Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εγω θα προσπαθησω να φρεναρω τη σεναριολογια:confused:

το marinews εχει ταυτιστει κατ επαναληψιν με τις θεσεις της ΝΕΛ οπως και το euro2day με αυτες της HSW οποτε καλο ειναι αυτα τα site/αναμεταδοτες να τα βλεπουμε με επιφυλαξη

ΥΓ Και ένα σχόλιο περί euro2day: Απ' ό,τι έχω καταλάβει εκφράζει κάποιους τραπεζικούς και χρηματιστηριακούς κύκλους και απευθύνεται κυρίως σε αυτόν τον χώρο. Και είναι φυσικό να προωθεί την λύση της νέας εισαγωγής στο ΧΑΑ, οι οποίες είναι και οι πιό αποδοτικές (τρελά λεφτά) για τους αναδόχους της εισαγωγής. Και σε αυτό το πνεύμα θα έλεγα ότι στηρίζει αρκετά ευδιάκριτα θα έλεγα την πλευρά Λασκαρίδη-Στρίντζη κα, η οποία επιθυμεί την εισαγωγή στο ΧΑΑ.

Συνεπώς τα δημοσιεύματα του euro2day θα πρέπει να τα βλέπουμε μέσα από αυτό το πρίσμα

αν γινει πωληση εστω και καποιων πλοιων αυτο θα εντασσεται στα πλαισια της πολυδιασπασης της HSW που εχει πει ο Νηρεας

... Συνεπώς, μια τέτοια αγορά θα πρέπει να συνοδεύεται από πωλήσεις πλοίων (των μη αποδοτικών) και διασπάσεις της νέας εταιρείας. Πράγμα πολύ εύκολο! Παραδείγματος χάριν, έχουμε αβάπορους ή μοναχοβάπορους τους Β. & Γ. Βεντούρη, τον Κ. Αγαπητό…τον Γ. Στρίντζη…κρίμα κι άδικο δεν είναι ο Φ. Μανούσης να έχει περισσότερα βαπόρια από αυτούς?

Όλα αυτά στο πνεύμα όχι της ισχυροποίησης της ΝΕΛ, αλλά της διάσπασης της HSW και της επαναδραστηριοποίησης των παλιών σινιάλων...

υπομονη λοιπον:(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το marinews δεν αποτελει και τοσο αξιοπιστη πηγη,περα οτι σαφως υποστηριζει τη NEL.Ειναι παραλογο να σκεφτεται καποιος τετοια σεναρια.Το μονο που μενει ειναι να ακουσουμε οτι θα αγορασουν και το QM 2 να κανει Χιο-Μυτηληνη :(

Link to comment
Share on other sites

η HSW προτίθεται να πουλήσει τα highspeed και το Ν.Μύκονος
Επιβεβαιώνω τα παραπάνω...και ως αυτόπτης μάρτυρας. Και εξηγούμαι:

Πριν από λίγη ώρα είδα στα Λεμονάδικα τον Στρίντζη να έχει βάλει σε ένα πανέρι τα 5 Highspeed και στη μέση (σαν κερασάκι στην τούρτα) το Μύκονος και να φωνάζει:" διαλιέχτε...πάρτε τώρα που τάχω τζάμπα!". :D

Και παραπέρα ο Λασκαρίδης ανεβασμένος πάνω στη πεζογέφυρα του Κεφαλογιάννη (για να έχει ορατότητα) φύλαγε τσίλιες μη τους την πέσει το Λιμενικό! :D

ΥΓ1 Έχει αποδειχθεί ιστορικά ότι η σοβαρότητα δεν έβλαψε ποτέ και κανένα. :(

ΥΓ2 Προς proud ionian: δεν ξέρω πως και τι μπορεί να γίνει με την HSW και την επικείμενη αλλαγή ιδιοκτησίας, αλλά αυτό που πιστεύω είναι ότι δεν μπορεί να πάει πακέτο σε κανέναν. Είτε οι μεν την πάρουν είτε οι δε, θα υπάρχει μιά ισχυρή αντίπαλη μειοψηφία και με όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα δεν μπορεί να συμβιώσουν και τόσο αρμονικά. Άσε και αυτή την αντροχωρίστρα :D την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Όσον αφορά την συγκεκριμένη φήμη...στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή...απαντώ στο ΥΓ1 :confused:

