Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το οπισθοφυλλο του προεκλογικου φυλλαδιου ενος εκ των (5) υποψηφιων για τον Δημο Ιθακης (one island one people ein fuhrer), κοσμει φωτογραφια του Βαθεως απο τα Καθαρα, οπου δεσποζει το διαμαντι του ιονιου να μπαινει στο Βαθυ @ full speed (οσο full παει), με τα χρωματα της strintzis ferries.

σε ομιλια του σε ετεροδημοτες, ο συγκεκριμενος υποψηφιος ειπε οτι επελεξε τη φωτο για 2 λογους: γιατι η εικονα της πρωτευουσας απο τα Καθαρα ειναι σημα κατατεθεν του νησιου και γιατι το συγκεκριμενο πλοιο συμβολιζει το νοστιμον ημαρ και την διαρκη επιθυμια των θιακων για επιστροφη στο νησι.

o συγκεκριμενος υποψηφιος Γιωργος Βασιλοπουλος, εξελεγη στο β' γυρο με ποσοστο που αγγιζει το 54%

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... δεν παει πουθενα, δεν αντικαθισταται, δεν πωλειται, δεν χαριζεται(!), δεν δανειζεται(!), κοινως δεν φευγει απ' τη γραμμη. η πληροφορια βεβαια δεν ειναι επισημη αλλα η πηγη μου ειναι αξιοπιστη.

ετσι ειναι τα πραγματα. οπως εχουμε ματαπει, με την αρση του οριου ηλικας δε φευγει. 07 ιανουαριου ερχεται περαμα για επισκευη. απο οτι ακουσα θα γινει "πληρης" επισκευη στις μηχανες και γενικη αισθητικη περιποιηση εξωτερικα.

φημες οτι καποιοι πειραιωτες fan του θα στρατοπευσουν περαμα ελεγχονται ως ανακριβεις:confused:

Link to comment
Share on other sites

οι χρονοι του βαποριου ειναι τραγικοι. πανω απο 2.45 απο φαναρι σε φαναρι το πατρα σαμη. 3 ολοστρογγυλες απο ντοκο σε ντοκο. ξεπερασαμε το επτανησος εξ Ιαπωνιας και φτασαμε το επτανησος εκ Γαλλιας:);):D

ισως τελικα αυτα που λεγονταν (και μετεφερα:D ) το καλοκαιρι ηταν ανοησιες και το προβλημα ειναι αλλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μια απο τις καλυτερες νυχτερινες φωτο ολων των εποχων.

πρωτο βραβειο του περιοδικου LIFE στην κατηγορια: νυχτερινες φωτογραφιες του ΕΓ/ΟΓ Kefalonia, με τη μηχανη τοποθετημενη σε δεστρα πανω σε κοντο τριποδο:confused:

post-13-12832696074_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στις 07/01 βγαίνει για ετησία. Ταχύτητα το προηγούμενο Σ/Κ 19,5. Χρόνος 2.50 από Σάμη για Πάτρα.

Ανεκτέλεστα στις 25/12 και 01/01 και μονά στις 24/12 και 31/12 με διανυκτέρευση στη Σάμη, όπως κάθε χρόνο για να κάνει το πλήρωμα γιορτές στο σπίτι του.

Έτσι έχει μονά δύο συνεχόμενες μέρες, στις 23 και 24 αλλά και στις 30 και 31, (γιατί 23 και 30 είναι Σάββατα που έτσι και αλλιώς κάνει μονά) και ανεκτέλεστα την τρίτη μέρα (κατά τας γραφάς..).

post-184-12832696076_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Στα αρνητικά το φοβερό του ανάποδα και ο καπνός που κατά τη διάρκεια του ταξιδιού φτάνει ζωντανός στο ανοιχτό ντεκ κάνοντας ώρες ώρες την κατάσταση ψιλοανυπόφορη.
Επίσης στο πάνω πάνω ανοιχτό κατάστρωμα μπορείτε άνετα να κάνετε εισπνοές καυσαερίων από τις άσπρες τσιμινιέρες μιας και βρίσκονται στο ίδιο ύψος σχεδόν θυμίζοντας την ανυπόφορη κατάσταση άλλων συμπατριωτών του:o

αδυνατο να κατανοησω την εμπαθεια (κολλημα θα το ελεγα:confused: ) του George για τα ferries με χαμηλες τσιμινιερες. ακομη και οταν γραφει για το Λισσος το Kefalonia σκεφτεται.

