Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η εταιρία δημοσίευσε τον Απολογισμό Χρήσης 2005.

Συνοψίζω τα σημαντικότερα στοιχεία:

2004 / 2005 / %

Αριθμός πλοίων: 41 / 34 / -24,4%

Μέσος όρος ηλικίας πλοίων: 21,6 / 16,8

Αριθμός διαδρομών: 31.021 / 28.502 / -8,1%

Επιβάτες: 6.000.603 / 5.903.102 / -1,6%

Οχήματα & Δίκυκλα: 701.520 / 661.860 / -5,7%

Φορτηγά: 133.856 / 104.352 / -21,9%

Κύκλος εργασιών: 126.865.000 / 141.360.000 / 11,4%

Αποτέλεσμα EBITDA: 8.997.000 / 16.841.000 / 87,2%

Ζημιές / Κέρδη περιόδου: -7.058.000 / 2.038.000

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το παρακάτω σημείωμα είναι από την σημερινή ΚΕ (Οικονομία 11/6)

Ποιος θα επικρατήσει;

Τρικυμιώδεις προβλέπονται οι εξελίξεις στην ακτοπλοΐα, καθώς οι σχέσεις των βασικών μετόχων της Hellenic Sea Ways βρίσκονται σε οριακό σημείο.

Πηγές της Ακτής Μιαούλη υποστηρίζουν πως ο επιχειρηματίας Πάνος Λασκαρίδης, μεγαλομέτοχος στην HSW αλλά και στις Μινωικές Γραμμές, αγοράζει μετοχές της Hellenic με στόχο να ενισχύσει το ποσοστό του και να τοποθετήσει δικά του μέλη στο δ.σ.

Το τελευταίο ελέγχεται σήμερα από τις Μινωικές και οι Κρητικοί δεν βλέπουν με καλό μάτι τα ανοίγματα του «συνεταίρου» τους.

Θέση ρυθμιστή φαίνεται να έχει ο ισχυρός άνδρας της Attica Συμμετοχών Περικλής Παναγόπουλος. Συμμετέχει με 13% στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών.

Μ. Γελ

Εάν είναι ακριβές το περιεχόμενο του δημοσιεύματος, τότε δεν πρέπει να είναι άσχετο με το παραπάνω εξώδικο των Α. Βεντούρη και Κ. Αγαπητού. Και μάλιστα είναι λογικό, ο Π. Λασκαρίδης και οι Α.Β. / Κ.Α. να ανήκουν στο ίδιο στρατόπεδο, αφού και οι 3 στρέφονται κατά της σημερινής Διοίκησης. Λογικά, επίσης, με την πλευρά Λασκαρίδη θα πρέπει να βρίσκεται και ο Π. Παναγόπουλος.

Δεν αποκλείω, λοιπόν, και κάποια συμφωνία μεταξύ Λασκαρίδη και Βεντούρη/Αγαπητού για υποστήριξη ή ακόμη και πώληση των μεριδίων τους και με αντάλλαγμα κάποιο μορατόριουμ στο Β. Αιγαίο και αλλού. Ας πούμε : «πουλήστε μου τα μερίδια σας ή, τουλάχιστον, βοηθήστε με να πάρω το κουμάντο στην HSW και θα πάρω το Ν. Μύκονος από το Β. Αιγαίο κλπ».

Δεν πρέπει, επίσης, να είναι τυχαίο ότι στην συνέντευξή του στην «Ν» ο ΠΛ έκανε λόγο για την ναυπήγηση του «Νήσος Σάμος», αλλά στα ναυπηγεία Ελευσίνας έγινε η τοποθέτηση της τροπίδας του «Νήσος Χίος»!

Δεν νομίζω ότι έκανε λάθος. Οι επιχειρηματίες αυτής της εμβελείας ξέρουν πολύ καλά τι λένε και πότε το λένε.

Και εάν έκανε λάθος, θα το διόρθωνε πριν την δημοσίευση της συνέντευξης.

