Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από τη ΡΟΔΙΑΚΗ

Έγινε υπεξαίρεση κατά τη περίοδο 1-9-01 έως 30-12-03 ως εξής:

O επιβάτης κάθε πλοίου πλήρωνε, μαζί με το εισιτήριο το δικό του αλλά και του οχήματός του, τέλος υπέρ του NAT. Aυτό το τέλος ύψους 3%, όφειλε ο πλοιοκτήτης να αποδώσει στο NAT (Kεφάλαιο Aσφάλισης Eπιβατών και Oχημάτων), σε τακτή προθεσμία. Ωστόσο, στην πράξη, πολλοί πλοιοκτήτες ενθυλακώνουν τα χρήματα του Tαμείου, γνωρίζοντας πως οι συνέπειες θα είναι μηδενικές ή ασήμαντες. Mε άλλα λόγια, το NAT χρηματοδοτεί άτυπα τους συγκεκριμένους εφοπλιστές. Aυτό ακριβώς έκανε και ο Γεράσιμος Aγούδημος, ιδιοκτήτης επιβατηγών πλοίων. (Aνάμεσά τους και η... περίφημη «Δημητρούλα»). Δεν απέδωσε στο NAT, δηλαδή υπεξαίρεσε, την εισφορά του 3% για την προαναφερόμενη χρονική περίοδο. Tο συνολικό ληξιπρόθεσμο χρέος του και για τα 7 τότε πλοία του έφτασε στα 3.236.672 ευρώ. Eφαρμόζοντας τον νόμο, το NAT άρχισε να επιβάλλει στα πλοία του κ. Aγούδημου πρόστιμο 3% για κάθε μήνα μη εξόφλησης της οφειλής. Tον περασμένο Δεκέμβριο, το NAT συνέταξε «φύλλο εκκαθάρισης» με το σύνολο της οφειλής (τέλος συν πρόστιμα), ύψους 6.616.326 ευρώ. Tο Tαμείο κοινοποίησε στον πλοιοκτήτη το παραπάνω φύλλο, ενημερώνοντας με «κατάσταση οφειλέτη» και τη ΔOY Πλοίων του Πειραιά. H τελευταία, στις 10-1-2006, έστειλε στον οφειλέτη «πράξη ταμειακής βεβαίωσης», ζητώντας του να εξοφλήσει το χρέος μέχρι τις 28.2.2006. O κ. Aγούδημος αγνόησε τους πάντες και δεν πλήρωσε δεκάρα. Aντίθετα, η κοινοπραξία των πλοίων του, με νομικούς εκπροσώπους τους Mηνά - Γεώργιο Kωσταρά και Hλία Σταυριανό, προσέφυγε με αίτηση ανακοπής στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά, ζητώντας: • Nα ακυρωθεί η πράξη ταμειακής βεβαίωσης του τεράστιου χρέους της και • Nα καταδικασθούν το NAT και η ΔOY «στην εν γένει δικαστική μας δαπάνη»! Δηλαδή, ενώ η κοινοπραξία εκμεταλλευόταν επί 5 χρόνια και πλέον τα χρήματα του NAT, τώρα ζητεί και τα ρέστα. Για την ακύρωση της όλης διαδικασίας, η κοινοπραξία επικαλείται νομικούς και όχι ουσιαστικούς λόγους. Iσχυρίζεται, δηλαδή, ότι «ο νόμιμος τίτλος εισπράξεως αυτής» (σ.σ. κατάστασης οφειλέτη), δεν είναι ισχυρός, επειδή τάχα δεν ολοκληρώθηκε «η διοικητική διαδικασία». H υπόθεση θα εκδικασθεί στις 16 Mαρτίου.