οσο για το kefalonia, οτι και να πω λιγο ειναι. εξωτερικα θυμιζει βαπορι που εχει κατσει κανενα χρονο ντανα, ενω η μπογια ειναι ολο ξεφτια και φουσκωματα. η μοναδικη φορα που εχουμε ξαναδει βαπορια σε τετοια χαλια εξωτερικα ηταν το Αργοστολι το χειμωνα 1984-1985 (λιγους μηνες πριν χρεωκοπησει η ΝΕΚΙ) που το βαπορι δεν ειχε κανει επισκευη.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν ειχα κανενα προβλημα με τον εν λογω πλοιο. Μου ηταν τελειως αδιαφορο σαν σουλουπι και το μονο που ισως του ζηλευα ηταν η ταχυτητα που ειχε. Τιποτα αλλο. Πλεον ειμαι στα προθυρα να δημιουργησω club με σκοπο τη συντομοτερη διαλυση του μπας και γλιτωσουμε :(:D

Link to comment
Share on other sites

Η γνωστη σε ολους σας συμπαθεια μου στο συγκεκριμενο βαπορι δεν εχει να κανει μονο με το καραβι καθ’αυτο, αλλα και με το γεγονος οτι ο ερχομος του αναβαθμισε ουσιαστικα την συγκοινωνια με τα νησια και κυριως με την ιθακη. Εκει που καποτε θελαμε 5.30 –6 ωρες τωρα σε 4 ειμαστε στο νησι (3.30 ο πισαετος) και εχουμε σε ετησια βαση 2 δρομολογια τη μερα. Αντιστοιχα για σαμη ο χρονος απο 3.40-4.ωρες μειωθηκε στις 02.45 παντα απο ντοκο σε ντοκο. Oσο για τους εσωτερικους χωρους θα τους ζηλευαν σε πολλες γραμμες. Διαθετει και 33 κρεβατια, την ωρα που στο αιγαιο υπαρχουν πλοια που κανουν νυχτερινα δρομολογια χωρις κρεβατια
φιλος που ταξιδεψε σημερα για θιακι επιβεβαιωσε τα χειροτερα. 18,5-19[...]η λεξη καταντια ειναι η μονη που ταιριαζει και βεβαια δεν ειναι το πλοιο υπευθυνο.
να μην πω για την εξωτερικη εικονα του πλοιου που ειναι γεματο τρεξιματα και ξεφτια κυριως στο μπλε απο τον καθρεπτη και μπροστα και στο λευκο παντου. κατω απο τις βαρδιολες το χρωμα ειναι κιτρινο.
Αν ο φίλος proud θεωρεί το "Κεφαλονιά" σαν μικρό μέλος της οικογένειας του "Μυτιλήνη" τότε οι πληροφορίες μου λένε ότι ο σκοπος του αντικαταστάτη του "Κεφαλονιά" είναι να έχει τις διαστάσεις του original "Μυτιλήνη".

Και καθότι χωράει σε όλα τα λιμάνια που θα πιάνει, αυτό το σενάριο είναι πολύ πιθανό.

Έκπτωση στο θέμα της ταχύτητας δεν κάνουμε, αφού το πλοίο που αναζητήτε φαίνεται πως θα είναι σαφώς πιο γρήγορο ..

οσο για το μεγεθος του πλοιου δυο ειναι τα βασικα κριτηρια. α) γκαραζ (αισθητα μεγαλυτερο του κεφαλονια) και β) ταχυτητα. να πιανει τουλαχιστον τους χρονους του κεφαλονια (απο ντοκο σε ντοκο). το μηκος δεν ειναι το βασικο κριτηριο, αφου και στη σαμη και στο θιακι μπαινουν τα παντα
ανακυκωνεται μια φημολογια οτι η εταιρεια ψαχνει (κατ' αλλους εχει ηδη κλεισει) γιαπωνεζικο ferry χωρητικοτητας 400+ ΙΧ ταχυτητα 23-24 (maX) και μηκος 130-140 μετρα. δε ξερω κατα ποσο αυτα ειναι τα particulars του διαδοχου ή ειναι αυτο που ψαχνει η εταιρεια...

