basilis89 Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 (edited) 8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Τώρα εάν θα βάλει φέτος τα scrubbers είναι άγνωστο γιατί υπάρχουν σκέψεις για να πάει πιο πίσω όλο το πρόγραμμα της εγκατάστασης των scrubbers στα υπόλοιπα πλοία του ομίλου. Οικονομική ειναι η αιτία αυτής της σκεψης; Edited August 31, 2020 by proud_ionian move Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Αποφάσεις Γενικής Συνέλευσης και νέο Δ.Σ. για την Attica Group Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Φέτος το πλάνο της Attica Group για τοποθέτηση scrubbers είναι να μπουν στο Blue Star Delos και στο Blue Star Myconos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Στην Ελλαδα ή θα πανε καμια Μαλτα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Λογικη κινηση καθως ειναι τα μονα πλοια του ομιλου με μεγαλες καταναλωσεις λογω οτι ταξιδευουν με τις κανονικες ταχυτητες τους για να βγαινουν τα δρομολογια τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Ρότα για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας έβαλε η Attica Group, η οποία δηλώνει έτοιμη να καταθέσει εκδήλωση ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του σχετικού διαγωνισμού για την πώληση του 67% του Οργανισμού (ΟΛΗΓ). Επισημαίνεται ότι η Attica Group έχει πολύχρονη και σοβαρή παρουσία στις γραμμές της Αδριατικής και ειδικότερα στη διασύνδεση της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας με τα ιταλικά λιμάνια του Μπρίντεζι, του Μπάρι και της Αγκόνας. Σύμφωνα με όσα έχει πληροφορηθεί η «Ν», η Attica Group, που ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2020 μειωμένα έσοδα και αυξημένες ζημίες σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα λόγω της πανδημίας, θα δηλώσει «παρών» στον διαγωνισμό, ενώ άλλες πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι η εκδήλωση ενδιαφέροντος για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι το πρώτο βήμα διεύρυνσης των δραστηριοτήτων του ομίλου σε νέα επιχειρηματικά πεδία, συγγενή με την ακτοπλοΐα, όπως τα logistics και ο τουρισμός.Επισημαίνεται ότι ενδιαφέρον για την Ηγουμενίτσα έχει εκδηλώσει και ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, ο μεγάλος ανταγωνιστής της Attica στις γραμμές της Αδριατικής. Ναυτεμπορική Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 4, 2020 Author Share Posted October 4, 2020 διαβαζετε shipfriends. On 10/2/2020 at 7:25 AM, proud_ionian said: κατα τη ναυτεμπορικη, η attica θα εκδηλωσει ενδιαφερον για το λιμανι της ηγουμενιτσας οταν ξεκινησει η διαδικασια. ειναι πραγματικο αραγε ή σφηνα στον Μανωλη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 On 9/27/2020 at 11:58 AM, polmyt said: Στην Ελλαδα ή θα πανε καμια Μαλτα; Πιστεύω ότι θα γίνουν στην Ελλάδα αυτές οι εργασίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 21, 2020 Author Share Posted October 21, 2020 Η Attica ανακοινωσε οτι η ICAP, (γνωστη εταιρια οικονομικων συμβουλων και πιστωτικων αξιολογησεων, λαμβανοντας υπ'οψιν τα δεδομενα της πανδημιας και τις επιπτωσεις τους, καθως και το γενικοτερο οικονομικο προφιλ της εταιριας, την κατεταξε σε κατηγορια Β (χαμηλου πιστωτικου κινδυνου μεν, αλλα μια βαθμιδα χαμηλοτερα). Απο οτι καταλαβαινουμε απο την ανακοινωση, η τακτικη δημοσιοποιουμενη αξιολογηση πιστωτικου κινδυνου της εταιριας, ειναι μεσα στα πλαισια των δεσμευσεων που εχει αναλαβει, κατα την εκδοση του προσφατου κοινου ομολογιακου δανειου Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 12, 2020 Author Share Posted November 12, 2020 2 βραβεια hospitality για τον ομιλο. Quote Gold Βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Advertising and Performance Campaign» Silver Βραβείο στην κατηγορία «Best Greek Coastal Shipping Company» αυτο το αργυρο στο βραβειο καλυτερης ελληνικη ακτοπλοϊκη εταιρια, θυμιζει λιγο το ανεκδοτο ετρεξα μονος μου και ηρθα δευτερος Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Μπα, ήρθε δεύτερη πίσω από τις Μινωικές. Βέβαια στο διαγωνισμό (υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού) βραβεύσανε μέχρι και ξενοδοχείο ημιδιαμονής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 βραβεύσανε μέχρι και ξενοδοχείο ημιδιαμονής....σώζουν πολλές φορές κι αυτά!!!!😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 28, 2020 Author Share Posted December 28, 2020 Quote Η Attica Group είναι η πρώτη Ελληνική εταιρεία στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, τα πλοία της οποίας πιστοποιήθηκαν σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό περί ανακύκλωσης πλοίων (Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 1257/2013) λαμβάνοντας το σχετικό Certificate on Inventory of Hazardous Materials από τον Lloyd's Register. Ταυτόχρονα, σε εθελοντική βάση, η Attica Group έλαβε και τη δήλωση συμμόρφωσης (Statement of Compliance on Inventory of Hazardous Materials) σύμφωνα με την αντίστοιχη διεθνή συνθήκη του Χονγκ-Κονγκ. αλλη μια διακριση Συμμορφωση με ευραπαϊκο κανονισμο, που η εφαρμογη του ειναι υποχρεωτικη απο 31.12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Είναι αυτό για το οποίο είχαμε μιλήσει πρίν κανένα χρόνο εδώ. Και η απορία μου παραμένει αναπάντητη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Ισχύει κανονικά και για τα πλοία που κάνουν εσωτερικούς πλόες . Από 1/1/2021 τα πλοία πρέπει να εχει εκπονηθεί η μελέτη για IHM και να έχουν εκδοθεί τα πιστοποιητικά . Μοναδικές εξαιρέσεις ειναι οι κάτωθι : 1)Πολεμικά πλοία, βοηθητικά πλοία ή άλλα πλοία των οποίων ιδιοκτήτης ή φορέας εκμετάλλευσης είναι ένα κράτος και τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή μη εμπορικών δημόσιων υπηρεσιών. 2)Πλοία χωρητικότητας κάτω των 500 τόνων (gross tonnage - GT). 3)Πλοία τα οποία καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους πλέουν μόνο στα ύδατα που υπόκεινται στην κυριαρχία ή τη δικαιοδοσία του κράτους μέλους του οποίου φέρουν τη σημαία. Πολυ καλά έκανε λοιπόν η Attica , που πιστοποίησε τα πλοία της για IHM αλλά σίγουρα δεν είναι η μόνη εταιρεία όπως διατείνεται , αφού όπως συμπεραίνεται ειναι υποχρεωτικό για τα υπό Ελληνική σημαία πλοία . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 On 7/13/2020 at 11:08 PM, Annivas said: Ακούγεται οτι ο ομιλος βρίσκεται Σε προχωρημένες συζητήσεις με Βορειοευρωπαικα Ναυπηγεία για την ναυπήγηση 3 επιβατηγών ταχυπλοων catamaran τα οποία πιΘανοτατα θα προορίζονται για τις γραμμές του Σαρωνικου ώστε να αντικαταστήσουν τα δελφίνια . Τελικά επιβεβαιώθηκε η φήμη !!! https://www.attica-group.com/attachments/article/2638/SYMFWNIA_GIA_TH_NAFPIGISI_TRIWN_YPERSYGXRONWN_PLOIWN_TYPOY_AERO_CATAMARAN_GIA_TIS_GRAMMES_TOY_ARGOSARWNIKOY.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agaios Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Πολύ ευχάριστα νέα. Αυτά τα νέα καταμαράν θα αντικαταστήσουν τα flyingcat ή τα δελφίνια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Μετά από το Blue Star Patmos το μακρινό 2012, έχουμε και πάλι νεότευκτα από Ελληνική εταιρεία. Η ναυτεμπορική έχει και απεικόνιση του πλοίου. Σε μέγεθος θα είναι όσο και τα δελφίνια περίπου (36 μέτρα) Οπότε βάσει διαστάσεων μάλλον πως φέτος είναι η τελευταία χρονιά των δελφινιών της HSW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Εξαιρετική εξέλιξη! Επιτέλους υλοποιείται ένα project που βρίσκεται στα σκαριά περισσότερο από μια πενταετία και καθυστέρησε για διάφορους λόγους. Το κόστος δεν είναι καθόλου αμελητέο αλλά πρόκειται για μια σημαντικότατη και αναγκαία αναβάθμιση για τα νησιά του Σαρωνικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 28, 2021 Author Share Posted January 28, 2021 για τις λεπτομερειες των σκαφων κλπ , η κουβεντα συνεχιζεται εδω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 28, 2021 Author Share Posted January 28, 2021 7 minutes ago, Nick the Greek said: ... στις καινούριες έννοιες και τεχνολογίες. Αυτές που πρέπει σιγά-σιγά να βλέπουμε όλο και περισσότερο. Ο στόλος βοά για ανανέωση. Αυτή είναι η Attica που θέλουμε να βλέπουμε, πρωταγωνίστρια και καινοτόμο. 8 hours ago, Orestis said: Εξαιρετική εξέλιξη! Επιτέλους υλοποιείται ένα project που βρίσκεται στα σκαριά περισσότερο από μια πενταετία και καθυστέρησε για διάφορους λόγους. ας ελπισουμε να δουμε συντομα και στα συμβατικα του ομιλου αναλογες εξελιξεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Για να δούμε,θα πρέπει να υπάρξει και εξέλιξη με την δυνάτοτητα lng bunkering.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 (edited) Υπάρχει πλάνο και για τρίτο blue star που θα βαλει scrubbers αυτό το χειμώνα; Edited January 29, 2021 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Φέτος το χειμώνα μόνο το Blue Star Delos και το Blue Star Myconos θα βάλουν scrubbers, που οι εγκαταστάσεις είχαν παραγγελθεί από πέρυσι, αλλά δεν μπήκαν λόγω της πανδημίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostis Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 On 1/29/2021 at 12:31 AM, proud_ionian said: ας ελπισουμε να δουμε συντομα και στα συμβατικα του ομιλου αναλογες εξελιξεις Και ναι... Σύμφωνα με τις πηγές μου από τη βόρεια Ευρώπη, η Attica ψάχνεται για ναυπήγηση 2 RoPax. Η εταιρεία στοχεύει στο να κάνει χρήση του κονδυλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανανέωση του στόλου των κρατών μελών με πλοία που θα φέρουν τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον και αυτό συνεπάγεται ότι η κατασκευή θα πρέπει να γίνει σε Ευρωπαϊκά ναυπηγεία. Δυστηχώς δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο αλλά σίγουρα οι όλες συζητήσεις είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο. Ελπίζω οι συζητήσεις να οδηγήσουν σε συμφωνίες και να δούμε, επιτέλους, νέα πλοία φιλικά προς το περιβάλλον στην ελληνική ακτοπλοΐα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now