Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μετα και τις σαλονατες φωτο,μπορω να εχω μια γνωμη νομιζω...Μιλαμε για ενα καινουργιο πλοιο αρα λογικο ειναι να φαινεται πολυτελες και συγχρονο εσωτερικα.Σιγουρα ειναι πολυτελες,σιγουρα εχει ενα ωραιο λουκ ΑΛΛΑ για μενα φαινεται οτι η ποιοτητα υλικων ειναι πιο low cost σε σχεση με αλλα πλοια;) Οσο για την lux καμπινα οντως ειναι εντυπωσιακη αλλα για μενα αυτο που ειναι πρωτοποριακο και τα σπαει ειναι η διαμορφωση του 'εξωτερικου' deck!

Το περιμενα αρκετα πιο εντυπωσιακο παντως..Παρολαυτα εχει γινει πολυ καλη δουλεια οπως φαινεται και αποτελει αναβαθμιση της ποιοτητας στην γραμμη των Χανιων.Καλες θαλασσες να εχει!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η ενίσχυση της ακτοπλοΐας με νέα, σύγχρονα, ασφαλή και γρήγορα πλοία βοηθάει στην ανάπτυξη της χώρας γενικότερα αλλά και των τοπικών κοινωνιών, αποτρέποντας την εσωτερική μετανάστευση», δήλωσε ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αναστάσης Παπαληγούρας, χαιρετίζοντας τα εγκαίνια του νέου επιβατηγού πλοίου της ΑΝΕΚ «Έλυρος».

Ο υπουργός έκανε σύντομη αναφορά στο σημαντικό ρόλο που καλείται να διαδραματίσει η ελληνική ακτοπλοΐα, για τη συνέχεια και την ενότητα της Χώρας, ενώ, αναφέρθηκε και στο ρόλο τόσο των εφοπλιστών όσο και των Ελλήνων ναυτικών.

Τέλος, συνεχάρη την ΑΝΕΚ για την απόφασή της να εντάξει ένα σύγχρονο πλοίο στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΚ Γιάννης Βαρδινογιάννης τόνισε ότι η ΑΝΕΚ, εκτός από την εξυπηρέτηση των επιβατών και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, ενδιαφέρεται και για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και προς την κατεύθυνση αυτή «χτίζει» την στρατηγική επέκτασης του στόλου της.

theseanation.gr

post-23-128326976631_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συχαρητιρια στην ΑΝΕΚ για την πολυ καλη δουλεια που εκανε στο ΕΛΥΡΟΣ, απο τις φωτογραφιες φαινεται ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Ευχαριστουμε τα παιδια για τις υπεροχες φωτογραφιες που μας χαρισανε.

Link to comment
Share on other sites

Από το πλήρες φωτογραφικό υλικό που ανέβασε ο φίλος orestis εκείνο που μπορώ να συμπεράνω είναι ότι η ΑΝΕΚ έκανε μία μετασκευή χωρίς να λυπηθεί τα χρήματα και το πλοίο πραγματικά εσωτερικά είναι εξαιρετικά καλόγουστο ζεστό , πολύ φιλικό προς τον επιβάτη και καινοτόμο.

Η καμπίνα όλα τα λεφτα, τα αεροπορικά φαινονται εξααιρετικής ποιότητας, οι χώροι με όμορφη διακόσμιση από πίνακες ενώ η καινοτομία του μπαρ-καθιστικό στο ημίκλειστο ντεκ πραγματικά είναι εξαιρετική και σαν ιδέα και σαν εφαρμογή.

Μπράβο στην ΑΝΕΚ που χαρίζει στα Χανιά ένα στολίδι.

Kαλοτάξιδο να είναι και να δισχίζει τις θάλασσες μας για πολλά χρόνια

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι καταπληκτικό!!! Όλοι οι χώροι είναι ιδιαίτερα φωτεινοί με ωραία χρώματα που “μεγαλώνουν” τις διαστάσεις. Μοναδική εξαίρεση το πλώριο σαλόνι του οποίου οι χρωματισμοί είναι αρκετά μουντοί και δεν εκπέμπει την αίσθηση του μοντέρνου.

