Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

To 2000 το κόστος αγοράς απο την Austal των 2, 3 & 4 ήταν 86,4εκ δολαρια. Δεν εχω βρει στοιχεια του κόστους έκαστου αλλα σίγουρα θα ήταν αρκετα πάνω από τα 11εκ. ευρω

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά να είμαστε και θα δούμε τι κινήσεις θα γίνουν.

Μάλλον έχει βρεθεί ήδη ένας αντικαταστατής. Γιατί οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι είναι κοντά στην αγορά ενός ταχυπλόου (άλλη λένε ότι έχει ήδη κλείσει)

Link to comment
Share on other sites

To 2000 το κόστος αγοράς απο την Austal των 2, 3 & 4 ήταν 86,4εκ δολαρια. Δεν εχω βρει στοιχεια του κόστους έκαστου αλλα σίγουρα θα ήταν αρκετα πάνω από τα 11εκ. ευρω

Κάτι ψιλά λείπουν από τη σούμα σου. Σύμφωνα με τον τύπο της εποχής, το κόστος αγοράς των HS 2 & 3 έφτασε τα 24 εκατ. δολάρια το κομμάτι ενώ το HS 4 ήρθε στην τιμή ευκαιρίας των 45 εκατ. δολαρίων. Τώρα αν αποδειχθούν κελεπούρια στην τιμή πώλησης τους, ο χρόνος θα δείξει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά, είναι φανερό ότι μπέρδεψε τα νούμερα ο proud...το 2 και το 3 εννοούσε. Και βεβαίως δεν πρόκειται για φήμη, καθώς το έχουν γράψει έγκυρα ΜΜΕ, με πληροφόρηση που προέρχεται από την εταιρεία. Πιστεύω ότι είναι θέμα ωρών/ημερών η επίσημη ανακοίνωση.

Link to comment
Share on other sites

Η ενημέρωση της δρομολόγησης του Ηellenic Voyager για Κω-Ρόδο, όπως δημοσιεύεται στο marinews.gr. Θα είναι ωραίο, για όσο διαρκέσει, να βλέπουμε αυτό το σκαρί να πλέει ως επιβατηγό, πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Κατα καιρους εχουν ακουστει πολλες φημες για τα ξαδερφακια του HS4 απο την Τουρκια ακομα και για το καινουριο της Austal

Αλλα ολα αυτα σε επιπεδο φημων και μονο. Οταν θα ανακοινωθει και επισημα η πωληση του 2 και του 3 πιστευω θα ενταθουν

και οι φημες για τον/τους αντικαταστατες τους.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν γνωριζω τι εγινε στο ΣΑΣ,υποθετω πως λογικα το αιτημα της εταιριας για δρομολογηση πλοιου στα 12νησα θα εγκριθηκε.Ειμαστε ενα μηνα σχεδον πριν τις 15/4 και δεν υπαρχει καμια ανακοινωση-διαφημηση για το συγκεκριμενο δρομολογιο,αντιθετα υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου:confused:

ΥΓ.Θα μπορουσε να βγει σε pdf:p η εξης ανακοινωση: ''Με μεγαλη επιτυχια εγκριθηκε το αιτημα της HSW για δρομολογηση πλοιου στα 12νησα'':D

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσαν ομως να κανουν μια συμφωνια για αλλαγη πλοιου,με την εννοια οτι θα παρουν VOYAGER και θα πληρωσουν VOYAGER(λιγοτερα δηλαδη).Συμφερει την Algerie και ισως να συμφερει και την ΑΝΕΚ αν η διαφορα στο ποσο δεν ειναι μεγαλη και σε συνδυασμο οτι μενει η ΑΡΙΑΔΝΗ(καλυτερο πλοιο)για Ροδο,Χανια η οπου αλλου θελει η εταιρια.

το αριαδνη το εχει ναυλωσει η ΑΝΕΚ απο την HSW και το μεταναυλωνει πολυ ακριβοτερα στην Algerie, το Voyager ειναι ελευθερο και το κανει η HSW οτι θελει. μπορει να ειναι ο ιδιος ομιλος κλπ κλπ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι τοσο ευκολο διαδικαστικα, αλλα και κατα ποσο θα θελει η ΑΝΕΚ να στερηθει το ζεστο χρημα του ναυλου

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να συμφερει τους αλγερινους αυτη η αλλαγη!η αριανδη κανει κατι σαν χρεη κρουαζεροπλοιου,τι εννοω!κανει ενα ταξιδι αν θυμαμαι καλα 10 ωρων που τους τις ωραιες καμπινες της ,σαλονια της κ κουζινας της!το embarkation του πλοιου διαρκει σε καθε λιμανι 10 ωρες...δηλαδη φορτωνει απο το πρωι κοσμο που σκορπαει τα λεφτα του στο πλοιο!αν το voyager ειναι πιο λιτο δεν νομιζω να τους συμφερει σαν ενοικιαστες

Link to comment
Share on other sites

κανει ενα ταξιδι αν θυμαμαι καλα 10 ωρων
Οι αποστάσεις Οράν/Αλγέρι- Μασσαλία είναι μεγαλύτερες, κάπου 400-500 νμ και το ταξίδι πολύ μεγαλύτερο...γεγονός που ενισχύει τα όσα λες για την κατανάλωση εντός του πλοίου.
Link to comment
Share on other sites

