nomikos Posted December 25, 2022 Share Posted December 25, 2022 Annax? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 25, 2022 Share Posted December 25, 2022 Και αυτο θα μπορουσε.ΑΝΑΣΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΦΙΑ Κ.Επιλογες υπαρχουν ,αλλα ειλικρινα δεν ξερω κατι περισσοτερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted July 2, 2023 Share Posted July 2, 2023 Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω από τρίτες πηγές αλλά φαίνεται ότι η M2M αγορασε το ταχύπλοο the princess της arab bridge maritime. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 24, 2023 Author Share Posted July 24, 2023 On 7/2/2023 at 11:07 PM, marioskef said: Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω από τρίτες πηγές αλλά φαίνεται ότι η M2M αγορασε το ταχύπλοο the princess της arab bridge maritime. Σωστός είσαι, το καινούριο του όνομα είναι M2M Princess. Βρίσκεται ακόμη στην Aqaba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 21 Author Share Posted January 21 Να ενημερώσουμε για δύο αλλαγές στην Ασία: Το πρώην Ferry Kyoto 2 της Meimon Tayo(IMO 9258404) που είχε πουληθεί στην Κορέα με το όνομα Blue Pearl, αποτελεί το νέο απόκτημα της Φιλιππινέζικης 2GO Travel, με όνομα 2GO Magalang. Το πλοίο βρίσκεται ήδη στο αγκυροβόλιο της Manila. Χτισμένο στη Mitsubishi Shimonoseki(1086) με 2 μηχανές Pielstick. Επίσης νέο απόκτημα της 2GO Travel είναι και το αδελφό του Rigel VII. Στην Ιαπωνία για λογαριασμό της Shikoku Kaihatsu Ferry KK ονομαζόταν Orange 8 (IMO 9202833) ως το 2018 οπότε και πέρασε στα χέρια της MS Ferry Co. Ltd της Κορέας και πήρε το όνομα New Star. Από αυτούς το αγόρασαν πρόσφατα οι Φιλιππινέζοι και το ονόμασαν 2GO Masigla. Και αυτό το πλοίο είναι πρόσφατη αγορά και βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στο αγκυροβόλιο της Manila. Χτισμένο στο Imabari(555) το 1999 με 2 κύριες μηχανές Pielstick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 5 Author Share Posted March 5 On 1/20/2021 at 8:26 AM, Nikos_Chania said: Αφού κάναμε τον πρόλογο, πάμε στο δια ταύτα. Το Isola di Vulcano, ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ (70.95 x 12.5), συνέδεε τότε το Μιλάτζο με το Λίπαρι, για το οποίο το βλέπουμε να αναχωρεί. Σύμφωνα με το Shipping Italy, φημολογείται πώληση του πλοίου στην Caremar για δρομολόγια στον κόλπο της Napoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now