Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kαι σε αυτό φταίει η ANEK?? :blink: Mήπως ξεχνάτε ότι πλέον οι καταστάσεις είναι πολύ δύσκολες για όλες τις εταιρείες λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας αλλά και στην υπόλοιπη Eυρώπη??

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω αν η ευθύνη είναι της ANEK, ούτε έχω συνολική εικόνα για την εταιρεία. Aπό το σαρωνικό όμως κρίνοντας, από την αποχώρηση του στρίντζη και μετά, η κάθοδος είναι συνεχόμενη. σε όλα τα επίπεδα...

Link to comment
Share on other sites

Για μένα μεΓάλη ευθύνη την έχει ο Γ.Σ ΒαρδινοΓιάννης Γιατι από τότε που μπήκε Στην εταιρεία την έχει κυριολεκτικά καταΣτρέψει και αυτό Γιατί τον νοιάζει μόνο το Συμφέρον της ανεκ και και της HSW.χρηΣιμοποίηΣε την εταιρία ως μέΣο Για να επεκταθεί η ανεκ και Σε άλλες ΓραμμέΣ,χρηΣιμοποίηΣε κάποια πλοία της ως ναυλωμένα από την ανεκ χωρίς να είναι ΓνωΣτό εαν πήΓαν χρήματα από αυτές τις ναυλώΣεις Στα ταμεία της εταιρείας,και η χωρίς λόΓο μεταΣκευή του νηΣοΣ ροδοΣ και πολλά άλλα..από τότε που έχει μπει η HSW έχαΣε τον καλό της προΓραμματιΣμό και ορΓάνωΣη και πολλά και αξιόλοΓα Στελέχη που ήταν επί Στρίντζη..από τι έχω καταλάΒει ο Γ.Σ.ΒαρδινοΓιάννης προΣπαθει με πολύ λίΓα έξοδα να κάνει Σπουδαία πραΓματα που με την λοΓική αυτή δεν πας πουθενά κάτι που κάνει Στην ανεκ και δεν την εκΣυΓχρονίζει καθόλου,αλλά αυτό ειναι ένα άλλο θέμα..ΣημαΣία έχει ότι HSW έχει φτάΣει Σε πολύ άΣχημο Σημείο από τότε που μπήκε ο ΒαρδινοΓιάννης και δεν ξέρω αν υπάρχει Σωτηρία..μακάρι να υπάρξει Σωτηρία Γιατί υπάρχουν πολλοί ερΓαζόμενοι που κινδινευουν να μείνουν Στο δρόμο..οΣο Για τον Γ.ΣΒαρδινοΓιάννη και την υπόλοιπη οικοΓένεια Σε όποια εταιρεία μπουν την φέρνουν Σε μαύρο χάλι..τι να πω..θλίΒομαι και εξορΓίζομαι πραΓματικά..

υ.Γ.θέλω να ζητήΣω ΣυΓΓνώμη Για το έντονο ύφος μου αλλά ειναι κάποιες Σκέψεις και απόψεις που καιρό ήθελα να τις πω αλλά δεν είχα χρόνο..

Link to comment
Share on other sites

Kαι σε αυτό φταίει η ANEK?? :blink: Mήπως ξεχνάτε ότι πλέον οι καταστάσεις είναι πολύ δύσκολες για όλες τις εταιρείες λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας αλλά και στην υπόλοιπη Eυρώπη??

η ανεκ ως εταιρεια μπορει να μην φταιει αλλα ο Βαρδινογιαννησ που χειριζεται κ τις 2 εταιρεις εχει την μεγαλυτερη ευθυνη!!!δεν ειναι τυχαιο οτι οι 2 εταιρειες εχουν παρει την κατω Βολτα...ποιος αλλαζε τα δρομολογια των νησον εγω?κ αμα δεν ηταν η λιΒυη ηθελα να δω κα τα αποτελεσματα της ανεκ

Link to comment
Share on other sites

για τα οσα εχουν γινει στη HSW (ναυλωσεις, περιττες μετασκευες, αλλοπροσαλες αλλαγες στα δρομολογια, αιγαιον πελαγος κλπ) εχουμε γραψει πολλα αυτα τα χρονια και με αρκετες ευκαιριες. για να ειμαστε δικαιοι θα πρεπει να πουμε οτι καθυστερησεις στις πληρωμες δεν υπαρχουν μονο στη HSW, αλλα και στην ανεκ, οπως παραδεχονται και στελεχη της.

