Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Posts

    823
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

3,062 profile views
  1. Το βαπορακι φοραει caterpillar οποτε δεν είναι δύσκολο να βρει μεταχειρισμένο στρόφαλο (υπαρχει μεγαλη διαθεσιμότητα σρα ανατολικά) ειτε ακομα και καινούργιο σε πολυ νορμαλ τιμές οποτε δεν φανταζει δύσκολο να φτιαχτεί σύντομα.. Τωρα όσο γιαβτα κοστη ας ειναι καλα τα H&M
  2. Δραστηριότητα ναι οχι ομως με τη παραδοσιακή έννοια... WAF μεριά...
  3. Nereus

    Aero 1

  4. Και τι περιμένεις να σου πουν? Οτι βγάζουμε χρημα αλλα δωστε και καμιά επιδότηση? Οι Στεφανου αν ηθελαν να απεμπλακουν θα το ειχαν κανει ηδη.. Επισης ευκαιρίας δοθησεις ολο και κατι θα ψωνισουν..
  5. Οχι τπτ ιδιαίτερο.. πανω κατω το average globally κυμαίνεται μεταξυ 120-135 μπακς.. Υπάρχουν λιμάνια που ανεβαίνει το spread οπως spore (150+). Οι απόψεις για την ταση των τιμων στο μέλλον για καποιους ειναι οτι θα μειωθει οσο πιο πολλα βαπορια βαζουν σκραμπερ και αλλοι λενε οτι θα εκτιναχθεί στα 300+ λόγο μειωσης output σε vlsfo (λόγω οικονομιών κλίμακας). Εγω απο την αλλη νομιζω οτι ο IMO θα μας φορτώσει με το ζόρι κανα καινούργιο ματζουνι (βλ αμμωνία, κλπ) και θα πάνε τσάμπα οι επενδυσεις σε εγκατάστασεις.
  6. Δεν είπα καπου σε αυτο που εγραψα οτι δεν πρέπει να ψάχνομαστε η να σχολιάζουμε νομίζω.. Απλα ειπα (ισως πιο άκομψα) οτι μην προδικαζουμε καταστασεις οταν δεν ξερουμε κάτι.. Αλλο το δεν ξερω και ρωτω, αλλο το δεν ξερω και κανω υποθέσεις και τελειως αλλο το δεν ξερω και εχω βγαλει και σχεδον σίγουρα συμπεράσματα.
  7. Η GSF ευκαιρίας δοθείσης θα κανει κίνηση, εξάλλου έχει δωσει δειγμα γραφής τοσα χρονια με τις επενδύσεις της και την ποιότητα των βαποριων της.. Δεν μπηκαν για να βγαλουν λεφτα, δεν εφαγαν χρηματιστήριακα λεφτα, ουτε πήραν θαλασσοδανεια.. Το γουστο τους κανουν με ιδια κεφάλαια.. Επομένως δεν χρωστανε σε κανεναν εξηγησεις για το τι κανουν και γιατί..
  8. Μαλλον εχετε παρεξηγήσει πως γίνονται αυτα τα deals.. Ενα fund έρχεται να παρει ενα μη εξυπηρετουμενο δανειο που η χ τραπεζα εχει στη κατοχη της.. Το fund παίρνει μια μεγαλη εκπτωση και πληρωνει καποια cents στο ευρώ για να παρει το δάνειο.. αλλα ταυτόχρονα αναλαμβανει και το ρισκο να μη παρει αυτα που περιμενει (η και σχεδον τίποτα οπως έχει συμβει πολλες φορες..)!Στη πλειοψηφία τους αυτά τα fund (hedge funds συνήθως.. Που αυτο λεει πολλα..) ερχονται να παρουν/πουλήσουν ασημικά και να φύγουν και να βγαλουν καποια εξτρα cents ανα ευρώ.. δεν έρχονται να εξυγιανουν μια εταιρεία.. Εξου και η διαφορετικη ατζέντα σε αυτα τα deal οπου υπαρχουν πολλοι πιστωτές..Το ρισκο ομως ειναι μεγαλο και γιαυτό ενα μεγαλο ποσοστό αυτων των deals δεν βγαίνει (βεβαια ενα στα δεκα deal που θα βγει πληρωνει για ολα τα υπολοιπα και αφήνει και κέρδος..)! Υπομονη.. The world of finance its fascinating and dirty at the same time που λενε και στο χωριο μου
