Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οι μετοχές είναι ξεκαθαρισμένο πως ο Ιταλός δεν θέλει να τις κρατήσει στα χέρια του. Γι αυτό κι υπάρχει μια ελαστικότητα προς την ΑΝΕΚ .Άλλος επενδυτής δεν νομίζω να έχει φανεί στον ορίζοντα μιας και θα είχαν περάσει στα χέρια του.

Απλά πιστεύω ότι η πλευρά του Ιταλού περιμένει να δει αν θα μπορέσει η ΑΝΕΚ να δώσει τα λεφτά.Τώρα αν δεν τα δώσει κι επειδή καθίσταται αυτόματα μεγαλομέτοχος νομίζω ότι θα ζητήσει έμεσα νέο ΔΣ με την είσοδο δικών του ανθρώπων στο ΔΣ οι οποίοι θα έχουν λόγο στα τεκταινόμενα.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι επί Στρίντζη Λασκαρίδη η εταιρεία έκανε άλματα προόδου απέκτησε οντότητα, πυξίδα , προγραμματισμό κι αναδείχθηκε σε μία εκ των κορυφαίων. Τον τελευταίο καιρό όμως έχει χαθεί η πυξίδα κι ο προγραμματισμός, κι η εταιρεία ταλανίζεται και πάλι από αβεβαιότητα για το μέλλον κυρίως όσο αφορά τα αφεντικά που θα έχει στο τιμόνι της.

Βεβαίως οι εξελίξεις αυτές επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό και την ΑΝΕΚ από την στιγμή που η εταιρεία που κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο κινδυνεύει να βρεθεί αντιμέτω πη με τεράστια οικονομική ζημιά.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τον τελευταίο καιρό όμως έχει χαθεί η πυξίδα κι ο προγραμματισμός, κι η εταιρεία ταλανίζεται και πάλι από αβεβαιότητα για το μέλλον κυρίως όσο αφορά τα αφεντικά που θα έχει στο τιμόνι της.

Βασικα Earl,απο την πρωτη μερα που εισχωρησε η ΑΝΕΚ στην HSW,ξεκινησε η κατηφορα B) Τα εχουμε αναλυσει και καλυτερα στο θεμα της ΑΝΕΚ.

Μπορει τα χρωματα να εμειναν ιδια αλλα η HSW ηταν μια αλλη εταιρια :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το πλοίο για ακόμα μια φορά θα αλλάξει σινιάλα, μιας και δεν ανανεώθηκε η ναύλωση του πλοίου από την ΑΝΕΚ και έτσι το πλοίο επιστρέφει στη HSW.

Αν ισχυουν αυτα που μας λεει ο Π100,τι να μεσολαβησε και η ΑΡΙΑΔΝΗ επιστρεφει 'ξαφνικα' στην HSW :huh: O Εμανουελε τους 'εβαλε χερι' Η η ΑΝΕΚ πηρε την αποφαση?

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον αρχισε σιγα-σιαγα η προσπαθεια αντιμετωπισης των ελεγχων που σιγουρα θα γινουν απο τους νεους μεγαλομετοχους. Αλλα το πραμα φοβαμαι πως ειναι ασυμαζευτο πια. Θα ηταν που ενδιαφερον να μαθαιναμε το σκεπτικο ναυλωσης της ΑΡΙΑΔΝΗΣ και του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και τι οφελος ή τι χασουρα ειχε απο ολη αυτη την ιστορια η ΧΕΛΛΕΝΙΚ.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα βέβαια είναι αν εν μέσω μιας τέτοιας περιόδου, μπορεί να ανακτήσει μέρος από το χαμένο πρεστίζ της.

Αυτό που απέκτησε επί Στρίντζη και από την αποχώρησή του και μετά, το πήρε ο κατήφορος..

Γιατί κατά τη γνώμη μου, από τότε σιγά σιγά κατηφόριζε και όχι όταν άλλαξε "μαμά"

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε φετος πως θα μοιραστουν τα Χαισπιντ...

Το 4 λογω χωρητικοτητας και ταχυτητας Παρο-Ναξο

το 5 Συρο Τηνο Μυκονο και αμα εχει κινηση τα απογευματα Δυτικες

Το 6 Ιο Σαντορινη και Συρο Τηνο Μυκονο γιατι περυσι στις Δυτικες δεν το γεμισαμε ποτε και εφευγε και αργα....

