Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Posts

    809
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

2,698 profile views
  1. Μου ακούγεται καπως σαν το εξυπνο λάστιχο.. Αρχικα πρεπει να βρεις τι το δημιουργεί.. Μηπως μπαινει νερο στη καμπίνα απο κάπου (κανα φινιστρινι, πορτα, τρυπα?).. Πρωτα λυσε το πρόβλημα.. Η μουχλα θελει χλωρίνη (καθαρή, συμπυκνωμένη.. οχι καθαριστικό με χλωρίνη η χλωρίνη σε διάλυμα 1% κλπ)
  2. Μα αυτο ακριβως λεμε οτι οσο το αεροσκάφος βγαζει λεφτα θα συντηρηθεί και η ατρακτος και οι κινητήρες και τα παντα.. Ολα αλλαζουν/φτιαχνουν σε ενα αεροσκάφος.. Αρκει να εχει νοημα.. Να θυμησω οτι ακομα και σε πολεμικες αεροποριες που money is not a problem i.e USAF οταν το αεροσκαφος δεν εχει αξιολογο αντικαταστατη συνεχιζει και πετα.. μερικα παραδειγματα ειναι τα B52 με το γηραιότερο να εχει 60+ χρονια στη πλατη και ποσους πολέμους.. Τα U2 που ακομα σπιούνευουν.. Τα 707 (KC135) και αλλα διαφορα. Εδώ η Κολομβία πεταει αναβαθμισμενα C47 gunships ακομα (και αποδιδουν και πολυ καλα σε σχεση με πολυ νεότερα.. Τέλος τα αεροσκάφη που ανέφερα (ATR, Saab, Electra, κλπ) τρωνε τις μεγαλύτερες καταπονησεις απο ολους τους τυπους των πολιτικών, παρολαυτα επειδή το cost/benefit εχει θετικό πρόσημο τα συντηρουν ακομα και αν χρειάζονται επεμβαση/αντικατασταση σε δομικα στοιχεία.. Δωξα το θεο λεφτα να υπαρχουν.. Η μιζες.. Βλεπε τα Ελληνικά P3 Orion..
  3. Τα αεροσκάφη πρακτικά δεν εχουν οριο ζωής οπως ειπε και ο @Nick the Greek.. Οι κυκλοι που αναφέρεις εχουν να κανουν με τη συντήρηση. Στα αεροσκαφη της πολιτικής αεροποριας υπαρχει το σύστημα ABCD, στο A check που γίνεται ανα 3-6 μηνες (αναλογα με τις προσγειωσεις/ωρες) γίνεται ενας απλος έλεγχος μέχρι το D check οπου γίνεται καθε 10 χρονια περιπου και το αεροσκάφος γίνεται σχεδον βιδες και ελέγχεται/επσικευαζεται διεξοδικά. Οποτε η απάντηση που εδωσε οτι τα αεροσκάφη πετουν με βαση το cost/benefit και οχι με την ηλικια/κυκλους ο nick ισχύει απόλυτα Να θυμησω οτι υπαρχουν ATR/Fokker/Saab/Electra (πολλαπλασιες απο/προσγειωσεις) που ξεπερνουν κατα πολυ τα 20 και 30 ακομα και 40 χρονια πτητικης ζωης
  4. To ταχύπλοο San Gwann προσάραξε σε βραχονησίδα στα ανοιχτά του ισπανικού νησιού της Ίμπιζα χθες το βράδυ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 25 άνθρωποι, οι δύο από αυτούς σοβαρά, ανάμεσά τους και ένας δεκάχρονος, όπως μετέδωσαν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Το San Gwann της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας FRS, πραγματοποιεί δρομολόγια μεταξύ της Ίμπιζα και της Φορμεντέρα, της μικρότερης από τις ισπανικές Βαλεαρίδες Νήσους. Αναχωρούσε από το λιμάνι της Ίμπιζα στις 9.30 μμ χθες το βράδυ όταν προσάραξε στη νησίδα Ες Μάλβινς, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η FRS. https://www.reuters.com/world/europe/ferry-runs-aground-ibiza-leaving-10-year-old-boy-seriously-injured-2021-08-29/
  5. ULSFO ο Πειραιάς δεν εχει. Μαλλον εννοεις MDO. Υπαρχει η πιθανότητα να υπαρχει καμια μικρο-διαρροή νερου στο scrubber που να μπλέκεται με τα καυσαέρια και να εχει αυτο το αποτελεσμα (εικασία κανω) Επίσης υπαρχει η πιθανότητα υδρατμοί σε συνδυασμό με τα καυσαέρια να παιρνουν μουργα απο το φουγαρο και να δημιουργουν αυτο το φαινόμενο. Η στο πολυ απιθανο σεναριο οι μηχανες/γεννήτριες να έχουν κανενα θεμα με ελατήρια/κυλινδρους και να "φτυνουν" λαδι.. Αλλα οπως ειπα το θεωρώ απιθανο.
