Mike18 Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Αν εννοούσε ο @MILTIADISΑδριατική δεν το κατάλαβα...οτι πανε 2 πλοία ουσιαστικά είναι για να γλυτώσει τα πετρέλαια του κυδων.. Αλλα οπως είδαμε και στην κίνηση το φαιστος απο χανια ποσα ατομα να πείρε;; προκαιρου που ανεβασε ο lostromos το δελτίο. Γιαυτό έκανα και το σχόλιο
Kostas18gr Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Για Αδριατική όμως δεν είναι αρκετά μικρό το γκαράζ του μποναρια ; Θα ήταν βέβαια ιδανική λύση για αντικατάσταση του Ευρώπη μιας και μαζεύει καθυστέρηση λόγο ότι πάει με 23 κόμβους . Ώστε έτσι μετά να βάλει το Ευρώπη Ηγουμενίτσα Ανκόνα με 23-24 κόμβους μπορεί να το κάνει σε 15-16 ώρες 😝😝
MILTIADIS Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 2 hours ago, Mike18 said: οτι πανε 2 πλοία ουσιαστικά είναι για να γλυτώσει τα πετρέλαια του κυδων.. Τα πετρελαια τα γλυτωνει με το 9ωρο και οχι με το να στελνει 2ο πλοιο.Αν ηταν αυτος ο λογος θα το εστελνε μερα παρα μερα μονο το Κυδων και δεν θα ειχε καθημερινη συνδεση 3 χειμωνες τωρα.Η προεκταση του Φαιστος γινεται καθαρα κ μονο για την καθημερινη εξυπηρετηση των φορτηγων και αυτο εχει ηδη εκτιμηθει απο τους μεταφορεις.
Nikos_Chania Posted June 13, 2021 Posted June 13, 2021 8 hours ago, Kostas18gr said: Για Αδριατική όμως δεν είναι αρκετά μικρό το γκαράζ του μποναρια ; Για τον λογο αυτό έσπασε το δρομολόγιο σε 2, κι αντί για 2 πλοία έχει 4. Το γκαραζ του είναι αρκετό για την γραμμή Πάτρα - Αγκώνα.
Nick the Greek Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Η σημερινή ηλεκτρονικιά έκδοση της Tradewinds φιλοξενεί ένα άρθρο για το πως οι Ιάπωνες πλοιοκτήτες ferry βλέπουν ανανεωμένο αγοραστικό ενδιαφέρον από Ευρώπη μεριά για τα πλοία τους στην ηλικιακή συνωμοταξία των 15-20 ετών, κάτι που τους σταματά από το να τα πουλήσουν για scrap. Το άρθρο μάλιστα αναφέρει χωρίς συγκεκριμένα να κατονομάζει, πως σημειώνεται πιο έντονο ενδιαφέρον για τοννάζ και από Ελλάδα μεριά. Λέει δε πως σύμφωνα με πηγές στην ελληνική ακτοπλοία, αναμένεται να δούμε ελληνικές αγορές από Ιαπωνία, έστω και σε πιο περιορισμένη κλίμακα.
Shippihs Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Έχει αρκετά καλά κομματάκια που πούλιονται ,αν ήταν άλλη εποχή θα ηταν στο Πέραμα και θα εβαζαν καμπινες τωρα
Champion Jet_2 Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Ξέρουμε κάποια ονόματα πλοίων που μπορεί να πωλούνται από Ιαπωνία;
Strofalos Posted June 24, 2021 Posted June 24, 2021 Akashia & Hamanasu σίγουρα!!! Αυτά θέλω να έρθουν..!
sarantatrio Posted June 26, 2021 Posted June 26, 2021 Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον;
Takisg Posted June 27, 2021 Posted June 27, 2021 15 hours ago, sarantatrio said: Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον; Έχει βγει εδώ & καιρό προς πώληση με τιμή περίπου 7εκ. $ (Δεν ξέρω εάν αγοράστηκε από κάποιον)
Mike18 Posted June 27, 2021 Posted June 27, 2021 Φήμες λένε οτι η Ανέκ ψάχνει να αντικαταστήσει το πρεβελης με πλοίο 20ετιας
Takisg Posted June 27, 2021 Posted June 27, 2021 (edited) Το θεωρώ δύσκολο με την οικονομική κατάσταση της εταιρίας!!! Edited June 27, 2021 by proud_ionian quote
Glykoulis Posted June 28, 2021 Posted June 28, 2021 On 6/27/2021 at 12:07 AM, sarantatrio said: Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον; Μήπως για λογαριασμό της golden star ferries?
