Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απίστευτο και όμως η παρέμβασή μας...έπιασε τόπο! :P

Τα λάθη ετών του ΕΟΤ, διορθώθηκαν μέσα σε 3 ημέρες (και πολύ λέω) :P

Δια του λόγου το αληθές, δείτε εδώ

Και να σκεφθεί κανείς ότι την Παρασκευή είχανε την κρίσιμη ΓΣ, το Σάββατο...Σαντορίνη.., αλλά μάλλον έχουν υιοθετήσει το σύνθημα :"Εσείς μιλάτε και γράφετε και εμείς σας διαβάζουμε και σας ακούμε!"

Και πάλι μπράβο σας για την ταχύτατη αντίδρασή σας και ευχαριστούμε για την εκτίμηση σας

και για την σοβαρότητα με την οποία μας αντιμετωπίζετε :)

ΥΓ. Για ιστορικούς λόγους έχω κρατήσει και μιά κόπια με τα παλαιά. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το γραφείο ενημέρωσης της εταιρείας το ΣΚ είναι κλειστό;):confused:

Δε έχουν βγάλει καμία ανακοίνωση ακόμα για τη βλάβη του Εξπρές Σαντορίνη, που να ζητάνε συγνώμη από το επιβατικό κοινό:P Εκτός εάν οι ανακοινώσεις με τη συγνώμη αφορούν μόνο τους επιβάτες των ταχύπλοων:)

Για την έκτακτη δρομολόγηση του Highspeed 1, προς εξυπηρέτηση των επιβατών του Speedrunner 1 βγάλανε ανακοίνωση, αλλά τώρα πως θα εξυπηρετηθούν οι επιβάτες του Εξπρές Σαντορίνη τίποτα, μήπως υπάρχει καμία πιθανότητα για έκτακτη δρομολόγηση:P

Link to comment
Share on other sites

Δεν παρακολουθείς προσεκτικά τα δεδομένα και όσα γράφονται για τη βλάβη του Σαντορίνη. Εάν προσέξεις κάποιες παραθέσεις βασίζονται στις ανακοινώσεις της εταιρείας. Οι οποίες πήγαν στα ΜΜΕ, αλλά δεν αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα καθώς ήταν όλα ρευστά και άλλαζαν διαρκώς.

Ενημέρωση δεν είναι μόνο το σάιτ της εταιρείας, αλλά και τα δελτία τύπου που στέλνει στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Εξάλλου το πιθανότερο είναι να είσαι στο λιμάνι με ένα τρανζιστοράκι στο αυτί, παρά με ένα λάπτοπ με κάρτα σύνδεσης ανά χείρας. :P

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Panagia

Το γραφείο ενημέρωσης της εταιρείας το ΣΚ είναι κλειστό

Δε έχουν βγάλει καμία ανακοίνωση ακόμα για τη βλάβη του Εξπρές Σαντορίνη, που να ζητάνε συγνώμη από το επιβατικό κοινό Εκτός εάν οι ανακοινώσεις με τη συγνώμη αφορούν μόνο τους επιβάτες των ταχύπλοων

Όταν για τη μοναδική ίσως εταιρία που ανακοινώνει επισήμως όλες τις βλάβες που αντιμετωπίζουν τα πλοία της, ασκείται κριτική γιατί δεν έχει update την ιστοσελίδα της Κυριακάτικα, νομίζω πως εξαντλείτε όλη την αντικειμενικότητα σας (όπως άλλωστε αναφέρει και ο ΝΗΡΕΑΣ έχει γίνει ενημέρωση προς τα ΜΜΕ).

Φυσικά δεν είναι πρώτη φορά που πολλά γεγονότα αντιμετωπίζονται με εντελώς διαφορετικό τρόπο σε αυτό το forum. Παραθέτω 3 πρόσφατα παραδείγματα:

Αυξήσεις

Η HSW προχώρησε σε αύξηση 12% στην οικονομική θέση των πλοίων της. Το γεγονός αυτό σχολιάστηκε με πολυάριθμα σχόλια (άλλα σχόλια για το Σαρωνικό, άλλα για τα συμβατικά Κυκλάδων, άλλα για τα ταχύπλοα Κυκλάδων ενώ η αύξηση ήταν παντού ίδια).

Η GA Ferries έκανε αυξήσεις 10-11% και η ΑΝΕΚ 25-36% :P :P και δεν σχολιάστηκε από κανέναν. Συμπέρασμα: Θεωρείται υπερβλολικό να κάνει μια εταιρία αυξήσεις 12% όταν δρομολογεί νέα πλοία, ενώ είναι αποδεκτό εταιρίες με πλοία 25-30 χρονων, με πολύ λιγότερα λειτουργικά και χρηματοοικονομικά έξοδα , να προβαίνουν σε ίσες ή τριπλάσιες αυξήσεις :);)

Βλάβες ταχυπλόων

Για τις 2 ημέρες που το Highspeed 3 εκτέλεσε δρομολόγια με 3 μηχανές, υπήρξε πλήθος μηνυμάτων που κατέκριναν αυτή την κίνηση, αμφισβητούσαν τη νομιμότητα, την ασφάλεια κλπ. Για τις 10 ημέρες που το Speedrunner θα εκτελεί δρομολόγια με 3 μηχανές, δεν υπήρξε κανένα σχόλιο.

Τιμολόγηση αριθμημένων θέσεων

Για την αποφαση της εταιρίας να καθιερώσει διαφορετικό τιμολόγιο για τις αριθμημένες θέσεις στα συμβατικά της, υπήρξαν επικριτικά σχόλια. Η αντίστοιχη απόφαση της ΝΕΛ, όχι μόνο δεν σχολιάσθηκε, αλλά ούτε καν αναφέρθηκε.

Είναι δικαίωμα του κάθε μέλους να αναφέρει ότι επιθυμεί και να το σχολιάζει με όποιο τρόπο θέλει. Απλά είναι αστείο οι ίδιοι αυτοί χρήστες να κατηγορούν δημοσίως ή με προσωπικά μηνύματα, κάποιους άλλους, για έλλειψη αντικειμενικότητας.

