Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αντί για φωτογραφίες πλοίων, εμφανίζονται φωτογραφίες ποδοσφαιρικού περιεχομένου! :confused: :confused:

χαχα! Όντως! εμένα μου έβγαλε και επιλογή να προσθέσω στο καλάθι των αγορών μου μια ανθή μαρίνα! :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο περίπτερο της GA Ferries στο τουριστικό πανόραμα ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του χορηγού των πλει-οφ GA Ferries:rolleyes: , οι αθλητές του Βόλεϊ, Αντώνης Τσακιροπουλος, Σωτήρης Πανταελων, Χριστοδουλος Ιωακειμιδης και Δημήτρης Σουλτανοπουλος.

Link to comment
Share on other sites

Στην ιστοσελίδα της εταιρίας άρχισε να λειτουργεί και το On line σύστημα κρατήσεων. Αυτό όμως που δεν κατάλαβα είναι γιατί στο κείμενο που γράφτηκε εξακολουθεί να λέει ότι: "...η εταιρία μας θα δρομολογήσει το υπερπολυτελές ΑΛΚΜΗΝΗ Α στη γραμμή Πειραιάς Κως Ρόδος που θα την καλύπτει σε 11 ώρες..." κτλ κτλ. Μάλλον κάνανε copy paste το κείμενο από τα περσινά προσπέκτους της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν παρατηρήσατε την travel card!

Γίνεσαι μέλλος αν κάνεις 4 ταξίδια ή 2 με επιστροφή μέσα σε έναν χρόνο!!!

Ακόμα περιγράφει μία διαδικασία επιβίβασης πολύ διαφορετική από την πραγματικότητα!!!

Να μην μιλήσω για το δρομολόγιο Πειραιάς-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Σύμη-Ρόδος, με το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο σημερα τα δρομοιλογια της εταιριας προσαρμοζονται σταδιακα στην καλοκαιρινη τους μορφη.Ετσι το απογευματινο δρομολογιο στις 16.00 προς Συρο-Μυκονο-αγιο Κυρηκο-βαθυ θα γινει με το ΡΟΔΑΝΘΗ κ οχι με το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.Εντος των ημερων ξαναμπαινει κ το ΡΟΜΙΛΝΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το online booking στο site της εταιρίας δεν έχει ενεργοποιηθεί… Σου δείχνει απλά τα διαθέσιμα δρομολόγια αλλά δεν μπορείς να προχωρήσεις σε κράτηση ούτε να δεις τιμές. Κρίμα να γίνεται προσπάθεια ανανέωσης και εξαιτίας κάποιων να πηγαίνει χαμένη :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Νομάρχης Δωδεκανήσου κ. Μαχαιρίδης (ΠΑΣΟΚ) έκανε το σφάλμα να πεί στα ΝΕΑ (30/6/06) :"στα Δωδεκάνησα μετά την ακινητοποίηση - λόγω οικονομικών προβλημάτων - των πλοίων της ΔΑΝΕ, χιλιάδες επιβάτες εξυπηρετούνται, από ένα μόνο σύγχρονο ημιταχύπλοο της Blue Star Ferries και δύο μεγάλης ηλικίας πλοία της G.Α. Ferries".

Τι ήθελε να το πεί? Ο καπτά Μάκης θίχτηκε και το πήρε προσωπικά το ζήτημα.

Αποτέλεσμα? Κήρυξε ανεπιθύμητο τον κ. Μαχαιρίδη (όχι ως Νομάρχη, αλλά ως πρόσωπο) από τα πλοία του!

Αυτό να δω και τι στον κόσμο! Τον Άρχοντα στον καταπέλτη και να λέει στον Μαχαιρίδη: "Όξω ρε απ' το βαπόρι μου!"

Link to comment
Share on other sites

Χθες από ότι έμαθα βγήκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ο Γεράσιμος Αγουδημος:D . Μήπως έτυχε κανείς να τον δει να μας πει τι είπε?? Άκουσα ότι και σήμερα ίσως να βγει σε κάποιο δελτίο ειδήσεων αλλά δε ξέρω σε ποιο:D ?