ΥΓ. Εμας, βεβαίως, δεν μας κόφτει για τα διοικητικά τους, αλλά είμαστε στο πλευρό αυτού που δεν θα πουλήσει την Απολλωνάρα. :D

Και θα τον κρατήσει για να τον χαιρόμαστε;)

Link to comment
Share on other sites

Στο ιδιο μηκος κυματος και ο Μηνας Τσαμοπουλος απο το Marinews

Στην παρέμβαση των εισαγγελικών Αρχών στα εσωτερικά της Hellenic Seaways δεν αποκλείεται να οδηγήσει η κόντρα που έχει ξεσπάσει με τον Απόστολο Βεντούρη και τον Κώστα Αγαπητό. Την ίδια ώρα κινδυνεύει να ακυρωθεί η ΓΣ αφού ο Απόστολος Βεντούρης καταθέσει ένσταση. Με το ποσοστό που διαθέτουν οι δύο ακτοπλόοι έχουν ακόμη το δικαίωμα να βάλουν ορκωτό λογιστή να κάνει φύλλο και φτερό τα βιβλία της HSW εφόσον δεν πάρουν σαφής εξηγήσεις για τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας. Εξηγήσεις που αφορούν τόκους δανείων την περίοδο κατασκευής των πλοίων, αποσβέσεις και συμμετοχές σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις, αναπροσαρμογή της αξίας των πλοίων , αγοραπωλησίες πλοίων , κύκλο εργασιών και το κόστος πωλήσεων.

Θολώνει τα νερά η HSW

Σήμερα η «Α» δίνει συνέχεια στο θέμα με νέες αποκαλύψεις. Την περασμένη Δευτέρα η HSW έστειλε απάντηση-εξώδικο στον Απόστολο Βεντούρη με την οποία προσπαθεί να θολώσει τα νερά και να δημιουργήσει σύγχυση προκειμένου να αποφύγει να δώσει εξηγήσεις για τα οικονομικά στοιχεία. Ούτε λίγο ούτε πολύ η διοίκηση της HSW λέει ότι αγνοεί τους δύο μεγαλομετόχους της, τον Κώστα Αγαπητό με 6% και τον Απόστολο Βεντούρη με 2%! Τους καλεί μάλιστα, φωτογραφίζοντας την συμμετοχή τους στη ΝΕΛ, να καταθέσουν εγγράφως εάν είναι μέτοχοι σε άλλη ναυτιλιακή εταιρεία γιατί σε αυτή την περίπτωση κινδυνεύουν να γίνουν τα επιχειρηματικά σχέδια της HSW γνωστά σε αντιπάλους. Δηλαδή στους δύο μεγαλομετόχους της…HSW!!! Το θέατρο του παραλόγου.

«Όταν συμμετείχε στην HSW ο Περικλής Παναγόπουλος , που ελέγχει την ανταγωνιστική Blue Star Ferries, ή όταν συμμετέχει στις Μινωϊκές που ανταγωνιστές της Attica Group όλα ήταν καλώς καμωμένα» επισημαίνουν ακτοπλοϊκοί κύκλοι και προσθέτουν: «Όμως ακόμη και σήμερα ο Π.Παναγόπουλος έχει μετοχές στην HSW, έμμεσα, ως μεγαλομέτοχος των Μινωϊκών».

Σε ένα κείμενο δύο σελίδων το οποίο υπογράφει ο πληρεξούσιος δικηγόρος της εταιρείας αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «…πριν η προέλθουμε εις απάντηση και δεδομένης της μεγάλης διασποράς των μετοχών της εταιρείας μας, αλλά και της ανάγκης προστασίας των συμφερόντων αυτής και των μετόχων της και επειδή τα ζητούμενα να πληροφορηθείτε ανάγονται στην επιχειρηματική δράση κλπ, ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ εγγράφως να μας γνωρίσετε αν οι αιτούντες μετέχουν αυτοί προσωπικώς ή οι νόμιμοι εκπρόσωποί των σε άλλη εταιρεία ανταγωνιστική προς την δική μας εταιρεία, δηλαδή εταιρεία του αυτού σκοπού και της αυτής επιχειρηματικής δράσης είτε ως μέτοχοι , είτε ως αξιωματούχοι στην διοίκηση και διεύθυνση και με ποιες ιδιότητες ο καθένας».