Τι θα γίνει με το θέμα των επίναυλων?? Ποτέ οι εταιρείες θα τον αποδώσουν?? Γιατί είχα διαβάσει ένα άρθρο στο Κόσμο του Επενδύτη, περίπου μέσα Δεκεμβρίου, που ανάφερε και άλλες εταιρείες που χρεώσταγαν λεφτά από το επίναυλο (ΝΕΛ, ΔΑΝΕ, G.A Ferries και άλλες μικρότερες εταιρείες καθώς και εταιρίες που έχουν κλείσει πια). Για παράδειγμα τα λεφτά που εισέπραττε ως επίναυλο η ΝΕΛ τα εμφάνιζε σαν εισπράξεις από τα εστιατόρια και μπαρ!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παρέλειψες να αναφέρεις ότι η Ροδιακή (8/3/06) σημειώνει:

Αυτό αποκάλυψε σε χθεσινό δημοσίευμά της η εφημερίδα «Έθνος»...
Αλλά το συγκεκριμένο κομμάτι δεν υπάρχει στην ηλεκτρονική έκδοση του ΕΘΝΟΥΣ της 7/3/06 :mad:
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

ΦΑΞ δα χειρος Δημητρας Αγουδημου απεστειλε η εταιρεια χτες στα πρακτορεια προκειμενου να ενημερωσει για την ανακαινηση των ΡΟΔΑΝΘΗ και ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ...

Για το ΡΟΜΙΛΝΤΑ δεν γινεται λογος περι ανακαινησης και αυτο λιγο με προβληματιζει ως προς το τι θα γινει τελικα στο πλοιο...

Ιδωμεν!

Link to comment
Share on other sites

ανακαίνιση ο Αγούδημος ; Ανέκδοτο . Τα περισσότερα πλοία του είναι άθλια από καθαριότητα μηδέν από συντήρηση ξενοδοχειακού εξοπλισμού μηδέν και από ταχύτητα μόλις μας πέρασε μία θαλάσσια χελώνα! Καλό τάξιδι

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως κάνει.Παρα τις αντίθετες ενστάσεις σου και παρά τα λεγόμενά σου τα οποία πιθανότατα δεν στοιχειοθετούνται από πουθενά πλην της ταχύτητας το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έβαλε κυλιόμενες σκάλες ανακαίνισε τις καμπίνες του,έβαλε λουξ καμπίνες και κάποιες άλλες πολύ καλές.

Το ΡΟΔΑΝΘΗ έτυχε να ταξιδέψω την περασμένη εβδομάδα μέσα είναι πολύ καλό αξιοπρεπέστατο πεντακάθαρο και οι καμπίνες του είναι μια χαρά.

Τα ίδια συμβαίνουν και στο ΜΑΡΙΝΑ.

Όσο για το ΡΟΜΙΛΝΤΑ θα βγει αγνώριστο από την επισκευή.

Η ταχύτητα όντως κυμαινετα στα 16,8-17 μίλια αλλά είναι θέμα πετρελαίων κι όχι ότι δεν μπορεί να πάνε παραπάνω.Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ για παράδειγμα αυτή την στιγμή που μιλάμε πάει άνετα τα 20 μίλια αν θελήσει.

Στο κάτω κάτω είναι μια φτηνή εναλακτική λύση για το ταξίδι.Για Ρόδο με καμπίνα έχει τα μισά σχεδόν λεφτά από ότι κοστίζει το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ για αυτό κι έχει πολύ κίνηση.

