Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για δείτε εδώ.

Βγάλαμε τα HIGHSPEED 2 και 3 αλλά και το OCEAN TRAILER προς πώληση.

Εντάξει ξέρω ότι όλα τα πουλάμε άμα βρεθεί κανένας να πληρώσει αυτά που ζητάμε και ότι δεν σημαίνει ότι θα πουληθούν ντε και καλά. Απλά δεν το περίμενα να δω HIGHSPEED σε λίστες broker και εντύπωση μου κάνει που βγήκαν μόνο τα δύο μικρά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά δε νομίζω να λένε από την μια ότι θέλουμε να ξεφορτωθούμε τα μεγάλα σε ηλικία πλοία μας και να μείνουμε μόνο με ταχύπλοα και συμβατικά νέας τεχνολογίας και από την άλλη να πουλήσουν highspeed. Εκτός και άμα βρεθεί ευκαιρία και τα "σκωτόσουν" σε καλή τιμή και φτιάξουν άλλο. Διότι αυτά τα 2, πιστεύω ότι υστερούν σε γκαράζ, σε ταχύτητα και αρχίσανε και τα μικροπροβληματάκια...!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο. Μαλλον θελουν να τα ξεφορτωθουν σε καλη τιμη ομως και να τα αντικαταστησουν με μεγαλυτερα. Φετος ειχανε προβλημα στην Παροναξια ειδικα.

Link to comment
Share on other sites

να σαι καλα ελειπα διακοπες γιαυτο δεν το πηρα χαμπαρι..

παντως τι μελλει γενεστει παιδια τι θα γινει? απο δω και περα

φοβερο παντως ε? ελλας το μεγαλειο σου λιγα χρονια πριν η μεγαλυτερη σημερα ναυτιλιακη εταιρεια οδηγησε σε εξοντωση τους μικρους εφοπλιστες και τους αναγκασε να δωσουν τα πλοια τους και τωρα.. λεει πολυ απλα οτι και καλα δεν κερδιζει... και θα αφησει την γραμμη... και αυτη του σαρωνικου.

τοσα χρονια μονοπωλιακα κανει οτι θελει στην γραμμη και τωρα απλα την εγκαταλειπει συγχαρητηρια!!!

εγω παντως για φετος οσο αφορα σποραδες ειδα το χαρουλα να ειναι σχεδον παντα γεματο ολο το καλοκαιρι το καταμαραν απο θεσσαλονικη να σκιζει και τα καταμαραν απο βολο και αγιο επισης να δουλευουν καλα.. δεν σκεφτονται ουτε τα νησια... ουτε τους ναυτικους τους που θα απολυσουν λογικα... κριμα....

Link to comment
Share on other sites

...αλλά πολύ στα Ro/Ro το έχει ρίξει η δελφινόμορφη και ανησυχώ...

Ήταν ένα διαφημιστικό slogan των Κρατικών Λαχείων (πολύ) παλιά.

Λοιπόν, εμείς (η HSW), ξεφορτωνόμαστε κάτι βαπόρια που δεν τα πάμε (Σαντορίνες, Αφροδίτες, Απόλλωνες, κοκ) γιατί οι ενοχλητικοί από τα Υπουργεία, τα νησιά κλπ μας ζητάνε 10μηνη δρομολόγηση οι δε επιβάτες θέλουνε καμπίνες, άρα εμείς αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε ξενοδοχειακό, χρησιμοποιούμε τα ταχύπλοα (τα παρόντα μόνο? αλλάζουμε ίσως τα HS2 ή 3?) για έξι μήνες (Μάρτιο-Σεπτέμβριο) με υψηλά κόμιστρα-υψηλές πληρότητες και έχουμε και Ro/Ro (=χαμηλό λειτουργικό κόστος) όλο το χρόνο για τους αιμοδότες άρχοντες της ασφάλτου.

Επομένως: "Σίγουρα λεφτά και εισόδημα μεγάλο". Στέκει το σενάριο?

