Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί είστε σίγουροι ότι θα τους έβγαζε παραπάνω κέρδος ενα πλοίο τύπου Ιθάκη σε σχέση με τρία ταχύπλοα?? Ένα πλοίο τύπου Ιθάκη θα πρέπει να δουλεύει σχεδόν 8-10 μήνες το χρόνο πχ στη γραμμή της Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μυκόνου με μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα σε σχέση με το Superferry που ταξιδεύει το χειμώνα. Ενώ τα ταχύπλοα θα δουλέψουν 4-5 μήνες σε διαφορετικές γραμμές με το διπλάσιο εισιτήριο και με πολύ λιγότερο πλήρωμα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, αλλα να δουλευουν τα 3 ταχυπλοα. Οχι καθε 3.5 μέρες να βγαζουν βλαβες ;) αν συγκρινεις την φετινη σεζον των 3 ταχυπλοων με μια αντιστοιχη σεζον μονο με πλοιο τυπου ιθακη, περισσοτερο κερδος θα ειχε το ιθακη.

Ηταν μια αποτυχημενη σεζον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ποια λογική συγκρίνετε το Ιθάκη με ταχυπλοο? Τι σημαίνει ότι επειδή όταν το είχε η μπλου πήγαινε καλά αν το πάρω εγώ αύριο θα πάει και με εμένα καλά? Επίσης το πιο απλό παράγωντα που ξεχάσατε είναι ότι αν δώσω τα ίδια χρήματα για ένα Ιθάκη και τα ίδια για 3 ταχύπλοα το 1 βαπόρι θα μου χρωστάει λόγου χάρη 30 μύρια ένω τα 3 θα μου χρωστάνε από 10 το καθένα.. Οπότε με τα δεδομένα που διέπουν τα οικονομικά στην ακτοπλοΐα οι πιθανότητες να με ξεπληρωσουν τα 3 ταχύπλοα είναι μεγαλύτερες και παρα πολύ πιο γρήγορα.. 

 

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν χρειαζεται τριτη ανάλυση για οσα έγραψα, είναι ξεκάθαρα θεωρώ. Ωστόσο ορθώς εκφράζετε την οπτική σας για τα 3 ταχύπλοα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η λογική είναι απλή. Παίρνεις 3 ταχύπλοα προσπαθώντας να ανταγωνιστείς έναν αντίπαλο που έχει πολύ περισσότερα από σένα και κανεις ένα δρομολόγιο σιδηρόδρομο με πλοία αμφιβόλου αξιοπιστίας. Επίσης η SeaJet μετά από τόσα χρόνια -και ας μην ήταν πάντα η καλύτερη- έχει μια εμπειρία που καλώς ή κακως η Αφοι δεν έχουν. Γι’αυτο λοιπόν υποστήριξα την ιδέα του Ιθάκη ας πούμε. Έιναι στον τομέα των συμβατικών που έχουν δώσει σαν εταιρία πολύ καλα δείγματα, είναι ένα πλοίο αξιόπιστο και δοκιμασμένο που σίγουρα θα τους γυρίσει τα χρηματα τους πίσω. Και προς Θεού δεν εννοώ από Ραφήνα. Έχει κουράσει η όλη κατάσταση. Μετά τη συγχώνευση Blue Star-Hellenic έχει μειωθεί δραματικά ο ανταγωνισμός στις Κυκλαδες και το Αιγαίο γενικοτερα. Υπάρχουν τόσες γραμμές και μάλιστα από Πειραιά. Δεν είναι όλα Ραφήνα πια, ήμαρτον!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως ή κακως δεν υπαρχει πλεον συγκριση μεταξυ seajets και golden.Η πρωτη με την επεκταση/εξαπλωση της στο Αιγαιο εχει καταστει απο μικρη οικογενειακη εταιρεια σε βασικο ανταγωνιστη της Αττικα η δευτερη καλη,χρυση αλλα αναλωνεται πλεον καθε χρονο στο πως θα μπει στο ματι του Ηλιοπουλου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό ακριβώς εννοώ φιλε Miltiadis. Αντί να κοιτάξει πως μπορεί να επεκταθεί και να καθιερωθεί σε γραμμές έχει μπει σε ένα κυνηγητό που πολύ φοβάμαι ότι δεν θα της βγει σε καλό...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μενα η δρομολογηση των ταχυπλοων ηταν μια ορθη κινηση.Οταν ερχεται ο αλλος και σου βαζει μεγαλο ταχυπλοο με τιμη συμβατικου πανω στο πρωινο και δημοφιλες δρομολογιο(του Superferry εδω και 30 χρονια τωρα) και σου περνει ολη τη πιτα τοτε τι κανεις;Ο 3ος παιχτης δεν παθαινει ζημια επειδη υποστηριζεται απο φορτηγα Χειμωνα Καλοκαιρι.Εσυ ομως σαν Golden εισαι αδειος απο επιβατες ολο το χρονο.Και ο αλλος το Χειμωνα εξαφανιζεται τη στιγμη που εσυ ματωνεις.Ενω το Μαιο περνει δρομολογιο απο το υπουργειο πανω στο δικο σου.Ομορφα πραγματα ετσι;Για να μη ξεχναμε αυτα που εχουν γινει.Τα ταχυπλοα αφηνουν κερδος τους 4 μηνες που ταξιδευουν.Και για να μεινει η Golden στο παιχνιδι ο μονος τροπος ηταν να απαντησει με το ιδιο νομισμα.Και πολυ καλα εκανε ασχετα αν ενοχλησε καποιους ακομη και μεσα απο το υπουργειο οι οποιοι μεχρι και σημερα δεν ξερω τι σκοπιμοτητες εξυπηρετουν.Θα ξεχασουμε τελικα τι ειναι το δικαιο και τι το ηθικο εδω στο Ελλαντα.Φτανει πια.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι πάει λάθος ομως. Πέρα απο το οτι η άφιξη και η αναχωρηση ειναι ανάποδα γραμμενα, δεν στέκει η αναχώρηση 1655 απο σαντορινη και αφιξη στις 18 στο Ηράκλειο. Αλλα λειπουν τα ψηφια διπλα στο 18, οποτε ισως να ειναι 1845;

Παντως την ταχυτητα αυτη δεν την εχει το πλοίο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...