Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Ρε τι γινεται εκει περα...

Το ΧΣ2 ναυλωνεται (οκ δεκτο, γιατι να καθεται εφοσον μπορει να φερει εσοδα χειμωνιατικα) και πετσοκοβεται 2 μετρα. Αληθεια τοσο εφαρμοστα θα δενει εκει που παει (Ισπανια-Μαροκο) :confused:

Το Χελλενικ Βογιατζερ μισομετασκευασμενο φευγει για ναυλο σαν ρορο. Λογικα με καλωδια να κρεμονται απο τις οροφες και αλλα ομορφα.

Το Χελλενικ Τρειντερ ετοιμαζεται να βγει στη θεση του Μαστερ που μαλλον και αυτο εχει βρει καλο ναυλο.

Αρπαχτη απο δω αρπαχτη απο κει απο μια εταιρια που μονο σε τετοιες κινησεις δε μας ειχε συνηθισει τα περασμενα χρονια.

Και πολυ φοβαμαι οτι ακομα δεν εχουμε δει και τα καλυτερα

ΥΓ. Και ο Πηγασος καλο γκαραζακι εχει μπορει ανετα να κανει εδω κοντα καμια δουλιτσα ;) Και μη μου πει κανεις οτι εχει μια μηχανη και δεν εχει ξενοδοχειακο.

Link to comment
Share on other sites

Αν αφορα κινησεις για ενισχυση της ρευστοτητας τους δυσκολους μηνες του χειμωνα τοτε σοφα πραττουν. Αληθεια εχουμε καμια εικονα για τα αποτελεσματα της εταιρειας? Θα δημοισευσουν αποτελεσματα εννιαμηνου?

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου ειναι οτι τη σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν σφιξει ο καθενας προσπαθει να εχει εσοδα απο οπου μπορει.

Δεν βρισκω κατι κακο στη προσπαθει να εκμεταλευεται οσο καλυτερα μπορει τα βαπορια της εστω και με τη μορφη "αρπαχτης" απο τη στιγμη που δεν αφηνει ακαλυπτες τις υπολοιπες γραμμες της(μεχρι στιγμης τουλαχιστον).

Στην περιπτωση του Hellenic Voyager μονο θεωρω την πιο περιεργη κινηση και αυτο γιατι το βαπορι ειναι αφτιαχτο.Αν και πιστευω οτι θα τα μπαλωσουν προχειρα μεχρι να φευγει

Link to comment
Share on other sites

Απότι έμαθα σήμερα, απο αύριο τέλος οι Έλληνες στα ΡΟ ΡΟ της HELLENIC!!

Aύριο αποχωρούν απο το ΜΑΣΤΕΡ οι πρώτοι, μένοντας μόνο Καπετάνιος-Υπαρχος Α Μηχανικός-Β Μηχανικος και Λοστρόμος και το ίδιο την Δευτέρα στο ΣΑΙΙΛΟΡ!!:confused:

Κατά τ'άλλα, μας φταίνε άλλες εταιρείες με ΡΟ ΡΟ που έχουν Ευρωπαικό πλήρωμα, αλλά όχι και την Ελληνική σημαία να κυματίζει πρύμα......!!

Κρίμα για την τροπή που πέρνουν τα ΡΟ ΡΟ μιας τόσο μεγάλης εταιρείας!!:mad:

Καλή δύναμη στους ναυτικούς της που Χριστουγεννιάτικα, φάγανε μια κρυολουσία!!!!

Link to comment
Share on other sites

Oπότε η εταιρεία αριθμεί 6 δελφίνια. Στον Σαρωνικό απασχολεί το καλοκαίρι τα 5 και στις Σποράδες 1.Σε περίπτωση που δεν ανέβει του χρόνου το ΧΑΙΣΠΙΝΤ στον Άγιο, τα υπάρχοντα 3 flying (cat+dolphin)δεν αρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η SEA STAR CAPITAL PLC (η «Εταιρεία) ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας (το «ΔΣ») εξέτασε και ενέκρινε την πώληση 8.612.500 μετοχών της Χελλένικ Σήγουεϊς ΑΝΕ («Χελλένικ») προς την Τράπεζα Πειραιώς ΑΕ για το συνολικό ποσό των €34,87εκ., ποσοστό που αντιστοιχεί στο 11,096% του μετοχικού κεφαλαίου της Χελλένικ. Η πώληση των μετοχών στην Χελλένικ θα γίνει σε μετρητά στην τιμή των €4,05 η κάθε μια.