(συγνώμη για το μέγεθος της δημοσίευσης).

Link to comment
Share on other sites

Αφού διευκρινίσω ότι δεν υπήρξε συντονισμένο σχέδιο απάντησης εμού και του Ορέστη κατά του Π100, θα πω στον φίλτατο Ορέστη ότι γενικεύοντας την απάντηση του...χάνει το δίκιο του.

Το ότι κάποια πράγματα λέγονται ή άλλα δεν λέγονται δεν σημαίνει ότι γίνεται εσκεμμένα...υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην τα πήραμε χαμπάρι.

Όσον αφορά το σχόλιο του περί διαφορετικής αντιμετώπισης της Βλάβης του Highspeed3 και του SpeedrunnerI (και με αφορά, εν μέρει προσωπικά) θα πω ότι όσα έγραψα στο πρώτο τα πιστεύω και για το δεύτερο (έστω και εάν δεν τα ξαναέγραψα).

Δυστυχώς, αγαπητέ μου Ορέστη συνηθίζουμε εύκολα και γρήγορα στον παραλογισμό και δεν μας κάνει πλέον εντύπωση!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ο Ορέστης έχει σε ένα μεγάλο βαθμό δίκιο και είναι αλήθεια πως οι περισότεροι (του εαυτού μου μη εξαιρουμένου) κοιτάμε καχύποπτα και ίσως περιμένουμε έστω και ακούσια την συγκεκριμένη εταιρεία στη "γωνία". Είναι αλήθεια και ο Νηρέας το έχει τονίσει περισότερο απ' όλους πως η HSW έχει κάνει πολύ σημαντικά βήματα στην εξυπηρέτηση των επιβατών και πρέπει να το τονίσω και γω μία φορά ακόμη.Όμως φίλε Ορέστη μη ξεχνάς (και αυτό ας μην αποτελέσει αντίρηση στα λεγόμενά σου), μία εταιρεία που θέλει να έχει μία ηγετική θέση στον Ελλαδικό χώρο και μία εταιρεία που αυτοπαινεύετε ότι έχει τον μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο στόλο ταχυπλόων πρέπει να αντιδρά σύμφωνα με το προφίλ και την εικόνα που θέλει να παρουσιάσει.Εσύ φαντάζεσαι πως δεν κινητοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός της εταιρείας μετά την βλάβη? Ο υπευθυνος δημοσίων σχέσεων που σίγουρα θα ήταν ένας από αυτούς δεν θα έπρεπε να κάνει αυτό για το οποίο πληρώνετε?

Μη συγκρίνεις εταιρείες όπως του Speedrunner που όλη εταιρεία αποτελείτε από 10 άτομα.Σε αυτό τον γίγαντα δουλεύουν τόσοι που το να ασχοληθεί κάποιος και με την ενημέρωση του κοινου από το site ή με ένα δελτίο τύπου δεν είναι δα και κάτι φοβερό.

Για τις αυξήσεις και τα τιμολόγια των αριθμημένων θέσεων εγώ προσωπικά νομίζω πως έχεις απόλυτο δίκιο όμως με βρισκεις αντίθετο στο θέμα των βλαβών γιατί η περίπτωση του Speedrunner έγινε με γνώση(?) ή και λίγο πίεση (?) των αρχών (εννοώ το Υπουργείο) επειδή συνέπεσε με την βλάβη του ΑΓ.Γεώργιος και αν το πλοίο έμενε και αυτό έξω τότε οι Δ.Κυκλαδες θα κλαίγανε με μαύρο δάκρυ. Σε αντίθεση η βλάβη του HS3 αποσιωπήθηκε από την ίδια την εταιρεία για να μην χαθούν τα εισιτήρια του ΠΣΚ.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις αρκετά δίκια σε αυτά που λες φίλε Νηρέα και δεν θα ήθελα να προσθέσω κάτι σε αυτά που λες. Όμως γιατί αυτή η εταιρία δέχετε την μεγαλύτερη κριτική νομίζω ότι τα παρακάτω με καλύπτουν απόλυτα!

....Όμως φίλε Ορέστη μη ξεχνάς (και αυτό ας μην αποτελέσει αντίρηση στα λεγόμενά σου), μία εταιρεία που θέλει να έχει μία ηγετική θέση στον Ελλαδικό χώρο και μία εταιρεία που αυτοπαινεύετε ότι έχει τον μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο στόλο ταχυπλόων πρέπει να αντιδρά σύμφωνα με το προφίλ και την εικόνα που θέλει να παρουσιάσει.Εσύ φαντάζεσαι πως δεν κινητοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός της εταιρείας μετά την βλάβη? Ο υπευθυνος δημοσίων σχέσεων που σίγουρα θα ήταν ένας από αυτούς δεν θα έπρεπε να κάνει αυτό για το οποίο πληρώνετε?

Για να μιλήσω για την περίπτωση μου (Βόρειο Α.) όταν από τότε που ήρθε το Ν. Μύκονος στα νερά μας, έφερε νέα πρότυπα και έσπρωξε και την ΝΕΛ να αναβαθμίσει τον στόλο της, αλλά παράλληλα μας έφερε και πάρα πολλές υποσχέσεις. Υποσχέσεις όπως το περιβόητο σε 6 ώρες για Χίο (ακόμα και σε λατέρνα το είδα!) και 8,5 Μυτιλήνη, υψηλότατο service κλπ, δικαιολογούμε να γκρινιάζω(που δεν το έκανα) όταν φεύγει από Χίο 1:40(π.χ. χτες το βράδυ) αντί για 00:30? Το ότι είχε κόσμο ΔΕΝ αποτελεί για μένα δικαιολογία. Είναι πολύ απλό να αλλάξουνε τις ώρες του καραβιού ώστε να μην πέφτουν έξω. Εκτός και αν αδυνατούν να δουν ότι δεν (ξε)φορτώνεις πλοίο σε 20 λέπτα.

Θεωρώ λογικό από τα μέλη να παραπονιούνται αρκετά παραπάνω σε περιπτώσεις δυσλειτουργίας της HSW καθώς αν υπόσχεσαι πολλά πρέπει να τα τηρείς κιόλας πάντοτε.

