Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Mα οι Κυκλαδες ειναι εμφανες πως δεν τους ενδιφερουν πλεον..τουλαχιστον οχι ως κατι μονιμο...Μονο αρπαχτη με τα Highspeed τα καλοκαιρια...Αφου συμβατικα μας τελειωνουν πλεον ενα ενα :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν θεωρείται αρπαχτή να έχει μια εταιρία δρομολόγια 7,5 μήνες το χρόνο, και μάλιστα τους 3 με διπλό πλήρωμα (και στο Highspeed 5 διπλό πλήρωμα και τους 7,5 μήνες), οι δρομολογήσεις των 3 μηνών ή των 40 ημερών τι θεωρούνται?

Επίσης τα Highspeed εκτελούν περισσότερες διαδρομές από πολλά συμβατικά που δηλώνουν δεκάμηνη δρομολόγηση και φροντίζουν να έχουν και 1-2 μήνες ακινησίας λόγω “”βλάβης”.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω. Εχουν αλλα ασχημα σαν εταιρεια, μπορει πολλες φορες να εξαναγκαζεται κανεις να πληρωνει διακεκριμενη θεση(HS 5), μπορει να γινεται αυτος ο επαισχυντος διακανονισμος με το καπελο στις θεσεις πουλμαν, αλλα οχι και αρπαχτη. Αρπαχτη ειναι αυτο που κανουν οι Παναγιες και ο Κεντερης.

Link to comment
Share on other sites

Παντως πλακα-πλακα αυτην την εβδομαδα βλαβη στο Highspeed 3, την περασμενη εβδομαδα στο Highspeed 2, την προπερασμενη στο Flyingcat 3, πριν λιγο καιρο ειχαμε το Flyingcat 2 και καποιο αλλο αν δεν με απατα η μνημη μου. Δεν τους παει καθολου η χρονια στα ταχυπλοα και μαλιστα με βλαβες σημαντικες κι οχι απλες... Λες να ταξιδεψε κανενας Επιτιμος και να μην το πηραν χαμπαρι:D ?

Link to comment
Share on other sites

Επιμενω πως η εταιρια αυτη εχει πολυ κακη φημη στα νησια ασχετα αν ο κοσμος εξακολουθει να ταξιδευει μαζι της ελλειψη αλλων αξιοπιστων λυσεων (πλην ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ).Αν τα ταχυπλοα ανηκαν στον Αγουδημο ,οι βλαβες θα επαιζαν πρωτο θεμα στα καναλια.Τωρα το θεμα περνα στη ζουλα.Η αλαζονεια της εταιριας μετρα πολλα χρονια (απο την εποχη Σφηνια ακομη οταν η Πολιτεια την ευνοουσε σκανδαλωδως!).Ολα αυτα ειναι γνωστα στο λιμανι αλλα δε θελω να επεκταθω γιατι θα κατηγορηθω για πολιτικολογια κ δικαιως.

Εγιναν κατεστημενο, κρατος εν κρατει!Μπορει να σας πειραζει η εκφραση 'Οι Κυκλαδες βοουν' αλλα ειναι πραγματικοτητα, ιδιαιτερα σις Δυτικες.Καθε νεος παικτης ειναι χαμενος απο χερι.Μονο Παναγοπουλος κ Αγουδημος αντεχουν.Για να μη μιλησω για τα πρακτορεια εισιτηριων τους που πας να βγαλεις στην οικονομικη κ σου λενε 'Υπαρχει μονο ΒΙΠ'.Το αφηνεις, πας σε αλλον πρακτορα κ σου βγαζει κανονικα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ!!:D

Οσοι τους υποστηριζετε ακομη πληρωστε τα μαλλια της κεφαλης σας σε αυτους για να σας πηγαινουν Παρο σε 4,5 ωρες..Εγω και οι διαφοροι γνωστοι μου (πανω απο 20 οικογενειες στις Κυκλαδες) ευχαριστουμε αλλα δε θα παρουμε..

Link to comment
Share on other sites

1.To γεγονος της βλαβης και των 4.5 ωρων για Παρο ειναι μεμονωμενο.Τα catamaran της Austal απο το 2001 ειναι γενικα αξιοπιστα και τηρουν και τα ωραρια τους σε σχεση με αλλα.