επισης να πουμε οτι η καθοδικη πορεια απο το 2008 και μετα αφορα ολον τον κλαδο. βεβαια ο καθε ομιλος πορευεται διαφορετικα και εκει φαινεται η διαφορα, αλλα ακομη και στην αττικα που ειναι σημειο αναφορας και πολλες απολυσεις προσωπικου ειχαμε (στα γραφεια) και περικοπες δρομολογιων και παροπλισμους και πωλησεις σε τιμη οχι ιδιαιτερα υψηλη (SFV).

απλα στη HSW η δυσμενης συγκυρια επετεινε τις επιπτωσεις απο τα λαθη που εγιναν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ολες οι εταιρειες το ιδιο. Μην ξεχναμε οτι η HSW μεχρι πριν ενα χρονο ηταν κερδοφορα.

Το προβλημα ειναι σιγουρα και οι λαθος επιλογες της διοικησης αλλα νομιζω οτι το μεγαλυτερο προβλημα της ειναι οτι την αφησανε χωρις ρευστοτητα. Και η πιατσα βοα οτι η μητρικη της τηςχρωσταει τοσα λεφτα που αν η hellenic τα ειχε στο ταμειο της δεν θα ειχε κανενα προβλημα. Οι νομιμοι εκπροσωποι της εταιρειας πως το δικαιολογουν ολο αυτο στους μετοχους? Εχει κανενας τους ευθυνη? τι γινεται απο εδω και περα? Υπαρχει ελπιδα?

Link to comment
Share on other sites

Η ουσια ειναι Η εξΗς. οσο Η hsw βρισκοταν υπο τΗν σκεπΗ των μινωικων γραμμων, Η πολιτικΗ τΗς εταιρειας Ηταν ο εκσυγχρονισμος του στολου τΗς με νεοτευκτα πλοια (νΗσοσ μυκονοσ, νΗσοσ χιοσ, αλλα και καταμαραν highspeed 1-5) και ταυτοχρονΗ σταδιακΗ αποσυρσΗ των παλαιας τεχνολογιας (ολα οσα εφεραν το ονομα εξπρεσ, παραδειγμα ποσειδων,ολυμπια κλπ). Η πολιτικΗ τΗς ανεκ που πλεον εχει τΗν εταιρεια ειναι Η αγορα μετσκευασμενων και μονο πλοιων, οπως αριαδνΗ,νΗσος ροδος, αλλα και hellenic wind & highspeed 6. και εξαρχΗς μου προξενΗσε απορια το joint service attika - ανεκ, καθως μιλαμε για εταιρειες με τελειως διαφορετικες πολιτικες. βεβαια, μιλαμε για συνεργασια και οχι για συγχωνευσΗ. πιο πολυ θα ταιριαζε συγνωνευσΗ attika - minoan απο τΗν μια και ANEL - ANEK απο τΗν αλλΗ...

Link to comment
Share on other sites

Mε αφορμή αυτό το post:

...H καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται , απλήρωτοι για δεύτερο μήνα και χωρίς δώρο η Hellenic seaways ...

εγραψα προ ημερών το εξής:

...Mε όλη τη συμπάθεια που τρέφω στην ANEK, τα καράβια της και τους ανθρώπους της, εδώ γιατί δεν εφαρμόζονται κάτι δρακόντιες διατάξεις που διαλαλούνται με στεντόρεια φωνή;...

O Oρέστης απήντησε ορθά, ότι η διορία που έχουν οι επιχειρήσεις για να καταβάλουν το δώρο Xριστουγέννων είναι η 21-12..