  6. Το αρχικο πλανο ηταν να μεταφερθει η θεση προσδεσης στο νεο προβλητα αλλα δεν εγινε ποτε η εκβάθυνση τοτε. Επειτα απο 10+ χρόνια επιυελους εχει δημοπρατηθει και ανατεθει στην Ergomare (κανει επισης και την επίσκευη του βραχίονα τωρα) η εκβάθυνση της λεκάνης του λιμανιού με πρόβλεψη να παραδωθει εως του χρόνου πριν το καλοκαίρι.
  7. Μη σε ξενίζει καθόλου, εταιρείες που ασχολούνται με τα λιμενικα εργα ανέκαθεν ειχαν πλωτα μεσα προς μείωση του κόστους, αν ενδιαφέρεσαι για περαιτέρω ψαξε την ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ των Καρπιδα-Ανδροπουλου-Κωνσταντοπουλου (εφοπλιστες επισης με τη γνωστη KONKAR Shipping και μετέπειτα PANKAR) οπου το 2010 ειχε πανω απο 150 πλωτά.. Τωρα δεν γνωριζω ποσα εχει αλλα παραμενει πολυ μεγαλη στο τομεα της.
  8. Το θεμα ειναι οτι ο μεν αγοραζει οτι βρει μπροστα του και το μπαλωνει για να το βγαλει στην αγορα και οι δε αγοραζουν και επενδυουν στα βαπορια πανω γιατι ειναι μερακλήδες..
  9. Φυσικα δεν βοηθάει η μεγαλη ηλικία, το παράδειγμα το εφερα για να πω οτι το πλοιο μπορει να μεινει στην αγορα με αξιοπρέπεια και να το προτιμά ο κοσμος εαν πεφτουν λεφτα (βλέπε sf2). Ο στολος στην Ελλάδα στη πλειοψηφία του γερνα και δεν συντηρείται στα στάνταρ που αναφερθήκαμε. Για να δώσω ενα παράδειγμα διαφοράς σκεπτικων να θυμισω τι εκαναν οι Παναγιωτακης/Στεφανου με Thunder και Superexpress σε σχεση με Ηλιοπουλο στα Terra/WC. Δυστυχώς οσο και να θέλουμε ριζική ανανεωση στολου δεν πρόκειται να γινει για τον απλο λόγο οτι μειναμε πισω ολα αυτα τα χρονια και δεν επεσαν λεφτα σε NB η εστω σε βαπορια μικρης ηλικιας. Παρολαυτα εγω σαν επιβατης προτιμω) να ταξιδεψω με ενα βαπορι οπως το Ελυρος η το SF2 απο το να ταξιδεψω με το BS paros η το BS1.
  10. Τα αεροπλάνα δεν εχουν δομικό οριο ζωης. Οσο ειναι οικονομικα συμφερον συντηρούνται και πετούν.. Πολλα 747,757 που μπαίνουμε ακομα και σημερα (απο σοβαρες εταιρείες οπως British Airways, United, κ.α) ειναι σε υπηρεσία απο τις αρχες του 1980.Το ιδιο συμβαίνει πανω κατω και στα βαπορια (φυσικα με τη προϋπόθεση οτι ο πλοικτητης ριχνει χρημα και δεν μπαλωνει) Γνωριζω Panamax του 1997 που βαζει κατω (οχι σε καταναλωσεις) βαπορια 5 ετιας.
  11. Το 1985. ολα εκτος απο 1 τα Ελληνικα 727 ειχαν ονόματα βουνών της Ελλαδος (Ολυμπος,Ταυγετος,κλπ) η εξαίρεση ηταν το Βασίλισσα Αννα Μαρία. Ενα ενδιαφέρον trivia ειναι οτι ενα απο αυτα κατεληξε σε ενα δασος στο Όρεγκον των ΗΠΑ και μετατράπηκε σε σπιτι.. Ως πιτσιρικας το ορος Άθως μαζι με τα Ηρακλη (737) και Ολυμπιο Δια (747) ηταν τα αγαπημενα μου
  12. Το βαπορι υποτίθεται οτι αγοράστηκε τον Ιουνιο.. Οι βασεις δεδομένων εχουν ανανεωθει πολλες φορες απο τοτε μεχρι σημερα και αλλαγη δεν ειδα. Δεν λεω οτι αποκλείεται να εχει όντως αγοραστει.. αλλα κατι διαφορετικό εχει γινει στη διαδικασία για να παραμενει στη προηγούμενη ιδιοκτησία στα χαρτια απο σημαία κλάση κλπ.
  13. Για να λετε εσεις οτι είναι μονιμο κατι παραπανω θα ξερετε.. Οποτε δεν υπαρχει λόγος για περαιτέρω σχολιο μου
×
×
  • Create New...