Link to comment
Share on other sites

αυτο ομως που μαλλον δεν εχουν καταλαβει στην εταιρεια ειναι οτι ο νησιωτης κυριως αλλα θελω να πιστευω και ο ταξιδιωτης

οταν σε κανα 2 χρονια και μετα απο τα παραπανω που λες αν συμβουν βρουν μια αλλη εταιρεια η τυπου πχ.. blue star ferries με 10 μηνες δρομολογηση των πλοιων θα την ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ

θα την ΕΠΙΛΕΞΕΙ και τοτε ας τρεχουν με τα ΡΟ ΡΟ τους στις γραμμες φιλετο!

φιλετα γραμμες φτιαχνονται με σωστα δρομολογια αν θελουν

Link to comment
Share on other sites

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά αν θυμάμαι πιο παλιά επί Hellas Ferries κάποιος (δεν θυμάμαι ποιος) είχε πει (ως προφήτης) ότι ή καλύτερη λύση είναι τα ταχύπλοα σε συνδιασμό με Ro/Ro που θα μεταφέρουν τα ΙΧ των επιβατών:D Δεν μπορώ να βρω κάποια άλλη λογική στην αγορά Ro/Ro εκτός αν έχει σκοπό να το ναυλώσει κι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική Δημοσίευση από George

...αλλά πολύ στα Ro/Ro το έχει ρίξει η δελφινόμορφη και ανησυχώ...

Αρχική Δημοσίευση από georgios express

Ήταν ένα διαφημιστικό slogan των Κρατικών Λαχείων (πολύ) παλιά.

Λοιπόν, εμείς (η HSW), ξεφορτωνόμαστε κάτι βαπόρια που δεν τα πάμε (Σαντορίνες, Αφροδίτες, Απόλλωνες, κοκ) γιατί οι ενοχλητικοί από τα Υπουργεία, τα νησιά κλπ μας ζητάνε 10μηνη δρομολόγηση οι δε επιβάτες θέλουνε καμπίνες, άρα εμείς αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε ξενοδοχειακό, χρησιμοποιούμε τα ταχύπλοα (τα παρόντα μόνο? αλλάζουμε ίσως τα HS2 ή 3?) για έξι μήνες (Μάρτιο-Σεπτέμβριο) με υψηλά κόμιστρα-υψηλές πληρότητες και έχουμε και Ro/Ro (=χαμηλό λειτουργικό κόστος) όλο το χρόνο για τους αιμοδότες άρχοντες της ασφάλτου.

Επομένως: "Σίγουρα λεφτά και εισόδημα μεγάλο". Στέκει το σενάριο?

1. Ένας μεγάλος αριθμός νησιών εξυπηρετείται ολόκληρο το χρόνο (Σαρωνικός, Σποράδες, Σάμος, Ικαρία, Χίος, Μυτιλήνη κλπ).

2. Με την ίδια φιλοσοφία (εκμετάλλευση των γραμμών όλο το χρόνο) δρομολογήθηκε πέρσι το Νήσος Μύκονος και του χρόνου το Νήσος Χίος. Συνεπώς είναι σαφής η πρόθεση της εταιρίας, να μην αποτελεί μόνο εταιρία ταχυπλόων αλλά και συμβατικών πλοίων.

3. Η χρήση των ταχυπλόων (όλων των εταιριών) στην Ελλάδα με τους 7,5 μήνες δρομολόγησης είναι απαραίτητη για τα νησιά μας. Είναι απόλυτα λογικό και αναγκαίο να υπάρχει σημαντικότατη διαφοροποίηση του αριθμού των δρομολογίων κατά τη διάρκεια του έτους. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μέσα μεταφοράς, πόσο μάλλον στην ακτοπλοΐα, η εποχικότητα της οποίας είναι πολλαπλάσια από αυτή των άλλων μέσων (πχ αεροπλάνων). Με τα διπλά δρομολόγια μάλιστα που κάνουν κάποια από αυτά τα ταχύπλοα για 3 μήνες, εκτελούν συνολικά περισσότερα ταξίδια από πολλά συμβατικά κατά τη διάρκεια του έτους.

