Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Nereus said:

Δεν νομίζω ότι ο eastern mediterranean  είναι τόσο κουτος.. Εκτός αν έχει ήδη πελάτες και πάει για κάποια υπεραξία..(βλέπε Βγενοπουλος) 

ή αυτο ή του ζητηθηκε εξυπηρετηση, ωστε να παραμεινει ελληνικο το management και θα του ανταποδοθει αλλιως.

(σε ολα τα δημοσιευματα των τελευταιων εβδομαδων για την attica, γινεται αμεση ή εμμεση αναφορα σε κυβερνητικη αναμειξη)

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω δεν νομίζω ότι τους κόφτει τόσο το θέμα να μείνει Ελληνικό το management.. Αν υπάρχει παρέμβαση θα είναι γιατί μπορεί να φοβούνται μη σκάσει και πέρα του ότι θα μείνει όλη η Ελλάδα όπως η Σαμοθράκη πέρυσι μπορεί να δημιουργήσει και πρόβλημα στα μπανκς.. 

Η εμπειρία μου λέει ότι υγιής (ναυτιλιακή) επιχείρηση δεν ανοίγει διάλογο με fund για χρηματοδότηση.. (εκτός αν σε λένε Γεώργιοπουλο και τους φας 😁). 

Μην εκπλαγούμε πάντως αν γίνουν όλοι οι προβληματικοι (και μη..) ένα πακέτο και τους πάρει κανένα καλόπαιδο ντόπιο (φυσικά εναντι άλλων ανταλλάγματων..) 

Βλέπετε η τιμη όλου του πακέτου δεν ξεπερνά το κόστος μερικών NB LNG.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αγοραζε ακριβα και πουλα φθηνα.:P

συμφωνα με το χρηστο κιτσιο στο σημερινο euro2day, πειραιως και λοιπες δανειστικες δυναμεις, εχουν αποφασισει να τρεξουν παραλληλα οι δυο διαδικασιες, δηλ. πωληση attica και πωληση δανειων MIG. μαλλιστα οι διοικησεις πειραιως και mig θελουν να τρεξουν οι διαδικασιες με... fast track ρυθμους.

αυτα βεβαια μεχρι χτες. μετα τη σημερινη παρα φυση ασελγεια, τοσο στο ΧΑΑ οσο και στις διεθνεις χρηματαγορες, μπορει να υπαρξουν second thoughts.

εκτος πια και αν εχουν στεγνωσει τοσο πολυ οι εμπλεκομενοι (πειραιως, mig, attica κλπ), που ξεπουλανε οσο, οσο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναμενόμενη εξέλιξη (euro2day):

Quote

ΠΕΙΡΑΙΩΣ- MIG-ATTICA: Ανεστάλη, όπως πληροφορείται η στήλη, η διαγωνιστική διαδικασία, την οποία έτρεχε η MIG, για την πώληση του 79% της Attica Group, λόγω των επιπτώσεων από την επιδημία του Covid-19.

Αντίθετα, η Πειραιώς συνεχίζει κανονικά τον διαγωνισμό για την πώληση των δανείων της μητρικής του ομίλου MIG. Μάλιστα, οι επενδυτές έχουν ενημερωθεί ότι οι δεσμευτικές προσφορές θα κατατεθούν την επόμενη εβδομάδα.

Όποιοι έχουν μείνει, βέβαια, καθώς εξαιτίας -και- της επιδημίας το ενδιαφέρον των περισσοτέρων ατόνησε.
Emma Capital και Comer Group παραμένουν, όμως, στη διεκδίκηση. 

 

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και έχουν βάλει το Blue Star Myconos με "K" αντι για "C" και στα ελληνικά. To δε Blue Star  Chios αναφέρεται ως Blue Star ΧΙΟΣ. Μιλάμε για corporate identity, όχι αστεία...!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αύριο το Νήσος Σάμος θα προσεγγίσει στη Νάξο πριν τα νησιά του Β. Α. Αιγαίου, για την εξυπηρέτηση φορτηγών της Νάξου. 