Link to comment
Share on other sites

Η HSW προχώρησε σε αύξηση 12% στην οικονομική θέση των πλοίων της. Το γεγονός αυτό σχολιάστηκε με πολυάριθμα σχόλια (άλλα σχόλια για το Σαρωνικό, άλλα για τα συμβατικά Κυκλάδων, άλλα για τα ταχύπλοα Κυκλάδων ενώ η αύξηση ήταν παντού ίδια).

Η GA Ferries έκανε αυξήσεις 10-11% και η ΑΝΕΚ 25-36% B):eek: και δεν σχολιάστηκε από κανέναν. Συμπέρασμα: Θεωρείται υπερβλολικό να κάνει μια εταιρία αυξήσεις 12% όταν δρομολογεί νέα πλοία, ενώ είναι αποδεκτό εταιρίες με πλοία 25-30 χρονων, με πολύ λιγότερα λειτουργικά και χρηματοοικονομικά έξοδα , να προβαίνουν σε ίσες ή τριπλάσιες αυξήσεις :confused: :confused:

Ένα μικρό σχόλιο για τις αυξήσεις στο Σαρωνικό:

Πειραιάς - Ύδρα με ταχύπλοο

Δεκέμβριος 2003 15,2-16 €

Ιούνιος 2006 20,70 - 21,70 €

Αυτό αποτελεί αύξηση της τάξης του 35 % σε 2,5 χρόνια με ταυτόχρονη "έκπτωση" της κάλυψης με δρομολόγια, ειδικά τη δύσκολη χειμερινή περίοδο

Link to comment
Share on other sites

Είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι η κόντρα μεταξύ της διοίκησης της Hellenic Seaways και της οργανωμένης μειοψηφίας των κ.κ. Απ. Βεντούρη-Κ. Αγαπητού, έχει ως πραγματικό αίτιο τον τρόπο λογιστικής παρουσιάσης των αποτελεσμάτων της εταιρίας.

Βεβαίως η συντριπτική πλειοψηφία των μετόχων υπερψήφισε τον ισολογισμό του 2005. Ποιοί όμως ήταν οι δύο λογιστικοί χειρισμοί που αμφισβητήθηκαν;

• Ο πρώτος αφορά το γεγονός ότι οι ζημιές από τις πωλήσεις παλαιών πλοίων δεν εμφανίστηκαν στη μητρική εταιρία, αλλά στις θυγατρικές της. Το γεγονός όμως αυτό δεν μεταβάλει καθόλου τις λογιστικές επιδόσεις σε ενοποιημένο επίπεδο, οι οποίες ήταν και αυτές κερδοφόρες (λίγο άνω των 2 εκατ. ευρώ, έναντι περυσινής ζημιάς 7 εκατ. ευρώ).

• Ο δεύτερος αναφέρεται στις υπεραξίες που ενεγράφησαν από την αποτίμηση των πλοίων σε ”τρέχουσες τιμές”, οι οποίες επηρεάσαν τα αποτελέσματα του 2005.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα του προηγούμενου έτους επηρεάστηκαν -περίπου ισόποσα- αρνητικά και από κινήσεις της διοίκησης, οι οποίες καμιά σχέση δεν είχαν με το 2005, αλλά με την τακτοποίηση ”αμαρτιών του παρελθόντος”.

Συγκεκριμένα, η Hellenic Seaways είχε αποκτήσει κατά το παρελθόν με σχετικά υψηλά τιμήματα τα πλοία, χωρίς στο ενδιάμεσο διάστημα να έχει προχωρήσει στις απαιτούμενες απομειώσεις. Ως αποτέλεσμα, η ρευστοποίησή τους οδήγησε σε ζημιές.

Επίσης, δημιουργήθηκαν σημαντικά αυξημένες προβλέψεις για έκτακτες ζημιές κατά 5 περίπου εκατ. ευρώ (κυρίως δικαστικές εκκρεμότητες της περιόδου 2000-2001).

Ακόμη όμως και αν η πλευρά της συγκεκριμένης μειοψηφίας αποδειχθεί ότι έχει δίκιο, το μόνο που άλλαξε στην Hellenic Seaways είναι η ενίσχυση της καθαρής της θέσης στα λογιστικά της βιβλία, καθώς και η μείωση του συσσωρευμένου υπολοίπων ζημιών, με αποτέλεσμα να μπορεί να επιτραπεί εκ του νόμου στη Hellas Seaways, να διανείμει μέρισμα ενωρίτερα.

Η πραγματική περιουσία των κ.κ. Βεντούρη και Αγαπητού (και φυσικά των υπολοίπων μετόχων) δεν εβλάφθη από τους συγκεκριμένους λογιστικούς χειρισμούς!

-Τα πραγματικά αίτια

Τα πραγματικά αίτια λοιπόν της σύγκρουσης, ενδεχομένως να πρέπει να αναζητηθούν εκτός λογιστικών χειρισμών.

Kαι πιθανόν σχετίζονται με άλλα γεγονότα, τα οποία αφορούν τις εταιρίες στις οποίες βρίσκονται τα βασικά συμφέροντα του κ. Απ. Βεντούρη, δηλαδή τη ΝΕΛ, με την οποία άλλωστε επιδίωκει να συγχωνεύσει και την C-Link, η οποία ανήκει στον ίδιο.

Ανάμεσα στα γεγονότα αυτά, συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω:

• Η δρομολόγηση ταχύπλοου πλοίου από πλευράς Hellenic Seaways στη γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης από το Σεπτέμβριο του 2005, εκεί όπου δραστηριοποιείται και η Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου, σημαντικότατος μέτοχος της οποίας είναι ο κ. Βεντούρης.

Το σύγχρονο πλοίο (”Νήσος Μύκονος”) της HSW κατέκτησε ήδη σημαντικό μερίδιο αγοράς και μάλιστα φαίνεται να συνέβαλε και στην κατά 17% αύξηση της επιβατικής κίνησης από το λιμάνι του Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη.

