Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Content Count

    788
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

2,442 profile views
  1. Αν και το συγκεκριμένο βαπόρι δεν είναι πρώτη επιλογή στους ναυλωτες μιας και είναι πολύ κακό design.. Παρολαυτα σίγουρα κάτι θα κονομουσε σήμερα.. Βέβαια ολο και κάτι εξτρα θα πάρει από την ασφαλεια
  2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα απλά το νόημα μου είναι ότι όταν είσαι απαραίτητος στο πόστο που είσαι είτε είσαι operator είτε είσαι General manager ακριβώς όπως είπα είναι τέτοια η φύση της δουλειάς που πχ αν ένα βαπόρι κολλήσει στη Λατινική Αμερική που δεν έχουν την ίδια ώρα (ούτε το Πάσχα συμπεφτει 😂) επειδή η Cargill φόρτωσε σκαρτο προϊόν 😎 ή τα αμπάρια μου δεν πέρασαν για τη φόρτωση.. αναμενόμενο είναι να σηκώσεις το iPhone αντί για λαμπάδα. Δεν λέω πως ειναι σωστό ούτε ιδανικό..Και αναμενόμενο είναι εσύ εκείνη την ώρα να ρίχνεις μπινελίκια. Απλα έτσι πρέπει. Επίσης δεν διαφωνώ ότι είναι προ
  3. Διαφωνώ για αρχή στον όρο αρπακτικά.. Όπως λες όταν έχω ένα βαπόρι που μου στοιχίζει 6 χιλιάρικα τη μέρα βάλε και ένα 2500αρι τουλάχιστον η τράπεζα (για ένα φορτηγό μεσαίου μεγέθους πχ) χθες ναι που επαίρνε 25 χιλιάρικα και σήμερα 24.5 το 90% των πλοιοκτητών θα πετάξει από τη χαρά του.. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που είπες αλλά είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό και σίγουρα όχι αντιπροσωπευτικο.. Δεν είναι αρπακτικά γιατί από το 2012 έως και πριν λίγους μήνες ο μεσος ναύλος ήταν περίπου 10 χιλιάρικα οπότε ήταν λίγο πιο πάνω από το break even.. Μια επιχείρηση θα έκανε απολύσεις κλπ ο μέσος πλοιοκτήτης
  4. Στην Ικαρία δεν θα κάνουν check in σε ξενοδοχεία αλλά σε σκηνές στη παραλία που λειτουργούν ανεξαρτήτως ωραρίου.. Επίσης η νεολαία που αναφέρεις δεν τη βολεύει να φτάσει στον Άγιο μιας και είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά από εκεί που θέλουν να καταλυσουν, χώρια ότι το κόστος του εισιτηρίου (που επειδή είναι ταχύπλοο θα είναι αυξημένο) θα είναι αποτρεπτικό. Λόγω των παραπάνω θα στρέφονται στο Μύκονος και στον Ευδηλο.
  5. Θα με συγχωρήσεις αλλά διαφωνω.. Τι έκανε η Ελλάδα για να με πείσει να βάλω Ελληνική σημαία? Τι κατάσταση επικρατούσε στον Ελληνικό νηογνωμόνα έχεις ιδεα? Από τη μια μας αρέσει να περηφανευομαστε ότι μια μικρή χώρα σαν την Ελλάδα έχει από τους μεγαλύτερους στολους κλπ αλλά από την άλλη τι κίνητρα δίνουμε? Η ποντοπόρος ειναι άκρως ανταγωνιστικη και αν μείνεις λίγο πίσω χάθηκες.. Να βάλω Ελληνική σημαία γιατί? Για να μη βρίσκω πληρώματα? Τα πληρώματα που βρίσκω ποιος σου είπε πως είναι αξιόλογα? Πιστεύεις ότι ο σύγχρονος μέσος Έλληνας ναυτικός έχει κάποια σχέση με τους παλιους? Να φέρω βαπ
  6. Το Highspeed 4 θα βάλουν μη μαλλιοτραβιεστε
  7. Ναι χρησιμοποιεί ξηρό πάγο αυτό το σύστημα αλλά δεν τράβηξε λόγω δυσκολίας στα logistics και κόστους. Παρόλα αυτά το χρησιμοποιούν σε καθαρισμους αυτοκινήτων. Ψάξε στο YouTube και θα δεις πολλά ενδιαφέροντα βίντεο.
