Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Content Count

    430
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,441 profile views
  1. Από ότι ξέρω μια χαρά ίσχυε. Το μόνο αν ακυρώνες το εισιτήριο 1-2 μέρες πριν την αναχωρήση δεν τα επερνες πίσω κ σου έδιναν ανοιχτα
  2. Ούτε ηθικό είναι αλλά ούτε και νόμιμο.. Ακύρωση εισιτήριου=επιστροφή χρημάτων Στο κάτω κάτω που ξέρουμε ότι θα υπάρχει σε μερικούς μηνες
  3. Αν αποζημίωσει το κράτος τις ακτοπλοϊκές.. θα πρέπει να αποζημίωσει και τις αεροπορικές... Τα ΚΤΕΛ.. Τους ταξιτζήδες... Τα ξενοδοχεία.. Τα Airbnb...τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων..Τα μπαράκια - εστιατόρια.. Τις επιχειρήσεις ψυχαγωγίας.. Τους ιδιωτικούς υπαλλήλους που έχασαν μισθα.. Τους έπιπλαδες.. Τους υδραυλικούς/ηλεκτρολογους.. Τη θεία μου τη Μαρία... Κοινώς αν γίνει αρχή με κάποιους θα θέλουν όλοι με το δίκιο τους..
  4. Σας κάνει εντύπωση? Προφανώς έχουν πάρει γραμμή να τα φουσκώνουν ώστε ο κόσμος να τους δικαίολογει.. Επειδη όμως η καραντινα θα τραβήξει ως το τέλος Απριλίου ίσως κ πιο πέρα.. Έχω απορία να δω τι θα κάνουν όταν πιάσουν ζεστες
  5. Πολύ ωραία σειρά και μπορεί να μάθει κανείς αρκετά αν δεν έχει σχέση με το χώρο.. Η μόνη παρατήρηση που έχω να κάνω είναι ότι στο συγκεκριμένο επεισόδιο με το Derbyshire είναι ότι δίνει βάρος στις οικογένειες των θυμάτων και αφήνει την αίσθηση ότι κουκουλωθηκε η υπόθεση τη στιγμή που κατά τη γνώμη μου η Αγγλική κυβέρνηση ενήργησε πέραν του δεόντως στη διερεύνηση του ναυαγίου.
  6. Τούρκος μου κάνει.. Στο databases δεν υπάρχει κάτι οπότε κανένα "ιδιωτικό" από τη γείτονα θα είναι που κάνει τσάρτερ στη Μυυυκονοος..
  7. Κοιτάξτε η Aegean είναι μια glorified low cost με τιμή premium απλά και ωραία.. Τα αεροπλάνα όλα που έχει στη κατοχή της είναι στο maximum capacity configuration με αρκετα λιγότερα εκατοστά και σε legroom και πλάτος ανά κάθισμα..καθόλου in flight entertainment ακόμα και σε πτήσεις 4 και ωρών.. Όσο για το catering μη νομίζετε ότι κοστίζει κάτι στην εταιρεία.. Περίπου στα 5 ευρώ το άτομο όλα μέσα.. οι πιλότοι και αεροσυνοδοί πληρώνονται πολύ λιγότερα ακόμα και από εταιρειες που ειναι low cost και γιαυτό το προσωπικό είναι πολύ κατώτερο από πολλές άλλες.. Εγώ προσωπικά όπου και να πάω δεν πετάω και καταφεύγω ακόμα και σε ανταπόκρισεις. Επίσης αν κλείσεις με ορίζοντα 2 μηνών μπροστά η Aegean είναι 3 πλασια από low cost.. Τώρα για να σχολιάσω αυτά που έγιναν στο Stansted και σε άλλα αεροδρόμια με Ελληναρες να μένουν 2 και 3 μέρες μέσα στο αεροδρόμιο σαν τον Τομ Χανκς αντί να γυρίσουν στα σπίτια τους.. (όλοι τους ήταν φοιτητές και είχαν που να πάνε..) δε φταιει καμία Aegean η Ryan Air αλλά η καφρίλα τους και η κακή τους νοοτροπία..