• Η επικείμενη δρομολόγηση ενός ακόμη νέου πλοίου –”Νήσος Χίος”- το 2007 και η πιθανή παραγγελία ενός επιπλέον του χρόνου, τα οποία θα ”πλεύσουν” και αυτά στην εσωτερική αγορά, οξύνοντας δραστικά τον ανταγωνισμό.

Το ”Νήσος Χίος” θα αντικαταστήσει το ”Νήσος Μύκονος” στο δρομολόγιο προς Χίο-Μυτιλήνη, ενώ το ”Νήσος Μύκονος” θα κατευθυνθεί ενδεχομένως σε δρομολόγιο, όπου επίσης έχει παρουσία η Ν.Ε.Λ.

Πρόσθετος παράγοντας που προϋπήρχε, οι δικαστικές διενέξεις της Hellenic Seaways με τον κ. Κ. Αγαπητό ο οποίος έσπευσε να συνταχθεί με τον κ. Βεντούρη στην ”κριτική” των αποτελεσμάτων της HSW.

Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι στο χώρο της ακτοπλοϊας ”έχουν βγει τα μαχαίρια” με τα επιχειρηματικά συμφέροντα να ”στριμώχνονται” για το ποια από αυτά θα λάβουν την καλύτερη θέση, προκειμένου να κινηθούν σε μια ”ιδιαίτερη” αγορά.

Μια αγορά που μετά τις τελευταίες απελευθερώσεις, καθίσταται ίσως περισσότερο υποσχόμενη... πλην όμως δεν παύει να λειτουργεί με μεγάλες δανειακές επιβαρύνσεις και υψηλότατο κόστος καυσίμου.

Κι αν σε ορισμένες εταιρίες το μέγεθος και οι πολυάριθμες γραμμές που εξυπηρετούν, δημιουργεί προυποθέσεις επιβίωσης και σχετικής ευημερίας, σε άλλες η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην επιβίωση και τον μαρασμό, είναι εξαιρετικά λεπτή.

του Στέφανου Κοτζαμάνη

http://www.euro2day.gr/articles/107269/

Link to comment
Share on other sites

Ε ενταξει δε μας λεει και τιποτα καινουριο. Τα ιδια και τα ιδια απο μια ουδετερη οψη. Οχι σαν τον αλλο που τα γραφει υπερ της ΝΕΛ χωρις να σκεφτεται οτι υπαρχει και μια στο εκατομμυριο να εκτεθει ανεπανορθωτα.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία υπήρχαν πολλές φήμες ότι στη Χίο ότι θα δρομολογήσει πλοίο η HSW από Βόρειο Ελλάδα, προς Χίο (και Μυτιλήνη-Λήμνο εννοείτε). Προσωπικά τις θεωρούσα αβάσιμες, καθώς εκτός ότι δεν υπάρχει πλοίο δεν νομίζω ότι ούτε και το Ν. Μύκονος θα έκαναν προέκταση δρομολογείων προς βόρεια. Ο Διευθύνων σύμβουλος της HSW σε συνέντευξη του στην "Αλήθεια" διέψευσε τις όποιες φήμες.

Προς το παρόν η HSW δεν εξετάζει τη δρομολόγηση πλοίων της στη γραμμή Χίου – Βορείου Ελλάδος, ξεκαθάρισε χθες σε συνέντευξή του στο “Ράδιο – ΑΛΗΘΕΙΑ” ο Δ/νων Σύμβουλος της Εταιρείας κ. Γ. Στρίνζης.

Ο ίδιος αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας από το φθινόπωρο και μετά δήλωσε πως στόχος τους είναι να μην υπάρξουν αυξήσεις και αυτό θα γίνει αν δεν υπάρξουν θεαματικές αλλαγές στην τιμή του πετρελαίου (η οποία προς το παρόν κινείται ανοδικά).

Επίσης στο ερώτημα «γιατί κόβονται οι εκπτώσεις το τριήμερο Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή» τόνισε ότι δε «γνωρίζει» και επιφυλάχθηκε να απαντήσει προσεχώς. Υπεραμύνθηκε της διατήρησης των τιμών των εισιτηρίων, λέγοντας ότι ειδικά για τη Χίο δεν μπαίνει θέμα αυξήσεων, αφού και η Γ’ θέση και το ΙΧ παραμένουν σταθερά.

Όσο για την κίνηση που έχει το «Ν. Μύκονος» (συμπληρώνεται σχεδόν ένας χρόνος από τη δρομολόγησή του) ο κ. Στρίντζης δήλωσε ικανοποιημένος, λέγοντας ότι το πρώτο εξάμηνο του 2006 συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2005 παρατηρήθηκε αύξηση συνολικά της ακτοπλοϊκής κίνησης στο νησί κατά 30%. Παράλληλα σημείωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι περισσότεροι είναι οι επιβάτες που το επιλέγουν για να ταξιδέψουν από Πειραιά προς Χίο, ενώ αναφορικά –τέλος- με το νέο πλοίο που έχει στα σκαριά η εταιρεία, το «Νήσος Χίος», είπε ότι αναμένεται να ολοκληρωθεί και να μπει στη γραμμή από του χρόνου το καλοκαίρι (πιθανά τον Ιούνιο).

Υ.Γ. Αυτό το "δεν γνωρίζει" για την μη ύπαρξη εκπτώσεων τις τρεις μέρες μου φάνηκε αρκετά περίεργο!

Υ.Γ.2 Ξαναεπανέλαβε το "ικανοποιημένος" για την κίνηση του πλοίου. Πράγμα που μάλλον σημαίνει ότι δεν πετάνε και στα σύνεφα! Κάποιος shipfriend το είχε παρατηρήσει σε μια παλαιότερη συνέντευξη του.

Link to comment
Share on other sites

Δισέλιδη "σαλονάτη" αποκαλυπτική συνέντευξη του Γερ. Στρίντζη, σήμερα στις οικονομικές σελίδες της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα". Κυριότερα σημεία:

Δεν μπορεί να κυκλοφορούν τον Ιανουάριο, όσα πλοία κυκλοφορούν τον Αύγουστο.

Τα εισιτήρια τα κάνουν ακριβά οι φόροι.