Καλό θα είναι να μην υπάρχει προκατάληψη για τίποτα κι ο καθένας να εκφράζει την άποψή του αφού έχει πρώτα ιδίαν αντίληψη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο, στο θέμα της ταχύτητας συμφωνώ κι επαυξάνω. Αχ αυτό το πετρέλαιο.... Λυματολάσπη από την Ψυττάλεια δεν μπορούν να πάρουν που είναι και τζάμπα; Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με τον Αγούδημο και με ΄σχεδόν όλα τα πλοία του. Σαφώς και δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αλλά δεν θα μπορούσα να τα χαρακτηρίσω και άθλια. Αρκεί να σκεφτεί κανείς το γεγονός ότι τα βαπόρια του κάνουν άγονες γραμμές και μεταφέρουν έναν Χ αριθμό επιβατών. Και γιατί μιλάω περί επιβατών; Για τον απλό λόγο ότι και οι πειβάτες είμαστε λίγο γαιδούρια στη συμπεριφορά μας μέσα στο πλοίο. Έχει τύχει να ταξιδεύω και το πλοίο να έχει γίνει σαν της μαιμούς τον πισινό επειδή κάποιοι έξυπνοι πέταγαν αυτό που περίσσευε από το φαγητό τους κάτω, λες και θα πέρναγε η κυρά Μαρίκα να τα μαζέψει. Ειδικά τώρα στις μαθητικές εκδρομέ ςτα πράγματα είναι 2 φορές χειρότερα με τους πιτσιρικάδες που τα κάνουν όλα βιλαμπάχαλο.

Πάντως η ανακαίνιση είναι εντός της πραγματικότητος.

Link to comment
Share on other sites

Είναι μεν απογοητευμένος ο Γίγας αλλά το παλεύει, και αυτή ακριβώς η αντιφατικότητα τον κάνει γοητευτικό. Πέρσι το καλοκαίρι, με μία εβδομάδα διαφορά, το Ρομίλντα ήταν άθλιο (πλοίο και πλήρωμα), αλλά Μαρίνα και Ροδάνθη σχεδόν άψογα (για την ηλικία τους και τα μίλια που έχουν κάνει). Έχει βγάλει "κακό όνομα" κι' αυτό αδικεί τον ίδιο, τα καράβια του και τα πληρώματά του. Κανείς από αυτούς που τον κατηγορούν όμως δεν λέει ότι κρατάει όλο το χειμώνα την άγονη (έστω και επιδοτούμενη) και ότι τα εισιτήριά του κοστίζουν μέχρι και το 50% της Blue Star και των ταχύπλοων της Hellenic στις αντίστοιχες γραμμές. Μπορεί να μην του αξίζουν ακριβώς συγχαρητήρια αλλά έχει τσαγανό και αξίζει κανείς να τον στηρίξει, πάντα με επιφυλάξεις, έστω και ως ένα αδύναμο μεν, αλλά αντίπαλο δέος στα ήδη διαμορφωμένα μονοπώλια.

Link to comment
Share on other sites

δΥΣΤΥΧΏς Η GA FERRIES αντιμετωπίζει τον πελάτη σαν χαρτονόμισμα. Ταξιδευα πέρυσι με το μαρίνα και είχα κλείσει α2 καμπίνα. Δεν μπήκα από Πειραιά αλλά από το Πρώτο Λιμάνι μετά την Πάρο. Πηγα να ζητήσω την καμπίνα και μου είπαν ότι τελείωσαν (διπλές κρατήσεις κλπ), Το εισιτήριο μου έγραφε αριθμό καμπίνας καί όταν ζητήσαμε να πάμε σε αυτήν που είχαμε πληρώσει μας είπαν ότι την είχαν δώσει αλλόυ. Μας έβαλαν σε μία άθλια καμπίνα του Πληρώματος και όταν πήγα στο Λογιστήριο να παραπανεθώ μου είπε Ο αρχιλογιστής (ενας με Μούσι) ότι έχω απόλυτο δίκιο. Του ζήτησα να μου επιστρέψει την διαφορά των χρημάτων και μου είπε ότι Θα συνενοηθώ με τον κεντρικό πράκτορα όταν φτάσουμε. Φυσικά όταν πήγα στον Πράκτορα μου είπε ότι δεν θα δώσει την. Διαφορά. Εκανα καταγγελία στο Λιμεναρχίο και κάλεσαν τον Πράκτορα και μου έδωσε πίσω την διαφορά μου πρόσφερε δωρεάν εισιτήριο με το Ανθή Μαρίνα αλλα δεν το πήρα.