Δηλαδή:

α) Στα επιδοτούμενα λόγω covid δρομολόγια των Κυκλάδων είναι ήδη γεμάτο το γκαραζ.

b) Δεν υπάρχει καποιο άλλο πλοίο της εταιρείας που περνά απέξω και να έχει διαθέσιμο χώρο στο γκαραζ (πχ Ροδίτικα, Βlue carrier, Διαγόρας, Χίος)

γ) Και επειδή το Σάμος τα καταπίνει όλα, ο κάτοικος της Μυτιλήνης θα μείνει μέσα στο πλοίο 16-17 ώρες, περνώντας από Νάξο - Ψαρά - Οινούσσες - Χίο.

Βολικό...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε enas chiotis, σε συνεχεια του μηνύματος σου:

'' ο κάτοικος της Μυτιλήνης θα μείνει μέσα στο πλοίο 16-17 ώρες, περνώντας από Νάξο - Ψαρά - Οινούσσες - Χίο '' θα τον βγάλει εδώ κατα τις 14:00(13:05 λεει το προγραμμα βάλε 1400). 

 

α) Στα επιδοτούμενα λόγω covid δρομολόγια των Κυκλάδων είναι ήδη γεμάτο το γκαραζ. ΣΙΓΟΥΡΑ ενα BLUE STAR NAXOS ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ 30-35 ΚΟΜΜΑΤΙΑ (???)

b) Δεν υπάρχει καποιο άλλο πλοίο της εταιρείας που περνά απέξω και να έχει διαθέσιμο χώρο στο γκαραζ (πχ Ροδίτικα, Βlue carrier, Διαγόρας, Χίος)

ΠΟΣΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΠΟΙΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ CARRIER.

DIAGORAS ΔΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΚΑΝ.   

ΤΟ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΟΠΟΤΕ ΧΛΩΜΟ.

Αρα....

γ) επειδή το Σάμος τα καταπίνει όλα και ο καπτα Γιώργης το πάει παντού, σου λεει ας καθαρίσουμε το λιμάνι να μη γκρινιάζουν και οι Ναξιώτες ....ΟΙ Χιώτες και οι MJT- όσοι ταξιδευουν δλδ- ας κάνουν υπομονή θα φτάσουν....πρώτη φορά θα ναι???

 

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

Το οτι τα μικρα Μπλου Σταρ δε φτανουν πλεον για τα φορτηγα, να υποθεσουμε πως σημαινει οτι σιγα σιγα τα νησια παραγγελνουν προμηθειες για το καλοκαιρι ελπιζοντας εστω σε ενα ποσοστο τουρισμου;

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν είναι το κατάλληλο topic για συζητηση αλλά όσες μέρες χάζευα λίγο κίνηση BLUE STAR NAXOS τις περισσότερες φορές κατα την διάρκεια της καραντινας άφηνε φορτηγα (1-2 οχι πολλα) έξω.

Το BS PAROS στο ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ - ΜΥΚΟΝΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ  δεν ξέρω πως πήγαινε αλλά και πόσα να βάλει για να καλύψει.

ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΜΟΝΙΜΑ ΓΕΜΑΤΟΣ, οπότε ξελάσπωνε όπου μπορούσε το CARRIER το οποίο το έβλεπες μια Πάρο ,μια Νάξο, μια Βαθύ κλπ.

Μακάρι να έχουν δουλίτσα τα βαπόρια και να επιστρέψουμε σύντομα στα κανονικά μας.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κίνηση λόγω κορονοϊού όλες οι εταιρείες δόμησαν έτσι τα δρομολόγια ώστε να είναι μονίμως τίγκα τα γκαράζ και τα λεφτά της επιδότησης να καλύπτουν την χάσουμε από τα μειωμένα εισιτήρια των επιβατών.