Να γίνουν λιμάνια κόμβοι και τα μικρά νησιά να εξυπηρετούνται από περιφερειακά μικρά πλοία που θα έχουν ως αφετηρία τα μεγαλύτερα νησιά.

Για τον "πόλεμο" με Βεντούρη - Αγαπητό: " Η κατηγορία περί δήθεν δημιουργικής λογιστικής δεν έχει καμία απολύτως βάση καθώς η Εταιρεία είχε τη δυνατότητα της αναπροσαρμογής από την εφαρμογή των ΔΛΠ να προχωρήσει σε επανεκτίμηση της αξίας των πλοίων. Με βάση αυτή τη λογική, η εταιρεία αξιολόγησε την τιμή των παλαιότερων πλοίων προς τα κάτω και των νεότερων προς τα πάνω. Οι ζημίες όμως από την πώληση παλαιότερων πλοίων υποσκελίστηκαν από τις υπεραξίες των νεότερων. Από τις διαφορές της αναπροσαρμογής η καθαρή θέση παραμένει η ίδια για τους μετόχους και αντικειμενικό σκοπό είχε την αύξηση της αξίας της περιουσίας τους".

Link to comment
Share on other sites

Τους πήραν και το αντίτιμο της διαφοράς στο εισιτήριο από συμβατικό σε ταχύπλοο??:confused:

Οι επιβάτες του Εξπρές Σαντορίνη που ταξιδεύουν με τα ταχύπλοα της εταιρείας, ταξιδεύουν με το τίμημα που είχαν πληρώσει για συμβατικό, όποτε χάνει αρκετά έσοδα η εταιρεία!!B)

Link to comment
Share on other sites

Η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας είναι λανθασμένη:P Οι επιστροφές από τη Σαντορίνη δεν είναι στις 22:00 αλλά στις 10:00 το πρωί!! Όποτε καλά θα κάνει η εταιρεία να ξαναδιαβάζει της ανακοίνωσης της:D

Οι επιβάτες του δρομολογίου της Δευτέρας 24/07/2006 ώρα 22.00 από Πειραιά προς Πάρο, Νάξο, Ίο, Σαντορίνη και Ανάφη, (463 επιβάτες , 37 ΙΧ , 18 μοτοσυκλέτες) θα μεταφερθούν στον προορισμό τους ως ακολούθως:

• Οι επιβάτες για Πάρο και Νάξο θα ταξιδεύσουν την Τρίτη 25/07/2006 με το πλοίο HIGHSPEED 3.

• Οι επιβάτες για Ίο και Θήρα θα ταξιδεύσουν την Τρίτη 25/07/2006 με τα πλοία HIGHSPEED 5 και Ε/Γ-Ο/Γ ΡΟΜΙΛΝΤΑ.

• Oι επιβάτες με προορισμό την Ανάφη θα ταξιδεύσουν την Τρίτη 25/07/2006 με το πλοίο HIGHSPEED 5 για Σαντορίνη και από εκεί θα προωθηθούν στον προορισμό τους με το πλοίο της τοπικής γραμμής.

Οι επιβάτες του δρομολογίου της Τρίτης 25/07/2006 ώρα 10.00 από Σαντορίνη προς Ίο, Νάξο, Πάρο, Πειραιά ( 630 επιβάτες, 25 ΙΧ, 13 μοτοσυκλέτες) θα μεταφερθούν στον προορισμό τους ως ακολούθως:

• Οι επιβάτες από Σαντορίνη και Ίο προς Πειραιά θα ταξιδεύσουν με το πλοίο HIGHSPEED 5.

• Οι επιβάτες από Νάξο και Πάρο προς Πειραιά θα ταξιδεύσουν με τα πλοία HIGHSPEED 2, HIGHSPEED 3.

Πειραιάς, 21 Ιουλίου 2006 ώρα 17.00

Επιπλέον αλλά μας είπε ότι θα κάνουν οι επιβάτες με την ανακοίνωση της τη Παρασκευή (πριν την αντικατάσταση του Εξπρές Σαντορίνη από το Εξπρές Αφροδίτη):rolleyes: Ότι θα ταξιδέψουν οι επιβάτες με τα ταχύπλοα της εταιρείας και το Εξπρές Αθηνά;)

Πως αλλάξανε γνώμη?? Δηλαδή πρέπει ο κάθε επιβάτης να παρακολουθεί πόσες ανακοινώσεις θα βγάζει η εταιρεία, για να δει με ποιο πλοίο θα ταξιδέψει:mad:

Link to comment
Share on other sites

Δισέλιδη "σαλονάτη" αποκαλυπτική συνέντευξη του Γερ. Στρίντζη, σήμερα στις οικονομικές σελίδες της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα". Κυριότερα σημεία:

Δεν μπορεί να κυκλοφορούν τον Ιανουάριο, όσα πλοία κυκλοφορούν τον Αύγουστο.

Τα εισιτήρια τα κάνουν ακριβά οι φόροι.

Να γίνουν λιμάνια κόμβοι και τα μικρά νησιά να εξυπηρετούνται από περιφερειακά μικρά πλοία που θα έχουν ως αφετηρία τα μεγαλύτερα νησιά.

Για τον "πόλεμο" με Βεντούρη - Αγαπητό: " Η κατηγορία περί δήθεν δημιουργικής λογιστικής δεν έχει καμία απολύτως βάση καθώς η Εταιρεία είχε τη δυνατότητα της αναπροσαρμογής από την εφαρμογή των ΔΛΠ να προχωρήσει σε επανεκτίμηση της αξίας των πλοίων. Με βάση αυτή τη λογική, η εταιρεία αξιολόγησε την τιμή των παλαιότερων πλοίων προς τα κάτω και των νεότερων προς τα πάνω. Οι ζημίες όμως από την πώληση παλαιότερων πλοίων υποσκελίστηκαν από τις υπεραξίες των νεότερων. Από τις διαφορές της αναπροσαρμογής η καθαρή θέση παραμένει η ίδια για τους μετόχους και αντικειμενικό σκοπό είχε την αύξηση της αξίας της περιουσίας τους".