Τα αριθμημένα καθίσματα είναι πολύ άνετα και με μεγάλη δυνατότητα ανάκλησης. Όλα τα σαλόνια έχουν μια ποικιλομορφία εξοπλισμού (πχ στο πλώριο έχει δύο διαφορετικά είδη πολυθρόνας ίδιου χρωματισμού) κάτι που σπάει τη μονοτονία και "ξεκουράζει" το μάτι.

Οι καμπίνες αρκετά άνετες, διαθέτουν όλες τηλεόραση ενώ οι δίκλινες διαθέτουν και ψυγείο. Το self service είναι ευρύχωρο, βρήκα πρωτότυπα για πλοίο τα μικρά τραπεζάκια που δίνουν την αίσθηση του bar :)

Καλότυχο και καλά ταξίδια!!

Link to comment
Share on other sites

Εδω ταιριαζει το "καλο πραγμα αργει να γινει"
Αφού ευχαριστήσω με την σειρά μου τον orestis και ευχηθώ καλά ταξίδια...θα ήθελα να σταθώ σε αυτό που επισήμανε παραπάνω ο Neptune: την καλή δουλειά. Αλλά θα διαφωνήσω ότι άργησε...εάν λάβει κανείς υπ' όψη το μέγεθος και την ποιότητα της μετασκευής. Απλώς το κακό ξεκίνησε από τους πολύ αισιόδοξους χρόνους παράδοσης που έδινε η εταιρεία. Ας είναι λοιπόν καλότυχο και καλοτάξιδο:) ... και να μείνει στα Χανιά...μαζί με την Αριάδνη.;)
Link to comment
Share on other sites

Αν και κανείς εδώ μέσα δεν είναι ο εφοπλιστής του πλοίου να πώ καλοτάξιδο και σιδεροκέφαλο, αλλά έχω δυο απορίες:

α)Η πρόσβαση στην πλώρη επιτρέπεται ή ήταν ανοιχτά λόγω εγκαινίων;

και β) Που είναι τα εξωτερικά καταστρώματα του πλοίου;B)

Link to comment
Share on other sites

Σε μια εκτακτη και αποκλειστικη εμφανιση του υπογραφοντος στο λιμανι του Πειραια -με ειδικη αδεια απο τον πανοσιολογιοτατο Ηγουμενο Εφραιμ- , βλεφαριασα κι εγω μαζι με τον Ορεστη το πλοιο(Ορεστη, ειμαι εκεινος ο ψηλος, ξανθος, με θεληματικο πηγουνι, Κρητικες μποτες και λαμέ κεφαλοδέσι που σου εκλεινε το ματι:D).

Το πως δειχνει το πλοιο το ειδατε σε γενικες γραμμες στις φωτογραφιες οποτε δε νομιζω οτι χρειαζεται να μπω σε περιγραφικες λεπτομερειες και καλολογικα στοιχεια. Η γενικη μου εντυπωση ειναι αριστη υπο την εννοια οτι η ΑΝΕΚ κατορθωσε να παρουσασει ενα πλοιο ευχαριστο, φωτεινο, καλογουστο και πολυτελες σε ανθρωπινα μετρα και χωρις υπερβολες/κιτσαριο. Νομιζω θα τους ηταν πολυ ευκολο να γεμισουν το πλοιο αγαλματα, συντριβανια, κολωνες, μαρμαρα κι εγω δεν ξερω τι αλλο προκειμενου να εντυπωσιασουν. Ομως τελικα καταφεραν κατι ακομα πιο δυσκολο, οπως αυτο που περιγραφω παραπανω κι εγω κι ο Ορεστης.