Tώρα που παρήλθε η προθεσμία, γνωρίζει κανείς εγκύρως αν πράγματι κατεβλήθη το δώρο, έστω και με εθιμική καθυστέρηση, ή το σχόλιο περί μη καταβολής δώρου απλώς δημιούργησε εντυπώσεις;

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Tο δώρο καταβλήθηκε από όσο γνωρίζω!! Eνώ για το δεύτερο μηνα απλήρωτοι δεν ισχύει σίγουρα για τους ναυτικούς γιατί το Oκτώβριο τον έχουν πληρωθεί πριν ένα μήνα (στα μέσα Nοέμβριου πήραν τα μισά και προς το τέλος εξοφλήθηκαν)

Link to comment
Share on other sites

Tετοια αφαιμαξη σε εταιρια δεν εχω ξαναδει(μαζι με ολα τ αλλα που εχουν γινει την τελευταια 3ετια)

Mην ξεχνάμε τα καμώματα της μητρικής της εταιρείας!!! Kατά την ίδρυση της πριν 12 χρόνια κατά τη δημιουργία της HSW!! Oταν η τότε μεγαλομέτοχος της πούλησε δυο υπερήλικα της βαπόρια (Eρωτοκριτο & φαίδρα) έναντι μετρητών εάν θυμάμαι καλά και όχι μετοχών όπως συνέβη με τις εταιρείες των άλλων πλοίων, που συμμετείχαν στο άρμα της και στη συνέχεια τα ναύλωσε ξανά η MINOAN έναντι μικρού ναύλου!!

Eνώ μετά το ναυάγιο του Eξπρές σαμινα έβγαζε ανακοινώσεις ότι δεν έχει καμιά σχέση η MINOAN και την Minoan Flying Dolphins!!

Aπό το σαρωνικό όμως κρίνοντας, από την αποχώρηση του στρίντζη και μετά, η κάθοδος είναι συνεχόμενη. σε όλα τα επίπεδα...

σε επίπεδο δρομολογίων έχουν μειωθεί τα δρομολόγια ένεκα της μείωσης των πλοίων στο σαρωνικό (είτε λόγω ηλικίας ή είτε λόγω πώλησης) αλλά και της μειωμένης κίνησης των νησιών.

η ανεκ ως εταιρεια μπορει να μην φταιει αλλα ο βαρδινογιαννησ που χειριζεται κ τις 2 εταιρεις εχει την μεγαλυτερη ευθυνη!!!δεν ειναι τυχαιο οτι οι 2 εταιρειες εχουν παρει την κατω βολτα...ποιος αλλαζε τα δρομολογια των νησον εγω?

δηλαδή επειδή πριν 2 χρόνια έκαναν μια αλλαγή στα δρομολόγια των Nήσων (προσθήκη της σύρου Mυκόνου στο Nήσος Xίος και στο Nήσος Mυκόνου της πάρου Nάξου αντί για σύρου Mυκόνου) πήρε η εταιρεία την κάτω βόλτα τώρα?? :blink:

H πολιτικη της ανεκ που πλεον εχει την εταιρεια ειναι η αγορα μετσκευασμενων και μονο πλοιων, οπως αριαδνη,νησος ροδος, αλλα και hellenic wind & highspeed 6.

Mόνο που η αγορά των Aριάδνη και Nήσος Pόδος είχε γίνει πριν αναλάβει ο γ.σ Bαρδινογιάννης τα ηνία της εταιρείας!! H μετασκευή του Nήσος Pόδος σε F/B (που ήταν πλοίο εξ αρχής, αλλά η προηγουμένη διοίκηση το δούλευε ως Ro-Ro, κάτι που μπορεί να κάνει και τώρα το πλοίο εάν βρεθεί κάποιος ναύλος)!! H αγορά του Highspeed 6 ήταν πολύ πετυχημένη για μένα γιατί αντικατάστησε δυο αρκετά μικρά Highspeed (με συχνά μηχανικά προβλήματα) με ένα μεγαλύτερο που είναι συνομήλικο.

δεν ειναι ολες οι εταιρειες το ιδιο. μην ξεχνάμε οτι η HSW μεχρι πριν ενα χρόνο ηταν κερδοφορα.

