Jump to content
Shipfriends

giorgos_k

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

930 profile views
  1. Πάντως είναι ωραίος βαπορας! Και φαίνεται πως με την ανάλογη μετασκευή θα είναι ιδανικό για τη Ζάκυνθο
  2. Και το θέμα είναι ότι έριξε λεφτά σε ένα πλοίο 45 ετών το οποίο δύσκολα θα κολλήσει σε άλλη γραμμή (τουλάχιστον εντός Ελλάδας). Ιόνιο δεν χωράει στο βύθισμα, Αιγαίο έχει μικρό ξενοδοχειακό και στο εξωτερικό προς ώρας είναι απαγορευτική η ηλικία του.
  3. Θα μετακινηθεί ο καθρέφτης του πλοίου πλώρα κάποια μέτρα (όχι πολλά). Γενικά θα αλλάξει όλο το πλοίο.
  4. Σε λίγες μέρες ξεκινάει η κοντεσσα προς Ελλάδα. Έχει πάει ήδη πλήρωμα για την παραλαβή του.
  5. Έχω την αίσθηση ότι θα λιγοστέψουν τα δρομολόγια ακόμα και το καλοκαίρι λόγω κόστους καυσίμων. Οπότε η λύση με μεγάλα καράβια να παίρνουν "σκούπα" αυτοκίνητα και επιβάτες εκεί που ήθελε 2 καράβια ίσως είναι καλή για οικονομίες κλίμακας.
  6. Δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας στη Ζάκυνθο, Γιάννη Πυλαρινού. Κρατάμε ότι 1. Σε 15-20 μέρες ξεκινάνε το ξήλωμα. Μάλλον στην Ασία θα γίνει η δουλειά και 2. Προορίζεται για το Ιόνιο.
  7. Το πλοίο ανέβηκε στη δεξαμενή όπου θα παραμείνει για ένα μήνα. Όπως αφήνει να εννοηθεί η εταιρεία, το όνομά του θα τροποποιηθεί και θα ονομάζεται Smyrna di Levante.
  8. Είναι cpp και η Kawasaki τα δίνει ζευγάρι αναγκαστικά. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μικρό και παλιό και δεν βγαίνει παραγωγή οπότε μιλάμε για ειδική παραγγελία
  9. Δεν είναι μόνο το ένα πτερύγιο, είναι και τα δύο που πρέπει να αλλαχτούν γιατί πάνε σε ζεύγη για λόγους υδροδυναμικής και balance. Επίσης, εαν το προηγούμενο oh δν εχει γινει απο Kawasaki ειναι λογικό το ποσό γιατι θα συνδυαστεί με complete oh λόγω έλλειψης maintenance record.
×
×
  • Create New...