Jump to content
Shipfriends

uddox

eMembers
  • Posts

    265
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μπορώ να πω ότι η βοήθεια του ρ/κ δεν ήταν επιβεβλημένη επειδή το πλοίο προερχόταν απο το εξωτερικό. Θα είχε πλοηγό επάνω, τον οποίον δεν βλέπω να κρέμεται στο αλμπουρο... και ο οποίος θα ζητούσε ρ/κ Βέβαια, η επόμενη ερώτηση μου είναι τι νόημα έιχε η δικαιολογία του Αλεξανδρα Τ, όταν το πλοίο μπήκε όπως μπήκε??
  2. Φίλε Αλεξανδρα Τ, το ότι ο Πλοίαρχος ζήτησε 3 ρ/κ, σημαίνει ότι το λιγότερο δεν είχε μηχανές, ένα πλοίο το οποίο σχεδόν ποτέ δεν είχε ανάγκη ρ/κ. Το οτι πιθανά να είχε μείνει καραβοφάναρο κάπου στην Σύρο , είναι ένδειξη παραδοχής τα 3 ρ/κ. Τα ετζιαν του Αγαπητού παίρνουν πιλότο? γιατί να θεωρούνται δρομολογημένα πηγαίνοντας όπου έχει φορτίιο? Τέλος η παρουσία ρ/κ δεν σημαίνει ντε και καλά κάτι ύποπτο? άρα θα δείξει..
  3. Παρόλο τις χαμηλές θερμοκρασίες της εποχής, αρπάζεσται γρήγορα... ούτε το καινούργιο τάτα να ήταν.. Μπορώ να πώ οτι δεν ήσαν σίγουροι αν ήταν 4χρονο η χιλιόχρονη, διότι Η παλιούφαλος βρίσκεται στο ίδιο μέρος για πολλάαα χρόνια. Ναι φταίει η κακιά στιγμή. Μου έχει συμβεί και μένα με το αυτοκίνητο, αλλά γιατι να μην προφυλακίσουν αυτόν που στην ουσία έχει την διακυβέρνηση του πλοίου? διότι αυτό απλά δεν αποδεικνύεται και ο άρχων είναι είς (1). Εαν τον προφυλάκισαν .. νομίζω ότι συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα , Και τέλος ενα λάθος που πιθανά είχε και δόλο, πρέπει να το τονίσουμε ώστε να μην επαναληφθεί. Συνήθως, ύστερα απο ένα βαθύ και μακρύ ύπνο ξυπνάμε κάπως ανώμαλα Οσο για τον Νικ δεν εννοούσε ότι ο εισαγγελέας θα καθόταν να διαβάσει τον νόμο, αλλά ότι πιθανά να βρήκε αποχρώσες ενδείξεις για τους κατηγορούμενους και τις υπόγειες διαδρομές τους... Και επειδή υποψιάζομαι ότι μάλλον θερμοπληκτίζω... να είστε όλοι καλά
  4. Παρόλη την κούραση της ημέρας, κατάφερε και με έκανε να γελάσω το ΥΕΝ. Δηλαδή .. αυτό το αναζητείται ο πιλότος.. μου έφιαξε το απόγιομα. Επίσης να συμφωνήσω ότι οι γραμμές του πάπορου είναι ότι το καλλίτερο. Κάποια στιγμή θα φέρω φωτο απο τα σημερινά φορτηγοποστάλια, με πολύ ωραίες γραμμές. Φίλος καραβολάτρης του φορουμ, μου γράφει ότι είναι λάθος να κρίνω εκ των υστέρων. Δηλαδή, πως θα μπορούσα να κρίνω το παρόν θέμα άνευ προηγούμενης αιτίας? Και επίσης για ένα κουτούλιμα σε βραχονησίδα, μου είπε ότι κανένας απο όλους τους άλλους καπεταναίους δεν ήταν υποχρεωμένος να είναι στη γέφυρα. Θα παρακαλούσα τους καπεταναίους του φορουμ, να μην το λάβουν σαν παράδειγμα προς μίμηση.. λέγοντας ότι για τον Πλοίαρχο του πλοίου υπάρχουν μόνο υποχρεώσεις όσο είναι επάνω στο πλοίο, και αυτο πιθανά να είναι και μια βασανιστική ικανοποίηση για τους workaholics, που θα έλεγε και ο Νικ του φορουμ Απο το νότιο ημισφαίριο, η καραβολατρία μου ανεβαίνει κάπως...