4. Η εταιρία από την ίδρυση της είχε 4 Ro-Ro. Σταδιακά τα 3 τελευταία χρόνια αντικατέστησε τα δύο μικρά (Sea Trailer και Star Trailer) με δύο κατά πολύ μεγαλύτερα και καλύτερα Ro-Ro.

Link to comment
Share on other sites

4. Η εταιρία από την ίδρυση της είχε 4 Ro-Ro. Σταδιακά τα 3 τελευταία χρόνια αντικατέστησε τα δύο μικρά (Sea Trailer και Star Trailer) με δύο κατά πολύ μεγαλύτερα και καλύτερα Ro-Ro.

Είχε 4 (CIELO, NAVE, SEA, STAR). Πούλησε τα δύο (SEA, STAR). Μέχρι εδώ όλα καλά. Αγόρασε ένα επιβατηγό που το βάφτισε Ro/Ro και το ναύλωσε στα ξένα (OCEAN). Ποιο είναι το δεύτερο; Επιβεβαιώνεις το CARMEN B δηλαδή; Να ξέρω να ενημερώσω το αρχείο από έγκυρες πηγές.:D

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί η εταιρεία να διώχνει τα παλιά συμβατικά με την πρώτη ευκαιρία, αλλά είναι η μοναδική που χτίζει νεότευκτα τα τελευταία χρόνια και τα ταχύπλοά της εκτελούν δρομολόγια 7μήνες το χρόνο, Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που μένουν στις γραμμές τους για 2-3 μήνες και στη συνέχεια δηλώνουν μια "βλάβη" και καλό χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Η Hellenic Seaways A.N.E. ανακοινώνει την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους 30.000.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση της ναυπήγησης του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου ‘’ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ’’.

Το ομολογιακό δάνειο αφορά όχι μόνο την περίοδο ναυπήγησης του πλοίου αλλά εκτείνεται και σε περίοδο 10 ετών μετά την παράδοσή του. Το ποσό της έκδοσης καλύφθηκε εξ’ ολοκλήρου από τη Γαλλική Τράπεζα NATEXIS BANQUES POPULAIRES, ενώ εκπρόσωπος των ομολογιούχων στην Ελλάδα ανέλαβε η FIRST BUSINESS BANK.

Η ναυπήγηση του πλοίου προχωρά σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας από την τεχνική εταιρεία ΜΑΡΕΝΚΟ Ε.Π.Ε. (η οποία ολοκλήρωσε και το αδελφό πλοίο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ). Η καθέλκυσή του προβλέπεται εντός του επόμενου μήνα ενώ η παράδοσή του αναμένεται τον Ιούνιο του 2007.

Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα είναι ένα υπερσύγχρονο Επιβατηγό-Οχηματαγωγό πλοίο μήκους 141 μέτρων, χωρητικότητας 1.800 επιβατών, 418 Ι.Χ. οχημάτων και υπηρεσιακής ταχύτητας 26 κόμβων. Η σχεδίαση του πλοίου περιλαμβάνει 272 κλίνες σε πολυτελείς καμπίνες, 640 καθίσματα αεροπορικού τύπου, πολυτελή σαλόνια, εστιατόριο, self-service και 4 κυλικεία (Bar).

Η ένταξή του στο στόλο της εταιρείας το επόμενο καλοκαίρι αναμένεται να έχει ανάλογη επιτυχία με αυτήν του αδελφού πλοίου ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, το οποίο κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του δημιούργησε νέα δεδομένα πολυτέλειας και ταχύτητας στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη υπερβαίνοντας τις προσδοκίες μας όσον αφορά στην εμπορική εκμετάλλευσή του.

Μετά την επιτυχή χρηματοδότηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, η κάλυψη του ομολογιακού δανείου του ‘’ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ’’ αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της τραπεζικής αγοράς στο πρόγραμμα ανανέωσης του συμβατικού στόλου της εταιρίας μας και ιδιαίτερα στη ναυπήγηση πλοίων σε Ελληνικά ναυπηγεία.

Πειραιάς, 12 Σεπτεμβρίου 2006

www.hsw.gr

Link to comment
Share on other sites

...ενώ εκπρόσωπος των ομολογιούχων στην Ελλάδα ανέλαβε η FIRST BUSINESS BANK...

