Jump to content
Shipfriends

giorgos_k

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

304 profile views
  1. Είναι cpp και η Kawasaki τα δίνει ζευγάρι αναγκαστικά. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μικρό και παλιό και δεν βγαίνει παραγωγή οπότε μιλάμε για ειδική παραγγελία
  2. Δεν είναι μόνο το ένα πτερύγιο, είναι και τα δύο που πρέπει να αλλαχτούν γιατί πάνε σε ζεύγη για λόγους υδροδυναμικής και balance. Επίσης, εαν το προηγούμενο oh δν εχει γινει απο Kawasaki ειναι λογικό το ποσό γιατι θα συνδυαστεί με complete oh λόγω έλλειψης maintenance record.
  3. Το bt έχει χάσει το ένα του πτερύγιο και το κόστος επισκευής του βγαίνει πάνω από 100 χιλιάρικα.
  4. Πάει για το 2021 η έναρξη του δρομολογίου.
  5. O καταπέλτης πλώρα θα παραμείνει -όπως στο Κεφαλλονιά- ή θα τον καταργήσουν τελείως; Πρύμα αριστερά θα γίνει διαπλάτυνση για ξεχωριστή ράμπα για το άνω γκαράζ;
  6. Έχουμε βαφτίσια! Σμύρνα το όνομα του πλοίου!
  7. Να πούμε ότι ο Γ. Θεοδόσης έχει επεκταθεί στην αγορά της Τουρκίας χρόνια τώρα μέσω του 11880. Ίσως να παίζει και αυτό κάποιο ρόλο.
  8. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας είπαν ότι έγινε λάθος προγραμματισμός.
  9. Τραγικά πράγματα από το πρώτο crash test της εταιρείας. Φέτος το Πάσχα ήταν οι πρώτες διακοπές που η εταιρεία "έπαιζε μπάλα" μόνη της και δυστυχώς δεν τα πήγε καλά. Οι καθυστερήσεις του μισαωρου στην καλύτερη έχουν γίνει θεσμός πλέον, το mare έβγαλε πρόβλημα, απελπιστικά αργές ταχύτητες, εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω, θέσεις στα σαλόνια ούτε για δείγμα και από χθες πάλι η Ζάκυνθος με τόσες χιλιάδες κόσμο έμεινε με ένα πλοίο... Αυτή τη στιγμή στο λιμάνι της Ζακύνθου γίνεται ένας πανικός καθως κατεβασανε κοσμο απο το Κεφαλονιά για
  10. Πολυ σωστή η παρατήρηση @proud_ionian!! Αλλά δεν βλέπω να γίνονται λαμαρινοδουλειες στο πλοίο καθόλου μέχρι στιγμής. Θα προλάβουν;
  11. Με βάση το περιοδικό "εφοπλιστής" υπάρχει φήμη πως ένα από τα πλοία της εταιρείας θα πάει Αιγαίο...
×
×
  • Create New...