ΥΓ3 Πάλι προς proud ionian: η σύγκρισή σου είναι λίγο άδικη για το euro2day. Μπορεί (κατά την γνώμη μου) στην συγκεκριμένη περίπτωση να γέρνει λίγο ή πολύ, αλλά κατά τα άλλα δεν υπάρχει καμία σύγκριση...με ποιοτικά κριτήρια.

.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή εγώ ξεκίνησα αυτή την σεναριολογία, να συμφωνήσω ότι το σενάριο είναι όντως παρατραβηγμένο.

Ο λόγος που το ανέφερα ήταν για να δούμε και αυτό το δημοσίευμα!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το marinews, η HSW προτίθεται να πουλήσει τα highspeed και το Ν.Μύκονος.

Πέρα του ότι μου φαίνεται εντελώς απίθανο να το σκέφτονται, τί θα μείνει δηλαδή στο στόλο τους??

Με την πολιτική που ακολουθούν για την απομάκρυνση των συμβατικών, αμα φύγει και το Μύκονος, φύγουν και τα highspeed τί θα μείνει???

Ο Στρίντζης, η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και οι μ...

13/10/2006

Δημοσιεύτηκε στο σημερινό φύλλο στην εφημερίδα Ναυτεμπορική στη σελίδα 8

Έξαλλος έγινε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways Γεράσιμος Στρίντζης από τις φήμες που κυκλοφόρησαν χθες το πρωί στον Πειραιά, ότι η εταιρεία προτίθεται να πουλήσει ταχύπλοα. Αφού είπε πολλά κατέληξε: «γράψ’ το όπως το λέω, είναι μ…».

Σχόλιο: Αφού έφτασε στο σημείο ο κ. Στρίντζης να χρησιμοποιεί τέτοιες λέξεις και η έγκριτη όσο και παραδοσιακή εφημερίδα Ναυτεμπορική να τις δημοσιεύει τα περαιτέρω σχόλια περιττεύουν. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Από το σημερινό site του mari news

Με τις "ειδήσεις" που γράφει το συγκεκριμένο site μάλλον ήπια ήταν η αντίδραση Στρίντζη.

Link to comment
Share on other sites

Χθες έμαθα κάτι που θα σκασει σαν βόμβα αν είναι αλήθεια. Είχατε δημοσιεύσει παλια την πρόθεση να απαλαχθεί η HSW απο τα φερυ του Σαρονικού αλλα αυτό πάει πολύ! Αν είναι ο νέος ιδιοκτήτης αυτός που μου είπαν θα ασπρίσουν μερικες τσιμινιέρες σύντομα....

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακούσει από διάφορους που σχετίζονται με τις γραμμές του Σαρωνικού, ότι τα πλοία της HSW στο Σαρωνικό θα τα πάρει ο Λεφάκης. Δε ξέρω εάν είναι το ίδιο που άκουσες εσύ?? Απλώς το αναφέρω σαν μια πιθανότητα;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Γεράσιμος Στρίντζης, σε εξαιρετικά καλή διάθεση (και με εντυπωσιακά επιπλέον κιλά), χθές το βράδυ "παρέθετε δείπνο" στον Διόνυσο/Zonars σε τρείς νεοσσούς executives (μάλλον υπηκόους της ΑΜ της Βασίλισσας Ελισσάβετ), οι οποίοι την φωτισμένη απέναντί τους Ακρόπολη μάλλον την είχαν σε μικρότερη υπόληψη από το φαγητό και το κρασί που έρρεε άφθονο. Τώρα τι λέγανε, μόνο μερικοί-μερικοί διαθέτουν βιονικά αυτιά εδώ μέσα. Τα δικά μου είναι κανονικά, όπως τα έφτιαξε ο Ύψιστος συν η φθορά της ηλικίας :D. Πάντως μιά χαρά φαινότανε ο κος Μάκης. Έξω ντέρτια και καλή καρδιά.

