Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

8 hours ago, Villandry said:

Ίσως η αγορά ενός πλοίου τύπου Ιθάκη ή Μύκονος να την είχε εδραιώσει στη γραμμή πρωί και απόγευμα, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να αξιοποιήσει διαφορετικά το πρώτο της κτήμα ή αλλιώς πουλώντας το.

 

Εδώ θα συμφωνήσω με τον φίλο Villandry, και όπως έχω ξανά αναφέρει και παλιότερα θεωρώ πως ήταν μεγάλο λάθος της εταιρίας τότε που δεν προχώρησε στην απόκτηση του Ιθάκη. Καλώς ή κακως η εταιρία εδραιώθηκε με ένα πλοίο που έχει γράψει τη δίκη του ιστορία στη γραμμή και στην Ακτοπλοϊα. Θεωρώ λοιπόν πως η αποκτηση του Ιθάκη, επίσης ενός πλοιου αξιόπιστου με τη δίκη του ιστορία, θα την είχε βοηθησει ακόμη περισσότερο να αναπτύξει ένα καλύτερο δίκτυο και καλύτερο προφίλ σαν εταιρία. 

Δυστυχώς ενώ στην αρχή φαινοταν ότι είχε όλα τα φόντα ξαφνικά η εταιρία προχώρησε πολύ γρήγορα σε νέες αγορές, επιχειρώντας μια γιγάντωση που νομίζω ήταν πολύ βιαστική αναλογικά με τα χρόνια της στην πιάτσα. Προς Θεού η αναπτύξη είναι ευχής έργο αλλά θεωρώ πως οι κινήσεις της εταιρίας ήταν κατά βαση περισσότερο λόγω πανικού -βλέπε είσοδος Seajets και Terra Jet στη Ραφήνα-. Αυτός ο άτυπος πόλεμος με τα υπουργεία και η προσπάθεια να μπει στο μάτι της Seajets θεωρώ πως συνέβαλαν στο να χαλάσει η εταιρική της εικόνα, και σίγουρα δεν βοήθησαν μα καθιερωθεί το brand name της στις Κυκλαδες. Ας ελπίσουμε τα λάθη της να είναι η αρχή ενός καλύτερου σχεδιασμού και κινήσεων προς όφελος της εταιρίας και εμας των επιβατών.

