Ermenegildo Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 an tha to ferei nomizete pos tha meinei gia poly edo??? logia logia logia pseytika pou leei kai ena asma ego pleon den pistevo tpt kai eidika apo ayton
George Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Πλάκα πλάκα παιδιά κι εγώ παρά το ότι είμαι fan του Μάκαρου δεν πιστεύω τίποτα πλέον μέχρι να το δω να κάνει το πρώτο του δρομολόγιο. Γιατί μετά το φευγιό των 2 πρώτων ΑΛΚΜΗΝΩΝ ήμουν σίγουρος ότι το SILESIA θα έμενε λόγω απόσυρσης και του ΜΑΡΙΝΑ. Όμως να που έφυγε και το SILESIA και να που και η ΜΑΡΙΝΑ πήρε επειδοτούμενη γραμμή για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο. Επομένως υπομονή και ο καιρός θα δείξει.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2005 Posted November 11, 2005 Το ωραίο είναι, προχθές που διάβαζα την έντυπη Ναυτεμπορικη, είχε ένα άρθρο σχετικά με τη συνέντευξη του Αγουδημου για το καινούργιο πλοίο!!! Έλεγε ότι πλοίο πρώτα θα πάει στη Ρόδο και μετά θα έρθει στο Πειραιά για επισκευές!!! Έτσι ώστε να είναι έτοιμο για δρομολόγηση το Δεκέμβριο!! 1) Πρώτον αυτές δηλώσεις τις είχαμε ξανακούσει για το πρώην Αλκμήνη Α, άρα σαν να μας λέει ότι ξεχάστε και αυτό το πλοίο!!! 2) Πως γίνεται να ετοιμαστεί το πλοίο σε 30-45 ημέρες μέχρι το τέλος του Δεκέμβρη????
enas chiotis Posted November 11, 2005 Posted November 11, 2005 Πάρτε και μια φρέσκια γραμμή φόρτωσης. Όνομα πλοίου δεν λέμε, μην θίξουμε καταστάσεις.
Ermenegildo Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 paidia proxthes milousa me kapoia kali pigi... kai mou eipe oti exei tromero provlima xrimaton..... kai eleipsi xrimaton.......
Artevelde Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Καλώς Ήρθατε Η υπευθυνότητα και η αξιοπιστία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν την πολύχρονη πορεία και τη συνεχή μας εξέλιξη. Χαράζοντας μία καινούρια πορεία στον κόσμο του ταξιδιού, σας παρουσιάζουμε το στόλο που δημιουργεί τα νέα δεδομένα στο ταξίδι. O νέος δυναμικός στόλος που σας προσφέρει τις ιδανικότερες συνθήκες και μετατρέπει το ταξίδι σας στην πιο απολαυστική εμπειρία. Μπαίνουμε λοιπόν σε μία νέα εποχή που το πιο άνετο, ευχάριστο και γρήγορο ταξίδι αποκτά ιδιαίτερο χαρακτήρα. Μία δυναμική εποχή που προβάλλει στον ορίζοντα του κόσμου με το πιο αγαπημένο Ελληνικό χρώμα Απο το www.gaferries.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Τη προηγούμενη εβδομάδα ο άρχοντας ήταν σε κάποια Σκανδιναβική χώρα, προφανώς η επίσκεψη σχετίζεται με την επικείμενη αγορά, που συζητιέται έντονα!!
giorgosz Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Άντε να μάθουμε και 'μεις για πιο στολίδι πήγε! Αλήθεια, πριν χρόνια δεν είχε ακουστεί ότι θα ναυπηγούσε δύο πλοία? Μήπως κάποιος θυμάται περισσότερα?
antonis molos Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Aker, Finnyards, Finland, το ένα θα ονομαζόταν Ανδρέας Παπανδρέου.
