Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λογικα δεν προκειται μεσα στο καλοκαιρι να παρει τα καραβα κ να φυγει.Εαν τελικα γινει η πωληση τα βαπορια θα φυγουν απο Οκτωβρη.Οσο για το μοναδικο συμβατικο που σκεφτεται να κρατησει στην Ελλαδα λογικα θα ειναι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το οποιο ειναι το μονο που εχει ηλικια κατω απο 30. Σε καθε περιπτωση θα αφησει μεγαλο κενο στην ακτοπλοια του Αγαιου αν φυγει ο Αγουδημος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω νομιζω αν κρατησει καποιο θα ειναι το ΡΟΔΑΝΘΗ που ειναι το καλυτερο του πλοιο και ο ερωτας του.Σαν δευτερη και πιο λογικη επιλογη ειναι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ λογο ηλικιας.

Link to comment
Share on other sites

Παράξενα πράγματα, όχι τόσο για αυτή καθ' αυτή την πώληση, όσο για το πρόσωπο των αγοραστών και τις προθέσεις τους. Προσωπικά δεν μπορώ να φαντασθώ τον Βίκτωρα Ρέστη με τεράστια οικονομική επιφάνεια, με καμιά 100στή καράβια, μεγαλομέτοχο του ΔΟΛ, με τράπεζα, μεγαλομέτοχο της Sea Star κλπ να επενδύει στην Νταλιάνα και την Μιλένα. Ούτε τον Σαουίρις, που είναι προσανατολισμένος στις τηλεπικοινωνίες, να επενδύει στην Μαρίνα και στην Ρομίλντα. Ούτε την Sea Star να σκοπεύει να μπει στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου (σύμφωνα με ένα τελευταίο σενάριο) με την Ροδάνθη και την Δημητρούλα. Ούτε μου φαίνεται λογικό να επενδύσουν στην Ερυθρά...δεν είναι δα και καμιά χρυσοφόρα αγορά. Αλλά και χρυσοφόρα να είναι με τα πλοία του καπτά Μάκη θα μαζέψουν το χρυσάφι? Χωρίς βεβαίως να μπορώ να είμαι στο μυαλό του οποιοδήποτε πιθανού αγοραστή, θα έλεγα ότι ο μόνος λόγος αγοράς της GA είναι τα μερίδια αγοράς και οι υπεραξίες που θα αποκτήσει ο ένας από τους 2 ομίλους που θα απομείνουν, όπως θρυλείται. Χώρια που εάν λείψουν η GA, η ΝΕΛ και η ΣΑΟΣ θα ανοίξει και η έως τώρα ανεκμετάλλευτη αγορά των αγόνων γραμμών...με πολύ μεγαλύτερες βέβαια επιδοτήσεις και σε πολύ περισσότερες γραμμές. Μπορεί βεβαίως και όλα αυτά να είναι απλώς ένα επικοινωνιακό παιχνίδι. Ίδωμεν...

ΥΓ. Εάν πράγματι έτσι έχουν τα πράγματα, ίσως να εξηγείται και η πρόσφατη "αγιογραφία" του καπτά Μάκη...

Link to comment
Share on other sites

GAFerries: Αλλάζει όνομα, όχι και Διευθύνοντα??

Σε προσχέδιο πώλησης της GA Ferries έχει προχωρήσει ο Γεράσιμος Αγούδημος με κοινοπραξία ξένων επιχειρηματιών, το όνομα των οποίων αναμένεται να γίνει γνωστό έως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Στη νέα εταιρεία, τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα διατηρήσει για περίοδο πέντε ετών ο Γεράσιμος Αγούδημος, συνεπικουρούμενος από οχτώ στενούς συνεργάτες του.

Η νέα εταιρεία που θα φέρει διαφορετική ονομασία, θα προχωρήσει στην ανανέωση του υπάρχοντος στόλου και παράλληλα θα δραστηριοποιηθεί και σε άλλες γραμμές του Αιγαίου.

Τα υπάρχοντα πλοία JetFerry (1995), Δημητρούλα (1977), Μαρίνα (1971), Ροδάνθη (1973), Ρομίλντα (1974), Ανθή - Μαρίνα (1978), Μιλένα (1969) και Ντιαλιάνα (1969) θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται στο νέο σχήμα, αν και αναμένεται να αντικατασταθούν σταδιακά από άλλα, νεότερης ηλικίας.