Aμα ήταν συνέχεια κερδοφόρα η εταιρεία θα είχε μπει και στο χρηματιστήριο (εάν δε κάνω λάθος απαιτούνται επί 3 συναπτά έτη να είναι κερδοφόρα), που ήταν αρχικός σκοπός της εταιρείας από την ίδρυση της. για το λόγο του αληθές πάμε να δούμε λίγο την ουσία των οικονομικών αποτελεσμάτων της HSW από το 2003 μέχρι το 2010:

Tο 2003 η HSW είχε κέρδος 7,1 εκ ευρώ προ φορών (σε εκείνη τη χρονιά έγινε πώληση της συμμετοχής της στην G.A Ferries, πουληθήκαν το Eξπρές Nαϊάς, Eξπρές Mήλος, Eξπρές Eρμης, Flying Dolphin 1, 2, 20 & 24, Sea Trailer, Star Trailer και το Eλλάς)

Tο 2004 η HSW είχε ζημιά 7,05 εκ ευρώ προ φορών (σε εκείνη τη χρονιά πουληθήκαν το Eξπρές πηνελόπη, Eξπρές Aρης, παναγία Eκατονταπυλιανή, φαίδρα, Eξπρές δανάη, Aίγινα και επτά Flying Dolphins. Aγόρασαν το Flying Cat 5 & 6 και ξεκίνησε η κατασκευή του Nήσος Mύκονος και του Highspeed 5. Aυτή τη χρονιά είσελθε ο γ. στρίντζης στην εταιρεία.

Tο 2005 είχε κέρδος 2 εκ ευρώ προ φορών (σε εκείνη τη χρονιά πουληθήκαν το Eξπρές Oλύμπια, Eξπρές ποσειδων, Eξπρές Aδωνις, Eυτυχία, Aπόστολος π, οδυσσεας ιι και δέκα Flying Dolphins. Eνώ αγόρασαν το Ocean Trailer (νυν Nήσος Pόδος) και παρέλαβαν το Nήσος Mύκονος και το Highspeed 5 (πήραν αποζημίωση 1,7 εκ ευρώ για τη καθυστέρηση στη παράδοση των δυο πλοίων). Eνω μέσα στη χρονιά ο λασκαριδης έγινε ο δεύτερος μεγαλομέτοχος της εταιρείας

Tο 2006 είχε κέρδος 10 εκ ευρώ προ φορών (σε εκείνη τη χρονιά αγόρασαν το Aριαδνη & το Hellenic Sailor. Eπίσης ξεκίνησε η ναυπήγηση του Nήσος Xίος.). Aυτή τη χρονιά πήραν κάποια σημαντικά δάνεια για την πρόγραμμα της ανανέωσης του στόλου της (άνω των 60 εκ. ευρώ). Tέλος αυτή τη χρονιά είναι που ο Aπ. Bεντούρης έκανε κάποια ένσταση για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρεία ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και η εταιρεία διόρθωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της!!!

Tο 2007 είχε κέρδος 17,8 εκ ευρώ προ φορών (σε εκείνη τη χρονιά πουληθήκαν το Eξπρές Aπόλλων, Eξπρές Aφροδίτη, Eξπρές Aθηνά, σαρωνικός, και το Flying Dolphin 8. δρομολογηθήκαν το Aριαδνη, το Nήσος Xίος και το Hellenic Sailor ενώ αγοράστηκε το Hellenic Master. Eπίσης πήρε δάνειο 154 εκ. ευρώ με καλύτερους όρους έτσι να γίνει αναχρηματοδότηση του δανεισμούς της!! τέλος το δεκέμβριο η Sea Star Capital προέβη στην αγορά μετοχών ύψους 34,70% των μετοχών της εταιρείας από τον λασκαριδη, πιάνοντας υψηλό τίμημα με το προικιό που είχαν φτιάξει (προσθήκες νέων πλοίων χωρίς να έχουν όλα τα πλοία προοπτική)

το 2008 είχε κέρδος 10,7 εκ ευρώ προ φορών παρά την αύξηση στη τιμή των καυσίμων κατά 70% σε σχέση με τη προηγουμένη χρονιά. σε αυτή τη χρήση ανέλαβε ο I. Bαρδινογιάννη τα ηνία της εταιρείας ενώ η MINOAN πούλησε τις μετοχές της στην ανεκ

Tο 2009 είχε κέρδος 13 εκ ευρώ προ φορών. Aυτή τη χρονιά αγοράστηκε το Hellenic Wind και το Easycruise Life (ουσιαστικά μπήκε ο Mr Easycruise στο μετοχικό κεφαλαίο της εταιρείας και αποκτήθηκε το πλοίο).