Link to comment
Share on other sites

Ουδεμία απόφαση έλαβε χθες το ΔΣ των Μινωικών, για το ποσοστό που κατέχει στην Hellenic Seaways. Σύμφωνα δε με τις πληροφορίες της στήλης, το θέμα... ουδόλως απασχόλησε τα μέλη του!

Κατα πάσα πιθανότητα, σημαντικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη έπαιξε και το γεγονός ότι ο κ. Π. Λασκαρίδης είναι πλέον βασικότερος μέτοχος της HSW, με ποσοστό της τάξεως του 36%.

Γεγονός που, απολύτως δικαιολογημένα κατα την άποψη μας, αποθαρρύνει πλέον τους όποιους επίδοξους αγοραστές του ποσοστού των Μινωικών, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι αυτοί θα ελάμβαναν ”πακέτο” και τα μικρά ποσοστά της HSW που κατέχουν μέλη του ΔΣ της πρώτης.

Άλλωστε κύκλοι της διοίκησης των Μινωικών, σημειώνουν- ανεπίσημα- ότι στην πράξη δεν έχουν καμία προσφορά πλέον,την οποία θα μπορούσαν ρεαλιστικά να συζητήσουν!

Κάτι που φαίνεται να σημαίνει ότι έρχεται ξανά τώρα στο προσκήνιο, το σχέδιο εισόδου της HSW στο Χρηματιστήριο.

Μια διαδικασία μέσω της οποίας θα μπορούσαν να προκύψουν σημαντικές υπεραξίες για τις Μινωικές, χωρίς να προκύπτει πρόβλημα απο το γεγονός ότι υπάρχει πλέον άλλος βασικός μέτοχος.

Αλλωστε σε ότι αφορά την υπο τον κ. Στρίντζη διοίκηση της HSW, η μέχρι στιγμής συνεργασία των δύο πλευρών (Μινωικές-Λασκαρίδης) φαίνεται να είναι αγαστή και... συγκλίνουσα στις κατευθύνσεις.

www.euro2day.gr / Χαμαιλέων

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια πάνω -κάτω τα έχουμε και παλαιότερα.

Η κίνηση Λασκαρίδη είναι πραγματικά κίνηση ματ…για όσους ξέρουν από σκάκι. Με αυτή την κίνηση αφ’ ενός γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της HSW και αφ’ ετέρου πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τις προσφορές της ΝΕΛ και της ΑΝΕΚ…

[...]Τώρα για τις Μινωικές οι επιλογές είναι δύο: ή πουλάνε στον Λασκαρίδη (και μάλιστα με τους όρους του) ή κρατάνε το μερίδιό τους και συμπορεύονται μαζί του στην μεγάλη πορεία για το ΧΑΑ…αναμένουσες παχυλές υπεραξίες.

[...]Τέλος, η πλευρά Λασκαρίδη/Στρίντζη (κατά την γνώμη μου στην υπόθεση πάνε πακέτο –χρήμα και γνώση του χώρου)

Link to comment
Share on other sites

Λογικά, δε βλέπω τις Μινωικές να έχουν δύο επιλογές, παρά μόνο μία. Αυτή του να κρατήσουν τις μετοχές τους της HSW και να πορευτούν μαζί με το Λασκαρίδη για την είσοδο της Εταιρείας στο Χρηματιστήριο. Και εξηγούμαι:

Δεν θεωρώ ότι ο Λασκαρίδης έχοντας το 35% της HSW, όπως φέρεται, ενδιαφέρεται πια για το ποσοστό των Μινωικώνγια ένα πολύ απλό λόγο. Δεν μπορεί ένας μέτοχος μιας Εταιρείας που πρόκειται να εισαχθεί στο ΧΑΑ να κατέχει πάνω από το 49% του συνόλου των μετοχών γιατί υποχρεούται να κάνει δημόσια προσφορά για το υπόλοιπο. Έτσι λοιπόν, ο Λασκαρίδης αν αγοράσει, θα πρέπει η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της HSW για την εισαγωγή της, αφενός μεν να υπερβαίνει τα € 100 εκατ., αφετέρου να αποκλεισθούν του δικαιώματος οι παλιοί μέτοχοι, έτσι ώστε εαν πετύχει η αύξηση το ποσοστό του Λασκαρίδη που θα είναι περίπου 70%, να πέσει στα είπεδα του 49%.