Το 1 εκει που ειναι και τωρα μαλλον :rolleyes:

Προσωπικες εκτιμησεις και συμπερασματα απο σκορπιες πληροφοριες ολα τα παραπανω

Link to comment
Share on other sites

Απλα μπορεί το 5 να πάει Δυτικές που μπορεί να κοντράρει με τη ταχύτητα του τα SR.

To 4 και λόγω χωρητικότητας αλλά και ταχύτητας ταιριάζει περισσότερο για Παρο-Νάξο απ'ότι για Δυτικές.

Και τα 3 αυτά τα HS ουσιαστικά μπορούν να μπουν παντού πλέον, οπότε όλα ειναι ρευστά.

Τη Ραφήνα τη ξεχνάμε λοιπόν, έτσι??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής τίμησε την HELLENIC SEAWAYS σε εκδήλωση που έγινε στο Νεφέλη

Τιμητική διάκριση έλαβε η HELLENIC SEAWAYS από την Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής στην ετήσια εκδήλωση τιμής Χιακών προσωπικοτήτων που φιλοξενήθηκε στο πλοίο «ΝΕΦΕΛΗ» το Σάββατο 19 Μαρτίου.

Μιλώντας στους πολυπληθείς παρευρισκόμενους ο πρόεδρος της ΟΧΣΑ κος Αργύρης Κοκκινάκης ευχαρίστησε την HELLENIC SEAWAYS για την προσφορά της στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης στη δύσκολη συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, αλλά και για την αδιάλειπτη στήριξή της στο νησί, προσθέτοντας ότι «με το «Νήσος Μύκονος» παλαιότερα και το «Νήσος Χίος» τώρα, η HELLENIC SEAWAYS εξυπηρετεί κατά τον καλύτερο τρόπο τη γραμμή Πειραιά – Χίος και αντίστροφα».

Ο κος Αντώνης Αγαπητός, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της HELLENIC SEAWAYS, παραλαμβάνοντας τον τιμητικό πάπυρο από τον κο Κώστα Λυμπουσάκη, αντιπρόεδρο της ΟΧΣΑ, ευχαρίστησε την ΟΧΣΑ για την αναγνώριση της αφοσίωση της εταιρείας στην ανάπτυξη της Χίου και των Χιωτών και δήλωσε ότι «η δρομολόγηση του νεότευκτου “Νήσος Μύκονος” στις 17 Σεπτεμβρίου του 2005 άλλαξε ριζικά τις συνθήκες ταξιδιού και συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη των νησιών της Χίου και της Μυτιλήνης. Η αντικατάστασή του δύο χρόνια αργότερα από το επίσης νεότευκτο “Νήσος Χίος” απέδειξε εμπράκτως τη δέσμευσή μας για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών με πλοία νέας τεχνολογίας και η εμπιστοσύνη σας αποτελεί κίνητρο για όλους μας, ώστε να υλοποιούμε καθημερινά τη δέσμευσή μας για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας».

Στην εκδήλωση, εκτός από την HELLENIC SEAWAYS, τιμήθηκαν ο Ακαδημαϊκός, Στρατηγός και Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, κος Δημήτρης Σκαρβέλης, ο Υποναύαρχος Λ.Σ. Διοικητής όλων των λιμένων Αττικής, κος Δημήτρης Τσιαδής, καθώς και οι Κωνσταντίνος Κουνάκης, Γεωργία Φραγκούλη και Παντελής Φράγκος, τρία χιωτόπουλα με τον υψηλότερο βαθμό πρόσβασης σε ΑΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ερωτήματα φυσικά υπάρχουν και για την ναύλωση της Αριάδνης στην ΑΝΕΚ και την μετέπειτα ναύλωσή της στην ALGERIE FERRIES από την ΑΝΕΚ?

Επίσης η ίδια ιστορία υπάρχει με την ναύλωση του ΑΡΤΕΜΙΣ για τις ενδικυκλαδικές γραμμές...

