Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο το marinews η ειδηση

Το Βραβείο Τουριστικής Επιχείρησης απενεμήθη στην HSW από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Πρόκειται για το βραβείο που προκρίνει εταιρείες, για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που επηρεάζουν συνολικά τον ελληνικό τουρισμό

Η εταιρεία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι η εταιρεία μας, Hellenic Seaways, διακρίθηκε μεταξύ άλλων τουριστικών επιχειρήσεων και προσωπικοτήτων, στα ετήσια βραβεία, που απονεμήθηκαν την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Πρόκειται για το Βραβείο Τουριστικής Επιχείρησης, που προκρίνει εταιρείες, για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που επηρεάζουν συνολικά τον ελληνικό τουρισμό και αποτελούν κύρια συστατικά στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Για το 2007, επελέγη η Hellenic Seaways για τον καθοριστικό ρόλο της στην αναβάθμιση και στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής ακτοπλοΐας και των θαλάσσιων μεταφορών στον ευρύτερο νησιωτικό χώρο.

Το Βραβείο Τουριστικής Επιχείρησης παρέλαβε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γεράσιμος Στρίντζης σε μια λαμπρή εκδήλωση παρουσία του Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Α. Σπηλιωτόπουλου, του Υπουργού Υγείας κ. Δ. Αβραμόπουλου (π. Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης 2004-2006), της κ. Φ. Πάλλη Πετραλιά, της κ. Β. Παπανδρέου, του Προέδρου Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Γ. Φωκά και πολλών εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων.

Η HELLENIC SEAWAYS, η μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία της χώρας, προσβλέπει με μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον και υπόσχεται πως θα συνεχίσει δυναμικά την ανανέωση του στόλου της, συμβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στην προώθηση του τουρισμού και στην εξυπηρέτηση των κατοίκων των νησιών».

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=127&news_id=156

ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΟΥ – ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟΥ ΠΛΟΙΟΥ

Η HELLENIC SEAWAYS Α.Ν.Ε. ανακοινώνει την απόκτηση ενός φορτηγού – οχηματαγωγού πλοίου τύπου Ro-Ro, το οποίο πρόκειται να παραληφθεί εντός του Δεκεμβρίου 2007.

Το πλοίο έχει μήκος 165,14 μέτρα, πλάτος 25,94 μέτρα, υπηρεσιακή ταχύτητα 18,5 κόμβους και δυνατότητα μεταφοράς 130 φορτηγών οχημάτων.

Η αγορά του πλοίου αυτού εντάσσεται στα πλαίσια των νέων Επενδυτικών Σχεδίων της Εταιρείας και θα ενισχύσει την διεθνή δραστηριότητα της.

Πειραιάς 29 Οκτωβρίου 2007

Link to comment
Share on other sites

Στο κεντρικό site της εταιρείας εκεί που είναι και η διαφήμηση για τα Χανιά με το Αριάδνη μπήκε και ενα link με το σήμα της Minoan Lines:cool:

Link to comment
Share on other sites

Tα ονοματα αρχιζουν να ειναι λιγο περιεργα δεν υπαρχει καμια συνοχη πλεον.

Σωστή η παρατήρηση σου σχετικά με τη μετονομασία του Ocean σε Hellenic Voyager, αλλά τελικά όλα τα Ro-Ro αλλάζουν όνομα, όπως φαίνεται στο site της εταιρείας: Hellenic Carrier, Hellenic Trader & Hellenic Sailor.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ποιο από τα δύο αδερφά θα είναι το CARRIER και ποιο το TRADER;