2.Ολοι ξερουμε πως συσταθηκε η εταιρεια και την τοτε κατασταση.Αλλα τα πραγματα ΑΛΛΑΖΟΥΝ.Δηλαδη πολιτικη ευνοια δεν υπαρχει προς NEL για παραδειγμα σημερα?(Το εχουν αναφερει και αλλοι σε αλλο topic)

3.Καλος χρυσος ο Αγουδημος αλλα για τις βλαβες και γενικα για τα πλοια του (που αρκετα ειναι καραβαρες) το τι γινεται ειναι γνωστα.

4.Η Blue Star μηπως ειναι λιγο υπερεκτιμιμενη οπως και τα καραβια της?Λιγη κρατη απλα.Ολες οι εταιρειες αποδεδειγμενα κοιτανε την τσεπη τους και μονο και εχουν γραμμενο τον επιβατη.

Ισως πολλοι θα θελανε να εξαφανιστουν και τα Ηιghspeed και η ιδια ακομα η Hellenic αλλα εχετε αναλογιστει αυτα τα πλοια ποσο εξυπηρετουν?Και το βασικοτερο.Καλως ή κακως αυτα τα vodafonoπλοια εχουν πετυχει.Τα ξερουν ολοι και δουλευουν καλα.

Υ.Γ. Γιατι για το Αγιος Γεωργιος κανεις δεν αντιδρα με μενος και οργη???Που στην τελικη ερχεται και απο επισκευη και επισης τοσες μερες δεν εκτελει δρομολογια.

Μηπως γιατι δεν ειναι Highspeed ,μηπως γιατι δεν ανηκει στην Hellenic μηπως γιατι ειμαστε ετοιμη να στησουμε την εταιρεια στον τοιχο και τριβουμε τα χερια σε καθε της αναποδια???

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε θα μας τρελάνεις τελείως. Η εταιρεία έχει ενημερώσει τους επιβάτες για τις καθυστερήσεις και ζητάει συγνώμη.(και δεν τα ρίχνει στον κατασκευαστή....)Τι λές για 4.30ώρες για Πάρο? Όταν δεν υπάρχει βλάβη τόσες ώρες κάνει? Ε? Επίσης μιλάς για βλάβες κλπ. Δηλαδή πόσες φορές έχουν πάθει βλάβη τα Highspeed στα 4 χρόνια που βρίσκονται στην Ελλάδα? Και στο κάτω κάτω εξυπηρετεί τον κόσμο έστω και με καθυστέρηση και δεν τον αφήνει μέσα στο Σαβ-άκο με το εισιτήριο στο χέρι.(γιατι δεν υπήρχε περίπτωση να προοθηθούν με άλλο πλοίο αφού οι πληρότητες είναι στο 100%)Γιατι το συγκεκριμένο πράγμα έχει γίνει πολλάκις με ταχύπλοα της ΝΕΛ. Ίσως θα έπρεπε να επιστρέφει τουλάχιστον κάποια χρήματα ή να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους επιβάτες δείχνοντας το εισιτήριο να έχουν 30% έκπτωση στο επόμενο ταξείδι τους. Μηχανήματα είναι...δεν είναι θεοί. Δηλαδή και το blue star πέρυσι που στούκαρε γιατι δεν βγήκες να πείς τίποτα περι ανικανότητας κλπ?

Όσο για τα πρακτορεία θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά σε όλες τις εταιρείες γίνετε αυτό το πράγμα οπότε άστο.

Δικαιώμα σου στην τελική είναι να μην ταξιδεύεις με την HSW και με όποια άλλη δεν θές. Αλλά μη λέμε και βλακίες...!

Και για την ιστορία ας με διορθώσει κάποιος:

Highspeed1: Έχει ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο παλαιότερα αλλά από αυτό μάθανε. Τα τελευταία 2 χρόνια σχεδόν μηδενικές μηχανικές βλάβες.

Highspeed2:Δεν θυμάμαι καμία μηχανική βλάβη εκτός από αυτή που είχε πριν 1βδομάδα που απλά είχε μερικά λεπτά καθυστέρησης και τώρα φαίνετε να έχει αποκατασταθεί.