Άλλης κατηγορίας μέτοχοι

Η απάντηση των Απόστολου Βεντούρη και Κώστα Αγαπητού ήταν άμεση. Έστειλαν δεύτερο εξώδικο, τεσσάρων σελίδων στο οποίο αναφέρουν μεταξύ άλλων τα εξής:

1. Εμείς πρόκειται να ψηφίσουμε στη Γ.Σ. για την απαλλαγή ή μη των μελών του ΔΣ, τον ισολογισμό και άλλα θέματα τα οποία προϋποθέτουν τη γνώση των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας.

2. Όταν μας απευθύνετε πρόσκληση για να παραστούμε στις συνελεύσεις και προφανώς να αποφασίσουμε επί θεμάτων σοβαρής σημασίας τότε είμαστε άλλης κατηγορίας μέτοχοι;

3. Όταν ψηφίζουμε είμαστε καλοί και αποδεκτοί μέτοχοι και όταν ζητούμε στοιχεία για να ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε είμαστε άλλου είδους μέτοχοι;

4. Εάν ψηφίσουμε χωρίς να γνωρίζουμε, ό,τι μας παρουσιάζετε είμαστε αποδεκτοί μέτοχοι και όταν ζητάμε διευκρινίσεις/πληροφορίες/παροχή στοιχείων, για να αποφασίσουμε τι θα ψηφίσουμε είμαστε «εξαιρετέοι μέτοχοι»;

5. Εάν ψηφίσουμε αυτά που θέλετε στην τακτική Γενική Συνέλευση τότε δεν ισχύουν τα όσα αναγράφετε στην εξώδικό σας;

Ενοχή και συγκάλυψη

« Εσείς επιλέξατε να απαντήσετε με αυτόν τον τρόπο. Ενδεχομένως ο αντικειμενικός κριτής της υπόθεσης να τεκμαίρει από αυτή σας την απάντηση ενοχή και συγκάλυψη. Γιατί όποιος είναι σύννομος δεν έχει να φοβηθεί ο,τιδήποτε και κυρίως δεν έχει να κρύψει τίποτα.»

Ανταγωνιστής ο … Εισαγγελέα

Οι μεγαλομέτοχοι στη συνέχεια του εξωδίκου τους επισημαίνουν ότι υπάρχει και άλλος τρόπος για να διελευκανθεί η υπόθεση. Και αυτός είναι η προσφυγή στα αστικά και ποινικά Δικαστήρια. « Συνεπώς έχουμε κάτι πολύ απλό να πράξουμε. Να θέσουμε υπόψιν του Εισαγγελέα όλα τα στοιχεία της υπόθεσης. Και σε αυτόν σίγουρα δεν θα μπορέσετε να ισχυρισθείτε ότι δήθεν είναι ανταγωνιστής σας.»

Και καταλήγουν οι δύο μεγαλομέτοχοι της HSW: « Ακόμη και εάν υπάρχουν κατά την κομψή έκφραση «παρατυπίες», ενδεχομένως μερικά από τα μέλη του ΔΣ να μην γνωρίζουν την ύπαρξή τους και να έχουν διαφορετική γνώμη. Το ίδιο ισχύει και όλους τους μετόχους που καλούνται ψηφίσουν. Δεν πρέπει να ενημερωθούν οι μέτοχοι πριν να ψηφίσουν; Αυτό πιστεύουμε ότι είναι αναφέρετο δικαίωμα όλων των μετόχων από την πλειοψηφεία των οποίων άλλωστε προέκυψε το ΔΣ στο οποίο οι μέτοχοι εμπιστεύθηκαν τη διοίκηση της εταιρείας.

