Jump to content
Shipfriends

giorgos_k

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

88 profile views
  1. Πολυ σωστή η παρατήρηση @proud_ionian!! Αλλά δεν βλέπω να γίνονται λαμαρινοδουλειες στο πλοίο καθόλου μέχρι στιγμής. Θα προλάβουν;
  2. Με βάση το περιοδικό "εφοπλιστής" υπάρχει φήμη πως ένα από τα πλοία της εταιρείας θα πάει Αιγαίο...
  3. Και το κίτρινο μέρος έχει κατέβει πιο κάτω στην πλωρη συγκριτικά με το κόκκινο που ακολουθούσε την πρωραια σιμοτητα
  4. Θα το μετασκευασει καθόλου η νέα εταιρεία στην παρούσα φάση ή μόνο σινιάλα, δεξαμενή και πάλι πίσω;;
  5. Έχει έντονη σιμοτητα που δείχνει την ηλικία του πλοίου. Για να φτάσεις στο πλωριο σαλόνι έχει... ανηφόρα!!😂 Δεν ξέρω αν και τι μπορεί να κάνει η εταιρία για να την καλύψει κ να το κάνει πιο φλατ το βαπόρι.
  6. Κι όμως για το Mare είχαν πάρει την απόφαση για μετασκευή και μάλιστα γενναία.
  7. Αν έδωσε 6,5 εκ. για ένα πλοίο 43 ετών τότε το λες ότι τον πιάσανε λίγο κότσο. Εκτός και αν μέσα στην τιμή αυτή είναι και η φυγή Λυκούδη από την γραμμή.
  8. Εκτός και αν έχει στόχο να του κάνει μια μετασκευή - μεταμόρφωση και μετά από λίγο το πουλήσει κανένα 8αρι μύρια. Οπότε και τον Λυκούδη έδιωξε και κράτησε την μεγάλη αγάπη των Κεφαλλονιτών! Και 2 εκατομμυριάκια να μπει μέσα από την επένδυση (τα οποία θα τα βγάλει για πλάκα μιας και θα υπάρχει μονοπώλιο), δεν έγινε και τίποτα ... Μικρό το κακό
  9. Κατά την άποψή μου το πλοίο χάνει σε δύο σημαντικά σημεία που είναι απόρροια της ηλικίας του. Το ένα ειναι ότι το πλοίο δεν διαθέτει bow truster με αποτέλεσμα να είναι απελπιστικά αργό στις μανούβρες. Άρα ότι κερδίζει στην ταχύτητα του, το χάνει εκεί. Και το δεύτερο είναι ότι τα γκαράζ του δεν είναι ανεξάρτητα με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να καθυστερεί η φορτοεκφορτωση του.
×
×
  • Create New...