Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για μια άλλη φορά να "συγχαρώ" την εταιρία για τις άψογες υπηρεσίες της...

Η "βλάβη" του Σαββάτου για το FC2, με αποτέλεσμα την άφιξη στις 1530 αντί για 1300 στον Πειραιά (δηλαδή με καθυστέρηση σχεδόν διπλάσια της διάρκειας του ταξιδιού από Ύδρα...) ήταν για την εταιρεία καθυστέρηση "λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών". Ακόμα και με συνθήκες θαλάσσης γύρω στο 3-4, η ταχύτητα ήταν στους 20-22 κόμβους και ενώ την ίδια ώρα τα δελφίνια ταξίδευαν κανονικά..

Εννοοείται πως ούτε λόγος για αποζημίωση ή έστω μια απλή συγνώμη...

Έντονη φημολογία επίσης έχει αναπτυχθεί στην Ύδρα, ότι από την εταιρία "λένε" πως θα σταματήσουν τις προσεγγίσεις και με τα ταχύπλοα στην Ύδρα, επειδή το Λιμεναρχεία τους έγραφε για τη μή ορθή τήρηση των δρομολογίων όλο το καλοκαίρι, παρόλο που από τις ίδιες "πηγές" αναφέρεται πως δεν έχουν όμως επιβληθεί ακόμα πρόστιμα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα ταχύπλοα δένουν όποτε τα δρομολόγια αποσυρθήκαν. Τα μόνα δρομολόγια που θα πρέπει να περιμένεις είναι για το Νήσος Χίος & Νήσος Μύκονος, που δε θα είναι τα γνωστά δρομολόγια. Αλλά για τις Σποράδες, πως δεν τα έχουν ανακοινώσει ακόμα, που λογικά δε περιμένουμε καμία θεαματική αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Και συμφωνα με το http://www.aegeanews.com/ μολις μεθαυριο ξεκινουν τα καινουργια δρομολογια του Ν.ΧΙΟΣ(φανταζομαι και του ΜΥΚΟΝΟΣ).Οποτε οποιος ειχε κλεισει τις προηγουμενες μερες εισητηριο για την Παρασκευη τον περιμενει μια ευχαριστη εκπληξη...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι το βράδυ τα πλάνα θα έχουν ανέβει στο σύστημα κράτησης...έτσι τουλάχιστον έχουν πει στο κεντρικό της HSW στον Πειραιά..

Link to comment
Share on other sites

Βρε captmimis εδω καθημερινα κραζουμε την εταιρια για τα καινουργια δρομολογια,την σιωπη που την ειδες? Ηδη καποιοι αλλοι shipfriends εχουν σχολιασει τα περι καθυστερησης αναρτησης των δρομ/γιων στο site και ναι,ειναι απαραδεκτο που μεθαυριο(φτασαμε στο αυριο πια..:rolleyes:) αλλαζουν ολα και στο online συστημα δεν εχει μπει απολυτως τιποτα ακομα.

Ολοι εχουμε τα γυαλια μας(αλλοι κιτρινα,αλλοι γαλαζια,αλλοι μπλε/κοκκινα)αλλα δεν θα τα φοραμε και συνεχεια...;)

Θα ηθελα ομως να επισημανω,πως η HSW που υπαρχει τωρα δεν εχει καμια σχεση με εκεινη της εποχης Στριντζη:(Στην ουσια δεν υφιστανται αυτη η εταιρια πια,μια και ολες οι αποφασεις γινονται για το συμφερον αλλων εταιριων....:mad:

ΥΓ.Αληθεια ο Λασκαριδης με τι ασχολειται τωρα...B)

Link to comment
Share on other sites

30 Οκτωβρίου σήμερα και δεν έχει τίποτα ακόμα ανέβει.

Μου φαίνεται οτι θα φτάσουμε στο Σάββατο και ακόμα δεν θα έχουν βγει τα δρομολόγια !!!!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως επανεξετάζουν κάποια από τα ωράρια? Δεν εξηγείται αλλιώς.

