Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε πρακτορείο που είχα πάει χθες είδα τα σωστά διαφημιστικά φυλλάδια για το Νήσος Ρόδος δηλαδή με τα σωστά ωράρια των δρομολόγιων.

Οι πράκτορες που διάλεξε η Hellenic Seaways στη Κω και στη Ρόδο, πρόκειται για τους πρώην κεντρικούς πράκτορες της G.A Ferries. Δηλαδή το κ. Τυρινοπουλο (Exas Travel) και το κ. Τσαγκάρη (Tsagaris Travel)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kαταγγελία για τον τρόπο που έγινε η μεταφορά ασθενούς από κάποιο νησί των Σποράδων με ένα από τα πλοία της εταιρείας στο γνωστό troktiko. Δεν διευκρινίζεται μόνο σε ποιό πλοίο και από που αν και νομίζω μικρή σημασία έχει...
Link to comment
Share on other sites

Ήμαρτον, αλλά η HSW δεν είναι EKAB, ούτε έχει (ή φιλοδοξεί να) αναλάβει τέτοιο ρόλο-νομίζω. Tρωκτικά, μηρυκαστικά και εσπεριδοειδή ας τα βάλουν με το Εθνικό Σύστημα (σιγά) Υγείας που κοστίζει απίθανα και προσφέρει μηδενικά...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Georgio απολυτα. Αυτο μονο που νομιζω πως οφειλε να κανει η εταιρια ειναι να παραχωρησει καποια καμπινα (αν υπηρχε διαθεσιμη) ή εστω να μεταφεροταν σε καποιο χωρο του πληρωματος. Ειναι καθαρα θεμα ανθρωπιας αλλα και σεβασμου. Πως θα ενιωθε αραγε αυτος ο αρρωστος ανθρωπος πεταμενος στο πατωμα σαν σκυλι? Βεβαια κυρια εως και μοναδικη ευθυνη αυτου του θλιβερου θεαματος ειναι αυτο που καποιοι λενε 'κρατος΄(τωρα αμα βαλω και προνοιας θα πρεπει ολοι να αρχισουν το λιθοβολισμο:mad:).

ΥΓ Αληθεια αυτοι οι αχαρακτιριστοι δημοσιοι αργοσχολοι που αποτελουσαν το πληρωμα του ασθενοφορου που ηταν? Για καφε, τσιγαρο και greekουλιστικο πεσιμο στα μωρα?:mad:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ μαζί σας παιδιά...Πρώτα από όλα είναι ευθύνη του ΕΚΑΒ ...Που τον παρατάς ρε καραμήτρο τον άνθρωπο; Ακόμα κι αν δεχτώ την "αναλγησία" τουπληρώματος (που δεν το δέχομαι επ'ουδενί), δεν θα έπρεπε να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ από το ΕΚΑΒ να μην παραμείνει εκεί σαν το σκυλί (τουλάχιστον είχε φορείοB))

Όπως και να χει αυτοί είναι οι δικοί μου προβληματισμοί, δεν πρόλαβα νωρίτερα να τα γράψω κι εδώ γιατί προέκυψε κάτι, αλλά τους έστειλα στο συμπαθές κατά τα άλλα δημοσιογραφικό "ξαδερφάκι" του Μίκυ Μάους (μόνο που ποτέ δεν δημοσιεύτηκαν και απορρώ γιατί)

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη τις δρομολογησεις των Ροδος και 6 θελω να γραψω 2 γενικα πραγματα για την εταιρια. Προσωπικα την θεωρω απο τις πιο αδικημενες εταιρειες καθως το fleet της ειναι απο τα καλυτερα στην Ελλαδα, καθως και υψηλες υπηρεσιες μπορει να προσφερει και εχει φερει νεοτευκτα πλοια χτισμενα στην Ελλαδα και αξιολογα 2nd hand. Παρολ'αυτα ομως ειναι μια εταιρεια που εχει φανατικους επικριτες σε οτι και αν κανει. Τα καλα της περνανε στα ψηλα και τα κακα της διογκωνονται ετσι ωστε να ξεκινησει παντα δικαιολογημενα ενας καλιβανισμος/λιθοβολισμος. Οι λογοι που σημβαινει αυτο ειναι πολυ συγκεκριμενοι και νομιζω πως ολοι θα παραδεχτειται διαβαζοντας πως και εσας αυτα ειναι που σας ενοχλουν σκεφτομενοι την εταιρια.