Γιατί λοιπόν τα πράγματα να περιπλεχθούν τόσο πολύ και πάντα να υπάρχει ένα ενδεχόμενο μη επιτυχίας, όταν τώρα, έτσι όπως είναι η κατάσταση, θα οδηγήσει με ακρίβεια και σιγουριά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Άλλωστε, οι Μινωικές με το Λασκαρίδη δεν γνωρίστηκαν τώρα, υπάρχει μια πορεία συνεργασίας επιτυχούς απ' ότι φαίνεται και με επίσης πολύ καλές προοπτικές συνέχισής της όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του κύκλου των δύο μερών.

Φαίνεται πως έφτασε επιτέλους η στιγμή που η κατάσταση της HSW αναφορικά με το ιδιοκτησιακό και διοικητικό καθεστώς της σταθεροποιείται, αποφεύγοντας να εμπλακεί σε νέες περιπέτειες και απελευθερωμένη από σενάρια και χρησμούς πρέπει πλέον να προσηλωθεί στην επίτευξη των στρατηγικών της στόχων.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ DIDO, η άποψή μου περί "δύο επιλογών" των Μινωικών είναι καθαρά θεωρητική και δεν διαφωνώ με όσα έγραψες παραπάνω, "μετά λόγου γνώσεως". Καθώς, όπως έχω επανειλημμένα πεί, η σχέση μου με τα χρηματιστηριακά είναι παντελώς ανύπαρκτη. Και για να γίνω πιό κατανοητός: το μοναδικό βιβλίο που έχω διαβάσει περί χρηματιστηρίου είναι το "Μεγάλο κραχ του 1929", του Γκαλμπρέϊθ.:P

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον ανάδοχο στις σημερινές χρηματιστηριακές συγκιρίες να αναλάβει να βάλει την εταιρεία στο Χ.Α. Απόδειξη ότι έχει να γίνει δημόσια εγγραφή στο Χ.Α. πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και η τελευταία που έγινε αφορούσε θυγατρική τράπεζας.

Με τα τελευταία επίπεδα κερδοφορίας της εταιρείας και με τις όποιες παρατηρήσεις από τους ορκωτούς θα είναι απαγορευτικό μια τέτοια έκδοση (που θα απαιτούσε αύξηση μτχ κεφαλάιου πολύ μεγαλύτερη από την ελάχιστη που ορίζει ο νόμος).

Οπότε το λογικό σενάριο δηλ. να πει το χαρτί στο Χ.Α. και να πουλήσουν οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ στον Λασκαρίδη με υπεραξία μάλλον είναι επιστημονικής φαντασίας...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την σημερινή Ελευθεροτυπία, έχουμε και λέμε:

Για ανανέωση στόλου και Σοφοκλέους βάζει πλώρη ο Λασκαρίδης

Του ΘΑΝΟΥ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ

[...]Η ανανέωση του στόλου της HSW δεν περιορίζεται, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, στην παραλαβή (Ιούνιο 2007) του υπερσύγχρονου επιβατηγού-οχηματαγωγού «Νήσος Χίος» και του επίσης οχηματαγωγού «Mediterranean Trailer» (ήδη ναυλώθηκε στο εξωτερικό), αλλά και στην απόκτηση τουλάχιστον ενός ταχύπλοου -τύπου Highspeed- που θα μεταφέρει μόνο 1.500-2.000 επιβάτες και όχι αυτοκίνητα.

