Jump to content
Shipfriends

kerkini

eMembers
  • Posts

    1,766
  • Joined

  • Last visited

About kerkini

  • Birthday December 1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τι λέει ο Έπαρχος επί του λιμένος Οδυσσέας: Τα έβαλε για άλλη μια φορά με τον Γαλιατσάτο και υπόσχεται παράδοση στο ΛΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης το "αμέσως επόμενο διάστημα". Τα εγκαίνια έχουν (ξανά)ανακοινωθεί άραγε;
  2. Πέρα από τα ποσοτικά χαρακτηριστικά, ας δούμε και τα ποιοτικά. Δεν αντικαθίσταται το FC4 ούτε με το 5 ούτε με το 6. Από δρόμο, από ταξίδεμα, από άνεση. Και δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην εξυπηρέτηση της γραμμής ταυτόχρονα με τα FC3 και FC4 (που έγινε εκτός σχεδιασμού πάντως) με την εξυπηρέτηση από τα FC5 και FC6. Το SpeedCat I σαφώς και βοηθάει φέτος στην χωρητικότητα. Έχει πλεονεκτήματα στην εξυπηρέτηση αλλά δεν έχει ούτε αυτό ταχύτητες ανάλογες των 3/4. 28 με 30 πηγαίνει. Αν διπλώσει, καλό θα είναι να βρουν κάποιο πιο γρήγορο. Ακόμα και αν πήγαινε μόνο Ύδρα / Σπέτσες θα μπορούσε να σταθεί καλύτερα. Παρεμπιπτόντως, στο app του openseas δεν εμφανίζει τα δρομολόγιά του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κρατήσεις. Η Seajets κοροϊδεύει σταθερά με τις δήθεν δρομολογήσεις. Δεν πείθει να ενδιαφέρεται για τη γραμμή. Τα aero δεν νομίζω πως θα βοηθήσουν ιδιαίτερα σε χωρητικότητα. Σε αξιοπιστία ίσως, άρα και σε περισσότερα αριθμητικά δρομολόγια από τα δελφίνια. Για το off season θα είναι αναβάθμιση σίγουρα. Και για την Αίγινα και το Αγκίστρι. Το FC2 ήταν Σαρωνικό αποκλειστικά. Στην ουσία αντικαταστάθηκε από ένα εκ των FC3/FC4 όταν είδαν πως δεν βγαίνει με τα 5/6 και τα δελφίνια, ειδικά όταν τα δελφίνια είχαν θέματα με ηλικία, συντήρηση κλπ.
  3. Και λιγότερο μην σου πω για το 6. To 6 είναι χειρότερο από το 5 (και) σε δρόμο. Και απορώ γιατί το προτίμησαν στον σχεδιασμό από το 5 και άφησαν το 5 ως αμοιβό. Αν θέλουν να δείξουν πως όντως ενδιαφέρονται για το Σαρωνικό, ας ναυλώσουν αντικαταστάτη για το FC3
  4. Αστειεύτηκα προφανώς. Το λέω γιατί η στάση της HSW κάνει ζημιά στο Σαρωνικό. Ειδικά το FC6 που το προτίμησαν στον σχεδιασμό από το FC5 κάνει 2,5 ώρες Πειραιά - Ύδρα. Που να πάει σε ανταγωνισμό;
  5. Για άλλη μια φορά, τα προβλήματα του FC3 θα τα πληρώσει ο Αργοσαρωνικός. Ώπα κάπου εκεί στην HSW. Στείλτε το FC5 Μύκονο αυτή την φορά! Ή το FC6. Ταχύπλοα δεν είναι και αυτά; (λέμε καμία...)
  6. Από ταχύτητες βάζει κάτω πολλά. Από ομορφιά (αν και στα κίτρινα) δεν είμαι κι εγώ αντικειμενικός, αλλά τι να πεις! Κλασσική ομορφιά! 😛 Από WC λόγω καθαριότητας; νομίζω πως έκαναν αλλαγές.
