Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φτιάξανε και διαφημιστικό σποτάκι μπράβο!!!

Οι φωτογραφίες των πλοίων όμως ίδιες παρόλο που έχουν άρκετους φωτογράφους να τραβάνε τα βαπόρια τους

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι ο καπτά - Μάκης με αρχιπλοίαρχο της εταιρίας πήγαν να επιθεωρίσουν καράβι :P

Και εγώ ακούσει ότι ψάχνεται έντονα για αγορά ενός πλοίου. Άκουσα ένα πλοίο αλλά δε μπορώ να πιστέψω ότι πάει για αυτό το βαπόρι:confused: . Θα είναι σκέτη αυτοκτονία. Εκτός άμα είναι κάποιο ξάδελφο του. Πάντως κοιτάνε για κάποιο ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Ο αρχοντας του λιμανιου ψαχνει για ταχυπλοο?Απιστευτο μου φαινεται!Και η θεωρια με τις κυριες και τα σιθρου τι απεγινε?:P Κατερρευσε?

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ένα πλοίο αλλά δε μπορώ να πιστέψω ότι πάει για αυτό το βαπόρι:P . Θα είναι σκέτη αυτοκτονία. Εκτός άμα είναι κάποιο ξάδελφο του. Πάντως κοιτάνε για κάποιο ταχύπλοο.

Τον ΚΙΝΤΕΡ θα αγοράσει?η μήπως το LIAMONE

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχει αποδείξει από παλιά (με αγορές όπως οι δυο ΑΛΚΜΗΝες ή το ΣΙΛΕΣΙΑ, άσχετα εάν δεν στέριωσαν) ο Μάκης, είναι όλα πιθανά. Κάποτε θα πρέπει να αντικαταστήσει το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ που πάει για τα 38!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξεφυλίζοντας το φυλάδιο της GA TRAVEL παρατήρησα ότι για την Κρήτη (Χανιά) περιλαμβάνει στο πακέτο εισιτήρια με ΑΝΕΚ. Αυτό βέβαια μπορεί να μην σημαίνει τίποτα, γιατί για την Κέρκυρα δεν ασχολούνται με ακτοπλοικά εισιτήρια, αλλά μου φαίνεται περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

Λογω της σημερινης απεργιας της πρωτομαγιας τα 3 σημερινα δρομολογια του Μακη Αγουδημου θα πραγματοποιηθουν τα μεσανυχτα απο Πειραια. ΡΟΜΙΛΝΤΑ για Δυτικες με προεκταση μεχρι Αναφη, ΑΝΘΗ για Δωδεκανησα και ΜΑΡΙΝΑ για Ικαροσαμια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έβλεπα στο openseas τα δρομολόγια τη GA ferries και παρατήρησα ότι κανένα πλοίο εκτός απο το ΑΝΘΗ δε ταξιδέυει με νορμάλ ταχύτητες,όλα κανούν ας πούμε το Σύρος Πειραιάς γύρω στίς 5 και κάτι ώρες κατα μέσο ώρο και το Πάρος Πειραιάς σε 6φεύγα.Και ρωτάω είναι δυνατόν με τα εισητήρια του που φτάνουν σχεδόν στα ίδιο σημείο με τα εισητήρια της blue star,με πλοία χαμηλότερου κόστους απο τα παρος η ιθάκη,και με τα γκαράζ γεμάτα φορτηγά να ταξιδέυει με 13 το πολύ 14 μίλια σε όλα τα καράβια του.Τελικά τα προσωνύμια που του έχουν δωθεί κατά καιρούς του τεριάζουν γάντι ο άνθρωπος δε παίζεται μιλάμε

Link to comment
Share on other sites

Έβλεπα στο openseas τα δρομολόγια τη GA ferries και παρατήρησα ότι κανένα πλοίο εκτός απο το ΑΝΘΗ δε ταξιδέυει με νορμάλ ταχύτητες...
Να δούμε και το Ανθή για πόσο καιρό ακόμα θα ταξιδεύει με νορμάλ ταχύτητες γιατί όπως το βλέπω πολύ σύντομα θα "πιάσει" τις ταχύτητες των υπόλοιπων συναδέλφων του... ;)
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειναι μεγαλο θεμα τα πλοια του Αγουδημου εχω να πως τα εξης.Ουτως η αλλως τα συγκεκριμενα πλοια εχουν αρκετα χαμηλοτερα λειτουργικα εξοδα απο αλλα π.χ. νεοτευκτα.Με αυτη τη λογικη και επιπλεον λαμβανοντας υποψιν

α.) την αρση του οριου ηλικιας = για πολλα χρονια τα συγκεκριμενα πλοια θα παραμεινουν στα νερα μας

β.)τις εκπληκτικες πληροτητες κυριως σε φορτηγα = τα πιο σημαντικα εσοδα για καθε ακτοπλοοικο

με καποιες κινησεις μπορουν τα συγκεκριμενα πλοια να αναβαθμηστουν.Ποιο συγκεκριμενα.