Στόχος είναι να χτυπηθούν αγορές όπου δραστηριοποιούνται εταιρείες με πλοία μικρής ηλικίας, μεγαλύτερες ταχύτητες και υψηλότερα επίπεδα παρεχομένων υπηρεσιών.

Πηγη: THE SEANATION

Link to comment
Share on other sites

Το δημοσίευμα της Καθημερινής αναπαράγει (αν και κάπως διανθισμένο με περισσότερα στοιχεία, χωρίς όμως να λέει ονόματα) το χθεσινό άρθρο του marinews.

Το άρθρο πάντως του The Seanation, είναι σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί βεβαίως και όλα αυτά να είναι απλώς ένα επικοινωνιακό παιχνίδι...
...του καπτά Μάκη, as usual. Με αυτά που διάβασα παραπάνω, είμαι σχεδόν βέβαιος.
Το άρθρο πάντως του The Seanation, είναι σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.
...και βεβαίως είναι εντυπωσιακή η ευκολία του την μια μέρα να λέει τα αντίθετα από την προηγούμενη...σα να μη τρέχει τίποτε.
Link to comment
Share on other sites

Έχει δίκιο ο Νηρέας...

Όλα φαίνονται (στα άρθρα τουλάχιστον και αν θεωρήσουμε ότι έχουν μια κάποια αξιοπιστία) πολύ εύκολα.

Τρέμε MIG....

Link to comment
Share on other sites

Και γω εχω αρχισει να πιστευω οτι κατι αλλο κρυβεται πισω απο αυτες τις φημες. Και ειδικα οταν φερεται ο ιδιος ο Αγουδημος να εχει βγαλει τη φημη προς τα εξω και να την επιβεβαιωνει. ;)

Link to comment
Share on other sites

Φωτεινό παράδειγμα σοβαρής δημοσιογραφίας. Και από αξιοπιστία...άστα να πάνε...

Επιστολή/εξώδικο προς την εφημερίδα σχετικά με το συγκεκριμένο δημοσίευμα, απέστειλε ο Γερ. Αγούδημος, αναγκάζοντας τους να παραδεχθούν την ασχετοσύνη τους….

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εμενα μου αρεσει το κομματι που λεει οτι "πληρωνει αμεσα τα καυσιμα του πλοιου", το οποιο παρουσιαζεται λες και κανει καμια καλη πραξη. Οπου τον παιρνει ο καθενας, ας ρωτησουν και αλλες εταιρειες του χωρου που κανουν δουλειες με τη GA Ferries και πληρωνονται 1 χρονο μετα. Αυτοι τι να πουν δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η G.A. σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του theseanation.gr παραμένει στον καπτά Μάκη καθώς οι διαπραγματεύσεις δεν τελεσφόρησαν... Και ο νοών νοητό.

Δεν πουλάει τελικώς την εταιρεία του «GA Ferries» ο Γεράσιμος Αγούδημος, καθώς, οι συνομιλίες που είχε με εκπροσώπους αραβικού επενδυτικού σχήματος δεν τελεσφόρησαν.

Έτσι, παρά το γεγονός ότι από τα μέσα Ιουλίου είχε υπογραφεί προσύμφωνο πώλησης, η «GA Ferries» καθώς και τα ακίνητα που διαθέτει -και τα οποία αποτελούσαν κομμάτι της διαπραγμάτευσης- θα συνεχίσουν να βρίσκονται υπό τον πλήρη έλεγχο του Γεράσιμου Αγούδημου.

Αυτό σημαίνει ότι, προς το παρόν, τα οχτώ πλοία της εταιρείας, εάν και μεγάλης ηλικίας, JetFerry (1995), Δημητρούλα (1977), Μαρίνα (1971), Ροδάνθη (1973),Ρομίλντα (1974), Ανθή - Μαρίνα (1978), Μιλένα (1969) και Ντιαλιάνα (1969), θα παραμείνουν στο Αιγαίο καλύπτοντας , κυρίως, δρομολόγια προς την λεγόμενη «άγονη γραμμή».

Από την πλευρά του ο Έλληνας εφοπλιστής υποστήριξε ότι «οι συζητήσεις δεν τελείωσαν, απλά για ένα διάστημα παραμένουν «παγωμένες» λόγω του προβλήματος που εμφανίσθηκε με τον Ελληνικό Νηογνώμονα» και την άρση του δικαιώματος του να εκδίδει πιστοποιητικά κλάσης με απόφαση του Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς δεν πληρούσε σειρά προϋποθέσεων που προβλέπονται από την Διεθνή Ένωση Νηογνωμόνων.