Αυτή είναι η αντιμετώπιση της GA ferries

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο αυτα συμβαινουν παντου...Κι αν μιλας για αντιμετωπιση πληρωματος κατ'αρχην να σε παραπεμψω στο μηνυμα μου τα Χριστουγεννα για το Blue Star Paros...Διαβασε το και θα καταλαβεις εστω και λιγο απο αυτο που εγινε τοτε...

Κι εδω η αντιμετωπιση μια απο τα ιδια ηταν και στην προκειμενη περιπτωση ασυγχωρητη κατ'εμε για μια εταιρεια που ευαγγελιζεται την αψογη εξυπηρετηση του πελατη σε ολα τα επιπεδα...Και υπαρχουν και αλλα πολλα παραπονα κι απο αλλους και οχι μονο για την Blue Star αλλα και την ΗSW και ειδικα για τα HIghspeed...

Απο κει και περα.Οσες μα οσες φορες ταξιδεψα με το ΔΗΜΗΡΟΥΛΑ ή το ΡΟΜΙΛΝΤΑ απο Παρο για Πειραια και τουμπαλιν (και φετος ηταν παρα πολλες) ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα με την καμπινα που ειχα παρει ή οτιδηποτε αλλο ακομα και που σ'αυτα τα πλοια η καμπινα κοστιζει οσο και η Οικονομικη θεση και θα "μπορουσαν" να "το παιξουν" καπως...

Τωρα πανω στο θεμα ταχυτητας..Ειναι γνωστο το οτι ο καθενας κοιταει να εξοικονομισει απο οπου μπορει (οπως λεμε πετρελαιο).Αν μπορουσαν και η Blue Star αλλα και η HSW,το πισυεω ειλικρινα πως την ιδια ταχυτητα θα ειχαν...Αλλα ειναι πολλα αλλα στη μεση (θεμα γοητρου το ενα και ευοητο) τα οποια τελικα "αναγκαζουν" τις εταιρειες να τηρουν την ταχυτητα των πλοιων τους (και παλι οχι και τοσο απολυτα)..Και παλι ωστοσο εχω τυχει καποια βραδυα που με ωρα αναχωρησης απο Παρο 01,30 με το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ειχαμε ωρα αφιξης στον Πειραια 06,35 εως 06,40...

Κι εκει ανεπιφυλακτα το εσκασα το χαμογελο...Οπως το εσκασα οταν το ΙΘΑΚΗ περυσι το καλοκαιρι εκανε 4 ωρες οχι φαναρι με φαναρι αλλα προβλητα με προβλητα ή πριν κανα μηνα με το HS5 που εφυγε απο Πειραια 07,35 αντι 07,15 και ηταν ακριβως στην ωρα του στην Παρο τουτεστιν εκανε λιγοτερο κι απο 2,5 ωρες...Και στα λεω αυτα τα παραδειγματα μη νομισεις πως εχω κατι με καποιον ή υποστηριζω καποιον αλλο...

Και στηντελικη..Αν λεμε κατι τετοια για τη GA...Τι πρεπει να πουμε για τη ΣΑΟΣ???;)

Link to comment
Share on other sites

δΥΣΤΥΧΏς Η GA FERRIES αντιμετωπίζει τον πελάτη σαν χαρτονόμισμα.

Βρες μου μία εταιρία που κατά τη γνώμη σου δεν αντιμετωπίζει τον επιβάτη σαν χαρτονόμισμα.

Link to comment
Share on other sites

Mα ρε παιδια μην ξεχναμε κατι βασικο...Εταιρειες ειναι...Μονοι μας το λεμε.Δεν ειναι μη κερδοσκοπικα ιδρυματα...ή φιλανθρωπικα αν θελετε να τα πουμε ετσι...

Το κερδος τους ειναι το πρωτο απο ολα και μετα ο επιβατης...οπως καθε επιχειρηση...