Ηδη με εντολή του Δ.Σ. και του διευθύνοντος συμβούλου Γεράσιμου Στρίντζη έχουν εντοπιστεί και εξετάζονται 3 πλοία αυτού του τύπου, ενώ δεν αποκλείεται και η αγορά συμβατικού επιβατηγού-οχηματαγωγού ηλικίας μικρότερης των 10 χρόνων για να αντικαταστήσει ένα από τα παλιά συμβατικά πλοία...

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=48486780

1ον. Να πούμε ότι το Mediterranean Trailer είναι το νέο όνομα του Carmen B.,όπως έγραψε και ο orestis προ ολίγου στο topic του πλοίου.

2ον Να υποθέσω ότι τα Highspeed δεν θα γίνουν έξι?

3ον Να υποθέσω ότι η ανανέωση του στόλου θα αρχίσει από τον Απ....:confused: (δεν μπορώ να το πω...με πήραν τα δάκρυα :D )

...ή μήπως να χαρώ ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Εν μερει καποιες αποψεις μου για τον Λασκαριδη που ειχα αναφερει στο thread 'Σεναρια...' επιβεβαιωνονται:confused:

Οσον αφορα για το σκαφος τυπου Highspeed με τοσο μεγαλη χωρητικοτητα σε επιβατες ,αλλα χωρις αυτοκινητα μαλλον κατι τετοιο δεν υπαρχει...Εκτος και αν το ναυπηγησουν.Υπαρχουν ομως πολλα μεγαλα ταχυπλοα οπως της Incat (π.χ. σειρα 098-Normandie Express κλπ) που ισως χτυπουσαν.Η αληθεια ειναι οτι ενα '6' το χρειαζονται:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως ισχύει ότι ψάχνουν να αγοράσουν ή να χτίσουν ταχύπλοο χωρίς γκαράζ τότε θα μιλάμε για ένα νέο τερατώδες Γατάκι! Αλλά δε μπορώ να καταλάβω πια γραμμή χρειάζετε ένα τέτοιο ταχύπλοο.Συνήθως το καλοκαίρι η μάχη γίνετε περισσότερο για μια θέση στο γκαράζ και όχι στους επιβάτες(βλέπετε HS2-3 που "πονάνε" αρκετά στο γκαράζ). Να δούμε...φήμες είναι όλα αυτά..μακάρι να πραγματοποιηθεί κάτι από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Να επισημανθεί ότι μετά την απόκτηση του 35%, ο κ. Λασκαρίδης ενημερώνεται συνεχώς τόσο για τα οικονομικά όσο και για τα μελλοντικά ακτοπλοϊκά σχέδια της HSW, η οποία σημειωτέον έκλεισε το 12μηνο του 2006 με κέρδη που ξεπερνούν τα 10.000.000 ευρώ με τα αποθεματικά του ταμείου της να πλησιάζουν τα 30.000.000 ευρώ.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 02/11/2006

Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την σκοπιμότητα κατασκευής τέτοιου τερατουργήματος (ταχύπλοο τόσης μεγάλης χωρητικότητας χωρίς γκαράζ). Αυτό που με εντυπώσιασε όμως, εάν είναι βέβαια αλήθεια η πληροφορία στο άρθρο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ, είναι η κερδοφορία του 2006. Βέβαια δεν ξέρουμε εάν αυτή η κερδοφορία προκύπτει και από πωλήσεις πλοίων ή είναι αμιγώς έσοδα από την εκμετάλλευση των σε λειτουργία πλοίων της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

1ον. Το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας δεν μιλάει για νέα ναυπήγηση, αλλά για 3 υπάρχοντα πλοία αυτού του τύπου.

2ον. Έχω επιφυλάξεις εάν είναι ακριβές το δημοσίευμα, όσον αφορά το ότι δεν θα παίρνει οχήματα το πλοίο. Με μία λέξη (το «όχι») αλλάζει όλο το νόημα.