Να σημειωθεί ότι στο προσύμφωνο πώλησης της εταιρείας που είχε υπογραφεί από τα μέσα Ιουλίου, εφόσον οι διαπραγματεύσεις ολοκληρώνονταν με επιτυχία, προβλεπόταν ο Γεράσιμος Αγούδημος να διατηρήσει υπό τον έλεγχό του δυο πλοία ή τουλάχιστον το ταχύπλοο «Jet Ferry» και να παραχωρήσει όλα τα υπόλοιπα πλοία, μαζί και το πολυώροφο κτίριο το οποίο βρίσκεται επί της Οδού Ακτή Μιαούλη, στο λιμάνι του Πειραιά.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι υπεύθυνοι των ακτοπλοϊκών εταιρειών προβληματίζονται σοβαρά για το μέλλον, καθώς, τα αποτελέσματα του πρώτου 6μήνου κατέγραψαν ζημίες για όλες τις εισηγμένες εταιρείες, με εξαίρεση την Blue Star Ferries.

Έτσι, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η δημοσιοποίηση του διεθνούς διαγωνισμού για τις «άγονες γραμμές», οι οποίες θα επιδοτηθούν για την δρομολογιακή περίοδο Νοέμβριος 2008 - Οκτώβριος 2009 με περίπου 90 εκατ. ευρώ.

Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Τα νησιά της επαρχίας Θήρας (Ανάφη. Σίκινος, Φολέγανδρος) έχουν τρομοκρατηθεί με την φήμη ότι πούλησε ο καπτα-Γάτος και έχουν αρχίσει τα τηλέφωνα στους από πάνω...

Τώρα παρακαλάνε για το Ρομίλντα και που είναι τα δρομολόγιά του και γιατί εξαφανίστηκαν από το σύστημα....

Ευκαιρία αφού μέχρι τώρα σαπιοκάραβο το ανεβάζαν και σαπιοκάραβο το κατεβάζαν , να αιτηθούν κανένα δρομολόγιο του HS5 για Ανάφη και Σίκινο ή του BLUE STAR....:D:D:D

Έτσι ΄θα δουν και πόσο τους υπολογίζουν οι μεγάλες εταιρείες...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το συστημα τα δρομολογια του ΡΟΜΙΛΝΤΑ απο Τεταρτη απογευμα ξαναρχιζουν.Λογικα το σημερινο κ το αυριανο εχουν ακυρωθει??:confused:

Επιπλεον μετα το ΜΑΡΙΝΑ, αυριο ΔΕυτερα δενει κ το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ για ετησιες, ενω ηδη εχουν σταματησει εδω κ μερες τα δρομολογια της εταιριας προς Ικαροσαμια.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ για την εταιρεία, αν και το καλοκαίρι μόλις τελείωσε, το ταμείο είναι τόσο μείον που ακόμα και ο εφοδιασμός των πλοίων με πετρέλαιο δεν γίνεται απρόσκοπτα.

Link to comment
Share on other sites

... το ταμείο είναι τόσο μείον που ακόμα και ο εφοδιασμός των πλοίων με πετρέλαιο δεν γίνεται απρόσκοπτα.

Ορέστα φωτοδότα, μήπως μπορείς να μας δώσεις μιά εξήγηση για το τόσο-απελπιστικά απ΄ότι φαίνεται-μείον ταμείον? Είναι μόνον το ακριβό πετρέλαιο, είναι τα labour costs, είναι τα έσοδα μειωμένα, είναι κάτι άλλο που δεν μπορούμε οι λιγότερο γνώστες να φαντασθούμε ή μήπως η διαχείριση είναι προβληματική (αλλά και πάλι πως να προκύψουν διαρροές ;), μόνος του δεν κάνει ότι θέλει?) :confused:

Link to comment
Share on other sites

Στις κυκλαδες πηγαν παρα πολυ καλα τα πλοια του παντως με πολυ καλες πληροτητες τοσο σε γκαραζ οσο και σε επιβατες.Δεν νομιζω να ειναι λοιπον τοσο τραγικα τα πραγματα.Απλα δεν πηρε ακομα τα λεφτα απο τις επιδοτησεις και για αυτο υπαρχει καποιο προβλημα.Σε γενικες γραμμες παντως δεν ηταν κακη η σεζον για την G.A FERRIES.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...