samothrax Posted July 5, 2021 Posted July 5, 2021 Έχει ακουστεί καμιά αγορά ή ενδιαφέρον για αγορά πλοίου από την ZANTE FERRIES: Συζητούσα με κάποιον γνωστό και ήταν σίγουρος ότι έχει αγοράσει. Του λέω εγώ που φέρνω το ίντερνετ το πάνω κάτω 20 φορές την μέρα, δεν διάβασα κάτι... Παρ΄ όλα αυτά εκείνος ήταν σίγουρος γιατί έχει "έγκυρες" πηγές.......
polmyt Posted July 7, 2021 Posted July 7, 2021 Απο οσο ξερω δεν παιζει τετοιο σεναριο .Μια χαρα ειναι η Zante με αυτα που εχει
George...f Posted July 7, 2021 Posted July 7, 2021 Η αλήθεια είναι ότι ένα δίπλωμα του Σολωμου χρειάζεται. Μετά την αποχώρηση της Ventouris παίζει μπάλα μόνη της. Το Πρεβελης και το Olympus δεν τα υπολογιζω καθότι δεν πιανουν όλο τον κορμό των Δυτικών.
proud_ionian Posted July 7, 2021 Author Posted July 7, 2021 εχουν τοσο πολλη κινηση οι δυτικες, που χρειαζονται δευτερο συμβατικο σε μονιμη βαση;
Neptune Posted July 7, 2021 Posted July 7, 2021 Το καλοκαίρι θα δουλέψει, αλλά μετά 9 μήνες θα βαράει μύγες. Το χειμώνα όπως έχει γίνει η κατάσταση (δε βοηθάνε και τα δρομολόγια) η κίνηση είναι πολύ πεσμένη. Τις εποχές του Πηγάσου και του Μήλος είχες τη δυνατότητα να πας ένα ΠΣΚ στο νησί, τώρα πλέον αυτό δεν υπάρχει.
Alfa-Kampos Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Ετσι οπως τα λες ειναι.Η γραμμη εχει παει πισω στις εποχες του Ιονιον απο αποψη χρονου.Εχουν ριξει πολυ βαρος στα φορτηγα και καθυστερει ΠΟΛΥ στα λιμανια.Ετσι κ αλλιως κουραγια δεν εχει.Αυτα ειναι.Πανε τα ΣΚ.Παντος ακουγεται οτι κοιταζαν για μικρο ταχυπλοο.
samothrax Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 (edited) Αυτός που μου το είπε με <<πλήρη βεβαιότητα>>, υποστηρίζει ότι θα πάρει πλοίο για να διεκδικήσει και άλλη/-ες γραμμή/-ες εδώ στα βόρεια (πχ της Καβάλας) ώστε να υπάρχει 2ο πλοίο σε περίπτωση βλάβης του Κοραή... Edited July 9, 2021 by samothrax
Solomoslove Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Might this eventually correspond with the A.N.M.E.Z. rumour? Guess, she would be pretty suitable... But just an idea, oft course. Sorry for replying in English, friends. 6 hours ago, rafina-lines said: Όχι, δεν έκανε. Κι απ'ότι βλέπω δεν είναι και τις επόμενες μέρες....
sarantatrio Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 On 6/27/2021 at 12:07 AM, sarantatrio said: Το Venilia της Silver Ferries δείχνει να είναι δεμένο εδώ και δύο εβδομάδες στο Hakodate...Βαπόρι 20ετίας,135 μέτρων. Ακινησία ή κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον; Και το αδερφάκι του,Silver Queen,φαίνεται να αντικαταστάθηκε από νεότερο πλοίο και παραμένει στο ίδιο λιμάνι.
nomikos Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου το ξέσπασμα πολέμου μεταξύ Sea Jets και Άττικα.Η αρχή έγινε με την άγονη Σητεία Ρόδος και υπάρχει και συνέχεια.Η Sea Jet έχει μαζέψει και θα φέρει συμβατικά πολλά τα οποία όπως φαίνεται θα τα δρομολογήσει σε τακτική βάση σε γραμμές της Άττικα.Η 2η δε νομίζω να μην αντιδράσει και αυτός είναι ο λόγος που κρατάει τα ταχύπλοα και ιδίως το πολύ αξιόλογο Highspeed4
mpolo Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Με aqua star myth blue και πλοια αυτης της κατηγοριας δεν μπορει να χτυπησει την αττικα.Αν φερει κανα σοβαρο πλοιο βλεπουμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now