Πανω στο πλοιο γινοταν πολυς λογος για συγκριση της Ελυρου με το Αριαδνη, προσωπικα δεν εχω ανεβει στο Αριαδνη οποτε θα ηταν ατοπο να σχολιασω. Θα αφησω λοιπον τους συναδελφους που βρισκονταν μαζι μου να εκφερουν εκεινοι γνωμη και να μας πουν και ακομα περισσοτερες λεπτομερειες. Αυτο που αξιζει αναφορας ομως ειναι πως συμφωνα με διαφορους παραγοντες της ΑΝΕΚ με τους οποιους και ειχα την ευκαιρια να συνομιλησω σημερα, η Ελυρος ειναι κατα τη γνωμη τους πολυ ανωτερη εσωτερικα σε συναρτηση με το γεγονος οτι το κοστος μετασκευης της Ελυρου ηταν περιπου 15 εκατομμυρια πιο φτηνο απ΄οτι του Αριαδνη. Προφανως και δε γνωριζω ποσο στεκει αυτο, απλως το αναφερω.

Μια αλλη μικρη παρατηρησουλα ειναι οτι το καταμπαρο για ΙΧ που εχει το πλοιο ειναι πολυ κοντα στην πλωρη(πρεπει να χωραει τουλαχιστον καμια 60αρια ΙΧ), οποτε οσοι πανε εκει μεσα θα πρεπει να εχουν Ιωβεια υπομονη για να βγουν το πρωι μετα απο ολα τα ασυνοδευτα φορτηγα.

Ας παμε και σε διαφορα παραλειπομενα. Πριν την ανοδο στο πλοιο, ειχαμε τα κλασσικα στυλιστικα εγκληματα με γυναικες ντυμενες σε φαση "ειναι Σαββατο βραδυ και παμε Ρεμο-Μαρινελλα", οπως και ενα παλλουκαρι αμιμητο με θαλασσο-λαχανι σακκακι το οποιο ηταν λες και αντι για απορρυπαντικο το ειχες πλυνει με σπανακοριζο:P. Ολη η πολιτικη και στρατιωτικη ηγεσια ηταν παρουσα ενω το Υφυπουργος Καμμενος εφτασε σαν Ικαριωτης με κανενα 15λεπτο καθυστερηση. Μιλησε ο ΥΕΝ, ο Ζιάννης ο Βαρδινοζάννης, ο δεσποτας που εκανε τον αγιασμο αλλα και η ψυχη της ΑΝΕΚ, Μπαμπης Σαλβαρακης ο οποιος φυσικα ηταν και ο μοναδικος τον οποιο αξιζε κανεις να ακουσει. Και ο ανθρωπος φυσικα ειπε το αυτονοητο, οτι δηλαδη η Ελυρος συμβολιζει τη νικηφορα πορεια της ΑΝΕΚ εν μεσω συμφορων και τρικυμιων που πληττουν τον κλαδο. Μια ΑΝΕΚ η οποια εχει καταφερει να μεινει ανεξαρτητη και Κρητικη(or so we hope).

Μεγαλο γελιο επεσε επισης οταν ο Κρητικος στην καταγωγη Δεσποτας αποφασισε να πει λιγα λογια για την Ελυρο και να μας πληροφορησει οτι "ειχε 15,000 κατοικους και ανθουσε το εμποριο ενω να μην ξεχναμε οτι ειχε και σημαντικη βιομηχανια οπλων". Με το που ειπε αυτο με τα οπλα βεβαια, πεφτει νεκρικη σιγη και αρχιζουν μειδιαματα, γελακια και σχολια, και για να το σωσει ο Πατερ ειπε οτι "βεβαια, αυτο με τα οπλα πρεπει να το αφησουμε πισω μας":D Φυσικα δεν θα μπορουσε να μην την αμολησει και ο ειδημων περι των ναυτιλιακων θεματων ΥΕΝ Παπαληγουρας, ο οποιος και ετονισε την αναγκη ενισχυσης της ελληνικης ατμοπλοιας! Σηκωστε μωρε τον ατμο!:P

