Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

η κατασταση με τα εισιτηρια εχει ξεφυγει.ειδικα στις κυκλαδες ειναι κοροιδια.αλλα ο κοσμος μετα τα 2 χρονια στερησης εγκλεισμου απειλων εμβολιου κλπ εχει αναγκη να  ταξιδεψει. να παει στα νησια να κανει διακοπες και αυτο εκμεταλευτηκαν οι ετερειες και τους αλλαξανε τα φωτα στις τιμες.το πετρελαιο εδω και 10 μερες πεφτει η τιμες των εισητηριων δεν αλλαζουν ομως γιατι.

Edited by manos75
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την απάντηση την έχει δώσει ο φίλος @Orestis  και την παραθέτω κάτωθι:

On 7/8/2022 at 8:46 PM, Orestis said:

Αυτό θα συνέβαινε εάν οι εταιρείες είχαν μετακυλήσει το σύνολο της επίπτωσης των αυξημένων τιμών στις τιμές των εισιτηρίων κάτι που, όσο και αν σε κάποιους φαίνεται παράξενο, δεν ισχύει. Επιπλέον πρέπει να υπολογίζουμε και την τεράστια διαφορά ισοτιμίας που επηρεάζει επιπλέον τις τελικές τιμές (από 1,18 τέτοια περίοδο πέρσι σε 1,02)

Το ότι τα εισιτήρια έχουν δυσβάσταχτο κόστος για το πορτοφόλι του μέσου Έλληνα είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο, αλλά από την άλλη οι τιμές καυσίμων μπορεί να έπεσαν τις τελευταίες ημέρες αλλά παραμένουν σε εξαιρετικά υψηλά νούμερα και με την ισοτιμία $ /Ε να παραμένει αγκιστρωμένη στο 1,02 επηρεάζει το τελικό κόστος στην προμήθειά τους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το πρώτο που συμπεραίνω είναι ότι τα νησιά αυτά εκεί κάτω τα έχουν ξεσκίσει (για να μην χρησιμοποιήσω κάνα βαρύτερο ρήμα) φέτος ακτοπλοϊκά!!! Πραγματικά αναρωτιέμαι αν δεν ήταν και ο Γεραπετρίτης Καρπάθιος τι στα κομμάτια θα είχαν πάθει χειρότερο..! Το δεύτερο είναι πως ο Ηλιόπουλος έχει ξεφύγει στα κοστολόγιά του. Κάτω από 20€ εισητήριο δεν έχει ακόμα και αν κάνεις διαδρομή 10μιλίων. Τρίτον πως το κράτος πρέπει να ξυπνήσει επιτέλους, μιας και υπάρχουν εμφανή σημάδια κερδοσκοπίας σε πολλές γραμμές. Είτε πιάσεις τις Μινωικές και την κοστολόγηση του Πειραιάς-Μήλος&Πειραιάς-Ηράκλειο, είτε τον Ηλιόπουλο στο Ίος-Σαντορίνη, είτε σε ένα σωρό γραμμές, κοστολογούν τα εισιτήρια λες και απευθύνονται σε ουρακοτάγκους. Είπαμε, η ανάπτυξη στα νησιά συνεπάγεται πως ωφελείται η τοπική οικονομία πρώτα-πρώτα και όχι τα λογιστήρια των πλοίων. Τέλος γκρινιάζουν που ο κόσμος ταξιδεύει πλέον με τα αεροπλάνα. Παιδιά, κανονίστε μην αρχίσει ο κόσμος και κάνει και το Πειραιας-Σύρος με το αεροπλάνο. Εκεί το πάτε. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Και οι δύο πλευρές έχουν δίκιο. Μήπως σε διάφορα νησιά από εκεί που πέρυσι ζητούσαν 50, φέτος δε ζητάνε 250? Σήμερα έμαθα πως σε ένα εστιατόριο που έφαγα επάνω σε ένα βουνό της Λευκάδας πέρυσι, από εκεί που τότε είχαμε πληρώσει EUR 25 το κεφάλι, φέτος ζητάνε ελάχιστη κατανάλωση EUR 90 το άτομο. Δεν έχει πάει 300% επάνω η τιμή του μοσχαριού.. Απλά σε ικανή μερίδα επιχειρηματιών υπάρχει η λογική του αρπακτικού.

