Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σας παραθέτω τα οικονομικά αποτελέσματα της GA Ferries για το 2005, όπως αυτά απεικονίζονται στο ισολογισμό της (τα αποτελέσματα είναι σε εκατ. ευρώ και σε παρένθεση απεικονίζονται τα αποτελέσματα του 2004).

Κύκλος εργασιών: 44,93 (47,33)

Κόστος εκμετάλλευσης: 42,07 (41,42)

Έξοδα διάθεσης & διοίκησης: 5,90 (7,60)

Ζημιές προ χρηματοοικονομικών και εκτάκτων: -3,05 (-1,68)

Καθαρό αποτέλεσμα χρήσης: -4,61 (0,86)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αληθεια Ορεστη, στα αποτελεσματα της GΑ Ferries, υπαρχει πουθενα provision για το προστιμο. Ποιο προστιμο? Το περυσινο του Κεφαλογιαννη ντε! Το μισο εκατομμυριο ευρω εννοω. Τον γονατισε τον καημενο τον καπτα-Μακη:P :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο καιρος περασε (για την ακριβεια καπου 7 χρονια) οποτε για να δουμε κατι που ισως καποτε ειχε περασει απο το μυαλο του αγαπημενου μας κ Μακη...:eek:

Profile plan λοιπον για νεοτευκτο απο γνωσtο ναυπηγειο του Βορρα με στοχο τις γραμμες των Δωδεκανησων.Προφητηκη σκεψη μιας και λιγα μωλις χρονια μετα ηρθε το Blue Star...

post-331-128326959634_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα περίφημα ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ και ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...

Η πλώρη φέρνει λίγο σε SF ή ό,τι θέλω βλέπω?

Πρώτη φορά βλέπω τα σχέδιά τους...

Περισσότερα για την ιστορία τους υπάρχουν στην σελίδα 7 του θέματος αυτού...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Παντως ο γατος δεν παιζεται οταν ολοι εφερναν νεοτευκτα μπροστα στο φοβο του ανταγωνισμου αυτος εμεινε με τα παλια και τωρα που καταργηθηκε το οριο ξαναβγαζει τα ιδια καραβια που ειχαν αποσυρθει λογω ηλικιας, αυτα ειναι.

Φιλε Steven ο χαρακτηρισμος γατος σηκωνει συζητηση. Δεν μπορεις στη συγχρονη εποχη να πολεμας τα F-16 με φυσοκαλαμα. Το ποσο δυσκολα τα εχει βρει στα Δωδεκανησα με τη Blue Star το ξερουμε ολοι, ενω οταν καποιο νεοτευκτο της HSW μπει στην Ικαροσαμια θα εχουμε τα ιδια και χειροτερα. Δεν λεει κανεις να ναυπηγησει πλοια ο Μακης αλλα ειναι τουλαχιστον οξυμωρο να "συναγωνιζεται" το Νησος ΧΧΧ με το Νταλιανα και το Blue Star 2 με το Ροδανθη.

Προφανως και το κοστος εκμεταλλευσης τους ειναι πολυ χαμηλοτερο αλλα καποια στιγμη πρεπει να ξεπερασει η εταιρεια το Μιλενα και το Νταλιανα.

Link to comment
Share on other sites

Χιλια δικια εχεις Νικο , αλλα (μιλω για την τωρινη περιοδο που Πατμο και Λερο εχει 2 δρομ. τη βδομαδα η GA - αλλα και Κω - Ροδο σε καθημερινη βαση , μιλαω για ανθρωπους τις περιοχης που ξερω πως μετακινουνται λογω της φυσης της δουλειας μου - εξερουμαι εγω που τον εκοψα τον αρχοντα ;) ) βαση των τιμων που κανει ολοι οσοι δεν βιαζονται να ερθουν Αθηνα σε γρηγορο χρονο , απλα θα κανουν 3 - 5 ωρες παραπανω , περιμενουν να περασει ο Αρχοντας να πανε με αυτον

