polmyt Posted January 19, 2022 Posted January 19, 2022 (edited) Μιας και το συγκρινουμε παντως με το Ακτιο -Πρεβεζα να πουμε οτι εκει δεν μακροημερευσαν οι παντοφλες. Και εδω που τα λεμε για 1.5 ευρω διαφορα στο εισιτηριο γιατι να παρεις την παντοφλα.Στο Ριο η διαφορα ειναι 6-7 ευρω και με πολυ μεγαλυτερη κινηση φορτηγων Edited January 19, 2022 by polmyt
nomikos Posted January 19, 2022 Posted January 19, 2022 Αυτό που πολύ σωστά γράφετε είναι η μία όψη του νομίσματος.Η άλλη όψη ειναι πως θα χάσουν εκατοντάδες εργαζόμενοι τις δουλειές τους και θα μαραζώνει η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.Κακά τα ψέμματα το όλο θαύμα με τις ναυπηγήσεις παντοφλών στην Ελλάδα εδώ και μερικές δεκαετίες οφείλεται στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Εγώ είμαι κατά της κατασκευής της υπόγειας σύραγγας και κατά των εργολάβων.
hayabusagr Posted January 19, 2022 Posted January 19, 2022 και τις παντόφλες πάντως εργολάβοι τις φτιάχνουν Λίγη λογική χρειάζεται και η λύση είναι στη μέση. Χώρος υπάρχει για όλους κατά τη γνώμη μου. Όπως ακριβώς και στο Ριο, το ίδιο θα γίνει και εδώ και θα λειτουργήσει και ο ανταγωνισμός υπέρ του κόσμου που πηγαινοέρχεται.
Nikos_Chania Posted February 27, 2022 Posted February 27, 2022 (edited) 30 minutes ago, Nikos_Chania said: Η μεν κοινοπραξία έκοψε 1 κυκλικό δρομολόγιο αυτό το ΣΚ, οι δε Μινωικές σταθερά 2 προσεγγίσεις στα Χανιά κομμένες μέχρι τέλη Μάρτη. Θα μπορούσαμε να τις δικαιολογήσουμε ως προσπάθεια των εταιρειών να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα για να μην προχωρήσουν σε αυξήσεις ναύλων λόγω της ανόδου των τιμών πετρελαίου; Η Levante αύξησε τις τιμές των ναύλων. Ενδεικτικά στο Κυλλήνη-Ζάκυνθος ο επιβάτης 10,30 από 9,50 και το ΙΧ 38,40 από 37,00. Edited February 27, 2022 by Nikos_Chania
togias_k Posted February 27, 2022 Posted February 27, 2022 Και στη γραμμή Αγ. Μαρινας- Ν. Στυρων έχουμε αυξήσεις. Ο επιβάτης από 4,20 στα 4,50 κ το ΙΧ από 16,00 στα 18,00
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 7, 2022 Posted March 7, 2022 Δεν πρόλαβα καλά-καλά που έμαθα οτι επίκεινται οι νέες αυξήσεις για την Μπλου σταρ και ηδη έχουν περαστεί οι νέες αυξημένες τιμές απο 2/5 10% και στους επιβάτες και στα οχήματα. Πρόκειται για την τρίτη κατα σειρά σε διάστημα λιγότερο απο ένα χρόνο (Ιούνιος/Νοέμβριος/Μάιος). Εξαιρείται για μιά ακόμα φορά η προστατευόμενη απο την επιτροπή ανταγωνισμού γραμμή Χίου - Μυτιλήνης και απλά δίνω ένα παράδειγμα της παραφροσύνης που επικρατεί : Τιμή καταστρώματος Πειραιάς/Χίος 39€ - Πειραιάς/Σάμος 62,50 !!!!!!!! Δεν έχω δεί τις γραμμές της Κρήτης, αλλά εκει ούτως η' άλλως υπάρχει ανταγωνισμός, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θέμα.