 

Γι αυτό και εκεί θα έπρεπε να είναι το Κράτος για να προστατέψει τον κόσμο από τέτοια φαινόμενα. Λέμε τώρα. Τη λύση την έχω ξαναπεί, bunker adjustment factor και όσον αφορά τις νομισματικές μεταβολές, currency adjustment factor. Απλά Excelάκια είναι από τη στιγμή που συμφωνηθούν οι παράμετροι. Και εξασφαλίζουν δίκαιη κατανομή του βάρους, αλλά και σιγουρεύουν πως όπως θα μοιραστούν τα βάρη, έτσι θα μοιραστούν και τα ωφέλη. Αν υπήρχαν Αρχές, θα μπορούσε εύκολα να εφαρμοστεί.

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2022 at 3:40 PM, Nick the Greek said:

Eισιτήριο οικονομικής Μύκονος – Πειραιάς στα EUR 66.

Ακριβώς την ίδια τιμή πάντως έχει και το super express για ραφήνα που διαρκεί 1 ώρα λιγότερο.

Για Σύρο παρατηρώ ότι το εισιτήριο έχει 56 ευρώ ενώ πέρσι που είχα ταξιδέψει μαζί του κόστιζε 39 ευρώ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Το καλοκαίρι η ΖΑΝΤΕ με τον Διονύσιο Σολωμό , για να στείλεις ένα ασυνόδευτο αυτοκίνητο από Σαντορίνη -Πειραιά σου ζητούσε 158 ευρώ!!
Λες δεν βαριέσαι καλοκαίρι είναι καταλαβαίνω ή τέλος πάντων προσπαθώ να καταλάβω... Αλλά μπήκε χειμώνας και εξακολουθεί να ζητάει αυτό το απίστευτο ποσόν..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 6/22/2022 at 12:22 AM, Captain_Nionios said:

Blue Star για Νάξο.

Μάιο 2021: 34
Ιούνιο 2021: 37
Νοέμβριο 2021: 39.5
Μάρτιο 2022: 43.5
Ιούνιο 2022: 48
Ιούλιο 2022: 51.5

Επί πολύ καιρό τους τελευταίους μήνες το βαρέλι ήταν στα 82 δολάρια με ισοτιμία ευρώ/δολαρίου 1.05, δηλαδή τεράστια διαφορά προς τα κάτω σε σχέση με το καλοκαίρι του 2022.

Τις τελευταίες μέρες είναι στα 74 δολάρια το βαρέλι με ισοτιμία ευρώ/δολαρίου 1.07, δηλαδή ακόμα καλύτερα και σχεδόν όσο ήταν οι νόρμαλ μέσες τιμές μέχρι το φθινόπωρο του 2021.

Το Πειραιάς - Νάξος παραμένει 51.5 ευρώ από 34 το Μάιο του 2021...

Τι θα γίνει, για πόσο θα συνεχιστεί αυτό; 

Να σεβαστούμε ότι η κρατική παρεμβατικότητα-περιορισμός είναι κάτι που γενικά δε θέλουμε. Όμως κάπου πρέπει να μπει με κάποιο τρόπο ένα όριο γιατί το έχουν παρατραβήξει.

Όλο αυτό το διάστημα δεν έχω δει ούτε ένα ρεπορτάζ, που να αναφέρει στοιχειωδώς ποσοστιαίες αυξήσεις τιμών εισιτηρίων σε σχέση με το 2021 ακόμα και μετά την πτώση των καυσίμων...