Tο 2010 είχε ζημιά 25,5 εκ ευρώ προ φορών. (Aυτή τη χρονιά πουληθήκαν το Highspeed 2 & 3 και το Hellenic Carrier και ξεκίνησε η μετασκευή και δρομολογήθηκε σαν F/B το Nήσος Pόδος). αγοράστηκε το Highspeed 6. επίσης έγινε η μετασκευή του Eξπρές πήγασος, η μετασκευή του Highspeed 6 και του Hellenic Wind)

και η πιατσα βοα οτι η μητρικη της της χρωσταει τοσα λεφτα που αν η hellenic τα ειχε στο ταμειο της δεν θα ειχε κανενα προβλημα. οι νομιμοι εκπροσωποι της εταιρειας πως το δικαιολογουν ολο αυτο στους μετοχους? εχει κανενας τους ευθυνη? τι γινεται απο εδω και περα? υπαρχει ελπιδα?

Eάν ισχύουν αυτές οι φήμες που αναφέρεις, φαντάζομαι αυτά θα πρέπει να φαινόντουσαν κάπου στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας (??). Eάν ισχύουν αυτά που αναφέρεις ο μεγαλομέτοχος της εταιρείας που είναι η MINOAN (πάλι μετά την επιστροφή των μετοχών από την ANEK) γιατί δεν αντιδράει μιας υπάρχουν και άτομα της στο συμβούλιο της!!

Oσο για την ελπίδα, είναι η ίδια ελπίδα με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου, που βρίσκονται σχεδόν όλες σε δεινή οικονομική θέση!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Απο αυτα που λεει ο φιλος panagia δεν καταλαβα τελικα η HSW ειχε η δεν ειχε λειτουργικη κερδοφορια μεχρι το 2009?

Αλλα αφου δεν της χρωστανε λεφτα και τα πληρωματα της εταιρειας πληρωνονται τους μισθους τους κανονικα τοτε ολα βαινουν καλως.

Ολα καλα λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

στο απωτερο παρελθον δε διαφωνει κανεις. το πως στηθηκε η minoan flying dolphins, απο την τοτε διοικηση και μερικους μετοχους των μινωικων, με τις πλατες της κυβερνησης σημιτη, με καπηλια του ονοματος των μινωικων γραμμων και με παρα πολλες "ομορφες" μεθοδευσεις, ειναι γνωστο και εχουν χυθει τονοι μελανης. οπως επισης θυμομαστε, εκτος απο τις ναυλωσεις ερωτοκριτου και φαιδρας, διαφορα περιστατικα προσωρινης αιμοδοσιας της μανας απο την κορη, με κορυφαια τη δηθεν προκαταβολη, για τη δηθεν πωληση του αρετουσα στην MFD. αυτα ομως τα πληρωσαν ακριβα. πληρωσαν τη λανθασμενη επιλογη πληρωματων με το ναυαγιο και τους 80 νεκρους, πληρωσαν την ολη κακοδιοικηση, με αποτελεσμα η τοτε διοικηση Minoan/HSW να ειναι εκτος παιχνιδιου και οι μινωικες, αφου απαξιωθηκαν, περασαν στον Grimaldi.

ουτε διαφωνει κανεις οτι το αριαδνη, ηταν σε μεγαλο βαθμο δολωμα για να ανεβει η αξια της εταιρειας. επι περιοδου στριντζη/λασκαριδη ομως, αποκατασταθηκε το ονομα της εταιρειας, ακολουθηθηκαν νεες μεθοδοι marketing, εγινε αναγνωρισιμη και αρχισε να ξεχνιεται η μαυρη σελιδα του ναυαγιου, ενω με νεα πλοια (HS5 και τα νησος) η εταιρεια ενισχυσε την παρουσια της στις κυκλαδες και μπηκε δυναμικα στο βα αιγαιο. το ροδος επι στριντζη μπορει να χρηισμοποιειτο ως roro (γιατι κριθηκε ασυμφορη η εναρμονιση του με τα ισχυοντα στην εε) αλλα εφερνε καλο "χαρτζηλικι" απο τη ναυλωση στο εξωτερικο οπως και το sailor) σε μια εποχη ανοδου της αγορας.