1. 4 μηνες το χειμωνα σε ολα να γινει η αριστη μηχανολογικη συντηρηση.Καιρος να πεσουν χρηματα.Μιλενα/Νταλιανα/Ρομιλντα να πιασουν 17 σταθερα μιλια, Ροδανθη/Δημητρουλα 20 μιλια, Ανθη 21,Μαρινα 18

2. Ριζικη ανακαινιση και συντηρηση των εσωτερικων τους χωρων

3. Νεα χρωματα πιο σοβαρα ακομα και αλλαγη του logo αν αυτο μπορει να βοηθησει στο marketing το οποιο θελει βελτιωση και αρκετη και σοβαρη διαφημηση

Βεβαιως αν γινοντουσαν ολα αυτα με το δικιο του ο Μακης να αξιωνε ακριβοτερα εισητηρια.Ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα στην ακτοπλοοια μας υπαρχει αναγκη για σοβαρες εταιρειες περα απο HSW/BSF με καλα πλοια που θα μπορουν να αντισταθμησουν την μικροτερη ταχυτητα με αλλες υπηρεσιες υψηλου και ανταγωνιστικου επιπεδου.Κακα τα ψεματα τιποτα απο αυτα δεν προσφερει η εν λογω εταιρεια περα απο τα χαμηλα κατα περιοδους εισητηρια.Καιρος λοιπον για αναβαθμιση και ισχυροποιηση της θεσης της με ριζικες αλλαγες ,χωρις κατ'αναγκη να ανανεωσει το στολο της. ;)

Link to comment
Share on other sites

Κακα τα ψεματα τιποτα απο αυτα δεν προσφερει η εν λογω εταιρεια περα απο τα χαμηλα κατα περιοδους εισητηρια.
Ποια χαμηλα ρε συ; Τα ιδια και ακριβοτερα ειναι.

Ειλικρινα δεν καταλαβα τι θελουμε; ν'αλλαξει ο καπτα-μακης; αυτος ειναι και δεν αλλαζει. θα πηγαινει με την ταχυτητα που παει, θα πονταρει κυριως στα φορτηγα και θα προσπαθει να εχει δρομολογια ωρες και μερες που δεν πανε οι αλλοι ωστε να ειναι μοναδικη επιλογη για τους επιβατες.

ουτε νεοτευκτα θα φερει, ουτε με 22 κομβους θα τα δουμε να πηγαινουν, ουτε θα κανει μαζικες εκπτωσεις. κανει καποια ωραια τρυκ για να συντηρει το προφιλ του ανταρτη και του αντιμονοπωλειακου, αλλα...

Link to comment
Share on other sites

...κανει καποια ωραια τρυκ για να συντηρει το προφιλ του ανταρτη και του αντιμονοπωλειακου, αλλα...

...αλλά θα εξακολουθούν τα καράβια του να ταξιδεύουν σε όλες τις άγονες το καταχείμωνο ;). (Και όχι μόνο).

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με τις αγονες Γεωργιε ειναι το μονο που ολοι του βγαζουν το καπελο.Για ποσο ομως θα εξακολουθει να ειναι το συγχωροχαρτη του? Και για να το δουμε ρεαλιστικα με τα καραβια που διαθετει-ή μαλλον πιο σωστα ετσι οπως ειναι τα καραβια που διαθετει- καλα ειναι τα δρομολογια που κανει. Και η αληθεια ειναι πως αν εμπαινε μεσα με τα νησια που προσεγγιζει δεν θα τα προσεγγιζε.Προφανως εχει συμφερον.Επιχειρηματιας ειναι ο ανθρωπος οχι ιεραποστολος.Μην τρελαθουμε και τελειως.Εγω προσωπικα πιστευω πως αν συνεχισει ετσι σε 1-2 χρονακια το πολυ θα ειναι ισαξιος με τη ΣΑΟΣ η οποια επισης προσεγγιζει μονη της σε τοσες αγονες γραμμες.(ε και λοιπον τι?;))

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το τελευταίο υπέρ για την εταιρία, ήταν οι φθηνότερες τιμές της σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ακόμα και σε περιόδους αιχμής, κάτι που όπως βλέπουμε ότι δεν ισχύει πλέον.