να υποθεσω οτι ειναι συνωνυμια με την FBB που ηθελε μετατροπη του αντιστοιχου ομολογιακου δανειου της ΝΕΛ σε μετοχες* και ειναι τωρα στα μαχαιρια (και στα δικαστηρια) με τον Αποστολο τον Β.

*δεν γνωριζω λεπτομερειες εκεινου του δανειου ουτε μπαινω στην ουσια. μια επισημανση κανω

Link to comment
Share on other sites

Η HELLENIC SEAWAYS προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάληψη της εκμετάλλευσης των καταστημάτων λιανικής πώλησης των εξής πλοίων της:

HIGHSPEED 1, HIGHSPEED 2, HIGHSPEED 3, HIGHSPEED 4, ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ και ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα πρέπει να υποβάλλουν οικονομική προσφορά η οποία συνίσταται σε ποσοστό επί των καθαρών εισπράξεων (αφαιρουμένου του ΦΠΑ)

Επισημαίνεται ότι πέραν της καθαρά οικονομικής προσφοράς, θα πρέπει επίσης να υποβληθεί ενημερωτικό δελτίο όπου θα αναλύεται το προφίλ της Εταιρείας (δομή, αριθμός λειτουργούντων καταστημάτων, τόπος καταστημάτων, οικονομικά στοιχεία) από το οποίο να αποδεικνύεται η προηγούμενη εμπειρία επιτυχούς λειτουργίας / διαχείρισης καταστημάτων λιανικής πώλησης.

Επίσης, η HELLENIC SEAWAYS επιθυμεί να διασφαλισθεί ότι ο σχεδιασμός των καταστημάτων στα πλοία της θα είναι μοντέρνος και εργονομικός, τα δε πωλούμενα προϊόντα θα είναι υψηλής ποιότητας και αισθητικής και θα διατίθενται σε τιμές καλύτερες από αυτές των συμβατικών αγορών.

Οι προσφορές θα πρέπει να υποβληθούν στην HELLENIC SEAWAYS μέχρι 31.10.2006

Οι ενδιαφερόμενοι, για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία παρακαλούνται να επικοινωνούν με τον κ. Μιχάλη Φαλκωνάκη στο τηλέφωνο 210 4199128.

Για όποιον επιθυμεί...;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλά βρε Αντίχριστοι δεν είδατε ότι λάμπει δια της απουσίας της...η ΑΠΟΛΛΩΝΑΡΑ?

Εντάξει, δε λέω, ο κόσμος τόχει τούμπανο...αλλά τώρα είναι και επίσημα.

ΥΓ Έτσι μούρχεται να δώσω 3.60 ευρώ ανά μετοχή στις Μινωικές και στο Λασκαρίδη... να πουλήσω τα ταχύπλοα για σκραπ στην Ινδία και να ταξιδεύω μόνο την Απολλωνάρα ;)...άντε και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανένα ενδεχόμενο για ναύλωση 2 Highspeed εις την Γηραιάν Αλβιώνα, για του χρόνου?

Κάπου πήρε το μάτι μου μιά φήμη για ναύλωση 2 σκαφών της Austal (χωρίς να αναφέρεται η HSW, ούτε κάν ότι είναι από Ελλάδα) και είπα μπας και είναι απ' τα μέρη μας.:eek:

ΥΓ Καλά, ξέρω μέρες πούναι ούτε πρίζα δεν αποφασίζουν να αλλάξουν, αλλά είπα μπας...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και δύο μικρά Austal παρόμοια με τα highspeed 2,3 που κατοικοεδρεύουν στην ευρωπαική συμπρωτεύουσα της γείτονος..

Δεν γνωρίζω κάτι, απλά το αναφέρω..

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε πως έχει ονομάσει ο RINA το file του δελτίου τύπου για την απονομή του GREEN STAR στο Νήσος Μύκονος?

Απάντηση: comunicato...strintzis!!!

