kwstasa41990 Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 Αν πιασει η γραμμη ισως συνεχιστει και το χειμωνα. Ειδομεν..
MILTIADIS Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 Εγω παντως θα περιμενω πρωτα να ανοιξει τα συνορα της η Γαλλια στις διηπειρωτικες μεταφορες επιβατων και μετα θα το στειλω...
karavolatris Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 Αν ισχύει αυτό με το Blue Horizon τότε ποιο θα το αντικαταστήσει στην γραμμή του Ηρακλείου;
gpap2006 Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 1 hour ago, karavolatris said: Αν ισχύει αυτό με το Blue Horizon τότε ποιο θα το αντικαταστήσει στην γραμμή του Ηρακλείου; ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στο Ηρακλειο. ΕΛΥΡΟΣ κ GALAXY Χανια
Agaios Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 (edited) Εγώ γιατί νομίζω ότι θα πάει το Έλυρος στο Ηράκλειο και ο Βενιζέλος στα Χανιά Edited June 21, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Mike18 Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 (edited) Θα συμφωνήσω μαζί σου γιατι θα πάει και το Αριάδνη στο Ηράκλειο με τα χρωματα της bsf μετα την ναύλωση Edited June 21, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Villandry Posted June 21, 2020 Posted June 21, 2020 Φιδεμπορας calling...😁 Δε θέλω να προσβάλλω κανέναν/καμία, ας ευθυμησουμε και λίγο.
proud_ionian Posted June 21, 2020 Author Posted June 21, 2020 συμφωνω με @harryludens & @Villandry θα ανοιξουμε τοπικ shipfriends κολοκυθια
Superferry 2 Posted June 22, 2020 Posted June 22, 2020 αλήθεια πότε επιστρέφει το Αριάδνη απο την ναύλωσή του?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 22, 2020 Posted June 22, 2020 Θεωρητικά τον Οκτώβριο τελειώνει η ναύλωση του.
nomikos Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 Ποσοστά στο Αζόρες Εξπρές δεν έχω απλά εμένα με ''πονάει'' να το βλέπω παροπλισμένο στο Πέραμα.Αυτή τη στιγμή στο Αιγαίο κυκλοφορούν βαπόρια ίδιας ηλικίας και λιγότερων ή παρόμοιων δυνατοτήτων τα οποία θέλω απλά να τα αναφέρω.Έχουμε και λέμε. Πρωτέας, Σύμη, Ιονίς, Μακεδών, Εύβοια Σταρ, Πανόραμα,Φοίβος Κεφαλονια😘 Superferry ii .Νομίζω πως δεν είναι και λίγα.Παρομοίως υπάρχουν βαπόρια μερικά χρόνια νεότερα όπως ο Κοραής το Aqua Jewel το Αικατερίνη,το FF Andros και μερικά ακόμα.Απλά τα αναφέρω γιατί πιστεύω πως υπάρχει χώρος και υπάρχουν γραμμές για να αξιοποιηθεί το Αζόρες.
togias_k Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 Ισχύει ότι υπάρχουν πολυ κατωτερα πλοια στην ηλικια του. Αναλογα με ποσες καμπινες και ποσα φορτηγα παιρνει μπορουμε να το καταταξουμε σε μια γραμμή. Η πιο ταιριαστή θα ηταν Δυτικές, να θυμηθούμε εποχες Μηλος Εξπρές! Αλλα ξαναλεω γραμμες που θα ταίριαζαν στο πλοιο θα ηταν απο Ραφήνα για Ικαροσαμια (και κανενα αλλο νησι πχ Συρο Μυκονο) ή Μεστα Σιγρι
polmyt Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 (edited) ΟΚ συμφωνοι ,κυκολοφορουν μεγαλυτερης ηλικιας και χειροτερα βαπορια απο το συγκεκριμενο,αλλα αυτο δεν παει να πει οτι πρεπει να ερθει αλλο ενα υπερηλικο βαπορι. Σκεφτειτε οτι εχουμε καταντησει να το αποδεχομαστε ολο αυτο σαν φυσιολογικο και να λεμε κριμα που δεν ταξιδευει αλλο ενα συνομιλικο.Κανονικα πλοια της ηλικιας του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και του SUPERFERRY II θα επρεπε να ειναι η εξαιρεση,ακριβως επειδη οντως τα προσεχουν οσο δεν παει και οχι ο κανονας.Ολοι εχουμε δεθει με τα πλοια εκεινης της εποχης ,αλλα με αυτη τη λογικη θα επρεπε ακομα να ταξιδευουμε με το ΑΓΓΕΛΙΚΑ και με το ΠΙΝΔΟΣ Edited July 30, 2020 by polmyt
Annivas Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 Η Ραφήνα έχει δυο εταιρείες με ισχυρά Brand στα τρία νησιά που τα έχουν χτίσει με τα 5 συμβατικά τους πλοία τα οποία μπορούν να σηκώσουν το capacity της γραμμής . Κι επειδή σε αυτή την γραμμή οι περισσότεροι επιβάτες είναι επαναλαμβανόμενοι και ξέρουν πλοία, πρόσωπα και καταστάσεις, πιστεύω ότι δεν θα είχε καμία τύχη. Κακά τα ψέματα και οι δυο εταιρείες είναι εκεί 365 ημέρες τον χρόνο με αξιόλογα και καλοσυντηρημένα πλοία, οπότε είναι δύσκολο να βρει χώρο ένα πλοίο το οποίο δεν θα προσδώσει το κάτι παραπάνω από τα ήδη υπάρχοντα. Και για όλα αυτά πιο πρόσφατο και πιο τρανό παράδειγμα από το περυσινό με το AQUA BLUE δεν υπάρχει.
