Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
25 minutes ago, Annivas said:

 Για παράδειγμα το κόστος επένδυσης στα τρία Aero πιθανότατα υπολείπεται του κόστους μετασκευής πχ του Smyrna di levante .

 

On 1/29/2021 at 9:23 AM, marioskef said:

21 εκατομμύρια για αυτά τα πλοία δεν είναι μεγάλο ποσό? 

Έχουμε αντικειμενική εικόνα πόσο κόστισε τελικά η μετασκευή του Σμέρνα;

Όχι τα ποσά που διαρρέει η Levante 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άσχετο.

Ακούγεται πολύ, από το περιβάλλον της εταιρίας, ότι το καλοκαίρι θα ταξιδεύει μεταξύ χριστιανικής και μουσουλμανικής χώρας:P.

Όχι αυτών που ταξίδεψε των Νοέμβρη πάντως;).

Δεν ξέρω τον βαθμό εγκυρότητας της φήμης.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

 

Έχουμε αντικειμενική εικόνα πόσο κόστισε τελικά η μετασκευή του Σμέρνα;

Όχι τα ποσά που διαρρέει η Levante 

Το ποσό κόστισε μονάχα οι ίδιοι το ξέρουν και μόνο αυτοί μπορούν να πληροφορήσουν εάν θέλουν με ακρίβεια .

Όμως επειδή στο βαπόρι έγινε και το κάτι τις επιπλέον προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν δεν ξεπέρασε τα 20μυρια τότε τα έχει πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής . 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Δεν μένουν και πολλές γραμμές,οποτε ειναι Algeciras Tanger Med ή Nador - Almeria.Σε κάθε περιπτωση ειναι η απορια μια, μονη της η ναύλωση?

3 hours ago, proud_ionian said:

Ινδονησία Αυστραλία :P.

Κάνε(τε) υπομονή και μην παίζετε την κολοκυθιά;)

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάτι σίγουρο ή αξιόπιστο. Από το περιβάλλον της διοίκησης, διαρρέει ότι το πλοίο θα πάει Μαρόκο το επόμενο καλοκαίρι.

Τπτ άλλο δεν είναι ξεκάθαρο. Το ίδιο έλεγαν και για το Φιόρ πριν λίγα χρόνια 

Edited by proud_ionian
Δεν κρατιέται το άτι
Link to comment
Share on other sites

Για μένα είναι κρίμα που μετά την αποτυχία της "γραμμής φιλίας" Θεσσαλονίκη-Σμύρνη να είναι δεμένο.Για του χρόνου το καλοκαίρι θα τους προτείνω δύο γραμμές.

Η μια γραμμή είναι Πάτρα Σάμη Ιθάκη (με διπλά δρομολόγια) ως 5ο πλοίο της Λεβάντε στο Ιόνιο (αν δεν έρθει το Κοντέσσα). Έχει σχεδόν καλή χωρητικότητα σε οχήματα (300 ΙΧ) και επιβάτες (950),άσχετα ότι είναι μεγάλο σε μέγεθος για το Ιόνιο γενικώς.

Και η άλλη γραμμή είναι Μπρίντιζι- Ηγουμενίτσα με προέκταση για Σάμη και Ζάκυνθο,τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο.Εκει πιστεύω θα τα πάει πολύ καλά σε σχέση με το Θεσσαλονίκη-Σμύρνη.

Όλα αυτά με άλλο όνομα.(τύπου Ιόνιαν ντι Λεβάντε)

Edited by spiroszante
Link to comment
Share on other sites

To προβλημα με το ΣΜΥΡΝΑ ειναι οτι κανανε μια αρκετα μεγαλη επενδυση σε ενα βαπορι μεγαλης ηλικιας, που πρακτικα δεν μπορει να μπει στις γραμμες που δραστηριοποιηται η εταιρια.Ειναι αρκετα μεγαλο για Ζακυνθο -Κεφαλονια και μονο για κανα μηνα το χρονο ισως και να ειναι χρησιμο εκει