Η Αττικα συγκεκριμένα έσπασε την Πάρο-Νάξο από την Σαντορίνη για να την δώσει σε όποιο περνάει προς Ικαροσαμία ή μικρές Κυκλάδες και έβαλε το μικρό Μπλου Σταρ να συνεχίζει από Μύκονο προς Σαντορίνη. Έφερε το Διαγόρας μόνο του Δωδεκάνησα με ότι περισσεύει από το Χίος (μν χάσουμε και τις επιδοτήσεις που έχει), σούταρε ένα από την Κρήτη (για να γεμίζουν τα άλλα 3) και κράτησε την χαβούζα το Σάμος μόνο του να καθαρίσει την Χίο-Μυτιλήνη. Τέλος έχει καβάτζα το Κάριερ να ξελασπώνει όπου χρειάζεται.

Με αυτά κι αυτά όποτε φεύγει πλοίο της εταιρείας το γκαράζ του είναι γεμάτο, και σε συνάρτηση με την επιδότηση και τις εξευτελιστικές τιμές του πετρελαίου, καταφέρνουν να γεμίζουν τα ταμεία..! 

Να μου το θυμηθείτε, στο τέλος του χρόνου παίζει και να βγάλουν κέρδη όλοι αυτοί (Αττικα, Λεβάντε, κτλ) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 hours ago, Nick the Greek said:

Την ίδια στιγμή μου λένε φίλοι που έχουν σόσιαλ μύδια πως ουδεμία αναφορά γίνεται στην άφιξη του πλοίου και την αναβάθμισή του όσον αφορά το κομμάτι το σχετιζόμενο με το περιβάλλον.

Κι αναρωτιέμαι πραγματικά γιατί τόση εσωστρέφεια και μυστικοπάθεια. Γιατί αυτή η απόλυτη σιωπή λες και το να συζητήσει κάποιος γι αυτό είναι ταμπού. ΟΚ είπαμε, να μην γίνουν σαν τη Levante που πανηγυρίζουν και κάνουν οι χειροκροτητές τους αφιερώματα επειδή πέρασε το Κεφαλονιά το κανάλι της Κορίνθου κι επιστρέφει στο Ιόνιο. Αλλά γιατί σαν εταιρεία να μην προβάλλεις το πολύ καλό σου προιόν. Και στα ΜΜΕ, και στα σόσιαλ μύδια και με κάποιο μπανεράκι στα πλευρά του αλλά και με τον απλό τρόπο του να το έχεις αναμμένο και να ανάψεις και τη γιρλάντα, να προβληθει, να γίνει σημείο αναφοράς. Αντίθετα το πλοίο και η εταιρεία βγάζουν μια εικόνα μιζέριας και εσωστρέφειας που για μένα είναι ανεξήγητη.

 

1 hour ago, margaritis24 said:

Η εταιρεια παλευει μονη της με την λαθος  απομακρη επικοινωνιακη πολιτικη!ενα δελτιο τυπου για την εγκατασταση των scrubber στο νεοτερο πλοιο της ακτοπλοοιας δεν υπηρξε..πως θα διαφημισεις τις οικολογογικες σου  αποψεις εν μεσω καλοκαιριου τωρα που ειναι τα φορτε σου λογω κινησεις!

Για τις αβαριες μην μιλησουμε που ακομα περιμενουμε για το Πατμος τι εγινε εκεινο το βραδυ!αλλα ουτε εκει σκεφτηκαν να το εκμεταλευτουν  πως το πλοιο τους καβαλησε το βραχο με 14 μιλια κ ειναι ορθιο κ γερο κ ταξιδευει ακομα δειχνωντας σε ολη τη ναυτικη κοινοτητα την ποιοτητα κατασκευης των πλοιων της..