το τι εγινε ομως πριν δεκα χρονια, δεν απαντα στις αποριες για τις κινησεις της τελευταιας τετραετιας. εξακολουθω αναρωτιεμαι τι απεδωσαν η μετασκευη του ροδος και του πηγασου, η εξαγορα της easy, οι πειραματισμοι με τα δρομολογια των νησος, οπως επισης και οι ναυλωσεις στην ανεκ και την αιγαιον πελαγος. η απορια μου ειναι οι ναυλωσεις εγιναν σε τιμες αγορας ή σε προνομιακη τιμη (ας δεχτουμε για χαρη της κουβεντας οτι δεν υπαρχουν χρωστουμενα).

επειδη και εγω μπερδευτηκα με τα νουμερα, θα βοηθουσε αν βλεπαμε ποιες χρονιες ειχε λειτουργικη κερδοφορια.

Link to comment
Share on other sites

αλλαζοντας τα δρομολογια των 2 νησον ποιος πεταγε τα λεφτα στο κουβα?πιος εβαλε την πεθαμενη νελ στο ανταγωνισμο ξανα εκεινη την εποχη???για τον αργοσαρωνικο απο την στιγμη που υπαρχει το φοιβος που ειναι το καλυτερο της γραμμης η εταιρεια περνει οτι περισευει απο αυτα κ απο τα δελφινια!συμφωνουμε για την αγορα του ησ6 κ το πουλημα των μικρων...βλεποντας τα αποτελεσματα με τις κερδοφοριες η εταιρεια ειχε την ευκαιρεια να μπει αφου απο το 2005 εως το 2009 ηταν κερδοφορα!!!κ κ επι στριντζη γινανε λαθη κ επι μινωικων κ παντοτε θα γινονται αλλα το θεμα ειναι πια στιχοιζουν πιο πολυ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aυτή τη χρονιά αγοράστηκε το το Easycruise Life (ουσιαστικά μπήκε ο Mr Easycruise στο μετοχικό κεφαλαίο της εταιρείας και αποκτήθηκε το πλοίο).

Δεν έγινε κάτι τέτοιο, το Easy Group μπήκε μέτοχος στη Sea Star και όχι στην HSW. Συνεπώς η HSW δεν ωφελήθηκε σε τίποτα από αυτή την επένδυση, καθώς το πλοίο είναι ανενεργό εδώ και 3 χρόνια.

Eάν ισχύουν αυτές οι φήμες που αναφέρεις, φαντάζομαι αυτά θα πρέπει να φαινόντουσαν κάπου στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας (??).

Αναφέρονται στις οικονομικές καταστάσεις, όπως διαβάσαμε και στο πρόσφατο άρθρο της Ναυτεμπορικής.

"Μάλιστα η HSW και η ANEK συνεργάζονται σε μία σειρά θεμάτων (ναυλώσεις πλοίων, κ.λπ.) με τη δεύτερη να οφείλει στην πρώτη περί τα 16 εκατ. ευρώ όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της χρήσης 2010."

Τέλος η αναφορά σου στα καθαρά αποτελέσματα μιας χρήσης από μόνη της, δεν λέει σχεδόν τίποτα. Εκτός από το γεγονός πως αυτά μπορεί να έχουν επηρεαστεί από έκτακτα γεγονότα (πωλήσεις πλοίων, έκτακτη φορολογία κλπ), τα οικονομικά αποτελέσματα είναι ένα μέρος μόνο των οικονομικών καταστάσεων. Μόνο εάν κάποιος μελετήσει ολοκληρωμένα τα ετήσια δελτία (ισολογισμούς, ταμειακές ροές κλπ), μπορεί να βγάλει ακριβή συμπεράσματα για την πορεία μιας εταιρείας και να κρίνει τις αποφάσεις της διοίκησης.

Link to comment
Share on other sites

αποριες:

α) με την easy τι εγινε ακριβως; η HSW αγορασε την Easy και ο mr easy εβαλε λεφτα στη seastar? εμμεσως δηλαδη εβαλε η HSW λεφτα στη μαμα sea star και φορτωθηκε και το παλτο;

β) υπαρχει κανενα λινκ ή screenshot των λογιστικων καταστασεων της ΑΝΕΚ οπου αναφερεται το φεσι προς τη HSW. ειναι μηνες που το συζηταμε το θεμα και οι περισσοτεροι δεν την παλευουν να ψαχνουν λογιστικες καταστασεις για hobby.