Η HSW αποφάσισε να ναυλώσει τα δυο πλοία της στην ΑΝΕΚ. Εφόσον εισπράττει η HSW το μίσθωμα για την ναύλωση των πλοίων της, δε βρίσκω λόγο η ναυλώτρια εταιρεία να δώσει αναφορά στη HSW γιατί ναύλωσε άλλου το πλοίο της ή εάν εισπράττει χρήματα από άγονες γραμμές. Γιατί δεν ναύλωνε η HSW το Αριάδνη στην Algerie Ferries ή δεν έβαζε το Άρτεμις από μόνη της στην άγονη είναι αλλά ερωτήματα

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ βλέπουμε ότι η HELLENIC SEAWAYS τιμολόγησε την ΑNΕK με το ποσό των € 7.544 χιλ. (€ 11.892 χιλ. το 2009) (περίπου 10000 Ευρώ ο ημερήσιος ναύλος για τα δυο πλοία δηλαδή το Αριάδνη και το Άρτεμις)

Link to comment
Share on other sites

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ φαίνεται ότι η εταιρεία HELLENIC SEAWAYS τιμολόγησε την ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ με το ποσό των € 5.645 χιλ. (περίπου 24000 Ευρώ ο ημερήσιος ναύλος για το Νήσος Μύκονος), εάν υπολόγισα σωστά τις ημέρες από τότε που ξεκίνησε η ναύλωση του Νήσος Μύκονος

(περίπου 10000 Ευρώ ο ημερήσιος ναύλος για τα δυο πλοία δηλαδή το Αριάδνη και το Άρτεμις)

Σε σύγκριση με το Νήσος Μύκονος, δεν νομίζω πως μπορεί να στέκει ο ναύλος των Αριάδνη/Άρτεμις. Το Αριάδνη πρέπει να έμεινε κάποια περίοδο χωρίς ναύλωση, γι αυτό σου προκύπτει τόσο χαμηλός ναύλος.

Σχετικά πάντως με τη συζήτηση που γίνεται με τις ναυλώσεις, κανένας μας δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα, αφού ούτε τι προβλέπουν τα ναυλοσύμφωνα γνωρίζουμε, ούτε τα κέρδη των πλοίων, συνεπώς όλη η συζήτηση έχει μόνο φιλολογικό χαρακτήρα.

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολες μερες για την εταιρια. Για πρωτη φορα δεν πληρωθηκαν οι μισθοι του γραφειου στο τελος του μηνα. Μεχρι σημερα δεν εχουν πληρωθει τον Μαρτιο ουτε το γραφειο ουτε τα πληρωματα.

Link to comment
Share on other sites

Η HSW αποφάσισε να ναυλώσει τα δυο πλοία της στην ΑΝΕΚ. Εφόσον εισπράττει η HSW το μίσθωμα για την ναύλωση των πλοίων της, δε βρίσκω λόγο η ναυλώτρια εταιρεία να δώσει αναφορά στη HSW γιατί ναύλωσε άλλου το πλοίο της ή εάν εισπράττει χρήματα από άγονες γραμμές. Γιατί δεν ναύλωνε η HSW το Αριάδνη στην Algerie Ferries ή δεν έβαζε το Άρτεμις από μόνη της στην άγονη είναι αλλά ερωτήματα

μαλλον τα εχεις μπλεξει λιγο. δεν μιλαμε για δυο ανεξαρτητες εταιρειες οπου η μια ναυλωνει στην αλλη και αυτη σε μια τριτη. (πχ να ναυλωνε το η attica τα 3 κοκκινα στη stena και αυτη με τη σειρα της σε καναδους). μιλαμε για δυο εταιρειες που εχουν την ιδια διοικηση, αλλα που η κοινη διοικηση εχει περισσοτερα μετοχικα συμφεροντα στη μια εταιρεια. δεν μπορουμε να λεμε ας ηταν ποιο καπατσα η HSW απο την ΑΝΕΚ να τα ναυλωνε εκεινη στο εξωτερικο, αφου υπαρχει κοινη διοικηση. το εχουμε ξανασυζητησει το θεμα των ναυλωσεων και σε αυτο το θεμα και στο θεμα της Αιγαιον Πελαγος (που ιδρυθηκε για να διευκολυνει αυτα τα αλισβερισια). τα ερωτηματικα ειναι αρκετα, σιγουρα δεν ειναι καθολου ευκολο να μαθουμε τις απαντησεις, αλλα η απαντηση σε καμια περιπτωση δεν ειναι: "μαγκια της ανεκαρας που τα ναυλωσε σε αλλους ενω η HSW δεν μπορουσε".