Καλη Ανασταση!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό που για εμένα μετράει και χάλασε το brand name στις κυκλάδες είναι ότι τα ταχύπλοα που αγόρασε για κάποιο λόγο(οικονομίας ή ανικανότητας)δεν μπορούν να πιάσουν σε δρομολόγιο πάνω από 32 σταθερά(χαίρω πολύ με κάποια ρεύματα όλα μπορούν)δηλαδή όλα ταξιδεύουν με ταχύτητες 28 το πολύ 29 κόμβων σταθερά ενώ αν είναι άδεια με 30.Έτσι δεν βγαίνει ειδικά όταν έχεις να αντιμετωπίσεις την Seajets που όλα τα καράβια της τα βαράει με 35 και πάνω εκτός από(Andros Jet,Naxos Jet,Paros Jet).Στα συμβατικά της είναι τα καλύτερα συμβατικά που έχω μπει.Ειδικά το Superferry φαίνονται τα μύρια που ρίχτηκαν(Είσαι στην οικονομική και νομίζεις ότι είσαι Διακεκριμένη).Είναι το καλύτερο πλοίο.Το Superferry II μπορεί να μην έχει την πολυτέλεια που έχει το Superferry στους εσωτερικούς χώρους αλλά είναι συντηρημένο όπως του αρμόζει και επίσης είναι το πιο καραβολάτρικο πλοίο που έχω μπει(πραγματικά απολαμβάνεις το ταξίδι).Στα ταχύπλοα έχω μπει μόνο στο Superruner σε ένα ταξίδι μου στην Σαντορίνη.Δεν κατάλαβα ταχύπλοο,πρέπει να είχε πιάσει βέβαια πρωτόκολλο γκαράζ και επιβάτες αλλά δεν γίνεται να ταξιδεύεις με ταχύπλοο και να πας με μέγιστη 28.6 που έπιασε μια στιγμή.Με τέτοια ταχύτητα(και χαμηλότερη)δεν σε άφηναν να βγεις,δηλαδή με το Νήσος Μύκονος ή της Ιταλίας που πιάνουν 27αρια σε αφήνουν;Όλα τα ταχύπλοα της τα έβλεπα και δεν μπορούν να πιάσουν σταθερά 30αρια.Δεν ξέρω αλλά κάτι πρέπει να γίνει.Τώρα βέβαια με τον ιό δεν νομίζω να αλλάξει κάτι στο καλύτερο αλλά το αντίθετο και δικαιολογημένα(παρεμπιπτόντως είμαι φαν της εταιρίας).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πρωί Πέμπτης 30 Απριλίου και ο πλοιοκτήτης Γιώργος Στεφάνου μίλησε στη ραδιοφωνική εκπομπή "GPS"  του "Πρώτου Προγράμματος" με τους Θάνο Σιαφάκα και Γιώργο Νερούτσο, όπου και με τον γνωστό του λόγο έκρουσε κώδωνα του κινδύνου, τόσο για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, όσο και τα πληρώματα των πλοίων. Όπως μάλιστα ανέφερε «Με τους 100 επιβάτες που θα επιτρέπεται να ταξιδεύουν η κατάσταση είναι πολύ κακή. Ένα πλοίο χρειάζεται για κάθε δρομολόγιο 28.000 έξοδα. Η κυβέρνηση επιδοτεί με 15.000 ευρώ το δρομολόγιο, όμως τα χρήματα δεν επαρκούν για να καλύψουν τα υψηλά λειτουργικά έξοδα του πλοίου»... Και για να δείξει τη διαφορά πρόσθεσε ότι ακόμα και ακινητοποιημένο να είναι το πλοίο κοστίζει περίπου 1.500 ευρώ την ημέρα. Και για να γίνει πιο κατανοητός σημείωσε " Δεν βγαίνει το δρομολόγιο. Το δικό μας πλοίο θα μπορεί να παίρνει μόνο 200 επιβάτες, μετά τα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού. Για να βγάλει τα έξοδα του ένα πλοίο θα πρέπει να μεταφέρει (μπρος-πίσω) 700 επιβάτες και 120 Ι.Χ.». 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ακουσα τη συνεντευξη, αλλα στο παραπανω κειμενο αναφερεται οτι το κοστος ενος δρομολογιου ειναι 28000 ευρω.

Μερικα προχειρα νουμερα, οχι πληρως ακριβη, αλλα οχι μη ρεαλιστικα 

Το βαπορι απ'οσο ξερω καιει 2 τονους την ωρα στους 19.5 κομβους.
Κανει 9 ωρες πηγαινε - ελα.
Ο τονος VLSFO αυτη τη στιγμη ειναι πολυ χαμηλα στα 200 ευρω.
Οποτε, 2*9*200 = 3600 ευρω το δρομολογιο.

Οι ηλεκτρομηχανες ειχα ακουσει οτι καινε αρκετα, περιπου 6 τονους MGO το 24ωρο.
Ο τονος MGO αυτη τη στιγμη ειναι πολυ χαμηλα στα 225 ευρω.
6*225 = 1350.
Θα τα καιει ομως για 7 ημερες ενω θα κανει 6 δρομολογια.
Οποτε, (7/6)*1350 = 1575 ευρω το δρομολογιο.

Πληρωμα δεν ξερω ποσο εχει ακριβως, υποθετω γυρω στα 65 ατομα.
Δεν ξερω αν επιτρεπουν λιγοτερο πληρωμα λογω μειωμενου πρωτοκολλου.
Εστω δεν εχει μειωθει.
Αν κρινω απο αλλα βαπορια που ειχα ακουσει ο μεσος μικτος μισθος ειναι γυρω στα 4000-4500 ευρω το μηνα. Ας πουμε 4500.
Λογικα θα κανει 26 δρομολογια σε ενα μηνα.
Οποτε, (65*4500)/26 = 11250 ευρω το δρομολογιο.

