Jump to content
Shipfriends

Nereus

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nereus

    Atlas Marine SA

    ο κ. Ξηνταρακος τα εχει προς πωληση τα 2 βαπορακια.Λιγο ακριβα αλλα τα εχει σαν newbuildings.
  2. Προς απανταχού περίεργους το Κυβέλη εχει βγει για πώληση απο την εταιρεία (Larus του Κονδυλη) που το έχει. Οπως θα δείτε πιο κάτω φαίνεται ως built by Larus Shipbuilding!!!!Τρεμε Mitsui.. MV KIVELI (IMO 8204731) DWT 38,191.40 at 10.935M Summer Draft Built Jan 2008 by Larus Shipbuilding, Piraeus, Greece Bulk carrier, Strengthen for heavy cargoes, grain fitted, aussie holds ladders Cranes: Liebherr 4 of 40 tons with 26 meters booms obtaining outreach up to 12m hydraulic with good speed to hoisting/sweling/luffing Loa 193,84 / Lbp 183,00 / Breadth 27,6 / Depth 14,80 Grt 22,115 /Nrt 13,019 Lightweight: 8,864.40 tons Main engine: WARSTILA 5RT-FLEX58T-B (10625 KW @ 105 RPM) Generators: 2 x MAN B&W Holeby 6L23/30H 720rpm 820kw, Altenators 780kw 440v ac Holds/Hatches: 7/7 Mc Gregor Chain Pulling Holds capacities: Grain 45,620cbm=1,610,840cft, Bale 42,883cbm=1,514,199cft Grain capacity Bale capacity cbm cft cbm cft No 1 5,082 = 179,470 4,777 = 168,699 No 2 6,835 = 241,378 6,425 = 226,899 No 3 5,995 = 211,713 5,635 = 199,000 No 4 8,004 = 282,661 7,524 = 265,710 No 5 5,898 = 208,287 5,544 = 195,786 No 6 8,024 = 283,368 7,543 = 266,381 No 7 5,782 = 204,191 5,435 = 191,937 Ttl 45,620cbm 42,883cbm Speed/Propulsion consumptions are given on about basis (-/+5pct) without warranty or guarantee under good weather conditions not exceeding beaufort wind scale 4 and douglas sea state code 3 ( dss 3 means sea+swell significant wave 1.25 m)and free of advserse currents, Speed/cons. ranges are in Owners option Ballast Ladden Speed about 14 - 13 knots on about 27,8t ifo 380cst(RGM380) incl generators Speed about 13 - 12 knots on about 24,5t ifo 380cst(rgm380) incl generators Speed about 12 - 11 knots on about 19,8t ifo 380cst(rmg380) incl generators Port consumption for generators: idle 2,4 t fuel, cranes working 4.5t fuel Port consumption for boiler: 1,2 tons fuel if cold climate 2,2t fuel.
  3. Nereus

    Attica Group

    Δεκτο. Αλλα η εταιρεία δεν διαδιδει τιποτα για αγορές και αλλα τετοια. Εγω το λεω απο ανθρωπο που ειναι υπευθηνος για αυτη τη κινηση που ανεφερα. Τωρα οσο αναφορα την εναρμονηση εταιρειες κολοσσοι (βλεπε Euronav κλπ) δεν κανουν κινησεις προς αυτη τη κατευθηνση. Οποτε δεν ειναι παραλογο. Μπορει να τους βγει μπορει οχι αλλα κανεις δεν ξερει. Τωρα για το θεμα της ανανεωσης νομιζω οτι ο στολος της περα καποιων μικρων εξαιρεσεων (Morocco Star, Galaxy, Πηγασος και δελφινια) νομιζω οτι δεν χρειαζεται ανανεωση. Επισης μη ξεχναμε οτι ηταν στη Βαλτικη οποτε δεν ειναι νεα αγορα για την εταιρεια απλα θελει να επαναδραστηριοποιηθει.
  4. Nereus

    Attica Group

    Συγγνώμη αλλά που κολλάνε τα scrubbers στη Βαλτική που είναι SECA area; 0,1% υποχρεωτικά εκεί...την ώρα που ο κανονισμός του 2020 έχει 0,5%. Τώρα τι θα κάνει στη Ελλάδα δεν γνωρίζω..Αλλά επιμένω οτι έχει εξασφαλισμένο finance και ψάχνει εντατικά.. Τώρα όσο αναφορά τα scrubbers κρατήστε μικρο καλάθι γιατί η διαφορά μεταξύ ifo και του νέου καύσιμου υπολογίζετε στα 100 με 150 δολάρια την ώρα που το κόστος εγκατάστασης σε επιβατηγά κοστίζει πολλά μηδενικά και έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής (περί τα 5 με 7 χρόνια) συν τα οποία αναλώσιμα (χημικά κλπ). Οπότε οι early adopters υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τη πατήσουν.Εξάλλου στη ποντοπόρο ένα μικρο μόνο ποσοστό έχει δηλώσει οτι θα βάλει (και από αυτούς οι περισσότεροι έχουν υπογράψει μόνο MOA μιας είναι εισηγμένοι και πρέπει να δείχνουν οτι υπάρχει μια κοινωνική υπευθυνότητα..)
  5. Nereus

    Attica Group

    Οι πληροφορίες μου λένε οτι η Attica έχει βγει στην αγορά για ROPAX το πολύ δεκαετίας για να το ανεβάσει βαλτική.
  6. Nereus