Πρεπει λοιπον σε καθε περιπτωση ειτε να ρισκαρει ανοιγοντας νεες γραμμες ,ειτε να βρει να το ναυλωσει ,ειτε να το πουλησει.Δεν ξερω τι απο ολα ειναι πιο ευκολο ,αλλα μαλλον δυσκολα θα παρουν πισω εστω και ενα μερος της επενδυσης

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, polmyt said:

Ειναι αρκετα μεγαλο για Ζακυνθο -Κεφαλονια και μονο για κανα μηνα το χρονο ισως και να ειναι χρησιμο εκει

Εγώ ανέφερα τη γραμμή της Πάτρας-Σάμης και όχι τις γραμμές τις Κυλλήνης(Ζάκυνθο και Πόρο) γιατί το μέγεθος του είναι μεγάλο.Αν δεν έρθει το Κοντέσσα,ας το φέρει εδώ στο Ιόνιο(συγκεκριμένα στην Πάτρα με διπλά δρομολόγια) ως 5ο πλοίο της το καλοκαίρι.(Μπορεί να πάρει 950 επιβάτες και 300 ΙΧ,το έγραψα και παραπάνω)

1 hour ago, polmyt said:

Πρεπει λοιπον σε καθε περιπτωση ειτε να ρισκαρει ανοιγοντας νεες γραμμες

Αν θέλει να ρισκάρει ανοίγοντας νέες γραμμές μπορεί να το βάλει στην (2η) γραμμή που ανέφερα παραπάνω.

14 hours ago, spiroszante said:

 Μπρίντιζι- Ηγουμενίτσα με προέκταση για Σάμη και Ζάκυνθο,τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο.

 

1 hour ago, polmyt said:

ειτε να το πουλησει.

 Να το πουλήσει δεν νομίζω γιατί ποίος θα δώσει 15-20εκ για ένα σκαρί 45 χρονών?? 

Link to comment
Share on other sites

Δεν λεμε κατι διαφορετικο.

Στις γραμμες που δραστηριοποιειται ενα μηνα ,το πολυ στην Πατρα και αυτο σε μια γραμμη που την κρατανε με το ζορι.

Για νεες γραμμες επιλογες υπαρχουν αρκετες ,αλλα αξιζει το ρισκο;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, spiroszante said:

Να το πουλήσει δεν νομίζω γιατί ποίος θα δώσει 15-20εκ για ένα σκαρί 45 χρονών?? 

Μήπως κάποιος που, ενώ "ειδικεύεται" στα ταχύπλοα, έχει και κάποια συμβατικά, τα οποία όμως είναι πλοία-δεινόσαυροι με μόνο μία εξαίρεση, αλλά το 1/3 τον πλοίων του είναι παροπλισμένα; Να δεις πως τον λένε...

Link to comment
Share on other sites

Μη βασανίζετε τα πληκτρολόγια σας και μην ξεραινετε τη βλεννογόνο σας:P.

Το πλοίο δεν έχει πολλούς κοινόχρηστους χώρους. Ημερόπλοιο καλοκαίρι δύσκολα θα δουλέψει. Μόνο επικουρικά θα μπορούσε στη  Κυλλήνη και αν δεν έχει βρει τπτ άλλο να κάνει.

Η μακροχρόνια ναύλωση είναι μονόδρομος, για να φέρνει έσοδα στην εταιρία του.

Οσο για το κόστος μετασκευής, θυμηθείτε ότι για το Σάμος λέγαμε 15-16εκ, που ήτα  ένα πολύ μεγαλύτερο project.

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, proud_ionian said:

Μόνο επικουρικά θα μπορούσε στη  Κυλλήνη και αν δεν έχει βρει τπτ άλλο να κάνει.

Αλλά δυστυχώς Proud, δεν χωράει για να δέσει στη Ζάκυνθο (μώλος Αγ.Διονυσιου),στον Πόρο και στην Κυλλήνη λόγω του μεγάλου μεγέθους του..