  5. ‘Hebei Spirit’ case comes to a head - tanker operator (Jan 4 2008) The South Korean prosecutor has charged several parties involved in the ‘Hebei Spirit’ oil spill while the VLCC remains impounded. Reports emanating from South Korea, said that the Taean Coast Guard, which is responsible for recommending prosecutions, has sent the master and chief mate of the VLCC, both tug masters and the crane master to the prosecutor along with barge owner Samsung Heavy Industries and Hebei Spirit Shipping. All are charged with violations of maritime pollution prevention law. According to the Coast Guard, the tug captains and the floating crane barge master tried to sail despite bad weather and the latter collided with the ‘Hebei Spirit’ causing an oil spill. The tanker’s master received a call from Daesan Port warning him to take safety measures to avoid collision at 0627 on 7th December, 40 minutes before the incident, but it is alleged that he failed to take adequate measures. He reportedly cited "internal problems" with his vessel for failing to steer out of the path of the tugs and tow. A towline between the crane and one of the tugboats severed about 15 minutes before the accident and the tanker did not move out of the way in time, a coast guard report said. The authorities claimed that as a result of the collision, 12,547 tonnes of oil were spilt, causing huge environmental damage. By the end of December, the cost of clean-up operations had reached nearly W10.4 bill ($11 mill). The 269,605 dwt, single hull VLCC is now in custody of the Korea Marine Pollution Response Corp. This incident has prompted South Korea to review the movement of single hull tankers in its waters.
  6. Monday, December 31, 2007 According to AFP, last Friday the Norwegian cruise ship MS Fram, which was carrying more than 300 passengers, struck an iceberg in the Antarctic after the vessel experienced technical problems with its propulsion system. Argentine officials stated that the ship was on a Christmas Antarctic expedition until the ship’s propulsion engine ceased working. It then experienced a blackout for around two hours and drifted around the Antarctic Peninsula’s northern region known as Browns Buff until it struck the iceberg. “None of the passengers or crew was injured, there was no reported damage to the hull or spills, and there is no danger of sinking," said a spokesperson. Norwegian passenger line Hurtigruten, MS Fram’s owner, later confirmed the incident but stated that the ship had experienced “no major damage”. The vessel is now being taken to the Eduardo Frei Antarctic base in Chile where it will undergo examination before it is returned to the south of Buenos Aires, Ushuaia, on Wednesday. This incident follows after the Liberian-registered cruise ship, The Explorer’s, collision with an Antarctic iceberg in November.
  7. Για ποιο Πατρίς και ποιο Ακρόπολις? Δεν νομίζω οτι αναφέρεσαι στου Χανδρή, η στο άλλο του Τυπάλδου??
  8. Καπτα Νίκο, ετσι για το καλό του νέου έτους, να το αλλάξω λιγάκι... Το συγκεκριμένο δεν κάνει επεξεργασία πετρελαίου, είναι σκέτη αποθήκη.
