Jump to content
Shipfriends

zikos

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Να επισημανθεί ότι μετά την απόκτηση του 35%, ο κ. Λασκαρίδης ενημερώνεται συνεχώς τόσο για τα οικονομικά όσο και για τα μελλοντικά ακτοπλοϊκά σχέδια της HSW, η οποία σημειωτέον έκλεισε το 12μηνο του 2006 με κέρδη που ξεπερνούν τα 10.000.000 ευρώ με τα αποθεματικά του ταμείου της να πλησιάζουν τα 30.000.000 ευρώ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 02/11/2006 Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την σκοπιμότητα κατασκευής τέτοιου τερατουργήματος (ταχύπλοο τόσης μεγάλης χωρητικότητας χωρίς γκαράζ). Αυτό που με εντυπώσιασε όμως, εάν είναι βέβαια αλήθεια η πληροφορία στο άρθρο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ, είναι η κερδοφορία του 2006. Βέβαια δεν ξέρουμε εάν αυτή η κερδοφορία προκύπτει και από πωλήσεις πλοίων ή είναι αμιγώς έσοδα από την εκμετάλλευση των σε λειτουργία πλοίων της εταιρείας.
  2. Φίλε μου Νηρέα, 1ον. Ολοι όσοι γράφουμε εδώ γράφουμε με σκοπό το κέρδος. Τώρα το κέρδος μπορεί να είναι απόκτηση γνώσεων, επικοινωνία που τόσο την έχουμε ανάγκη, ή ακόμα και να περνάμε την ώρα μας. Σε ένα ελεύθερο φόρουμ ο καθένας μπορεί να λεει ελεύθερα την άποψη του και αυτό κέρδος είναι για μένα έστω και αν αυτά που γράφεις, κάποιος νομίζει ότι δεν τα πιστεύεις αλλά τα γράφεις με γνώμονα την δημιουργία εντυπώσεων και προσδοκιών. 2ον. Εγώ δεν είπα ότι ο Βεντούρης δεν πληρώνει κανονικότατα, αλλά ξέρω πολούς παραδοσιακούς ακτοπλόους εφοπλιστές (πάνω από 10) ακόμα και συνονόματους του κ. Α.Βεντούρη που στον Πειραιά χρωστάνε σε όσους μιλάνε Ελληνικά και όχι μόνον. Εγώ ευχήθηκα μακάρι η ΝΕΛ να συνεχίσει να πληρώνει τους ναυτικούς της όπως τους πλήρωνε και με την παλαιά διοίκηση που κάποιοι όψιμα αναθεματίζουν. Τώρα οι ναυτικοί δουλειά θέλουν οι άνθρωποι και επειδή τα πλοία της ακτοπλοίας λιγοστεύουν, και ορισμένες από τις καλές ακτοπλοικές εταιρείες καλώς ή κακώς έχουν γίνει κλειστά κλαμπ για τους ναυτικούς (έχουν μόνιμους ναυτικούς που δεν βγαίνουν από τα πλοία σχεδόν ποτέ), για αυτό οι ναυτικοί χτυπούν την πόρτα όποιας εταιρείας διαχειρίζεται έστω και βάρκα με αποτέλεσμα να χρειάζονται μέσον για να ναυτολογηθούν.
  3. Με παρεξήγησες. Δεν είμαι επενδυτής. Και εγώ μικροκοράκι του χρηματιστηρίου είμαι. Οπου δημιουργούνται προσδοκίες (άσχετα με τις προθέσεις των δημιουργών της) αγοράζω για να κερδίσω. Τώρα για την προηγούμενη διοίκηση της ΝΕΛ δεν ήμουν μέτοχος της αλλά αν ήμουν ναυτικός της σίγουρα θα ήμουν ευχαριστημένος όπως τόσοι ναυτικοί που έφαγαν γλυκό ψωμάκι από την εταιρεία και μακάρι η ΝΕΛ να συνεχίσει να να δίνει δουλειά και να πληρώνει τους ναυτικούς της και τους υπαλλήλους της όπως τότε.
  4. Ολοι αυτοί οι πετυχημένοι ποντοπόροι εφοπλιστές (Τσάκος, Αγγελικούσης, Κωνσταντακόπουλος κλπ) που αναφέρεις ασκούν την υψηλή εποπτεία των εταιρειών και δεν αχολούνται με την καθημερινή διοίκηση της ετιαρείας. Την έχουν αναθέσει σε managers οι οποίοι είναι σχετικοί με το άθλημα και όχι ξενοδόχοι, κινηματογραφιστές κ.λ.π Εδώ ακριβώς είναι η διαφορά τους με τους "παραδοσιακούς" ακτοπλόους ή τους αποτυχημένους ποντοπόρους (υπάρχουν και τέτοιοι) οι οποίοι θεωρούσαν ότι μπορούν να τα κάνουν όλα μόνοι τους ή με την βοήθεια των αδελφών και εξαδέλφων οι οποίες κατά παράδοση διοικούσαν τις εταιρείες τους.
  5. Πολύ σωστά υποθέτεις. Ας μετρήσουμε τα οφέλη που προσέφεραν οι εταιρείες λαικής βάσεως στους ναυτικούς και τους επιβάτες σε σχέση με όλους αυτούς που ανεφέρεις και εσύ και να δούμε που γέρνει η ζυγαριά της προσφορας. Βέβαια δεν πρέπει και δεν μηδενίζω την προσφορά ακτοπλόων εφοπλιστών οι οποίοι όμως πρωτίστως νοιάζονται για την τσέπη τους και μετά για τον επιβάτη ή τον ναυτικό.
