Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εγω παντως θα περιμενω πρωτα να ανοιξει τα συνορα της η Γαλλια στις διηπειρωτικες μεταφορες επιβατων και μετα θα το στειλω...

Posted
1 hour ago, karavolatris said:

Αν ισχύει αυτό με το Blue Horizon τότε ποιο θα το αντικαταστήσει στην γραμμή του Ηρακλείου;

ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στο Ηρακλειο. ΕΛΥΡΟΣ κ GALAXY Χανια

Posted (edited)

Εγώ γιατί νομίζω ότι θα πάει το Έλυρος στο Ηράκλειο και ο Βενιζέλος στα Χανιά;)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Θα συμφωνήσω μαζί σου γιατι θα πάει και το Αριάδνη στο Ηράκλειο με τα χρωματα της bsf μετα την ναύλωση 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 1 month later...
Posted

Ποσοστά στο Αζόρες Εξπρές δεν έχω απλά εμένα με ''πονάει'' να το βλέπω παροπλισμένο στο Πέραμα.Αυτή τη στιγμή στο Αιγαίο κυκλοφορούν βαπόρια ίδιας ηλικίας και λιγότερων ή παρόμοιων δυνατοτήτων τα οποία θέλω απλά να τα αναφέρω.Έχουμε και λέμε. Πρωτέας, Σύμη, Ιονίς, Μακεδών, Εύβοια Σταρ, Πανόραμα,Φοίβος Κεφαλονια😘 Superferry ii .Νομίζω πως δεν είναι και λίγα.Παρομοίως υπάρχουν βαπόρια μερικά χρόνια νεότερα όπως ο Κοραής το Aqua Jewel το Αικατερίνη,το FF Andros και μερικά ακόμα.Απλά τα αναφέρω γιατί πιστεύω πως υπάρχει χώρος και υπάρχουν γραμμές για να αξιοποιηθεί το Αζόρες.

Posted

Ισχύει ότι υπάρχουν πολυ κατωτερα πλοια στην ηλικια του. Αναλογα με ποσες καμπινες και ποσα φορτηγα παιρνει μπορουμε να το καταταξουμε σε μια γραμμή. Η πιο ταιριαστή θα ηταν Δυτικές, να θυμηθούμε εποχες Μηλος Εξπρές! Αλλα ξαναλεω γραμμες που θα ταίριαζαν στο πλοιο θα ηταν απο Ραφήνα για Ικαροσαμια (και κανενα αλλο νησι πχ Συρο Μυκονο) ή Μεστα Σιγρι

Posted (edited)

ΟΚ συμφωνοι ,κυκολοφορουν μεγαλυτερης ηλικιας και χειροτερα βαπορια απο το συγκεκριμενο,αλλα αυτο δεν παει να πει οτι πρεπει να ερθει αλλο ενα υπερηλικο βαπορι.

Σκεφτειτε οτι εχουμε καταντησει να το αποδεχομαστε ολο αυτο σαν φυσιολογικο και να λεμε κριμα που δεν ταξιδευει αλλο ενα συνομιλικο.Κανονικα πλοια της ηλικιας του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και του SUPERFERRY II θα επρεπε να ειναι η εξαιρεση,ακριβως επειδη οντως τα προσεχουν οσο δεν παει και οχι ο κανονας.Ολοι εχουμε δεθει με τα πλοια εκεινης της εποχης ,αλλα με αυτη τη λογικη θα επρεπε ακομα να ταξιδευουμε με το ΑΓΓΕΛΙΚΑ και με το ΠΙΝΔΟΣ

Edited by polmyt
Posted

Η Ραφήνα έχει δυο εταιρείες με ισχυρά Brand στα τρία νησιά που τα έχουν χτίσει με τα 5 συμβατικά τους πλοία τα οποία μπορούν να σηκώσουν το capacity της γραμμής . Κι επειδή  σε αυτή την γραμμή οι περισσότεροι επιβάτες είναι επαναλαμβανόμενοι και ξέρουν πλοία, πρόσωπα και καταστάσεις, πιστεύω ότι δεν θα είχε καμία τύχη. 