1. Το αμαρτωλο παρελθον και ο τροπος συστασης. Αντικειμενικα ειναι απο τους βασικους λογους που πολλοι την μισησαν. Απο απλους καραβολατρες, νησιωτες εως πρωην 'μετοχους'/πρωην εφοπλιστες που εδωσαν τα βαπορια τους για να δημιουργηθει αυτο το τερατουργημα. Οι 2 πρωτες κατηγοριες ειναι σαφως δικαιολογημενες . Οι κατοικοι των νησιων βρεθηκαν παγιδευμενοι σε ενα ενα μονοπωλιακο καθεστος φτηνης εκμεταλευσης απο καθε αποψη με την ανοχη του 'κρατους'. Για τους καραβολατρες ηταν η αιτια που πεθανε για παντα η 'ρομαντικη' ακτοπλοοια που σταθηκε η αιτια ακομα και για ατομα που δεν ειχαν καμια σχεση με τη θαλασσα να αγαπησουν τα ποσταλια και κατ'επεκταση τα βαπορια. Η εποχη που εφευγαν τα βαπορια το ενα κολλημενο στα απονερα του αλλου με τις κοντρες, την τρελα των καπετανιων και των εταιρειων, τα επεισοδιακα τοτε ΣΑΣ με Αγαπητους, Αγουδημο, Γουτο, Βεντουρηδες, Μουλοπουλο κτλ. Βεβαιως ολοι αυτοι που κατοπιν (οι περισσοτεροι) εδωσαν τα βαπορια τους και ξαφνικα βρεθηκαν να σιχτιριαζουν μονο αμοιροι ευθηνων δεν ηταν. Ισα ισα που την τσεπη τους κοιταξαν μονο αποδικνωντας πως κανεις δεν ειχε οραμα, πλανο για το μελλον παρα μονο βαπορια που αν και αξιολατρευτα και ιστορικα ηταν στη δυση της καριερας τους και ηταν σχεδον βεβαιο πως δυσκολα θα προχωρουσαν σε οποιαδηποτε αναβαθμηση του στολου τους για 1000 λογους. Ο Αγουδημους που εμεινε στο τελος εκτος ΜFD/HF/HSW νομιζω πως μας δινει την εικονα του τι πιθανως δρομο θα ακολουθουσαν και οι υπολοιποι παραδοσιακοι ακτοπολοοι. Καπου εκει, και εχοντας απεναντι ολοι μια πολυ πιο σοβαρη και οργανωμενη εταιρια του Στρινζη με το newbuilding προγμαμμα των Ιθακη κτλ. και βεβαια εναν αλλο κολλοσο (σ.σ. Παναγοπουλο) ευκολα συσπηρωθηκαν στο ιδεα/τερατουργημα του πανεξυπνου συγχωρεμενου (σ.σ. Σφηνια). Σαφως μην ξεχναμε τις απαιτησες των νεων απαιτητικων κανονισμων που αρχισαν να διαφαινονταν στον οριζοντα και απαιτουσαν δαπανες και οργανωση υψηλου επιπεδου και ουσιωδους management. (ΙSM, ISPS, SOLAS, Marpol) Να σημειωσω/υπενθημησω εδω πως ο δουρειος ιππος υπηρξε η δρομολογηση με συνοπτικες διαδικασιες του Highspeed 1 απο την Minoan. Καπου εδω η Minoan αρχησε επισης να απαξιωνεται στη συνειδηση πολυ κοσμου. Προσωπικα ομως θεωρω πως οι προθεσεις ειχαν ηδη φανερωθει πολλα χρονια νωριτερα και υπηρχε ενα καλα οργανωμενο σχεδιο οταν το 94-95 δρομολογουνταν η Αριαδνη στην Παροναξια. Το οξημωρο ειναι πως η δυσαρεσκεια και η απογοητευση του κοσμου ηταν -περα απο την αδιαμφησβητη χαωτικη διαφορα ποιοτητας- η αιτια η Blue Star να γινει τελικα κατι σαν απελευθερωτης του μονωπολιου, εγκαθηστωντας ομως ουσιαστικα ατυπα το δικο της μονωπολιο, αλλα με τροπο που σχεδον ποτε δεν ενοχλησε κανεναν χαρη σε ανθρωπους κλειδια και πραγματικους γνωστες του συγχρονου management που ειχε και εχει στο τιμονι της.

2. Η εισοδος της σε γραμμες που ειχε να αντιμετωπισει εταιρειες θρυλους. (σ.σ. ΝΕΛ). Ακομα και αν η ΝΕΛ ειχε (και ισως συνεχιζει) τα χαλια της ειναι μια εταιρεια θρυλος με εντονο τοπικισμο που οσο και αν ειναι οπισθοδρομικος ειναι απολυτα δικαιολογημενος. Οσο σκληρο και αν ακουγεται παρα πολυ ευκολα θα μπορουσε να ειχε καταπιει την ΝΕΛ τουλαχιστον στη Χιο και κυριως με ισχυρο πλανο οσον αφορα τις μεταφορικες των νησιων. Ακομα και με διπλωμα των Νησος Χιος και Μυκονος. Υπαρχουν ανθρωποι που αν το ιστορικο σινιαλο το φοραγε και ενα κανο θα το επελεγαν απο τα νεοτευκτα της HSW. Αυτοι οι ανθρωποι οφειλε να ηταν το μεγαλο της στοιχημα με σοβαρη πολιτικη. Ευλογα φτανουμε στο επομενο point:

3. Η διοικηση της εταιρειας διαχρονικα. Οταν ανελαβε ο Στριντζης, οταν τοτε το συνοθηλευμα 'ομιλος' των Ηellas Ferres, Saronikos, Sporades, Hellas Flying Dolphins εγινε Hellenic Seaways η εταιρεια αρχισε να αποκτα κυρος, οραμα, πλανο και επιτελους ισχυρο brand name και επιπεδο υπηρεσιων ATTIKA. Οτι χτιστηκε με κοπο και κυριως με προσπαθεια να αναστραφει η καχυποψια της πλειοψηφιας του κοσμου καταφερε να διαλυθει πανευκολα με τη νεα διοικηση της ΑΝΕΚ. Παιδαριωδη λαθη, αψυχολογητες δρομολογησεις, ανυπαρκτο σχεδιο και πολιτικη που φανερωνε πιο πολυ προσπαθεια να αρπαξουμε απο οπου μπορουμε. Η εταιρεια απαξιωθηκε πλεον απο τον ιδιο της τον εαυτο. Τα ισχυρα της οπλα Ν. Χιος, Ν. Μυκονος, Αριαδνη καταφερε να τα αχρηστευσει. Οτι εχτισε στο Β. Αιγαιο με το Ν. Χιος το κατεστρεψε στη συνειδηση του κοσμου, στην αξιοπιστια των μεταφορικων. Με το Μυκονος προσπαθησε να μπει Παροναξια κανοντας κρουαζιερα το δρομολογιο προς Σαμο και εφαγε τα μουτρα της απο την Blue Star με βαπορι που θεωρω καλυτερο απο τα Paros & Naxos και αντικειμενικα πιο γρηγορο, περιοριζομενη σε ρολο κομπαρσου. Και βεβαια φερνωντας δυσαρεσκεια σε Ικαροσαμια φτανωντας το σημειο να αναπολουν καποιοι βαπορια σαν το Vera. Ακομα δεν εχουν καν συνηδητοποιησει πως ισως θα επρεπε να βαλουν καποιες καμπινες στο βαπορι. Προσπαθει να μπει στα Δωδεκανησα απεναντι σε εταιρεια πρωτυπο με σαφως υποδεεστερο πλοιο απο καθε αποψη την τελευταια στιγμη. Ο Νηρεας εχει απολυτο δικιο σε οτι εγραψε στο post για το Ροδος. Αληθεια τα 10 εκατομυρρια που ξοδεψαν για την μετασκευη και αυτα που εχουν σκοπο να δωσουν για την αποπερατωση της το χειμωνα σε ενα πλοιο 23 ετων ποτε εχουν σκοπο να τα βγαλουν? Οταν το πλοιο πλεον θα ειναι 35? Εχοντας απεναντι τα μεγαλα Blue Star? Και βεβαια αφησα για το τελος το θεμα των ταχυπλωων. Μια εταιρεια που καταφερε να θεσει τα stadar σε αυτη την κατηγορια που ηταν πρωτοπορος αυτη τη στιγμη τινει να υποσκελιστει απο την ASL με πλοια μαλλον υποδεεστερα απο τα Highspeed. Αναρωτιεμαι με τι κριτηριο αποφασισαν χρονικα να παρουν το 6? Με τι κριτηριο καναν αρπαχτες το Πασχα στις Δυτικες και αναρωτιουνται γιατι προτιμουνται τα Speedrunner? Mε ποια λογικη φτασανε να κανουν ατυπα (γιατι αυτο γινεται) δοκιμαστικα στο κακομοιρο το 6 σε εμπορικα δρομολογια ενω ολα αυτα οφειλαν να ειχαν γινει μηνες πριν?

Κλεινωντας το συμπερασμα που βγαινει ειναι πως η HSW συντομα ειναι πιθανο να βρεθει σε σημαντικη κριση. Και πλεον μιλαμε για καθαρη αυτοκαταστροφη καθως χαραμιζονται στην κυριολεξια τα Highspeed, τα Νησος και η Αριαδνη, κωλωντας μια περα για περα αδικη ρετσινια βαπορια που αν ανηκαν σε αλλες εταιρειες θα ηταν αγαπητα και προτυπα. Η HSW πεπει να αναθεωρησει ριζικα την πολιτικη της. Ο χειμωνας που θα ερθει να ειναι κρισιμος για αυτην αν δεν λαβει σοβαρα υποψιν τα χαστουκια που εφαγε, τρωει και θα φαει και μιας και κουμαντο και να θελε δεν θα μπορουσε να κανει για τον εαυτο της ας σκεφτει ο κ. Βαρδινογιαννης τι ακριβως επιζητα απο αυτην. Ενα αξιολογο brand με πολυ καλα βαπορια ειναι κριμα να το καταστρεφεις κυριως οταν για καποια χρονια σταθηκε για λιγο στα ποδια της και ανεβηκε στν εκτιμηση πολλων εχοντας τοσο μα τοσο βεβαρημενο παρελθον...