Κατ’ αρχήν αφού ξεκαθαρίσω ότι δεν διάβασα (και, μάλλον, δεν πρόκειται να διαβάσω) ολόκληρη την συνέντευξη Γ. Στρίντζη, θέλω να εκφράσω μια απορία: ποια είναι η αποκάλυψη (σε όσα σταχυολόγησες και επέλεξες να παραθέσεις) ώστε να χαρακτηρίζεται η συνέντευξη «αποκαλυπτική»? Μήπως, το ότι: «Δεν μπορεί να κυκλοφορούν τον Ιανουάριο, όσα πλοία κυκλοφορούν τον Αύγουστο» ή το «Τα εισιτήρια τα κάνουν ακριβά οι φόροι»? Νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο (παρουσιάζοντας το αυτονόητο και το χιλιοειπωμένο σαν αποκάλυψη) αδικείται ο Γ. Στρίντζης. Τον οποίο Γ. Στρίντζη, ειρήσθω εν παρόδω, εγώ προσωπικά τον θεωρώ εμβληματική φυσιογνωμία της σύγχρονης Ελληνικής ακτοπλοϊας, οι δε «παροικούντες εν τη Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πολύ καλά ότι είμαι βαμμένος «Στριντζικός» και γι’ αυτό θεωρώ ότι δεν του αξίζει να παρουσιάζεται ως «αποκάλυψη» ή δήλωσή του: «Δεν μπορεί να κυκλοφορούν τον Ιανουάριο, όσα πλοία κυκλοφορούν τον Αύγουστο.». Δηλαδή το απολύτως αυτονόητο!

Ενδεχομένως, ο χαρακτηρισμός «αποκάλυψη» να αναφέρεται στην παραπάνω τελευταία - και μεγαλύτερη σε έκταση - παράγραφο περί Βεντούρη, ΔΛΠ κλπ., αλλά και αυτά είναι χιλιοειπωμένα και πασίγνωστα στους «παροικούντες». Αλλά θα σταθώ λιγάκι σε αυτά τα τελευταία, και όχι βέβαια στο ποιος έχει δίκαιο ή όχι, καθώς στον πόλεμο μεταξύ Βεντούρη/Αγαπητού και HSW ήμουν και παραμένω παντελώς αδιάφορος. Αλλά θα πω κάποια πράγματα όπως τα αντιλαμβάνομαι από την δική μου πλευρά.

Τον τελευταίο καιρό, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι στην Αιτωλικού κοιμούνται και ξυπνάνε με το τι είπε και το τι έκανε ο Βεντούρης και ότι κατά την διάρκεια του ύπνου τους βλέπουν εφιάλτες με την ΝΕΛ! Και αυτό το πράγμα δεν μπορώ να το εξηγήσω. Να πω ότι ασχολείται η ΝΕΛ…να το δεχθώ! Γιατί έχει λαβωθεί καίρια και αιμορραγεί στην κύρια πηγή εσόδων της, την Χίο-Μυτιλήνη. Αλλά η HSW, γιατί? Γιατί δεν έχει τέτοια κόντρα με τους άλλους ανταγωνιστές της στις άλλες γραμμές, και όπου τα συμφέροντά της είναι ζωτικότερα απ’ ότι στη γραμμή της Χίου? Και δεν νομίζω να φοβάται την επικείμενη – και κατά την γνώμη μου αυτοκαταστροφική – δρομολόγηση του Κεντέρη στις Κυκλάδες. Γιατί μια μεγάλη εταιρεία, που θέλει να είναι ηγέτιδα στον χώρο της, έχει ανοίξει πόλεμο χαρακωμάτων με μια εταιρεία που δίνει σκληρή μάχη για την επιβίωσή της?

Ο Winston Churchill είχε πει: «The eagle should permit the small birds to sing and not care wherefor they sang.». Αλλά μόνο συμπεριφορά αετού δεν βλέπω. Και κατά την ταπεινή μου γνώμη, μόνο η Blue Star Ferries συμπεριφέρεται (παρά τις επιμέρους επιφυλάξεις και αντιρρήσεις μου) σαν Leader της Ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς και σαν αετός.

Μήπως, όμως, τα πραγματικά αίτια θα πρέπει να αναζητηθούν αλλού, και πιθανότατα στην επικείμενη εισαγωγή της HSW στο ΧΑΑ, και στη τιμή εισαγωγής της? Μήπως, η σφοδρότητα των μαχών οφείλεται στην κίνηση Βεντούρη και στην (έμμεση) προσπάθεια παρεμπόδισης - για αγνώστους, σε εμένα, λόγους - της εισαγωγής της HSW στο ΧΑΑ? Ενδεχομένως, για να διαπραγματευθεί την «ναυμαχία» του ΒΑ. Αιγαίου…υποθέτω! Και οι συνεχείς δηλώσεις ότι όλα είναι εντάξει (και το οποίο δεν αμφισβητώ, ούτε και είμαι σε θέση να το κάνω, και ούτε καν με ενδιαφέρει) απευθύνονται στους εν δυνάμει μελλοντικούς επενδυτές?

Και πιστεύω ( απ’ ό,τι είμαι σε θέση να γνωρίζω και να αντιλαμβάνομαι) ότι ακόμα δεν έχουν αρχίσει οι φονικότερες των μαχών. Η εκστρατεία για την κατάκτηση της Σοφοκλέους θα έχει πολλές, σκληρές και αιματηρές μάχες ακόμα.

Τελειώνοντας, λοιπόν, θα ήθελα να ευχηθώ ειλικρινά (και το εννοώ) να γίνει, επιτυχώς, η πολυπόθητη εισαγωγή της HSW στο ΧΑΑ και μάλιστα με καλή τιμή εισαγωγής (και ακόμα καλύτερη τιμή διαπραγμάτευσης). Και όχι επειδή έχω κανένα προσωπικό συμφέρον, αλλά με αυτόν τον τρόπο: θα ησυχάσουμε εμείς οι απλοί και άδολοι shipfriends από τα πολεμικά ανακοινωθέντα και τα δημοσιεύματα (ου μην και «δημοσιεύματα»)…θα μείνουν ευχαριστημένοι (και τους εύχομαι: σε καλή μεριά) οι μέτοχοι, οι τραπεζίτες και οι χρηματιστές….ακόμα και η πλευρά Βεντούρη κέρδος θα έχει, πουλώντας σε καλή τιμή το περίπου 9-10% της HSW…Πασάδες στα Γιάννενα! Όλοι τους και όλοι μας!