Το πληρωμα της Ελυρου ενισχυμενο απο το ξενοδοχειακο του Κρητη Ι και του Λατω, ηταν πραγματικα φιλοξενο και προσχαρο, προφανως ιδιαιτερα περηφανο για το πλοιο του. Τους επισκεπτες περιμενε μια καρφιτσα της ΑΝΕΚ στην ανοδο και μια σακκουλα με αναμνηστικα στην καθοδο που περιλαμβαναν ενα name tag της ΑΝΕΚ για βαλιτσες, ενα μπρελοκ της Ελυρου και ενα μπουκαλι λευκο κρασι Ελυρος. Ολα τα μπαρ και χωροι εστιασης προσεφεραν απλοχερα φαγητο και ποτο και γενικα η ατμοσφαιρα ηταν πολυ ζεστη.

Το πλοιο θα αποπλευσει για τη Σουδα αποψε στις 2230 μαζι με τις ευχες ολων μας για καλα ταξιδια. Ο υπογραφων τουλαχιστον το συνιστα ανεπιφυλακτα για ενα ταξιδι και μαλιστα με καμπινα.

ΥΓ 1: Αγαπητοι boyfriends, ελεος πια με τις φωτογραφιες των γυναικων σας στην πλωρη α-λα Kate Winslett - Titanic. Δεν υπαρχει κατι πιο κλισε απο αυτο, λιγη εμπνευση please. Ειδικα οταν περα απο την πλωρη δεν υπαρχει το πελαγος αλλα η πλωρη του Νησος Μυκονος!

ΥΓ 2: Καποιος καφρος εχει αφησει ενα ποτηρι με φραπε επανω στο ντεκ που ειναι οι σκυλιερες, πανω σε ενα εξαεριστηρα. Ας το μαζεψει καποιος σας παρακαλω.

ΥΓ 3: Συσσωμο το Α' Λιμενικο του Τζελεπη να εκτελει χρεη παρκαδορων, ορντινατσας κλπ. Αρμοζουν αυτα στο ΛΣ?

ΥΓ 4: Μπάμπη Σαλβαράκη, Ψυχάρα, Για Πάντα ΑΝΕΚάρα!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ ως μέλος του επιτελείου του miko mission ήμουν εκεί. :D Πραγματικά είναι κούκλα. Εσωτερικά μου άρεσε περισσότερο από το ΑΡΙΑΔΝΗ αλλά το δυνατό του και ίσως αχτύπητο σημείο του είναι οι καμπίνες του. Δεν έχω δει καλύτερες. Καμπίνες για πολλά γούστα και όχι τυποποιημένες με αποκορύφωμα μία από τις εσωτερικές με το πολύ έξυπνο "τεχνιτό" φινιστρίνι. Το κυρίως γκαράζ του όπως το περιμέναμε... χαώδες! Πάνω πάνω δεσπόζει το αλα CHAMPION φουγάρο του ενώ υπάρχουν αρκετά ανοιχτά καταστρώματα που μπορείς να περπατήσεις και να χαρείς το ταξίδι σου. Τέλος ήμουν αρκετά τυχερός πιστεύω που μπόρεσα να βγω στην πλώρη και να χαρώ τον καθρεύτη του, μιας και από ότι φαντάζομαι από δω και πέρα δεν θα είναι η πρόσβαση εφικτή.

Οι Χανιώτες είναι πραγματικά τυχεροί που θα έχουν πλέον αυτό το στολίδι στη γραμμή τους. Να ευχηθώ κι εγώ το ΕΛΥΡΟΣ να είναι καλότυχο και καλές θάλασσες στο πλήρωμά του.

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο να είναι το βαπόρι, καλές θάλασσες στο πλήρωμα του.

Πέρασε ένας χρόνος από την ημέρα της έλευσης του στην χώρα μας. Ήμουν παρών εκείνο το βράδυ που έδεσε για πρώτη φορά στο Πέραμα.