3.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον η σκέψη σου και σε πολλά σημεία την βρίσκω απόλυτα σωστή και ελπίζω και κάποια στελέχη της εταιρείας να την διαβάσουν και να προβληματιστούν .

Link to comment
Share on other sites

Συνφωνω μαζι σου απο το πρωτο γραμμα μεχρι το τελευταιο φιλε HIGHSPEED 4.Να προσθεσω μονο(εκτος αν μου ξεφυγε οση ωρα διαβαζα) οτι στα μειον της τοτε εταιριας(Hellas Ferries) ηταν κ ναυαγιο του Σαμινα και θα ολοκληρωσω με το ρητο....οπου λαλλουν πολλοι κοκοροι αργει να ξημερωσει!!!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ορθότατα εμίλησες , αν και καθήμενος. Ορισμένα σχολιάκια.

- Η ιστορία με τα πλοία της δεκαετίας του 80 μέσα στο στόλο της εταιρείας ξεκίνησε με τα Άγιος Γεώργιος και Πηνελόπη Α που πουλήθηκαν πίσω σε παλιούς τους ιδιοκτήτες και βρέθηκαν να ανταγωνίζονται άλλα πλοία της τότε Hellas Ferries. Οπότε και ο Στρίντζης όταν ανέλαβε είπε πως τα υπόλοιπα θα πάνε εκεί που η αγελάδα είναι ιερό ζώο:P. Προσωπική μου άποψη πως αν ορισμένα είχαν μείνει θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν χτυπήσει κάποιες άγονες γραμμές και να βγάλουν αξιοπρεπώς το ψωμί τους, όμως αυτό φάνηκε σαν προοπτική πολύ αργότερα. Και φυσικά μην ξεχνάμε πως εκείνη την εποχή η εταιρεία έχτιζε 2 πλοία και χρειαζόταν ρευστό, οπότε νομίζω πως σαν επιχειρηματική λογική, η απόφαση αυτή ήταν τελικά σωστή και όσοι διαμαρτυρόμασταν τότε μάλλον δεν είχαμε και τόσο δίκιο.

- Το τελευταίο κομμάτι του κειμένου σου, μάλλον κολλάει στο θέμα της ΑΝΕΚ και μάλιστα με πρόλαβες γιατί κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να γράψω στο θέμα της ΑΝΕΚ. Θεωρώ πως με την ιδιοκτησία της HSW να περιέρχεται στην ΑΝΕΚ, η τελευταία καθίσταται υπεύθυνη για ό,τι γίνεται και ό,τι δεν γινεται. Αν δεις και λίγο παραπάνω στο θέμα, η γνώμη μου είναι πως έχουν χασει λίγο(στην ΑΝΕΚ) τον προσανατολισμό του τι θέλουν να κάνουν με τα πλοία που έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Κλεινωντας το συμπερασμα που βγαινει ειναι πως η HSW συντομα ειναι πιθανο να βρεθει σε σημαντικη κριση. Και πλεον μιλαμε για καθαρη αυτοκαταστροφη καθως χαραμιζονται στην κυριολεξια τα Highspeed, τα Νησος και η Αριαδνη, κωλωντας μια περα για περα αδικη ρετσινια βαπορια που αν ανηκαν σε αλλες εταιρειες θα ηταν αγαπητα και προτυπα. Η HSW πεπει να αναθεωρησει ριζικα την πολιτικη της. Ο χειμωνας που θα ερθει να ειναι κρισιμος για αυτην αν δεν λαβει σοβαρα υποψιν τα χαστουκια που εφαγε, τρωει και θα φαει και μιας και κουμαντο και να θελε δεν θα μπορουσε να κανει για τον εαυτο της ας σκεφτει ο κ. Βαρδινογιαννης τι ακριβως επιζητα απο αυτην. Ενα αξιολογο brand με πολυ καλα βαπορια ειναι κριμα να το καταστρεφεις κυριως οταν για καποια χρονια σταθηκε για λιγο στα ποδια της και ανεβηκε στν εκτιμηση πολλων εχοντας τοσο μα τοσο βεβαρημενο παρελθον...

3.

Ειναι γεγονός οτι ολοι βλεπουμε οτι υπαρχει προβλημα με το στησιμο των δρομολογιων και την εμπορικη πολιτικη της HSW.

