Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και από τότε που δεξαμενιστηκε (τον Αύγουστο),δεν έχει ακουστεί το παραμικρό για το ποιο θα είναι τελικά το μέλλον του επειδή μου φαίνεται ότι εκεί στη Levante κρατούν κλειστά τα στόματα τους (όπως και στη περίπτωση του Κοντέσσα για το πότε θα ξεκινήσουν εργασίες και πότε θα έρθει).

 

Edited by proud_ionian
Ελεος
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τη φωτογραφία που ανέβασε ο Αρακλειανός μαζί με τα Νήσος Σάμος και FF Andros,το μπανεράκι ''Θεσσαλονίκη-Σμύρνη γραμμή φιλίας''(στα τούρκικα) με τις σημαίες Ελλάδας-Τουρκίας και το ''Bulurum.com'' έχουν πλέον σβηστεί από τη δεξιά μπάντα. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/28/2023 at 11:01 AM, Kaptennemo said:

Ετοιμάζεται για κάπου το πλοίο; 

Για Νέο ΜώλοB). Θα μεθορμίσει τις επόμενες μέρες.

Edited by proud_ionian
Πέραμα - Νέος Μώλος, Γραμμή Φιλίας 😜
Link to comment
Share on other sites

Αυτή την ώρα με τη συνοδεία των ρυμουλκών Παντοκράτωρ και Λέων πηγαίνει προς Δραπετσώνα.Το μπανεράκι της γραμμής φιλίας και από την αριστερή μπάντα έχει σβηστεί. 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, τι όνειρο είδε αυτός ο Θεοδόσης, ένας Θεός ξέρει...

Κανονικά, βάζεις κάτι που έχεις ή ναυλώνεις κάτι στα μέτρα που θεωρείς πως χρειάζεται, πας δοκιμαστικά, κάνεις ταμείο και βλέπεις και κάνεις. Αυτός εξαρχής μπουμ μετασκευές, μπουμ έξοδα, μπουμ ανοίγματα, χωρίς να ξέρει τι θα του αποδώσει το πλοίο. Να τα αποτελέσματα μετά. Ελπίζω μόνο μην βαρέσει κάνα κανόνι και μείνουν τόσες οικογένειες στον δρόμο. 

Link to comment
Share on other sites

Και το θέμα είναι ότι έριξε λεφτά σε ένα πλοίο 45 ετών το οποίο δύσκολα θα κολλήσει σε άλλη γραμμή (τουλάχιστον εντός Ελλάδας). Ιόνιο δεν χωράει στο βύθισμα, Αιγαίο έχει μικρό ξενοδοχειακό και στο εξωτερικό προς ώρας είναι απαγορευτική η ηλικία του.

Link to comment
Share on other sites

Όπως εχει αναφερθεί πολλές φορές, οι ξενοδοχειακοί χώροι του πλοίου είναι περιορισμένοι (ο @mpolo είπε ευστοχα σαν του Ταξιάρχη).

Σε γραμμές με αρκετή επιβατική κίνηση, ακόμη και εποχική, θα υπήρχαν πολλές διαμαρτυρίες και στριμωξίδι (και στις γραμμές του Ιονίου). Σε πολλά λιμάνια, από αυτά που το έχουμε "στείλει" εμείς, θα δυσκολευόταν όχι τόσο λόγω βυθίσματος, αλλά λόγω μεγέθους γενικότερα και ελικτικών δυνατοτήτων. Δεν αρκεί το pitch. Βάλτε στην εξίσωση ότι οι άγκυρες του είναι σε μία μπόμπα, όχι ιδιαίτερα γρήγορη και αυτό θα το δυσκόλευε σε αρκετά νησιωτικά λιμάνια.

