Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/13/2020 at 1:07 PM, enas chiotis said:

Υπάρχει καποιος συγκεκριμένος λόγος (εκτός από τις οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται με τη μείωση του προσωπικού), που δεν ανανεώνονται οι πίνακες δρομολογίων των πλοίων της εταιρείας; Έχουμε 2020 και εμφανίζονται τα δρομολόγια του ακτοπλοικού έτους 2019, που αφορούν κινήσεις Νοέμβρη του 2018... 

Μολις μπήκα για να ρωτήσω το ίδιο ακριβώς. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό φέτος!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gtogias said:

Θα αλλάξουν και όνομα, πχ σε Blue Star Chios και Blue Star Myconos?

Ναι με πρώτο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ απο την προσεχή επισκευη που βγαίνει στις επόμενες ημέρες !! 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τα ταχύπλοα θα αλλάξουν σινιάλα, όχι όνομα, καθώς παύει να ισχύει από το 2020 η συνεργασία με την COSMOTE. Το γεγονός ότι τα Blue Star Mykonos & Blue Star Chios θα κάνουν την εμφάνισή τους σύντομα ο στόλος της Hellenic Seaways θα λειτουργεί με συμβατικά μόνο στο Β.Α. Αιγαίο και συγκεκριμένα με τα Nissos Samos & Nissos Rodos. Επίσης όπως αναφέρει το arxipelagos.gr εκτεταμένες θα είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό των πλοίων για να είναι παρόμοια με αυτά της Blue Star Ferries. Σημαντικό είναι επίσης να αναφερθεί ότι το εν λόγο site υποστηρίζει ότι scrubber θα τοποθετηθούν και στα 2 πλοία μέχρι τον Μάιο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Villandry said:

Τεχνοοικονομικά νομίζω πως μία τέτοια λύση είναι βιώσιμη, το να αρχίσουν το ράβε ξήλωνε παντού θα είναι μια λανθασμένη κίνηση. Βέβαια, αυτή η δήλωση - φήμη (αφού δεν έχει ειπωθεί επισήμως και προβάλλεται από ένα τυχαίο σαιτ) δεν ξέρουμε κατά πόσο ευσταθεί... Εδώ τσιγκουνεύονται τα χρήματα του ετήσιου δεξαμενισμού και κάνουν ανά δύο χρόνια, σε δύο από τα καλύτερα πλοία τους θα κάνουν βελτιώσεις?

Δεν ξέρω κι εγώ κατά πόσο ευσταθούν οι ανακαινίσεις εσωτερικών χώρων τουλάχιστον για εφέτος ,από την στιγμή που το Νήσος Χίος έχει κάνει ήδη την ακινησία του και οι ημέρες που θα δέσει το αδελφό του δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο πέραν του ότι εκεί που έχουν τα δελφίνια να αντικατασταθούν με το αστέρι.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Αν στην Attica  επικρατήσει η λογική ''  όμοια με όμοια '' τότε και ο Διαγόρας θα πρέπει να βαφτεί με τα σινιάλα της Hellenic Seaways .

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις, μήπως μπερδέψατε τα τόπικ του φιδέμπορα με αυτό της Άττικα??
Μου φαίνεται αδιανόητο το Χίος, μια που βγήκε από τον δεξαμενισμό του, να ξαναμπεί για να ξαναβαφτεί και για να γίνει "ρετουσάρισμα" εσωτερικά..!
Αυτά ούτε ο Μανούσης δεν τα κάνει.
Αν όμως στέκει τα Μύκονος και Χίος και γίνουν Blue Star Mykonos&Blue Star Chios, τότε να περιμένουμε και τα Διαγόρας και Blue Horizon να περνάνε στην Hellenic.

Link to comment
Share on other sites

On 12/28/2019 at 9:58 AM, proud_ionian said:

μερισμα 5 λεπτα τη μετοχη δινει ο ομιλος στους μετοχους του.

αν σκεφτουμε οτι η MIG εχει πανω απο 90%, μπορουμε να σκεφτουμε οτι η Attica κανει μια μικρη ελεημοσυνη στη μαμα εταιρια

 

17/1, του Αγιου Αντωνιου, μεγαλη η χαρη του :D γινεται η αποκοπη και 23/1 η καταβολη. περιπου 11εκ αγγιζει το συνολικο ποσο.