Κακά τα ψέματα και οι δυο εταιρείες είναι εκεί 365 ημέρες τον χρόνο με αξιόλογα και καλοσυντηρημένα πλοία, οπότε είναι δύσκολο να βρει χώρο ένα πλοίο το οποίο δεν θα προσδώσει το κάτι παραπάνω από τα ήδη υπάρχοντα.  Και για όλα αυτά πιο πρόσφατο και πιο τρανό παράδειγμα από το περυσινό με το AQUA BLUE δεν υπάρχει.

 

Posted

Το Aqua Blue ουτε ειχε διαφημιστεί καθόλου, μπηκε στη γραμμή πολυ αθόρυβα μια μέρα και αρχισε δρομολόγια. Ουτε επισης ειχε προσφορες σε σχεση με τις εταιριες της Ραφήνας (Τρίτεκνους, αυθημερόν κλπ) και δεν εκατσε πολυ για να το μαθει ο κόσμος. Βασικα δεν διαφημιστηκε το Ικαρια Σάμος. 2ον εγω ειπα για Ικαροσαμια και Μεστα Σιγρι. Για Ανδροτηνομυκονια προφανως δεν τίθεται θεμα συζητησης σε σχεση με τον ανταγωνισμό. 

Posted (edited)

Πιστεύω πως το βαπόρι θα ταίριαζε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γραμμή στις Σποράδες.Από Βόλο κυρίως.Εκεί τα πλοία του ανταγωνισμού είναι υποδεέστερα ακόμα και το Σκιάθος που δεν έχει καλό γκαράζ.Με στόχευση στις μεταφορικές και με καλό προγραμματισμό στα δρομολόγια.Ίσως και με κάποια προέκταση προς Θεσσαλονίκη τους θερινούς μήνες προς εξυπηρέτηση των μεταφορικών.Και όλα αυτά για του χρόνου.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
  • 2 weeks later...
Posted

Μιας που είμαστε στην "γωνιά του κουτσομπόλη", τι βλέπετε να γίνεται με το Αδαμάντιος Κοραής και την ΖΑΝΤΕ θα μείνουν στη Σαμοθράκη μετά τον Οκτώβρη;

Posted (edited)

Κατά την γνώμη μου όσο πέφτει η επιδότηση δεν υπάρχει λόγος η εταιρεία να φύγει απο τη γραμμή σε αυτό συμβάλλει κι ο ιδρυματισμός της εταιρείας που εχει μάθει σε κοινοπραξίες και επιδοτήσεις!!!Το θέμα είναι εάν ενδιαφέρθουν κι άλλες εταιρείες με νεότερα πλοία!!!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Υπήρχαν τέτοιες φήμες?

Quote

Τις τελευταίες ημέρες φουντώνει η φημολογία ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία SEAJETS βρίσκεται σε συζητήσεις για την αγορά πλοίου από την SAOS FERRIES.

Την ίδια ώρα, επικοινωνήσαμε με τον Διευθυντή Marketing της Seajets κο. Δημήτρη Πανταζή, οποίος σε ερώτηση μας για το αν ισχύουν αυτές οι πληροφορίες, μας αρνήθηκε κατηγορηματικά, διαψεύδοντας ότι η SEAJETS ενδιαφέρεται να εξαγοράσει πλοίο της SAOS FERRIES.
‘’Η ακτοπλοϊκή εταιρεία SEAJETS διαψεύδει κατηγορηματικά, ότι υπάρχουν συζητησεις και ενδιαφέρον για την εξαγορά πλοίου από την ακτοπλοϊκή εταιρεία SAOS FERRIES’’.
cyclades24.gr
 
Edited by Orestis
Posted

Το σαονησος υποθετικά μιλώντας θα μπορούσε να το παρει η ζαντε και με ένα γρήγορο συμμάζεμα-ανακαινηση να το βάλει από Αλεξανδρούπολη που δεν είναι τόσο απαιτητική γραμμή να ελευθερώσει το Κοραής για δυτικές 

Posted

Έμαθα από καλη πηγή ότι εταιρία αγαπητή που εκλεισε στο παρελθόν, ότι θα ξανά ιδρυθεί και εχει σχέδια μεγάλα με καινούργια πλοια με τρομερές δυνατότητες.Δεν μπορω να πω ονομα για ευνόητους λόγους, ολα θα βγουν σιγα σιγά.

Posted

Υπάρχει μια τέτοια φήμη από το χειμώνα αλλά ομολογώ ότι κρατάω μικρό καλάθι, αν δεν δω χειροπιαστές αποδείξεις.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...