  8. Στη φώτο κάτω πάντως είναι ο Χατζηνικολαου (πρόεδρος της Πειραιώς) ο Παληος και η Φαιη
  9. Σε περίπτωση που δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμα δεν έχει Πάσχα φέτος. Η καραντίνα θα πάει έως το τέλος Απριλίου. Στη Σάμο έκοψαν και τις πτήσεις. Παει μια στις 4 μέρες
  10. Συνήθως αυτά τα κατεβάζουν Νιγηρία η Κόλπο και κάνουν δουλίτσες..
  11. Πατριώτη θα διαφωνήσω.. Στη ακτοπλοΐα έχεις σταθερά έσοδα που μόνο αυξάνονται, έχεις επιδοτήσεις.. Και πάνω απ όλα έχεις "μονοπώλιο". Το κόστος κτήσης είναι σχεδόν πάντα σταθερό.. Στη ποντοπόρο σήμερα παίρνω ένα supra με 7 εκατομμύρια αύριο με 10 και μεθαύριο με 15..στην ακτοπλοΐα δεν έχεις πάντως είδους claim που σου κοστίζει εκατομμύρια.. Δεν έχεις προβλήματα με πληρώματα.. Ούτε περνάς PSC στην Αυστραλία που για πέντε λάμπες και μια πόρτα που δεν κλείνει θα φας detention και θα πρέπει να δώσεις κάτι χιλιαρικα η σε άλλες περιπτώσεις εκατοντάδες χιλιάδες.. Δεν έχεις να πας στο Novo με καινούργιο πλοίο και είσαι υποχρεωμένος να λαδωσεις 3 και 5 χιλιαρικα για να μη σε κάνουν επίτηδες detain.. Όσο για αυτό που λες ότι θα δώσω στη δύσκολη ένα βαπόρι scrap η τιμές είναι λίγο εκτός από αυτές που αναφέρεις.. Ο τόνος παίζει από 180 Τουρκία (300+στις καλές εποχές) και 300+ στο far East (550+ στις καλές εποχές) Έστω ότι έχεις τα εξής πλοια Ένα handy θα σου δώσει από 5000 μέχρι 7000+ τόνους κοινώς κανένα 2πλο+ εκατ. Ένα supra από 7000 μέχρι 9000 τόνους βαριά.. Κοινώς κάτι λιγότερο από 3 Τα Panama και Cape υπολόγισε ότι θα πάρεις από 14 μέχρι 25 χοντρικα Κοινώς κάτι λιγότερο από 9 εκατομμύρια στη καλή περίπτωση Αλλά πρέπει να βάλεις στην εξίσωση πόσο το αγόρασα.. Τι χρωστάω και άλλα πολλά.. Στην ακτοπλοΐα επίσης μπορείς να κόβεις βόλτες και να βγάζεις λεφτά με πλοία 35 40 και 50 ετών.. Στη ποντοπόρο μετά τα 20 αντε 25 πας για καρφίτσες.. Το ρίσκο στη ποντοπόρο είναι τεράστιο αλλά γιαυτό και οι αποδόσεις είναι ανάλογες.. Το νόημα μου ειναι ότι όταν κάνεις μια επιχειρηματική κίνηση παίρνεις και το ρίσκο.. Η βάζεις από τη τσέπη σου και το κρατάς η πας πάτο.. Αυτή είναι η έννοια της ελεύθερης αγοράς.. Αν πχ ο παναγιωτακης η οι στεφανου χωνουν από τα ποντοπόρο η τα ναυπηγεια η από οποιαδήποτε αλλού στα ποσταλια έχει καλώς αλλά όταν μου έρχεται η Αττικα η οποίος αλλος και ζητάει επιδότηση και άλλα από το κράτος συγγνώμη αλλά εγώ το λέω εκβιασμό..
×
×
  • Create New...