Αν το καλοσκεφτουμε το πιο απλο παραδειγμα ειναι οι εκπτωσεις που απο το Πασχα και μετα γινονται απο μηδαμινες εως ανυπαρκτες

Link to comment
Share on other sites

Γιατί λέει ότι θα είναι δρομολογημένο μέχρι τον Σεπτέμβρη? Μετά θα το δέσει? Δε πιστεύω...

Giorgosz προφανώς μιλάει για Σεπτέμβρη γιατί τότε ουσιαστικά τελειώνει η θερινή σεζόν. Τώρα βέβαια Μάκαρος είναι αυτός.

Από κει και πέρα νομίζω πως οποιουδήποτε στη θέση του Αγούδημου θα του είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι. Το να είσαι ο μόνος που εξυπηρετείς τα Δωδεκάνησα πέραν της Blue όλο το χρόνο, να πηγαίνεις στη άγονη (έστω και με επειδότηση) όλο το χρόνο το να έχεις καράβια καλοτάξιδα και ασφαλή (δεν κρίνω το εσωτερικό τους) και να δέχεσαι από παντού επιθέσεις θυμίζει λίγο την έκφραση και κερατάς και δαρμένος. Σαφώς θες να πας λίγο πιο γρήγορα από τα 16 αλλά στην τελική και ο Αγούδημος με όλα αυτά που του σέρνουνε μπορεί να απαντήσει με την έκφραση: Άμα δε γουστάρεις μην ταξιδεύεις. Και όσο για το ότι μπορεί να φύγει από τη γραμμή (που προσωπικά δεν το πιστεύω) μπορεί μεν να το έχει ξαναπεί στο παρελθόν και να μην το έκανε αλλά σίγουρα αν το κάνει, πρώτα θα έχει εξασφαλίσει τα λεφτά του.

Link to comment
Share on other sites

Πέραν των παραπάνω ο Αγούδημος κάνει σοβαρή προσπάθεια αναβαθμισης των εσωτερικών των πλοίων του φέτος.Το ΡΟΔΑΝΘΗ ότι χαλασμένο υπήρχε ανανεώθηκε και είναι πεντακάθαρο και προσεγμένο,στο ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΑΝΑ έβαλε κυλιόμενες και καμπίνες ενώ και στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ θα γίνει εκτεταμένη περιποίηση και ανακαίνησητου εσωτερικού του από ότι έχω μάθει.

Μην τα ζητάμε όλα δικά μας.

Στο κάτω κάτω όποιος δεν του αρέσουν τα πλοία του Αγούδημου ή οποιος βιάζεται μπορεί να πάει να πληρώσει 380 ευρώ που πλήρωσε φιλικό μου ζευγάρι για αλλέ ρετούρ Ρόδο σε δίκλινη εσωτερική με μοτοσυκλέτα με το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1.Χώρια τα έξοδα μέσα στο πλοίο και να μην βρίσκεις να κάτσεις στο σαλόνι να πιείς καφέ με την ησυχία σου.

Εγώ πάντως που δεν μου περισεύουν προτιμώ Αγούδημο που είμαι και πιο άνετος.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πλέον εμφανές ότι το forum αποτελείται από fans του Γίγαντα :confused:. Και νομίζω ότι είναι απολύτως λογικό να είμαστε μετριοπαθείς και συγκαταβατικοί μαζί του εμείς, που δεν εντυπωσιαζόμαστε από τα φύκια που το (καλοκαιρινό) πλήθος τα περνάει για μεταξωτές κορδέλες. Βεβαίως και θέλει να κερδίσει λεφτά ο Γάτος Πειραιώς και πάντων περιχώρων, αλλά δεν κρύβεται, ούτε υποκρίνεται. Σε επικοινωνιακό επίπεδο έχει πληρώσει βέβαια υπερβολικό τίμημα, αλλά έστω και έτσι, είχε τη δύναμη να αντέξει. Άντε Καπτά-Μάκη, με το καλό και new build!