Η εταιρια το συντηρει πολυ καλα.
Οποτε η αναλογια της συντηρησης του πλοιου, ανα δρομολογιο, πρεπει να ειναι γυρω στα 3000 ευρω.
Ειχα ακουσει παλαιοτερα αναλογα νουμερα για τα μικρα Μπλου Σταρ.
Οποτε 3000 ευρω το δρομολογιο.

Το αθροισμα βγαινει 19425 ευρω το δρομολογιο.

Μεχρι τα 28000 ευρω η διαφορα ειναι μεγαλη.
Μπορει καποιος φιλος να μου πει τι δεν υπολογιζω σωστα;
Τι χανω απο τα εξοδα του πλοιου ανα δρομολογιο;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξεχνάτε κάτι βασικό? Έξοδα το γραφείο δεν έχει? Ξέρεις αν έχει κάποιο δάνειο η εταιρεία που το κόστος του το φορτώνονται τα βαπόρια αναλογικά? Ξέρετε για πόσο το έχει ασφαλισμένο και πόσο είναι η ασφάλεια? Τη τροφοδοσία του τη βάζετε μέσα? Επίσης επειδή βλέπετε 200 δολάρια το τόνο δε σημαίνει ότι παίρνει αυτή τη τιμή γιατί δεν ξέρετε τι συμφωνία έχει με το Σιγαλα και τους άλλους.. Και άλλα πολλά.. 

Μη βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και τα έξοδα του γραφείου, τα τέλη ελλιμενισμού, το κόστος της ασφάλισης είναι κάποια επιπλέον έξοδα τα οποία προστίθενται, δεν ξέρω όμως αν φτάνουν τα 28000 ανά δρομολόγιο.

Τα λάδια και οι βαλβολινες που γράφει ο Παναγία Εκατονταπυλιανή συμπεριλαμβάνονται μέσα στο κόστος συντήρησης του Καπταιν Νιονιος

Το δάνειο είναι μία εντελώς διαφορετική περίπτωση που δεν έχει σχέση με το κόστος του εκάστοτε δρομολογίου, φανταστείτε πόσο κοστίζει τότε ένα οποιοδήποτε δρομολόγιο πλοίου της ΑΝΕΚ.

Επίσης, απ'όσο διαβάζω εδώ αλλά και σε άλλους ιστότοπους οι συγκεκριμένοι πλοιοκτήτες είναι νοικοκύρηδες, δεν έχουν ξεφύγει με δάνεια και στηρίζονται σε ίδιους πόρους κατά βάση, αν κάνω λάθος διορθωστε με.

Ποιός είναι ο κ. Σιγάλας;

 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

 . Τα λάδια κυριως  το μηχανελαιο υπαρχει  καθημερινή κατανάλωση στα βαπόρια. Επίσης βαλβολίνες έχουν οι οι ρεβερσες στις εξωλέμβιες και τα σασμάν αυτοκινήτων οπότε μαλλον έχεις μπερδευτεί .

Το δάνειο γιατί δεν έχει σχέση με τα έξοδα του πλοίου ,; Οι δόσεις των δανείων από τα έσοδα των πλοιων θα πληρωθούν αφού είναι το μοναδικό έσοδο που εχει μια ναυτιλιακή , δεν θα πληρωθεί από χορηγίες η από το τζακ ποτ του Τζόκερ .

Δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένοι Έχουν τραπεζικά δάνεια η όχι . Όμως και στην περίπτωση που δεν έχουν Τραπεζικά δάνεια Που αναφέρεις κι έχουν χρηματοδοτήσει οι ίδιοι από άλλες δραστηριότητες τους οι αγορές πλοιων , ρευστότητες κλπ... ουσιαστικά υπαρχει ένας εσωτερικός δανεισμός , οπότε τα λεφτά αυτα θα πρέπει να επιστρέφονται σιγά σιγα , άρα παλι ένα πλοίο φορτώνεται Με έξοδα δανείου .


Πολυ σωστα Nereus αυτά που λες αυξάνουν πολύ σημαντικά το κόστος ημερήσιας Λειτουργίας ενός πλοίου.Για Τα πετρέλαια έχουν επιπλέον μεταφορικά με βυτία  , σε αυτα που είπες εσύ και ο panagia ekatontapiliani , προστειθονται η μεγαλύτερη απάτη των ελληνικων λιμανιών τα υγρά και στερεά απόβλητα , και επιπλέον καβοδετες , πλάστιγγες , τελωνειακές διαδικασίες και πολλα αλλα καθημερινά μικρό έξοδα που το άθροισμα . 
Και φυσικά τρέχουν και αποσβέσεις .