Link to comment
Share on other sites

Η σύγκριση με το ΣΑΜΟΣ δεν μπορεί να γίνει . Απο το 2016 που ήταν το project του ΣΑΜΟΣ έχουν πάρει όλα πολύ παραπάνω σε κόστος . Επίσης το πρότζεκτ ΣΑΜΟΣ με το Smyrna δεν έχει καμία σχέση σε ξενοδοχειακό . Στο μεν Σαμος ανακαινίστηκαν κάποιοι χώροι και στο Smyrna ισοπεδώθηκε όλο το ξενοδοχείο και χτίστηκε απο την αρχή με καινούριες διαρρυθμίσεις και με σχεδίαση του Μολυνδρη ο οποίος κάνει πολύ ακριβή σχεδίαση και επιλογή υλικών και εξοπλισμού  , καμία σχέση με την Αννα την Κουτσοκώστα που πάντα κάνει πιο λελογισμένες επιλογές σε κόστος . 
Επίσης το Σαμος ολοκληρώθηκε μέσα σε επτά μήνες και το Smyrna μέσα σε τρία χρόνια με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος λιμανιατικων , ασφαλειών και μισθοδοσίων. 
Επιπροσθετα στο Smyrna έγιναν αμμοβολές , σιλικόνες στα ύφαλα , και πολλές ελασματουργικες δουλειές που αφορούσαν διαμορφώσεις και οπτικές Διαφοροποιήσεις ,κάτι που δεν έγιναν στο Σαμος .

Εν κατακλείδι στο Σαμος έγιναν οι απαραίτητες επισκευές (που ήταν πολλές) και φρεσκάρισμα στους εσωτερικούς χώρους με προσοχή στο κόστος  και στο Smyrna εγινε ολική ανακατασκευή με δόσεις υπερβολής .

Οπότε με αυτά τα δεδομένα αν πήγε το κόστος 15-16 εκατ για το Σαμος ,στο Smyrna σίγουρα έφτασε η ξεπέρασε τα 20εκατ. 
 

Link to comment
Share on other sites

Όσα και να έδωσαν τους έχει μείνει αμανατι ένα πλοίο 46 χρόνων που ούτε night ferry χαρακτηρίζεται αλλά ούτε και ημερολόπλοιο.το ξενοδοχειακό του σε έκταση χώρων ( προσοχη σε έκταση όχι σε ποιότητα) μου θυμίζει τον ταξιαρχη όπου ακόμα και στην άγονη του Λαυρίου τα καλοκαίρια τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα.

Link to comment
Share on other sites

Ο "φίλος" το'χε πει πολύ πριν ακόμα δρομολογηθεί στη Σμύρνη αλλά νόμιζα μου κάνει πλάκα. Μία ακόμα γραμμή του εσωτερικού που του ταιριάζει Θεσσαλονίκη - Κυκλάδες - Κρήτη αλλά μόνο για καλοκαίρι. Τα έχει σχεδόν όλα. Χωρητικότητα, διαστάσεις αλλά υστερεί λίγο σε ταχύτητα. Αν έπιανε κανά δυο μιλάκια παραπάνω θα ήταν ακόμα καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Για να δρομολογηθεί (γενικά)πλοίο στις μέρες μας στο Θεσσαλονίκη Κυκλάδες Κρήτη θα πρέπει να υπάρξει επιδότηση από το κράτος και η Λεβάντε αποκλείεται να μπλέξει με Αιγαίο.Για μένα οι δρόμοι του πλοίου είναι Πάτρα Σάμη ή Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι (με Σάμη και Ζάκυνθο) τους καλοκαιρινούς μήνες.Ας τις σκεφτούν εκεί στη Λεβάντε..

Θυμήσου το Aqua Blue που δρομολογήθηκε στη γραμμή με επιδότηση το καλοκαίρι του 2018(Επί ΣΥΡΙΖΑ) 

Link to comment
Share on other sites

Πάτρα Σαμη δύσκολα διότι τα Ανδρέας Κάλβος/Κεφαλονιά έχουν ένα συγκεκριμένο ποσο εξόδων όπου (υποθέτω) τους το καλύπτει η επιδότηση σε σχέση με το Smyrna Di Levante που ίσως και να έχει τα διπλάσια έξοδα , όποτε να μην το καλύπτει η επιδότηση,για εμένα το καλυτερο σενάριο είναι ναυλωθεί εξάλλου έσοδα θα φέρει στην εταιρία του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...