Αυτά δεν τα έκανε ούτε η Καλλίστη, όπως πολύ εύστοχα επεσήμανε και ο captmimis.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Για να ανοίξει τα πλάνα η εταιρεία θα πρέπει να υπάρξει η τελική έγκριση από το υπουργείο και αυτό θα γίνει μόνο αφού συμφωνήσουν με τα νέα ωράρια όλα τα λιμεναρχεία τα οποία εμπλέκονται στα νέα δρομολόγια. Στην Ελλάδα είμαστε, αυτά τα πράγματα αργούν καμιά φορά.

Link to comment
Share on other sites

μόνο αφού συμφωνήσουν με τα νέα ωράρια όλα τα λιμεναρχεία
Συνεπώς, είναι πιθανό να αλλάξουν κάποια ωράρια. Να πεί πχ ο Λιμενάρχης Σύρου: πως να βολέψω 2 μεγάλα καράβια (N.Χίος και BS2)...πού θα δένουν με 1 τέταρτο διαφορά ή ακόμα και μαζί...πώς θα βγούν από το λιμάνι τόσα ΙΧ που όλη η Ερμούπολη είναι μονίμως μποτιλιαρισμένη?
Link to comment
Share on other sites

Ναι κανα δεκάλεπτο ίσως όχι παραπάνω. Παρόλα αυτά ήδη χάνεται κόσμος ( εντάξει όχι και πολύς:rolleyes:) που ωστόσο ήθελε να ταξιδέψει. Π.χ. από Πάρο έχω ήδη περίπτωση συγγενικών προσώπων μου που ήθελαν να ταξιδέψουν και περίμεναν μέχρι σήμερα να δουν αν τους βολέψει το ΜΥΚΟΝΟΣ. Αν μέχρι αύριο δεν έχει πλάνα θα πάνε με την κλασική "Μπλουσταρική" μέθοδο...

Link to comment
Share on other sites

περα απο τις πλακες και τα δευτερευοντα (ποτε ανοιγουν τα πλανα κλπ) υπαρχει και ενα πιο ουσιαστικο θεμα.

οταν η προηγουμενη διοικηση της hsw απεσυρε τα παλια συμβατικα απο τις κυκλαδες ειχε υποστηριχτει (και για να ειμαι ειλικρινης πολλοι εδω μεσα το βρισκαμε σωστο) οτι δεν ειναι δυνατο να ανταγωνιζονται στις ιδιες γραμμες τα highspeed με τα συμβατικα και οτι αναγκαστικα επρεπε να δουλεψουν τα highspeed που ηταν αναποσβεστα και μπορουσαν τους καλοκαιρινους μηνες να γινουν αρκετα προσοδοφορα.

ερχομαστε τωρα τη σαιζον 2009 και ενω τα highspeed εχουν βρει το κοινο τους στις κυκλαδες και εχουν καθιερωθει (αφηνω την αναμενομενη πτωση του τουρισμου λογω οικονομικων δεδομενων), να τους "φορεσουμε" (με το συμπαθειο) τα μυκονος και χιος. ειμαι περιεργος αν θα πληγει περισσοτερο η blue star ή τα highspeed.

επι προηγουμενης διοικησης η λογικη ηταν να απεμπλακουμε απο τις κυκλαδες που ειναι εποχικες (και να εχουμε εκει τα ταχυπλοα που δε μας πολυαρεσουν, αλλα αφου αυτα εχουμε πρεπει να τα κανουμε να κερδιζουν) και τα καλα συμβατικα να πανε σε γραμμες με κινηση ολο το χρονο για να βγαινουν.

τωρα παμε να τα βαλουμε ολα κυκλαδες για να κοντραρουμε την attica και να της κλεψουμε κινηση, με πιο πιθανο αποτελεσμα να πηγαινουν τα δικα μας βαπορια μισογεματα. η μονη λογικη εξηγηση ειναι οτι η HSW ειναι το μικροτερο παιδι της οικογενειας και συνηθως τα μικροτερα παιδια ή πολυ χαιδεμενα τα εχουμε ή πολυ παραμελημενα.