Link to comment
Share on other sites

Η εμφανιση του ήταν κόσμια, δεν έκανε σφήνες σε άλλους που μιλούσαν (είδα τη συνεντευξη προς το τέλος) και ζήτησε (δις) να μην πυροβολούν το ακτοπλοικό πλοίο, δήλωσε δε ότι με την εταιρεία του πας στις Κυκλάδες με 20 ευρώ (οικονομική) και ότι το κόστος είναι δυσβάσταχτο για τους ακτοπλόους. Εδειξε ότι ήθελε και άλλα να πεί, του σφηνώθηκε Μανουσογιαννάκης και Πρωτόπαππας και τελικά ο Χ΄΄

...(συνέχεια)Χατζινικόλαου σφύριξε τη λήξη του αγώνα που έληξε χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα απο τα λεγόμενα των ανθρώπων στα παράθυρα.

Link to comment
Share on other sites

O Άρχοντας σήμερα κέντησε στα μεσημεριανά δελτία με τις δηλώσεις του. Όλοι θα εξυπηρετηθούν με τα βαπόρια του (Δημητρούλα Δυτικές και Ρομίλντα για Φολέγανδρο) ενώ ανέφερε ότι και άλλους τόσους επιβάτες να είχε, θα χωρούσαν στα πλοία του.

Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι τα έριξε στις κυρίες με τα ctru και τα αρώματα που πάνε με τα καταμαράν και δεν θέλουν να πάνε με τα βαπόρια του 1-2 ώρες αργότερα.

Άρχοντας.:(

Link to comment
Share on other sites

...Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι τα έριξε στις κυρίες με τα ctru και τα αρώματα που πάνε με τα καταμαράν και δεν θέλουν να πάνε με τα βαπόρια του 1-2 ώρες αργότερα...

Ε, με τις κυρίες είχε πάντα τον τρόπο του ο Γίγας :(.

Link to comment
Share on other sites

Στη σημερινή/χθεσινή συνέντευξη τύπου του ΠΑΣΟΚ περί ακτοπλοϊας η κα Ελπίδα Τσουρή (βουλευτής Χίου) "περιέλαβε" τον Άρχοντα!

ΕΛ. ΤΣΟΥΡΗ: Λοιπόν, πολύ σύντομα, για δυο λεπτά, επειδή δεν είδα να τεθεί η ερώτηση και έτσι αισθάνομαι την ανάγκη να το πω. Παρακολούθησα χθες, στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μία δήλωση του κ. Αγούδημου, όσον αφορά μία γυναίκα, η οποία ταξίδευε και την οποία θέλησε να ειρωνευτεί λέγοντας, ότι εσείς οι κυρίες με τα σιθρού και τα αρώματα έχετε μάθει στα ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ, κ.λπ.

Εγώ δεν θα ασχοληθώ, ούτε με το αντιφεμινιστικό, ούτε με το αντιαισθητικό χαρακτήρα, τόσο του ομιλούντος, όσο και της δήλωσής του. Θα ήθελα όμως να επισημάνω, ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να προβληματιστεί πολύ σοβαρά από τη στιγμή που επιτρέπει ή αφήνει περιθώρια σε τέτοιου είδους ανθρώπους και σε τέτοιου περιεχομένου δηλώσεις, να υπερασπίζονται την πολιτική της.

Ωχ, νέα persona non grata, μου φαίνεται, μας προέκυψε :eek:

Link to comment
Share on other sites

Κτα πρώτον η δηλωση αυτή έγινε ΄΄οχι από έναν κουστουμαρισμένο διπλωμάτη απόφοιτο του Χαρβαρντ ο οποίος με γαλλικά και καλούς τρόπους θα βάλει τον επιβάτη στο βαπόρι του αλλά από έναν άνθρωπο που ξέρει το λιμάνι καλύτερα από τον καθένα κι αυτό πρέπει η κ.Τσουρή να το έχει υπόψη της.Κατα δεύτερον Η "ειρωνεία" του Αγούδημου μπορεί να έγινε κατά τρόπο λαικό και άκομψο αλλά είναι μια αληθινή και επίκαιρη δήλωση η οποία μέσα σε μια πρόταση καθρέπτιζε την νοότροπία της ελληνικής κοινωνίας.Η νοοτροπία του ψώνιου,του καβαλημένου-καλοκαιρινού επισκέπτη της Μυκόνου και της Πάρου που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πάνε σε VIP θέση λες και κάποιος είναι δεν πρέπει να συνεχιστεί άλλο στα βαπόρια.