Superfast VI Posted March 10, 2022 Posted March 10, 2022 Από 1/4 φαίνεται ότι υπάρχει νέα αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων στη γραμμή της Ραφήνας. Η Golden και η Fast συμπλεουν με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής: Άνδρος 23, Τήνος 32 και Μύκονος 35 ευρώ. Ενδεικτικά το ιχ για Τήνο πάει στα 63. Ενδιαφέρον έχει ότι η Seajets με το Super Star δίνει χαμηλότερους ναύλους. Έτσι έχουμε Άνδρο 20.5, Τήνο 29 και Μύκονο 31. Μένει να δούμε αν θα μείνει εκεί το πράγμα ή θα τσιμπήσουμε κι άλλο μέχρι το καλοκαίρι.
togias_k Posted March 10, 2022 Posted March 10, 2022 Νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα να επέμβει το κράτος. Δεν γίνεται να θες πλέον μια περιουσια για να μετακινηθεις στα νησιά. Και δεν κατηγορώ τις εταιρείες (δεν γνωρίζω αν θα πρεπε) αλλά το κράτος πρεπει να βοηθήσει την κατάσταση.
Nikos_Chania Posted March 10, 2022 Posted March 10, 2022 Ε ναι, πρέπει να παρέμβει παντού το κράτος. Το κράτος έχει τεράστιες ευθύνες, αλλά δεν γίνεται να παρεμβαίνει παντού και είναι λογικό. Δεν μπορεί να γυρίσει να πει μην ανεβασεις τιμές. Ήδη έχει επέμβει στους νησιώτες με το μεταφορικό ισοδύναμο. Το κράτος πρέπει να επέμβει εκεί που μπορεί και έχει ήδη κάνει εγκληματικά λάθη, δηλαδή στην ενέργεια. Στα καύσιμα ουτε εχει περιθώρια επέμβασης ούτε έχει πολλές εναλλακτικές. ΘΑ είχε, αν δεν πετούσε λεφτά πέρυσι σε ταχύπλοα που καίγανε τα κέρατά τους και κόβανε βόλτα άδεια στο Αιγαίο. Επίσης, εδώ και χρόνια μιλάμε για ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους. Ένα σύστημα όπου εταιρείες θα υποχρεούνται σε δήλωση των τιμολογιακών πολιτικών τους έτσι ώστε να ξέρει το κράτος (και οι πολίτες) την εξέλιξη των τιμών, τις διακυμάνσεις και τα ποσοστά κέρδους των εταιρειών. Διότι τώρα που το vlsfo πήγε 1200 και τα εισιτήρια πήραν 10% πάνω (15% στον καθαρό ναύλο περίπου), όταν το vlsfo πέσει ξανά στα 500 με 600, να πέσουν τα εισιτήρια ξανά. Όσα χρόνια με θυμάμαι, μείωση στις τιμές ΔΕΝ έχει γίνει μετά από κάποια αύξηση λόγω αύξησης τιμών καυσίμων, και σε αυτό ναι, έχει λόγο ΚΑΙ το επίσημο κράτος. Μην περιμένετε τίποτα όμως. Η Ελλάδα παραμένει ένα κράτος αυθαιρεσίας, μίζας και ρεμούλας. Ο καθένας θα κάνει ότι γουστάρει, θα φορτώνει τα βάρη στους αδύναμους και οι αδύναμοι θα ξεσκίζονται για την επιβίωση, θα παλεύουν για τα βασικά και θα καταλήγουν να αναρωτιούνται τελικά γιατί ζουν. 3 hours ago, Superfast VI said: Ενδιαφέρον έχει ότι η Seajets με το Super Star δίνει χαμηλότερους ναύλους. Έτσι έχουμε Άνδρο 20.5, Τήνο 29 και Μύκονο 31. Μένει να δούμε αν θα μείνει εκεί το πράγμα ή θα τσιμπήσουμε κι άλλο μέχρι το καλοκαίρι. Ε ναι, έφαγε καλά πέρυσι με τον covid, έχει περιθώρια να χτυπήσει χαμηλές τιμές.