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως με την εναρξη της θερινής περιόδου να γίνου κάποιες περικοπές προσεγγίσεων στις κυκλάδες για τα δυο ΝΗΣΟΣ όπως έγινε φέτος με το ΜΥΚΟΝΟΣ και την Σύρο-Μυκονο όπου την έβγαλε εξ ολοκλήρου τα Σάββατα και στο έλα και στο πήγαινε.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και πάλι δεν θα κανουν ζημιά στα ταχυπλοα.

Επί Στρίντζη οι στρατιωτες ήταν όλοι προσεκτικά μοιρασμένοι στα καίρια σημεία της μάχης έχοντας διακριτική εκεχυρία με τους γείτονες(ανταγωνιστές).Τώρα είναι σαν να βάζεις τα δύο μεγαλύτερα σου όπλα να πολεμάνε σε 4 σημεία και να έχεις και από πάνω τους γείτονες να αντιμετωπίσεις.

Θα μπορέσεις να βγεις κερδισμένος? Είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό.

Δεν είμαι fun των καινούριων δρομολογίων κι αν για το ΜΥΚΟΝΟΣ υπάρχει το θέμα της μικρής χειμερινης κινησης στην Ικαροσαμία στην Χίο-Μυτιλήνη δεν υπάρχει θέμα.

Ειδικά στο ΧΙΟΣ μέσα σε βάθος ενός δρομολογιακού ετους θα υπάρχει μείωση εσόδων παρά κέρδος.Όταν αυγουστιατικα θα σου μπουκάρουν συρο-μυκονιάτες και θα σου μισογεμίσουν το βαπόρι τότε να πας χίο -μυτιλήνη να κάψεις τόσα πετρελαια είναι οικονομικά αιματηρό.Έχοντας βουτήξει βέβαια και την κίνηση του ομόσταυλου χαισπίντ οπότε αντι να μοιράσεις την κίνηση κατα το πιο κερδοφόρο τρόπο έχεις πάει περίπατο.

Ελπίζω τα δρομολόγια να δοκιμαστούν αρχικά κι έπειτα ψυχραιμοτερα κι έχοντας αποδεικτικα στοιχεία κίνησης κι εσόδων να πράξουν αναλόγως το καλύτερο και για την εταιρία και για τον επιβατη.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως αυτο οδηγησει στο μελλον σε κοψιμο σιγα σιγα της Μυτιληνης και μετα Ισως και της Χιου; Γιατι με τα ωραρια και τις ωρες αναχωρησης και τις τιμες δε βλεπω και πολυ χαρουμενους τους νησιωτες. Και ιδιαιτερα τους Χιωτες οι οποιοι ειχανε βρει την υγεια τους.

Link to comment
Share on other sites

Και κατι σχετικο με τα μη περασμενα(ακομα) δρομολογια της εταιριας.Αν μπει κανεις τωρα στο online booking θα γελασει...Για σημερα δεν μπορεις να κλεισεις ticket ενω απο αυριο κ περα δεν υπαρχουν δρομολογια:D

ΥΓ.Εχει δικιο βεβαια ο Orestis για αυτα που λεει περι εγκρισης απο το ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως με την εναρξη της θερινής περιόδου να γίνου κάποιες περικοπές προσεγγίσεων στις κυκλάδες για τα δυο ΝΗΣΟΣ όπως έγινε φέτος με το ΜΥΚΟΝΟΣ και την Σύρο-Μυκονο όπου την έβγαλε εξ ολοκλήρου τα Σάββατα και στο έλα και στο πήγαινε.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και πάλι δεν θα κανουν ζημιά στα ταχυπλοα.

[...] Θα μπορέσεις να βγεις κερδισμένος? Είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό.

[..]Όταν αυγουστιατικα θα σου μπουκάρουν συρο-μυκονιάτες και θα σου μισογεμίσουν το βαπόρι τότε να πας χίο -μυτιλήνη να κάψεις τόσα πετρελαια είναι οικονομικά αιματηρό.Έχοντας βουτήξει βέβαια και την κίνηση του ομόσταυλου χαισπίντ οπότε αντι να μοιράσεις την κίνηση κατα το πιο κερδοφόρο τρόπο έχεις πάει περίπατο.