Συγγνωμη για το τεραστιο ποστ.

Αυτο που μου κανει εντυπωση παντως ειναι το γεγονος οτι κανενας δεν το χει παρει χαμπαρι παρα μονο ενας που φωναζει συνεχεια και προειδοποιει.. Σε καμια αλλη εφημεριδα δεν εχω δει κατι παρομοιο. Κοιμουνται οι υπολοιποι η δεν το εχουν για τοσο σοβαρο το ζητημα. Παντως οπως και να ναι στη HSW ουτε με σταυρωμενα χερια καθονται ουτε θα ανοιξουν.... να τους υποδεχτουνε με ανοιχτες αγκαλες...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μου κανει εντυπωση παντως ειναι το γεγονος οτι κανενας δεν το χει παρει χαμπαρι παρα μονο ενας που φωναζει συνεχεια και προειδοποιει.. Σε καμια αλλη εφημεριδα δεν εχω δει κατι παρομοιο. Κοιμουνται οι υπολοιποι η δεν το εχουν για τοσο σοβαρο το ζητημα. Παντως οπως και να ναι στη HSW ουτε με σταυρωμενα χερια καθονται ουτε θα ανοιξουν.... να τους υποδεχτουνε με ανοιχτες αγκαλες...

Μη σου κάνει εντύπωση… ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος εδώ και 8 μήνες γράφει εβδομαδιαίους διθυράμβους για τη ΝΕΛ και παράλληλα θάβει την HSW με σχόλια που πολλές φορές δεν αρμόζουν σε εφημερίδα. Ο καιρός είναι κριτής για όλους!

Στην ουσία του θέματος, η κάθε εταιρία δημοσιεύει τα οικονομικά στοιχεία που επιβάλει ο νόμος και οι ρυθμιστικές αρχές και όχι ότι ζητάει ο κάθε μέτοχος. Ένα απλό παιχνίδι εντυπώσεων είναι που δεν μπορεί να έχει καμιά ουσιαστική συνέχεια. Τα εξώδικα δεν έχουν κανένα ειδικό βάρος ούτε δεσμεύουν αυτόν που τα γράφει να αποδείξει τίποτα από όσα λέει. Να θυμίσω και το εξώδικο της ΝΕΛ το Νοέμβριο, σε σχέση με τα μερίδια αγοράς, με το οποίο απειλούσε πως θα προσφύγει εντός 3 ημερών στη δικαιοσύνη, αλλά ακόμα να βρουν το δρόμο για τα δικαστήρια…

Link to comment
Share on other sites

...η κάθε εταιρία δημοσιεύει τα οικονομικά στοιχεία που επιβάλει ο νόμος και οι ρυθμιστικές αρχές και όχι ότι ζητάει ο κάθε μέτοχος...

μια που μπαινεις στον κοπο και καλυπτεις τα θεματα HSW μηπως ειναι ευκολο να μας πεις και τι υποχρεουνται απο το νομο να δημοσιευουν οι εταιρειες; οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ειδικοι στο δικαιο των Α.Ε. ποσο μαλλον των εισηγμενων.

πχ μια αντιπαραβολη δεν θα εβλαπτε. απο τα 5 πραγματα ζητα η "αντιπολιτευση" τα 2 δεν υποχρεουται η HSW να τα απαντησει, τα 2 καλυπτονται απο τον ισολογισμο και το πεμπτο ειναι επικοινωνιακο τρυκ.

καπου ειδα να αναφερονται εσοδα απο πωλησεις πλοιων σε θυγατρικες. ισχυει αυτο; αν ναι ποιο πλοιο πουληθηκε σε "θυγατρικη";

Link to comment
Share on other sites

Μη σου κάνει εντύπωση… ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος εδώ και 8 μήνες γράφει εβδομαδιαίους διθυράμβους για τη ΝΕΛ και παράλληλα θάβει την HSW με σχόλια που πολλές φορές δεν αρμόζουν σε εφημερίδα. Ο καιρός είναι κριτής για όλους!