Απο την αλλη νομιζω οτι θα συμφωνησουμε οτι η HSW ειναι, ισως, η ποιο καλα οργανωμενη ακτοπλοικη εταιρεια και περυσι ηταν η μοναδικη κερδοφορα εταιρεια του κλαδου.

Επειδη ασχετα με τα λαθη τους η εταιρεια φαινεται να εχει ακομα "δυναμη", πιστευω οτι αν αποφασισουν και εμπορικα να την λειτουργησουν οπως πρεπει θα παει καλα και θα περασει και την φετεινη κριση με τις λιγοτερες απωλειες σε σχεση με τις υπολοιπες εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

Μια διαφωνία (αν δεν κάνω λάθος)

Σχετικά με τις πωλήσεις παλαιών πλοίων ο Στρίντζης δεν νομίζω (προσωπική εκτίμηση) ότι θα "κόλαγε" να τα δώσει στούς παλαιούς τους πλοιοκτήτες αν είχε καλές προσφορές. Και αυτό γιατι 'εχοντας καθορίσει την στρατηγική της εταιρείας του δεν νομίζω να τον απασχολούσε τι έκαναν οι άλλοι. Εξ'άλλου στο παρελθόν πόσες φορές η Strintzis δεν είχε φέρει βαπόρια που πέρασαν σε άλλους με το κατάλληλο αντίτιμο? Ακόμη -αν δεν κάνω λάθος- επί Στρίντζη δεν πέρασαν κάποια flying της HSW στην AFD?

Μια προσθήκη

Μέσα σ΄όλα που αναφέρατε ξεχάσατε να κάνετε μνεία του "εκπληκτικού" προγραμματισμού εσχάτως της hsw cargo στην Αδριατική. Αν στην ακτοπλοία παίρνουν κύπελο εκεί παίρνουν πρωτάθλημα γιατί σίγουρα εκεί τα πράγματα δεν είναι "βλέπω στατιστικές, βάζω το βαπόρι και κάθομαι στην ράμπα να κόβω εισιτήρια"."Η αλυσίδα" πάει πολύ πιο πέρα (Θεωρώ ότι η ανάλυση δεν είναι της παρούσης)

Και μία επισήμανση

Ταξίδευσα χθες με το τελευταίο του Νεφέλη από Αίγινα και (όσα ελαφρυντικά και αν υπάρχουν - τελευταίο δρομολόγιο, κουρασμένο πλήρωμα κλπ.) η κατάσταση στις τουαλέτες ειδικά των γυναικών ήταν απολύτως τριτοκοσμική και απαράδεκτη καί ίσως λίγα λέω, επηρεάζοντας βεβαίως και την "ατμόσφαιρα" στα σαλόνια.

Link to comment
Share on other sites

Διάκριση της Hellenic Seaways στο περιοδικό Conde Nast Traveller

Το βραβείο της Κορυφαίας σε Βαθμολογία στην κατηγορία Ακτοπλοϊκές Εταιρείες Εσωτερικού παρέλαβε η Hellenic Seaways σε εκδήλωση που διοργανώθηκε την Τρίτη 13 Ιουλίου στο πλαίσιο των βραβείων κοινού που πραγματοποίησε για πρώτη φορά στη χώρα μας το περιοδικό Conde Nast Traveller.

Πιο αναλυτικά, εκτός από τη διάκρισή της με ποσοστό 88,24% στην παραπάνω κατηγορία, η Hellenic Seaways κατέκτησε την πρώτη θέση στις επιμέρους κατηγορίες «Αντιμετώπιση Ανηλίκων» με ποσοστό 87,51%, «Εγκαταστάσεις/ Δραστηριότητες» με ποσοστό 92,34% και «Service/ Προσωπικό» με ποσοστό 87,66%. Παράλληλα, αναδείχθηκε στις κορυφαίες θέσεις στις κατηγορίες που αφορούσαν στο «Περιβάλλον / Εσωτερική Διακόσμηση», «Γεύση / Εστιατόρια» και «Φιλικότητα προς το Περιβάλλον» αλλά και αξιόλογη βαθμολογίες στις υπόλοιπες κατηγορίες για την ποιότητα υπηρεσιών και τις υποδομές του στόλου της όπως «Δρομολόγια / Ποικιλία προορισμών», «Βραδινή ζωή / Διασκέδαση» και «Ανέσεις καμπίνας».

Το Conde Nast Traveller, το No1 ταξιδιωτικό περιοδικό στον κόσμο, διοργανώνει από το 1998 τα ετήσια βραβεία κοινού μέσω των οποίων αναδεικνύονται οι προορισμοί, τα ξενοδοχεία, τα μέσα μεταφοράς και οι υπηρεσίες, που ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις προσδοκίες των αναγνωστών του. Ακολουθώντας τις προδιαγραφές της αντίστοιχης διοργάνωσης στη Μεγάλη Βρετανία και την Αμερική, η ελληνική έκδοση του περιοδικού έδωσε την ευκαιρία στο ελληνικό κοινό να εκφράσει τη δική του άποψη και να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.

