Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νέα εμφάνιση για το site της Hellenic Seaways...αισθητή η απουσία του κόκκινου(:D:D), κυριαρχεί το μπλέ με ένα λαχανί! Το μόνο κόκκινο είναι το λογότυπο της εταιρείας...!!! Ωραία και η νέα εμφάνιση του site έστω και στη δύση του καλοκαιριού...B)

Περα απο την εμφανιση και οτι μπορει να κρυβεται(αν κρυβεται)πισω απο την απουσια των παλιων χρωμτων το νεο site της Hellenic ειναι ταχυτατο και αυτο ειναι ενα βασικο στοιχειο που μετραει στον κοσμο.Ακομα και με την ταπεινη 56αρα γραμμη του χωριου πηγαινε αρκετα καλα χωρις να σου σπαει τα νευρα.Καλα για τις adsl δεν το συζητω.Σφαιρα:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετα τις φετινες απανωτες βλαβες που ξεκινησαν πολυ πριν το καλοκαιρι νομιζω πως θα πρεπει η εταιρια να ψαχτει λιγακι. Οχι μονο για τα τεχνικα ζητηματα αλλα και σε οτι εχει να κανει με σχεδιαση δρομολογιων και την καταπονηση που δεχονται ειδικα τα ταχυπλοα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη σαιζόν για την εταιρεία. Αν δεν ήταν και τα προβλήματα με τα ταχύπλοα της άλλης εταιρείας τότε θα είχε αναδειχθεί πρωταθλητής βλαβών για εφέτος. Να μη αναφέρουμε τον Πήγασο που ακόμη αναριωτόμαστε τι θα απογίνει. Και βέβαια την έτσουξε και αυτήν η πτώση της κίνησης από/προς Κόρινθο γιαυτό και κάθονταν τα δυο Ro/Ro της.

Την ξελάσπωσαν τα δύο Νήσος αλλά και αυτά δεν κέρδισαν καλή δημοσιότητα είτε για τα ωράρια στο Βόρειο Αιγαίο είτε για την αδυναμία εύρεσης εισιτηρίων από Σάμο-Ικάρια (και ας μην είχε φταίξιμο η HSW).

Μακάρι να ξαναβρεί τον βηματισμό της έστω και κάτω από την σκέπη της Sea Star.

Link to comment
Share on other sites

Περα απο την εμφανιση και οτι μπορει να κρυβεται(αν κρυβεται)πισω απο την απουσια των παλιων χρωμτων το νεο site της Hellenic ειναι ταχυτατο και αυτο ειναι ενα βασικο στοιχειο που μετραει στον κοσμο.Ακομα και με την ταπεινη 56αρα γραμμη του χωριου πηγαινε αρκετα καλα χωρις να σου σπαει τα νευρα.Καλα για τις adsl δεν το συζητω.Σφαιρα:)

Τα μάτιαξες. Και τώρα είναι εκτός λειτουργίας, λογω εργασιων συντηρησης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγω αναρωτιεμαι τι εκανε την εταιρεια να αγορασει monohull ταχυπλοο. Εχει να κανει αποκλειστικα με το γεγονος οτι φαινεται να υπαρχει επισυναπτομενη ναυλωση, αρα ειναι καλο σαν επενδυση? Η μηπως εχει να κανει με το οτι η εταιρεια θελει να πειραματιστει με ταχυπλοα αυτου του τυπου? Αραγε το οτι η Aegean Speed Lines(= ανταγωνιστης) χρησιμοποιει 3 απο αυτα με φαινομενικη επιτυχια να επαιξε ρολο?

Link to comment
Share on other sites

(ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ)

...Ηταν ομως εντυπωσιακο οτι ξεφορτωνοντας το πλοιο 1900 ατομα και επιβιβαζοντας αλλα τοσα ηταν απλα σε αψεγαδιαστη κατασταση, το πληρωμα πραγματικα ριχνει ατελειωτες ωρες δουλειας πανω σε αυτο. Ειδικα στην επιστροφη στον Πειραια ο καθαρισμος ειχε αρχισει πολυ πριν του καταπλου και σε αυτον συμμετειχαν απαντες οι διαθεσιμοι, αρκει να πουμε οτι κατα τη διαρκεια του ταξιδιου ακομα και πληρωμα της μηχανης ειχε επιστρατευτει για τον καθαρισμο των καταστρωματων....

(ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ)

...Ακόμα μεγάλη εντύπωση μου έκανε η καθαριότητα που υπήρχε σε όλο το πλοίο. Τα καταστρώματα κυριολεκτικά αστράφτανε -παραμονές 15Αύγουστου-, και άνθρωποι του πληρώματος -μέχρι και αξιωματικούς είδα !!!- γυρίζανε όλη την ώρα στο πλοίο, μαζεύανε και το παραμικρό σκουπιδάκι και αδειάζανε τους κάδους των αποριμμάτων...

