Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Content Count

    581
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,653 profile views
  1. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν κατέχει ο πλοίαρχος το pitch μπορεί να τις ζοριζει πολύ τις μηχανές. Τώρα αν φταίει αυτό η το ριγμα η οτιδήποτε άλλο για τη πτώση της ταχύτητας του δεν ξέρω.
  2. Κυρίως αυτοκίνητοβιομηχανίες, η IBM και η Lyft (κάτι ανάλογο της Uber) και όλοι οι μικρομετοχοι.. Ωραία συνταγή.. God bless America and chapter 11
  3. Οταν πλερώσεις όλοι έχουν να πουν κάτι καλό.. Αν παρατηρήσεις μέσα στο άρθρο κάνει λόγο και ότι η ύφεση θα είναι χαμηλότερη στην Ελληνική οικονομία από τις προβλέψεις.. "Ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε προβλέψει για την Ελλάδα μείωση κατά 9,7% του ΑΕΠ για τη φετινή περίοδο, δεν υπάρχει ένδειξη ύφεσης στον Πειραιά από την πανδημία του κορωνοϊού." Είδες τι ωραία μπλέκουμε τη κίνηση του Πειραιά με την Ελληνική οικονομία? Άσχετο αν τα περισσότερα Container είτε φέρνουν εισαγωγές είτε είναι ενδιάμεσος σταθμός, άσχετο βασιζόμαστε κατά κύριο λόγο στο Τουρισμό, το λιανεμποριο και το εμπορικό μας ισοζύγιο ειναι όχι απλά αρνητικό έχει ένα μείον μπροστά που φτάνει για ντοκος.. Όλα καλά όλα ανθηρα
  4. Δεν είναι κανόνι.. Τουλάχιστον όχι όπως το γνωρίζουμε στην Ελλάδα.. Αίτηση πτώχευσης είναι που στην ουσία τους δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά με ένα πλάνο εξυγίανσης.Η OSG για παράδειγμα βάρεσε το ίδιο κανόνι έχασε κοσμάκης τα λεφτά του στο χρηματιστήριο αλλά σήμερα ζει και βασιλεύει (αρκετά μικρότερη και μαζεμένη βέβαια). Θα μου πείτε δεν είναι το ίδιο αλλά το νόημα μου ειναι ότι δεν θα κλείσει.. Ίσως να συρρικνωθεί (αν και δεν το νομίζω) ίσως να παραμείνει η ίδια και να κάνει deferrals και haircuts σε δάνεια.. Το θέμα είναι ότι η συνέχεια θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα.
  5. Ο άνθρωπος προφανώς είναι άσχετος που βλέπει τα φουγαρα και νομίζει ότι τους έπιασε στα πράσα.. Ας τρέχει στα δικαστήρια να πληρώσει στους πλοιοκτήτες τα δικαστικά και αποζημιώσεις για δυσφήμιση..
  6. Με βυτια το ξεφορτωνούν?αυτό θα ήθελε εβδομάδες κυριολεκτικά. Μήπως έβγαζε τίποτα sludge γιατί πιο πολύ σαν μπαλασταρισμένο μου δείχνει.
  7. Προσωπικά δεν μου αρέσει το γκαράζ του ειδικά πάνω. Ακριβώς επειδή είναι γήπεδο κανονικό δεν υπάρχει προκαθορισμενη θέση (έστω και νοητά) όπως στο Μύκονος η το Χίος πχ που υπάρχουν δύο τρεις λωρίδες και τέλος. Στο θεολογο έχω δει να βάζουν αμάξια διαγώνια, κάθετα, όπως να ναι με αποτέλεσμα ουκ ολίγες φορές να μη μπορώ να φτάσω καν στο αμάξι μου και να περιμένω έως και 10 λεπτά να ξελασκαρει. Κατά τα άλλα πολύ ωραίο βαπόρι με highlight τα παγκάκια πλωρα.. Το μειονέκτημα του είναι η "διακεκριμένη θέση" που οποίος πρόλαβε το κύριο είδε με τα σαλονάκια 2χ2..
  8. Γνωρίζω πολύ καλά τη δυναμική της Σαντορίνης. Αν διαβάσετε καλύτερα έγραψα ότι αυτή τη περίοδο που ΔΕΝ υπάρχει τουρισμός είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να υπάρχει παράπονο. Όταν ανοίξουν και έρθουν ξένοι κλπ τα λέμε παλι
  9. Με συγχωρείς ειδικά αυτή τη περίοδο που δεν έχει τουρισμό η κάτι που να δικαιολογεί πολλά δρομολόγια πως η Σαντορίνη των 15 χιλιάδων κατοίκων είναι αδικημένη με 11 δρομολόγια την εβδομάδα και η Σάμος των 35 χιλιάδων με εργοστάσια και εξαγωγές έχει 4 και είναι οκ? Η ακόμα χειρότερα η Λέσβος με 90 χιλιάδες μόνιμους να έχει 3? Κατα τη γνώμη μου τα 11 είναι και παρα πολλά σε αυτή τη περιοδο
  10. Γιατί έχει ανακαλυφθεί ένας τύπος βαπόριου που λέγεται Container..😁 Ρε παιδιά τι περιμένετε όταν όλα πια μπαίνουν μέσα στο κουτί κ πάνε όπου θέλουν.. Ο Πειραιάς έχει connection με feeder στη Λιβύη, Αίγυπτο, Ισραήλ. Φυσικό είναι όλες οι εισαγωγές αυτών των χωρών να καλύπτονται από τα Container. Για πιο λόγο να βάλω νταλίκα μέσα? Η μήπως νομίζετε ότι όποιος θέλει να ταξιδέψει από αυτά τα μερη θα μπει σε ένα βαπόρι να κάνει 2 μέρες ταξίδι αντί να μπει σε αεροπλάνο.
