Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κάτσε μωρέ σύντεκνε να τελειώσουν τα βαψίματα, που έχουν αρχίσει γύρω από τα παράθυρα και αυτά θα γίνουν στο τέλος (ελπίζω δηλαδή:confused:)

Δεν ξέρω κατά πόσο ο καπτα γάτος καίγεται ιδιαίτερα να επανεφέρει τα πλοία του σε άριστη εξωτερική εμφάνιση. Τουλάχιστον η ιστορία αυτό έχει δείξει ...

...ακόμα και αρκετό καιρό μετά τον δεξαμενισμό.:(

post-17-128326977985_thumb.jpg

post-17-128326977987_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρόβλημα με τα επιδοτούμενα δρομολόγια.

Πιθανό είναι το ενδεχόμενο να διακοπούν από 1η Ιανουαρίου όλα τα επιδοτούμενα δρομολόγια της G.Α. Ferries.

Όπως δήλωσε ο επιχειρηματίας Γεράσιμος Αγούδημος στο ΣΚΑΪ, το υπουργείο Ναυτιλίας αδυνατεί να καταβάλει έστω και μέρος των επτά και πλέον εκατομμυρίων ευρω που οφείλει στην εταιρία.

Ο κ, Αγούδημος πρόσθεσε ότι η ΕΚΟ απαιτεί προπληρωμή των καύσιμων, με αποτέλεσμα η εταιρία του να δηλώνει αδυναμία αγοράς καύσιμων.

Κατέληξε λέγοντας ότι για την κατάσταση έχει ενημερώσει ήδη το υπουργείο Ναυτιλίας.

Πηγή : skai.gr

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή προς την ΕΚΟ απέστειλε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Πάνος Καμμένος, με την οποία της ζητάει να παρέχει καύσιμα στην ακτοπλοΐα χωρίς να απαιτεί προεξόφληση από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες.

Με ξένα κόλλυβα ασκεί για ακόμα μια φορά το κράτος την κοινωνική του πολιτική…. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Απ΄ό,τι γράφει ο ΣΚΑϊ...η ΕΚΟ ακολουθεί το δόγμα: "ο πωλών τοις μετρητοίς".;)

Ένταση στην ακτοπλοΐα

05/01/2009

[...]Στο μεταξύ, ακινητοποιεί τα μεσάνυχτα όλα τα επιβατηγά πλοία της η εταιρεία GΑ Ferries.

Με επιστολή στις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και στον υπουργό, ο Γεράσιμος Αγούδημος γνωστοποίησε την πρόθεσή του να διακόψει την εκτέλεση των δρομολογίων στις άγονες και τακτικές γραμμές.

Υποστηρίζει ότι η ΕΚΟ δεν παρέχει στην εταιρεία καύσιμα με πίστωση, παρά το γεγονός ότι έχει ενημερωθεί για το ποσό των περίπου επτά εκατομμυρίων ευρώ που σύντομα το υπουργείο Ναυτιλίας θα καταβάλλει στην GΑ Ferries.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=106108

ΥΓ Όχι βέβαια ότι δεν θα λυθεί το πρόβλημα με κάποιο τρόπο, αλλά έχουν ενδιαφέρον και οι λεπτομέρειες.;)

update

[...]Από την πλευρά της η εταιρεία πετρελαιοειδών δηλώνει σύμφωνα με πληροφορίες, ότι η GΑ ferries χρωστάει σε αυτήν από τον Ιούνιο του 2008 μέχρι σήμερα, περισσότερα από 7 εκ. ευρώ, γεγονός που δεν της επιτρέπει να προχωρήσει και σε νέα ευνοϊκή ρύθμιση για να την διευκολύνει.

Εάν δεν εκπληρώσει της υποχρεώσεις της, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τότε η ΕΚΟ, ενδέχεται να κινηθεί νομικά εναντίον της.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=106202

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
update
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει για να πούμε και του στραβού το δίκιο οι πετρελαικές εταιρίες το έχουν παρακάνει με την πολιτική που εφαρμόζουν.

Συμφωνώ ότι σαν εταιρίες θέλουν να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους και θέλουν να πέφτει το χρήμα ζεστό αλλά την επίμαχη ημερομηνία ο καπτα Μάκης πλήρωνε με επιταγή ημέρας(σχεδόν μετρητά) και αυτή δεν γινόταν δεκτή!!!