Επισης το βαπόρι αν δεν κάνω λάθος θα εκτελεί 3 δρομολόγια την εβδομάδα θα πληρώνει μισθοδοσίες ενός μήνα και κατανάλωση MGO για 30 ημέρες .

οποτε ο επιμερισμός των σταθερών και ανελαστικών εξόδων γίνεται σε λιγότερα δρομολόγια και αυξάνει πολυ το κόστος καθενός από τα 12 δρομολόγια που θα εκτελέσει τον Μάιο .

 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά, να σας ευχαριστήσω αφενός για το ξεμπέρδεμα περί βαλβολινών κι αφετέρου για την πολύτιμη παροχή γνώσεσων σχετικά με το Τζόκερ.

Περνώντας, λοιπόν, τώρα στα σοβαρά, παρατηρώ προς το τέλος της ανάρτησης σας έναν αξιόλογο συλλογισμό, σίγουρα ανά δρομολόγιο αυξάνονται κατά πολύ τα έξοδα.

Αυτό πάντως μου εγείρει τα εξής ερωτήματα, γιατί αποφάσισε η εταιρεία να ξαναβάλει το πλοίο στη γραμμή αφού δε βγαίνει;

Γι' αυτό δεν είχε αποχωρήσει προηγουμένως;

Γιατί δεν αφήνει τη γραμμή αυτό το χρονικό διάστημα αποκλειστικά στην άλλη εταιρεία της γραμμής ώστε και η ίδια να μη μπεί πολύ μέσα, αλλά και η άλλη να κερδίσει, αφου το πλοίο της για ένα μήνα θα εκτελέσει 25 κυκλικά δρομολόγια κι έτσι οι μισθοδοσίες και το MGO δε θα πληρώνονται τσάμπα;

Ρωτώ, δε δικάζω ούτε το παίζω ειδήμων.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Annivas said:

Επισης το βαπόρι αν δεν κάνω λάθος θα εκτελεί 3 δρομολόγια την εβδομάδα θα πληρώνει μισθοδοσίες ενός μήνα και κατανάλωση MGO για 30 ημέρες .

οποτε ο επιμερισμός των σταθερών και ανελαστικών εξόδων γίνεται σε λιγότερα δρομολόγια και αυξάνει πολυ το κόστος καθενός από τα 12 δρομολόγια που θα εκτελέσει τον Μάιο .

 


Το παραπανω δεν το ειχα δει.
Παραλειψη μου.
Νομιζα οτι θα εκτελει 6 πληρη δρομολογια την εβδομαδα.
Αν κανει μονο 3 τοτε ναι, δικαιολογειται.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Villandry said:

Σαφώς και τα έξοδα του γραφείου, τα τέλη ελλιμενισμού, το κόστος της ασφάλισης είναι κάποια επιπλέον έξοδα τα οποία προστίθενται, δεν ξέρω όμως αν φτάνουν τα 28000 ανά δρομολόγιο.

Τα λάδια και οι βαλβολινες που γράφει ο Παναγία Εκατονταπυλιανή συμπεριλαμβάνονται μέσα στο κόστος συντήρησης του Καπταιν Νιονιος

Το δάνειο είναι μία εντελώς διαφορετική περίπτωση που δεν έχει σχέση με το κόστος του εκάστοτε δρομολογίου, φανταστείτε πόσο κοστίζει τότε ένα οποιοδήποτε δρομολόγιο πλοίου της ΑΝΕΚ.

Επίσης, απ'όσο διαβάζω εδώ αλλά και σε άλλους ιστότοπους οι συγκεκριμένοι πλοιοκτήτες είναι νοικοκύρηδες, δεν έχουν ξεφύγει με δάνεια και στηρίζονται σε ίδιους πόρους κατά βάση, αν κάνω λάθος διορθωστε με.