Captain_Nionios Posted March 10, 2022 Posted March 10, 2022 On 10/19/2021 at 9:43 AM, Captain_Nionios said: Η Blue Star για Νάξο μέχρι τέλη Μαΐου το είχε 34 ευρώ. Εκεί στον Ιούνιο το πήγε 37. Από Νοέμβριο θα πάει στα 39.5. Σε ένα 5μηνο από 34 στα 39.5!!! Νομίζω είναι υπερβολική αύξηση για την παρούσα τιμή καυσίμων, που για αρκετά χρόνια κατά το παρελθόν, πριν το 2015, ήταν σχεδόν κανόνας... Επίσης όταν και αν κάποτε πέσουν τα καύσιμα η τιμή μάλλον θα παραμείνει εκεί.Τουλάχιστον αυτό ήταν το δεδομένο του παρελθόντος. Ότι ανέβαινε δεν έπεφτε, εκτός αν μειωνόταν κάποιος φόρος. On 3/7/2022 at 9:45 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Δεν πρόλαβα καλά-καλά που έμαθα οτι επίκεινται οι νέες αυξήσεις για την Μπλου σταρ και ηδη έχουν περαστεί οι νέες αυξημένες τιμές απο 2/5 10% και στους επιβάτες και στα οχήματα. Πρόκειται για την τρίτη κατα σειρά σε διάστημα λιγότερο απο ένα χρόνο (Ιούνιος/Νοέμβριος/Μάιος). Εξαιρείται για μιά ακόμα φορά η προστατευόμενη απο την επιτροπή ανταγωνισμού γραμμή Χίου - Μυτιλήνης και απλά δίνω ένα παράδειγμα της παραφροσύνης που επικρατεί : Τιμή καταστρώματος Πειραιάς/Χίος 39€ - Πειραιάς/Σάμος 62,50 !!!!!!!! Δεν έχω δεί τις γραμμές της Κρήτης, αλλά εκει ούτως η' άλλως υπάρχει ανταγωνισμός, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. Blue Star για Νάξο. Μάιο 2021: 34 Ιούνιο 2021: 37 Νοέμβριο 2021: 39.5 Μάρτιο 2022: 43.5 Ειμαι μη ρεαλιστης και εκτος πραγματικοτητας που αυτη η τελευταια αυξηση, ειδικα μετα απο τις δυο πολυ σημαντικες τους προηγουμενους μηνες, μου φαινεται αδιανοητη; Δεν μπορουσε να αποφευχθει με μειωση ταχυτητων; Θα αφαιρεθει μολις οι τιμες των καυσιμων ομαλοποιηθουν;
margaritis24 Posted March 12, 2022 Posted March 12, 2022 (edited) Παντως για τα λεμε ολα κοιτωντας κ την Aegean Airlines απο 4 Μαιου που περνουν αυξηση τα blue star εχει το πιο οικονομικο εισητηριο για Ναξο στα 78.99 μεχρι 92.99 αναλογα τη μερα κ ωρα μιας κ ο ανταγωνιστης ειναι το αεροπλανο για τα νησια μας Edited March 12, 2022 by margaritis24
Nikos_Chania Posted March 12, 2022 Posted March 12, 2022 Και με 64 βρίσκεις για Νάξο με skyexpress. Ξεκάθαρα συμφέρει το αεροπλάνο ακόμα και με τα 75 ευρώ, σε όρους vfm. Αν μιλάμε σε απόλυτες τιμές, φυσικά δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα συμφέρει το πλοιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2022 Posted March 13, 2022 Η κοινοπραξία του Σαρωνικού αυξάνει από αύριο τις τιμές των εισιτηρίων της λόγω της μεγάλης αύξησης στα καύσιμα. Για Αίγινα το ατομικό εισιτήριο από 9.50€ σε 10.50€ και το ΙΧ από 25.00€ σε 29.00€. Για Αγκίστρι το ατομικό εισιτήριο από 11.50€ σε 12.50€ και το ΙΧ από 29.50€ σε 32.00€. Για Μέθανα το ατομικό εισιτήριο από 12.30€ σε 13.50€ και το ΙΧ από 31.00€ σε 34.00€. Για Πόρο το ατομικό εισιτήριο από 14.00€ σε 15.50€ και το ΙΧ από 32.00€ σε 35.00€.
manch84 Posted March 13, 2022 Posted March 13, 2022 τσάμπα πράμα..... πάρε, πάρε, πάρε μην σπρώχνεστε, όλοι θα πάρετε. Ελπίζω μόνο - όταν και εάν - ξανά παίσουν οι τιμές στα καύσιμα, να αλλάξουν και οι τιμές στα εισιτήρια. Ούτε Μύκονος δεν φτάνει την Αιγενα πια!