Πρόκειται για μία ιδιαίτερα τιμητική βράβευση για την Hellenic Seaways, που τα τελευταία 5 χρόνια έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου της, στοχεύοντας στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών ακτοπλοϊκών μεταφορών και φιλοξενίας στις ελληνικές θάλασσες. Επιπλέον, η ανάδειξή μας ως Κορυφαίας σε Βαθμολογία Ακτοπλοϊκής Εταιρείας Εσωτερικού, αλλά και η υψηλή βαθμολογία μας στις επί μέρους κατηγορίες από τους αναγνώστες του Conde Nast Traveller, είναι για εμάς η καλύτερη ανταμοιβή των προσπαθειών μας να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση προς τους ταξιδιώτες, κάνοντας κάθε έναν να αισθάνεται ξεχωριστός, πάντα με το πιο ζεστό χαμόγελο των ανθρώπων μας.

Πάνω απ’ όλα όμως, η βράβευσή μας επιβεβαιώνει την προσπάθεια για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους επιβάτες και μας δεσμεύει να συνεχίσουμε την πορεία με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση της ποιότητας σε όλους τους τομείς.

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή στον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μάρκο Φόρο, έστειλε ο Αντώνης Αγαπητός με την οποία ανακοινώνει την αποχώρηση τόσο του ίδιου όσο και της Hellenic Seaways την οποία εκπροσωπεί από τον ΣΕΕΝ.

Όπως επισημαίνει μεταξύ άλλων, πληροφορήθηκε έκπληκτος και χωρίς να έχει ενημερωθεί προηγουμένως, την απόφαση για αύξηση 2% της ΣΣΕ και προσθέτει: «Πέραν των ανωτέρω θέλω να γνωρίζετε ότι η απόφασή σας αυτή υπάρχει κίνδυνος να συμπαρασύρει το κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων και ναρκοθετεί τις προσπάθειες των ακτοπλοΐκών πλοίων και επιχειρήσεων να επιβιώσουν».

Αναλυτικά στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:

«Με μεγάλη μου έκπληξη πληροφορήθηκα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης την απόφασή σας να προχωρήσετε σε σύναψη συλλογικής σύμβασης με την ΠΝΟ με γενική αύξηση 2%.

Θα ανέμενα βεβαίως από τη πλευρά σας , αφού εκ των πραγμάτων η άποψή μου δεν σας είναι χρήσιμη, τουλάχιστον να είχα μία τηλεφωνική ενημέρωση γι’αυτό το τόσο σοβαρό θέμα πριν συναντηθείτε με την ΠΝΟ.

Πέραν των ανωτέρω θέλω να γνωρίζετε ότι η απόφασή σας αυτή υπάρχει κίνδυνος να συμπαρασύρει το κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων και ναρκοθετεί τις προσπάθειες των ακτοπλοΐκών πλοίων και επιχειρήσεων να επιβιώσουν.

Σε μία περίοδο όπου η πλειοψηφία των Ελλήνων εργαζομένων βιώνει μειώσεις των εισοδημάτων τους , σε μία περίοδο όπου οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα αλλά και οι ναυτικοί που υπηρετούν στα πλοία μας , στηρίζουν την προσπάθεια της πολιτείας να εξέλθει η χώρα από τη κρίση , εσείς με την απόφασή σας αυτή αν μη τι άλλο, προκαλείτε και επιβραβεύετε τους εκβιασμούς κάποιων συνδικαλιστών με αυτή τη πρωτοφανή αύξηση, η οποία έμμεσα υπονομεύει και τον κρατικό προΰπολογισμό καθότι αυξάνει αναλογικά και τις συντάξεις .

Γνωρίζετε ότι βάσει του ασφαλιστικού νόμου κάθε αύξηση που επιβαρύνει τα ασφαλιστικά ταμεία είναι απαράδεκτη ως αντιστρατευόμενη την οικονομική πολιτική του κράτους, που θα κληθεί να επιβαρυνθεί με τις οποιεσδήποτε αυξήσεις του ήδη επιδοτούμενου οικονομικού τομέα του ΝΑΤ από τον κρατικό προΰπολογισμό.

Κατόπιν των ανωτέρω με λύπη μου παρακαλώ να αποδεχθείτε τη διαγραφή μου από μέλος του συνδέσμου σας καθώς και των πλοίων της HELLENIC SEAWAYS , τα οποία εκπροσωπώ».

