Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν δεν γίνει κάποια ναύλωση ΑΝΕΚοπλοιου στην Algerie πάντα , γιατι να φύγει ο Ελυρος πχπάλι η ενα Κρήτη στα Χανιά...Δεν είναι και τόσο ωραίο

Link to comment
Share on other sites

Αν και ο προγραμματισμός των δρομολογίων της Βενετίας για τον επόμενο χρόνο λέει Κύδων αντι Forza, μαθαίνω οτι ψάχνουν παράλληλα για άλλο πλοίο με ιδιαίτερη βαρύτητα στο open deck.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η κοινοπραξία ANEK-SUPERFAST μάλλον ψάχνει τον αντικαταστάτη του Forza από το εξωτερικό, γιατί το Κύδων μάλλον το θέλουν για τις γραμμές της Κρήτης την επόμενη χρονιά. Έχει ακουστεί ένα πλοίο από μια μεγάλη σειρά πλοίων (σε πλήθος αδελφών), που έχουν δουλέψει ήδη κάποια από αυτά στην Αδριατική. 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο μια σειρά αδερφών μου έρχεται στο μυαλό που έχουν δουλέψει στην Αδριατική από τα οποία 2 μάλιστα είναι εκτός λόγω μεγάλης πυρκαϊάς. Ελπίζω να μην εννοείς αυτήν την σειρά πλοίων.Το Κυδων ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο που κοιτάζουν και πρέπει να είναι κοντά να κλείσει η συμφωνία της ναύλωσης (το αργότερο μέχρι τέλος του μήνα αναμένεται να επισημοποιηθεί) προέρχεται από τα αδελφά πλοία του ναυπηγείου Cantiere Navale Visentini. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ακούω ότι η ναύλωση θα γίνει σαν κοινοπραξία!! Βέβαια θα φορέσει τα σινιαλα της μιας εταιρείας (το πιθανότερο ΑΝΕΚ) αλλά το πλήρωμα θα είναι mix! Και αυτή τη φορά ίσως να δούμε αξιωματικους Ελληνες στη γεφυρα και μηχανή!

Υ.Γ:Petros P, δεν είναι το Albayzin

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 months later...

O λόγος που η Attica δεν θα έχει πλοίο στη γραμμή των Χανίων το επόμενο διάστημα είναι οι ετήσιες ακινησίες των πλοίων της σε συνδυασμό με την έλλειψη του Διαγόρα?

Link to comment
Share on other sites

Όχι, απλά για τα δεδομένα της συνέπειας και του προγραμματισμού της εταιρείας, είναι ασυνήθιστη κίνηση. Αναρωτιόμουν αν με μερικά express δρομολόγια και την άμεση ενεργοποίηση του  Med Star θα μπορούσε να εξυπηρετήσει για αυτό το διάστημα τα Δωδεκάνησα με 2 πλοία (& το Ro-Ro) αντί να αφήσει τα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι το med star αμμεσα ετοιμο στα standar της εταιρειας ομως!η λογικη λεει οτι εξυπηρετει μια γραμμη που ξεκινησε 1 μηνα πριν σαμο κω ροδο οποτε εαν την αφηνε θα ειχε θεμα κ τη γραμμη που της αφηνει τα πιο πολλα την παροναξια..ουτε τα χανια τα ριχνει ο βενιζελος το αλλαζει οχι το κρητη

Link to comment
Share on other sites

και περυσι την ειχε αφησει την γραμμη των χανιων οταν το blue galaxy ειχε παει για δεξαμενισμο στην μαλτα και το ειχε αντικαταστησει το κρητη 1.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
59 minutes ago, Bobking said:

Σωστά αν διαλυθεί η κοινοπραξία την έχει πολύ άσχημα, διότι έχει κανονικά την Blue Star στα Χανιά και την έχουν αποδεχθεί επίσης οι Χανιώτες χάρις την ΑΝΕΚ.

Αν διαλυθει η κοινοπραξια καποια στιγμη αυτο θα γινει συναινετικα(δηλαδη μοιρασμα γραμμων)με τις ευλογιες και της Πειραιως κ οχι εν ειδη ανταγωνισμου..Αν συνεβαινε το δευτερο η μπλου σταρ θα επαιρνε απο τα Χανια οτι πηρε προ δεκαπενταετιας κ απο το Ηρακλειο οτι πηρε οταν πρωτομπηκε το φαστ..Και ακομα λιγοτερο γιατι και η κινηση ειναι πεσμενη και τα τωρινα πλοια σαφως υποδεεστερα.

Συνεπως μαλλον η Αττικα ειναι αυτη που δεν θα ειχε κανενα μελλον στο φιλετο της Κρητης αν εσπαγε η κοινοπραξια.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι για την ωρα τιθεται τετοιο θεμα. χαρη στην κοινοπραξια η attica βαζει ποδι στην κρητη σαν ιση προς ιση με την ΑΝΕΚ, ενω στην αδριατικη, αφ'ενος εχει τη δυνατοτητα να αποδεσμευει τουλαχιστον ενα πλοιο απο ancona για να καλυπτει τα κενα στο αιγαιο, ενω μπορει και εχει παρουσια και στο βορρα (βενετια), απεναντι στον grimaldi.

απο την αλλη η ΑΝΕΚ, χαρη στην κοινοπραξια διατηρει σταθερο μεριδιο στην αδριατικη (χωρις τον ανταγωνισμο του παρελθοντος με την attica), ενω εχει τη δυνατοτητα να στελνει 3 πλοια της για ναυλωση στο εξωτερικο. το τιμημα ειναι βεβαια η μοιρασια στην κρητη.

οπως εχουμε πει ομως και αλλες φορες. δεν πρεπει να αντιμετωπιζουμε τις εταιρειες χωριστα, αφου στην ουσια πραγματικο αφεντικο ειναι η πειραιως.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Η κοινοπραξία αυξάνει τον επίναυλο καυσίμων στις γραμμές της Αδριατικής από 01/07/2018 λόγω της αύξησης της τιμής του πετρελαίου. Ο νέος επίναυλος θα είναι 5Ε στη γραμμή του Μπάρι, 8Ε στην Ανκώνα και 13Ε στη Βενετία.

Link to comment
Share on other sites

Στη γραμμή του Μπάρι σε μόνιμη βάση ο επίναυλος είναι εδω και χρόνια 5€. Για την Αγκώνα είχα μείνει στο 10ρικο και στη Βενετία στα 15. Δεν θυμάμαι αν στο μεταξύ είχε 

αλλάξει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...