Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με τα νέα δρομολόγια των πλοίων της HSW, πιστεύω ότι θα υπάρξουν απώλειες:

  • στην ΙκαρόΣαμία (επαναφορά άγριου ωραρίου άφιξης στην Ικαρία, μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδι, ανταγωνισμός με φτηνότερο συμβατικό)
  • στη ΧιοΜυτιλήνη (άγριο ωράρίο άφιξης και στα δύο τα νησιά, μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδι με σχετικά ακρίβο εισιτήριο)

... απώλειες που ίσως όμως αντισταθμιστούν από τα "ενδιάμεσα" ....

Βλέποντας λοιπόν τα νέα δρομολόγια των Ν.ΧΙΟΣ και Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πιστεύω ότι η HSW αποσκοπεί σταδιακά στην ολοκληρωτική της εισχώρηση στα εμπορικά φιλέτα των κυκλάδων .... όπου (κυρίως το καλοκαίρι) μεγάλο κομμάτι της επιβατικής κίνησης είναι και οι "της τελευταίας στιγμής" και οι "χωρίς μέσω μεταφοράς" επιβάτες ...

Ιδού το ερώτημα μου: Εφόσον λοιπόν ο στόχος είναι οι κυκλάδες ... τα ΧΙΟΣ και ΜΥΚΟΝΟΣ θα αναχωρούν "κρυμμένα" (ιδίως το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι κυριολεκτικά θαμμένο) από εκεί που φεύγουν εώς τώρα και θα αφήνουν τη BLUΕSTAR μόνη της να κάνει πάρτυ στην Ε7 ή θα αλλάξουν θέση; :confused::)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φιλε Samos εχεις δικιο γιαυτο που αναφερεις στις πυλες αναχωρησης.Θα παιξει ρολο η συνηθεια πιστευω αρχικα και ολοι θα προτιμουν την Blue Star που φευγει απο πιο καλη θεση σε σχεση με τα απομακρυσμενα ΝΗΣΟΣ.

Ομως θα ηθελα να θεσω υποψην σας και καποιες αλλες παραμετρους.Θα μιλησω για το Ν.ΧΙΟΣ που κανει τι πιο μετεωρο δρομολογιο απο πλευρας προορισμων(συνδεει για πρωτη φορα Κυκλαδες&Β.Αιγαιο).Το πλοιο λοιπον θα κανει 30 μιλια παραπανω αποσταση σε σχεση με πριν,που σημαινει περισσοτερα καυσιμα αν συνυπολογισουμε και τα μπες-βγες στα 2 καινουργια λιμανια.Μηπως λοιπον το καινουργιο δρομολογιο θα 'κοστιζει' παραπανω με τις ιδιες τιμες εισητηριων και τον ιδιο περιπου κοσμο??? Και λεω ιδιο κοσμο=επιβατες,γιατι μεχρι και χτες διακινουσε αρκετους Χιωτες και λιγους Μυτιληνιους(αυτη ηταν παντα η κινηση του εκτος summer season),ποσους δεν μπορω να ξερω ακριβως...Τωρα με το καινουργιο δρομολογιο θα εχει αρκετους Συρομυκονιατες,ελαχιστους(μετρημενους?)Χιωτες και κανενα(εως 1-2:D)Μυτιληνιους.

Υποθετοντας λοιπον πως καπετανιος και πληρωμα θα παιζουν 'ταβλι' και θα κανουν πριβε παρτυ:Pμετα την Μυκονο,εχει τεραστια σημασια ποσους θα παιρνει για Συρο-Μυκονο.Εδω θα μπορουν να απαντησουν οι γνωστες της κινησης των Κυκλαδων,αν δηλαδη στις καθημερινες,θα παιρνει περισσοτερο κοσμο απ οτι επαιρνε στο Χιος-Μυτιληνη!Και για να μην ξεχναμε εχει απεναντι του την Blue Star και ισως και καποιο αλλο πλοιο που πηγαινει στους ιδιους προορισμους αρα δεν θα χτυπαει και πρωτοκολο;)

Link to comment
Share on other sites

Αποκαλυπτικό των εξελίξεων στην ακτοπλοΐα είναι δημοσίευμα οικονομικής εφημερίδας το οποίο και αναφέρεται στα σχέδια του Ιταλικού Ομίλου που εισήλθε στρατηγικά στις Μινωικές με δημόσια προσφορά. Το μέλλον της HSW «παίζεται» και δεν αποκλείεται η οποιαδήποτε κίνηση σχετικά με την εταιρία που έγραψε «χρυσές σελίδες» στη διεθνή ακτοπλοΐα με το στόλο των ταχυπλόων που ανέπτυξε.