το αριαδνη το εχει ναυλωσει η ΑΝΕΚ απο την HSW και το μεταναυλωνει πολυ ακριβοτερα στην Algerie, το Voyager ειναι ελευθερο και το κανει η HSW οτι θελει. μπορει να ειναι ο ιδιος ομιλος κλπ κλπ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι τοσο ευκολο διαδικαστικα, αλλα και κατα ποσο θα θελει η ΑΝΕΚ να στερηθει το ζεστο χρημα του ναυλου

Και το HIGHSPEED 3(?) δεν ειχε δηλωσει η HSW για την αγονη των κυκλαδων και τελικα εστειλε το ΑΡΤΕΜΙΣ με σινιαλα ΑΝΕΚ?Θελω να πω οτι εχουμε ξαναδει να λειτουργει σαν ομιλος κι αλλες φορες οπως και τοτε που βγηκε out ο ΠΗΓΑΣΟΣ στην δικη μας αγονη και μπηκε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ(με σινιαλα ΑΝΕΚ)για ενα μηνα κ βαλε.Δεν γνωριζω κατα ποσο ευκολη ειναι τραμπα μεταξυ ΑΡΙΑΔΝΗΣ-VOYAGER,ουτε ποια διαφορα στα χρηματα της ναυλωσης θα ειχε μια τετοια αλλαγη αλλα κατι η λιτη μετασκευη,κατι το ξενο ονομα του VOYAGER,κατι οτι ακομα δεν ξερουμε στα σιγουρα αν θα δρομολογηθει Ροδο,με βαζει να σκεφτομαι και αυτο το σεναριο.

Link to comment
Share on other sites

Και το HIGHSPEED 3(?) δεν ειχε δηλωσει η HSW για την αγονη των κυκλαδων και τελικα εστειλε το ΑΡΤΕΜΙΣ με σινιαλα ΑΝΕΚ?

Η HSW δεν είχε καταθέσει φάκελο σε καμία φάση αυτού του διαγωνισμού, η συμμετοχή ήταν εξαρχής από την ΑΝΕΚ και το αρχικό πλοίο ήταν το Highspeed 1.

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε τι λεει ενας αναγνωστης του τρωκτικου

"Έχει βάλει στο σύστημά της και έχει ενημερώσει όλους τους τουριστικούς πράκτορες ότι κατά την περίοδο του Πάσχα, και συγκεκριμένα την Μ. Παρασκευή και την Δευτέρα θα μπεί εκτάκτως στην Γραμμή Πειραιάς - Σαντορίνη το HighSpeed5. Εδώ και ένα ...μήνα (ακόμα και σήμερα) στην ιστοσελίδα της εταιρείας εμφανίζεται ότι θα πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο κανείς όμως δεν μπορεί να κάνει αγορά εισητηρίου. Για ποιο λόγο κύριοι βάζετε ένα δρομολόγιο στο οποίο δεν μπορούμε να αγοράσουμε εισητήρια?Βέβαια η αναμονή έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει διαθεσιμότητα στο πλοίο της BlueStar Ferries..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Εάν δέν κάνω λάθος ,πρίν μερικές μέρες εγκρίθικε ομόφωνα το δρομολόγιο για κω - ρόδο του πλοίου ''hellenic voyager'' πού όπως είχε ζητήσει η εταιρεία του έναρξη τών δρομολογίων 15/4/10.

Ομως στήν ιστσελίδα τής εταιρείας η' στα μπάνερ της ,το συγκεκριμένο δρομολόγιο δέν έχει ούτε μία διαφήμιση ,ούτε μία παρουσίαση ,δέν νομίζω ότι αυτό είναι και πολύ θετικό όταν πάς για μάτς εκτός έδρας.

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον το βαπορι δεν ειναι ετοιμο δεν μπορουν να βγαλουν διαφημισεις γιατι σε περιπτωση που για καποιο λογο καθυστερησει η ακυρωθει η δρομολογηση του πλοιου καταλαβαινεις τι θα γινει.

Link to comment
Share on other sites

Το αίτημα που κατατέθηκε ήταν:

ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «HELLENIC VOYAGER» στη γραμμή Πειραιά – Κω – Ρόδου από 15-04-10 έως 14-04-11

Η γνωμοδότηση του ΣΑΣ ήταν:

ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ YΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΛΕΡΟΥ

Που για μένα σημαίνει φέρτε μας τα χαρτιά του πλοίου (όταν θα είναι έτοιμο) και τότε θα πάρετε δρομολόγια. Πως μπορεί να ξεκινήσουν να διαφημίζουν δρομολόγια και νέα γραμμή όταν το πλοίο τελεί υπό μετασκευή και ακόμα ούτε πρωτόκολλο δεν έχει πάρει; Μην ξεχνάμε και την περίπτωση με τα τιμόνια του Απολλωνα και κάτι εισιτήρια που είχαν τότε κοπεί πριν πάρει πιστοποιητικά...