Υπενθυμίζεται ότι η Εταιρεία ελέγχει άμεσα και έμμεσα το 36,5% του μετοχικού κεφαλαίου της Χελλένικ, το οποίο με την παρούσα εταιρική πράξη διαμορφώνεται στο 25,4%.

Οι κύριοι επιχειρηματικοί λόγοι για τους οποίους η Διοίκηση της Εταιρείας αποφάσισε την πώληση μεριδίου των μετοχών της στη Χελλένικ είναι η άντληση κεφαλαίων η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στη Διοίκηση της Εταιρείας για προώθηση και υλοποίηση των στρατηγικών της στόχων, συμπεριλαμβανομένων της επέκτασης των δραστηριοτήτων της εταιρίας σε συναφής τομείς ως και επίσης μείωση του δανεισμού.

Ολόκληρο το Δελτίο Τύπου

Link to comment
Share on other sites

Μετοχες που τοτε είχε αγορασει απο τις Μινωικες αντι περίπου €4.8 αν θυμαμαι καλα... Δηλαδη η πώληση έγινε με discount περίπου 16% από την τιμή αρχικής αγοράς.

Αν θυμάμαι καλα η Πειραιώς είχε μπει εγγυητης στο τότε deal. Οπότε μήπως η σημερινή κίνηση είναι στα πλαίσια της τότε εγγυησης αφου η ΑΝΕΚ ίσως αδυνατεί να καταβάλει τις προβλεπόμενες δόσεις?

Link to comment
Share on other sites

Ο συλλογισμός σου δίνει μια πιθανή λογική εξήγηση σε αυτή την εξέλιξη, η οποία αν ισχύει σίγουρα δεν σχετίζεται με το deal που αναφέρεις (αγορά από ΑΝΕΚ μετοχών της HSW που κατείχαν οι Μινωικές), αλλά με το προηγούμενο (αγορά από Sea Star μετοχών της HSW που κατείχε ο Λασκαρίδης).

Link to comment
Share on other sites

Ναι... Ακυρο, είχαν την εντυπωση πως τελικα μεταβιβαστηκαν οι μετοχες της ΑΝΕΚ αλλά στην πραγματικοτητα ήταν της Sea Star

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς γίνεται, αλλά πιστεύω ότι η παραπάνω κίνηση της Πειραιώς είναι η απαρχή σημαντικών εξελίξεων. Και δεν θα απέκλεια το ενδεχόμενο της εκ νέου αυτονόμησης της HSW, με την είσοδο νέου επενδυτή, π.χ. με την αγορά του ποσοστού που κατέχει η ΑΝΕΚ. Ενδεχομένως το σχήμα της Sea Star να ήταν σωστό ή αναγκαίο όταν δημιουργήθηκε, αλλά νομίζω ότι το μοντέλο συνδιαχείρισης της ΑΝΕΚ και της HSW δεν δικαίωσε τις μεγάλες προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω τι ιδιες σκεψεις εκανα πανω κατω,γιαυτο και ρωτησα παραπανω αν υπαρχει αλλη ερμηνεια στην πωληση των μετοχων.Απ την αλλη δεν μπορω να πιστεψω οτι η sea star θελει να ξεφορτωθει την HSW,αφου στην ουσια τα δελφινακια ισχυροποιησαν τον ομιλο σε ολο το αιγαιο.Βεβαια και ο Λασκαριδης δεν περιμεναμε να την πουλησει στην sea star οποτε ολα ειναι ανοιχτα(ισως).

Link to comment
Share on other sites

Στην πώληση δύο Highspeed στην Μαροκινή ναυτιλιακή εταιρεία Comarit, προχωρά η Hellenic Seaways. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Capital.gr η κυπριακή εταιρεία συμμετοχών Sea Star Capital, φέρεται να έχει καταλήξει σε συμφωνία με την Comarit, τον μεγαλύτερο ferry operator στο Μαρόκο, για την πώληση των πλοίων Highspeed 2 και 3 της Hellenic Seaways, έναντι συνολικού τιμήματος 22 εκατ. ευρώ περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα σημάνει τέλος στην παρουσία της ΗSW στις Δυτικές Κυκλάδες (που έτσι κι αλλιώς δεν τα πήγαινε καλά μετά την έλευση των SPEEDRUNNER), ενώ αν το 1 πάει Σποράδες δεν ξέρω με τί θα εξυπηρετεί Ίο και Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Και η Ραφήνα μένει ξεκρέμαστη φίλε gpap2006. Αλλά μέχρι το καλοκαίρι υπάρχει ακόμα πάρα πολλής καιρός. Καλά να είμαστε και θα δούμε τι κινήσεις θα γίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...