3ον. Εάν πράγματι δεν θα παίρνει αυτοκίνητα, τότε η μόνη πιθανότητα (για μένα) είναι να προορίζεται για Πειραιά-Χανιά. Με την λογική ότι «αφού το Blue Star απέτυχε στα Χανιά, λόγω φορτηγών, παρόλο που είχε πολλούς επιβάτες»...«θα βάλουμε ένα πλοίο/λεωφορείο και δεν θα έχουμε ανάγκη τα φορτηγά». Αλλά τέτοιο πλοίο, με τέτοιο πρωτόκολλο, δεν φαίνεται να υπάρχει πουθενά…όπως επισημαίνουν και άλλοι παραπάνω. Από όσο μπορώ να ξέρω αυτού του είδους τα πλοία έχουν κάπου 1000 άτομα πρωτόκολλο.

4ον. Στην περίπτωση που το δημοσίευμα είναι ανακριβές (λόγω του γνωστού δαίμονα)…και το πλοίο παίρνει οχήματα, τότε μια πιθανότητα είναι να πρόκειται για το Stena Discovery (αδελφό των Stena Voyager και Stena Explorer) που έχει πρωτόκολλο 1500 άτομα και 360 ΙΧ. Και λέω πιθανότερο γιατί πριν από ένα μήνα η Stena ανακοίνωσε ότι θα αποδρομολογήσει (στις 8/1/2007) το Stena Discovery από την γραμμή Harwich-Hoek van Holland και μάλλον θα πουλήσει το πλοίο, κρατώντας και αναβαθμίζοντας στη γραμμή τα δύο συμβατικά της (Stena Hollandica/Britannica). Και αυτό λόγω της μεγάλης πτώσης της κίνησης στην γραμμή…και των τιμών των καυσίμων. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση το ερώτημα είναι γιατί η HSW να αγοράσει ένα «fuel-hungry HSS»?

5ον. Σε κάθε περίπτωση (από τις παραπάνω) είναι λογικό ότι θα πουληθούν/ναυλωθούν 1-2 από τα υπάρχοντα HS.

Οι απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω…προσεχώς…από την εταιρεία!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμενα.

Εχω ακούσει οτι οι μηχανές των χαι σπιντ 2 και 3 έχουν πρόβλημα και θα αντικατασταθουν, αλλα συμφωνω και εγω με την λεξη τεαρατουργημα αν υπαρξει τοσο μεγαλο χαι σπιντ χωρις γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

Με χαρά μου βλέπω ότι μετά την απροσδόκητη διακοπή της χρηματοδότησης του σεναρίου της μιάς ταινίας λόγω δραστικής παρέμβασης του κου Πάνου, ξεκίνησε αμέσως σενάριο για νέα ταινία. Οπότε:

  1. Λογικά να το πάρουμε, δεν νομίζω ότι καράβια (?) σαν τα FC λείπουν από την ακτοπλοϊα, έστω και σε μέγεθος jumbo.
  2. Κράτει ολίγον, ο κος Μάκης και ο κος Πάνος μάλλον έχουν άλλα πράγματα στο μυαλό τους, που δύσκολα θα αφήσουν να διαρρεύσουν και που εδώ μέσα θα εξακολουθήσουν να μας διαφεύγουν μέχρι να οριστικοποιηθούν.

Νομίζω;

Link to comment
Share on other sites

Χθες βραδυ στο ξενοδοχειο της μεγαλης βρετανίας παρακαλω- η ελλενικ σιγουεης ειχε τραπεζι στους πλοιαρχους τους α μηχανικους και αλλους αξιωματικους της κουβερτας και στο προσωπικο των γραφειων. Ο κυριος Μάκης Στρίντζης αρχοντας οπως παντα στην ομιλια του τους ευχαριστησε για την προσπαθεια που κανανε ολη την χρονια και τους καλεσε ολους και στη καθελκυση του νησος χιος.

Link to comment
Share on other sites

Αμαν πια αυτο το παιδι.

Ψυχωση εχει παθει με τις αγωγες.

Τα υπολοιπα στο γνωστο site. Δεν ειναι τιποτα καινουριο απλα επανερχομαστε στην εποχη πριν σκασει η φημη για αγορα του ποσοστου των Μινωικων απο τη ΝΕΛ. Και τα πραγματα προχωρανε αργα για μας τους κουτσομποληδες :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...