πηγή portnet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα σχετικά με τα νέα δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Και δεν θα ασχοληθώ εάν είναι καλά ή όχι. Δικαίωμα της εταιρείας είναι να επιλέγει τα δρομολόγια του πλοίου της…και δικαίωμα του επιβάτη είναι να επιλέγει το δρομολόγιο που τον συμφέρει.

Όμως υπάρχει και ένα ζήτημα που είναι αντικειμενικό. Και μιλάω για το κομμάτι του δρομολογίου Σύρος-Πειραιάς και το αντίστροφο. Τα ωράρια που δίνει η εταιρεία είναι Πειραιάς-Σύρος 3.05 και Σύρος-Πειραιάς 3.00 ώρες ακριβώς. Και θα ήθελα να ρωτήσω: με ποιά ταχύτητα υπολογίσθηκαν αυτά τα ωράρια…με 28-29 μίλια? Έχει την δυνατότητα το πλοίο να κάνει αυτούς τους χρόνους? Μπορεί να κάνει 3 ώρες όχι ντόκο με ντόκο, αλλά φανάρι με φανάρι? Δεν ξέρω. Πάντως μέχρι στιγμής το κάνει γύρω στις 3.25-3.30. Εάν μπορεί να το κάνει 3.05, ας το κάνει. Εάν όχι, ας αλλάξουν τα ωράρια. Γιατί εδώ δεν μιλάμε για καθυστέρηση , αλλά μιλάμε για ουτοπικούς χρόνους. Και ας το δούνε στην εταιρεία…πριν αρχίσουν να αναρωτιούνται: «τί έχουν τα έρμα και ψοφάνε?». Και μη μου πει κανένας για τίποτε τερτίπια του στυλ… «ναι μεν…αλλά…»…γιατί όταν αρχίζουν τα τερτίπια...η εμπιστοσύνη πάει περίπατο.

ΥΓ Και με την ευκαιρία, σήμερα το βράδυ το Ν.ΧΙΟΣ έφθασε στη Σύρο γύρω στις 22.10 και έφυγε γύρω στις 22.25 (με κανονικές ώρες βάσει του δρομολογίου 21.35 και 21.50 αντιστοίχως). Αποτέλεσμα ήταν: το BS1, που ήταν στην ώρα του, μετά τον Τρίμεσο έριξε ταχύτητα και περίμενε να φύγει πρώτα το Ν.ΧΙΟΣ…και έτσι το BS1 (και οι επιβάτες του) φορτώθηκαν ένα τεταρτάκι καθυστέρηση , χωρίς να φταίνε σε τίποτε.

ΥΓ2 Τα παραπάνω τα γράφω με όλη την καλή μου διάθεση και με τις καλύτερες προθέσεις.

post-31-128326977163_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όταν "καταφέρουν" να το αποδρομολογήσουν οριστικά από την γραμμή του (Χίο-Μυτιλήνη), τότε τα ωράρια για κυκλάδες θα γίνουν πιο ρεαλιστικά και πιο ακριβή.

Θέμα χρόνου μόνο είναι..