Ούτε με τρίμηνη ούτε με εξάμηνη.

Με επιταγή ημέρας είναι πολύ εύκολο επί τόπου να γίνει έλεγχος για το αν καλυπτεται.

Τέτοια στυγνή πολιτική νομίζω δεν οφελεί κανέναν και γι αυτό υπήρξε παρέμβαση του υφυπουργού Πάνου Καμμένου.

Να σου δίνουν επιταγές μακροπρόθεσμης εξόφλησης να το καταλάβω αλλά κι όχι επιταγή ημέρας να μην γινεται δεκτή.

Προφανώς και με ξένα κόλλυβα δεν μπορεί να γίνει κοινωνική πολιτική αλλά δεν μπορούν και 3-4 πετρελαικές εταιρίες να βάζουν και το μαχαίρι στο λαιμό στις ακτοπλοικές εταιρίες και κατ'επέκταση να δημιουργούν άνευ σοβαρού λόγου πρόβλημα στις ακτοπλοικές συγκοινωνίες.

Για να μην πάμε παρακατω και πούμε για άτυπους τειρεσίες στην αγορά των καυσίμων...B)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Εδω διαφωνουμε φιλε μου Earl. Και διαφωνουμε διοτι η αγορα ειναι αυτη που κρινει τι ειναι αποδεκτο και τι οχι. Αν η προιστορια του καπτα-Μακη με την οποιαδηποτε εταιρεια ειναι γεματη φεσια τουρκικα, τοτε για μενα ειναι δικαιολογημενη να ζητα πληρωμη με οποιουσδηποτε ορους κρινει εκεινη σκοπιμο. Και φυσικα υπαρχει ατυπος Τειρεσιας στην αγορα καυσιμων οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και παγκοσμιως. Ετσι πρεπει να γινεται, ειναι ενας τροπος να ξεχωριζουν τα ασπρα απο τα μαυρα προβατα.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει όμως και το άλλο Νικ.Αν η επιταγή είναι ημέρας δηλαδή μετρητά κι αρνηθούν να την εισπράξουν ή να την τσεκάρουν κι αν λόγω άτυτπου τειρεσία δεν βάζει κανείς πετρέλαιο τότε η πράξη αυτή αγγίζει τα όρια της παρακώλυσης συγκοινωνιων μιας και μιλάμε για επιβατικές συγκοινωνίες και για προμήθειες βασικές των νησιών.

Συμφωνούμε για το ότι κι αυτοί θέλουν να εξασφαλίσουν τα χρήματα τους και για τό ότι κάποια εταιρία μπορεί να μην έχει πρότερο εντιμο βίο αλλά το να μην γίνεται δεκτή επιταγή ημέρας η οποία με ένα επιτόπιο τηλεφώνημα στην τράπεζα επαληθεύεται για το αν καλύπτεται ή όχι αγγίζει τα όρια του εκβιασμού.

Αν πάλι πήγαινε με τριμηνες εξαμηνες επιταγές που τρεχα γυρευε μεχρι τότε αν καλύπτεται ή όχι ναι να τους δώσω 100% δίκιο.

Αλλά τώρα μιλάμε για μια περιόδο όπου υπάρχει γενικότερο ζόρι στις ακτοπλοικές και ιδιαίτερα στις μικρες.Τα πληρωματα πρέπει να πληρώνονται μετρητα , τα καύσιμα μετρητά και οι εισπράξεις έρχονται μετά από μήνες από επιταγες μεταφορικών και μετά από χρόνια πληρωμές εκτέλεσης πλόων σε άγωνες γραμμές.