Βέβαια τότε ήταν ένα ''άλλο'' καράβι από αυτό που βλέπουμε σήμερα. Δυστυχώς τον τελευταίο διάστημα λόγω φόρτου εργασιών,

δεν μπόρεσα να κάνω καμμία καραβο-φωτογραφικο-λατρική :eek: βόλτα στο λιμάνι. ΕΔΩ όμως, όπως και ΕΔΩ, μπορείτε να δείτε δύο φωτογραφίες

του πλοίου στις 31 Αυγούστου, τραβηγμένες πάνω από το Φαιστός Παλάς.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, παρά το ότι ανακατεύτηκαν δύο διαφορετικές τεχνοτροπίες στην μετασκευή του (Ιαπωνικό σκαρί, Ευρωπαϊκό "χτίσιμο") έγινε και αυτό βάπορας με ιδιαίτερα χαρούμενο, φωτεινό και πολυτελέστατο εσωτερικό. Τα θερμότερα συγχαρητήρια μου στους ανθρώπους που ανέλαβαν και συμμετείχαν στις εργασίες για το πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα της προσπάθειας τους. Τώρα, εάν έχουν και το πλωριό μπαλκονάκι ανοικτό για το κοινό στα ταξίδια σίγουρα θα είναι το κάτι άλλο, αλλά δεν νομίζω… Είθε το πλοίο και οι ναυτικοί του να έχουν πάντα ανοικτούς ορίζοντες και καλά ταξίδια....

Link to comment
Share on other sites

το κοστος μετασκευης της Ελυρου ηταν περιπου 15 εκατομμυρια πιο φτηνο απ΄οτι του Αριαδνη. Προφανως και δε γνωριζω ποσο στεκει αυτο, απλως το αναφερω.

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, το κόστος μετασκευής του Έλυρος θα είναι περίπου το ίδιο ή και θα ξεπεράσει αυτό της Αριάδνης. Οριστική εικόνα θα έχουμε όταν δημοσιευθούν τα τελικά αποτελέσματα του έτους.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πιστεύω κι εγώ.Η μετασκευή του ΕΛΥΡΟΣ υπήρξε πιο εκτεταμένη από αυτή του ΑΡΙΑΔΝΗ ιδιαίτερα σε λαμαρινοδουλειές μιας και το πρώτο ήρθε χωρίς σχεδόν υπερκατασκευές.

Επιπλέον έφτιαξε περισσότερα κρεβάτια που είναι αρκετά δαπανηρά και ένα νούμερο διαφορας των 15 εκ φαντάζει πολύ υπερβολικό και μάλιστα όταν πρόκειται για φτηνότερα.

ΥΓ:κατά την γνώμη μου το να αποκαλούμε το βαπόρι η ΕΛΥΡΟΣ ή η ΑΡΙΑΔΝΗ πιστεύω ότι είναι λάθος. Μπορεί να ήταν αρχαία πόλη αλλά το όνομα της το χάρισε στο πλοίο το οποίο είναι ουδέτερο κι όχι γένους θυληκού Οπότε έχω την εντύπωση ότιι θα πρέπει να αποκαλείται το ΕΛΥΡΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα με την σειρά μου, μου φαίνεται πολύ ''απίθανο'' κάτι τέτοιο.

Μόνο το κλείσιμο των δύο πλευρικών καταπελτών αν υπολογίσει κανείς και την μεταφορά της γέφυρας.....

Βέβαια όπως λέει και ο Orestis :

Οριστική εικόνα θα έχουμε όταν δημοσιευθούν τα τελικά αποτελέσματα του έτους.
Link to comment
Share on other sites

Είχα την τύχη να βρίσκομαι και στο πρώτο πήγαινε έλα του ΕΛΥΡΟΥ στη Σούδα για τα εγκαίνια στην Κρήτη.