Ποιός είναι ο κ. Σιγάλας;

 

Τα δάνεια μπαίνουν ΠΑΝΤΑ στο ημερήσιο κόστος ενός πλοίου γιατί πολύ απλά από εκεί βγαίνουν τα χρήματα για να αποπληρωθεί. Το κόστος ασφάλισης είναι "κάποιο" έξοδο? Μπορεί να είναι εύκολα 500 ίσως και 1000 τη μέρα και εξαρτάται από πολλά που δεν γνωρίζει κανείς από εμάς πάρα μόνο οι ιδιοκτήτες. 

Τέλος το γραφείο έχει πάρα πολλά έξοδα. Από μισθούς, εισφορές, ενοίκια, τηλέφωνα, ρευματα κλπ κλπ. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Captain_Nionios said:


Το παραπανω δεν το ειχα δει.
Παραλειψη μου.
Νομιζα οτι θα εκτελει 6 πληρη δρομολογια την εβδομαδα.
Αν κανει μονο 3 τοτε ναι, δικαιολογειται.

Από τα αποτελέσματα υπογραφής των συμβάσεων η Fast Ferries έχει αναλάβει να κάνει δυο δρομολόγια κι άλλα δύο η Golden Star Ferries. Πέραν αυτών όμως έχουν την υποχρέωση έκαστη εταιρεία να κάνει κι από ένα ελεύθερο δρομολόγιο ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό δρομολογίων της γραμμής σε 6  την εβδομάδα , ήτοι 2+1 για κάθε εταιρεία.

2 hours ago, Villandry said:

Αρχικά, να σας ευχαριστήσω αφενός για το ξεμπέρδεμα περί βαλβολινών κι αφετέρου για την πολύτιμη παροχή γνώσεσων σχετικά με το Τζόκερ.

Περνώντας, λοιπόν, τώρα στα σοβαρά, παρατηρώ προς το τέλος της ανάρτησης σας έναν αξιόλογο συλλογισμό, σίγουρα ανά δρομολόγιο αυξάνονται κατά πολύ τα έξοδα.

Αυτό πάντως μου εγείρει τα εξής ερωτήματα, γιατί αποφάσισε η εταιρεία να ξαναβάλει το πλοίο στη γραμμή αφού δε βγαίνει;

Γι' αυτό δεν είχε αποχωρήσει προηγουμένως;

Γιατί δεν αφήνει τη γραμμή αυτό το χρονικό διάστημα αποκλειστικά στην άλλη εταιρεία της γραμμής ώστε και η ίδια να μη μπεί πολύ μέσα, αλλά και η άλλη να κερδίσει, αφου το πλοίο της για ένα μήνα θα εκτελέσει 25 κυκλικά δρομολόγια κι έτσι οι μισθοδοσίες και το MGO δε θα πληρώνονται τσάμπα;

Ρωτώ, δε δικάζω ούτε το παίζω ειδήμων.

Να είσαι καλά για το ξεμπέρδεμα για τις βαλβολίνες τις οποίες δεν είχε αναφέρει ο panagia ekatontapiliani ,δεν ήταν τίποτα εκ μέρους μου όπως και για το Τζόκερ.

Το γιατί ο Παναγιωτάκης κι οι Στεφάνου το ξέρουν και οι άνθρωποι που περιστοιχίζονται γύρω από αυτούς. Εμείς πολλά μπορούμε να  εικάσουμε πιθανότατα όμως να είναι λάθος.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Για να μη γίνομαι πολύ βαρετός, αφού βαρετός έχω ήδη γίνει, δε μπορώ να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση μαζί σας μιας και δεν έχω τόσα στοιχεία που να μπορούν να υποστηρίξουν επαρκώς το συλλογισμό μου.

Παρόλαυτα θα συνεχίσω να παρακολουθώ σιωπηρά τη συζήτηση σας @Nereus και @Annivas γιατί έχετε πολλά στοιχεία, δε βασίζεστε σε υποθέσεις κι ενδείξεις.

Κι έτσι μαθαίνουμε κι εμείς κάτι παραπάνω. 

Απορώ όμως αφού δεν ανήκετε στην ομάδα που περιστοιχίζουν τους πλοιοκτήτες πως καταφέρνετε και μαθαίνετε όλα αυτά τα χρήσιμα δεδομένα, εν πάσει περιπτώσει ευχαριστούμε.