60 ΙΧ

20 ΑΤΟΜΙΚΟ

οταν η BS παιζει

102 ΙΧ

40 ΑΤΟΜΙΚΟ

(Οι τιμες Μ.Ο. απο τους διαφορους προορισμους)

Βαλε μια 4τραμελη οικογενεια , διαφορα 102 ανα ταξιδι , ειναι υπολογισιμο νομιζω

Οσο αναφορα ολα τα αλλα που αναφερεις , το ειπα και παραπανω , χιλια δικια εχεις , απλα η <<ανεχεια>> ή οικονομικη δυσχερια (θεωρο) ολων σχεδον των Ελληνων κανουν να επιβιωνουν και τα πλοια (DALIANA ισως αυριο ξανα και MILENA κ.ο.κ.) ....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τα πραγματα ειναι απλα αν οπως λεει και ο Παναγιωτης η διαφορα στις τιμες ειναι τοσο σημαντικη τοτε πολυ ειναι αυτοι που θα τον προτιμησουν και αν τα καραβια καταφερνουν να εχουν μια σημαντικη πληροτητα(ηοποια το καλοκαιρι ειδικα ειναι δεδομενη) σε συνδυασμο με το χαμηλο κοστος εκμεταλευσης πλοιων οπως το Νταλιανα και το Ροδανθη τοτε ο Μακης βγαινει μια χαρα και πιθανον εχει και κερδος οποτε τι τον ενδιαφερει αν ο στολος του δεν διαθετει τα super υπερπολυτελη νεοτευκτα αφου τι δουλεια του ετσι κι αλλιως τι κανει

Link to comment
Share on other sites

σε συνδυασμο με το χαμηλο κοστος εκμεταλευσης πλοιων οπως το Νταλιανα και το Ροδανθη τοτε ο Μακης βγαινει μια χαρα και πιθανον εχει και κερδος

Για μενα οχι πιθανον αλλα σιγουρα , διοτι υπαρχουν και η επιδοτησης σε ολα σχεδον τα πλοια του

Ροδανθη Νισυρο - Τηλο (μεχρι το Οκτωβρη και Συμη)

Ρομιλντα Φολεγανδρο - Σικινο - Αναφη - Ηρακλεια - Σχινουσα - Αιγιαλη - Αστυπαλαια - Καλυμνο

Μαρινα Φουρνους

Δημητρουλα Φουρνους - Αστυπαλαια - Καλυμνο - Δονουσα - Αιγιαλη

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, δεν αναφερομαι στη φιλοσοφια του Αγουδημου, η οποια ειναι κατανοητη και σεβαστη αλλα και επικερδης. Εγω ο ιδιος εχω πει αλλωστε οτι δεν αξιζει να πληρωνεις δυσαναλογα ακριβο εισιτηριο για δυσαναλογη ωφελεια χρονου ταξιδιου, οπως και επισης οτι μπορω να ταξιδεψω και χωρις fredoccino με γευση βατομουρο και κομματια καραμελωμενο φυστικι. Αναφερομαι στα ιδια τα πλοια, τα οποια οπως και να το κανεις παραειναι παλαιας κοπης. Μεταχειρισμενα και φτηνα ναι, αλλα τουλαχιστον μιας πιο καινουριας κλασης.

Οφειλω επισης να δωσω τα ευσημα στον Αρχοντα για την -χαλαρα- πιο κιτς διακοσμηση της Αθηνων - Σουνιου. Οποιος εχει περασει βραδι απο το σπιτι του(περιπου στο 35ο χιλιομετρο) στο Λαγο(βαζελο)νησι, θα ειναι δικαιολογημενος αν το μπερδεψει με κανενα νυχτερινο κεντρο η με το Tivoli της Κοπενχαγης. Ο αθρωπας(η μαλλον οι Φιλιππινοι της υπηρεσιας του) εχουν γεμισει το σπιτι και τον κηπο με πολυχρωμα λαμπιονια και φωτα, οπουδηποτε αυτα μπορουν να κρεμαστουν. Ημαρτον δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε χθεσινή συνομιλία μου με πολιτικό παράγοντα της Σαντορίνης ,μου γνωστοποίησε την πρόθεση της εταιρείας να μας "πνίξει" στα Αγουδημοβάπορα ( όχι ότι είναι κακό).