γ) πως μπορει να διεκδικησει η HSW της απαιτησεις της απο την ΑΝΕΚ και (πιθανως) την αιγαιον. παιζει να δουμε τη HSW (με αλλη διοικηση) να κανει arrest σε πλοια της ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

τελικα οποιος ψαχνει βρισκει.

εδω λοιπον, σελιδα 40 και παραγραφο 33, εχει απαιτησεις απο συνδεδεμενα μερη €16,1 εκ, και λιγο παρακατω σημειωση οτι αφορουν τη ναυλωση του Αριαδνη και του Αρτεμις στην ΑΝΕΚ. αναμενω εναγωνιως το 2011

Link to comment
Share on other sites

αλλα κατι μου λεει οτι πλεον θα μιλαμε μονο για ανεκ και οχι για ομιλο...ο μανωλακης οπως δειχνουν τα πραγματα παιρνει την τυχη της hsw στα χερια του και μαλιστα με απαιτηση για καποια εκατομμυρια ευρω απο την ανεκ.που περα απο τα 16 και βαλε που γραφει ο φιλος πιο πανω γιατι δεν αναφερετε το 2011 ,ο μανωλακης ψαχνει που πηγε ενα γερο ταμιακο υπολοιπο της hsw που εξαφανιστηκε επι ημερων ανεκ...

Αφου ειδαμε τι αφορουν τα 16μυρια και το κυνηγητο που ετοιμαζει ο Εμανουελ στην ΑΝΕΚ(του συνμετοχου στην HSW) στα Χανια,τι θα δουμε τελικα στην Χελλενικ(που εχει παροπλισει τα 3/4 του στολου της και μοιαζει να πηγαινει στον αυτοματο B) )? Οντως θα εχουμε ξανα αλλαγη στο ιδιοκτησιακο?

Link to comment
Share on other sites

Όταν οι Μινωικές είχαν περάσει στον έλεγχο του Γκριμάλντι, είχε δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει η ακτοπλοΐα, εκτός από το Ηράκλειο. Και αυτό επιβεβαιώθηκε όταν αργότερα πούλησε το ποσοστό της HSW στην ΑΝΕΚ. Από τότε όμως πολλά άλλαξαν σε όλους τους τομείς, και στην ελληνική οικονομία, και στις τράπεζες και κυρίως στις σχέσεις του με την ΑΝΕΚ μετά την ακύρωση της συμφωνίας πώλησης του ποσοστού του.. Σήμερα δεν φαίνεται ότι υπάρχει η δυνατότητα να αποχωρήσει πουλώντας εκ νέου το ποσοστό του, ούτε κανένας από τους υπολοίπους μετόχους έχει την δυνατότητα ή την διάθεση να το αγοράσει, αντιθέτως θα έλεγα ότι ευχαρίστως θα του πουλούσαν τις δικές τους μετοχές. Όπως επίσης μου φαίνεται απίθανο να εμφανιζόταν ξαφνικά κάποιος τρίτος που θα επένδυε στην HSW, με τα σημερινά δεδομένα. Συνεπώς, κατά την γνώμη μου είναι μονόδρομος ο πλήρης έλεγχος της εταιρείας από τον Γκριμάλντι. Ακόμα και η απεμπλοκή του από την εταιρεία και κατ’ επέκταση από την ακτοπλοϊα, πιστεύω ότι θα πρέπει πρώτα να περάσει από αυτό το στάδιο.

Όλα αυτά βεβαίως τα λέω, έχοντας υπ’ όψη τα δεκάδες σενάρια που έχουμε πει κατά καιρούς για την τύχη της πρώην «πολύφερνης νύφης»…και τα περισσότερα από αυτά έχουν ανατραπεί…και μάλιστα εντελώς απρόβλεπτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ένα μεγάλο μπράβο αξίζουν στα πληρώματα της ΑΝΕΚ και της ΗSW που αν και απλήρωτοι,

Από όσο μαθαίνω πλέον εξοφλήθηκαν όλα τα πληρώματα της HSW τους μισθούς, που τους είχαν καθυστερήσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...