Στις υπάρχουσες γραμμές της Levante, θα μπορούσε να πάει μόνο επικουρικά το καλοκαίρι, να κάνει καύσιμα και φορτηγά τις 5 ζορικες εβδομάδες του καλοκαιριου. Δεν μπορει να αποτελέσει μόνιμη παρουσία

Προσπαθούμε (εμείς εδώ), να το φανταστούμε κάπου, με το σκεπτικό: τόσα λεφτά έπεσαν πάνω του, κάτι πρέπει να κάνει. Κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένη προσέγγιση. Δεν είναι δυνατόν για κάθε επιχειρηματική αποτυχία, να υπάρχει εγγυημένη κρατική επιδότηση.

Από εκεί και πέρα στην Ελλάδα ζούμε και από τη στιγμή που πήρε πρόπερσυ άγονη το νυν Άγιος Γεώργιος, όλα μπορεί να συμβούν.

 

Link to comment
Share on other sites

Μία γραμμή που ταιριάζει και θα μπορούσα να το φανταστώ είναι Δυτικές Κυκλάδες με προέκταση Σαντορίνη.Η γραμμή έχει πολύ νταλικομάνι και το Χειμώνα δεν έχει πολλούς επιβάτες.

Σε συνεργασία με ΑΝΜΕΖ..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Όπως εχει αναφερθεί πολλές φορές, οι ξενοδοχειακοί χώροι του πλοίου είναι περιορισμένοι (ο @mpolo είπε ευστοχα σαν του Ταξιάρχη).

Σε γραμμές με αρκετή επιβατική κίνηση, ακόμη και εποχική, θα υπήρχαν πολλές διαμαρτυρίες και στριμωξίδι (και στις γραμμές του Ιονίου). Σε πολλά λιμάνια, από αυτά που το έχουμε "στείλει" εμείς, θα δυσκολευόταν όχι τόσο λόγω βυθίσματος, αλλά λόγω μεγέθους γενικότερα και ελικτικών δυνατοτήτων. Δεν αρκεί το pitch. Βάλτε στην εξίσωση ότι οι άγκυρες του είναι σε μία μπόμπα, όχι ιδιαίτερα γρήγορη και αυτό θα το δυσκόλευε σε αρκετά νησιωτικά λιμάνια.

Στις υπάρχουσες γραμμές της Levante, θα μπορούσε να πάει μόνο επικουρικά το καλοκαίρι, να κάνει καύσιμα και φορτηγά τις 5 ζορικες εβδομάδες του καλοκαιριου. Δεν μπορει να αποτελέσει μόνιμη παρουσία

Προσπαθούμε (εμείς εδώ), να το φανταστούμε κάπου, με το σκεπτικό: τόσα λεφτά έπεσαν πάνω του, κάτι πρέπει να κάνει. Κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένη προσέγγιση. Δεν είναι δυνατόν για κάθε επιχειρηματική αποτυχία, να υπάρχει εγγυημένη κρατική επιδότηση.

Από εκεί και πέρα στην Ελλάδα ζούμε και από τη στιγμή που πήρε πρόπερσυ άγονη το νυν Άγιος Γεώργιος, όλα μπορεί να συμβούν.

 

Αψογα διατυπωμένη και εμπεριστατωμένη άποψη. Δυστυχώς αυτό το βαπόρι μετασκευάστηκε αποτι φαίνεται αποκλειστικά στα «πρότυπα» της γραμμής Θεσσαλονίκη - Σμύρνη, με ο,τι αυτό συνεπάγεται.

Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπώθηκε , το να βάλει στο Αιγαίο η εταιρεία το βαπόρι, θα πρέπει να αναλάβει ένα μεγάλο ρίσκο για ένα πείραμα με αβέβαια αποτελέσματα.

Κακά τα ψέματα σχεδόν όλες οι γραμμές του Αιγαίου καλύπτονται, οπότε όπου και να πάει θα πρέπει να σπάσει αυγά και να ανταγωνιστεί έναν άλλον ή άλλους πλοιοκτήτες ο οποίος/οποίοι μπορούν για αντίποινα να απειλήσουν την αποκλειστικότητα που έχει η levante στις γραμμές νοτίου Ιονίου. Με άλλα λόγια μπορεί να πάει για μαλλί και να βγει κουρεμένη.