Λέτε νάχουν δίκιο οι αγαθοί νησιώτες που λένε: τ' Στρίντζ' το βαπόρ' :D

Link to comment
Share on other sites

26/9/2006 - Αγορά Φορτηγού Οχηματαγωγού πλοίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΟΥ – ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟΥ ΠΛΟΙΟΥ

Η HELLENIC SEAWAYS Α.Ν.Ε. ανακοινώνει την απόκτηση ενός ακόμα φορτηγού – οχηματαγωγού πλοίου τύπου Ro-Ro (προηγήθηκε η αγορά του OCEAN TRAILER), το οποίο πρόκειται να παραληφθεί εντός του Οκτωβρίου 2006.

Το πλοίο έχει μήκος 165,14 μέτρα, πλάτος 25,94 μέτρα, υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβους και δυνατότητα μεταφοράς 120 φορτηγών οχημάτων.

Η αγορά του πλοίου αυτού εντάσσεται στα πλαίσια των νέων Επενδυτικών Σχεδίων της Εταιρείας και θα ενισχύσει την διεθνή δραστηριότητα της.

Πειραιάς 26 Σεπτεμβρίου 2006

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η ανακοίνωση της εταιρείας δεν αναφέρει το όνομα του πλοίου.:rolleyes: :rolleyes:

Προφανώς είναι το Carmen B, που έχουμε ήδη γράψει στο forum από τις 04/09/06 η χάρη μου αλλά και στις 06/09 ο Neptune.B) :cool:

Η αγορά του πλοίου αυτού εντάσσεται στα πλαίσια των νέων Επενδυτικών Σχεδίων της Εταιρείας και θα ενισχύσει την διεθνή δραστηριότητα της.

Άρα δεν μιλάμε για δρομολόγηση στην εσωτερική ακτοπλοΐα!! Αδριατική ή πουθενά αλλού??

Link to comment
Share on other sites

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/09/26/1245558.htm

ΣΥΝ: Ανεκτέλεστο πρόστιμο 4 δισ. δρχ. στην ΜFD λόγω ολιγωρίας του ΥΠΟΙΟ

Ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομίας & Οικονομικών και Ανάπτυξης για ανεκτέλεστη απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού λόγω σοβαρών παρατυπιών και ολιγωρίας αρμόδιων υπηρεσιών, κατέθεσε ο βουλευτής Β' Αθηνών του ΣΥΝ Γ. Δραγασάκης.

«Σύμφωνα με δημοσίευμα που υπογράφεται από καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σωματείο ενδιαφερόμενων πολιτών, με την υπ' αριθμ. 304/3-2-2000 αναφορά του, κατήγγειλε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού (EA)τη μονοπωλιακή εκμετάλλευση συγκεκριμένων ακτοπλοϊκών γραμμών από την εταιρεία Hellas Flying Dolphins (MFD). H EA εξέδωσε απόφαση σύμφωνα με την οποία διαπιστώθηκε καταχρηστική συγκέντρωση μονοπωλιακής δύναμης στα εν λόγω ακτοπλοϊκές γραμμές και επέβαλε στην εταιρεία MFD πρόστιμα 4 δισ. δραχμών για παράβαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού.

Στην έφεση που άσκησε η εν λόγω εταιρεία, αναβλήθηκε η λήψη οριστικής απόφασης και εντελλόταν το ελληνικό Δημόσιο, μέσα σε 90 ημέρες, να καταθέσει έκθεση από την οποία να προκύπτει ο κύκλος εργασιών της εταιρείας MFD για το έτος 1998 καθώς και τα σχετικά μερίδια των εταιρειών που εκτελούσαν δρομολόγια στις συγκεκριμένες ακτοπλοϊκές γραμμές.

Ομως, το ελληνικό δημόσιο, αν και στο σχετικό φάκελο της ΕΑ υπήρχαν και οι αναλύσεις της γραμματείας της πάνω στις οποίες στηρίχθηκε η απόφαση της ΕΑ, αλλά και αναλυτική μελέτη που είχε υποβληθεί από το σωματείο των επιβατών, δεν κατέθεσε την έκθεση.