Link to comment
Share on other sites

Ας μην τα παραλέμε και ας δούμε την αλήθεια Ο ΑΓούδημος έχει απο τα χειρότερα καράβια και συνεχίζει να αγοράζει σαράβαλα. Το ότι πηγαίνει στην άγονη έιναι υπέρ του αλλά ας μην ξεχνάμε τις μεγάλες επιδοτησεις που παίρνει ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Σαράβαλο το ΡΟΔΑΝΘΗ; Σαράβαλο το ΜΑΡΙΝΑ; Σαράβαλο το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ; Σε καταλαβαίνω απόλυτα αν έχεις άσχημες εμπειρίες σε κάποιο από τα πλοία του αλλά μάλλον είσαι περισσότερο ισοπεδοτικός απ'όσο εμείς τα παραλέμε. Αν αυτά τα πλοία ήταν της Blue Star ή της HSW θα έλεγες τα ίδια; Και για άλλη μία φορά θα σου πω να μην μπλέκεις την εσωτερική κατάσταση του κάθε πλοίου με την ποιότητα κατασκευής του. Κι επίσης οι επειδοτήσεις είναι βοήθεια μεν αλλά μην φανταστείς ότι βγάζεις και παππάδες.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην οσον αφορα τις επιδοτησεις...Με την αυξηση που εχει παρει το πετρελαιο και με το λειτουργικο κοστος του καθε πλοιου φανταζουν με ψιχουλα τα λεφτα που δινονατι.Απο κει και περα...Το ξαναλεω αλλη μια...Αν λες σαραβαλο το ΡΟΔΑΝΘΗ και το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ...το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ πως το λες???

Το ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ ισως??? Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ???

Το οτι το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ π.χ. δεν ειναι το ομορφοτερο πλοιο της ακτοπλοιας δεν σημαινει οτι ειναι σαραβαλο...

Και επιπλεον...Αυτα τα βαπορια αντεξανε στις κακουχιες 3 δεκαετιων...Τα αλλα που φτιαχνονται σημερα ειτε ειναι μπλε ανοιχτα και σκουρα ή ασπρα ή οπως θελουν μακαρι να φτασουν τη δεκαετια και να ειναι οπως τα "σαραβαλα"....

Link to comment
Share on other sites

Στο κάτω κάτω όποιος δεν του αρέσουν τα πλοία του Αγούδημου ή οποιος βιάζεται μπορεί να πάει να πληρώσει 380 ευρώ που πλήρωσε φιλικό μου ζευγάρι για αλλέ ρετούρ Ρόδο σε δίκλινη εσωτερική με μοτοσυκλέτα με το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1.Χώρια τα έξοδα μέσα στο πλοίο και να μην βρίσκεις να κάτσεις στο σαλόνι να πιείς καφέ με την ησυχία σου.

Αφού σας αρέσουν τα παραδείγματα να αναφέρω κι εγώ ένα: Πειραιάς – Ρόδος με επιστροφή 87,6€ σε 27 ώρες συνολική διάρκεια ταξιδιού ή 72,60 ευρώ για 40 ώρες ταξιδιού. Αν το πλοίο φτάσει στην ώρα του θα έχεις κάνει 13 ώρες επιπλέον ταξίδι (δηλαδή θα έχεις χάσει ένα μεροκάματο ή μία μέρα άδεια ή 13 ώρες από τον ελεύθερο χρόνο σου) και αν καταφέρεις αυτές τις επιπλέον 13 ώρες και δεν βάλεις τίποτα στο στόμα σου θα έχεις εξοικονομήσει 15€.

Κατ'αρχην οσον αφορα τις επιδοτησεις...Με την αυξηση που εχει παρει το πετρελαιο και με το λειτουργικο κοστος του καθε πλοιου φανταζουν με ψιχουλα τα λεφτα που δινονατι.