Ηδη από την κατάργηση του λας ενός ειδικού λογαριασμού πληρωμών για τις άγονες μόνο στην GA FERRIES οφείλονται σχεδον 8εκ ευρω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Για το γενικοτερο πλαισιο τη σημερον ημερα εχεις δικιο, ομως η GA δεν εγινε πελατης με αυτα τα προβληματα τους τελευταιους μηνες. Η κολωνια κραταει χρονια και αν αφεθηκαν τα πραγματα να φτασουν ως εκει χωρις ουσιαστικη αντιμετωπιση, εχει να κανει με τη διοικηση της εταιρειας και τον τροπο που δουλευει σε βαθος χρονου. Συνοψιζοντας, οτι κι αν γινεται τωρα ειναι εντελως πυροσβεστικο και δυστυχως ακομα και αν οι συνθηκες καλυτερευαν δεν νομιζω πως θα υπηρχε καμια ουσιαστικη αλλαγη για τον απλουστατο λογο οτι ο καπτα-Μακης θα συνεχισει απλα μεχρι να κουραστει και δυστυχως η εταιρεια αυτη θα σβησει τοσο αποτομα οσο δημιουργηθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα ενημερώθηκα από έγκυρη πηγή πως στο romilda έγινε επίσχεση εργασίας! Το σημερινό δρομολόγιο για Σύρο Πάρο Νάξο Ιο Σίκινο Φολέγανδρο Θήρα και Ανάφη απ ότι φαίνετε δεν θα πραγματοποιηθεί! Θα σας ενημερώσω για τις περαιτέρω εξελίξεις.

Edited by folegandros
Link to comment
Share on other sites

Όντως έτσι είναι. Έγινε επίσχεση από τους μηχανικούς του πλοίου. Γιατί τους είχαν υποσχεθεί ότι θα εξοφληθούν από την εταιρεία αλλά δεν έγινε. Τους έδωσαν επιταγή για τη Δευτέρα αλλά δεν της δέχτηκαν.

Το Υπουργείο είχε υποσχεθεί ότι θα έδινε ένα μέρος από τις οφειλές στην εταιρεία από τις άγονες, επειδή θα έκανε το δρομολόγιο προς την Ικαρία Σάμο με το Νταλιανα. Έτσι η εταιρεία δεσμεύτηκε στους ναυτικούς ότι θα εξοφλούσε τη Παρασκευή, κάτι που όμως δεν έγινε, έτσι το πλοίο θα μείνει δεμένο στο Πειραιά μέχρι τη Τρίτη (άλλο που δεν ήθελε η εταιρεία, γιατί αυτό το δρομολόγιο είναι πολύ νεκρό;)). Λογικά από Τρίτη θα ξαναγυρίσει στα δρομολόγια.

Κάτι παρόμοιο έγινε χθες και με το Μιλενα, αλλά εξοφλήθηκαν οι ναυτικοί που έκαναν επίσχεση εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θέλεις να μου πεις πως ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ των Φούρνων δεν οφείλει στους εργαζόμενους της εταιρείας του???B)

Δεν λέω ότι κάνει καλώς ή κακώς αλλά οι δυσκολίες των καιρών δυστυχώς εδώ τους οδήγησαν μερικούς ακτοπλόους- επιχειρηματίες!!!

Δε είπε κανείς ότι «ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ των Φούρνων», όπως τον χαρακτήρισες δε χρωστάει σε ναυτικούς του και σε άλλους συνεργάτες του. Αλλά τουλάχιστον αυτός έχει να περιμένει να εισπράξει από το κράτος τα χρωστούμενα από τις άγονες, ενώ δουλεύουν κάποια πλοία για να έχει έστω κάποια έσοδα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Νταλιανα δε θα φύγει για το δρομολόγιο προς την άγονη Δωδεκανήσων.
Γιατί??? Υπάρχει κάποιο πρόβλημα????

Από ότι ακούγεται μάλλον δένει όλα τα πλοία ο Αγουδημος.:eek: (Το βλέπω ως μέτρο πίεσης για να πάρει τα χρωστούμενα):confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απορια μου.. Δεδομενου πωσ τα αποψινα δρομολογια των ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ που ματαιωθηκαν ειναι επιδοτουμενα, απο τη στιγμη που δεν εγιναν με ευθυνη της εταιριας, παιρνουν κανονικα απο το κρατος την επιδοτιση ή οχι?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι την επιδότηση την παίρνει αν προσεγγίσει το λιμάνι, γιατί πρέπει να βάζει και το κατα τόπους λιμεναρχείο την υπογραφή του ότι το πλοίο προσέγγισε το εκάστοτε νησι. Και πάλι όμως δεν είμαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...