Σχετικά με τις Δυτικές Κυκλάδες που ανέφερε ο φίλος @nomikos να θυμίσω ότι η levante αγόρασε το Ανδρέας Κάλβος, η Zante Ferries έφυγε από το Ιόνιο , οπότε θεωρώ ότι κι αυτή από την πλευρά της θα έχει εξασφαλίσει με κάποιο τρόπο την εκεχειρία με τους κίτρινους στις γραμμές που δραστηριοποιείται. 

Όσο αφορά το πλοίο και εγώ συμφωνώ ότι ήταν ένα επιχειρηματικό σφάλμα και γενικότερα όλο το concept. ίσως για λόγους απειρίας , πάντως από την αρχή μέχρι τέλους το έργο έχει λάθος πορεία. Καταρχήν αγοράστηκε ένα υπέργηρο πλοίο, το οποίο βρισκόταν λίγα μόλις μίλια μακριά από την τελευταία του προσέγγιση και επενδύθηκαν υπέρογκα ποσά για την ανακατασκευή του. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στα βαπόρια. Αυτά γίνονται από ανθρώπους με οικονομική επιφάνεια οι οποίοι αγοράζουν ένα παλιό αυτοκίνητο ή μια παλιά μοτοσυκλέτα την ανακατασκευάζουν για να έχουν μια αντίκα να την βλέπουν. Όσο και να ανακατασκευάσεις ένα υπέργηρο και σε κακή κατάσταση πλοίο, σίγουρα θα είναι πίσω είτε σε θέματα μεταφορικής ικανότητας, είτε σε θέματα ταχύτητας , είτε θα πρέπει να κάνεις θυσίες για να συμμορφωθεί με νέους κανονισμούς, είτε.... οπότε αυτομάτως γίνεται ευάλωτο στον ανταγωνισμό και δύσκολο στην διαχείρισή του μειώνοντας τις πιθανότητες κερδοφορίας.

Επίσης το πλοίο μετασκευάστηκε από την αρχή μέχρι το τέλος βασιζόμενο στο concept της Τουρκίας και σε ενδεχόμενες απαιτήσεις που θα είχε η σύνδεση Ελλάδος - Τουρκίας. Ακόμη και η ομολογουμένως όμορφη διακόσμησή του έχει έντονο Ανατολίτικο στοιχείο , το οποίο αν π.χ πάει στην Σαντορίνη ή στην Ρόδο θα είναι εντελώς άκυρο. Με άλλα λόγια ένα πλοίο κατά την μετασκευή του δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη μόνο οι απαιτήσεις μια συγκεκριμένης γραμμής. Θα πρέπει να γίνεται πρόβλέψη κατά τον σχεδιασμό, ώστε να μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμο κατά το δυνατόν σε όσες περισσότερες γραμμές. Εκτός των άλλων έτσι ανεβαίνει η εμπορική του αξία και μπορεί να προσελκύσει αγοραστικό ενδιαφέρον.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να το γδύσουν και να προσπορίσουν το ξενοδοχειακό του στα υπόλοιπα πλοία της Λεβάντε (στα πρότυπα του ΠΝ που παίρνει πχ ραντάρ από εδώ και το πάει εκεί, κύρια πυροβόλα από εδώ και τα τοποθετεί παραπέρα) παίζει σαν σενάριο ή μόνο η Αλιάγα του μένει του πλοίου..? 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Strofalos said:

Να το γδύσουν και να προσπορίσουν το ξενοδοχειακό του στα υπόλοιπα πλοία της Λεβάντε (στα πρότυπα του ΠΝ που παίρνει πχ ραντάρ από εδώ και το πάει εκεί, κύρια πυροβόλα από εδώ και τα τοποθετεί παραπέρα) παίζει σαν σενάριο ή μόνο η Αλιάγα του μένει του πλοίου..? 

Kανιβαλισμό το λένε αυτό

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...