Highspeed3:Εκτός από την τωρινή που ίσως είναι η πρώτη φορά που μένει Highspeed εκτός για τόσες μέρες, είχε άλλη μια το περασμένο 'η το προπερασμένο καλοκαίρι που το άφησε για 1 μέρα εκτός.

Highspeed4: Δεν θυμάμαι καμία μηχανική βλάβη.

Highspeed5: Αυτό έλειπε να έβγαζε από τον 1ο χρόνο:P

P.s.: Εδώ μέσα έχουμε μάθει να μιλάμε για τα πλοία που σε όλους εμάς μας αρέσουν. Είτε ορισμένοι γουστάρουν τα συμβατικά, είτε τα ταχύπλοα είτε τα νέα συμβατικά...είτε είτε... ! Αλλά εδώ μέσα δεν είμαστε για να βγάλουμε το άχτι μας εναντίον προσώπων ή εταιρειών. Σόρρυ που ξέφυγα και ελπίζω αυτά τα τελευταία ποστς να σβηστούν συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου

P.s.2: Οι Δυτικές βοουν για τον Άγιο Γεώργιο

Link to comment
Share on other sites

Εγω και οι διαφοροι γνωστοι μου (πανω απο 20 οικογενειες στις Κυκλαδες) ευχαριστουμε αλλα δε θα παρουμε..
Εεεεε, άμα εκπροσωπείς τον εαυτό σου και πάνω από 20 ολόκληρες οικογένειες από τις Κυκλάδες, εγώ πλέον τι μπορώ να πω?

Πάω πάσο!!!

Ρε τι έχω πάθει ο έρμος να γίνομαι υποστηρικτής των Highspeed (που δεν συμπαθώ και δεν έχω μπεί ποτέ)

και απολογητής των «παροπλιστών» του Απόλλωνα!