συγνωμη για το κατεβατο, αλλα βαριεμαι να ξαναγραφω:confused:

οτι εχει αρχη εχει και τελος. τιποτα δεν ειναι για παντα. λογικο ειναι να μας λειψει αν φυγει απο τη γραμμη, αλλα αν ο αντικαταστατης πληροι τις προυποθεσεις που αναφερω παραπανω θα τον "αγκαλιασουμε" και αυτον.

πρεπει ομως να παρουν μια αποφαση για το τι θα κανουν.

η μοναδικη φορα που εχουμε ξαναδει βαπορια σε τετοια χαλια εξωτερικα ηταν το Αργοστολι το χειμωνα 1984-1985

δεν ειναι θεμα βαποριου αλλα και θεμα νοοτροπιας ομως. στο επτανησος εγινε αλλαγη πλωρης και σε 2 μηνες ξεφτισε το χρωμα. ειλικρινα ωρες ωρες αναρωτιεμαι αν το "Σ" παραπεμπει στην strintzis lines (οπως γινεται προσπαθεια να πεισθει ο κοσμος) η σε εταιρια του... Αιγαιου.

Ειναι μολις η 19η φωτογραφια του Κεφαλονια που ανεβαζεις σε αυτο το thread, εχεις μεσο ορο μολις 2 κομμα κατι φωτογραφιες σε καθε σελιδα.

οι φωτο ισως ειναι παραπανω απο οσες πρεπει, αλλα ειναι δωρο στο Nick που κρατα τα στατιστικα.:rolleyes:

Εγω δεν ειχα κανενα προβλημα με τον εν λογω πλοιο. Μου ηταν τελειως αδιαφορο σαν σουλουπι και το μονο που ισως του ζηλευα ηταν η ταχυτητα που ειχε. Τιποτα αλλο. Πλεον ειμαι στα προθυρα να δημιουργησω club με σκοπο τη συντομοτερη διαλυση του μπας και γλιτωσουμε :D :D

απαξιω να απαντησω;)

Link to comment
Share on other sites

Βαριες κουβεντες ξεστομιζονται γιοτινες μερες!!!:confused:

Ε οχι και για διαλυση το Κεφαλονια!!!!!

Αμα ηταν ετσι υπαρχουν και αλλα που προηγουνται προς Αιγαιο μερια ,που ταξιδευουν με κουπια,με επισκευες της πλακας με με με με.Κ οσο και αν ποναει ολοι καταλαβαινουμαι... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ε οχι και για διαλυση το Κεφαλονια

ας κραταμε και μια πισινη. δεν ξερεις τι γινεται:(

2007 06. Såld till Indiska upphuggare

2007 06. Omdöpt till Falo

2007 07. Insatt mellan Patras-Stockholm-Alang

επειδη ισως διαβασουμε τα παραπανω συντομα, παρτε μια αναχωρηση παραμονη πρωτοχρονιας απο πατρα.

post-13-128326961259_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στις 10 τουτουνού του μηνου και οχι στις 7 που ξεραμε μεχρι τωρα θα μας ερθει το κοσμαγαπητο για να κανει την επισκευη του η οποια δυστυχως εμαθα θα ειναι και πολυ fast.

Αυτο ισως σημαινει κατι ισως να μη σημαινει και τιποτα ομως.

Link to comment
Share on other sites

ακομη ουτε οι ιδιοι ξερουν ποτε θα ανεβει. ηταν να ειναι δευτερα (08/01) στο περαμα, αλλα υπολογιζουν πλεον να σταματησουν τεταρτη γιατι δεν ειναι σιγουρο ακομη ποτε ακριβως θα ξεκινησει το athina.