Συμφωνούμε από ότι φαίνεται φίλτατε Nick στο ότι στον συγκεκριμμένο τομέα (και όχι μόνο βέβαια, απλά μιλάμε τώρα για την καθαριότητα στα πλοία της), η HSW κάνει εξαιρετική δουλειά, και μπορεί αυτό πολύ εύκολα κάποιος να το διαπιστώσει και να το αξιολογήσει. :) Οι σοβαρές εταιρίες παρέχουν και σοβαρές υπηρεσίες στους πελάτες τους. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η κινηση παντως της HSW να βαλει το ΧΙΟΣ παροναξια για 3-4 βδομαδες μεχρι να επιστρεψει το ΜΥΚΟΝΟΣ,δειχνει για μενα πως το Συρος-Μυκονος δεν τους αποδιδει οσα περιμεναν(η λιγοτερα απο το Παρος-Ναξος)γιαυτο και δεν τους 'καιει' να αφησουν την γραμμη χωρις πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσαν ομως να στειλουν το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Ικαρια-Σαμο μονο(οπως ειχαν κανει την πρωτη χρονια του ΜΥΚΟΝΟΣ στην δικη μας γραμμη).Αρα πρωτα απ ολα τους ενδιαφερει η Παροναξια(να εχουν πλοιο εκει)κι ολες οι αλλες γραμμες ερχονται 'δευτερες';)

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δεν μπορεί να βγάλει τα δρομολόγια του ΜΥΚΟΝΟΣ σε καμία περίπτωση. Οπότε μαζί με το πλοίο θα έπρεπε να αλλάξουν και όλο το πρόγραμμα όπως είχε γίνει και τότε με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στη Χίο - Μυτιλήνη. Και μην ξεχνάς ότι στη Χίο - Μυτιλήνη θα στείλουν την ΑΡΙΑΔΝΗ που κυρίως σε γκαράζ είναι σχεδόν το ΛΙΣΣΟΣ και το ΧΙΟΣ μαζί. Ενώ Ικαροσαμία παίζουν μπάλα μόνοι τους και θα πρέπει να με ένα βαπόρι να βγάλουν όλη την κίνηση της γραμμής. Οπότε δεν νομίζω ότι έχει άμεση σχέση με το τι αποδίδει η Παροναξία και τι η Συρομυκονία.

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ με 4 δρομολόγια την εβδομάδα που θα μπορούσε να κάνει και με 15 φορτηγά που χωράει όλα΄κι όλα αυτή την στιγμή θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα. Όταν είχε πάει Χίο Μυτιλήνη ήταν κι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ τώρα στην Ικαρία Σάμο ιθα ήταν μόνο του.

Δεν τείθεται θέμα προτίμησης μεταξύ Παροναξίας ή Σύρο-Μύκονο άλλωστε η Σύρος έχει μεγαλύτερη κίνηση τον χειμώνα αλλά να μην μείνει ΄΄ενας ολόκληρος νομός χωρίς βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Τη Κυριακή θα έχουμε μάλλον νέο πρωθυπουργό σύμφωνα με της δημοσκοπήσεις, αλλά η HSW θα αλλάξει νωρίτερα Διευθυντή Ναυτιλιακού. Ο μέχρι πρότινος αρχιπλοίαρχος της ΑΝΕΚ, Κώστας Φορτετσανακης αναλαμβάνει από αύριο Διευθυντής Ναυτιλιακού στη HSW, αντικαθιστώντας τον Αντώνη Μαρινακη. Ενώ ο Αντώνης Μαρινακης παραμένει στο θέση του Διευθυντή Πληρωμάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποχώρησε από την εταιρεία ο Νίκος Αρμάος, Οικονομικός Διευθυντής για τα τελευταία οκτώμισι χρόνια. Ήταν από τα στελέχη που συνέβαλλαν όσο λίγοι στην αναδιοργάνωση και στην ανάπτυξη της HSW. Αντικαταστάτης του, ο Γιώργος Βασιλοκωνσταντάκης, μέχρι πρόσφατα Οικονομικός Διευθυντής των Μινωικών Γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έτυχε να περνάω απο τα κεντρικά της HSW και μύρισε πολύ Ανατολή.....!!???!! Άραγε τα υπάρχοντα ΡΟ/ΡΟ στην γραμμή της Βενετίας θα είναι και με την έλευση του νέου χρόνου εκεί.......????;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σιγουρα θα ειναι το Voyager το ενα... Το Wind το δευτερο.. Το Σαντορινη κι αυτο εχει αρκετες πιθανοτητες... :rolleyes: Αριαδνη λογικα μια απ τα ιδια... Ε μετα μενει να ναυλωθει το Μυκονος και το Χιος :mad:

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα θα ειναι το Voyager το ενα... Το Wind το δευτερο.. Το Σαντορινη κι αυτο εχει αρκετες πιθανοτητες... :rolleyes: Αριαδνη λογικα μια απ τα ιδια... Ε μετα μενει να ναυλωθει το Μυκονος και το Χιος :mad:

επομένως δε θα αλλάξει κάτι σε σχέση με τα πρόσφατα προηγούμενα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Τον Πήγασο ξεχάσατε.:D

Το πλάνο της μετασκευής είναι σε εξέλιξη κι ακόμη να μάθουμε που θα καταλήξει.Έτσι όπως το ετοιμάζουν μπορεί να κάνει μόνο 2-3 γραμμές εντός Ελλάδος που κι αυτές ακόμη είναι εποχικές και κορεσμένες.

Προσωπικά πιστεύω ότι κι η ναύλωσή του είναι ένα σενάριο που θα παιξει δυνατά.

Link to comment
Share on other sites

ειναι δυνατον??

να γραφεις www.hsw.gr

το Url που εχει γραφτει παντου σε ολα τα πλοια της , που γνωριζουν ολοι,

που ολοι οι συνδεσμοι απο τις περισσοτερες σελιδες ειναι προς αυτο...

να ... δειτε μονοι σας...

τι εχετε να πειτε γιαυτο??

http://www.hsw.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...