Link to comment
Share on other sites

Οπως μας ειπε ο ΜΥΚΗΝΑΙ αλλου

ο κ.Καμμένος,έκανε δηλώσεις και μετά τα εορταστικά εοθινά,του ανέφεραν τί θα γίνει με τα δρομολόγια του Πήγασος.Γιατί πάνω σε αυτά του Βέρα και τα γνωστά.Απάντησε ότι έχουμε δίκιο που φωνάζουμε,αλλά η εταιρία εκβιαστικά φερόμενη,είπε ή αυτά(τα δρομολόγια )ή ...αποχωρούμε

Δικαιωμα τους βεβαια,το θεμα ειναι,οτι το Υπουργειο ΜΑΣ υπεκυψε στον φερομενο 'εκβιασμο'...Παμε τωρα στο χτεσινο παρασκηνιο της συναντησης που ειχαν οι νομαρχες Χιου&Μυτιληνης με την BLUE STAR...Αμ δεν ηταν μονο οι 'μπλε',ηταν κι αλλοι συμφωνα με το αρθρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ

Χθες βράδυ οι δύο Νομάρχες είχαν συνάντηση στην Αθήνα με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris και της NEL, αλλά και με εκπροσώπους της Hellenic Seaways. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία αυτοπροσκλήθηκε να συμμετέχει στη σύσκεψη όταν πληροφορήθηκε τις επαφές των νομαρχών με τις δύο άλλες εταιρείες

Ειμαι σιγουρος οτι το κλιμα της συναντησης ηταν του τυπου ''καλησπερα,εμεις δεν εχουμε πλοια διαθεσιμα,εμεις εχουμε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ εμεις δεν αλλαζουμε το δρομολογιο'',αλλα φαινεται πως οταν η HSW εχει σοβαρο αντιπαλο,τοτε δεν κανει εκβιασμους αλλα θελει να συμμετεχει στην συζητηση(επαναπαυομενη φυσικα και στην σιγουρια της πως η ΑΤΤΙΚΑ δεν προκειται να μπλεχτει στα ποδια της με καποιο πλοιο..)B)

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη αν αυτοπροσκλήθηκε η hsw στην συνάντηση όπως αναφέρει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ τότε το ενδιφέρον της εταιρίας παραμένει για την γραμμή και δεν σημαίνει ότι ετοιμάζεται για άλλες πολιτείες.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αγαπητε Earl η συναντηση δεν εγινε.Απ την αλλη εγω μεταφραζω την αυτοπροσκληση της HSW:D σαν να αποτελεσμα της μη αποδοσης του καινουργιου δρομολογιου(βλεπε καινουργιο ΣΑΣ) η σαν να θελει να φωναξει πως και εμεις ειμαστε εδω,δεν σας εγκαταλειψαμε...;)

Link to comment
Share on other sites

Δημοκρατική 13/11

Χθες βράδυ οι δύο Νομάρχες είχαν συνάντηση στην Αθήνα με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris και της NEL, αλλά και με εκπροσώπους της Hellenic Seaways. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία αυτοπροσκλήθηκε να συμμετέχει στη σύσκεψη όταν πληροφορήθηκε τις επαφές των νομαρχών με τις δύο άλλες εταιρείες.

Δημοκρατική 13/11

Η μεγάλης διάρκειας σύσκεψη με τους εκπροσώπους της Blu Star Ferris, δεν επέτρεψε να γίνει η συνάντηση με ΝΕΛ και Hellenic Seaways, και το ραντεβού ανανεώθηκε για την ερχόμενη εβδομάδα.

Εγώ πάντως αγαπητέ NHSOS CHIOS μετά την εξόφθαλμη αυτοδιάψευση της εφημερίδας θα κρατούσα και μια επιφύλαξη για το αν πράγματι αυτοπροσκαλέθηκε κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Γράφει σήμερα η Ναυτεμπορική:

Attica - Sea Star: Κόντρες για ωράρια αλλά και για τα μερίδια αγοράς

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2008 07:00

[…]Στο ΣΑΣ της προσεχούς Τρίτης, θα συζητηθούν μεταξύ άλλων και οι αιτήσεις τροποποίησης των δρομολογίων των πλοίων της Blue Star Ferries, «Blue Star 1» και «Blue Star 2», από 17/11/08 έως 31/10/09. H Blue Star θέλει να φεύγουν τα πλοία της από Πειραιά μισή ώρα νωρίτερα το απόγευμα (στις 6.30 αντί στις 7.00), γιατί τώρα συμπίπτουν με το «Νήσος Χίος» της Hellenic Seaways στη Σύρο, με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα πλοία της έξω από το λιμάνι της Σύρου, περιμένοντας να αποπλεύσει το «Νήσος Χίος» της Hellenic Seways…