Νομίζω ότι αν ήθελε θα είχε κάνει τα βήματα της ανανέωσης, όχι με νέα πλοία, αλλά με ριζικές μηχανολογικές και ξενοδοχειακές αναβαθμίσεις, όπως ανέφερε πριν ο HIGHSPEED 4.

Βέβαια πριν το Πάσχα είχαμε ακούσει ότι σιγά σιγά τα πλοία ανακαινίζονται, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι ανακαινίσεις μεγάλης έκτασης.

Προσωπικά ελπίζω ότι στα επόμενα χρόνια θα γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις ώστε να ανανεωθούν τα υπάρχοντα πλοία, αλλά το γεγονός ότι αυτό δε συμβαίνει μέχρι στιγμής με βρίσκει σκεπτικό ως προς τις βουλές του καπτα-Μάκη για το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, αυτό το παραμύθι με τις εταιρείες που εξυπηρετούν τις άγονες και τι θα γίνουμε χωρίς αυτούς...και δεν βγαίνω...και θα τα δέσω...και θα τα πουλήσω. Κάποτε πρέπει να σταματήσει. Κανένας δεν το κάνει για την ψυχή της μάνας του ούτε για ανθρωπιστικούς ή πατριωτικούς λόγους.

Εάν υπάρξει έλλειμα πλοίων σε ένα χρόνο θα καλυφθεί με καλύτερα πλοία. Ξέρετε πόσοι "Παναγιωτάκηδες" θα ήθελαν να βάλουν "Θεολόγους"...αλλά δεν ημπορούν...δεν δύνανται...

Και αναφέρω τον Παναγιωτάκη και τον Θεολόγο εντελώς τυχαία, Απλώς είναι ένα παράδειγμα κάποιου που θαρραλέα έφερε ένα νέο βαπόρι και το έριξε κατευθείαν στα βαθειά...στον άγριο ανταγωνισμό. Ούτε άγονες ούτε παρακάλια για επιδοτήσεις.

Και απ' ότι φαίνεται τα κατάφερε να σταθεί και μάλιστα τα κατάφερε και καλά.

Να ξέρατε πόσοι "Παναγιωτάκηδες" υπάρχουν, οι οποίοι δεν τολμούν να φέρουν νεώτερα και καλύτερα πλοία!!!

Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτάκηδες υπάρχουν παρα πολλοί για να βάλουν τα πλοία τους σε τέτοιες γραμμές, που έστω και με τόσα πλοία, παραμένουν φιλέτα. Το θέμα είναι ποιος βάζει τα πλοία του εκεί που οχι τον Αυγουστο αλλά την άνοιξη (δεν σου μιλάω για Χειμώνα) θα έχει δυο και τρεις επιβάτες (κι αυτούς αν τους έχει). Και η απάντηση είναι πως χωρίς τις επιδοτήσεις ΚΑΝΕΙΣ δεν υπάρχει...

Αμφιβάλλω αν αποφασίσουν να φύγουν αυτοί, υπάρχουν τόσα πλοία και τόσοι ακτοπλόοι διεθέσιμοι για να καλύψουν αυτές τις γραμμές με αυτές τις επιδοτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου, το πρόβλημα με την GA πάει πολύ πιο πέρα καθώς αν εξετάσουμε τις κινήσεις τις εταιρείας τα τελευταία χρόνια θα διαπιστώσουμε πως συμπεριφέρεται σαν να προσπαθεί να κρατηθεί ζωντανή για όσο πιο πολύ γίνεται. Δεν λέω ότι δεν είναι υγιείς οικονομικά, αλλά τα τελευταία χρόνια αδιαφορεί για τα πλοία της και αυτό φαίνεται με την ελλιπή συντήρηση που συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια (π.χ. το Ροδάνθη ένα πλοίο αδελφό του Μυτιλήνη της ΝΕΛ χάνει διαρκώς ταχύτητα σε σημείο που πιάνει μόλις και μετά βίας τα 14 μίλια ενώ το Μυτιλήνη τα 19-20, επισήμως τουλάχιστον). Είναι σαν ο καπτά - Μάκης να ρίχνει τα πλοία του να ανταγωνιστούν μεγαθήρια (BS,HSW) και να μην το ενδιαφέρει η γνώμη του κόσμου (καθώς έχει χάσει το πλεονέκτημα των χαμηλών τιμών που είχε).