Γι αυτο μου κανει και μενα εντυπωση. Μονο αυτος χτυπιεται υπερ της ΝΕΛ. Ο καιρος θα δειξει οπως λες. Θα μπορουσες αληθεια να μας απαντησεις σ αυτα που ρωταει o Proud. Σαν ασχετος θα ηθελα μια ενημερωση σχετικα..

Ειδικα για την πωληση πλοιων σε θυγατρικες.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από proud_ionian

μια που μπαινεις στον κοπο και καλυπτεις τα θεματα HSW μηπως ειναι ευκολο να μας πεις και τι υποχρεουνται απο το νομο να δημοσιευουν οι εταιρειες; οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ειδικοι στο δικαιο των Α.Ε. ποσο μαλλον των εισηγμενων.

πχ μια αντιπαραβολη δεν θα εβλαπτε. απο τα 5 πραγματα ζητα η "αντιπολιτευση" τα 2 δεν υποχρεουται η HSW να τα απαντησει, τα 2 καλυπτονται απο τον ισολογισμο και το πεμπτο ειναι επικοινωνιακο τρυκ.

καπου ειδα να αναφερονται εσοδα απο πωλησεις πλοιων σε θυγατρικες. ισχυει αυτο; αν ναι ποιο πλοιο πουληθηκε σε "θυγατρικη";

Τα στοιχεία που είναι υποχρεωμένες να δημοσιεύουν οι εισηγμένες εταιρίες είναι πάρα πολλά και διαφέρουν από αυτά που πρέπει να δημοσιεύουν οι μη εισηγμένες, όπως είναι η HSW. Για να έχεις μια γενική εικόνα των υποχρεώσεων μια εισηγμένης, αρκεί να κοιτάξεις τα περιεχόμενα ενός ετήσιου απολογισμού χρήσης (πολύ καλός κατά τη γνώμη μου για την πληρότητα του και τον τρόπο παρουσίασης είναι αυτός της Blue Star).

Σχετικά με το εξώδικο, οι απαντήσεις των περισσοτέρων ερωτήσεων περιλαμβάνονται στο προσάρτημα ενός Ισολογισμού, το οποίο είναι δημόσιο έγγραφο και συνεπώς δεν χρειάζεται να στείλεις εξώδικο για να το πάρεις (πχ ερωτήσεις 1-7). Υπάρχουν ακόμα κάποιες ερωτήσεις που είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρίας να απαντήσει και τέλος υπάρχουν ερωτήσεις (πχ η ερώτηση 13) με την οποία ζητούν από την εταιρία να τους αναλύσει την κερδοφορία της ανά πλοίο…. Προφανώς δεν είναι σίγουροι που θα δρομολογήσουν τα πλοία τους (όπως φαίνεται από πολλά post εδώ μέσα) και θέλουν μια δεύτερη γνώμη!!

Σχετικά με τις θυγατρικές εταιρίες που ρωτάτε, αυτές αναφέρονται και στον Απολογισμό Χρήσης και είναι οι εταιρίες στις οποίες ανήκουν τα Ro-Ro που είναι δρομολογημένα σε διεθνείς γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον ο Proud μιλαει για κερδη απο πωλησεις πλοιων σε θυγατρικες (εγω δεν το εχω διαβασει για να ξερω αλλα και να διαβαζα λιγα θα καταλαβαινα) και συ για θυγατρικες που εχουν τα RoRo να ρωτησω κατι ακομα. Αυτο εγινε φετος; Και αυτες οι θυγατρικες που βρηκαν το κεφαλαιο να αγορασουν τα πλοια. Λογικα αφου ειναι θυγατρικες της HSW θα συμμετεχει και η HSW σ αυτα τα ’’εξοδα’’. Αυτα τα εξοδα για αγορα πλοιων για τις θυγατρικες φαινονται πουθενα. Η γινεται ενας λογιστικος μυλος και φαινονται κερδη απο το πουθενα και χωρις ουσιαστικα να υπαρχουν παρα μονο στα βιβλια της εταιριας. Οχι οτι και να ειναι ετσι υπαρχει καποια παρατυπια. Κουβεντα να γινεται...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από proud_ionian