Τον δια βεβαίωσαν ότι τα ακόλουθα πλοία θα δρομολογηθούν (και) στην Σαντορίνη.

1) Ρομίλντα (με το γνωστό δρομολόγιο)

2) Δημητρούλα ( 4 φορές την εβδομάδα για Πειραιά και 2 για Ηράκλειο)

3) Νταλιάνα (το δρομολόγιο που έχει αναφερθεί για Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο, Κάσσο, Κάρπαθο, Ρόδο).

4) Ροδάνθη ( 2 φορές με Ανατολικές Κυκλάδες και 2 φορές Ηράκλειο, Κάσσο, Κάρπαθο,Ρόδο)

5) Μιλένα ( με μη διευκρινήσιμο δρομολόγιο)

Κάπου εκεί σταμάτησα τον όλο ενθουσιασμό μονόλογό του , προτρέπωντάς τον "να κρατά μικρό καλάθι".

Υπήρξε τέτοιος ο ενθουσιασμός και η διαβεβαίωσή του (προσωπική διαβεβαίωση του "άρχοντα"?) που μου έκοψε τον βήχα με την μία, πράγμα που με έκανε να αναρωτηθώ : Ρε μπας και βαρεθούμε να βλέπουμε στον Αθηνιό το GA FERRIES?

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ο αρχοντας υποσχέθηκε μέσω της εκπομπης "οδηγίες προς ναυτιλομένους"του δημοσιογράφου Δημήτρη Λεκάτη στον 2000 fm της Σάμου ότι πολύ σύντομα η γραμμή της Ικαρίας Σάμου θα εξυπηρετείται με τα δικά του πλοία(ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ-ΝΤΑΛΙΑΝΑ) 6 φορές την εβδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι πως όλοι οι παράγοντες των ανά την Ελλάδα νήσων θα έχουν πάρει τις ίδιες διαβεβαιώσεις. Γιά να δούμε που θα πρωτοβάλει ο άρχοντας τα "αρχοντοβάπορα".

Link to comment
Share on other sites

Έχουν καταναλώσει πολύ χαρτί και μελάνι μέχρι να καταλήξουν στα δρομολόγια του καλοκαιριού. Και μέχρι τελευταία στιγμή τα πράγματα αλλάζουν, είναι αδιευκρίνιστο τι θα κάνει με τα δρομολόγια ο Άρχοντας. Αλλά με τα μέχρι στιγμής δεδομένα τα κάτωθι θα ισχύσουν (??)

Το Ανθή Μαρίνα θα κάνει 3 φορές Δωδεκάνησα και ένα δρομολόγιο Σύρο Τήνο Μύκονο Δωδεκάνησα όπως πρόπερσι.

Το Ρομιλντα θα κάνει 2 Δυτικές Κυκλάδες με προέκταση μέχρι Σαντορίνη και 2 Πάρο Νάξο μέχρι Ανάφη.

Το Μαρίνα στην Ικαρία Σάμο συν ένα δρομολόγια για Δωδεκάνησα

Το Δημητρουλα στην Ικαρία Σάμο και Κυκλάδες

Το Ροδάνθη θα κάνει 2 Πάρο Νάξο Σαντορίνη και 2 για Δωδεκάνησα

Το Νταλιάνα έλεγαν ότι θα ξεκίναγε κάθε Πέμπτη από Πειραιά για Κυκλάδες-Ηράκλειο, μέχρι τη Ρόδο και πίσω. Παρασκευή μεσάνυχτα από Ηράκλειο για Θεσσαλονίκη, Κυριακή ξημερώματα από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο. Μετά για Ρόδο πάλι πίσω και μετά Πειραιά. Αλλά άλλαξαν τελικά τη ιδέα για αυτό το δρομολόγιο. Και δε ξέρω πως ακριβώς θα διαμορφωθούν τα δρομολόγια του.