  6. Διάβασα στο μαρι νιους ότι ο κ. Α.Βεντούρης αντιπαρατιθέμενος με τον κ. Α.Μανιαδάκη μεταξύ άλλων είπε ότι οι εποχές που διοικούσαν τις εταιρείες άτομα τα οποία δεν είναι είναι και μέτοχοι των ετιαρειών, εχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Δεν ξέρω τι και που έχει σπουδάσει ο κ. Α.Βεντούρης αλλά εάν διοικήσει με αυτήν την νοοτροπία την ΝΕΛ είναι μαθηματικά βέβαιο ότι η εταιρεία θα έχει την πορεία των παλαιών ακτοπλοικών εταιρειών τις οποίες φυσικά διοικούσαν οι ιδιοκτήτες τους (VERGINA FERRIES, AGAPITOS LINES, PERCO MARITIME, ARKOUMANIS SHIPPING, VENTOURIS SEA LINES κ.λ.π). Δεν χρειάζεται βέβαια για όσους είναι ναυτικοί ή ταξίδευαν πολύ με τις παραπάνω εταιρείες να πούμε περισσότερα για το πως αντιλαμβανόντουσαν τις επισκευές των ακτοπλοικών πλοίων πολλές από τις παραπάνω εταιρείες. Είναι δε σε όλους γνωστό ότι οι σοβαρές και επιτυχημένες εταιρείες διοκούνται από επαγγελματίες managers οι οποίοι είναι ικανοί να προστατεύσουν τα συμφέροντα των μετόχων και όχι από μέλη οικογενειών (αδέλφια, ξαδέλφια) του πλειοψηφούντος μετόχου της εταιρείας.
  7. Καλά δεν είναι και τόσο πρωτότυπο. Συνήθως έτσι γίνεται στις περισσότερες εταιρείες που έχουν προβλήματα και προσπαθούν να τα λύσουν με ΑΜΚ
  8. Ο Στρίντζης, η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και οι μ... 13/10/2006 Δημοσιεύτηκε στο σημερινό φύλλο στην εφημερίδα Ναυτεμπορική στη σελίδα 8 Έξαλλος έγινε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways Γεράσιμος Στρίντζης από τις φήμες που κυκλοφόρησαν χθες το πρωί στον Πειραιά, ότι η εταιρεία προτίθεται να πουλήσει ταχύπλοα. Αφού είπε πολλά κατέληξε: «γράψ’ το όπως το λέω, είναι μ…». Σχόλιο: Αφού έφτασε στο σημείο ο κ. Στρίντζης να χρησιμοποιεί τέτοιες λέξεις και η έγκριτη όσο και παραδοσιακή εφημερίδα Ναυτεμπορική να τις δημοσιεύει τα περαιτέρω σχόλια περιττεύουν. Τα συμπεράσματα δικά σας. Από το σημερινό site του mari news Με τις "ειδήσεις" που γράφει το συγκεκριμένο site μάλλον ήπια ήταν η αντίδραση Στρίντζη.
  9. Το δημοσιεύμα επιβεβαιώνει τις απόψεις μας για το θέμα της κλίσης.
  10. Δεν εξηγείς και σε μας τι εννοείς με τον όρο πολυδιάσπαση?
  11. Aρα υπάρχει κάποιος με πολά λεφτά που προτιμά να αγοράσει ΝΕΛ στα 1,50 αντί των 1,25 που κάνει τώρα η μετοχή. Μαγκιά του γιατί κατι θα ξερει
  12. Νομίζω ότι ο ΝΗΡΕΑΣ έκανε μια πολύ καλή και περιεκτική ανάλυση με τα κόκκινα γράμματα. Το σίγουρο είναι ότι η ΜΙΝΟΑΝ θέλει το χρήμα ζεστό σαν τα ψωμάκια και η ΝΕΛ δεν το έχει. Με ξένα κόλυβα μνημόσυνα δεν γίνονται λένε στο χωρηό μου.
  13. Ok Αγγελε, Νομίζω ότι δεν οδηγεί πουθενά η φιλική τεχνολογική μας αντιπαράθεση, η οποία παρεπιμπτόντως θεωρώ ότι είναι "χρήσιμη" για το forum μας. Πάντως για να το κλείσουμε σου λέω ότι είναι απόλυτα σίγουρο ότι το 214 δεν έχει αυτό που ναυπηγικά ονομάζεται στεγανή υποδιαίρεση. Είναι πλοίο ενός στεγανού διαμερίσματος (one compartement). Τώρα για το πρόβλημα της διαγωγής του ως πλοίο με το οποίο ξεκίνησε και η κουβέντα μας, μακάρι για το καλό της πατρίδας μας να ξεπεραστεί και αν ο μη γένοιτο χρειαστεί το υποβρύχιο να είναι ετοιμοπόλεμο.
  14. Τα υποβρύχια είναι καράβια που τα φτιάχνουν και αυτά ναυπηγοί. Τα σχέδια του υποβρυχίου 214 είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο. Μην ξεχνάς ότι ένα υποβρύχιο όταν φτιάχνεται πουλιέται σε αρκετές διαφορετικές χώρες. Τώρα σου ξαναλέω όταν μιλάμε από ναυπηγικής πλευράς για "one compatrement's submarine" ενοούμε ότι όλοι οι μηχανισμοί τα μηχανήματα κ.λ.π βρίσκονται εντός ενός και μόνον στεγανού διαμερίσματος. Τα πυρηνοκίνητα υποβρύχια είναι υποβρύχια πολλών ξεχωριστών διαμερισμάτων για τους λόγους που ανέπτυξες και εσύ (περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης, έκρηξης, κλπ) Μπορείς να δεις σχέδιο του 214 σε αυτήν την διέυθυνση:
×
×
  • Create New...