Artevelde Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Πιο συγγεκριμενα το 99 λοιπον και ενω ηταν της μοδας οι νεες ναυπηγησεις ειχε ακουστει για 2 ολοκαινουρια πλοια και αν θυμαμαι καλα θα τα κατασκευαζε στη Σκανδιναβια...Ειχαν ανακοινωθει δε και τα ονοματα τους που ηταν "ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ" το ενα και το αλλο " ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ"... Την ιδια εκεινη περιοδο ηταν που ακουστηκε και για πρωτη φορα η αγορα του ταχυπλοου για το οποιο αρχικο ονομα ειχε ακουστει το "ΜΙΛΕΝΑΚΙ"... Φυσικα το "ΜΙΛΕΝΑΚΙ" ηρθε αλλα λογω της συμπραξης τοτε με την MFD ονομαστηκε JETFERRY1 τελικα... Απο κει και περα δεν θυμαμαι γιατι αλλα ακυρωθηκε η συμφωνια για την κατασκευη τους οποτε εμειναν μονο σε "μακετο" που λεει και ο Σημιτης...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Και αν θυμαστε , την εποχη που λεει ο Σπυρος , τα ημερολογια της GA FERRIES κατω-κατω , που εγραφαν τα πλοια της , ελεγαν και το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ και το ΜΙΛΕΝΑΚΙ.. Θα ψαξω , μηπως υπαρχει , να βρω ημερολογιο απο τοτε (απο πρακτορες της στα δωδεκανησα) και θα το βγαλω φωτο.....
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Στα γραφεία της G.A Ferries έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για το χριστουγεννιάτικο στολισμό των γραφείων με την επίβλεψη της Κυρίας Ροδανθής!! Καθώς και για να τελειώσουν μια τοιχογραφία του Άγιου Νικολάου!!!
SAMAINA Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Αν δεν κάνω λάθος 31/12 αποσύρεται από γραμμές εσωτερικού το ΜΑΡΙΝΑ. Επειδή δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα πλάνα και πέρα από την (λογική) αντικατάστασή του απο το ΡΟΔΑΝΘΗ μετά τις γιορτές ο καπτά-Μάκης τι προτίθεται να κάνει? Θα αφήσει τα 12νησα με 2 πλοία (και τον ΝΙΚΟΛΑ)? Με ποιό θα διπλώσει το ΔΗΜΤΡΟΥΛΑ στην γραμμή Ικαριας-Σάμου το καλοκαίρι? Τί λένε οι φίλοι από το μεγάλο λιμάνι που έχουν πρόσβαση στα νέα (και γιατί όχι και στα κουτσομπολιά με την καλή πάντα έννοια)?
Earl Granville Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ αν δεν πάρει τις άγονες του Βορείου Αιγαίου δηλαδή μετά το Βαθύ να πηγαίνει Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα που δεν βλέπω να τις διεκδικεί δεν χρειάζεται να διπλωθεί όπως πέρυσι. Με Παροναξία και Ικαρία-Σάμο βγάζει 4 δρομολόγια την εβδομάδα άνετα. Επίσης μην ξεχνάμε την μικρή πιθανότητα να έχουμε κάποια εξέλιξη στο θέμα της 35ετίας πριν το τέλος του χρόνου ή μεσα στον Γενάρη.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Αν δεν κάνω λάθος 31/12 αποσύρεται από γραμμές εσωτερικού το ΜΑΡΙΝΑ. Όχι δεν αποσύρεται το Μαρίνα στις 31-12-05 αλλά στις 31-12-06!! Αφού το πλοίο είναι του 1971!! Όποτε του χρόνου το Δεκέμβρη συμπληρώνει τη 35ατια!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Τοτε τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ που ηταν το 1970 γιατι αποσυρθηκαν με το τελους του 2004 ?????? Αντιστιχα δεν ισχυει και για το ΜΑΡΙΝΑ
Earl Granville Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 To 1969 λαμβάνονται ως έτος κατασκευής τα ΜΙΛΕΝΑ/ΝΤΑΛΙΑΝΑ
Apostolos Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Λοιπόν τα χθεσινά νέα αναφέρουν οτι η πλοιοκτήτρια εταιρία του Poseidon C (μια ΕλληνοΑμερικανοΕυραϊκη κλπ κλπ εταιρία) αγόρασε τα Μιλενα - Νταλιάνα με σκοπό να τα πάει στα Εμιράτα ώς πλωτά ξενοδοχεία!
George Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Εγώ θα επιμείνω για μια ακόμα φορά πως το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ είναι το 1970. Δεν έχω δει πουθενά να αναφέρεται το 1969. Ξέρω πως η τρόπιδα τοποθετήθηκε το 69 και πως κανονικά αυτή είναι η χρονολογία απ'όπου ξεκινάμε να μετράμε αλλά μέχρι τώρα από ότι έχω καταλάβει παντού ως έτος ναυπήγησης αναφέρεται το έτος παράδοσης.
georgios express Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Είναι ποτέ δυνατόν ο Καπετάν-Γάτος να είχε έστω και την παραμικρή υποψία ότι μπορούσε να κερδίσει ένα ακόμα χρόνο και να μην είχε αναποδογυρίσει τον Πειραιά και τα προάστια; Νομίζω ότι αυτό είναι το ισχυρότερο και πειστικότερο επιχείρημα ότι τα καράβια είναι του 1969.
George Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Εγώ όμως θα σου θέσω ένα ακόμα επιχείρημα: Είναι δυνατόν ο Μάκαρος να βρήκε αγοραστές για τα δύο πλοία και να προτιμήσει να συνεχίσει να τα εκμεταλλεύεται χωρίς να είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα;
LEFTERIS68 Posted January 7, 2006 Posted January 7, 2006 Μου ψιθυρίστηκε ότι χάλασε η πώληση των Μιλένα-Νταλιάνα και ο Μάκαρος θα τα ετοιμάσει άμα τη καταργήση της 35ας για εσωτερικές γραμμές και μάλιστα "άγονες". Επειδή δεν μπορώ να την διασταυρώσω ως πληροφορία αν κάποιος φίλος έχει ακούσει κάτι ας με βοηθήσει.
Artevelde Posted January 7, 2006 Posted January 7, 2006 Ανακαλυπτω οτι πολλα ψιθυριζονται για τον καπτα-Μακη τελευταια...Το πιο προσφατο που ακουσα προχτες (αν και προσωπικα δεν νομιζω να ισχυει) εινια η αγορα του Eurostar Roma (πρ.Superfast1) και μαλιστα με το ονομα "ΜΙΛΕΝΑ". Δεν μιλαω για πηγη απο τις λεγομενες εγκυρες απλα το αναφερω τωρα μιας και ο φιλος Λευτερης ανεφερε τα περι ακυρωσης της πωλησης των ΜΙΛΕΝΑ-ΝΤΑΛΙΑΝΑ και μου ηρθε στο νου αυτη η "πληροφορια" που ξαναλεω ΔΕΝ πρεπει να ισχυει...
georgios express Posted January 7, 2006 Posted January 7, 2006 Άγνωσται αι βουλαί του Υψίστου καπτά-Μάκη αν και ο ίδιος το τελευταίο τετράμηνο ισχυρίζεται ότι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση λόγω πετρελαίου και όποιος τον έχει δει από κοντά μπορεί και να τον πιστέψει. Επί της ουσίας, αν και τα καράβια είναι πολύ καλή λύση ιδιαίτερα για άγονες (μετά από επιμελημένο σενιάρισμα, παντού), αλλάη πρωθύστερη επανενεργοποίησή τους μετά από την υποτιθέμενη κατάργηση του ορίου της 35ετίας, προσκρούει σε παραβίαση θεμελιωδών διατάξεων του Δικαίου. Αν είναι έτσι, ας ζητήσει η SAOS να ξαναφέρει πίσω το "Μήλος", η Arkadia το "Σαμίνα" και ο Βεντούρης το "Γεώργιος Express". Η πολυδιαφημιζόμενη (και πιθανότατα ορθή) εφαρμογή της συνθήκης της Στοκχόλμης, θα αρχίζει να θυμίζει τη μοιρασιά του Καραγκιόζη (ένα μου-ένα σου-ένα μου).
uddox Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Lefteris 68, η διαδικασία της πώλησης τελειώνει με την υπογραφή και των 2 πλευρών στο πωλητήριο, και την ταυτόχρονη καταβολή του τιμήματος. Κάθε φορά υπάρχει ένα προσύμφωνο (ΜΟΑ), όπου ένας συνήθης όρος λέει ότι η διαδικασία πρέπει να κρατηθεί μυστική. Δηλαδή, με την δημοσιοποίηση της πώλησης, υπάρχει αμέσως και μη τήρηση των όρων του προσυμφώνου. Το ερώτημα που έθεσα ήταν ότι, εαν δεν γίνει η πώληση, πως το γνωστό έντυπο θα μαζέψει την είδηση που βιάστηκε να βγάλει? Φαίνεται ότι υπάρχει καθυστέρηση στην πώληση εάν όχι και ματαίωση της.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now