πηγη marinews.gr

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εμένα αυτό με κάνει να απορώ. Και απορώ υπό την έννοια ότι αν εξετάσει κανείς τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ρέστη στην ποντοπόρο ναυτιλία και έχει μια ιδέα από τα (υπέρ)κέρδη που του έχουν αποφέρει κατά την τελευταία δεκαετία, αναρωτιέμαι ποιό να είναι το κίνητρο για τον Ρέστη και για άλλους ποντοπόρους επιχειρηματίες σε αυτά τα κυβικά να ασχοληθεί σοβαρά με την ακτοπλοία, με όλα τα προβλήματα που υπάρχουν και τα πολύ περιορισμένα κερδη σε σχέση με άλλες δραστηριότητες. Θέλω να πω πως στο μυαλό μου δεν είναι συμβατό από τη μια να έχεις ένα στόλο με πλοία που να σου αποφέρει τεράστια κερδη, κι από την άλλη να έχεις τη διάθεση για συγκριτικά ελάχιστα χρήματα να μπείς στη λογική του ΥΕΝ, των λιμεναρχείων, των νταλαβεριτζήδων και όλου αυτου του κυκλώματος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι μια εύλογη αποροία που γεννάται σε όλους τους σκεπτόμενους.Από την άλλη έχουμε το πρόσφατο παράδειγμα του Λασκαρίδη που ούτε αυτός είχε ανάγκη την ακτοπλοία αλλά ανακατεύτηκε έστω και για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Δεν ξέρω ειλικρινά τι μπορεί να ωθήσει σε αυτή την κίνηση έναν επιχειρηματία τέτοιου βεληνεκούς.

Εκτός αν συμμερίζεται την άποψη ενός γνωστού εφοπλιστή της ποντοπόρου που τυχαιά κάποια στιγμή είχαμε βρεθεί στο ίδιο πηγαδάκι. Ότι η ποντοπόρος είναι το χρήμα κι η ακτοπλοία η δόξα κι η προβολή.

Link to comment
Share on other sites

ισχυει αυτο earl (περι δοξας κλπ), αλλα ισχυει και κατι αλλο: σε μια εποχη που το χρηματιστηριο ειναι στα ταρταρα και οπου ο κλαδος της ακτοπλοϊας ασφυκτια, ειναι πολυ καλη ευκαιρια για καποιον με ρευστοτητα να μπει, με τους δικους του ορους και σε συμφερουσα τιμη. απο την αλλη μην ξεχναμε οτι ο Β.Ρεστης εχει επενδυσει και σε αλλες δουλειες στη στερια (πχ ΔΟΛ).

Link to comment
Share on other sites

Απ' οτι αποδείχτηκε, ο Λασκαρίδης μπήκε καθαρά για λόγους εκμετάλλευσης της μετοχής της εταιρείας. Δεν είχε τελικά κανένα όραμα ή μακρόπνοο σχέδιο. Αυτό που λέει ο proud για τις τιμές των μετοχών είναι σωστό αλλά και πάλι δεν είναι από μόνο του νομίζω λόγος εισόδου σε αυτόν τον τομέα και ειδικά σε αυτήν την οικονομική συγκυρία που στην Ελλάδα θα υφίσταται για πολλά χρόνια ακόμα κατά τα φαινόμενα(εκτός κι αν βρούμε πλούσια πετρελαικά κοιτάσματα στην βόρειο Ιθάκη :P ). Όσον αφορά τη δόξα, και πάλι σχετικό είναι αυτό. Διότι ας πούμε τον Λού τον Κολλάκη στην Ελλάδα τον ξέρουν λίγοι, ενώ τον Στρίντζη ασύγκριτα περισσότεροι. Σε παγκόσμιο επίπεδο όμως τον Κολλάκη τον ξέρουν κι οι πέτρες ενώ ο Στρίντζης είναι άγνωστος(μιλάμε πάντα για το χώρο της ναυτιλίας, έτσι). De toutes façons(που λένε και στα Καβάσιλα Ηλείας :P), το σίγουρο είναι πως ο χειμώνας θα μας προσφέρει πλείστες αφορμές για σχόλια και σεναριολογία.

Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμο και άμεσο αποδεικνύεται στην πράξη, στο πρώτο διάστημα λειτουργείας του το πρωτοποριακό για τους ταξιδιώτες πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας «Ασφαλώς Πάμε Μαζί» της Hellenic Seaways.

Το «Ασφαλώς Πάμε Μαζί» είναι ένα πλήρες πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας ειδικά σχεδιασμένο από την Hellenic Seaways σε συνεργασία με την INTERAMERICAN για όλους τους επιβάτες της Hellenic Seaways και ισχύει από την επιβίβαση τους στο πλοίο μέχρι και 7 ημέρες μετά το ταξίδι.