  11. Φίλε @thanosp το μονοπώλιο ξεκινάει εγχώρια που αν κοιτάξεις τις τιμές για δημοφιλείς προορισμούς θα καταλάβεις ότι τι κλείσεις Αθήνα - Λονδίνο τι κλείσεις Αθήνα - Σαντορίνη είναι το ίδιο (πολλές φορές μάλιστα η Σαντορίνη είναι ακριβότερη!) Το ίδιο συμβαίνει με άλλους προορισμούς όπως Ρόδος, Κως,κοκ ακόμα και για Χίο ο ναύλος κυμαίνεται σε εξωφρενικά επίπεδα. Μετά επεκτείνεται στο εξωτερικό με όχημα το ίδιο το αεροδρόμιο που έχει γίνει πια τσιφλίκι της.παρολο που υπάρχει ο χώρος και οι υποδομές όσες εταιρείες ήρθαν και ζήτησαν να κανουν βάση εδώ βρήκαν πορτες κλειστές με διάφορες αστείες δικαιολογίες.. (οι συγκεκριμένες εταιρείες θα έφερναν ανταγωνισμό στις τιμές καθώς και αρκετές νέες θέσεις εργασίας..).
  12. Ότι βγάζει λεφτά το πιστεύω δεν ξέρω σε ποιο βαθμό και αν φτάνουν για τα φαραωνικα επιχειρηματικα πλάνα και χορηγίες που κάνει..Το ότι τσονταρει ο Σουλτάνος είναι γνωστό τοις πάσι.. Η αλήθεια είναι ότι πετάω μαζί της πολύ συχνά και σε οποιαδήποτε πτήση (ανεξάρτητα περίοδο και μερα/ώρα) και αν έχω μπει είτε για Ευρώπη είτε για Ασία είτε για Αμερική πάντα είναι σχεδόν γεματη.. Μη ξεχνάς ότι λόγω αυτού που είπες (πάει παντού) έχει κάνει hub τη Κωνσταντινούπολη που οπότε κατεβαίνω είναι σαν τη Βαβέλ.
  13. @Nick the Greek Και μετά εγώ έγραψα σεντόνι 😂.. Το πρόβλημα μου είναι ότι όλα άρχισαν καλά με την Aegean και κράτησε όσο υπήρχε η Ολυμπιακή. Σε κάποιο σημείο όταν τη πήρε ο Βγενοπουλος (καλά να είναι σε όποια παραλία και αν βρίσκεται ο άνθρωπος) Ξεκίνησε μια ολυμπιακή που αν συνέχιζε έτσι θα ήταν επιπέδου qatar, gulf και etihad και κυριολεκτω σε αυτό.. Δεν είχα δει το έργο ότι απλά η MIG ήταν το όχημα να γινει ένα μονοπώλιο. Από εκεί και πέρα η τιμές ανέβαιναν και η ποιότητα κατεβαίνε.. Η Swiss και η Lufthansa χρόνο με το χρόνο ρίχνουν τη ποιότητα και αυτές (προφανώς βλέπουν ότι εμείς συνεχίζουμε να πετάμε μαζί τους οπότε βρίσκουν και τα κάνουν). Η μόνες που έχουν μείνει με υψηλά στάνταρτς είναι η Virgin (που έχει πιθανότητες να πάει belly up) και η Turkish που απλά είναι σε άλλο πρωτάθλημα και έχει αρχίσει να παίζει μπάλα μόνη της.. Ενδεικτικά να σου πω πως τα τελευταία 2 χρόνια το Αθήνα Κωνσταντινούπολη το κάνει με 777 και 330 (αντε και κανένα βραδυνο με το 321) και η Aegean στέλνει το Dashακι και όταν μερακλωσει κανένα 320.. Μαλλον όπως και εγώ πολλοί προτιμούν τη Turkish.. Όπως ακόμα και για long haul πάλι Turkish η Emirates.. Στην Ελλάδα είμαστε άτυχοι γιατί το κράτος προωθεί το στρεβλο προωθεί το μονοπώλιο.. Τα μερίσματα που ανέφερα πήγαν τσέπη κατευθείαν.. Άρα αν εσύ έχεις μια επιχείρηση που είναι και μπακλαβά γωνία γιατί να μη βάλεις το χέρι στη τσέπη να τη στηρίξεις για λίγο ώστε να σου ξαναδώσει πίσω σε ένα χρόνο.. Επίσης τα neo τα έχει πάρει με επιδοτούμενο δάνειο από την ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων οπότε δεν νομίζω ότι κοστίζουν και πολύ η υπάρχει φόβος για default. Θυμάσαι πως αναγκάστηκαν και έκλεισαν την Ολυμπιακαρα? Η Aegean την έκλεισε με απανωτές καταγγελίες στην Ευρώπη για αθέμιτο ανταγωνισμό και μονοπωλιακές πρακτικές.. Τώρα κάνει ακριβώς τα ίδια.. Οπότε γιατί να τη λυπηθώ? Είναι παρόμοια κατάσταση με Ταβουλαρη και Σκαραμαγκά.. Θλιβερό.. Τελος πάντων όπως είπα δέχομαι να έχεις μια καλύτερη εμπειρία με αποτέλεσμα να έχεις πολύ καλύτερη εικόνα για την εταιρεία από τη δικιά μου.. Δεν σημαίνει ότι είμαι σωστός.. Απλά τη μισώ 🤣
×
×
  • Create New...