καπου ειδα να αναφερονται εσοδα απο πωλησεις πλοιων σε θυγατρικες. ισχυει αυτο; αν ναι ποιο πλοιο πουληθηκε σε "θυγατρικη";

Αρχική δημοσίευση από Neptune

Εφοσον ο Proud μιλαει για κερδη απο πωλησεις πλοιων σε θυγατρικες (εγω δεν το εχω διαβασει για να ξερω αλλα και να διαβαζα λιγα θα καταλαβαινα) και συ για θυγατρικες που εχουν τα RoRo να ρωτησω κατι ακομα. Αυτο εγινε φετος; Και αυτες οι θυγατρικες που βρηκαν το κεφαλαιο να αγορασουν τα πλοια.

Ο proud δεν αναφέρει κάτι, ερώτηση κάνει…

Δεν υπάρχουν έσοδα από πωλήσεις πλοίων σε θυγατρικές, υπάρχουν έσοδα από τις πωλήσεις (ναύλοι) που έκαναν τα Ro-Ro. Υπάρχουν δηλαδή έσοδα από τους ναύλους των Ro-Ro.

Τα στοιχεία είναι δημοσιευμένα, αν έχεις τόσο ενδιαφέρον κάνε λίγο κόπο να τα διαβάσεις και έτσι θα σου λυθούν όλες οι απορίες.

Link to comment
Share on other sites

ποιος θα επικρατήσει;

αν κρινω απο τη συνεντευξη μανιαδακη στην ""Ν", που ειδαμε στο τοπικ των μινωικων, προμηνυεται ενταση. βραχιονα των μινωικων στην ακτοπλοϊα αποκαλεσε τη δελφινομορφο ο ceo του πριγκηπα και προανηγγειλε αυξηση του ποσοστου της πριγκηπα στα δελφινια. με αλλα λογια λεει στην ενδοεταιρικη αντιπολιτευση μολων λαβε. αυτη ειναι κοντρα μνηστηρων οχι η Εμπορικη και η credit agricole;) .

απαντησε ετσι εμμεσα και στην απορια του Νηρεα αν ευσταθει το σχολιο του Γελανταλι στην "Κ.Ε."

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα τον παραπάνω απολογισμό του 2005, και έχω κάποιες παρατηρήσεις, απορίες και σχόλια.

Επειδή το να διαβάσεις (και περισσότερο να σχολιάσεις) έναν απολογισμό/ισολογισμό απαιτεί ιδιαίτερα εξειδικευμένες γνώσεις, γι αυτό δεν ασχολούμαι καθόλου με τα καθαρά οικονομικά στοιχεία, αλλά με όσα μπορεί να δεί ένα «μέσο» μάτι.

Γενικό σχόλιο: Εντάξει, τα μάθαμε, τα εμπεδώσαμε τα νεότευκτα. Όχι άλλο Νήσος Μύκονος! Όχι άλλο HS5! Πάθαμε overdose!

Η εταιρεία δεν κατέχει κανένα ακίνητο και στεγάζεται σε ακίνητα ιδιοκτησίας τρίτων.
Απορία (καθαρή περιέργεια :rolleyes: ): Σε ποιόν ανήκουν τα κεντρικά γραφεία στην Αιτωλικού?
Ήδη η εταιρεία προχώρησε στη δεύτερη φάση του επενδυτικού της προγράμματος, όπως αυτό προγραμματίσθηκε το καλοκαίρι του 2004, με την υπογραφή της σύμβασης ναυπήγησης του δεύτερου συμβατικού πλοίου, αδελφού του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και την τεχνική εταιρεία ΜΑΡΕΝΚΟ Ε.Π.Ε. Το πλοίο αυτό αναμένεται να παραδοθεί τον Ιούνιο του 2007 εκσυγχρονίζοντας περαιτέρω το στόλο της εταιρείας που δραστηριοποιείται στις γραμμές του Αιγαίου.