Δηλαδή με το πετρέλαιο στα ύψη, τι να σου κάνουν οι επιδοτήσεις συνεπώς σε αυτούς χρωστάμε και ευγνωμοσύνη, ενώ οι άλλοι, οι “κακοί” που έφεραν νεότευκτα και μας πηγαίνουν γρήγορα και με ασφάλεια στα νησιά μας πρέπει να τους ζητήσουμε και το λόγο γιατί μας χρεώνουν 1-6 ευρώ ακριβότερα το κάθε εισιτήριο. (σωστά γιατί αυτοί πληρώνουν και ακριβότερα καύσιμα και επιβαρύνονται με περισσότερα λειτουργικά έξοδα και με τόκους δανείων…)

Και επιπλεον...Αυτα τα βαπορια αντεξανε στις κακουχιες 3 δεκαετιων...Τα αλλα που φτιαχνονται σημερα ειτε ειναι μπλε ανοιχτα και σκουρα ή ασπρα ή οπως θελουν μακαρι να φτασουν τη δεκαετια και να ειναι οπως τα "σαραβαλα"....

Να τα χιλιάσουν λοιπόν!!! Κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενος που τα παιδιά μου ταξιδεύουν με τα ίδια πλοία που ταξίδευα κι εγώ στα χρόνια της χούντας... γιατί έτσι μαθαίνουν και ιστορία!

Link to comment
Share on other sites

Pedia de nomizo oti iparxi logos na xorizomaste se dio stratopeda anazitontas ton xorotero. Oloi exun dikio ke adiko mazi me tin enia oti i alithia ine panda kapou sti mesi. Diladi to Rodanthi gia paradigma, sigura den ine saravalo alla den ine ke Blue Star 1. Prepi na imaste xarumenoi pu exume ke ta dio. To zitoumeno se mia ygii aktoploia ine na iparxi epilogi ke antagonismos. Thes argo ke pio palio plio? kalos. Thelis Highspeed kai pali kalos. Kata ta alla den iparxi logos oute na theopioume oute na demonopoioume tous men ke tous de. Alloste emis den imaste mono epivates alla karavo-funs.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν η GA μπαινει μεσα τοτε αλλες εταιρειες τι θα πρεπει να κανουν;;;Να το κλεισουν και να πανε σπιτι τους;;;

Ολο το χειμωνα εκτος απο φορτηγα ειχανε και αξιολογη κινηση απο επιβατες τα καραβια της εταιρειας...(Οχι.Επισημα στοιχεια περαν της ορασης μου δεν εχω...)

Απο εκει και περα οταν μια εταιρεια μπαινει μεσα ακινητοποιει τα πλοια που δεν την συμφερουν και δεν τα ανακαινιζει οπως κανει ο Μακαρος φετος...η Ρομιλντα απο οτι ακουσα θα βγει μια κουκλα...(μακαρι).Για ποιο λογο αραγε αν μπαινει οντως μεσα η εταιρεια;;;

Και εκτος των αλλων μην ξεχναμε και τις τοσες αγοραπωλησιες που εχει κανει....Κατι δεν θα εχει βγαλει απο αυτες;;;

Το οτι μια εταιρεια διαθετει καινουρια και πρωτοκλασατα πλοια δεν ειναι δειγμα του οτι παει καλα..Μπορει αλλωστε να ειναι καταχρεωμενη...Το ιδιο ισχυει και αντιστροφως βεβαια..Μια εταιρεια με παλαιοτερα πλοια δεν σημαινει οτι παει κατα διαολου...

Link to comment
Share on other sites

Αν έβρισκε κάποια άγονη και για το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ δε νομίζω ότι θα το είχε δεμένο από το Σεπτέμβρη μέχρι τον Απρίλιο, έτσι δεν είναι;

Οπότε μόνο χρεωμένος δεν βγαίνει από τις επιδοτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Romilda

Αν η GA μπαινει μεσα τοτε αλλες εταιρειες τι θα πρεπει να κανουν;;;Να το κλεισουν και να πανε σπιτι τους;;;Το οτι μια εταιρεια διαθετει καινουρια και πρωτοκλασατα πλοια δεν ειναι δειγμα του οτι παει καλα..Μπορει αλλωστε να ειναι καταχρεωμενη...Το ιδιο ισχυει και αντιστροφως βεβαια..Μια εταιρεια με παλαιοτερα πλοια δεν σημαινει οτι παει κατα διαολου...

