PeiramatoZwo Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 (edited) Θα ταξιδέψω σύντομα για Ιταλία (Πάτρα - Ανκόνα ) με την Minoan, 38 ευρώ το άτομο για τετράκλινο είναι λογικό; (όχι πήγαινε έλα). Σημείωση είμαστε ομάδα αρκετών ατόμων, και είμαστε και φοιτητές. Edited November 3, 2015 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Οταν είναι να μπουν γκρουπ και ομαδες ατόμων κάνουν καλύτερες τιμές ειδικά σε ταξιδιωτικά γραφεία με τα οποία συνεργάζονται. Αλλα και ένα γκρουπ φίλων αν μαζευτεί και παει στις Μινωικές και συνενοηθεί ή στο κεντρικό πρακτορείο τους πολύ πιθανον να πετύχει καλύτερη τιμή στα εισιτήρια ειδικά σε χαμηλή περίοδο. Οπότε λογικό μου ακούγεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Αν υποθέσουμε ότι σε κάποιες εσωτερικές γραμμές τα εισητήρια είναι αρκετά ακριβότερα, τότε τα 38 Ευρώ που αναφέρεις για Πάτρα- Ανκόνα μού φαίνονται πολύ λογικά. Μία οικογένεια τετραμελής με το ΙΧ της, θέλει πλέον για να κάνει Πάσχα ένα πολύ σημαντικό κονδύλι από το "Δώρο Πάσχα". . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Ενδεικτικά να ανφέρω ότι το απλό εισιτήριο(θέση deck) για Πάτρα Ανκόνα και επιστροφή με την SUPERFAST κοστίζει 85 Ε περίπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 συμφωνα με το site των μινωικων η απλη διαδρομη deck πατρα ancona κοστιζει €76 η μεταβαση και η επιστροφη €53 η εσωτερικη 4κλινη €112 και €78 αντιστοιχα παντα για χαμηλη περιοδο. οποτε πειραματοζωε μας δινεις το 10% της διαφορας να πιουμε εναν καφε στην υγεια σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
christos Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Και η ΑΝΕΚ έχει πολύ καλές τιμούλες. πχ.: Για μια 2κλινη εξωτερική 189 εuro να πας και 132 να γυρίσεις-ΜΙΝΟΑΝ ίδιος τύπος καμπίνας 195 να πας και 137 να γυρίσεις. Στο deck η ανεκ έχει 50 να πας και 35 να γυρίσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeiramatoZwo Posted March 29, 2005 Author Share Posted March 29, 2005 Απλώς μου φάνηκε προς στιγμήν ακριβό 38 € το κεφάλι. Μάλλον φταίει ότι δεν μπαίνω τακτικά σε πλοία για μεγάλες διαδρομές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Aνώτατες Επιτρεπόμενες Τιμές Καθαρών Ναύλων για το 2005!! http://egov.yen.gr/briefing/01-announcements/navl_epivoxim_2005.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
elybero Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 http://www.imerisia.gr/article.asp?id=194516&cat=01001000000§ion=economy Ο Ανταγωνισμός στην Ελληνική ακτοπλοϊα και η 'παράμβαση' - βοήθεια - εξευτελισμός του Ελληνικού Δημοσίου........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 ο ανταγωνισμος θα φανει τον χειμωνα και στις τιμες φορτηγων. αρα περισσοτερο κερδοσκοπους θα χαρακτηριζα αυτους που δεν θα ριξουν τις τιμες στα προιοντα τους στα νησια. Και δεν πιστευω οτι σε αυτο το παραδειγμα το Ελληνικο δημοσιο ειναι ο φταιχτης γιατι να σου ονομασω μια σειρα προιοντων ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΦΟΝ ανταγωνιστικα (και καλα) που εχουν τις ιδιες τιμες στην καθημερινη σου ζωη. Δεν λεω οτι καλα κανουν 100% οι ραφηνιοτες αλλα κ παλι πολιτικη με ξενη περιουσια δεν γινετε εξου και οι τιμες στα τσιγαρα, εφημεριδες, ψωμι κα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elybero Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Το να μετακινηθούν οι πολίτες μίας χώρας προς έναν προορισμό, ιδιαίτερα δε οι κάτοικοι των νησιών και οι έχοντες περιουσία ή εργασία στα νησιά ή αντίστροφα είναι δημόσιο αγαθό και δεν έχει σχέση με την τιμολογιακή πολιτική την ελεύθερη αγορά ή τους κανόνες της στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Πρόκειται για κυρίαρχο θέμα της δημοκρατίας και της ισοτιμίας μεταχείρισης των πολιτών. Αυτά για τον Υπουργό ΕΝ και για κάθε Υπουργό ίσως είναι μικρά γράμματα, αλλά είναι κεφαλαιώδους σημασίας για τους πολίτες. Αλλά φταίχτες είμαστε όλοι μας, οι οποίοι όχι μόνον ψηφίζουμε όλους 'αυτούς' αλλά τους κάνουμε την τιμή να τους προσφέρουμε τον σταυρό μας. Συγγνώμη για το ύφος, αλλά υπάρχουν και όρια... Σκεφτείτε την αύξηση στην τιμή των εισητηρίων το τελευταίο διάστημα και την αντίστοιχη αναβάθμιση υπηρεσιών σε σχέση πάντα με την αύξηση του εισοδήματος των εργαζομένων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Πιθανή κατάργηση τελών στα εισιτήρια!! Με το ενδεχόμενο κατάργησης των υπέρ τρίτων κρατήσεων των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων τάχθηκε στη Βουλή ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλης Κεφαλογιάννης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Συνασπισμού, Φώτη Κουβέλη, σχετικά με τη διαφάνεια στο καθεστώς προσλήψεων των απασχολούμενων στα λιμάνια της χώρας και τον επαναπροσδιορισμό των τελών και υπέρ τρίτων δικαιωμάτων που επιβάλλονται στους χρήστες των λιμενικών υπηρεσιών Ωστόσο, ο υπουργός Μ. Κεφαλογιάννης επεσήμανε ότι ίσως καταργηθούν ορισμένες κρατήσεις υπέρ τρίτων που επιβαρύνουν τα ναύλα ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και παραδέχθηκε ότι υπάρχει στρέβλωση του κόστους στους ναύλους με τις κρατήσεις υπέρ τρίτων που δεν δικαιολογούνται, όπως τα αχθοφορικά ή λεμβουχικά δικαιώματα αφού δεν υπάρχουν τέτοιοι εργαζόμενοι. Οπως είπε ο υπουργός Μ. Κεφαλογιάννης, οι κρατήσεις αυτές φτάνουν στο 33% του κόστους των εισιτηρίων που πληρώνουν οι επιβάτες και το υπουργείο επανεξετάζει το θέμα αυτό. Οσον αφορά στο θέμα εργασιακών σχέσεων ο υπουργός έκανε λόγο για «απαράδεκτους μισθούς αριστοκρατίας που δεν έχουν καμία λογική και φθάνουν μέχρι τις 150.000 ετησίως». www.kerdos.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Ωραία, θα καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων αλλά δεν πιστέυω να υπάρχει αμφιβολία ότι την διαφορά αυτή θα την επωφεληθεί ο φτωχός εφοπλιστής, κάνοντας αύξηση στα ναύλα του. Και κάτι που δεν καταλαβαίνω από τα ναύλα που ανακοίνωσε ο ΥΕΝ είναι πώς γίνεται Λαύριο - Χίος (116 ν.μ.) = 20,28ευρώ να είναι πιο ακριβό από το Πειραιάς- Χίος (153 ν.μ.)= 18,38 ευρώ. Τόση απελευθέρωση πια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Σε μιλια δεν ξερω να πω αλλα σε ωρες ,για ΙΧ , ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΩ 89.80 14.00 ωρες με το ΜΑΡΙΝΑ , ΠΕΙΡΑΙΑ-ΝΙΣΥΡΟ 72.00 16.00 ωρες με το ΜΑΡΙΝΑ , αρα φεξε μου και γλυστρισα Link to comment Share on other sites More sharing options...
christos Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Λαύριο-Χίος είναι ένας τύπος άγονης! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Σήμερα η γραμμή Λαύριο - Χίος γίνεται μέσω Άνδρου - Σύρου - Τήνου - Μυκόνου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Μήπως σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε αύξηση των τιμών στα εισιτήρια?? Θα σας δώσω ένα παράδειγμα πόσο έχουν αυξηθεί τα εισιτήρια σε μια 5ετια!! Πειραιά –Σαντορίνη με συμβατικό πλοίο το καλοκαίρι του 2000 είχε 5600δραχμες και σήμερα 7940 δραχμές (23,3€)!! Αύξηση περίπου 41%!!! Όχι και λίγα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Μήπως σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε αύξηση των τιμών στα εισιτήρια??Θα σας δώσω ένα παράδειγμα πόσο έχουν αυξηθεί τα εισιτήρια σε μια 5ετια!! Πειραιά –Σαντορίνη με συμβατικό πλοίο το καλοκαίρι του 2000 είχε 5600δραχμες και σήμερα 7940 δραχμές (23,3€)!! Αύξηση περίπου 41%!!! Όχι και λίγα!!! Τελος του 2001 ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΑΤΜΟ ΙΧ 19450 δρχ. , εχω εισητηριο αυριο 95,90 ευρω δηλαδη 32678 δρχ . Αυξηση 68 % Απαραδεκτο τουλαχιστον Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 1999 Πειραιας-Σιφνος δωρεαν 2000 Πειραιας-Σιφνος 12 ευρω 2005 Πειραιας-Σιφνος 17 ευρω Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 2000 Πειραιάς - Χίος 3200 δρχ (με 30% έκπτωση) 2005 Πειραιάς - Χίος 15,90 euro = 5418 δρχ Άυξηση 69% Με τις ίδιες μοκέτες στο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και μείον 1,5 μίλι ταχύτητα. Είναι αυτό που λέμε 3,5%+3,5%+7% = 0% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 2001 Πειραιάς Εύδηλος 4700δρχ και 2005 20 ευρώπουλα ήτοι 6800 δρχ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 2001 πειραιας - κως 2 κλινη ολοκληρη καμπινα , σαν μονοκλινη ομως , (με GA) 17300 δρχ . , 2005 124 ευρω η 42253 δρχ . (με BS) 150 % αυξηση . Τρελο τελειος , δεν ξερω ποσο τη δινει σημερα η GA ολοκληρη τη δικληνη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 e kala auto nomizw oti einai anomoia sygkrish. ektos tou oti eiani diaforetikes etaireies toulaxiston kanto dia 2 auto to ths BS gia eunohtous logous. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Ίσως να ξεφεύγω λίγο, αλλά ξέρετε μέχρι πότε ισχύουν τα φοιτητικά στην Hellenic? Ισχύουν μήπως και για τα ταχύπλοα? Τελικά πήγα πρακτορείο και έμαθα, ισχύουν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Με τις νεες τιμες στο πετρελαιο βλεπω νεα αυξηση στις τιμες των εισητιριων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now