Troul Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 On 3/7/2022 at 9:45 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Δεν έχω δεί τις γραμμές της Κρήτης, αλλά εκει ούτως η' άλλως υπάρχει ανταγωνισμός, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. Μια χαρά αυξήσεις έχουμε και στην Κρήτη πλέον. Συγκεκριμένα, από 18 Μάρτη όσον αφορά την κοινοπραξία, το εισιτήριο για Χανιά τσιμπάει 4 ευρώ και πάει από τα 40 στα 44 το κατάστρωμα, ενώ για το Ηράκλειο η αύξηση είναι 3 ευρώ(30->33) Για τις Μινωικές αυτό που βλέπω είναι ότι το κατάστρωμα για Χανιά έχει πάρει ήδη 2 ευρώ πάνω(40->42), ενώ στα 42 ευρώ είναι και για το Ηράκλειο, χωρίς όμως να ξέρω αν και εκεί έχει πάρει αύξηση.
Nikos_Chania Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 Γενικότερα τα ναύλα της Blue Star Ferries (συμπεριλαμβανομένης της Κρήτης) πήραν 10% πάνω.
gtogias Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 300 ντόλαρς κάτω το ακριβό πετρέλαιο στον Πειραιά, όπως και το MGO, δε βλέπω "ευαισθησία" στις ακτοπλοϊκές να χαμηλώσουν την τιμή του εισιτηρίου. Τι, όχι;
Lord Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα με τις τιμες ειναι κωμικοτραγικο, άμεσα ανεβαίνουν οι τιμες στην παραμικρή αύξηση ενώ σφυρίζουν αδιάφορα φυσικά όταν αρχίζει η πτώση χωρίς να διαμορφωθεί η τιμη ανάλογα. Εισαγγελέας πρέπει επιτέλους να παρέμβει μπας και παιχτεί το έργο αλλιως.
MILTIADIS Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 3 hours ago, gtogias said: 300 ντόλαρς κάτω το ακριβό πετρέλαιο στον Πειραιά, όπως και το MGO, δε βλέπω "ευαισθησία" στις ακτοπλοϊκές να χαμηλώσουν την τιμή του εισιτηρίου. Τι, όχι; Για 2 μερες μονο επεσε το πετρελαιο και σημερα το ναυτιλιακο ειχε 80% αυξηση σε σχεση με χθες αγγιζοντας παλι το χιλιαρικο. Υπομονη λοιπον γιατι ο δρομος θα ειναι μακρυς.
gtogias Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 OK, όχι 316 ντόλαρς, αλλά μόλις 236. Και πάλι δεν είδα κάποια κίνηση. Η "ευαισθησία" παραμένει επιλεκτική. Εμείς κάνουμε υπομονή, αυτοί είναι ασυγκράτητοι..
Mike18 Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 (edited) Ο Όμιλος Grimaldi ανακοίνωσε νέους επίναυλους από τον Απρίλιο Edited March 26, 2022 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 Να κάνουμε μια σύγκριση τιμών στη γραμμή Βόλο Σκιάθο για ένα επιβάτη και ένα ΙΧ Quote Εξπρές Σκιάθος 32,00€ ο επιβάτης και 103,00€ το ΙΧ. Σύνολο 135,00€ Σποράδες Σταρ έχει 30,70€ ο επιβάτης και 79,50€ το ΙΧ. Σύνολο 110,20€ Πρωτεύς έχει 24,50€ ο επιβάτης και 69,00€ το ΙΧ. Σύνολο 93,50€ Η Attica Group θέλει σχεδόν τα ίδια λεφτά για να πάει κάποιος από το Βόλο στη Σκιάθο (2,5 ωρες ταξιδι) σε σύγκριση από το Πειραιά με τη Μυτιλήνη (12 ωρες ταξιδι)!! Για Μυτιλήνη έχει 43,50€ ο επιβάτες, 98,00€ το ΙΧ, δηλαδή σύνολο 141,50€
Champion Jet_2 Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 Πειραιάς Σαντορίνη με το Champion 2 την άλλη εβδομάδα 84.80Ε στην Οικονομική Μύκονος Σαντορίνη 89.20Ε στην Οικονομική Ηράκλειο Σαντορίνη με το Power Jet 89.70 Εξωπραγματικές τιμές.Το MGO έχει φτάσει στα 1100 ο τόνος...
togias_k Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 Ναι γιατί πριν τα 1100 ο Ηλιόπουλος μοίραζε τσάμπα εισητήρια... ΥΓ 103,00€ το ΙΧ για Σκιάθο;;;
hayabusagr Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 (edited) Το 2018 δεν ήταν που πηγαινοερχόταν όλος ο ντουνιάς με 5-10 ευρώ ; Edited April 8, 2022 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now