  8. Είχαν και στο χωριό τους Ριβιέρα όλοι οι ουρανοκατεβατοι
  9. Φίλε Κωστή δεν φταει ότι το ΠΝ δεν δίνει σταθερά παραγγελίεςοπως το USN.. Φταίει η νοοτροπία των εργαζομένων κυρίως, οι παράλογες απαιτήσεις τους που στηριζόταν και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης,η νοοτροπία του όλοι θα έπρεπε να μας φιλανε τα χέρια που δεν το κλείνουμε με απεργίες για κάνα χρόνο, η ανοχή του κράτους (με ψηφοθηρικες βλέψεις) και γενικότερα οι απόψεις του Ελληνικού λαού περί επιχειρηματικότητας (ότι πρέπει το κράτος να είναι ο προστάτης, ο πελάτης, και ο μπαμπάκας γενικότερα). Στην Ελλάδα δυστυχώς όχι δεν έχουμε τη δυνατότητα να φτιάξουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο πολεμι
  10. Τα αρματαγωγα είναι απλά πλοία (ενισχυμένες παντόφλες θα έλεγα.. 😂) και δεν μπορούμε καν να τα συγκρίνουμε. Θεωρείς πως τα 4 χρόνια για κάθε φρεγάτα ειναι επιτυχία? Να υπενθυμίσω ότι υπογράψαμε το 1988.. Οι Γερμανοί έκαναν περίπου ένα χρόνο να παραδώσουν την Ύδρα..τέλη Ιουνίου 1991 ξεκίνησε η κατασκευή και παραδωθηκε στο ΠΝ Τέλη Οκτωβρίου 1992.. Και εμείς τις άλλες τρεις 4+ χρονια τη κάθε μια.. Ας φέρουν κανένα πολύπλοκο σχέδιο και μας βλέπω με νέες φρεγάτες το 2040..
  11. Όταν οι Ολλανδοι σου παραδίδουν τρεις κορβετοφρεγατες σε 30 μήνες και εσύ θες 10 χρόνια για ΤΠΚ.. Κάτι λέει.. Η πλάκα είναι ότι όταν βάλαμε παραγγελία οι Super Vita ήταν state of the art.. Σήμερα 17 χρόνια μετά ούτε έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα και οι Super Vita έγιναν χθεσινά νέα.. Θα ήθελα πολύ να μάθω αν τελικά τα πλοία που παραδωθηκαν ήταν μέσα στα specs η απλά το ΠΝ τα τροποποίησε για να κάνει την παραλαβη και να μην χαλάσουν καρδιές.
  12. Υπάρχει και το δρομολόγιο της Καβάλας οπότε δεν μένει χωρίς σύνδεση η Βόρεια Ελλάδα με ΒΑ Αιγαίο
  13. Με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια.. Εκ το αποτελέσματος είδες ότι ο ΕΜΑ την έβγαλε λάδι (ως όφειλε φυσικά μιας και δεν υπήρχε ουσιαστικό πρόβλημα) Η ΕΕ (Γερμανία κυρίως) κοιτάζει να πουσαρει τις πωλήσεις από τη δικιά της εταιρεία.. (το εμβόλιο της Pfizer δεν είναι της Pfizer.. Αλλά της Biotech όπου είναι Γερμανική εταιρεία) ο 2ος στόχος είναι να πιέσει την Astra που κάνει κολπάκια με τις παραδώσεις.. Money makes the world go round..
  14. Μηχανικός δεν είσαι μηχανικό σε έκαναν 😂 Μη ξεχνάμε και το vibration που καταπονει βάσεις και γενικά αρκετά συστήματα.. Τώρα οσο αναφορά τη φθορά από τις επιπλέον ώρες λειτουργίας αν το βαπόρι έχει καλά και σωστά αφεντικά η μηχανή παντα θα είναι "καινούργια"
×
×
  • Create New...