Το πλοίο αναχώρησε από τον Πειραιά την Παρασκευή στις 23:00 με αρκετούς προσκεκλημένους. Το πλήρωμα ευγενικό, φιλόξενο και πάνω από όλα όλοι τους επαγγελματίες έκαναν το ταξίδι μας να μοιάζει κρουαζιέρα. Κατά τη διάρκεια της μετάβασης στα Χανιά στο self service του πλοίο έγινε Κρητικό γλέντι με ζωντανή μουσική, ατελείωτο χορό, μαντινάδες, οινοποσία και ... μπαλοθιές:eek::D Δεν θα συνεχίσω να γράφω για το εσωτερικό του πλοίου μιας και λίγο πολύ έχετε όλοι εικόνα από τους προλαλίσαντες ας δούμε μόνο δύο εικόνες από το ταξίδι. Πάμε λοιπόν στο ζουμί.

Στο δρόμο βρήκαμε ένα βοριαδάκι 6-7 και το πλοίο έκανε ένα μικρό κούνημα που γινόταν αισθητό αλλά όχι ενοχλητικό. Με ταχύτητα που έφτασε τους 22,1 κόμβους, φτάσαμε στη Σούδα σε 7,5 ώρες και στις 6:30 οι καταπέλτες του ΕΛΥΡΟΣ έπεσαν για πρώτη φορά στην πατρίδα του. Δεν το περίμενε πολλής κόσμος, λογικό αν σκεφτούμε την ώρα που έφτασε και ότι εκείνη την ώρα είχε δέσει δίπλα το ΛΑΤΩ και ερχόταν και το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ. Το πλοίο πλαγιοδέτησε με τη δεξιά πάντα, εκεί όπου υποθέτω πως θα δένει από εδώ και στο εξής.

Αμέσως άρχισαν οι ετοιμασίες για τα εγκαίνια του πλοίου, των οποίων η τελετή έλαβε χώρα στις 17:00. Πυρρετοδώς έτρεχαν όλοι για να στολίσουν τόσο το ίδιο το πλοίο όσο και τον χώρο εκτός αυτού. Ενώ αξίζει να σημειωθεί πως όπως και στον Πειραιά έτσι και στη Σούδα επιστρατεύτηκε και το πλήρωμα του ΛΑΤΩ για να βοηθήσει την κατάσταση.

Ο κόσμος που επισκέφθηκε το πλοίο ήταν απίστευτα πολλής, κάνοντας την κατάσταση χαώδη σε σημείο που να μη χωράς να περάσεις. Δυστυχώς πολλοί δεν σεβάστηκαν τη γιορτή και έδειξαν τον κακό τους εαυτό πετώντας στα δάπεδα από χαρτάκια και τσιγάρα μέχρι φαγητά. Θα μου πειτε, λογικό είναι να πέσει κάτι χάμω. Δεν λέω, απόλυτα. Το κακό είναι όταν δεν σκύβεις να το μαζέψεις. Για να μη σας τα πολυλογώ απλά φρόντισαν ώστε το πλήρωμα να μην περάσει ένα ήσυχο βράδυ. Η τελετή έλειξε στις 20:45 με πυροτεχνήματα που έκαναν τη νύχτα μέρα τόσο πάνω από το πλοίο όσο και εκτός του πλοίου. Το ΛΑΤΩ κατά την αναχώρησή του σφυρούσε συνεχώς όπως και ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ και απάνταγε το ΕΛΥΡΟΣ ενώ έκαναν και σινιάλα με τις γιρλάντες.

Η αναχώρηση του πλοίου από τη Σούδα έγινε στις 24:00 ακριβώς και έφτασε στον Πειραιά περίπου 7:10 σήμερα το πρωί όπου αναγκάστηκε να περιμένει τις πρωινές αναχωρήσεις. Με τα πολλά μπήκε στο λιμάνι 7:40 όπου έδεσε στον Άγιο Διονύσιο με την αγωνία πάντα αν θα μπορέσει, λόγω του οριακού πλάτους του, να πέσει ο αριστερός καταπέλτης. Αλήθεια τελικά από που θα αναχωρεί;

Για άλλη μια φορά καλά ταξίδια σε αυτό το υπέροχο πλοίο, στο καταπληκτικό του πλήρωμα και να το χαίρονται όσοι συνέβαλαν ώστε να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

ίσως αχτύπητο σημείο του είναι οι καμπίνες του. Δεν έχω δει καλύτερες. Καμπίνες για πολλά γούστα και όχι τυποποιημένες με αποκορύφωμα μία από τις εσωτερικές με το πολύ έξυπνο "τεχνιτό" φινιστρίνι.