Και, επίσης, να ευχηθούμε: τα κεφάλαια που θα αντληθούν από το ΧΑΑ να επενδυθούν - σωστά - σε νέα και σύγχρονα πλοία, μπας και ανασάνει και αυτή η ρημάδα η ακτοπλοΐα μας…και επιτέλους η HSW να απαλλαγεί από τις έγνοιες και το άγχος και να αρχίσει να συμπεριφέρεται πλέον σαν αετός.

ΥΓ Κάθε απάντηση, βεβαίως, είναι ευπρόσδεκτη και θα την διαβάσω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επειδή όμως, όπως είπα παραπάνω, το προσωπικό μου ενδιαφέρον για τα ενδοεταιρικά ζητήματα είναι μηδαμινό, δεν έχω καμιά πρόθεση και διάθεση να ανταπαντήσω και να συνεχίσω την συζήτηση πάνω σε αυτό το ζήτημα. Αυτό το ξεκαθαρίζω εκ των προτέρων, ώστε η μη ανταπάντηση μου να μην θεωρηθεί ως φυγομαχία εκ μέρους μου. Θα πρόκειται –και παρακαλώ ως τέτοια να εκληφθεί-, απλώς, περί πλήρους αδιαφορίας για τα τεκταινόμενα.

Link to comment
Share on other sites

Αλλίμονο!!! Το μόνο που μου έρχετε διαβάζοντας τα λόγια του Νηρέα είναι αλλίμονο.Ένας απλός shipfriend (δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο προσωπικά) έχει μία τόσο σοβαρή σκέψη και ένα τόσο μεστό λόγο (δεν είναι γλύψιμο Νηρέα) που με έκανε αυθόρμητα να φωνάξω πόσο δίκιο έχεις. Και να καταλήξω στο "αλλίμονο".Αλλίμονο λοιπόν γιατί μεγάλες εταιρείες με σπουδασμένους τεχνοκράτες δεν έχουν ανθρώπους με τέτοια σκέψη σαν τον Νηρέα.Συμφωνώ και χειροκροτώ τα λεγόμενά του και λυπάμαι που τα κοκόρια της ακτοπλοίας δεν μπορούν να σκεφτούν τόσο σοβαρά όσο αυτός.Κρίμα που αναλωνόμαστε στις δικές τους κόντρες λες και θα μας δώσουν ποσοστό από τα κέρδη τους και τους χωρίζουμε σε καλούς και κακους, σε δικούς μας και στους άλλους.Μπράβο σου Νηρέα με έκανες να προβληματιστώ με δυό κουβέντες σου.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Νηρέα, από τη συνέντευξη του Στρίντζη δεν έκανα τίποτε άλλο από το να σταχυολογήσω τα κυριότερα σημεία, απλά για ενημέρωση και χωρίς καμία διάθεση ανάλυσης. Μετά τη δική σου ανάλυση και τους προβληματισμούς που προκύπτουν απ' αυτή θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής.

Τα αυτονόητα για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ δυστυχώς δεν είναι αυτονόητα για όλους τους υπολοίπους και όπως φαίνεται το ΥΕΝ δεν παροικεί την Ιερουσαλήμ.

Οι παροικούντες δεν είναι σε αριθμό τόσοι όσοι διαβάζουν την εν λόγω εφημερίδα (πάνω από 200.000 φύλλα), άρα έχει νόημα οι αναγνώστες που έχουν κατακλυστεί από όλα τα αρνητικά δημοσιεύματα και ρεπορτάζ περί έλλειψης πλοίων κλπ να ακούσουν και μια άλλη εκδοχή..

Ο Στρίντζης, έχει την τεχνογνωσία, την καλλιέργεια και την ποιότητα ως προσωπικότητα (εμβληματική όπως λες) αλλά και την υποχρέωση να ξαναπεί αυτά τα χιλιοειπωμένα πράγματα κόντρα στην προσπάθεια της, συλλήβδην, απαξίωσης της ακτοπλοΐας.

Και πάμε στο μεγάλο θέμα. Από πού φαίνεται ότι η HSW κάνει πόλεμο στη ΝΕΛ? Ίσα ίσα το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. Η HSW δεχόμενη πλήθος λιβελλογραφημάτων, εξωδίκων κλπ, ουδέποτε απάντησε παρά μόνο στο ανώτατο όργανό της τη Γενική Συνέλευση προς αποκατάσταση της αλήθειας. Η αναπαραγωγή της επίσημης λοιπόν θέσης της Διοίκησης σε δημοσιογραφική ερώτηση στα πλαίσια της συνέντευξης δεν αποτελεί επίθεση στη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας είναι λανθασμένη:confused: Οι επιστροφές από τη Σαντορίνη δεν είναι στις 22:00 αλλά στις 10:00 το πρωί!! Όποτε καλά θα κάνει η εταιρεία να ξαναδιαβάζει της ανακοίνωσης της:D

Διόρθωσε η εταιρεία το δελτίο τύπου με τις σωστές ώρες αναχώρησης του Εξπρές Αφροδίτη από τη Σαντορίνη:rolleyes: !! Αναρωτιέμαι μήπως μας διαβάζει η εταιρεία!!:confused::D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Προτιμούν τα ταχύπλοα...

Πρωθυπουργός και υπουργός Eμπορικής Nαυτιλίας κατήργησαν εν κρυπτώ, με Προεδρικό Διάταγμα, το όριο ηλικίας στα επιβατηγά πλοία, προφανώς γιατί έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στα υπερήλικα πλοία.

Kαι όμως! Kαι οι δύο ταξίδευσαν με νέα και ταχύπλοα επιβατηγά πλοία. O πρωθυπουργός κ. Kαραμανλής, την Πέμπτη, με το «Xαϊσπίντ 5» για Iο και ο YEN, M. Kεφαλογιάννης, την Παρασκευή με το «Xαϊσπίντ 3» από Pαφήνα για Tήνο. Tα υπερήλικα φαίνεται είναι για τον λαό.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=57228

Η απορία μου είναι εάν πλήρωσαν κανονικά εισιτήριο :eek: ...