Αρχική δημοσίευση από George

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι ο Αγούδημος μπαίνει μέσα. Από τη μια είμαι σίγουρος ότι αν δεν έβγαζε κέρδος δεν θα ξαναζήταγε την άγονη των Κυκλάδων όπως έκανε με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κι από την άλλη τα συγκεκριμένα πλοία του όσες μα όσες φορές τα είδα να φεύγουν πάντα αφήνουν φορτηγά απ'έξω. Αν και με αυτές τις πληρότητες + την επειδότηση έμπαινε μέσα τότε θα είχε φαληρίσει τόσο η GA όσο και πολλές άλλες πριν από αυτήν.

Θα επαναλάβω πως θα ήταν καλό να γράφουμε για πράγματα που γνωρίζουμε και όχι να γράφουμε με μεγάλη σιγουριά υποθέσεις για κάτι που δεν έχουμε ενημερωθεί. Σας παραθέτω τα αποτελέσματα της εταιρίας για την τελευταία πενταετία (τα αποτελέσματα του 2005 θα δημοσιευθούν αρχές Ιουνίου). Οι συσσωρευμένες ζημιές μέχρι 31/12/2004 ανέρχονται σε 14,9 εκατ. ευρώ. Η εταιρία έχει καταφέρει να έχει λειτουργική κερδοφορία μόνο το 2003. Η οριακή κερδοφορία του 2004 οφείλεται σε έκτακτα και ανόργανα έσοδα (4,75 εκατ. ευρώ από την πώληση του Αλμήνη) και όχι στο λειτουργικό αποτέλεσμα.Τα αποτελέσματα είναι σε εκατ. ευρώ

2000

Κύκλος εργασιών: 26,10

Κόστος εκμετάλλευσης: 24,98

Έξοδα διάθεσης & Διοίκησης: 4,33

Μικτό αποτέλεσμα εκμετάλλευσης: -3,14

Καθαρά αποτελέσματα χρήσης -5,05

2001

Κύκλος εργασιών: 31,28

Κόστος εκμετάλλευσης: 30,09

Έξοδα διάθεσης & Διοίκησης: 5,55

Μικτό αποτέλεσμα εκμετάλλευσης: -4,34

Καθαρά αποτελέσματα χρήσης -8,23

2002

Κύκλος εργασιών: 38,51

Κόστος εκμετάλλευσης: 34,19

Έξοδα διάθεσης & Διοίκησης: 6,31

Μικτό αποτέλεσμα εκμετάλλευσης: -1,98

Καθαρά αποτελέσματα χρήσης -2,84

2003

Κύκλος εργασιών: 43,98

Κόστος εκμετάλλευσης: 34,34

Έξοδα διάθεσης & Διοίκησης: 6,14

Μικτό αποτέλεσμα εκμετάλλευσης: 3,50

Καθαρά αποτελέσματα χρήσης 0,13

2004

Κύκλος εργασιών: 47,32

Κόστος εκμετάλλευσης: 41,42

Έξοδα διάθεσης & Διοίκησης: 7,60

Μικτό αποτέλεσμα εκμετάλλευσης: -1,68

Καθαρά αποτελέσματα χρήσης: 0,86

Link to comment
Share on other sites

Καινούρια ιστοσελίδα για την εταιρία www.gaferries.gr

Πρέπει να βρίσκεται στη φάση του data entry καθώς πολλές ενότητες δεν έχουν ακόμα κείμενα και αντί για φωτογραφίες πλοίων, εμφανίζονται φωτογραφίες ποδοσφαιρικού περιεχομένου! :mad::confused:

Πάντως πρόκειται για μία πολύ ευχάριστη αλλαγή!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...