Διαπίστωση: Αποφεύγεται επιμελώς η αναφορά στο όνομα του νέου πλοίου. Πουθενά δεν αναφέρεται ως ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, αλλά ούτε και ως ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ. Αναφέρεται, μόνο, ως «το αδελφό του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ».

Παρόλο που ο απολογισμός είναι του Ιουνίου 2006 και η εταιρεία έχει ανακοινώσει την «την έναρξη ναυπήγησης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» από τις 22 Μαρτίου 2006!

Το Σεπτέμβριο του 2005 επεκταθήκαμε με το νεότευκτο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη. Η συγκεκριμένη γραμμή έχει σημαντική μεταφορική κίνηση επιβατών και εμπορευμάτων και γι’ αυτό κρίναμε πως αποτελούσε την καλύτερη δυνατή επιλογή για τη δρομολόγηση του νέου μας πλοίου.

Τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα της μεταφορικής κίνησης επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις μας και δικαιώνουν την απόφασή μας να δραστηριοποιηθούμε στην αγορά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.

Υποψία: Έχω την αίσθηση ότι τα παραπάνω υποδηλώνουν ότι δεν είναι και τόσο ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα στη γραμμή, αλλά είναι τα καλύτερα που θα μπορούσε να έχει το πλοίο σε σχέση με άλλες γραμμές.

Ή μήπως είναι η ιδέα μου? Πάντως δεν υποδηλώνουν θριαμβευτικά αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι επιεικώς απαράδεκτο υπάλληλος της εταιρείας στα γραφεία που είναι εκεί για να ενημερώνει τον κόσμο να μην ξέρει αν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ εμπίπτει στην κατηγορία των ταχύπλοων ή σε αυτή των συμβατικών έτσι ώστε οι επιβάτες να δικαιούνται έκπτωση.

Αν δεν ξέρει η ίδια η εταιρεία τότε ποιός ξέρει?

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτη για μενα η πολιτικη που ακολουθει η Hellenic για τα μη αριθμιμενα καθισματα στα συμβατικα της πλοια.

Τις προαλλες ηθελα να κλεισω ενα εισητηριο για Ναξο και με εκπληξη ακουσα να μου λενε στο κεντρικο πρακτοριο οτι αν δεν παρω αριθμημενο καθισμα που ως γνωστων εχει και καπελο 2Ευρω οτι δεν μπορω να μπω στους εσωτερικους χωρους του βαποριου.Πρεπει δηλαδη να φαω ολο το ταξειδι εξω και να παιξω λοττο για το τι καιρο θα εχει.Ενταξει οι περισσοτερες εταιριες εχουν βαλει καπελο στο αριθμημενο καθισμα αλλα καμια δεν αντιμετωπιζει με τετοιο τροπο αυτους που δεν θελουν να πληρωσουν παραπανω το καθισμα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως Nick να έχει γίνει και αυτό δεδομένου ότι τα σαλόνια των πλοίων (εκτός των αριθμημένων) που μέχρι τώρα ξέραμε ως οικονομική θέση, έχουν μετατραπεί σε 1η θέση.

Link to comment
Share on other sites

Σαφως και πρεπει να συνοδευεσαι Nick απο αιθερια υπαρξη!;) ;)

Τωρα απο εκει και περα...Ναι υπαρχει ελεγχος και στην πορτα αλλα και εντος των σαλονιων οπου οταν πας να κατσεις (και εννοειται πως κυκλοφορεις με το εισιτηριο σου ανα πασα ωρα και στιγμη...) υπαρχει καμαρωτος ο οποιος:

α) Σου δειχνει ευγενικα την εξοδο στο καταστρωμα

β)Σου ξεσκονιζει τη θεση για να καθισεις αφου εχεις πληρωσει Σαλονι Διακεκριμενης...