Link to comment
Share on other sites

Για μένα τα πράγματα είναι απλά ο άνθρωπος προσπαθεί απλά να βγάλει το μέγιστο δύνατο κέρδος και απο κεί και πέρα δεν τον ενδιαφέρει τίποτε άλλο.Ήταν κάποτε μια εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στην ακτοπλοία άλλα πλέον έχει εξελιχθεί σε μία απο τις χειρότερες.Ολά τα καράβια του και κυρίως το ΡΟΔΑΝΘΗ τα έχει ξεφτυλίσει στη κυριολεξία.Τουλάχιστον αν οι τιμές του ήταν χαμηλότερες όλο το χρόνο ίσως να λέγαμε εντάξει άλλα τώρα δεν γίνεται,βάζει χαμηλές τιμές το χειμώνα και ξαφνικά το καλοκαίρι βρίσκεται με εισητήρια ίδια με τα blue star.Τί λειτουργικά έξοδα μπορεί να έχει το ΜΙΛΕΝΑ όταν κάνει 6.30 ώρες για Πάρο απιστευτά πράγματα.Και απο τη άλλη τα φορτηγά να σφάζονται στη ποδιά του ειδικά στα Δωδεκάνησα.Σαν καραβολάτρη δε με χαλάει καθόλου να βλέπω το ΜΙΛΕΝΑ η το ΡΟΜΙΛΝΤΑ να ταξιδεύουν άλλα όχι έτσι;) το θέμα πλέον καταντάει κοροιδία Τέσπα δε θα πώ άλλα νομίζω ότι τα πράγματα μιλάνε απο μόνα τους.Κρίμα γιατι ήταν μια εταιρεία που θα μπορούσε να έχει μεγάλο πλεονέκτημα στην ακτοπλοία αλλά σε λίγο τη βλέπω να γίνεται μια δεύτερη ίσως και χειρότερηB):mad: saos

Link to comment
Share on other sites

Και η απάντηση είναι πως χωρίς τις επιδοτήσεις ΚΑΝΕΙΣ δεν υπάρχει...

Αμφιβάλλω αν αποφασίσουν να φύγουν αυτοί, υπάρχουν τόσα πλοία και τόσοι ακτοπλόοι διεθέσιμοι για να καλύψουν αυτές τις γραμμές με αυτές τις επιδοτήσεις.

Αγαπητέ φίλε συμφωνώ απόλυτα πως χωρίς τις επιδοτήσεις κανείς δεν υπάρχει. Και σε αυτό το ''κανείς'', πιστεύω συμφωνείς και εσύ, συμπεριλαμβάνεται και η GA FERRIES, εκτός κι αν ξέρεις από ασφαλή πηγή, ότι ο ιδιοκτήτης της το κάνει απλά από καλή καρδιά και μόνο. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, προς τι η διαφωνία σου ;

Όσο για το, ''αν αποφασίσουν να φύγουν αυτοί'', έχεις καμμιά αμφιβολία ότι θα βρεθουν ακτοπλόοι διαθέσιμοι, αν όχι με αυτές τις επιδοτήσεις, με ...κάτιτις παραπάνω που θα αναγκαστεί εκ των πραγμάτων να δώσει η όποια κυβέρνηση, όταν έρθει αντιμέτωπη με την δημόσια κατακραυγή ;