Link to comment
Share on other sites

Για να σου λυθεί η απορία , αυτά τα στοιχεία που βγάζουν το running cost ενός πλοίου δεν αφορούν αποκλειστικά και μόνο την εταιρεία των Στεφάνου για να ανήκουμε σε αυτούς που τους περιστοιχίζουν .

Αφορούν όλα τα πλοία (είτε ποστάλια, είτε φορτηγά , είτε γκαζάδικα..) όλων των ναυτιλιακών εταιρειών. 

Link to comment
Share on other sites

Να με συμπαθατε, εγώ δεν ανέφερα πουθενά ότι έχετε στοιχεία αποκλειστικά για την εν λόγω εταιρεία, λανθασμένα καταλάβατε.

Δε σας είπα ότι έχετε πάρε δώσε με τη συγκεκριμένη εταιρεία, μόνος σας το αρνηθηκατε.

Μίλησα γενικώς, άλλο αν σε προηγούμενα μηνύματα δείχνετε να κατέχετε καλά το θέμα, της γραμμής και των εταιρειών ανάμεσα στις υπόλοιπες γνώσεις και πληροφορίες σας.

Edit: @Nereus γράψαμε ταυτόχρονα το μήνυμα. Ισχύουν αυτά που είπα και στον Αννίβα, ούτε εννοώ ούτε υποννοώ πως έχετε κάποια σχέση με την εταιρεία, δε χρειάζεται να το απαρνήστε, ισώς να μην εξέφρασα εγώ σωστά την απορία μου παραπάνω.

Καλό μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τη συζητηση.

Δεδομενου οτι τα δρομολογια ειναι 3 και οχι 6 την εβδομαδα , πραγμα που αρχικα δεν ειχα δει, λαθος μου, τα νουμερα που ανεφερε ο κ. Στεφανου ανα δρομολογιο βγαινουν, γιατι τα ανελαστικα εξοδα παραμενουν ιδια, ενω τα δρομολογια ειναι σαφως λιγοτερα.

Ομως τα λοιπα εξοδα που αναφερατε νομιζω πως εν μερει καλυπτονται απο το γεγονος οτι τα εξοδα που ανεφερα, ηταν υπολογισμενα μαλλον προς το ανω ακρο τους.
Γιατι απο τις 9 ωρες που εβαλα πηγαινε-ελα, υπολογισα σταθερη καταναλωση λες και ταξιδευει συνεχεια στο πελαγος, χωρις να υπολογιζω το ποσο εξοικομονει οντας για σεβαστο χρονικο διαστημα στα λιμανια στο κρατει.
Γιατι το βαπορι δεν ταξιδευει με 19.5 κομβους αλλα με 18 σε αυτα τα δρομολογια.
Γιατι το πληρωμα ισως ειναι λιγοτερο απο τα 65 ατομα.
Γιατι τα φορτια των ηλεκτογεννητριων ισως ειναι χαμηλοτερα σε αυτα τα 24ωρα λογω χαμηλοτερων απαιτησεων.

Οποτε αν τα δρομολογια ηταν 6 την εβδομαδα, μαζι με ολα οσα αναφερατε, δυσκολα να ξεπερνουσαν στο τελος τα 20000 ευρω ανα δρομολογιο.

Ομως με τα μονο 3 δρομολογια την εβδομαδα, ανα βαπορι, μιας και δραστηριοποιουνται δυο πλοια, το ερωτημα του Villandry ειναι πολυ σωστο.
Γιατι να μην κανει δρομολογια μονο ενα βαπορι, ωστε τα ανελαστικα εξοδα να κατανεμονται σε διπλασια δρομολογια και αρα το κοστος ανα δρομολογιο να ειναι μικροτερο;
Ισως θα μπορουσαν να μοιρασουν το μηνα στη μεση, μισο μηνα ο ενας, μισο ο αλλος.
Τα 15000 ευρω της επιδοτησης θεωρουνται λιγα επειδη, για καποιο λογο, επελεξαν να κανουν δυο πλοια 3+3 δρομολογια, αντι ενα πλοιο και τα 6.
Σε αυτο διαφωνειτε;