Link to comment
Share on other sites

Χθες εκλεισε 1 χρονο παρουσιας στην γραμμη το ΣΦ

Και η HSW εχει κλεισει σχεδον 1,5χρονο απο τοτε που εβαλε ποδι στις Κυκλαδες με τα ΝΗΣΟΣ...Ειδαμε κ προσφορες,τις τελειωσαμε

Τώρα που τελείωσε αυτή η προσφορά...και είδαμε ότι η BSF δεν ακολούθησε με αντιπροσφορές...μήπως γνωρίζουμε εάν υπήρξε αύξηση της κίνησης στα πλοία της HSW?
Η HSW παρολο που αλλαξε τις τιμες δεν επιρεασε την κινηση της BSF στο ελαχιστο,γι αυτο τον λογο τροποποιησε τα δρομολογια της ωστε να φευγει 30΄ λεπτα νωριτερα απο Ναξο,αυτο επιρεασε λιγο την κινηση αλλα οχι οσο θα ηθελε,μην ξεχναμε οτι η BSF στην γραμμ Παροναξιας ειναι κυριαρχος στους επαγκελματιες μεταφορεις οπου εκει υπερτερει κατα κρατος μεταφεροντας το 90% με 95% τον φορτηγων.

Στα πρωινα δρομολογια δεν μπορει να την φτασει σε επιβατικη κινηση.

Αποψη μου ειναι οτι με ψιχουλα δεν μπορεις να δελεασεις τους επιβατες,και τι εννοω ψιχουλα,οταν η οικ στα BSF κανει 30euro στην HSW ειναι 29,50euro και οταν το ΙΧ στα BSF ειναι 80euro στην HSW ειναι 78euro,νομιζω οτι η δεν εκανε προσφορα αλλα αντιγραφη τις τιμες της BSF.

...αλλα απο οτι φαινεται η BLUE STAR δεν εχει χασει την κινηση της.Τελικα μετα απο τοσο καιρο,ειναι ικανοποιημενη η HSW?Παντως για να κραταει ακομα στο παιχνιδι Χιο-Μυτιληνη και ΣαμοΙκαρια,σαν να μου φαινεται οτι δεν βγαινει κ πολυ μονο με τις Κυκλαδες:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου φαινεται καθολου.. :)Τουλαχιστον στην γραμμη της παροναξιας κρατιεται απο την Ικαρια και τη Σαμο που την εχει μονοπωλειο.Απλα θεωρω οτι την Παροναξια την κραταει μονο και μονο για το καλοκαιρι και τον χειμωνα οτι κατσει ετσι και αλλιως δεν παθαινει μεγαλη ζημια.

Οπως λεει ομως και ο φιλος και αδελφος TASOSNAXOS με τετοιες προσφορες που πας?κοιτα το ΣΦ τι πηγε και εκανε στην κρητη!36 ευρω ταξιδευες οικονομικη και τωρα εχει φτασει τα 19!αυτες ειναι προσφορες!οταν ομως αντι για 30 βαζεις 29,50 δε νομιζω να κανει την διαφορα και μαλιστα απεναντι σε ενα επιβατικο κοινο που εχει μαθει τοσα χρονια μια εταιρεια, που εχει βγαλει και τα ονοματα των νησιων που πιανει.Ειναι και καπως συναισθηματικο το θεμα..ενας ναξιωτης ειναι πιο πολυ δεμενος με το μπλου σταρ ναξος,ενας παριανος με το μλπου σταρ παρος.

Ειναι και θεμα διοικησης.....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Κατα καιρους εχουν ακουστει πολλες φημες για τα ξαδερφακια του HS4 απο την Τουρκια ακομα και για το καινουριο της Austal

Αλλα ολα αυτα σε επιπεδο φημων και μονο. Οταν θα ανακοινωθει και επισημα η πωληση του 2 και του 3 πιστευω θα ενταθουν

και οι φημες για τον/τους αντικαταστατες τους.

Σύμφωνα με το Peiratiko Reportaz

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΥΟ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΑΧΥΠΛΟΟΩΝ ΠΛΟΙΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΗΔΗ ΠΩΛΗΘΕΝΤΑ, HIGHSPEED 2 ΚΑΙ 3.

Στο Sea Leopard φαίνεται να έχει στραφεί η εταιρεία, μιας και άνθρωποι της εταιρείας έχουν πάει να το επιθεωρήσουν

Link to comment
Share on other sites

Παντως φιλε Panagia Ekatontapiliani οι πληροφοριες σου μαλλον διαφερουν με αυτες του peiratikou γιατι το SEA LEOPARD μονο μικρης ηλικιας και συχρονο δεν το λες για ταχυπλοο.Απο την αλλη βεβαια ο ορος "μικρης ηλικιας" ειναι κατι σχετικο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
η hsw ... πρεπει να κανει οπωσδηποτε κινηση για να αυξησει τον στολο της!!

Afto den prokiptei apo pouthena. De leo oti de tha parei kapoio ploio, borei kai na parei. Alla se mia periodo dysmenestatis oikonomikis syggirias me ton tourismo pesmeno den tha itan periergo, kathe allo...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...