    Αλκυόνη (IMO 9106211)

    τσάμπα πράγμα..τρέξτε να προλάβετε Είναι μερικοί όμως απερίγραπτοι
  7. Για τον απλο λογο οτι η πλειοψηφια των εταιρειων στην Ελλαδα ειναι μικρου'μεσαιου μεγεθους και βρισκονται αυτοματως σε μια μειονεκτικη απο οικονομικης αποψεως θεση εναντι των μεγαλων παικτων σχετικα με αυτο τον κανονισμο..(παρολαυτα λιγες μεγαλες εταιρειες θα βαλουν scrubbers και αυτές σε ενα μερος του στολου..).Απο οικονομετχνικη σκοπια νοημα εγκαταστασης scrubber εχει μονο σε μεγαλα τοναζ (panamax και πανω) τα μικροτερα πλοια και δη καποιας ηλικιας μονο καταστροφικο αποτελεσμα θα εχει..φανατασου οτι ενα μεγαλο ποσοστο ειναι πλοια ανω των 10-12 ετων με αξια π.χ για ενα handy του 2008 γυρω στα 8 με 10 εκατομμυρια,για φαντασου να σου ζητανε να βαλεις αλλα 2 εκατομμυρια στο πλοιο χωρις να ξερεις αν θα προλαβεις να τα αποσβεσεις ποτε..Ολο το θεμα για εμενα ειναι υποκριτικο..χωρες που δεν εχουν καν θαλασσα ψηφιζουν για τα δικα μας συμφεροντα,επισης δεν ειδα κανεναν να μιλα για τα co2 κλπ που βγαζουν τα αεροπλανα καθημερινα που αποδεδειγμενα επιβαρυνουν κατα πολυ περισσοτερο το περιβαλον..Σε μια τελικη εγω μεταφερω πρωτες υλες που ειναι η ραχοκοκαλια της παγκοσμιας οικονομιας..δεν παω ταξιδια αναψυχης με την ryanair να δω αξιοθεατα.. αυτα..τα ειπα και ξελαφρωσα..🤪
  8. Ο κυρ Φωτης οπως και ολοι οι προκατοχοι του δεν εχουν ιδεα που πεφτει η πλωρη.. Το παιχνιδι στον ΙΜΟ εχει χαθει απο χρονια.. Μια απο τις ισχυροτερες χωρες στη παγκοσμια ναυτιλια ειναι κομπαρσος και δεν εχει λογο σε σημαντικα θεματα που πληττουν τα συμφεροντα μας (2020,BWTS) και αφηνουμε χωρες που οχι δεν εχουν στολους αλλα ουτε θαλασσα να αποφασιζουν στη πλατη μας.. Ενας μονο ηταν αξιος (σχετικα) για τη θεση (Βερνικος) και πεσαν να τον φανε..
  9. Nereus

    Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)

    Επειδή ο Μάριος ξερει απο ποντοπόρο (όπως είπε ο gtogias πιο πάνω) εφαρμόζει τη πάγια τακτική που ακολουθούν χρονιά τώρα όλοι οι πλοιοκτήτες )και ειδικότερα μετά το στραπάτσο του Exxon Valdez.Βεβαία δεν ακολουθούν όλοι την ίδια τακτική...π.χ η ΑΝΕΚ τα έχει όλα πάνω της και ο θεός βοηθός..
  10. Nereus

    Worldchampion Jet (ΙΜΟ 9216250)

    Ωραίο πλοίο αν και δεν ξέρω πόσο ανταγωνιστικό μπορεί να είναι με 2 GT εν αντίθεσή το αδερφάκι του Virgen de Coromoto με τις 4 MTU που είναι 2 κόμβους πιο αργό θα ταίριαζε πολύ καλύτερα στο περιβάλλον της σημερινής Ελληνικής ακτοπλοΐας.Βεβαία Μάριος είναι αυτός κάτι θα έχει στο μυαλό του που δεν μας λέει😁 πάντως συμφωνα με το κατασκευαστή στο 85% MCR έχει τους 41 κόμβους με κατανάλωση 7,4 τόνους την ώρα τη στιγμή που το αδερφό Virgen de coromoto (ex Spirit of Ontario) που φοράει 4 MTU M70 έχει 5,9 τόνους την ώρα δεν το θεωρώ και τραγικό μειονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού..Ειδικα οταν εχεις εκπτωση στα πετρελαια..😉
  11. Nereus

    Αλκυόνη (IMO 9106211)

    Δεν μπαινω καν στη διαδικασια να διαφωνησω (οχι με εσενα..)
  12. Nereus

    Αλκυόνη (IMO 9106211)

    Ναι φοβαμαι το ματι.... Τα 4 επισκευη που τα εβγαλες?
  13. Αν μου επιτρέπεις μια διόρθωση.. το συγκεκριμένο πλοίο είναι Handymax. Supras κατηγοριοποιούνται απο 50k και πάνω
  14. Nereus

    Golden Bridge (ΙΜΟ 8902345)

    Για να σας λυθούν οι απορίες σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του Πηγή: Weidong Ferry Part 2 Πηγή: Weidong ferry Part 3 Πηγή: Weidong ferry Part 4 Πηγή: Weidong ferry Part 5 Πηγή: Weidong ferry Part 6 Πηγή: Weidong ferry Part 7 Πηγή: Weidong ferry
×