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/11/17/1592287.htm

Το υπαρκτό πρόβλημα το είχαμε επισημάνει πριν από μια βδομάδα. Και βεβαίως κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί στην BSF την αλλαγή ώρας. Να επισημάνω βεβαίως ότι την περασμένη Παρασκευή (εάν δεν απατώμαι) που επαναλήφθηκε το παραπάνω σκηνικό…το BS1 «δεν μάσησε» και μπήκε στο λιμάνι με το Ν.ΧΙΟΣ μέσα και με το Superfast δεμένο απέναντι. Δεν είμαι βεβαίως σε θέση να γνωρίζω το πόσο δύσκολα ή εύκολα έγινε αυτό ή εάν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε καιρό. Έχω την αίσθηση, όμως, ότι η BSF επεδίωξε να καταγραφεί το πρόβλημα, ώστε να γίνει πιο εύκολα δεκτό το αίτημα αλλαγής της ώρας. Και όταν μιλάω για καταγραφή, δεν εννοώ από το shipfriends (έχουμε το «γνώθι»;)), αλλά από το Λιμεναρχείο.

Και εάν αλλάξει η ώρα, η BSF θα αποκτήσει απόλυτο πλεονέκτημα, καθώς και πιο γρήγορο (έστω και λίγο) είναι το πλοίο της και βρίσκεται από το πρωί στον Πειραιά. Αντιθέτως, το Ν.ΧΙΟΣ έρχεται από δρομολόγιο και συνήθως καθυστερεί στην αναχώρηση (λόγω φόρτωσης). Μικρή μεν καθυστέρηση (5-10-15 λεπτά), αλλά είναι σημαντική στην περίπτωση ταυτόχρονης αναχώρησης του ανταγωνιστή. Και βεβαίως –εξ αυτού του λόγου- δεν έχει τα περιθώρια να ζητήσει αναχώρηση πχ στις 18.00.

Συμπερασματικά, πιστεύω ότι η HSW τείνει να αυτοπαγιδευθεί στην (ριψοκίνδυνη) επιλογή της να συνδυάσει το ΒΑ Αιγαίο με τις Κυκλάδες, τουλάχιστον σε καθημερινή βάση. Και ίσως η HSW θα πρέπει να αποφασίσει ή να μεταδρομολογήσει οριστικά το Ν.ΧΙΟΣ στις Κυκλάδες και να έχει απόλυτη ελευθερία στην επιλογή δρομολογίων ή να επανέλθει στα παλιά δρομολόγια της Χίου-Μυτιλήνης…άντε και με 1 φορά εβδομαδιαίως σύνδεση με Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο λιγο ακουσα την συνεντευξη του νομαρχη Χιου για την συναντηση που ειχαν(μαζι με το νομαρχη Λεσβου)με τον Γ.Βαρδινογιαννη.

1.Ο προεδρος της HSW αφου επισημανε οτι μετα το ΣΑΣ μειωθηκαν οι προσεγγισεις στην Μυκονο,δεσμευτηκε επι λεξη πως ''το καλοκαιρι πολλα πραγματα θα αλλαξουν και θα εμπλουτιστει το προγραμμα με αλλες γραμμες αλλα κ αλλα πλοια(???:eek:)''

2.Θα εκδηλωθει ενδιαφερον για την αγονη ΘΕΣ-(ΛΗΜΝΟΣ)-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ με ενα εκ των ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ(το πιο πιθανο ειναι με το πρωτο)για ενα δρομολογιο την εβδομαδα απο τις 10/1/2009.:eek:Μαλιστα οταν ο δημοσιογραφος ρωτησε ''δηλαδη θα συμμετασχει η HSW στον διαγωνισμο με τις αγονες?'',ο νομαρχης απαντησε πως ετσι ακριβως τους ειπε ο προεδρος της εταιριας.