Ας μην κοροιδευόμαστε, στο επιχειρηματικό παζάρι δεν υπάρχουν άγιοι, (τώρα πια ίσως μόνο στο Άγιο όρος), παρά μόνο άνθρωποι που επιδιώκουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από τις επενδύσεις που έχουν κάνει, και αν θες την γνώμη μου πολύ καλά κάνουν, αρκεί βέβαια να μην εμπαίζουν τον επιβάτη - πελάτη - καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε πως κανείς χωρίς τις επιδοτήσεςι δεν δρομολογεί πλοία... Και εγω πιστεύω, μπορεί να κάνω λάθος, πως τουλάχιστον όπως είναι η κατάσταση τώρα, εκτός από αυτούς τους δύο, κανείς άλλος δεν θέλει να μπει στις αγονες με αυτά τα ποσά των επιδοτήσεων άρα αν φύγουν, εκτός του τι το κενό τους δεν πρόκειται με καμία... Παναγία να καληφθεί άμεσα (δηλαδή το πρώτο καιρό σίγουρα θα υπάρχει πρόβλημα έστω και μικρό) και όταν καληφθεί το επιπλέον κόστος θα είναι πολύ μεγάλο και η διαφορά θα είναι μικρή. Καλώς ή κακώς τα πλοία διαθέσιμα για άγονες είναι κατά κύρια βάση της Σαος και της GA, αν αυτές φύγουν ΛΑΝΕ και ΝΕΛ δεν μπορούν να καλύψουν το κενό. Φαντάσου αν αύριο φύγουν ταπάνω από δέκα "πλοία" τους τι πρόκειται να γίνει... Πιστεύεις οτι μπορεί τα Blue Star και τα Palace, να κάνουν πραγματική άγονη, και όχι απλά μια προσέγγιση, και να μπορούν τότε αν φύγουν για τις άγονες σίγουρα θα δημιουργηθεί πρόβλημα στις κύριες γραμμές. Ποιος θα βρει καλά (άρα και ακριβά) πλοία για τη Παροναξία κλπ...

Αν έχει κάνει ένα καλό το νεο σκηνικό στην ακτοπλ, αυτό δεν είναι οι "βλακείες" περι φιλελευθερης αγοράς, αλλά το γεγονός οτι καταφεραν να ορθοποδήσουν (εις βάρος μας βέβαια αλλά τουλάχιστον υπάρχουν γιατι ξέρουμε πως δεν ήταν μόνο η ΔΑΝΕ για κλείσιμο) οι εταιρίες και οτι καταργήθηκε το όριο ηλικίας που σημαινε πως τόσα πλοία θα έφευγαν χωρίς να υπάρχουν πλοία να τα αντικαταστήσουν...

Όσο τελικά για το ποιος φταίει για τη κατάσταση του Αγούδημου, είμαι πάντα της άποψης οτι ο μόνος που φταίει είναι ο απλός πολίτης δηλαδή εμείς. Για να υπάρχει σημαίνει οτι υπάρχει και κόσμος που τον επιλέγει... Αν λοιπόν καταλαβαίναμε την κοροιδία και δεν πηγαίναμε με αυτόν τότε θα είχε δύο επιλογές, ή να φύγει ή να αλλ΄΄αξει το προιόν που παρέχει. Αφού λοιπόν ξέρει οτι με αυτό το προιόν τα πηγαίνει περίφημα γιατί αν αλλάξει. Ασε που δεν τον συμφέρει να αλλάξει, γιατί για να ελπίζει οτι μπορεί να κοντράρει BS & Minoan κατά κύριο λόγο στη ποιότητα, πρέπει να βάλει τρελά λεφτά χωρίς τελικά να μπορεί να του εγγυηθεί κανείς οτι και με αυτά τα λεφτα θα μπορέσει να πάρει το ποιο ποιοτικό κομμάτι της αγοράς.

Αυτοί είμαστε λοιπόν αυτό έχουμε, όσο σκληρο και αν ακούγεται, ή μαλλον καλύτερα.. και αυτό έχουμε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έπονται χειρότερα για την GA μετά την δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος της HSW από Σεπτέμβρη για Σύρο-Μύκονο-Σάμο-Ικαρία στη θέση του Εξπρές Πήγασος. Αν μέχρι τώρα δεν είχε να ανταγωνιστεί, στην προέκταση για Σάμο-Ικαρία, κάποια άλλη εταιρεία με συμβατικό (ή ημιταχύπλοο όπως το λένε άλλοι) από Σεπτέμβρη και συνεπώς και του χρόνου το καλοκαίρι θα έχει να ανταγωνιστεί το Μύκονος ' ένα πλοίο με άριστο σέρβις, ικανοποιητική ταχύτητα, πολυτελέστατους -σε σχέση με τα πλοία τις GA- ξενοδοχειακούς χώρους και τεράστιο γκαράζ για τις μεταφορές φορτηγών και Ι.Χ.. Τι λέτε να κάνει τότε ο κάπτα-Μάκης; Εκτός και αν συνεχίσει να υπάρχει κόσμος που θα τον προτιμάει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...