοσο στη διολισθηση των ποιοτικων standards του ομιλου (και στο customer service και στην εικονα των πλοιων γενικοτερα), οσο και στη βουτια που εχει κανει η χωρα μας τα τελευταια χρονια, προς τον τριτο κοσμο;).

Ρωτησετε 10 ανθρωπους που ταξιδευουν με πλοιο στην ελλαδα, ειτε για δουλεια, ειτε για αναψυχη (εξαιρώ τους συνασθενεις), ποια εταιρια της ακτοπλοϊας τους ερχεται στο μυαλο, οι 6 θα πουν blue star. Το εμπορικο σημα της BS ειναι αναγνωρισιμο οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο, σε οσους ερχονται διακοπες στη χωρα μας. Θεωρω δεδομενο οτι θα παραμεινει.

Το brand Superfast εχει ενδοξο παρελθον, αλλα θα ειχε λογο διατηρησης, μονο αν η εταιρια μετα τις συγχωνευσεις κλπ, παραμεινει στην αδριατικη.

H ΑΝΕΚ θα μπορουσε να παραμεινει σαν σημα στην κρητη, αν το απαιτουσαν οι οροι τη εξαγορας.

Προσωπικα θα επελεγα blue star παντου και superfast στην αδριατικη.

Η Hellenic Seaways ειναι ενα σημα τοξικο και απεχθες. Θεωρω πως θα (πρεπει να) σβησει σιγα σιγα. Το βημα που εγινε με τα νησος πρεπει να συνεχισθει

 

Link to comment
Share on other sites

Οι ξενοι παντως πιο πολυ χρησιμοποιουν τον ορο ΑΝΕΚ παρα Superfast εδω και αρκετα χρονια.Λογικο βεβαια αφου 3 στα 4 πλοια στη Βορεια Αδριατικη(κ οχι Μακεδονια)που ταξιδεουν οι Γερμανοφωνοι ειναι της πρωτης.

Για το σινιαλο της HSW σου θυμιζω οτι τα νεα σκαφη/''πλοια'' απο τη Νορβηγια θα ειναι στα εν λογω χρωματα παντως :D 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να παραμείνει μόνο στα ταχυπλοα το hsw τότε που τα απεχθάνεται η blue :P.

Καλυτερα πάντως για εμας να υπάρχουν και τα 4 να χουμε να βλεπουμε

Link to comment
Share on other sites

mea culpa:) ειχα ξεχασει τα ταχυπλοα του σαρωνικου.

μαλιστα εκανα τη σκεψη οτι θα μπορουσε να μεινει το brand HSW στα ταχυπλοα, αλλα στο καπακι λεω ταχυπλοα δεν θα κρατησουν.

Οπως ειπα παραπανω, αν ηταν δικη μου αποφαση θα κρατουσα superfast & blue star. επειδη αποφασιζουν αλλοι ομως, θεωρω για τα superfast και ΑΝΕΚ θα παιξει παρασκηνιο (τοπικισμος στην κρητη και το ενδεχομενο πωλησης του brand superfast, με καποια πλοια).

@MILTIADIS και τις μινωικες ηξεραν στην αδριατικη και επιναν νερο στο ονομα τους, αλλα το G κρατησε ο ομιλος ;) 

Link to comment
Share on other sites

Δε λες παλι καλα που εβγαλαν το σημα των Μινωικων απο την Ιταλια,ποση κατρακυλα να αντεξει ο πριγκηπας

Τουλαχιστον με το G στο φουγαρο  εχεις μια επιγνωση 

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως παιδιά πιστευω ότι οι τράπεζες πάνε πάλι να ξαναδημιουργήσουν την εταιρεία-ομπρέλα του αείμνηστου σφηνιά πρέπει να ονομαστεί hellenic seaways για να ξαναζήσουμε το ιστορικό απ όλες τις απόψεις 2000.Τότε ήταν εκείνος καλώς η κακώς τώρα οι τράπεζες...Να πω και την αμαρτία μου ειναι το ωραιότερο και ελληνικότερο όλων! !

Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανό να μείνει η ΑΝΕΚ στο Πειραιάς-Κρήτη, η Blue Star στις γραμμές εσωτερικού, η Superfast στις γραμμές εξωτερικού, η Hellenic στα ταχύπλοα και η ΑΜL στο Ισπανία-Μαρόκο. 

Link to comment
Share on other sites

Με την εξαγορά της ΑΝΕΚ θα είναι και ευκαιρία να βάλει και άλλα πλοία εκεί. Πχ το Ελ.Βενιζέλος θερινούς μηνες ηταν μανουλα γλυκιά για τις χιλιάδες που πηγαινόερχοταν.Η ακομα καλύτερα σε μια γραμμή Αλμερία-Ναδόρ.Βέβαια την ίδια στιγμή σίγουρα θα δούμε αλλαγες σε χρωματισμούς ανάλογα με το προφίλ της εταιρείας. Συμφωνω πάντως o,τι πρέπει κάπως να κατηγοριοποιηθούν, δλδ :

ΑΝΕΚ : Πειραιάς - Κρήτη (τώρα ποια πλοία δε ξέρω,γιατι σίγουρα θεωρώ οτι Κρήτη κτλ πρέπει να μας αφήσουν)

Hellenic Seaways :  Τα γρήγορα πλοία ,δλδ καταμαραν- flying cat - highspeed(s)- dolphins

Blue Star Ferries : Αιγαίο .

Superfast :  Αδριατική (με τα fossenακια να γινονται κοκκινα,ταιριάζουν στο στυλ)

AML: Εκεί που είναι με μεγαλύτερη παρουσιία

 

Πλοία οπως το Άρτεμις,το Εξπρές Σκιάθος δείχνουν να μη κολλάνε στο προφίλ της νέας 5 μελούς εταιρείας οπως τη φαντάζεται ο Μικρός Πετρής ,αλλά κάτι θα έχουν σκεφτεί.

Ρόδος και Αριάδνη να γίνουν Blue κάτι θα ηταν ωραίο. Αν και θεωρώ πως με κάποιο τρόπο πλοία της HSW πρέπει να αλλάξουν λογική και φορμάτ.

Βέβαια η ΑΤΤΙΚΑ 5 μελής, είναι μια πολύφερνη νύφη με παρουσία σε ολο το Αιγαίο και σε Αδριατική αλλα και στο στενό.

Δεν είναι μόνο ο Grimaldi που θα μπορεί να ενδιαφερθεί σε ενα πλαίσιο Mare Nostrum ,άλλα και άλλοι θέλω να πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, proud_ionian said:

Αν ηταν στο χερι μου, θα κρατουσα μονο την Africa Moroco Link:P, γιατι ταιριαζει απολυτα τοσο στη διολισθηση των ποιοτικων standards του ομιλου (και στο customer service και στην εικονα των πλοιων γενικοτερα), οσο και στη βουτια που εχει κανει η χωρα μας τα τελευταια χρονια, προς τον τριτο κοσμο;).

Με ... βρετανικό, γλυκόπικρο χιούμορ, τα είπες όλα!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα Κρήτη δεν θα τα έστελνα για διάλυση αλλά θα του έβγαζα τις καμπίνες κάνοντάς τα καθαρά ημερόπλοια και θα τα έστελνα Ισπανία Μαρόκο. Πιστεύω χωρητικότητα, ταχύτητα, και γενικά σύνολο είναι ταμάμ για την γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...