Τέλος οι επιχειρηματίες των νησιών που έχω μιλήσει, με δωμάτια, αυτοκίνητα ή στο χώρο της εστίασης, οι περισσότεροι είναι πολύ χαλαροί. Δεν δείχνει να τους ανησυχεί η τεράστια ποσοστιαία αύξηση των μεταφορών. Σου απαντούν ότι υπάρχει γενικά ακρίβεια, ψηλά τα καύσιμα τι να κάνουν και οι ακτοπλοϊκές, χωρίς βέβαια τεκμηρίωση... Σα να σου λένε εμμέσως, "τι γκρινιάζεις τώρα, δωσ'τα και μη ρωτάς πολλά"...

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Captain_Nionios said:

 

Τέλος οι επιχειρηματίες των νησιών που έχω μιλήσει, με δωμάτια, αυτοκίνητα ή στο χώρο της εστίασης, οι περισσότεροι είναι πολύ χαλαροί. Δεν δείχνει να τους ανησυχεί η τεράστια ποσοστιαία αύξηση των μεταφορών. Σου απαντούν ότι υπάρχει γενικά ακρίβεια, ψηλά τα καύσιμα τι να κάνουν και οι ακτοπλοϊκές, χωρίς βέβαια τεκμηρίωση... Σα να σου λένε εμμέσως, "τι γκρινιάζεις τώρα, δωσ'τα και μη ρωτάς πολλά"...

Ποιός να μιλήσει, ποιός να διαμαρτυρηθεί ; Απαντες σε ένα απόλυτο λήθαργο !!!

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, hayabusagr said:

Ξεκίνησε σήμερα πριν λίγη ώρα το πρώτο του δρομολόγιο για τη φετινή σεζόν 

Αυξημένες οι τιμές του Speed Cat I σε σχέση με πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

On 3/21/2023 at 12:37 AM, Captain_Nionios said:

οι επιχειρηματίες των νησιών που έχω μιλήσει, με δωμάτια, αυτοκίνητα ή στο χώρο της εστίασης, οι περισσότεροι είναι πολύ χαλαροί. Δεν δείχνει να τους ανησυχεί η τεράστια ποσοστιαία αύξηση των μεταφορών. Σου απαντούν ότι υπάρχει γενικά ακρίβεια, ψηλά τα καύσιμα τι να κάνουν και οι ακτοπλοϊκές, χωρίς βέβαια τεκμηρίωση... Σα να σου λένε εμμέσως, "τι γκρινιάζεις τώρα, δωσ'τα και μη ρωτάς πολλά"...

Γιατί, έχει πεσει μήπως η κίνηση και δεν το ξέρουμε; Τουναντίον έχει ανέβει σημαντικά. 

Για Νάξο, η αύξηση του εισιτηρίου από τον Μαιο του 2021 είναι κατά 50% με τις τιμές του πετρελαιου να είναι ίδιες νε τότε. Χρυσωρυχείο θα γίνει η Blue Star και η κάθε Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

On 3/21/2023 at 12:37 AM, Captain_Nionios said:

Το Πειραιάς - Νάξος παραμένει 51.5 ευρώ από 34 το Μάιο του 2021...

Τι θα γίνει, για πόσο θα συνεχιστεί αυτό; 

Δυστυχώς όλοι αυτοί περιμένουν στην γωνία για την οποιαδήποτε κρίση ''που έρχεται''(είτε αυτή είναι τεχνητή, είτε δεν είναι) για να έχουν την δικαιολογία να ανεβάσουν τις τιμές. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί (οι επιχειρηματίες), βρίσκουν και τα κάνουν. Το θέμα είναι τι κάνουν οι ρυθμιστικές και εποπτικές αρχές και κατ΄ επέκταση το κράτος. Αυτές από την στιγμή που υπάρχει μονοπώλιο ή ολιγοπώλιο (που λειτουργεί ως καρτέλ) πρέπει και επιβάλλεται να έχουν ελεγκτικό ρόλο.