Καραγκιοζιλικι;; Ξεφτιλα;; Μπορει... Εγκω ντεν ξερει τιποτις....Αλλονταπο τουριστα ειμαι...

Link to comment
Share on other sites

Ο Απ. Βεντούρης ήταν αυτός που ζήτησε πρόσφατα την αναβολή της γενικής συνέλευσης της HSW (μετατέθηκε για τις 14 Ιουλίου) και ένα από τα σενάρια τον φέρει να πρωταγωνιστεί σε μια προσπάθεια να συγχωνευθεί η ΝΕΛ με την HSW

Αυτο το τελευταιο απο το παραπανω δημοσιευμα που εβαλε ο Πραουντ που μας τα χει κανει μπαλονια με το Κεφαλονια

υπαρχει κανεις να το πιστευει και να μπορει να μου πει πως θα γινει κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας αυτά που είπε ο Π100 εδώ αλλά και το άρθο στο marinews, μου προξένησαν μεγάλες απόρειες. Δεν είναι περίεργο ότι η HSW (μέσω της θυγατρικής) χτύπαγε χτες συνεχώς την τιμή προς τα πάνω? Και μιλάμε για 2 εκατ πάνω! Δεν είχε φιλικές σχέση με τη BS ή εγώ μπέρδεψα αυτά που ξερω!?!

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ: ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ο γνωστός εφοπλιστής κ. Γ. Στρίντζης, που βρέθηκε αυτοπροσώπως στην διαδικασία πλειστηριασμού των περιουσιακών στοιχείων της ΔΑΝΕ, στη Ρόδο, αμέσως μετά το πέρας της διαδικασίας, ερωτηθείς, δήλωσε σχετικά:

«Η τιμή στην συγκεκριμένη δημοπρασία, αξίζει να σημειώσουμε ότι ανέβηκε σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Ευχόμαστε στην εταιρία του κ. Παναγόπουλου, η οποία είναι μια αξιοπρεπέστατη και σημαντική στον χώρο της ακτοπλοΐας εταιρία, να έχει καλά ταξίδια στα Δωδεκάνησα.

Αποτελεί και άμεσο δικό μας στόχο, να μπούμε στην περιοχή της Δωδεκανήσου. Εξάλλου, αυτός ήταν και ο στόχος που επιχειρήσαμε να αποκτήσουμε τα περιουσιακά στοιχεία της ΔΑΝΕ μέσω αυτής της διαδικασίας. Κάνουμε πάντως σχέδια για του χρόνου. Ας μην ξεχνάμε ότι η ακτοπλοΐα βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε κρίσιμο σημείο, εν μέσω νέων σχεδιασμών και αλλαγών.»

Ροδιακή 6/7/06

http://www.rodiaki.gr/index.asp?Details=1&ID=1978

Με ποιό πλοίο θα πάει εκεί κάτω που γίνεται της καμπίνας το κάγκελο?

Με ημερόπλοιο δεν...με Highspeed παίζει (αλλά γιατί ήθελε τον Διαγόρα?)...ή μήπως με το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ (ex Σάμος, Χίος)? :D

ΥΓ Αχ κύριε Μάκη, πως αντέχεις να λες ότι η BSF είναι "μια αξιοπρεπέστατη και σημαντική εταιρία...του κ. Παναγόπουλου"!!!

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ Αχ κύριε Μάκη, πως αντέχεις να λες ότι η BSF είναι "μια αξιοπρεπέστατη και σημαντική εταιρία...του κ. Παναγόπουλου"!!!

Πλουσιοι επτωχευσαν και επεινασαν, οι δε εκζητουντες τον Κυριον(και ονομαζοντες "Παναγιες" τα πλοια τους:D ), ουκ ελαττωθησσονται παντος αγαθου...:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...