εχουμε ξαναπει  με πολλες αφορμες, οτι η εταιρια επιδεικνυει σοβιετικου τυπου μυστικοπαθεια, τοσο στα ευχαριστα, οσο και στα δυσαρεστα. εκτος απο τη levante, η οποια, περα απο τις υπερβολες, καλυψε πολυ εξυπνα το περσυνο... reboot του κεφαλονια, υπαρχει και το παραδειγμα μεγαλων εταιριων της δυτικης μεσογειου και της βορειας ευρωπης (πχ corsica linea & stena), η οποιες καθε φορα που πλοιο τους βγαινει σε δεξαμενη, ειτε για απλη επισκευη, ειτε για scubbers, ειτε για την αποκατασταση ζημιων μετα απο καποιο ατυχημα, ανεβαινουν σε ολο το internet, videακια, φωτογραφιες, κοντινες και μακρυνες ληψεις, συνοδευομενα απο εκφωνησεις και υποτιτλους που εξηγουν τι εργασιες γινονται.

δεν χρειαζεται να πεις και να δειξεις το 100% και το 20% να αποκαλυψεις, εισαι αρχοντας.

στην attica εχει καταντησει να ειναι μυστικο, ακομη και τα δρομολογια της επομενης εβδομαδας

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πολύ πιο κοντινά παραδείγματα (που ζουν και ανάμεσα μας:D).

 Ο όμιλος Grimaldi διαφήμισε το γεγονός τόσο όσο.Η Minoan το χε προμοταρει με το τότε Μύκονος και η ίδια η εταιρεία με τα μπλε Cruise(την επιμήκυνση,την τοποθέτηση scrbber και την ανακαίνιση των εσωτερικων χωρών τους αν δεν απατομαι).

Edited by Marios Superfast
Link to comment
Share on other sites

Στις παραπανω αλλα κ σε αλλες εταιρειες υπαρχουν ανθρωποι που τις"τρεχουν"με δικα τους λεφτα.Οποτε ειναι λογικο να ριχνουν παραπανω χρημα στο πως να πουλησουν καλυτερα την εικονα τους.

Η Αττικα δεν εχει αφεντικο.Η MIG (που δεν εχει και σχεση με τον εφοπλισμο) ψαχνει την καταλληλη ευκαιρια για να τη δωσει και μεχρι τοτε ολα γινονται κατ εντολην των τραπεζων απ οτι βλεπω εγω τουλαχιστον κυριολεκτικα στον αυτοματο.Επισης στις περισσοτερες γραμμες ειναι μονοπωλιο ενω και σε καποιες που δεν θα μπορουσε να σταθει μονη της(Κρητη)εχει το πελατολογιο της ΑΝΕΚ.Αρα εκ των πραγματων μαλλον δεν ενδιαφερονται καθολου για να διαφημιστουν ουτε στη μια ουτε στην αλλη περιπτωση γιατι δεν θα εχουν καποιο μεγαλο οφελος(οικονομικο)περα απο το να ακουστει σαν εταιρεια(αλλα οπως ειπα κ πριν χωρις αφεντικο ποιος χε$τηκε για το ιματζ του;).Ο δε CEO της εταιρειας εμφανιζεται στα media μονο οταν ειναι να γκρινιαξει για να παρει κατι παραπανω απο το κρατος και αυτο παντα με την ταμπελα του προεδρου του ΣΕΕΝ(Ακους Βασιλακη της Aegean πως γινονται οι σωστες δουλειες; :D ).

Το να συγκρινω την Αττικα της mig/πειραιως με την Αττικα του Παναγοπουλου,ειναι σα να συγκρινω τις Μινωικες της Αδριατικης των Κληρονομου/Σφηνια με τις Μινωικες Αδριατικης του Γκριμαλντι.Πρεπει να ειναι πολυ ρομαντικος καποιος για να μην βλεπει καμια αλλαγη στη Blue Star του 2005 με τη Blue Star του 2015 σε γενικοτερο επιπεδο ή απλα να μην ταξιδευε τη δεκαετια του 2000.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
17 minutes ago, Nick the Greek said:

Αντ' αυτού, το Blue Horizon εγκαινίασε την καλοκαιρινή δρομολογιακή του περίοδο με 1.5 ώρα καθυστέρηση, περνώντας πρίν 2 λεπτά τα φανάρια του Πειραιά.

