Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα ταξιδέψω σύντομα για Ιταλία (Πάτρα - Ανκόνα ) με την Minoan, 38 ευρώ το άτομο για τετράκλινο είναι λογικό; (όχι πήγαινε έλα). Σημείωση είμαστε ομάδα αρκετών ατόμων, και είμαστε και φοιτητές.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν είναι να μπουν γκρουπ και ομαδες ατόμων κάνουν καλύτερες τιμές ειδικά σε ταξιδιωτικά γραφεία με τα οποία συνεργάζονται.

Αλλα και ένα γκρουπ φίλων αν μαζευτεί και παει στις Μινωικές και συνενοηθεί ή στο κεντρικό πρακτορείο τους πολύ πιθανον να πετύχει καλύτερη τιμή στα εισιτήρια ειδικά σε χαμηλή περίοδο.

Οπότε λογικό μου ακούγεται. :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν υποθέσουμε ότι σε κάποιες εσωτερικές γραμμές τα εισητήρια είναι αρκετά ακριβότερα, τότε τα 38 Ευρώ που αναφέρεις για Πάτρα-

Ανκόνα μού φαίνονται πολύ λογικά.

Μία οικογένεια τετραμελής με το ΙΧ της, θέλει πλέον για να κάνει Πάσχα ένα πολύ σημαντικό κονδύλι από το "Δώρο Πάσχα".

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδεικτικά να ανφέρω ότι το απλό εισιτήριο(θέση deck) για Πάτρα Ανκόνα και επιστροφή με την SUPERFAST κοστίζει 85 Ε περίπου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με το site των μινωικων η απλη διαδρομη deck πατρα ancona κοστιζει €76 η μεταβαση και η επιστροφη €53 η εσωτερικη 4κλινη €112 και €78 αντιστοιχα παντα για χαμηλη περιοδο. οποτε πειραματοζωε μας δινεις το 10% της διαφορας να πιουμε εναν καφε στην υγεια σου:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και η ΑΝΕΚ έχει πολύ καλές τιμούλες. πχ.: Για μια 2κλινη εξωτερική 189 εuro να πας και 132 να γυρίσεις-ΜΙΝΟΑΝ ίδιος τύπος καμπίνας 195 να πας και 137 να γυρίσεις. Στο deck η ανεκ έχει 50 να πας και 35 να γυρίσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλώς μου φάνηκε προς στιγμήν ακριβό 38 € το κεφάλι. Μάλλον φταίει ότι δεν μπαίνω τακτικά σε πλοία για μεγάλες διαδρομές...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο ανταγωνισμος θα φανει τον χειμωνα και στις τιμες φορτηγων. αρα περισσοτερο κερδοσκοπους θα χαρακτηριζα αυτους που δεν θα ριξουν τις τιμες στα προιοντα τους στα νησια.

Και δεν πιστευω οτι σε αυτο το παραδειγμα το Ελληνικο δημοσιο ειναι ο φταιχτης γιατι να σου ονομασω μια σειρα προιοντων ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΦΟΝ ανταγωνιστικα (και καλα) που εχουν τις ιδιες τιμες στην καθημερινη σου ζωη.

Δεν λεω οτι καλα κανουν 100% οι ραφηνιοτες αλλα κ παλι πολιτικη με ξενη περιουσια δεν γινετε εξου και οι τιμες στα τσιγαρα, εφημεριδες, ψωμι κα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το να μετακινηθούν οι πολίτες μίας χώρας προς έναν προορισμό, ιδιαίτερα δε οι κάτοικοι των νησιών και οι έχοντες περιουσία ή εργασία στα νησιά ή αντίστροφα είναι δημόσιο αγαθό και δεν έχει σχέση με την τιμολογιακή πολιτική την ελεύθερη αγορά ή τους κανόνες της στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Πρόκειται για κυρίαρχο θέμα της δημοκρατίας και της ισοτιμίας μεταχείρισης των πολιτών. Αυτά για τον Υπουργό ΕΝ και για κάθε Υπουργό ίσως είναι μικρά γράμματα, αλλά είναι κεφαλαιώδους σημασίας για τους πολίτες. Αλλά φταίχτες είμαστε όλοι μας, οι οποίοι όχι μόνον ψηφίζουμε όλους 'αυτούς' αλλά τους κάνουμε την τιμή να τους προσφέρουμε τον σταυρό μας. Συγγνώμη για το ύφος, αλλά υπάρχουν και όρια... Σκεφτείτε την αύξηση στην τιμή των εισητηρίων το τελευταίο διάστημα και την αντίστοιχη αναβάθμιση υπηρεσιών σε σχέση πάντα με την αύξηση του εισοδήματος των εργαζομένων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιθανή κατάργηση τελών στα εισιτήρια!!