Ετσι, στις 20/5/2004, το δικαστήριο επανήλθε στην υπόθεση και συναίνεσε στην αναβολή της δίκης, αφού ο εκπρόσωπος του ΥΠΟΙΟ δεν προσκόμισε, έστω και καθυστερημένα, τα στοιχεία που του είχαν ζητηθεί.

Τελικά, κατά την επανάληψη της δίκης, στις 16/12/2004, ο εκπρόσωπος του ΥΠΟΙΟ, και πάλι δεν προσκόμισε την έκθεση, οπότε το δικαστήριο εξέδωσε οριστική απόφαση με την οποία, η εταιρεία MFD όχι μόνο απαλλάχθηκε από την επιβολή προστίμου, αλλά ταυτόχρονα το Δημόσιο διατάχθηκε να της καταβάλει και όλα τα δικαστικά έξοδα».

Ερωτώνται οι Υπουργοί αν αληθεύουν οι καταγγελίες, ποιοι ευθύνονται για την ολιγωρία του ΥΠΟΙΟ και τι συνέπειες υπήρξαν για τους υπεύθυνους.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος είδε τον Γεράσιμο Στρίντζη και δεν τον φοβήθηκε στη συνέντευξη τύπου. Καταπέλτης: « Εμείς ως HSW έχουμε πλοία και σε γραμμές που είναι ζημιογόνες ή οριακά εκμεταλλεύσιμες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το 2007 να μην δρομολογήσουμε πλοία σε αυτές. Όπως για παράδειγμα στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες.»

- Και εστίασε ο Γεράσιμος Στρίντζης την συγκεκριμένη γραμμή γιατί προηγουμένως είχε αναφερθεί στην απάντηση που έδωσε ο πρωθυπουργός στη συνέντευξη τύπου της ΔΕΘ ότι η ακτοπλοϊα είναι ποτάμι που δε γυρίζει πίσω. Και τον κτύπησε ο Γεράσιμος εκεί που «πονούσε» τον πρωθυπουργό.

- Κάποιοι δημοσιογράφοι αμέσως μετά πήγαν στο τραπέζι ου καθόταν ο Γερ.Στρίντζης και τον ρώτησαν εάν θα κάνει η εταιρεία το δρομολόγιο στην περίπτωση που αφεθούν ελεύθερες οι τιμές. «Όχι» ήτα η κοφτή απάντηση : « Δεν θα πάμε γιατί σχεδιάσαμε να βάλουμε το πλοίο αλλού. Θα μας κυνηγάνε οι μέτοχοι. Εμείς λογοδοτούμε στη Γενική Συνέλευση.»

Από marinews.gr

...Άρα να περιμένουμε το FC3 από του χρόνου σε νέα γραμμή...(βέβαια υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να αλλάξουν μέχρι τότε)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με το marinews, η HSW προτίθεται να πουλήσει τα highspeed και το Ν.Μύκονος.

Πέρα του ότι μου φαίνεται εντελώς απίθανο να το σκέφτονται, τί θα μείνει δηλαδή στο στόλο τους??

Με την πολιτική που ακολουθούν για την απομάκρυνση των συμβατικών, αμα φύγει και το Μύκονος, φύγουν και τα highspeed τί θα μείνει???

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει πολύ τραβηγμένο το σενάριο αλλά (ας πιάσω και εγώ την σεναρολογία)

Έστω ότι οι Μινωικές έχουν δει ότι η HSW είναι μια εταιρεία μη επικερδής και τέλως πάντων δεν πρόκειτε ποτέ να δούν χρήμα από εκεί. Οι Μινωικές σε αυτήν την περίπτωση τους συμφέρει αρκετά να αρχίζουν να πουλάνε τα πλοία της HSW και να πάρουν τα λεφτά. Χωρίς να ξέρω πόσο κάνουν σίγουρα, ένα 200-250 μύρια θα κάνουν τα 5 highspeed και το Ν. Μύκονος. Επίσης δίνουν στην ΝΕΛ το Ν. Χίος ας πούμε ή και όλο το brand name της HSW. Σε αυτή την περίπτωση και βγάζουν χρήματα οι Μινωικές και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβρούνε τα (πρώην) δικά τους πλοία απεναντί τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...