Αυτές οι νοοτροπίες είναι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που έφεραν την ακτοπλοία στην σημερινή της κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν συμπαθώ την GA ferries λόγω κακών υπηρεσιών μπορώ να πώ οτι ο Αγούδημος είναι ο μοναδικός που συνδέει όλο το χρόνο την άγονη φυσικά με το αζημείωτο. Ταξίδευα με τα πλοία του Μαρίνα Ροδάνθη όταν τα είχε πρωτοφέρει επειδή ήταν μεγαλύτερα και καλύτερα και μάλιστα γρηγορα.

Ομως δυστυχώς τα κατέστρεψε .... δεν τα ανακάινισε ... δεν πρόσεξε την ταχύτητα με αποτέλεσμα να είναι τώρα τα μαύρα πρόβατα της ακτοπλοίας.

Θυμάμαι το Ροδάνθη Πειραιά Πάρο σε λιγότερο απο 5 ώρες

το Μαρίνα 5 1/2

ΝΤΑΛΙΑΝΑ μέσω Σύρου 6 ώρες ....

Τότε ήταν καλύτερα από το Απόλλων Εξπρές Ι και ΙΙ (ΤΟ ΙΙ είναι το Αγιος Γεώργιος) και από το Γεώργιος Εξπρές.

Μόνο το GOLDEN VERGINA ήταν γρηγορότερο και Ποσειδών Εξπρές (και τα δύο ναυάγησαν.....)

Θυμάμαι τις κόντρες έξω από το Λιμάνι της Πάρου για το ποιό θα μπέι πρώτο ....

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ισως λιγο προωρο να το πει κανεις, παρ' ολ' αυτα ομως εχω γνωμη για το θεμα και θα ηθελα να την θεσω στην κριση σας. Οι επικειμενες δρομολογησεις του Θεσσαλονικη και του Διαγορα στα Δωδεκανησα, πιστευω οτι αποτελουν μεγαλες απειλες για την GA Ferries στην γραμμη αυτη. Το Θεσσαλονικη(ασχετα αν διαφωνω με τις μεθοδευσεις της δρομολογησης του, τις οποιες και θα εκφρασω σε αλλο σημειο και χρονικη συγκυρια) ειναι πλοιο σε πολυ καλη ηλικια, με εξαιρετικη χωρητικοτητα και αριστη ταχυτητα, ασχετως αν θα πηγαινει με 17 μιλια. Τον Διαγορα τον ξερουμε και δε φανταζομαι να υπαρχει αμφιβολια οτι στα χερια της Blue Star Ferries θα ανακτησει την παλια του αιγλη κι ακομα περισσοτερη.

Βαζοντας μαζι και το ηδη υπαρχον Blue Star 2, οι ανταγωνιστες δυναμωνουν παρα πολυ. Τι εχει να αντιπαραταξει η GA Ferries? Αν εξαιρεσει κανεις το Ανθη Μαρινα το οποιο και θεωρω αρκετα αξιολογο, τον -βαποραρο μεν- γηρασμενο δε(κακα τα ψεμματα) Ροδανθη, και το μεν καλο σε χωρητικοτητα, δε δυσκαμπτο, αναξιοπιστο και απελπιστικα αργο Νικολας Α. Δεν πιστευω σε καμια περιπτωση οτι με αυτο το στολισκο στην γραμμη αυτη θα μπορεσει να ανταπεξελθει η GA Ferries σε αυτον τον ανταγωνισμο για πολυ καιρο ακομα, εστω κι αν αυξηθει(ποσο πια?) το μεταφορικο εργο. Το να μπει σημαια Μαλτας στο Ροδανθη και ο πλοιαρχος του Νικολας Α να λεγεται πια Hermancito απο το Ilo-Ilo City στις Φιλιππινες, νομιζω ειναι μασκαρεμα του προβληματος κι οχι λυση.