togias_k Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 Το Aqua Blue ουτε ειχε διαφημιστεί καθόλου, μπηκε στη γραμμή πολυ αθόρυβα μια μέρα και αρχισε δρομολόγια. Ουτε επισης ειχε προσφορες σε σχεση με τις εταιριες της Ραφήνας (Τρίτεκνους, αυθημερόν κλπ) και δεν εκατσε πολυ για να το μαθει ο κόσμος. Βασικα δεν διαφημιστηκε το Ικαρια Σάμος. 2ον εγω ειπα για Ικαροσαμια και Μεστα Σιγρι. Για Ανδροτηνομυκονια προφανως δεν τίθεται θεμα συζητησης σε σχεση με τον ανταγωνισμό.
nomikos Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 (edited) Πιστεύω πως το βαπόρι θα ταίριαζε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γραμμή στις Σποράδες.Από Βόλο κυρίως.Εκεί τα πλοία του ανταγωνισμού είναι υποδεέστερα ακόμα και το Σκιάθος που δεν έχει καλό γκαράζ.Με στόχευση στις μεταφορικές και με καλό προγραμματισμό στα δρομολόγια.Ίσως και με κάποια προέκταση προς Θεσσαλονίκη τους θερινούς μήνες προς εξυπηρέτηση των μεταφορικών.Και όλα αυτά για του χρόνου. Edited July 30, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
samothrax Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 Μιας που είμαστε στην "γωνιά του κουτσομπόλη", τι βλέπετε να γίνεται με το Αδαμάντιος Κοραής και την ΖΑΝΤΕ θα μείνουν στη Σαμοθράκη μετά τον Οκτώβρη;
Takisg Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) Κατά την γνώμη μου όσο πέφτει η επιδότηση δεν υπάρχει λόγος η εταιρεία να φύγει απο τη γραμμή σε αυτό συμβάλλει κι ο ιδρυματισμός της εταιρείας που εχει μάθει σε κοινοπραξίες και επιδοτήσεις!!!Το θέμα είναι εάν ενδιαφέρθουν κι άλλες εταιρείες με νεότερα πλοία!!! Edited August 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Orestis Posted August 13, 2020 Posted August 13, 2020 (edited) Υπήρχαν τέτοιες φήμες? Quote Τις τελευταίες ημέρες φουντώνει η φημολογία ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία SEAJETS βρίσκεται σε συζητήσεις για την αγορά πλοίου από την SAOS FERRIES. Την ίδια ώρα, επικοινωνήσαμε με τον Διευθυντή Marketing της Seajets κο. Δημήτρη Πανταζή, οποίος σε ερώτηση μας για το αν ισχύουν αυτές οι πληροφορίες, μας αρνήθηκε κατηγορηματικά, διαψεύδοντας ότι η SEAJETS ενδιαφέρεται να εξαγοράσει πλοίο της SAOS FERRIES. ‘’Η ακτοπλοϊκή εταιρεία SEAJETS διαψεύδει κατηγορηματικά, ότι υπάρχουν συζητησεις και ενδιαφέρον για την εξαγορά πλοίου από την ακτοπλοϊκή εταιρεία SAOS FERRIES’’. cyclades24.gr Edited August 13, 2020 by Orestis
Shippihs Posted August 13, 2020 Posted August 13, 2020 Το σαονησος υποθετικά μιλώντας θα μπορούσε να το παρει η ζαντε και με ένα γρήγορο συμμάζεμα-ανακαινηση να το βάλει από Αλεξανδρούπολη που δεν είναι τόσο απαιτητική γραμμή να ελευθερώσει το Κοραής για δυτικές
Lord Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Έμαθα από καλη πηγή ότι εταιρία αγαπητή που εκλεισε στο παρελθόν, ότι θα ξανά ιδρυθεί και εχει σχέδια μεγάλα με καινούργια πλοια με τρομερές δυνατότητες.Δεν μπορω να πω ονομα για ευνόητους λόγους, ολα θα βγουν σιγα σιγά.
Nick the Greek Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Υπάρχει μια τέτοια φήμη από το χειμώνα αλλά ομολογώ ότι κρατάω μικρό καλάθι, αν δεν δω χειροπιαστές αποδείξεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now