3.Ενδιαφερει(την εταιρια)περισσοτερο η γραμμη Χιου-Μυτιληνης(το ειδαμεB))οπου το εισητηριο ειναι ακριβοτερο(αρα και περισσοτερα εσοδα)απ οτι των Κυκλαδων οπου λογω του ανταγωνισμου,οι τιμες ειναι αρκετα χαμηλες,γιαυτο και μελημα της ειναι ειτε με διορθωση των δρομολογιων(κοψιμο Συρο-Μυκονο)ειτε με παραπανω πλοια(μαλλον της ΑΝΕΚ λεω εγω)να εξυπηρετηθει η δικη μας γραμμη.Μαλιστα αναφερθηκε πως με τα τωρινα δρομολογια,το Ν.ΧΙΟΣ ηταν καλυτερα να σταματουσε Χιο αλλα επειδη τα 2 νησια του Β.Αιγαιου πανε πακετο,δεν εγινε κατι τετοιο.

Αυτα ειπωθηκαν απ τον νομαρχη στο ραδιο ΑΛΗΘΕΙΑ.Προσωπικα θελω να δω αν οντως χτυπησει η HSW αγονη με το Ν.ΧΙΟΣ...,το βρισκω απιθανο.Για τα υπολοιπα,ο χρονος και οι επιβατες θα μας οδηγησουν στο ποια θα ειναι τα μελλοντικα δρομολογια.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν χτυπηθούν άγονες από την εταιρία(που μάλολιν θα το κάνουν) θα γίνει με κάποιο εκ των ΠΗΓΑΣΟΣ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και για την συγκεκριμένη άγονη στην οποία αναφέρθηκε μάλλον με τον ΠΗΓΑΣΟ.

Θεωρώ απίθανο να παρατήσει κάποιο εκ των ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ /ΜΥΚΟΝΟΣ το παντεσπανι του καλοκαιριού για να τρέχει σε άγονες

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέχρι στιγμής το κάνει γύρω στις 3.25-3.30. Εάν μπορεί να το κάνει 3.05, ας το κάνει.

Εάν όχι, ας αλλάξουν τα ωράρια.

Πειραιάς-Σύρος σε 3.25 πλέον.:)

Ευχάριστο και ενθαρρυντικό...για τους καλόπιστους.;)

post-31-128326977505_thumb.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Το μελλον μπορει να ερθει απο το παρελθον. Καλο ε? Τοτε ισως τα πραγματα και τα δρομολογια του Νησος Χιος γυρισουν σε αυτα που θυμασαι και δεν υπαρχει λογος να μαθεις τα καινουρια

Δεν νομίζω να απορέει κατι από το μηνυμα του neptune περι αγορας της hsw από την MIG. Άλλωστε κατι τετοιο αν γινόταν θα μιλάγαμε για ολική εκμεταλλευση του Αιγαίου από μια εταιρία.Μάλλον κάτι άλλο θα παίζει.:rolleyes:

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Οπως μας προιδεαζει ο Θετις ακριβως απο πανω ειχαμε μια αμοιβαια αλλαγη.

Γενικος Διευθυντης Ναυτιλιακου ο Αντωνης Μαρινακης

και Αρχιπλοιαρχος ο Αντωνης Πιτσιλος.

Για τη θεση του ΔΣ που τωρα κατεχει ο Ι.Σ. Βαρδινογιαννης ψυθιριζεται γνωστο στελεχος της ΑΝΕΚ. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικος καπτ-Αντώνη στα νέα σου καθήκοντα ως Διευθυντή Ναυτιλιακού.

Για τη θεση του ΔΣ που τωρα κατεχει ο Ι.Σ. Βαρδινογιαννης ψυθιριζεται γνωστο στελεχος της ΑΝΕΚ. ;)

Φίλε Neptune , δεν ψιθυρίζεται απλώς. Αναμένεται από ώρα σε ώρα.

Edited by Neptune
συρραφη ποστ
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει νομιζω δεν ειναι και κανενα μεγαλο μυστικο. Απλα δεν το λεω επειδη ακομα δεν εχει γινει επισημα και δεν ειναι σωστο. ;)Για τη θεση προοριζεται το δεξι χερι του ΙΣΒ στην ΑΝΕΚ και νουμερο 1 αρχιπλοιαρχος της ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...