Ένα ακόμα δείγμα απο τα πολλά ότι ο όμιλος είναι στον autopilot σε πολύ απλά πράγματα

 (και ας ελπίσουμε όλοι ότι δεν είναι σαν αυτόν των grounded 737Max)

Link to comment
Share on other sites

Blue Star Delos: πρωινό Πάρο- Νάξο - Σαντορίνη

Blue Star Patmos: απογευματινό Πάρο- Νάξο+ 3 φορές την εβδομάδα Εύδηλο Καρλόβασι- κάθε Σάββατο θα πιάνει και Βαθύ και 4 φορές την εβδομάδα Ιό Σαντορίνη(δύο φορές θα πιάνει και Ανάφη)

Blue Star Paros: Συροτηνομυκονία

Blue Star Naxos: πρωινό μικρών Κυκλάδων

Blue Star Chios: άγονη Δωδεκανήσων

Blue Star Myconos: άγονη βορειοανατολικού

Blue Horizon: Πειραιάς - Ηράκλειο

Blue Galaxy:Πειραιάς - Σούδα

Blue Star 1: μέχρι να τελειώσει το SF XI Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα και από αρχές Αυγούστου Δωδεκάνησα

Blue Star 2: κορμός Δωδεκανήσων

Διαγόρας:θα χρησιμοποιηθεί αν χρειαστεί(είτε στα Δωδεκάνησα είτε στο ΒΑ Αιγαίο)

Νήσος Σάμος: Π-Χ-Μ(2 φορές τη βδομάδα θα έχει και Οινούσσες- Ψαρά)

Νήσος Ρόδος: Π-Χ-Μ

Άρτεμις: ενδοκυκλαδικά

Εξπρές Σκιάθος: Βόλο Σποράδες

Εξπρές Πήγασος: πουθενά ακόμα (ακούγεται για Σητεία-Ρόδο)

Αριάδνη: είναι σε ναύλωση

 

Τα μεγάλα ταχύπλοα της εταιρείας μάλλον δεν θα βγουν φέτος ,παρ'ολα αυτά αν η επιβατική κίνηση αυξηθεί τότε μπορεί και να ξανασυζητηθεί το θέμα.

 

Superfast XI: με το καλό όταν τελειώσει τις εργασίες εγκατάστασης των scrubbers Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα

Superfast I/II: Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι

 

 

Edited by Agaios
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω  απλά στο πολύ αναλυτικό post του agaios, τις προσεγγίσεις και σέ Συρο του BS Patmos κάθε Τρίτη- Πέμπτη- Κυριακή (με άλλα λόγια φέτος ή Ικαρία και ή Σάμος θα συνδέονται με Συρο μέσω Παροναξιας 2 φορές την εβδομάδα!), καθώς και τις προσεγγίσεις σε Σαντορίνη και Βαθύ Σάμου του BS 1 όταν με το καλό μπει τον Αύγουστο στα Δωδεκάνησα 

Link to comment
Share on other sites

Flyingcat 3: πουθενά

Flyingcat 4: Αργοσαρωνικός: Πόρος-Ύδρα-(Ερμιόνη)-Σπέτσες-(Πόρτο Χέλι)

Flyingcat 5: Αργοσαρωνικός: Πόρος-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι, (Αίγινα-Αγκίστρι)

Flyingcat 6: Αργοσαρωνικός: Πόρος-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι, (Αίγινα-Αγκίστρι)

Flying Dolphins (XVII & XXIX): Αργοσαρωνικός: Πόρος-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι & Αίγινα-Αγκίστρι

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακούγεται οτι ο ομιλος βρίσκεται Σε προχωρημένες συζητήσεις με Βορειοευρωπαικα Ναυπηγεία για την ναυπήγηση 3 επιβατηγών ταχυπλοων catamaran τα οποία πιΘανοτατα θα προορίζονται για τις γραμμές του Σαρωνικου ώστε να αντικαταστήσουν τα δελφίνια . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...