Με λιγα λογια, πιστευω πως εχει ελθει πια το πληρωμα του χρονου για μια γενναια, πραγματικη ανανεωση του στολου της εταιρειας, τουλαχιστον οσον αφορα τα Δωδεκανησα. Προφανως αναφερομαι στο Ροδανθη και το Νικολας Α. Πλοια οπως το τελευταιο Αλκμηνη Α δεν νομιζω πως εχει πια την πολυτελεια η εταιρεια να μην τα χρησιμοποιει η ιδια και να τα δινει σε αλλους. Η κατασταση ειναι κατα τη γνωμη μου "Προχωρα η Πεθανε" οπως λεγοταν και η σχετικη ποδοσφαιρικη ιστορια στο περιοδικο Αγορι την δεκαετια του 1980. Ο καπτα-Μακης μπορει να ειναι γατος με λεπια η να πεταλωνει ψυλλους, αλλα δυστυχως δεν ειναι μαγος και δεν μπορει να πολεμησει τα γερακια με φιδακι για τα κουνουπια. Ελπιζω ο Αρχοντας να μην μας απογοητευσει.

Link to comment
Share on other sites

Το ρητό "publish or perish" είναι για τους ερευνητές κάθε επιστημονικού πεδίου το αντίστοιχο του "Προχωρα η Πεθανε" και σημαίνει ότι ή δημοσιεύεις διαρκώς νέες εργασίες σε περιοδικά ή εξαφανίζεσαι. Ο "man we love to hate" Μάκης Αγούδημος μπορεί να μην είναι Πρύτανης του Harvard, αλλά οι φετινές του κινήσεις (ποιοτικές επισκευές, βελτιώσεις, αξιοπιστία, επικοινωνιακή συμπεριφορά) δείχνουν ότι μάλλον γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για να επιβιώσει στο μέλλον. Επιπλέον νομίζω ότι έχει ικανή εμπειρία και λειτουργικά κόστη τέτοια που του επιτρέπουν να ασκεί μία συνετή και θελκτική τιμολογιακή πολιτική, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να διδάχθηκε από το παρελθόν αρκετά από την "σχεδόν αλλαζονεία" των πρώτων ετών (1989-1995) και την εκρηκτικότητα των επομένων (1998-2004). Τέλος, ας του αναγνωρισθεί ότι έχει πάθος γι' αυτό που κάνει, βεβαίως και κυνηγάει να βγάλει λεφτά, αλλά αεριτζής δεν είναι. Θα δυσκολευθεί και θα ματώσει αλλά θα τα καταφέρει-μακάρι για τον ανταγωνισμό δηλαδή. Ειδ' άλλως Φολέγανδρο, Σίκινο, Τήλο, Χάλκη, Σύμη κλπ αρχίστε να τις θυμόσαστε με νοσταλγία...

Link to comment
Share on other sites

ολοι εχουμε γκρινιαξει για τα πλοια του Αγουδημου αλλα κανεις δεν εμφισβητει το παθος κ την αγαπη του για την ακτοπλοια.Εχει ιδιορυθμο χαρακτηρα αλλα τον θεωρω αρκετα ντομπρο ως ανθρωπο.Επισης μην ξεχναμε πως μεχρι στιγμης τα πλοια του Αγουδημου εχουν ξελασπωσει τηυν κατασταση αυτο το καλοκαιρι.Ολοι κοροιδευουν τη ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ αλλα το εν λογω πλοιο οπως κ τα αλλα του Μακαρου εχουν γλιτωσει πολυ κοσμο απο την ταλαιπωρια.H -υποτιθεται- κυριλατη HSW αυτο το καλοκαιρι βρηκε το μαστορα της απο την GA!!;)

Link to comment
Share on other sites

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Σκυλοπνίχτες του …(δεν ακούστηκε) και του Αγούδημου δεν θέλουμε στο Αιγαίο!

Α ρε Καπτά Μάκη...που να σου κάτσει και καμιά βλάβη…τότε να δείς τι έχεις να ακούσεις από τους πρώην συντρόφους σου!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όταν το διάβαζα αυτό εχθές, γέλαγα από τις μαλ..ες των δημοσιογράφων!!!B) Αλλά δείτε πως οι δημοσιογράφοι μπορούν να δυσφημούν εταιρείες και να παραπληροφορούν επιβάτες με τις τόσες ανακρίβειες που γράφουν:eek: :eek:

Απο το ΕΘΝΟΣ στις 5/8

Γεράσιμος Αγούδημος

Γιατί το... πούρο του καπετάν - Μάκη αντέχει σε όλους τους καιρούς

Tα πλοία «Pομίλντα» και «Δημητρούλα» του Γεράσιμου Aγούδημου έγιναν πέρυσι σήματα κατατεθέντα της ταλαιπωρίας των ταξιδιωτών του καλοκαιριού. Bλάβες, καθυστερήσεις, ακυρώσεις, καυγάδες και μία έντονη φημολογία για κοριούς στις μοκέτες των πλοίων έδωσαν ένα ιδιαίτερο χρώμα στο καλοκαίρι του 2005 και στάθηκαν αφορμή για νέες γνωριμίες με άγνωστες μεταξύ τους παρέες να ανταλλάσσουν μοναδικές εμπειρίες από το ταξίδι τους στα νερά του Aιγαίου.