Link to comment
Share on other sites

Τα έξοδα που σου ανέφερα είναι αρκετά για να ανεβάσουν το running cost. Όπως σου είπα δεν βάζεις πολλά μέσα που ούτε εγώ ξέρω ούτε εσύ. Η ασφάλεια είναι ένα μεγάλο κόστος. Τα έξοδα λιμανιών και λοιπών νταβατζιδων επίσης πολύ μεγάλο. Το γραφείο επίσης έχει τεράστια έξοδα που είναι ανελαστικά ως ένα σημείο, τέλος το κόστος του πετρελαίου εγώ θα το υπολόγιζα στα 220 τουλάχιστον γιατί σίγουρα υπάρχουν προμήθειες και είναι αυξημένο λόγο πίστωσης που γίνεται από το προμηθευτή. Τώρα για τη δρομολόγηση δεν διαφωνώ πως το σκέφτεσαι αλλά αν το σκεφτείς από την άλλη πλευρά που είναι ο πλοιοκτήτης  γιατί να αφήσεις τον ανταγωνιστή να βγάζει και εσύ να κάθεσαι με ένα δεμένο πλοίο που θα πρέπει να το επιδοτεί.. τι στιγμή κιόλας που ως Στεφάνου έχεις μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια από το παναγιωτακη και μπορείς με το τρόπο σου να τον αναγκάσεις να φύγει αυτός εκτός. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Captain_Nionios said:


Ισως θα μπορουσαν να μοιρασουν το μηνα στη μεση, μισο μηνα ο ενας, μισο ο αλλος.
Τα 15000 ευρω της επιδοτησης θεωρουνται λιγα επειδη, για καποιο λογο, επελεξαν να κανουν δυο πλοια 3+3 δρομολογια, αντι ενα πλοιο και τα 6.
Σε αυτο διαφωνειτε;

Για το ποσό της επιδότησης δεν μπορώ να σου πω αν φτάνει ή δεν φτάνει να καλύψει έξοδα ή κάτι άλλο. Λίγο σίγουρα μπορούμε να πούμε ότι είναι σε σύγκριση με το ίδιο ποσό που δίνεται ως επιδότηση για παράδειγμα για τις γραμμές του νοτίου Ιονίου όπου η μιλιομετρική απόσταση είναι το 1/3 . Αν είναι λίγο ή αρκεί ή ο συνδυασμός επιδότησης και ναύλους φορτηγών καλύπτει τις δαπάνες αυτό μονάχα τα λογιστήρια των δύο εταιρειών μπορούν να το πουν.

Τώρα γιατί γίνονται δρομολόγια από δύο εταιρείες κι όχι από μία, λογικά μπορεί να γίνεται για τους λόγους που και η Κρήτη καλύπτεται από κοινοπραξία και Μινωικές (εμπορικοί λόγοι δηλαδή), μπορεί να υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των εταιρειών ή να είναι ευθύς ανταγωνισμός όπως υποθέτει ο Nereus, μπορεί η επιδότηση με τα εισιτήρια των φορτηγών να καλύπτουν έξοδα ή έχουν μικρότερη χασούρα από το να τα έχουν δεμένα και  με μηδενικά έσοδα και να φορτώνονται τα ανελαστικά έξοδα.

Πολλά πράγματα μπορούμε να υποθέσει κανείς αλλά τον ακριβή λόγο δεν τον ξέρουμε.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nereus said:

Τώρα για τη δρομολόγηση δεν διαφωνώ πως το σκέφτεσαι αλλά αν το σκεφτείς από την άλλη πλευρά που είναι ο πλοιοκτήτης  γιατί να αφήσεις τον ανταγωνιστή να βγάζει και εσύ να κάθεσαι με ένα δεμένο πλοίο που θα πρέπει να το επιδοτεί.. τι στιγμή κιόλας που ως Στεφάνου έχεις μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια από το παναγιωτακη και μπορείς με το τρόπο σου να τον αναγκάσεις να φύγει αυτός εκτός. 