Ομολογω πως οταν παρατηρησα την φωτο για πρωτη φορα δεν καταλαβα πως το φινιστρινι ηταν τεχνητο:eek: .Πραγματικα πολυ ωραια σκεψη-τρικ που δινει αλλον αερα.Γενικα οι καμπινες του δινουν μια αισθηση κανονικου 'ζεστου' δωματιου και οχι καμπινας πλοιου.Τυχεροι οσοι θα το ταξιδευουν;)

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε τίποτα για πλοίαρχο, ύπαρχο, πρώτο μηχανικό; Μπορεί να τα έχουμε ξαναπεί αλλά δεν θυμάμαι κάτι.

Ο πλοίαρχος είναι ο Στράτος Καβρός, που είναι στο πλοίο από τη παραλαβή του στην Ιαπωνία και ο Α’ μηχανικός είναι ο Παναγιώτης Γεροντης

Ο Παναγιώτης Γεροντης ως Α’ μηχανικός στο Ελυρος από την αρχή της μετασκευής. Το είχε φέρει νομίζω ο Κτενας.
Link to comment
Share on other sites

Προστατευτικό για να μην αγγίζει όποιος θέλει τα χειριστήρια. Με την ευκαιρία να πούμε ότι χειριστήρια υπάρχουν μόνο στη δεξιά βαρδιόλα. Στην αριστερή δεν υπάρχει απολύτως τίποτα αλλά ακόμα και αυτά που υπάρχουν δεν χρησιμοποιούνται.B)

Link to comment
Share on other sites

κόστος μετασκευής της Ελυρου ήταν περίπου 15 εκατομμύρια πιο φτηνό απ΄ ότι του Αριάδνη. Προφανώς και δε γνωρίζω ποσό στέκει αυτό, απλώς το αναφέρω.
Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, το κόστος μετασκευής του Έλυρος θα είναι περίπου το ίδιο ή και θα ξεπεράσει αυτό της Αριάδνης. Οριστική εικόνα θα έχουμε όταν δημοσιευθούν τα τελικά αποτελέσματα του έτους.
Το ίδιο πιστεύω κι εγώ.Η μετασκευή του ΕΛΥΡΟΣ υπήρξε πιο εκτεταμένη από αυτή του ΑΡΙΑΔΝΗ ιδιαίτερα σε λαμαρινοδουλειές μιας και το πρώτο ήρθε χωρίς σχεδόν υπερκατασκευές.

Επιπλέον έφτιαξε περισσότερα κρεβάτια που είναι αρκετά δαπανηρά και ένα νούμερο διαφορας των 15 εκ φαντάζει πολύ υπερβολικό και μάλιστα όταν πρόκειται για φτηνότερα.

Σύμφωνα με τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ το κόστος αγοράς και μετασκευής του «Ελυρος» έφθασε τα 59 εκατ. ευρώ περίπου. Οπότε εάν από τα οικονομικά αποτελέσματα της HSW, μπορούμε να δούμε πόσο κόστισε η αγορά και μετασκευή του «Αριαδνη», τοτε θα δούμε ποιο στοίχισε περισσότερο. (κάποιος πιο ειδικός στα οικονομικά, μπορεί να το κοιτάξει);)

Link to comment
Share on other sites

Το στοιχείο της Ναυτεμπορική είναι σωστό, αλλά όπως αναφέρει το άρθρο βασίζεται στα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, συνεπώς δεν είναι το τελικό κόστος του πλοίου αφού η μετασκευή διήρκησε άλλους 3 περίπου μήνες.

Γι αυτό έγραψα πιο πάνω πως θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του έτους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...