Φέτος το «Pομίλντα» αποσύρθηκε από το Aιγαίο, ενώ το «Δημητρούλα» συνεχίζει ακάθεκτο τις αποστολές του στο Aρχιπέλαγος, χωρίς μέχρι στιγμής ευτυχώς να εμφανίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

O Γεράσιμος Aγούδημος είναι από τους ακτοπλόους που υπερασπίζεται φανατικά τον υπουργό Nαυτιλίας Mαν. Kεφαλογιάννη. Aραγε τι να περιμένει από τον υπουργό... Θα μάθουμε σύντομα. Πάντως οι φήμες στο λιμάνι λένε ότι πριν από λίγο καιρό, ο κ. YEN έκανε αιφνιδιαστική επίσκεψη στο NAT με τη λιμουζίνα του Γ. Aγούδημου.

Πάντα παρών...

O «Mάκης» του λιμανιού είναι πλέον διάσημος στον Πειραιά, αφού είναι ο μόνος ακτοπλόος ο οποίος επιβλέπει προσωπικά και καθοδηγεί τη φόρτωση των καραβιών του σχεδόν σε κάθε αναχώρηση. Aπό τον καταπέλτη των πλοίων και με ένα πούρο να σιγοκαίει πάντα στο στόμα του, «καπελώνει» τις προσπάθειες κάθε λιμενικού να ρυθμίσει την κυκλοφορία στο λιμάνι, αφού κουμάντο στα πλοία του κάνει μόνο αυτός.

Πίσω όμως από τον καπνό του πούρου του Kεφαλονίτη ακτοπλόου κρύβεται άλλο ένα ελληνικό στόρι επιτυχίας, αφού ο Γεράσιμος Aγούδημος ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως ένας απλός γ καπετάνιος του Eμπορικού Nαυτικού.

H επιτυχία ήρθε σταδιακά. Στην αρχή απέκτησε μικρά φορτηγά πλοία. Mε τον N. 1262/1982 πήρε επιδοτήσεις ύψους 1,6 δισ. και αγόρασε το «Mιλένα» και το «Nταλιάνα». Σήμερα υπό τη σημαία της GA Ferries του ανήκουν τα πλοία «Mαρίνα», «Pοδάνθη», «Pομίλντα», «Δημητρούλα», δηλαδή μερικά από τα πλέον υπέργηρα πλοία της ελληνικής ακτοπλοϊας και το «Jet Ferry I».

O ίδιος υποστηρίζει πως πληρώνει τους ναυτικούς με το παραπάνω. Tα σωματεία ΠEMEN - Στέφενσον καταγγέλλουν πως δεν πληρώνει υπερωρίες και μισθούς στην ώρα τους και οι ναυτεργάτες τον θυμούνται πάντα να προσπαθεί στις απεργίες τους με φωνές και χρησιμοποιώντας τη διάλεκτο του λιμανιού να... αποπλεύσουν τα πλοία του.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έτυχε να πέσει στα χέρια μου το εν λόγω φύλλο αλλά από αυτά που διαβάζω δεν πρέπει να έχει γραφτεί πιό κακόβουλο πράγμα για άνθρωπο. Ακόμα κι αν δεν τον συμπαθείς, ακόμα κι αν είσαι τελείως αντίθετος στις συμπεριφορές και τις τακτικές του,δεν του αξίζει ένα τέτοιο άρθρο του ανθρώπου.Αν μη τι άλλο ας σεβαστούν τον κόσμο που εργάζετε στα πλοία του και τα γραφεία του.Μου φαίνετε πως οι δημοσιογράφοι βρήκαν έναν εύκολο αποδιοπομπαίο που με τις συχνές του εμφανίσεις και με τις μερικές φορές ακραίες δηλωσεις του τους δίνει τροφή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...