εγω πραγματικα απορω, που ο Grimaldi και οι μετοχοι μειοψηφιας (το 65% των μετοχων δηλαδη) εξακολουθουν να αφηνουν να παιζει μπαλα η sea star (η ανεκ δηλαδη) που εχει ποσοστο μονο 15% και την ανοχη της τραπεζης πειραιως που εχει αλλο ενα 20%. ο κλαδος περνα δυσκολες στιγμες και καλο θα ηταν να εχουν και αυτοι λογο στις εξελιξεις στην εταιρεια (τους).

Βεβαίως και το επιθεώρησαν οι Κορεάτες όπως και τα άλλα ταχύπλοα και μάλιστα τους τρέχανε τα σάλια.

τον τελευταιο καιρο κυκλοφορει εντονα στο ραδιο αρβυλα (του λιμανιου, οχι του κανακη B)) οτι ολα τα πλοια της εταιρειας ειναι για σκοτωμα και αν βρεθει προσφορα για καποιο πλοιο αυτο δινεται αμεσως. εχω αρκετες επιφυλαξεις για το ποσο βασιμο ειναι αυτο. και παλιοτερα ακουγαμε οτι πωλουνται το χιος και το μυκονος, αλλα αυτα ηταν περισσοτερο ευσεβεις ποθοι των ανταγωνιστων (σε ΒΑ Αιγαιο και Ικαροσαμια) παρα πραγματικοτητα. πιθανον οι φημες να εχουν να κανουν παλι με προσπαθεια προσελκυσης πελατων σε ΒΑ Αιγαιο και Ικαροσαμια. πιστευω παντως οτι θα απαξιωνοταν πληρως η εταιρεια αν πουλουσε πχ τα Νησος Χιος και Μυκονος (που εχουν γραμμες και κοινο) και κραταγε το νησος ροδος και το αριαδνη (που δεν βρηκαν ποτε ρολο στην ελλαδα). ασφαλως και πρεπει να φυγουν πλοια (νησος ροδος, αριαδνη, πηγασος. εννοειται για οποια απο αυτα βρεθει αγοραστης) για να καλυφθουν οι ζημιες και να μειωθει ο δανεισμος, αλλα δεν μπορει πρωτος στοχος να ειναι η πωληση των νησος.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ουσια ειναι οτι μια εταιρεια που περασε δια πυρος και σιδηρου κα καταφερε επι διοικησης Μακη Στριντζη να γινει οτι καλυτερο ειχε η ακτοπλοια, καταντησε ρεταλι. Τυχαιο οτι τα πιο ικανα της στελεχη με τον ενα η τον αλλο τροπο ειναι εκτος εταιρειαs; Δεν νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολες μερες για την εταιρια. Για πρωτη φορα δεν πληρωθηκαν οι μισθοι του γραφειου στο τελος του μηνα. Μεχρι σημερα δεν εχουν πληρωθει τον Μαρτιο ουτε το γραφειο ουτε τα πληρωματα.

Εάν πληροφορηθεί καλά χθες έγιναν οι πληρωμές στο γραφείο

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ανησυχητικα αυτα που γραφετε...

Φανταζεστε τι εχει να γινει εαν η εταιρεια δεν μπορει να καλυψει το λειτουργικο της κοστος?

Σκεφτεστε τι θα γινει στην (αποφευκτεα) περιπτωση που δεν μπορει να εκτελεσει τα δρομολογια της?

Ας δουμε λιγο την πραγματικοτητα και μην εθελοτυφλουμε...

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε λιγο την πραγματικοτητα και μην εθελοτυφλουμε...

Απο ολες τις αναρτησεις πως συμπερανες οτι δεν βλεπουμε την πραγματικοτητα και οτι εθελοτυφλei καποιος ;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εχει σχεση με την δοση στον Grimaldi? Δηλαδη να μπει με καποιο κεφαλαιο στην εταιρια για να ξεχρεωσουν τον Ιταλο?(ο οποιος μου κανει εντυπωση οτι περιμενει ακομα την δοση και δεν εχει κανει κανα διοικητικο συμβουλιο να παρει τα ηνια)

Link to comment
Share on other sites

Απο το στομα σου και στου Θεου το αυτι. Αντε μηπως δουμε ασπρη μερα. Τετοια εταιρεια και να καταντησει να μην εχει πληρωσει ακομα τους μισθους του Μαρτιου?

Eπανήλθαν από χτες οι φήμες που φέρουν τον Βίκτωρα Ρέστη να αναλαμβάνει ενργό ρόλο στην εταιρεία πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...