Ρε συ τι λούκι έχω πέσει ο δυστυχής! :P

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να μην ξεχνάτε ποιά υπήρξε αυτή η εταιρεία στο ξεκίνημά της.Είναι η εταιρεία που όταν έμεινε μόνη στις Κυκλάδες έδεσε όλα τα βαπόρια της και κυκλοφορούσε μόνο το Αφροδίτη στην παροναξία (ένα πλοία χωρίς ένα κρεβάτι). Υπήρξε η εταιρεία που την πρώτη Καθαρή Δευτέρα είχε ένα πλοίο να περάσει από Σαντορίνη-ίο -Ναξο και Πάρο και σφαζόταν ο κόσμος να βρεί εισιτήριο.Που δεν την ενδιέφερε αν τα φορτηγά ντάνιαζαν στα λιμάνια αφού δεν υπήρχε ανταγωνιστής (και αύριο πάλι με μας θάρθουνε), η εταιρεία που από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε εκείνη την εποχή κατήργησε όλες τις εκπτώσεις "ετσιθελικά" σε επιβάτες και φορτηγά, η εταιρεία που έβγαλε τα περισότερα λιμάνια που εξυπηρετούσαν μέχρι τότε οι παραδοσιακοί για να τα καταστήσουν άγονα και να επιδοτηθούν, η εταιρεία πού όποιος πήγαινε να της κουνηθεί εκείνη την περίοδο τον έτρωγε το μαύρο σκοτάδι, η εταιρεία που εξανάγκασε σε σύνταξη καπετανάρες γιατί λόγω των πολλών χρόνων υπηρεσίας ηταν ακριβοί, η εταιρεία που οι δικοί της έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και κυκλοφορούσαν κατόπιν με αμαξάρες στο λιμάνι, η εταιρεία που επιβράβευσε τη ρουφιανιά εκείνη την περίοδο χωρίζοντας τους εργαζόμενούς της σε αμνούς και ερίφια,η εταιρεία που λανσάρισε το super market σε απόλυτο αγαθό και εξυπηρέτηση.Για όλους αυτούς που έχουν ξεχάσει ή που δεν έχουν ζήσει εκείνες τις εποχές έχω να τους πω πολλά ακόμη που θυμάμαι.Είναι αλήθεια πως τα περισότερα από αυτά δεν υφίσταντε πλέον , όχι όμως απαραίτητα από καλή πρόθεση της εταιρείας αλλά επειδή εξαναγκάστηκαν από τους καιρούς. Δεν φταίει για τα τωρινά χάλια της ακτοπλοίας η εν λόγω εταιρεία αλλά είναι αυτοί που τα δημιούργησαν .Και αν τώρα παρουσιάζετε με άλλο πρόσωπο από εκείνο πριν μερικά χρόνια, εγώ δεν το ξεχνάω γιατί εγώ είμαι νησιώτης και το έζησα στο πετσί μου.Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας πω μερικές ακόμα πιό προσωπικές καταστάσεις για να καταλάβετε όσοι δεν ξέρετε ποιοί υπήρξαν.Συγνώμη για το ανάκατο των σκέψεών μου αλλά με ενόχλησε ιδιαίτερα πως ξεχάσαμε τόσο γρήγορα ποιοί ήταν αυτοί που σήμερα φαντάζουν τεχνοκράτες και προοδευτικοί και προτοπόροι της εξέλιξης και της τεχνολογίας.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα ειναι γνωστα.Και εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο.Ισως και να λες και λιγα.ΑΛΛΑ απο τοτε εχουν ερθει τα πανω κατω.Οι εξελιξεις και οι αλλαγες ηταν πολλες.Ακομα και στην ιδια την εταιρεια και σε προσωπα μεσα σε αυτην.Λοιπον διαλεγουμε ή να μαστε κολλοιμενοι στο παρελθον και να επιτιθομαστε συνεχως ή κοιταμε μπροστα.Πραγματικα προσπαθουν να βελτιωσουν την εικονα τους και την ποιοτητα τους και δυστηχως σε καθε αναποδια τους ολοι βγαζουν ενα μισος σε βαθμο κακιας.Σκεφτειται ποιοι ειναι τωρα ψηλα σε αλλες εταιρειες ρε παιδια!Και αυτες τις εταιρειες ολοι τις χαιδευουμε.Ολοι εχουν ετοιμη μια ειρωνεια παντα για την Hellenic.ΔΕΝ ξεχναμε το παρελθον ,αλλα να κοιταμε και το τωρα οσο πιο αμερολυπτα γινεται!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Λευτέρη, κανένας δεν ξεχνά το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Όλοι λίγο-πολύ τα γνωρίζουμε, και εγώ προσωπικά γνωρίζω πολύ λιγότερα πχ. από εσένα.

Εγώ από την πλευρά μου υπερασπίσθηκα τους ανθρώπους της εταιρείας από γενικόλογους αφορισμούς "βοούν οι Κυκλάδες για δαύτους", και όχι για κάποιες συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες κατηγορίες.

Και όπως καταλαβαίνεις στους "δαύτους" περιλαμβάνονται και Στρίντζης, Λασκαρίδης κα, οι οποίοι δεν είχαν καμία άμεση σχέση με αυτά που εσύ περιγράφεις παραπάνω.

Όπως καταλαβαίνεις, είναι διαφορετικό να πω πχ. ότι: " Ο Λευτέρης είναι κακός στη δουλειά του, γιατί δεν εξυπηρετικός, είναι υπερόπτης απέναντι στους πελάτες τους, είναι...είναι" και άλλο είναι να πω πχ. ότι: "οι Κυκλάδες βοούν για τον Λευτέρη".

