Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Content Count

    265
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,060 profile views
  1. Το βάρος δεν έχει σχέση με το βύθισμα..το βύθισμα έχει να κάνει με τη σχεδίαση του κυτους κυρίως.. Ένα κλασικό παράδειγμα είναι τα lakers όπου με βάρος μεγαλύτερο από τα συμβατικά handies έχουν μικρότερο βύθισμα.
  2. Η κατανάλωση του καυσίμου έχει να κάνει με την θερμική απόδοση μιας μηχανής που σε μια diesel μηχανή κυμαίνεται από 30% έως 50% (δλδ μια μηχανή από τον ένα τόνο καυσίμου που θα καταναλώσει θα αξιοποιησει πραγματικά μόνο τα 300 με 500 κιλά) . Έτσι γενικά θα δεις ότι η Χ μηχανή καταναλώνει Χ γραμμάρια ανά ιππο. Οι καθοριστικοι παράγωντες για τη πραγματική κατανάλωση είναι το βάρος του πλοίου και ο τύπος του κυτους.. Σε γενικές γραμμές μπορεί να έχεις δύο ταχύπλοα που θεωρητικά έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά (μήκος πλατος, τύπος κυτους κλπ.) αλλά το ένα είναι κατασκευασμενο από αλουμινίου ενω το άλλο από ατσάλι.. Επομένως το αλουμινένιο είναι ελαφρύτερο και θα χρειαστεί μικρότερη ιπποδύναμη για να πιάσει την ίδια ταχύτητα με το άλλο. Τώρα για το κυτος.. τα catamaran η τα trimaran είναι συνήθως γρηγορότερα και πιο οικονομικά από τα monohull με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά για το βασικό λόγο ότι εχουν μικρότερο Block coefficient και επομένως λιγότερη αντίσταση. Φυσικά έχουν καποια αλλά αρνητικά αλλά μπαίνουμε σε άλλα χωράφια
  3. To a company based in Cyprus Plaxiven consulting Ltd It is rumored that Mr Gialozoglou is the person behind the company which he is a relative to Mr iliopoulos
  4. The answer to the first part of your question is that the company decided to withdraw from service these vessels due to their age and various technical reasons (doesn't make economical sense to keep them in their fleet). Their decision is either they will sell them or they will scrap them..
  5. Δεν έχεις άδικο.. Δεν ήξερα καν την ύπαρξη του.. Οι διαφορές ελάχιστες Το Mykonos έχει 4 cat Το San Francisco έχει 6 cat 2 μέτρα ολικό διαφορά.. Και κάτι άλλα ψιλόπράγματα Εγώ θα το έλεγα αδερφάκι και όχι ξαδερφακι.
  6. Προφανώς εννοείς τη κατηγορία ID η 1D που έχουν οι νηογνωμόνες. Σε αυτή τη κατηγορία και στις υπόλοιπες που δεν είναι IA η 1A super κλπ η πλώρη δεν έχει τη χαρακτηριστική κοιλιά για να κάθεται πάνω στο πάγο και να τον σπάει. Το μόνο διαφορετικό είναι ότι είναι ελάχιστα ενισχυμένο το σίδερο στη πλώρη.. Επίσης στα ice class (τα σοβαρά) θα δεις θηριώδες μηχανές..
  7. Μήπως μπερδεύεις το που τις δούλευαν με το μέγιστο? Γιατί οι 6DL είναι στις 720 όλες αποσο γνωριζω
  8. Μην είσαι και τόσο σίγουρος μιας και οι Daihatsu έβγαζαν μεν λιγότερη ιπποδύναμη αλλά στις 720 στροφες Οι MaK από την αλλη ειναι στις 600 στροφές. Όλα εξαρτώνται από τη κατανομή τις ιπποδύναμης.
  9. Η M32 δεν είναι caterpillar.. Είναι MaK.. Απλά εξαγοράστηκε από την Caterpillar και συνεχίζει να τη πουλάει ως έχει.. Ρώτα πλοιοκτήτες με MPP να σου πουν τι εστι MaK και πόσο τους αρέσουν...
  10. Δεν είμαι σίγουρος ότι η επιλογή αυτού του τύπου μηχανής ήταν η καλύτερη επιλογή.. Τις M32 τις βάζανε σε Multipurpose vessels και τα προβλήματα πολλά! Πολλές από δαύτες βασάνισαν έμπειρους μηχανικούς.. Από απλά ππροβληματακια μέχρι στροφαλους.. Μακάρι να είναι απροβληματιστες..
  11. Με διαφορά η πιο ωραία πλώρη (χωρίς βολβο) ανήκε στο European και μετά στο Καμειρος
  12. Ναι αλλά να είναι κάποια μετασκευή η έτσι χτίστηκε? Ωραία πλώρη παντως
  13. Η πλώρη κάτω χαμηλά έχει ενδιαφέρον σχήμα.. Άραγε να είναι μετασκευή η "μαμισια"
  14. Η συμφωνία Βενιζέλου ήταν αποτέλεσμα των καταγγελιών του προαναφερθέντα.. Ήταν τόσο καλός επιχειρηματίας που το μόνο που του έκοβε τα φτερά ήταν ο Σκαραμαγκάς..
×
×
  • Create New...