  7. Από ό,τι φαίνεται δεν θα δρομολογηθεί φέτος κάπου. Δεν ξέρω γιατί προτιμήθηκε το Βάσος Κ. αλλά και γιατί δεν έβαλαν το Άγιος Γεράσιμος ΙΙ στο Νυδρί - Φρίκες και το Βάσος Κ. στο Νυδρί - Φισκάρδο ή αντίστροφα, ώστε να έχουν ορθολογική κάλυψη των δρομολογίων. Μια υποψία πάλι για τους λόγους, την έχω.
  8. Περιποιημένο καράβι. Οκ το σαλόνι του δεν έχει κάτι ιδιαίτερο, αλλά για τη γραμμή του μια χαρά. Από κλιματισμό έπασχε όμως.
  9. @Meganisi το ξέρω, τον πόνο μου εκφράζω κι εγώ! Ελπίζω τουλάχιστον να σας εξυπηρετεί όπως θέλετε Το Μεγανήσι ΙΙ έκανε τίμια τη δουλειά του, με σταθερή εξυπηρέτηση και τήρηση των ωραρίων. Είχες μια σιγουριά. Η τήρηση των δρομολογίων δεν είναι κάτι που χαρακτηρίζει την Ιόνιον Π. για άλλη μια χρονιά. Προσωπικά πλέον δεν επιλέγω το Νυδρί - Φρίκες και ας με εξυπηρετούσε αρκετά. Ούτε το προτείνω. Αν δεν δούμε ξανά το Μεγανήσι ΙΙ, πρέπει να δουλέψει η Ιόνιον Π. αρκετά για να αλλάξει η εικόνα.
  10. Η μη τήρηση ωραρίων αλλά και δρομολογίων είναι σημαντικό μειονέκτημα της εταιρείας. Το Ιόνιο Πέλαγος έχει μεγάλες καθυστερήσεις ήδη. Το Βάσος Κ. σήμερα πήγε από Νυδρί πρώτα Φρίκες και μετά Φισκάρδο! Ό,τι νά'ναι. Από το Φισκάρδο πήγε Αστακό και επιστρέφει Φρίκες. Φαντάζομαι για καύσιμα. Ήθελα νά'ξερα αν είχαν κόσμο που είχε βγάλει από Φισκάρδο Φρίκες και τι τους έκαναν... Το site παραμένει συνεχίζει να λέει τιμές από και προς Βασιλική, τα δρομολόγια Φισκάρδο - Φρίκες είναι κρυμμένα στο Σάμη - Πισαετός, σε Ιταλικά, Ρώσικα και Σέρβικα δεν εμφανίζει δρομολόγια. Facebook still dead. Κρίμα...
  11. Από την αρχή φαινόταν πως η Ιόνιον Π. δεν μπήκε για καλό στη γραμμή Φρίκες - Νυδρί. Πλέον είναι ξεκάθαρο. Αφού έβαλε το Αγ. Γεράσιμος ΙΙ και το απέσυρε λόγω βλάβης μέσα στον Αύγουστο, αφού έκανε συνδυαστικά με Αστακό πέρυσι, αφού ξεκινούσες για Φρίκες και έφτανες Βαθύ, τώρα βάζουν από 20/07 τα δρομολόγια μέσω Φισκάρδου, διπλασιάζοντας τον χρόνο ταξιδιού. "Μεγανήσι ΙΙ" γύρνα πίσω! Στο μεσημεριανό κενό κάνε ένα Νυδρί - Φρίκες και πίσω και ας πάει λίγο πιο αργά το τελευταίο Νυδρί - Μεγανήσι αν δεν βγαίνει.... Υ.Γ. και έχουν λάθος βάλει τα δρομολόγια Φρίκες - Φισκάρδο. Αντίστροφα είναι...
  12. Καθημερινά πλέον τo "Κάπταιν Αριστείδης" διπλά δρομολόγια στη γραμμή Νυδρί - Φισκάρδο Νυδρί → Φισκάρδο 09:00 και 13:30 Φισκάρδο → Νυδρί 11:15 και 15:45 Και προαναγγελία για 3 δρομολόγια την ημέρα τον Αύγουστο
  13. Όσα γράφαμε στο παραπάνω post, ένα χρόνο μετά ισχύουν στο ακέραιο. Αλλά και ταξίδια στο χρόνο πλέον:
×
×
  • Create New...