Ελπίζω να συμφωνείς και εσύ σε αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και με τους δυό σας.Ούτε και γω είμαι της άποψης ότι για όλα όσα συμβαίνουν ή συνέβησαν φταίνε οι τωρινοί διοικούντες, όμως ότι έχει κάνει στο παρελθόν η οικογένειά σου σε ακολουθεί και στο μέλλον και θα πρέπει να καταβάλεις ειλικρινείς και συνεχείς προσπάθειες για να αποδείξεις ότι οι αμαρτίες του παρελθόντος δεν σε ακολουθούν.Φαντάζομαι οι τωρινοί ηγήτορες της εταιρείας πως θα έφριτταν αν μάθαιναν ποτέ τα πεπραγμένα των προκατόχων τους. Όπως επίσης και αυτό ίσως να μην έχει σημασία για τους περισότερους από σας να θυμούνται ότι αυτό που κάνεις κρυφά στο δωμάτιό σου έρχετε η στιγμή που εσύ ο ίδιος το φωνάζεις από το ψηλότερο μπαλκόνι του σπιτιού σου.Επίσης το ότι κάποιοι που χθες την διοικούσαν και σήμερα βρίσκονται σε άλλες εταιρείες και την ανταγωνίζονται δεν απαλλάσει την συγκεκριμένη εταιρεία από όσα έγιναν γιατί ο κόσμος δεν ήξερε τον καθένα που το είχε κάνει τσιφλίκι αλλά την εταιρεία. Κάποιος τον τοποθέτησε, τον συντήρησε τον χάιδεψε και με την ανοχή τους τον επιβράβευσε για χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω την εντυπωση οτι η συζητηση εχει μπλεχτει λιγο. Νομιζω οτι οι καταβολες της HSW και τα τελευταια προβληματα με τα ταχυπλοα ειναι δυο διαφορετικα θεματα, και σαν τετοια θα πρεπει να αντιμετωπιζονται.

Οσον αφορα τις καταβολες και πρακτικες της MFD τοτε, ειναι πραγματα γνωστα και δημοσιευμενα, ο Εφοπλιστης της εποχης ειχε τοτε σελιδες ατελειωτες και ορισμενα απο τα καλυτερα αρθρα που εχουν περασει απο τις σελιδες του οσον αφορα το θεμα, με μπολικο Σφηνια και Σουμακη στις μεγαλες τους δοξες.

Οσον αφορα τα τελευταια προβληματα με τα ταχυπλοα, δυστυχως για την εταιρεια και το επιβατικο κοινο, επεσαν μαζεμενα. Μπορει σαν ταξιδιωτης/πελατης ειδικα τα Highspeed 2 και 3 να ειναι η τελευταια μου επιλογη για διαφορους προσωπικους λογους, αλλα οφειλουμε να αναγνωρισουμε οτι ο συγκεκριμενος τυπος πλοιου οσον αφορα τα ταχυπλοα ειναι περαν πασης αμφιβολιας επιτυχημενος για τις Κυκλαδες, ενω και η αξιοπιστια τους μεχρι πριν μερικες εβδομαδες ηταν σχεδον αριστη.

Link to comment
Share on other sites

Tωρα τα θετεις στη σωστη τους βαση!Μαλιστα:P

Και βεβαια αμαρτιες γονεων (και τι γονεων) παιδευουσιν τεκνα!Και βεβαια η ρετσινια δε φευγει ευκολα!Στο χερι των κυριων που ηγουνται της εταιρειας ειναι να πεταξουν ολα αυτα τα αρνητικα στοιχεια του παρελθοντος (και προσωπα?).Απλα και μεις να ειμαστε λιγοτερο καχυποπτοι και να βλεπουμε και τα καλα.Και να βλεπουμε και τα στραβα ΟΛΩΝ!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ας μην ξεφευγουμε τωρα με ολα αυτα...Το ποια ηταν τοτε η MFD και ποια ειναι η HSW σημερα εχει μεγαλη διαφορα...Το αν καποια πλοια επαθαν βλάβη μηχανες ειναι οντως και αυτες χαλανε ενιοτε...

Δηλαδη αν το παρουμε αλλιως, οτι ενας πολυ καλος και συνεπεστατος υπαλληλος μιας εταιρειας καποια στιγμη αρρωστησει ακι δεν μπορει να ανταπεξελθει στα καθηκοντα του κατ'ευθειαν γινεται ανικανος και ασυνεπης ή η εταιρεια φταιει για αυτο...

Ναι ειμαι κι εγω απο εκεινους που δεν τη πολυσυμπαθουν αλλα τι να κανουμε τωρα;;; Να ταχθω υπερ της Blue Star μηπως;;; Οχι δεν το κανω για κανενα γιατι στο κατω κατω δεν μπαινουν ουτε στη δικια μου τσεπη τα λεφτα κανενος και ουτε ο καθε ενας με βλεπει σαν νησιωτη και επιβατη με τη ρομαντικη εννοια παρα ΜΟΝΟ σαν λεφτα..Και καλα κανει στο κατω κατω της γραφης...