  9. Τα επιβατηγά αξιοποιούνται εαν η γραμμή που κάνουν έχει δυναμική. Δηλαδή , εαν η Σουπερφαστ τα έβαζε στην ίδια γραμμή τα αποτελέσματα θα ήταν κατά πολύ θετικότερα? Για τον ίδιο λόγο που άρχισε να τα πουλάει, δηλαδή όταν είδε ότι η Αδριατική χάνει την δυναμική της. Και ένας λόγος παραπάνω, που δεν συνεχίζει στα φερυ, διότι οι μεγάλες επενδύσεις έκλεισαν, αφου δεν υπάρχουν και γραμμές μεγάλου ενδιαφέροντος, στην περιοχή δραστηριοποίησης του επενδυτού
  10. Διάβασε το σαν , Floating Storage Unit , δες την φωτο του Νικ και θα καταλάβεις αρκετά
  11. Στην ωραία κάρτα με έβλεπα στην πλώρη με το κόκκινο μπουφαν και μου άρεσε, όμως έπεσε η ματιά μου λίγο παρακάτω, η συμμετοχή στο φόρουμ δεν είναι υποχρεωτική.... Παιδιά μην το βάζετε χύμα.. στις χαρές και στις λύπες. έγινε κατανοητό απο όλους. Ελπίζω να μην ξαναθυμώσω μέχρι του χρόνου.. μου τελείωσε και το ξύδι Η θάλασσα είναι αλμυρή για όσους δεν την λαμβάνουν υπ όψιν τους, και γλυκειά για όσους συμπλέουν.. ΓΑΛΗΝΕΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ
  12. Πιθανόν να είναι και ξεχωριστό θέμα, αλλά... Σκέπτομαι γιατί οι καλοί Πλοίαρχοι απο τα σαλόνια κάνουν άλμα για την λάσπη?? Είναι διότι εκεί θα αποδείξουν η προσφέρουν κάτι καλλίτερο?? Οι απολαβές είναι μικρότερες , εκτός και αν συνυπολογίζουν το φακελλάκι, Το να είσαι πλοηγός/πιλότος έχει κάποια αξία, διότι όπως και να έχει το πράγμα όλοι ένα πιλότο ψάχνουν κατ' αρχάς.. Χώρια ότι πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη της Αμερικής... Αρα λοιπόν τι συμβαίνει?? Για να μήν το ξεχάσω, μήπως ξέρει κάποιος τι τον μάθαινε τον νέο καπετάνιο στο Ετζιαν Σταρ ο καπτα Κολυδάς??
  13. Χρόνια πολλά Αρκετά συνηθισμένος και όχι μόνο σε ποτάμια με περιορισμένο θαλάσσιο χώρο αλλά και με περιορισμένο χώρο στην στεριά. Χρονικά θα πας πίσω τουλάχιστον 50 χρόνια Απο ευστάθεια δε ,έχεις άμεσες αποδείξεις...
  14. Ευαχαριστούμε για την ερμηνεία, αλλά 1. Δηλαδή στο Κίελο απο φουρτούνα μπατάρει? 2. Αν στην περιοχή στο Κίελο κάνει μπουνάτσες, άρα δεν μπατάρει άρα το φέρνουμε στο Αιγαίο και με φουρτούνα, μπατάρει και αν όλα καλά.. πάμε και το παρκάρουμε στο ΝΣ, μέχρι να έλθει η ώρα του για να γίνει μουσείο. 3. Δηλαδή έτσι αγοράζουμε υποβρύχια, αν στο κοφτό κύμα του Αιγαίου υπάρχουν, λιγότερα.. ίδια.. η μεγαλύτερα προβλήματα?? 4. Δηλαδή να θεωρήσω ότι στην μέγιστη κλίση θα δουλεύουν οι μπαταρίες και το πλήρωμα θα είναι τάβλα? η το πλήρωμα θα είναι όρθιο και οι μπαταρίες ανενεργές? 5. Γιατί η Ελληνική πολιτεία βάζει αυστηρότερους όρους σε θέματα ασφάλειας σε πλοία που έρχονται απο Βόρειο Ευρώπη, όπου πολλά απο αυτά ταξιδεύουν Ατλαντικό?? Με υποψιάζει ότι εάν εδώ τα κάνουν όλα να πάνε καλά, ε τότε γιατί δεν παίρνουμε και το άλλο? Δηλαδή όσοι πήγαν και στήριξαν την αντίθεση τους, απο ποιο ΠΝ είναι?
  15. Και υπάρχει η πεποίθηση πως λόγω των διαφορετικών συνθηκών θαλάσσας στο Αιγαίο δεν θα παρουσιαστούν ακραίες κλίσεις όταν σύντομα αρχίσουν οι δοκιμές στο Αρχιπέλαγός μας Ενδιαφέρουσα άποψη, ότι το Αιγαίο δεν κάνει θάλασσες? Τώρα, ως προς το ακραίο και πως είναι αυτό μάλλον θα είναι υποκειμενική κρίση.
×
×
  • Create New...