Link to comment
Share on other sites

Η Attica έχει βάλει το FC 6 στα 48 ευρώ για Σπέτσες, την ώρα που τα υπόλοιπα πλοία της είναι στα 54 ευρώ για τον ίδιο προορισμό. Που οφείλεται αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα επίσημα σάιτ των εταιρειών... Για τον μήνα Αύγουστο, το SC I έχει 52 ευρώ η οικονομική, το FC 6 48 ευρώ η οικονομική και τα AERO με το FC 4 54 ευρώ η οικονομική.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κοίταζα για τις τιμές αυτής της περιόδου. Επειδή το δρομολόγιο του FC6 είναι το γαλαταδικο, δηλαδή πιάνει Πόρο Ύδρα Ερμιόνη Σπέτσες Πόρτο Χέλι και λόγω της μικρότερης ταχύτητας από όλα τα ταχύπλοα του Σαρωνικού, ίσως να ήθελαν να προσφέρουν μια πιο ανταγωνιστική τιμή στον Πόρο, Ύδρα Σπέτσες σε σχέση με την Alpha Lines.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ τα είδα αλλά είχα την εντύπωση ότι οι μειώσεις έγιναν εξαιτίας πτώσης της τιμής του πετρελαίου !

Το Flying cat 6 κάνει Island hoping και τον ανταγωνισμό τον κάνουν κυρίως  οι πλοιαρχοι και όχι τόσο  οι τιμές.

  Άλλο να φτάνεις στεριά και να μπορείς να φέρεις εις πέρας το πιο απαιτητικό project και άλλο να παραπατάς ( με το ίδιο πλοιο/ για να μη πω ότι μπορεί να ταξιδεύεις πολύ καλύτερα με πιο παλιό πλοίο) 

Οι τιμές βέβαια σε όλη αυτή την ακρίβεια είναι ανακουφιστικο που έπεσαν  ... 98 ευρώ για Σπέτσες παλεύονται! 110 πολλά ήταν! Αυτό ήταν πολύ ευχάριστο !

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Επειδή το δρομολόγιο του FC6 είναι το γαλαταδικο, δηλαδή πιάνει Πόρο Ύδρα Ερμιόνη Σπέτσες Πόρτο Χέλι και λόγω της μικρότερης ταχύτητας από όλα τα ταχύπλοα του Σαρωνικού, ίσως να ήθελαν να προσφέρουν μια πιο ανταγωνιστική τιμή στον Πόρο, Ύδρα Σπέτσες σε σχέση με την Alpha Lines.

Κι εγώ αυτό σκέφτηκα αρχικά, όμως τελικά όλα τα δρομολόγια του FC6 έχουν φτηνότερο εισιτήριο, ακόμα και τα εξπρές που σταματάνε μόνο Ύδρα ή αυτά που αναχωρούν ώρες μετά το Speed Cat.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, citizen said:

Οι τιμές βέβαια σε όλη αυτή την ακρίβεια είναι ανακουφιστικο που έπεσαν  ... 98 ευρώ για Σπέτσες παλεύονται! 110 πολλά ήταν! Αυτό ήταν πολύ ευχάριστο !

 

Ειλικρινά πιστεύεις ότι 96 ευρώ πήγαινε-έλα (48+48), για Σπέτσες, παλεύονται;

Δεν το λέω ειρωνικά, απλά μου κάνει εντύπωση. 

Γιατί κατά την άποψή μου είναι αστρονομικό...

Link to comment
Share on other sites

Πες τα ρε συ @Captain_Nionios

Στην πραγματικοτητα δεν αξιζει καν τον κοπο να πας με το πλοιο.Το ΚΤΕΛ πχ κοστιζει για Κοστα μετ'επιστροφης 32 ευρω και μετα θες αλλα 7-8 ευρω για το περασμα στις Σπετσες.Μιλαμε για τα μισα χρηματα σε παρομοιο χρονο ταξιδιου.Πανω κατω ιδια με το ΚΤΕΛ πρεπει να ειναι και τα χρηματα αν πας με δικο σου αυτοκινητο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...