Εταιρειες ειναι, το κερδος τους κοιτανε και ιδιως σε μια τετοια εποχη..Και μη μου πει κανεις πως δουλευει μονο και μονο για το ειδος της δουλειας πλου κανει χωρις να τον νοιαζει το κερδος....

Ας μην στηνουμε λοιπον στον τοιχο την εταιρεια. Στο κατω κατω η HSW εφερε και ενα ΜΥΚΟΝΟΣ και φερνει κι ενα ΧΙΟΣ (ή οπως αλλιως θα το πει), εφερε το 5...

Τωρα ασχετα με το αν εμεις βλεποντας τα πραγματα πιο ρομαντικα σαν καραβολατρες...εφοσον η εταιρεια κρινει οτι πρεπει να δεσουν τα συμβατικα γιατι δεν τη συμφερει η λειτουργεια τους θα τα δεσει...

Οσον αφορα τις βλαβες λοιπον των Highspeed, περαν του 1 που οντως καποτε ταλαιπωρησε πολυ κοσμο, τα υπολοιπα δεν ειχαν δωσει ΠΟΤΕ αφορμη για οποιοδηποτε αρνητικο σχολιο...Ενταξει χαλασανε και δυστυχως εγιναν ολα μαζι σε σχεδον μια εβδομαδα....θα το ξεπερασουμε κι αυτο...

Ας κοιταμε αλλα χαλια που ειναι πιο αδιωρθωτα και ασυμμαζευτα απο αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε ότι έχετε φούριες και τρεχάματα εκεί στην εταιρεία, αλλά δείτε και αυτό

Εντάξει σε όλους έχουν λάθη (και μάλιστα πολύ μεγάλα), αλλά σε εσάς το έχουν παρακάνει!

Μετά ψαχνόμαστε τι φταίει και μας φτύνουν οι τουρίστες.

Άμα δε διορθώνουμε τα απλά και τα εύκολα περίμενε εσύ μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς και κουραφέξαλα!

Link to comment
Share on other sites

στελεχος της εταιρειας ανεφερε σε συζητηση οτι στα εσοδα των πλοιων για τον Ιουνιο πρωτο ηταν το Highspeed 4, μετα το Highspeed 5 και τριτο το Νησος Μυκονος. Βεβαια απο την εταιρεια περιμεναν καλυτερα αποτελεσματα για το Νησος Μυκονος τα οποια πιστευω θα ερθουν τον Ιουλιο καθως το πλοιο δουλευει πολυ καλα στην γραμμη του.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα οτι τα εξοδα που εχουν τα πλοια αυτα ειναι περισσοτερα απο τα εσοδα τους και ολη η προσπαθει γινετα για να μετριαστει το κοστος

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω νούμερα ότι από την κίνηση του HS 5 δεν πρέπει η εταιρεία να είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένη. Το λέω αυτό γιατί λόγω της ενασχόλησής μου παρατηρώ καθημερινά την κίνηση του συγκεκριμένου πλοίου και ειδικά τις καθημερινές δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα δεν έχει κάνει κανένα sold out εκτός του Αγ.Πνεύματος, κάτι που για άλλες εποχές με το HS 1 θα ήταν αδιανόητο και ο μόνος λόγος που συμβαίνει αυτό γιατί κατά τα άλλα πρόκειτε για εξαιρετικό πλοίο είναι κατά την γνώμη μου οι υπερβολικά πολλές business με την τσιμπημένη τιμή των 70+ ευρώ.Προβλέπω ότι και με την έλευση (???) του Κεντέρη στην γραμμή το πρόβλημα θα επιδεινωθεί. Σκεφτείτε μόνο μία παρέα 4 ατόμων με ΙΧ διαφορά στην τιμή που θα έχουν αν δεν βρίσκουν οικονομική στο HS 5 και αναγκαστούν να πάρουν business.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε την επιστολή της C-Link προς τη ΜΙΝΟΑΝ που αναφέρει με νούμερα της πώλησης πλοίων με προς τις θυγατρικές εταιρείες χωρίς ζημιές (πολύ μικρές ζημιές) ενώ οι θυγατρικές μόλις τα πούλησαν εμφάνισαν μεγάλες ζημίες στο άρθρο της EURO2DAY

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...