3 βδομαδες θα μεινει πανω αυτο και αλλες 3 το επτανησος. τουλαχιστον ετσι φιλοδοξει η εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

το κοσμαγαπητο για να κανει την επισκευη του η οποια δυστυχως εμαθα θα ειναι και πολυ fast.

Αυτο ισως σημαινει κατι ισως να μη σημαινει και τιποτα ομως.

Μέχρι 31 Ιανουαρίου

Άσχημα μαντάτα για τους μη fan του πλοίου (ακούει ο Nick The Greek:D )!! Το πλοίο προετοιμάζεται για καλή επισκευή!! Όποτε το βλέπω να το έχουμε για 3 χρόνια ακόμα.:P

Φαίνεται οι προσευχές στο Άγιο Ανδρέα της Πάτρας και τον Άγιο Γεράσιμο της Κεφαλονιάς από το Proud Ionian εισακούστηκαν.:P

Nick The Greek προσευχήσου να κολλήσει το Κεφαλονιά στον Ισθμό, όταν θα ανεβαίνει για Πειραιά:D

Link to comment
Share on other sites

Αισθανομαι σαν το μαυρο απο τους πειρατες στον Αστεριξ που βλεπει παντα το πειρατικο τους να βυθιζεται! Δεν υπαρχει ελπιδα λοιπον?? Με το πλοιο δεν εχω κατι, ισα-ισα. Αυτο που δεν αντεχεται, ειναι η Κεφαλονιαδα του χρηστη Proud Ionian στο σχετικο τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που δεν αντεχεται, ειναι η Κεφαλονιαδα του χρηστη Proud Ionian στο σχετικο τοπικ.

εχει δικιο ο NIck, αλλ δε θα ποσταρα τοσο συχνα εδω, αν δεν εβλεπα ορισμενους να τσιμπανε αμεσως.:P

να ρωτησω κατι αλλο που εχω απορια. για να γινεται μεγαλη επισκευη στις μηχανες σημαινει οτι το βαπορι θα μεινει. για να μεινει ομως πρεπει να περασει στοκχολμη και solas90 σωστα;

τι εργασιες θα γινουν για αυτο; θα μπουν θυρες στο γκαραζ; θα μπουν παραπανω ΜΕS? Μηπως δε γινει τπτ γιατι ολα αυτα πρεπει να γινουν μεχρι το 2010;

η ερωτηση δεν αφορα μονο το κεφαλονια βεβαια αλλα ολα τα "νατουραλιζε" σουηδικα πλοια:P

Link to comment
Share on other sites

Για το πλοίο χαίρομαι που θα "φρεσκαριστεί".

Ίσως να βελτιώσει τις επιδόσεις του έτσι.

Γι αυτό που ανησυχώ, είναι η ψυχική μας υγεία..

;)

Μήπως να συγκεντρώναμε υπογραφές να κάναμε και ένα society να το στέλναμε αυτόδυναμα στην Ινδία? :D

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας αυτό το περιβόητο πλοίο που κάποιοι από δω μέσα κόβουν φλέβα και που το thread του βρίσκεται μονίμως στις δύο πρώτες σελίδες της ενότητας "Πλοία" έχω να πω τα εξής:

Πρώτον, είναι μακράν στη χειρότερη κατάσταση εξωτερικά από τότε που το θυμάμαι εγώ. Τα τρεξίματα και οι σκουριές κυρίως στην πλώρη κλέβουν την παράσταση. Ωστόσο όμως για να μην τρελενόμαστε ακόμα και σε αυτή την κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή είναι πολύ πιο εμφανίσημο από διάφορα άλλα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή ελεύθερα.

Δεύτερον, μπορεί ο ίδιος του ο fan να βιάστηκε να το στείλει πριν την ώρα του, όμως με μια βόλτα στο ΝΜΔ καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι από τα ελάχιστα στα οποία όχι μόνο γίνεται δουλειά αλλά δουλεύουν και σαν τρελλές...:(

Τρίτον, κάτι που δεν έχει θιχτεί, μπορεί τα σινιάλα του πλοίου να παραπέμπουν σε άλλες θρυλικές εποχές, πλην όμως εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου. Φτωχά από όλες τις απόψεις. Σε κάτι τέτοια θέματα (brand name, σινιάλα, εντυπώσεις) ο θείος Μάκης ήταν αυθεντεία. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι και τα μπλε αστέρια για τα οποία μιλάει όλη η Ελλάδα, δικό του δημιούργημα είναι.