τώρα που απελευθερώθηκε η ακτοπλοϊα και καταργήθηκαν οι υποχρεωτικές εκπτώσεις! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Η Hellenic Seaways και το περιοδικό ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ βραβεύουν την καλύτερη φωτογραφία πλοίου της Hellenic Seaways.

Στην φωτογραφία θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται το πλοίο και το τοπίο του λιμανιού/νησιού. H Hellenic Seaways προσφέρει για κάθε φωτογραφία που θα επιλέγεται και θα δημοσιεύται κάθε μήνα στον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ, εισιτήρια αλέ ρετούρ για δύο άτομα με ένα Ι.Χ. στη διακεκριμένη θέση (Business ή VIP) από Πειραιά για το νησί στο οποίο θα έχει φωτογραφηθεί το πλοίο. Επίσης, ο νικητής θα εγγράφεται αυτόματα στο Club Bonus Miles της Hellenic Seaways, θα του δίνονται 100 μίλια δωρεάν και θα λαμβάνει Logo Items της εταιρείας.

Οι φωτογραφίες θα πρέπει να έχουν ανάλυση 300 dpi/inch και να συνοδεύονται από τα στοιχεία του αποστολέα (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο).

Οι φωτογραφίες πρέπει να αποστέλλονται στο e-mail: [email protected]

www.hellenicseaways.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο το σημερινο αρθρο της Ναυτεμπορικης, τα παρακατω κατα τη γνωμη μου ειναι τα πιο σημαντικα σημεια

Παράλληλα εξετάζει την αγορά και άλλων πλοίων, ενώ σταδιακά θέλει να απεμπλακεί από τις περιφερειακές γραμμές (Σποράδες, Αργοσαρωνικό) στις οποίες δραστηριοποιείται με μικρά συμβατικά πλοία και Flyingcat και Flyingdolphin (συνολικά 13) οι οποίες ελάχιστα προσφέρουν στον ετήσιο τζίρο της.

Αρκετα "τραπεζικη" μου ακουγεται αυτη η αποφαση. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τη γενικοτερη λογικη του "αποσυρομαστε απο κατι που δεν μας φερνει μεγαλο κερδος ωστε να επικεντρωθουμε στις κυριως γραμμες μας". Γιατι δηλαδη, σε χαλαει αν κατι φερνει κερδος, εστω και μικρο? Σημερα μπορει να ειναι μικρο, αυριο? Μου θυμιζει την πωληση του Κεφαλονια και της μονοπωλιακης γραμμης του απο την Blue Star, καλα τοσα μικρα ψιχουλακια τους εφερνε το Κεφαλονια που ειπαν να ελεησουν μεγαλοψυχα τη Strintzis Ferries? Και ποιος ο ρολος σου σαν management εταιρειας αν αντι να προσπαθησεις να βελτιωσεις τα αποτελεσματα σου σε μια γραμμη, απλως ξεφορτωνεσαι το "προβλημα"?

Οπως έγινε γνωστό προτίθεται να ανανεώσει πλήρως το στόλο της με την πώληση όλων των πλοίων που συμπληρώνουν 30ετία χωρίς να κάνει χρήση των ωφελημάτων της Συνθήκης της Στοκχόλμης.

Αντιο Ζωη, Μαρθα Βουρτση και Ελενη Χατζηαργυρη για τα γνωστα μας φερρυ. Και αναρωτιεμαι εγω τωρα: Ας πουμε οτι η HSW βρισκει ανταγωνιστες στις γραμμες της αλλες εταιρειες που κανουν χρηση των "ωφεληματων"(αληθεια, υφισταται τετοια λεξη?) της Στοκχολμης, αυτες θα χαρακτηριζονται μετα σαν "σκιτζηδες" επειδη εχουν παλαιοτερα πλοια? Δεν θα ειναι στα πλαισια του ελευθερου ανταγωνισμου κατι τετοιο?

Ολα αυτα βεβαια προφανως ειναι η γραμμη των Μινωικων μεσα στην εταιρεια. Τωρα αν αλλαξει χερια η εταιρεια ειτε στη ΝΕΛ, ειτε στο Λασκαριδη. φανταζομαι πως all change, all change, που λενε και στο σταθμο του King's Cross:p .

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε στο σχολείο έναν (μακαρίτη πλέον) εκπληκτικό καθηγητή των Αρχαίων ο οποίος, όποτε του μεταφράζαμε αρχαίο κείμενο αντιγράφοντάς το από τις περιβόητες τότε "Μεταφράσεις", κούναγε απαξιωτικά το χέρι του και μας έλεγε με αηδιασμένο ύφος: "'Οζει (=μυρίζει, βρωμάει) εκ μεταφράσεως".

Λοιπόν και οι απόψεις για τις μικρές γραμμές και για τα πλοία 30ετίας, όζουν απόψεων executives ναυτιλιακών branches τραπεζών. Δεν μου φαίνεται ότι ένας Γεράσιμος Στρίντζης με οικογενειακή παράδοση γενεών στην ακτοπλοία μπορεί να σκέφτεται έτσι, αλλά έλα που όπως ήδη έχει γίνει πλήρως κατανοητό, κουμάντο κάνουν αυτοί που δανείζουν. Αυτοί λοιπόν έχουν μάθει στα business schools που πήγαν να θέλουν γρήγορο return of investment, double digit profit κλπ γραφικά. Ε, με Πήγασο και Θεόφιλο, αυτά δεν γίνονται. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, θα δημιουργηθεί αργά ή γρήγορα ένας γίγαντας που θα αφήσει όμως αρκετό χώρο όχι μόνο σε μεγέθη όπως BS και GA, αλλά και σε "μαρίδα" η οποία θα επιβιώσει μιά χαρά. Σκεφθείτε μόνο να φύγει η HSW από τον Αργοσαρωνικό χαρές που θα κάνουν από Nova μέχρι Άγιο Νεκτάριο..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...