Jump to content
Shipfriends

Nereus

eMembers
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ναι μιας και τις τελευταίες εβδομάδες όπως και σήμερα ταξιδεύω συχνά μαζί του και αποτι μου λένε π.χ σήμερα δεν υπάρχει τπτ πάρα μόνο 1 κρεβάτι. 29 καμπίνες για ένα ταξίδι τέτοιας διάρκειας είναι ανεπαρκείς. Το βαπόρι έχει φτιαχτεί για παροναξια κλπ όχι για άγονες 18 ωρών. Εξου και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν σκατζαρουν με το Χίος που τουλάχιστον έχει τον υπερδιπλάσιοβσε καμπίνες.
  2. Μια χαρά έχουν το δικαίωμα να το αντικαταστησουν με το Χίος. Είναι δυνατόν να βάζεις ένα καθαρά ημεροπλοιο να κάνει το γύρο του κόσμου? Αντε και του χρόνου ο Μάριος να βάλει το Terra σε μια καινούρια γραμμή... Πειραιάς - Ηράκλειο - Ρόδος - Σάμος - Καβάλα και πισω Numbers
  3. Μια απορία έχω... Τα σαΐνια της Attica το σκέφτηκαν πολύ ώστε να βάλουν το Μύκονος με 29 καμπίνες να κάνει την άγονη έως Καβάλα? Με ποια λογική όχι το Χίος?
  4. Κοίτα καταλαβαίνω τι λες, αλλά μη ξεχνάμε τα πάντα έγιναν στο πόδι.. Αλλά το κείμενο είναι ξεκάθαρο (άσχετα που πολλοί ήλπιζαν να υπάρξουν παραθυράκια η παράταση..) έξω από ECA 0,5 worldwide! Και για να απαντήσω στο ερώτημα σου ναι προβλέπεται να μη κουβαλάς βαρυ αν δεν έχεις Scrubber. Παραθέτω το κείμενο από τον IMO: ———————— "What additional measures are being or have been developed to support the implementation of the 0.50% sulphur limit? " IMO has adopted a MARPOL amendment to prohibit the carriage of non-compliant fuel oil for combustion purposes for propulsion or operation on board a ship - unless the ship has an exhaust gas cleaning system ("scrubber") fitted. Read more here. The PPR Sub-Committee has prepared further draft amendments to MARPOL Annex VI, for approval at MEPC 74, including amendments covering fuel oil sampling and testing. This will be for the IMO Member States to decide, through the work in the PPR SubCommittee, which in turn will report to the MEPC. ———————— Η Αττικα αγόρασε μία εταιρεία με γερασμένο στόλο συμφωνώ.. αλλά νομίζω πάνω στη χαρά τους ότι θα γίνουν μονοπώλιο μάλλον δεν τρεξαν τα νούμερα με τιμή βαρελιού πάνω από 70$.. Γιατί αν πιστεύει κανεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μη πέσει έξω μέσα σε ένα χρόνο τι να πω. Να δω το Πήγασο με Scrubber και τπτ άλλο.. Παραθέτω και ένα guide από τον IMO για όποιον ενδιαφέρεται. 2020 sulphur limit FAQ 2019.pdf
  5. Οι Αντιζηλοι..
  6. Πήραμε exemption στο Αιγαίο και δε το ξέρω? Δεν θα έχουν την επιλογή για βαρύ πετρέλαιο (aka 3,5%) χωρίς Scrubbers... Οπουδήποτε εκτός ECA ο κανονισμός από 01/01/2020 λέει 0,5% η Scrubbers.. Οπότε η βάζουν Scrubbers η τα σκάνε για 0,5.. Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος.. Αν σε πιάσω να κουβαλάς βαρυ χωρις scrubber φέτες ο πωπος.. Μακάρι να ήταν όπως έως και σήμερα στις ECA που γράφεις ότι καις 0,1 και ξερναει ντουμανι το φουγάρο.. (ώσπου να σε πιάσει κάνα drone η αεροπλάνο)
  7. Θεωρητικά η έκδοση του ομολόγου έγινε για 2 λόγους για refinance και για αγορά Scrubbers. Τώρα αν γίνει γαργάρα και πάνε στο 0.1 θα δείξει (φυσικά εξαρτάται και από το spread των καυσίμων)
  8. Να καεί να καεί των "κορνουτων" το τσαρδί.. 😁 Μακράν η χειρότερη εταιρεία.. Να πω βέβαια την αλήθεια μου τελευταία φορά που ταξίδεψα πριν 2 χρόνια 10 + 10 ώρες μαζί τους με έπιασε μια νοσταλγία και θυμήθηκα τα καλά της Ολυμπιακαρας στα τέλη της (κάπως το λένε αυτό νομίζω.. Σύνδρομο Στοκχόλμης..)
  9. Αυτή είναι η πρώτοδικη απόφαση ναι.. Ώσπου να φτάσει στο High Court μάλλον θα δούμε εξωδικαστικο συμβιβασμό μιας και τα συμφέροντα των ασφαλιστών δεν σταματούν στο Virtuoso.. Επίσης το wilful misconduct έχει μια γενικότερη ερμηνεία.. Μπορεί ο "ενορχηστρωτης" να βρεθεί να είναι ο GM η κάποιος άλλος πέρα από το βασικό μέτοχο όπως επίσης εάν συμβιβαστούν χάνεται κάθε προσωπική ευθύνη και κλείνει η υπόθεση.. Τέλος η δολοφονία του ερευνητή στην Υεμένη αφορά τη δικαιοσύνη εκεί και όχι την Αγγλική οπότε και αυτό το κομμάτι είναι άχρηστο πάρα μόνο για το χρωματισμό της δικογραφίας και το σχηματισμό περαιτέρω εντυπώσεων. Οπότε κρατάτε μικρό καλάθι.
  10. Μονάδες ο Μανωλιος μπορεί να πάρει από όπου θέλει η και να φτιάξει.. Με δεδομένη τη κατάσταση ίσως να τον συμφέρει πιο πολύ να αγοράσει το brand
  11. Το Champion ίσως να τους έκατσε και καλά.. Αυτό βέβαια εξαρτάται πόσα θα δώσει η ασφάλεια και πόσα θα διαθέσουν αυτοί για την επισκευή.. Η ΑΝΕΚ κατά τη γνώμη μου ίσως να φλερτάρει κάτω από το τραπέζι με τον εταίρο κρητικό Μανώλη Γκριμαλντακη.. Θα δείξει..
  12. Για τον Ηλιόπουλο δεν ξέρω αλλά ο Grimaldi έχει μεγάλες πιθανότητες.. Εγώ νοσταλγω όταν υπήρχαν στο Πειραιά πολλές και δυνατές εταιρείες και είχες επιλογές.. μέχρι και το καπτα Μάκη θα ήθελα να υπάρχει ακομα (καλώς ή κακώς πήγαινε παντού αν και καθυστερημένα 😁) Το μοντέλο Σφηνια που πάει να γίνει με τη Blue δεν θα έπρεπε να το αφήσουν.. Οταν έχεις ένα μονοπώλιο δεν θα έχεις και ανάπτυξη στις μεταφορες σου.. Το υγιές μοντέλο ναυτιλιακών επιχειρήσεων είναι ένα, χαμηλή μόχλευση, ρεαλιστικες κινήσεις σε ότι αφορά τις επενδύσεις σε βαπόρια και συνέπεια..
×
×
  • Create New...