Η πρώτη περίοδος λειτουργίας του προγράμματος (18/06/2010-31/08/2010) υπήρξε ιδιαίτερα επιτυχημένη, με την αξιοποίηση των παροχών βοηθείας του «Ασφαλώς Πάμε Μαζί» που προσφέρθηκαν σε 1.180 επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, δώθηκαν 189 ιατρικές συμβουλές εν πλώ, 767 μετά το ταξίδι εντός Ελλάδος, 87 ιατρικές συμβουλές μετά το ταξίδι εκτός Ελλάδος, πραγματοποιήθηκαν 104 μεταφορές εντός Ελλάδος, 4 εκτός και τέλος καλύφθηκαν τα έξοδα μετακίνησης συγγενών λόγω έκτακτου συμβάντος σε 29 περιπτώσεις.

Το πρόγραμμα «Ασφαλώς Πάμε Μαζί» που προσφέρει η Hellenic Seaways εξασφαλίζει, εκτός από τις βασικές παροχές της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της INTERAMERICAN , μια σειρά επιπλέον παροχών που θα βοηθήσουν τον επιβάτη και την οικογένεια του να αντιμετωπίσουν ολοκληρωμένα τις συνέπειες ενός ενδεχόμενου ατυχήματος ή απρόοπτου περιστατικού υγείας.

Οι καλύψεις που παρέχονται αναλυτικά σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος του ταξιδιώτη είναι:

1. Υγειονομική μεταφορά παθόντος

2. Επιστροφή των μελών της οικογένειας που συνταξιδεύουν με τον παθόντα

3. Νοσοκομειακή περίθαλψη στο εξωτερικό

4. Φροντίδα των ανήλικων παιδιών του παθόντος επιβάτη

5. Εισιτήριο σε στενό συγγενή για να βρεθεί άμεσα κοντά στον παθόντα επιβάτη, αν αυτός νοσηλεύεται

6. Κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο για στενό συγγενή.

Η Hellenic Seaways, με το πρόγραμμα «ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ» αποδεικνύει στην πράξη την συνεχή προσπάθεια για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς.

«ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ» σε κάθε προορισμό μας.

Δελτιο Τυπου

Link to comment
Share on other sites

Το Εξπρές Πήγασος....Θα κατευθυνθεί σε νοτιότερο λιμάνι, δηλαδή στο λιμάνι της Σούδας για να παροπλιστεί μέχρι την επόμενη σεζόν!!! Μάλλον λόγω φθηνότερων λιμανιατικων

:blink: To οτι υπολογιζουν και τα παραμικρα εξοδα,μηπως δειχνει οτι υπαρχει προβλημα ρευστοτητας στην εταιρια(ομίλο ΑΝΕΚ κλπ)?

Link to comment
Share on other sites

Φήμες αναφέρουν ότι ο Β.Ρεστης ετοιμάζεται να μπει πιο δυναμικά στην εταιρεία

αποψε ειχα παει σε ενα ντεφιλε και ηταν και ο φουρας εκει. μου ειπε εμπιστευτικα, οτι ο ρεστης θα επενδυσει στη HSW και το management θα το εχει ο αποστολης (Β)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μια φημη που ακουγεται απο τις αρχες του καλοκαιριου και κατα τη διαρκεια αυτου. Σιγουρα οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια και σιγουρα φετος θα εχουμε παλι μια αλλαγη στην ακτοπλοια. Οποτε εν αναμονη...

Link to comment
Share on other sites

Sea Star: Διευκρίνηση σχετικά με δημοσίευμα

Αναφορικά με δημοσίευμα σε Ελληνική εφημερίδα, η εταιρεία Sea Star Capital Plc (η «Εταιρεία»), θα ήθελε να ενημερώσει το ευρύ κοινό ότι δεν έχει έρθει σε γνώση της οτιδήποτε σχετικά με μετάβαση του ελέγχου της εταιρείας «Hellenic Seaways» από τον κ. Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη στο κ. Βίκτωρα Ρέστη.

Η Εταιρεία συμμετέχει:

• Με ποσοστό στην «Hellenic Seaways» 23,6% και στην «ANEK AE» 32,5% του μετοχικού κεφαλαίου τους,

• πέραν από το ποσοστό άμεσης συμμετοχής στην «Hellenic Seaways» που αναφέρεται πιο πάνω, ως έχει ήδη ανακοινωθεί από την εταιρεία «ANEK AE», η «ANEK AE» θα αποκτήσει ποσοστό 33,35% του μετοχικού κεφαλαίου της «Hellenic Seaways» μέχρι το 2012 από την εταιρεία «Μινωικές Γραμμές», βάση γραπτής συμφωνίας αγοράς μετοχών που συνομολογήθηκε το 2009.

Ο κ. Βίκτωρας Ρέστης είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας, αλλά οποιεσδήποτε προσωπικές επαγγελματικές ή επιχειρηματικές του κινήσεις δεν αποτελούν αντικείμενο συζήτησης στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...