  9. Το benefit εννοω δεν περναει στο ναυλο οπως θα έπρεπε..στο κατω κατω δεν μιλαω για περιπτώσεις που οι ναυλωτες επιδότησαν την εγκατασταση.. Επίσης εσυ με cape nb θα επαιζες σποτ?αν η απάντηση ειναι ναι θελω να ρωτησω κατι ακόμα.. Μηπως εχεις να μου δανεισεις τιποτα ψιλά 😂😂
  10. Το spread στα 20 top ports ειναι περιπου ατα 100 δολάρια.. Μη κοιτας εδω στη μπανανια που κάνουν παιχνίδι δυο εταιρείες.. Επισης στον υπολογισμό σου πρεπει να βαλεις καο ποσες μερες/μηνες θα μεινει εκτος ενα βαπορι εκτος αγορας/χωρις ναυλο (αυτο παει κυρίως στα βαπορια της ποντοπορου).. Γιατι ξερω αρκετες περιπτώσεις που η επενδυση του σκραμπερ δεν υπαρχει περίπτωση να βγει.. Το πιο αστειο ειναι οτι τα μεγαλα μαγαζια (grainhouses,mining co, major operators) αν το βαπορι εχει σκραμπερ και πες πχ κερδιζουν χ δολάρια σε καυσιμα.. Αυτοι προσφερουν για σκραμπερ benefit χ-50%.. Τα προβααατααα
  11. Μου ακούγεται καπως σαν το εξυπνο λάστιχο.. Αρχικα πρεπει να βρεις τι το δημιουργεί.. Μηπως μπαινει νερο στη καμπίνα απο κάπου (κανα φινιστρινι, πορτα, τρυπα?).. Πρωτα λυσε το πρόβλημα.. Η μουχλα θελει χλωρίνη (καθαρή, συμπυκνωμένη.. οχι καθαριστικό με χλωρίνη η χλωρίνη σε διάλυμα 1% κλπ)
  12. Μα αυτο ακριβως λεμε οτι οσο το αεροσκάφος βγαζει λεφτα θα συντηρηθεί και η ατρακτος και οι κινητήρες και τα παντα.. Ολα αλλαζουν/φτιαχνουν σε ενα αεροσκάφος.. Αρκει να εχει νοημα.. Να θυμησω οτι ακομα και σε πολεμικες αεροποριες που money is not a problem i.e USAF οταν το αεροσκαφος δεν εχει αξιολογο αντικαταστατη συνεχιζει και πετα.. μερικα παραδειγματα ειναι τα B52 με το γηραιότερο να εχει 60+ χρονια στη πλατη και ποσους πολέμους.. Τα U2 που ακομα σπιούνευουν.. Τα 707 (KC135) και αλλα διαφορα. Εδώ η Κολομβία πεταει αναβαθμισμενα C47 gunships ακομα (και αποδιδουν και πολυ καλα σε σχεση με πολυ νεότερα.. Τέλος τα αεροσκάφη που ανέφερα (ATR, Saab, Electra, κλπ) τρωνε τις μεγαλύτερες καταπονησεις απο ολους τους τυπους των πολιτικών, παρολαυτα επειδή το cost/benefit εχει θετικό πρόσημο τα συντηρουν ακομα και αν χρειάζονται επεμβαση/αντικατασταση σε δομικα στοιχεία.. Δωξα το θεο λεφτα να υπαρχουν.. Η μιζες.. Βλεπε τα Ελληνικά P3 Orion..
  13. Τα αεροσκάφη πρακτικά δεν εχουν οριο ζωής οπως ειπε και ο @Nick the Greek.. Οι κυκλοι που αναφέρεις εχουν να κανουν με τη συντήρηση. Στα αεροσκαφη της πολιτικής αεροποριας υπαρχει το σύστημα ABCD, στο A check που γίνεται ανα 3-6 μηνες (αναλογα με τις προσγειωσεις/ωρες) γίνεται ενας απλος έλεγχος μέχρι το D check οπου γίνεται καθε 10 χρονια περιπου και το αεροσκάφος γίνεται σχεδον βιδες και ελέγχεται/επσικευαζεται διεξοδικά. Οποτε η απάντηση που εδωσε οτι τα αεροσκάφη πετουν με βαση το cost/benefit και οχι με την ηλικια/κυκλους ο nick ισχύει απόλυτα Να θυμησω οτι υπαρχουν ATR/Fokker/Saab/Electra (πολλαπλασιες απο/προσγειωσεις) που ξεπερνουν κατα πολυ τα 20 και 30 ακομα και 40 χρονια πτητικης ζωης
×
×
  • Create New...