Το Μιλενα θα κάνει κάποιο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Βόρειο Αιγαίο. Για τα υπόλοιπα δρομολόγια είναι άγνωστα ακόμα (σε μένα).

Link to comment
Share on other sites

Χιλια δικια εχεις Νικο , αλλα (μιλω για την τωρινη περιοδο που Πατμο και Λερο εχει 2 δρομ. τη βδομαδα η GA - αλλα και Κω - Ροδο σε καθημερινη βαση , μιλαω για ανθρωπους τις περιοχης που ξερω πως μετακινουνται λογω της φυσης της δουλειας μου - εξερουμαι εγω που τον εκοψα τον αρχοντα :confused: ) βαση των τιμων που κανει ολοι οσοι δεν βιαζονται να ερθουν Αθηνα σε γρηγορο χρονο , απλα θα κανουν 3 - 5 ωρες παραπανω , περιμενουν να περασει ο Αρχοντας να πανε με αυτον

60 ΙΧ

20 ΑΤΟΜΙΚΟ

οταν η BS παιζει

102 ΙΧ

40 ΑΤΟΜΙΚΟ

(Οι τιμες Μ.Ο. απο τους διαφορους προορισμους)

Βαλε μια 4τραμελη οικογενεια , διαφορα 102 ανα ταξιδι , ειναι υπολογισιμο νομιζω

Οσο αναφορα ολα τα αλλα που αναφερεις , το ειπα και παραπανω , χιλια δικια εχεις , απλα η <<ανεχεια>> ή οικονομικη δυσχερια (θεωρο) ολων σχεδον των Ελληνων κανουν να επιβιωνουν και τα πλοια (DALIANA ισως αυριο ξανα και MILENA κ.ο.κ.) ....

Λοιπόν εγώ επειδή έχω την κακή συνήθεια να κρατάω σε αρχείο όλα τά εισιτήρια τών εκτός Αθηνών μετακινήσεών μου,βλέπω οτι τον Αύγουστο τού 2005 έδωκα:

Πειραιάς-Κώς (μέ το Ροδάνθη,γύρω στίς 17 ώρες) 29,80 ευρουλίδια

Κώς Πειραιάς (μέ το BS2,περίπου 12 ώρες,είχαμε κι'ένα φέσι κάπου μισή ώρα μέχρι να έρθη από Ρόδο+φορτοεκφόρτωση) 37,30 ευρουλάκια

Ητοι διαφορά 7,50 ευρούδια γιά διαφορά διάρκειας ταξιδιού 5 ώρες λιγώτερες + το κάπως ανετώτερο (και καθαρώτερο) BS2.Δέν νομίζω οτι είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά στά λεφτά.

Καί βέβαια,δέν είναι πάντα η ανέχεια που ωθεί τό επιβατικό κοινό εις τάς αγκάλας τού άρχοντος:στην περίπτωσή μου,τό ταξίδι αποφασίστηκε σχεδόν τελευταία στιγμή και το BS2 είχε συμπληρώσει γιά την Κώ όταν πήγα να βγάλω εισιτήριο (ήταν και το τριήμερο τού 15αύγουστου),οπότε δέν έμενε άλλη λύση (καί μάλιστα ο πράκτωρ που δέν ήτο 007 μού είπε οτι ακόμα και στο Ροδάνθη ήμουν τυχερός που βρήκα την τελευταία διαθέσιμη θέση...).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ο καπτα μακης (η GA) ειναι χορηγος στο πρωταθλημα Α1 του Βολλεϋ. σε καθε αγωνα στο ζηπεδο υπαρχει πλακατ της εταιρειας ενω σε οσους αγωνες μεταδιδονται τηλεοπτικα υπαρχει και το logo της εταιρειας στη... σεντρα (οπως κερατο το λενε στο βολλεϋ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...