Jump to content
Shipfriends

Alfa-Kampos

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μακάρι έστω τώρα που ακούγεται έντονα στα νησιά για κοινοπραξία με τον Άνεμο να κάνουν μια αναδρομή στα δρομολόγια που είχε η τότε κοινοπραξία το 1997-98 (Μηλος -Πήγασος)Μήπως και σώσουν όπως και εάν μπορούν την παρτίδα με τον παρόντα ανταγωνισμό.Γιατι τα τότε πλοία είχαν ελάχιστη ταχύτητα τα 18 μιλια,και παρά το ότι δεν είχαν επάνω τους ταχύπλοα και Μινωικες είχαν σπάσει την γραμμη στα δύο.Παραδειγμα ότι Παρασκευή το Μηλος έκανε Κύθνο Σέριφο Σίφνο Φολέγανδρο,Πειραιά. και το Πήγασος Σίφνο Μήλο Κιμωλο Πειραιά, και το Σάββατο το Μηλος έκανε την Σίφνο Μήλο Κίμωλο και όλα για Σαντορίνη, και το Πήγασος Κύθνο Σέριφο Σίφνο Μήλο.ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!
  2. Και με τα δρομολόγια του Πάσχα και του καλοκαιριού τι γινεται;Και γιατί δεν βάζει μια ανακοίνωση στο δικό της site;Απλά....κανένα ενδιαφέρον.Ο ορισμός του μονοπωλίου.
  3. Τα περισσότερα τότε είχαν και κατω από το γκαράζ,σωστά.
  4. Είχε καμπίνες πολλές και κάτω από το γκαράζ...πρώτα τις έβλεπαν, και μετά οι επιβάτες και μετά τις έκλειναν.Η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα μέτρα τέτοια εκμετάλλευση χώρου δεν έχω ξαναδεί.Εαν είχε λίγο ταχύτητα παραπάνω....
  5. Η λύση για εμένα είναι πλοίο απο Λαύριο για Σέριφο-Σίφνο ,ΜΟΝΟ για αρχή.Ας κατέβαινε ένα Λαύριοτικο για αυτά τα δύο λιμάνια το καλοκαίρι...και θα βλέπατε.Το Μαρμαρι για παράδειγμα με μια κοιλιά 90 ιχ και 17 9μετρον θεωρείτε ότι δεν θα δούλευε? Καπως έτσι ξεκίνησε και η Κύθνο, και τώρα γίνεται χαμός το καλοκαίρι.Θα μου πείτε ότι ο χειμώνας είναι μεγάλος...έλα που όμως που στον κύκλο του χρόνου το ταμείο βγάζει θετικό πρόσημο. Για να μπει δευτερο συμβατικό από Πειραιά .....είναι δύσκολο.Τα δύο είναι πολλα,και το ένα λιγο.Μονο εάν είχαν κοινοπραξία θα ζούσαν...και μάλιστα καλά.Ολοι μνημονεύουν τωρα τα χρόνια Πήγασος-Μηλος.Σπασμενα τα λιμάνια στα δύο, ταχύτητες ,καλά πληρώματα.Μπορει να είμαι ρομαντικός,αλλά γνώστης της γραμμής .
  6. Ο πράκτορας της Σμύρνης υποστηρίζει ότι θα έχει πολλά γραμμικά μέτρα τα οποία μπορεί να εξυπηρετήσει το Σμύρνα μόνο του.Για να δούμε...
  7. Εγώ άκουσα ότι το Κρήτη 2 δεν έχει χαρτιά να κάνει διεθνείς πλους, ενώ το 1 εχει .Για αυτο το 1 θα ναυλώθει να διπλωσει το Σμυρνα.
  8. Και οι επιβάτες?Γιατί πρέπει κάθε φορά να το ζουν αυτό?Άς μην βάζουν τόσα ξεκοτσαριστα.Να μπαίνουν ολόκληρες με τρακτορα.Αυτός είναι ο βασικός λόγος της καθυστέρησης. Έχει γίνει κακή μόδα. Γιατί το έργο έχει συνέχεια.Οταν πάει το πλοίο να ξεφορτωσει για παράδειγμα στη Σίφνο?Ανύπαρκτο λιμανι με μηδενική υποδομή.Επιβάτες, ξεκοτσαριστα,τρακτορες, ιχ, Πάρε και άλλες καθυστερήσεις.Η γραμμή δυστυχώς ζει εποχές και χρονική διαρκεια ταξιδιού του Ιόνιο και του Κιμωλος.
  9. Συμφωνω μαζι σου,αλλα στο Horizon ειναι ακομη ποιο εντονο το προβλημα.Κ επισης μην ξεχναμε οτι στο καταστρωμα του Horizon με τον χθεσινο κρυο καιρο δεν καθεται κανεις.Ειναι πολυ μικροτερο το σκεπαστο απο του Galaxy.Κ χθες επειδη ετυχε να ειμαι μεσα στο Horizon κ το περπατησα το πλοιο ,μονο δυο ηρωικες παρεες καθοντουσαν μπροστα στο μπαρ του καταστρωματος.Αριστερα κ δεξια δεν το κουβεντιαζουμε.....ψυχη.
  10. Δυσκολες καταστασεις χθες μεσα στο HORIZON απο Σουδα.Ο κοσμος πηγαινε πανω κατω τον κεντρικο διαδρομο στο σαλονι ,χωρις να βρισκει θεση να κατσει.Ακουγες τα χειροτερα για το πλοιο.Αμετρητες ανακοινωσεις για να μην τοποθετουνται αντικειμενα στα καθισματα κ.τ.λ.Εστω κ αργα η λυση δωθηκε μερικως , οταν εκλεισε το self service κ βολευτηκαν αρκετοι σε αυτο.Απο φορτηγα λιγα.Αλλα το επανω ντεκ ολο γεματο Ι.Χ.
  11. Ετσι οπως τα λες ειναι.Η γραμμη εχει παει πισω στις εποχες του Ιονιον απο αποψη χρονου.Εχουν ριξει πολυ βαρος στα φορτηγα και καθυστερει ΠΟΛΥ στα λιμανια.Ετσι κ αλλιως κουραγια δεν εχει.Αυτα ειναι.Πανε τα ΣΚ.Παντος ακουγεται οτι κοιταζαν για μικρο ταχυπλοο.
  12. Απο τη μια πλευρα εβαζε τριαδα φορτηγα κ απο την αλλη 2 κ μια σειρα ιχ.Μπορουσε κ ειχε βαλει 3+3 σειρες φορτηγα οταν ηταν στη γραμμη της Σαντορινης,αλλα ειχε καβαλησει πληρως την λεγομενη κιτρινη ,κ δεν ανοιγαν σχεδον καθολου η πορτα του οδηγου. Μην ξεχναμε οτι οταν τον χειμωνα ειχε πεσμενη σχετικα κινηση ,δηλαδη 25 φορτηγα κ 30νταριες ιχ ,ολα φορτωνονταν με το μπροστα,χωρις οπισθεν.Μιλαω ειδικα για την γραμμη της Συρου,Τηνου,Μυκονου.Απο τα λιγα πλοια στα μετρα του.Και αδικως που εφυγε απο την Ελλαδα τοσο νωρις.Αυτο κ το Πατρα Εξπρες.
×
×
  • Create New...