Με το ενδεχόμενο κατάργησης των υπέρ τρίτων κρατήσεων των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων τάχθηκε στη Βουλή ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλης Κεφαλογιάννης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Συνασπισμού, Φώτη Κουβέλη, σχετικά με τη διαφάνεια στο καθεστώς προσλήψεων των απασχολούμενων στα λιμάνια της χώρας και τον επαναπροσδιορισμό των τελών και υπέρ τρίτων δικαιωμάτων που επιβάλλονται στους χρήστες των λιμενικών υπηρεσιών

Ωστόσο, ο υπουργός Μ. Κεφαλογιάννης επεσήμανε ότι ίσως καταργηθούν ορισμένες κρατήσεις υπέρ τρίτων που επιβαρύνουν τα ναύλα ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και παραδέχθηκε ότι υπάρχει στρέβλωση του κόστους στους ναύλους με τις κρατήσεις υπέρ τρίτων που δεν δικαιολογούνται, όπως τα αχθοφορικά ή λεμβουχικά δικαιώματα αφού δεν υπάρχουν τέτοιοι εργαζόμενοι. Οπως είπε ο υπουργός Μ. Κεφαλογιάννης, οι κρατήσεις αυτές φτάνουν στο 33% του κόστους των εισιτηρίων που πληρώνουν οι επιβάτες και το υπουργείο επανεξετάζει το θέμα αυτό.

Οσον αφορά στο θέμα εργασιακών σχέσεων ο υπουργός έκανε λόγο για «απαράδεκτους μισθούς αριστοκρατίας που δεν έχουν καμία λογική και φθάνουν μέχρι τις 150.000 ετησίως».

www.kerdos.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία, θα καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων αλλά δεν πιστέυω να υπάρχει αμφιβολία ότι την διαφορά αυτή θα την επωφεληθεί ο φτωχός εφοπλιστής, κάνοντας αύξηση στα ναύλα του.

Και κάτι που δεν καταλαβαίνω από τα ναύλα που ανακοίνωσε ο ΥΕΝ είναι πώς γίνεται Λαύριο - Χίος (116 ν.μ.) = 20,28ευρώ να είναι πιο ακριβό από το Πειραιάς- Χίος (153 ν.μ.)= 18,38 ευρώ. Τόση απελευθέρωση πια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε μιλια δεν ξερω να πω αλλα σε ωρες ,για ΙΧ , ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΩ 89.80 14.00 ωρες με το ΜΑΡΙΝΑ B) , ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΙΣΥΡΟ 72.00 16.00 ωρες με το ΜΑΡΙΝΑ :D , αρα φεξε μου και γλυστρισα :D

:D

:D

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα η γραμμή Λαύριο - Χίος γίνεται μέσω Άνδρου - Σύρου - Τήνου - Μυκόνου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε αύξηση των τιμών στα εισιτήρια??

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα πόσο έχουν αυξηθεί τα εισιτήρια σε μια 5ετια!! Πειραιά –Σαντορίνη με συμβατικό πλοίο το καλοκαίρι του 2000 είχε 5600δραχμες και σήμερα 7940 δραχμές (23,3€)!! Αύξηση περίπου 41%!!! Όχι και λίγα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μήπως σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε αύξηση των τιμών στα εισιτήρια??

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα πόσο έχουν αυξηθεί τα εισιτήρια σε μια 5ετια!! Πειραιά –Σαντορίνη με συμβατικό πλοίο το καλοκαίρι του 2000 είχε 5600δραχμες και σήμερα 7940 δραχμές (23,3€)!! Αύξηση περίπου 41%!!! Όχι και λίγα!!!

Τελος του 2001 ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΑΤΜΟ ΙΧ 19450 δρχ. , εχω εισητηριο αυριο 95,90 ευρω δηλαδη 32678 δρχ . Αυξηση 68 % :(

Απαραδεκτο τουλαχιστον :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1999 Πειραιας-Σιφνος δωρεαν :(:mad::D

2000 Πειραιας-Σιφνος 12 ευρω

2005 Πειραιας-Σιφνος 17 ευρω

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 Πειραιάς - Χίος 3200 δρχ (με 30% έκπτωση)

2005 Πειραιάς - Χίος 15,90 euro = 5418 δρχ

Άυξηση 69% :mad:

Με τις ίδιες μοκέτες στο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και μείον 1,5 μίλι ταχύτητα.

Είναι αυτό που λέμε 3,5%+3,5%+7% = 0%

Share this post


Link to post
Share on other sites

2001 πειραιας - κως 2 κλινη ολοκληρη καμπινα , σαν μονοκλινη ομως , (με GA) 17300 δρχ . , 2005 124 ευρω η 42253 δρχ . (με BS) 150 % αυξηση .

Τρελο τελειος , δεν ξερω ποσο τη δινει σημερα η GA ολοκληρη τη δικληνη

Share this post


Link to post
Share on other sites

e kala auto nomizw oti einai anomoia sygkrish. ektos tou oti eiani diaforetikes etaireies toulaxiston kanto dia 2 auto to ths BS gia eunohtous logous.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως να ξεφεύγω λίγο, αλλά ξέρετε μέχρι πότε ισχύουν τα φοιτητικά στην Hellenic? Ισχύουν μήπως και για τα ταχύπλοα?

Τελικά πήγα πρακτορείο και έμαθα, ισχύουν!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...