απο το euro2day

 

Link to comment
Share on other sites

Attica Group: Η Aegean Baltic Bank ATE νέα εκπρόσωπος των ομολογιούχων

Quote

H Attica Συμμετοχών ανακοινώνει, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 596/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014 και τον Εκτελεστικό Κανονισμό (ΕΕ) 2016/1055 της Επιτροπής της 29ης Ιουνίου 2016, ότι την 21.1.2020:
 
1. H μέτοχος "ΜIG SHIPPING S.A.", πρόσωπο που δύναται να θεωρηθεί ότι έχει στενό δεσμό με πρόσωπα που ασκούν διευθυντικά καθήκοντα στην Εκδότρια, ήτοι τον Εκτελεστικό Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Εκδότριας κ. Κυριάκο Μάγειρα και το Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Παναγιώτη Θρουβάλα, ενημέρωσε την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την Εκδότρια ότι: α) Την 17.1.2020 μεταφέρθηκε το ενέχυρο α΄ τάξης που είχε συσταθεί επί 61.252.703 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της "ΜIG SHIPPING S.A.", από την "ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ A.E." στην "AEGEAN BALTIC BANK Α.Τ.Ε.", ως νέα εκπρόσωπο ομολογιούχων, σε εξασφάλιση των απαιτήσεων των ομολογιούχων του από 19.3.2015 κοινού ομολογιακού δανείου έκδοσης της MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 17.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,305, β) Την 17.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο β΄ τάξης επί 87.819.807 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της "ΜIG SHIPPING S.A.", υπέρ της "AEGEAN BALTIC BANK Α.Τ.Ε.", ως νέας εκπροσώπου ομολογιούχων, σε εξασφάλιση των απαιτήσεων των ομολογιούχων του από 19.3.2015 κοινού ομολογιακού δανείου έκδοσης της MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 17.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,305, γ) Την 20.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο β΄ τάξης επί 61.252.703 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της "ΜIG SHIPPING S.A.", υπέρ της "ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ERGASIAS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", ως εκπροσώπου ομολογιούχων, σε εξασφάλιση των απαιτήσεων των ομολογιούχων του από 21.10.2016 κοινού ομολογιακού δανείου έκδοσης της MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 20.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,325 , δ) Την 20.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο γ΄ τάξης επί 149.072.510 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της "ΜIG SHIPPING S.A.", υπέρ της "AEGEAN BALTIC BANK Α.Τ.Ε.", ως νέας εκπροσώπου ομολογιούχων, σε εξασφάλιση των απαιτήσεων των ομολογιούχων του από 31.7.2017 μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου έκδοσης της MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 20.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,325 και ε) Την 20.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο δ΄ τάξης επί 149.072.510 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της "ΜIG SHIPPING S.A.", υπέρ της "ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε." σε εξασφάλιση απαιτήσεων που απορρέουν από σύμβαση πίστωσης με ανοικτό (αλληλόχρεο) λογαριασμό που έχει χορηγηθεί στην MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 20.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,325 .
 
2. H μέτοχος "MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ" (εφεξής "MIG"), πρόσωπο που δύναται να θεωρηθεί ότι έχει στενό δεσμό με πρόσωπα που ασκούν διευθυντικά καθήκοντα στην Εκδότρια, ήτοι τα Μη Εκτελεστικά Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Εκδότριας κ.κ. Παναγιώτη Θρουβάλα και Γεώργιο Ευστρατιάδη, ενημέρωσε την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την Εκδότρια ότι: α) Την 17.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο β΄ τάξης επί 22.241.173 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της ΜIG, υπέρ της "AEGEAN BALTIC BANK Α.Τ.Ε.", ως νέας εκπροσώπου ομολογιούχων, σε εξασφάλιση των απαιτήσεων των ομολογιούχων του από 19.3.2015 κοινού ομολογιακού δανείου έκδοσης της MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 17.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,305, β) Την 17.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο γ΄ τάξης επί 22.241.173 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της ΜIG, υπέρ της "AEGEAN BALTIC BANK Α.Τ.Ε.", ως νέας εκπροσώπου ομολογιούχων, σε εξασφάλιση των απαιτήσεων των ομολογιούχων του από 31.7.2017 μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου έκδοσης της MIG. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 17.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,305 και γ) Την 17.1.2020 συνεστήθη ενέχυρο δ΄ τάξης επί 22.241.173 μετοχών της Εκδότριας, κυριότητος της ΜIG, υπέρ της "ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε." σε εξασφάλιση απαιτήσεών της που απορρέουν από σύμβαση πίστωσης με ανοικτό (αλληλόχρεο) λογαριασμό. Η τιμή κλεισίματος της μετοχής της Εκδότριας την 17.1.2020 ανήλθε σε Ευρώ 1,305

 

https://www.attica-group.com/attachments/article/2559/ANAKOINWSH.pdf

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβαινω καλα, στα συγκεκριμενα ομολογιακα δανεια της MIG, τον πρωτο λογο δεν τον εχει πλεον η Πειραιως, αλλα η ABB που στα χαρτια ειναι "ελληνικη" αλλα στην πραξη ελεγχεται απο αγγλικο fund που εστιαζει σε ναυτιλιακες χρηματοδοτησεις. (Chenavari)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το βρετανικο comer group, συμφωνα με το banking news, ειχε κανει προταση στους μετοχους και πιστωτες της MIG, να αγορασει τη MIG με €0,20 την μετοχη. υποτιθεται οτι συνολικα με 420εκ (250 δικα της και 170 δανειο απο την πειραιως) οι γαμπροι απο το λονδινο θα παρουν τα δανεια της MIG και τη MIG.