Ελπίζω τα δρομολόγια να δοκιμαστούν αρχικά κι έπειτα ψυχραιμοτερα κι έχοντας αποδεικτικα στοιχεία κίνησης κι εσόδων να πράξουν αναλόγως το καλύτερο και για την εταιρία και για τον επιβατη.

Επιτρέψτε μου να μοιραστώ μια σκέψη μου μαζί σας πάνω σ'αυτό αγαπητοι συshipfriendιτες! Και τονιζω είναι ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ και ΟΧΙ ΦΗΜΗ ή οτιδήποτε άλλο. Και αφορά τα δρομολόγια των ταχυπλόων της εταιρείας και συσχετισμός με τα νέα δρομολόγια των ΝΗΣΟΣ. Θα τα βάλω σε λίστα, οπότε έχουμε και λέμε:

HS1:Ως έχει στις Δυτικές

HS2: Ραφήνα -Τήνο - Μύκονο (Πάρο - Νάξο?)

HS3: Ηράκλειο - Κυκλάδες (Κάπου το άκουσα αυτό ότι το θέλουν αλλά δεν θυμάμαι που, ίσως να έχει γραφτεί και εδώ, σχωρνάτε με αδέρφια)

HS4: Σύρο - Τήνο - Μύκονο(πρωί) / Κρήτη (απόγευμα)

HS5: Πάρο - Νάξο(Πρωϊ) / Ίο - Θήρα (απόγευμα)

Η σκέψη μου αφορά στο ότι με αυτά τα δρομολόγια, όχι μόνο δεν πέφτουν πάνω στα ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ (αφού απόγευμα δεν περιλαμβάνεται στα "Κόκκινα" ουτε ΣΤΜ ούτε ΠΝ και καλύπτεται και το κομμάτι Ίο Σαντορίνη που δεν πιάνει το ΜΥΚΟΝΟΣ)...Είναι μια σκέψη...Απλώς! Δεν ξέρω σε εσάς πως φαίνεται

Link to comment
Share on other sites

Για την κρήτη φίλε artevelde μάλλον θα πρέπει να την ξεχνάμε για ταχύπλοο.Τα Χανιά κλείδωσαν με τον ΕΛΥΡΟ ενώ το Ρέθυμνο δεν τράβηξε και δεν έφερε τα ικανοποιητικά αποτελέσματα κάτι που υποδεικνύεται κι από την πρόωρη διακοπή δρομολογίων.

Επίσης επιφυλάξεις έχω για το 3 Ηράκλειο Σαντορίνη.Μπορεί να υπάρχει πολύ επιβατική κίνηση αλλά δεν υπάρχει το ίδιο ενδιαφέρον σε οχήματα.

Ο κόσμος που κάνει τουρ σε περισσότερα από ένα νησί δεν κουβαλάει αυτοκινητο οπότε αχρηστεύεται το γκαράζ κι άρα ψαλλιδίζονται σημαντικά τα έσοδα ενός ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοου και συνεπώς εξαφανίζεται κάθε περιθώριο κέρδους.

Και η απόπειρα με το Παναγία Πάρου στην γραμμή δεν συνεχίστηκε παραπάνω από μια σεζον αλλά και η δρομολόγηση του Searunner φέτος άκουσα ότι ενω πήγε καλά από κόσμο από οχήματα ήταν κεσάτια.

Για τα υπόλοιπα που λες κάπως έτσι πάνω κατω θα παιξουν

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω, απλώς μια υπόθεση έκανα, κατά την οποία ταχύπλοα και συμβατικά να μην πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο. Τώρα το πως θα τα μαγειρέψουν έχουμε καιρό μπροστά μας να το διαπιστώσουμε πάντως θα μείνω έκπληκτος αν του χρόνου δω απογευματινό δρομολόγιο HS σε Παροναξία ή Συρο Τήνο Μύκονο...Ίδομεν όμως!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...