Υπαρχει λογικη σε αυτο που λες.
Ειναι πιθανο αν ενα πλοιο εκανε τα 6 δρομολογια, με σαφως μικροτερο κοστος ανα δρομολογιο, απο'οτι τα 3+3 με δυο πλοια, να εβγαινε.
Οποτε γιατι καποιος να αφησει τον ανταγωνιστη του να κερδιζει, ειδικα εν μεσω κρισης;

Παραπανω ειδαμε να αναφερεται οτι τα 15000 ειναι λιγα σε σχεση με τα εξοδα του πλοιου.
Εκει εχω μια σχετικη διαφωνια.
Δε σημαινει οτι η επιδοτηση ειναι αδιαπραγματευτα μικρη, επειδη οι δυο εταιρειες ουσιαστικα αυξησαν το κοστος ανα δρομολογιο, επειδη δεν ηθελαν, ουτε να αφησουν τον ανταγωνιστη μονο του, ουτε να μοιρασουν το μηνα, π.χ. μισο μηνα ο ενας, μισο ο αλλος.

Σιγουρα η επιδοτηση ειναι αναλογικα μικροτερη απο αυτες του Ιονιου, που εχουν πολυ πιο συντομες αποστασεις, αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι μικρη.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Για να κανουν μισό μήνα ο ένας δρομολόγιο και μισό ο άλλος δεν ξέρω αν αυτό επιτρέπεται από την σύμβαση που έχουν υπογράψει οι εταιρείες και αν τυχόν επιτρέπεται η απορρέεται από τους όρους αυτής .

Πέραν τουτου το 15 ο ένας και 15 ο άλλος θα είχε ως βασικό σκοπό να γλυτώσουν οι εταιρείες μισό μηνιάτικο του πληρώματος . Όμως και σε αυτή την περιπτωςη δεν γνωρίζω αν μπορούν να απολύσουν τους ναυτικούς τις μισές ημέρες του μήνα με τις τρέχουσες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που ισχύουν η αν μπορούν να τους βάλουν σε καθεστώς αναστολής εργασίας . Νομίζω όμως οτι κάτι τέτοιο.

Το πιο συμφέρον για τις εταιρείες θα ήταν αυτό που λες αλλά πιθανότατα κάπου θα σκοντάφτει .

Link to comment
Share on other sites

Για να αναλύσουμε τις στρατηγικές αποφάσεις τις κάθε εταιρείας πρέπει να έχουμε και όλες τις παραμέτρους αλλά και τι θέλει να πετύχει ο πλοιοκτήτης. Τώρα γιατί το έκανε αυτό μόνο η Golden ξέρει. 

Στο κομμάτι των εξόδων ακόμα και χωρίς να λάβουμε υπόψη τα 3 μόνο δρομολόγια το 28000 ανά δρομολόγιο δεν είναι μακρυά από την πραγματικότητα καθώς πρέπει να υπολογιστουν τα κόστη που ανέφερα παραπάνω. Επίσης το ότι π.χ ο παναγιωτακης μπορεί να το τρέχει με 20 και ο Ηλιόπουλος με 23 δε σημαίνει ότι οι Στεφάνου δε χρειάζονται τα 28 για να το πάνε και η Αττικα να χρειάζεται για το ίδιο βαπόρι 30.

Δεν μπορεί κανείς να ξέρει πολλά από τα σταθερά κόστη μιας εταιρείας και δεν υπάρχει ένας ενιαίος κανόνας. 

Για παράδειγμα εγω τρέχω ένα handy φορτηγό στα 3400, γνωρίζω άλλους με πανομοιότυπο βαπόρι που το τρέχουν στα 4200 και άλλους ακόμα και στα 4400 αλλά και κάποιες λίγες περίπτωσεις που είναι κάτω από τα 3000. Και αυτά χωρίς να βάζω μέσα το δάνειο αν έχει κάποιος. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Σου λεει ο ανθρωπος οτι το δανειο ενος πλοιου ειναι ανεξαρτητο απο το εαν ταξιδευει η οχι... Τρεχει.. Οπως και η ασφαλεια τρεχει ακομα και να μην ταξιδευεις.. Και τα εξοδα του προσωπικου του γραφειου το ιδιο.. Μια χαρα τα εχει υπολογισει ο Villandry... Του λοιπουν ισως τα εξοδα "λυσε δεσε" των λιμανιων, περιπου 70€ ανα προσεγγιση

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...