Επίσης σαν HELLENIC SAILOR θα είναι το CELTIC SUN ή το αδερφό του που μόλις αγοράστηκε;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν έχω ιδέα, αλλά κρίνοντας από το Hellenic Voyager (ex Ocean) φαντάζομαι πως οι αλλαγές των ονομάτων θα γίνονται στις ετήσιες ακινησίες του κάθε πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Στο online συστημα της εταιριας υπαρχει το Πειραιας-Σαμος(Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ) μεχρι τις 15/3 και το Πειραιας-Μυτιληνη(Ν.ΧΙΟΣ) μεχρι τις 29/3...Ειχαν πει πως μεχρι τις 10/3 θα ειχαν ανοιξει τα πλανα τους αλλα ακομα τιποτις.Μαλλον περιμενουν την δρομολογηση του Vera...:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εάν επιβεβαιωθεί η παραπάνω αγοραπωλησία, το συμπέρασμα είναι ένα: δεν υπήρξε καμιά συμφωνία μεταβίβασης του ποσοστού των Μινωικών στην Sea Star, όταν αυτή πούλησε το μερίδιο των Μινωικών στον Grimaldi. Παρά τα όσα είχαν γραφεί τότε και το θεωρούσαν βέβαιο. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που έχει το 35% και σε λίγο πρόκειται να έχει το 70%, να ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα «ταπεινό» 1,8%? Και όταν μάλιστα το αγοράζει από ανταγωνιστή του. Ποιος ο λόγος να δώσει μια «ανέλπιστη» ρευστότητα στον ανταγωνιστή του? Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι η επόμενη ΓΣ της εταιρείας θα είναι καθοριστική και για το ιδιοκτησιακό της καθεστώς και για την εν γένει πορεία της.

Όσον αφορά τα «καλσόν», που λέει και ο φίλος μου ο Γεώργιος, είναι «ηλίου φαεινότερον» ότι οι εταιρείες (όλες οι εταιρείες, όχι μόνον οι ναυτιλιακές) δεν έχουν κανένα πρόβλημα…την μια ημέρα να ξεμαλλιάζονται και να σκίζουν τα καλσόν τους εν μέση οδώ…και την άλλη να μαντάρουν τα καλσόν τους όμορφα κι ωραία και να πίνουν το καφεδάκι τους σαν καλές φιλενάδες. Και μπορώ να πω ότι αυτό είναι και το «επιχειρηματικώς ορθόν».

Link to comment
Share on other sites

Πάντως να πω ότι η τιμή που πούλησε ο κ. Βεντούρης (4 ευρώ την μετοχή) είναι πολύ μικρότερη από την τιμή που πούλησε ο κ. Λασκαρίδης στην SEA STAR (5,75 ευρώ την μετοχή).

Επίσης είναι κοντά η γενική συνέλευση της HSW και πολλά θα κριθούν στον αριθμό των μελών του διοικητικού συμβουλίου που θα εκλέξει η ΜΙΝΟΑΝ και η SEA STAR, με απώτερο στόχο τον έλεγχο της εταιρίας...

Link to comment
Share on other sites

Η μείωση της τιμής είναι απόλυτα λογική για δύο λόγους:

1. Το τίμημα που αγόρασε η Sea Star περιλαμβάνει και ένα premium για την απόκτηση του ελέγχου της εταιρείας, κάτι που είναι απόλυτα λογικό όταν γίνονται αγοροπωλησίες πλειοψηφικών πακέτων.

2. Μετά τη χρηματιστηριακή/τραπεζική κρίση και την άνοδο των τιμών των καυσίμων, κανένα deal από αυτά που έγιναν στην ακτοπλοΐα (MIG, Grimaldi, Sea Star) δεν θα γινόταν σήμερα στις ίδιες τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά με το επιπλέον ποσοστό (1,8%) της HSW που θα αποκτήσει η SEA STAR, πιθανόν να μπορέσει να εκλέξει περισσότερα μέλη στο διοικητικό συμβούλιο της HSW από τον κ. Γκριμάλντι και έτσι να την ελέγξει.Να μην υπάρχει συνδιοίκηση δηλαδή...

Τέλος δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό να πουληθούν οι μετοχές σε Κύπριους και στην συνέχεια στην SEA STAR.Γιατί όχι απευθείας στην SEA STAR ή στον κ. Γκριμάλντι.Μεγαλύτερη τιμή θα έδιναν σε συνδυασμό με αυτό που είπα παραπάνω...Κάτι δηλαδή σαν πλειστηριασμός...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...