εν συνεχεια με €350 θα πουλησουν την Attica για την οποια υπαρχει ενδιαφερομενος.

το ζητημα κολλησε στο οτι μετοχοι και πιστωτες θεωρουν το  €0,20 χαμηλο.

υπαρχει ενδιαφερομενος λοιπον με €350εκ για να παρει την attica. μας τα μπερδευει ομως το δημοσιευμα, οτι υπαρχει ενσταση της κυβερνησης, γιατι και καλα δεν θελει η μεγαλυτερη ακτοπλοϊκη να περασει σε τουρκους. δεν το λεν ευθεως, αλλα αυτο υπονοουν για την εθνικοτητα του ενδιαφερομενου

Quote

Επόμενο βήμα από την Comer είναι να πουλήσει την Attica Group που διαχειρίζεται τα πλοία.
Στο ζήτημα της πώλησης λόγω θέλει να έχει και η κυβέρνηση κυρίως γιατί θέλει να αποτρέψει π.χ. τούρκο επιχειρηματία ή τουρκικά συμφέροντα να αποκτήσουν ελληνική ναυτιλιακή εταιρία[...]Υπάρχει σχήμα ενδιαφερομένων για την Attica group θυγατρική της MIG στα 350 εκατ ευρώ.
Άρα η Comer θα έχει επενδύσει 250 εκατ θα έχει πάρει δάνειο 170 εκατ και θα πουλήσει 350 εκατ την Attica Group.

ΥΓ: η ορθογραφια ειναι η original

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία γιατι έχει αργήσει τόσο πολύ να αναρτήσει τα όλα δρομολόγιά της για το καλοκαίρι? Είναι θέμα εγκρίσεων ή θέμα δικού της σχεδιασμού?

Edited by pie
Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2020 at 4:37 PM, pie said:

Η εταιρία γιατι έχει αργήσει τόσο πολύ να αναρτήσει τα όλα δρομολόγιά της για το καλοκαίρι? Είναι θέμα εγκρίσεων ή θέμα δικού της σχεδιασμού?

Στη σελίδα της στο fb αναφέρει οτι μέχρι τέλος του μήνα θα ανέβουν τα δρομολόγια στο site καθώς ακόμα δεν έχουν λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις από το υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως είναι μόνο θέμα εγκρίσεων από το υπουργείο. Ένα μέρος της καθυστέρησης εκτιμώ πως οφείλεται στο σφικτό πρόγραμμα των ακινησιών για την προσθήκη των scrubbers αλλά και στην αβεβαιότητα που υπάρχει για τη δρομολόγηση των 3 ταχυπλόων στις Κυκλάδες (λόγω πιθανών ναυλώσεων, επιτροπής ανταγωνισμού κλπ).

Link to comment
Share on other sites

On 2/11/2020 at 10:21 PM, proud_ionian said:

υπαρχει ενδιαφερομενος λοιπον με €350εκ για να παρει την attica. μας τα μπερδευει ομως το δημοσιευμα, οτι υπαρχει ενσταση της κυβερνησης, γιατι και καλα δεν θελει η μεγαλυτερη ακτοπλοϊκη να περασει σε τουρκους. δεν το λεν ευθεως, αλλα αυτο υπονοουν για την εθνικοτητα του ενδιαφερομενου

To deal σημερα γραφει οτι το σχημα των ενδιαφερομενων για την Attica περιλαμβανει ενα Αμερικανικο fund(φωτογραφιζει επιστροφη του Fortress)και τον εφοπλιστη Θαναση Μαρτινο.

Αναφερεται οτι κατεθεσαν απο κοινου προσφορα για να αναλαβουν την εταιρεια,οι συζητησεις ωστοσο βρισκονται σε πρωιμο σταδιο.

Link to comment
Share on other sites

η fortress παιζει παλι απο την προηγουμενη εβδομαδα. την ανεφερε και το δημοσιευμα του bankingnews, που ειχε αναφερει ο @MILTIADIS

 

ΥΓ: @kerkini δεν χρειαζεται να το αφησει. υπαρχει το προηγουμενο του σταυρου ψυχαρη

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο eastern mediterranean  είναι τόσο κουτος.. Εκτός αν έχει ήδη πελάτες και πάει για κάποια υπεραξία..(βλέπε Βγενοπουλος) 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...