Τέλος, στους λάτρεις του πλοίου εύχομαι τα λεγόμενα του Π100 να βγουν αληθινά και μιας και το πλοίο θα μείνει κατά τα φαινόμενα για μερικά χρόνια ακόμα, να πιάσει και πάλι τα 38... ε συγνώμη τα 21 μίλια που έπιανε αλλά και οι εσωτερικοί του χώροι να παραμείνουν στα ίδια υψηλά επίπεδα.

Link to comment
Share on other sites

μπορεί τα σινιάλα του πλοίου να παραπέμπουν σε άλλες θρυλικές εποχές, πλην όμως εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου. Φτωχά από όλες τις απόψεις.

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό

Κατι που δεν είχα προσέξει είναι ότι υπάρχει γκαραζ και στο upper deck(πάνω στο πρώτο deck επιβατών δηλαδή)

Link to comment
Share on other sites

Απο σημερα το πρωι και ο Ταξιαρχης στη Δραπετσωνα, πρυμνοδετημενος διπλα στη Ζωζω Σαπουντζακη του Ιονιου:P
Ετσι ειναι Nick :rolleyes: αειθαλης σαν τη Ζωζω Σαπουντζακη ειναι το Κεφαλονια, ενω το ομοσταυλο Επτανησος θυμιζει την αλλη μεγαλη ελληνιδα την ωραια ασχημη αγλαϊα προβελεγγιου:D

Ας παμε στα σοβαρα τωρα

Δεύτερον, μπορεί ο ίδιος του ο fan να βιάστηκε να το στείλει πριν την ώρα του, όμως με μια βόλτα στο ΝΜΔ καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι από τα ελάχιστα στα οποία όχι μόνο γίνεται δουλειά αλλά δουλεύουν και σαν τρελλές[...]

Τέλος, στους λάτρεις του πλοίου εύχομαι τα λεγόμενα του Π100 να βγουν αληθινά και μιας και το πλοίο θα μείνει κατά τα φαινόμενα για μερικά χρόνια ακόμα, να πιάσει και πάλι τα 38... ε συγνώμη τα 21 μίλια που έπιανε αλλά και οι εσωτερικοί του χώροι να παραμείνουν στα ίδια υψηλά επίπεδα.

τελικα απο οτι φαινεται η επισκευη ειναι της προκοπης (μηχανες κλπ). βασικα ειναι επισκευη και οχι απλα ενας μηνας καθησιο.

ελεγα να βαλω ενα check list εδω:D για να συγκρινουμε τι θα επρεπε να γινει και τι θα γινει στο τελος, αλλα ειπα να συγκρατηθω:P .

Κατι που δεν είχα προσέξει είναι ότι υπάρχει γκαραζ και στο upper deck(πάνω στο πρώτο deck επιβατών δηλαδή)

παντα υπηρχε το γκαραζ αυτο (60 ιχ παιρνει). για την ακριβεια στην ιαπωνια ηταν ολο το deck γκαραζ, ενω τωρα μπροστα ειναι οι χωροι ενδιαιτησης του πληρωματος.

Link to comment
Share on other sites

Το Κεφαλονιά έφυγε από το νέο μόλο της Δραπετσώνας και κατευθύνεται στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη.

τι γινεται ρε παιδια; εφτασε η ακομη κατευθυνεται;

Link to comment
Share on other sites

Εφτασε εφτασε.:eek:

Χτες γινοταν υδροβολη σε ολο το πλοιο απο τα τιμονια μεχρι την πλωρη.Σε αρκετα σημεια εχει μπει μινιο ενω στο γκαραζ υπηρχε ενα μπλε Σ.Λετα να κανουν και σε αυτο καμια αισθητικη παρεμβαση στα σινιαλα?

Να σημειωσουμε προς τερψη του proud οτι πολλα κουτια με μπογια το περιμενανε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...