Jump to content
Shipfriends

captmimis

eMembers
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

  1. Ενω η G.A μας είχε δρομολόγια μέχρι 14/09 ΞΑΦΝΙΚΑ σταματάνε την δευτέρα 07/09. Αλλάζει πλοίο ή αναχωρεί???
  2. Κάτσε να κάνει πρώτα το δοκιμαστικό του !!!!
  3. Εάν διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά δεν ρίχνω καμία ευθύνη σε καμία εταιρεία. Οι εταιρείες καλά κάνουν ότι κάνουν και δεν είναι ιδρύματα. Αλλά εάν θέλεις κάπου να εναποθέσω ευθύνες και είναι μόνο Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ άποψη ευθύνονται οι πολιτικοί του τόπου εδώ ανεξαρτήτως χρώματος. Είναι ι ίδιοι ακριβώς αλλά σε άλλα πόστα (τα μοιράζονται μεταξύ τους εναλλάξ).Είναι οι ίδιοι που πριν 11 χρόνια μάζεψαν 8,000 άτομα στην πλατεία του Βαθειού και συγκινημένοι απο τους νεκρούς του ΣΑΜΙΝΑ μας πουλούσαν φούμαρα για αναβάθμιση των ακτοπλοικών γραμμών.Η Σάμος ένα κατεξοχή τουριστικός προορισμός όπου το 60% του πληθυσμού ζεί απο τον τουρισμό, φαντάσου την οικονομική καταστροφή που έρχεται.Κάποτε μόνοσε αυτότο νησίζούσαν 100,000 κάτοικοι, σήμερα 28,000.Αύριο 10,000 μεθαύριο πόσοι? Και να ξέρεις ότι οι μισοίαπο τους σημερινούς επισκέπτες δεν πρόκειται να ξανάρθουν γιατιδεν μπορούν να επιστρέψουν.Ευτυχώς για τους άλλους μισούς που υπάρχοι το Ν.Μύκονος.
  4. Επειδή βλέπω να κατάχεις τα τεκτενόμενα μή ρωτάς για το καλοκαίρι μόνο. Το καλοκαίρι εκβίασε ο γάτος για να μην μπεί το ro/ro, αλλά όλο τον χειμώνα ο (δεν έχει όνομα) όποιος μπαίνει στο κίτρινο -μπλε΄δεν ξαναβλέπει. Μέχρι που έφυγε. Υπάρχει καμία αντίθετη άποψη?? Το πρόβλημα δεν είναι όμως αυτό.Δυόμήνες τώρα δυνοπαθούν μεταφορείς-επιβάτες -επισκέπτες-όλοι.Και κάνουν την απλή ερώτηση. Γιατί δεν έδωσε η HSW το 80-70% των εισιτηρίων της στην Ικαροσαμία και το άφησε το πλάνο ελεύθερο για την Παροναξία απόπου περνάνε και5-6 βαπόρια την ημέρα? Δηλαδή δεν θα γέμιζε φέτος το καλοκαίρι απο την Ικαροσαμία εν όψει VERA - CORSICA εκτός μπάλας????? και εις άλλαμε υγεία.
  5. Με την τιμή που πλήρωναν εδω και ένα χρόνο το μέτρο οι μεταφορείς. Απο 37 πήγε 50 ευρώ.Απλά και λιτά. Και μη μου πεις ότι το Ν.Μύκονος κάνει εκπτώσεις και το δίνει 37 ευρώ, γιατί δεν γνωρίζω κανένα να πληρώνει 40-45ευρω.
  6. H αύξηση ήταν μόνο 10 ευρώ το μέτρο.Δηλαδή το δεκάματρο φ/γ μετά επιστροφής μόνο 200 ευρώ.Ένα χιλιαρικάκι για τα 5 φορτηγά -2 χιλιαρικάκια για τα δεκα.Και υπάρχουν τέτοιες μεταφορικές στην Σάμο.Και όλα αυτά για ένα δρομολόγιο.Δηλαδή όπως πάει το πράγμα 5 φορές (δρομολόγια) εάν το κάνει 10 χιλιαρικάκια κάνανε φτερά. Τσάμπα πράγμα. Εχουν λαλήσει οι μεταφορείς και λένε το Δεσπότη Παναγιώτη και τη Βέρα Σωτηρία.Ο ένας τους ακούει και κάνει λιτανίες, η άλλη τους έφυγε και απο δικές τους μμμμμαιστορίες.
  7. Πές μας ότι είσαι και απο τους μέσα και πάω να φουντάρω στον ΤΣΙΚΝΙΑ.
  8. Εάν διαβάσουμε προσεκτικά τα παρακάτω , θα καταλάβουμε τελικά το μεγάλο παιχνίδι που παίζετε. http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/06/blog-post_1059.html
  9. Ώρα 08.40 π.μ. Στο λιμάνι του Πειραιά επέστρεψε πριν από λίγο το ε/γ-κ/μ Superjet , το οποίο είχε αποπλεύσει στις 07.40 π.μ. για Μήλο-Φολέγανδρο-Αμοργό-Κουφονήσια. Στο πλοίο επέβαιναν 313 ταξιδιώτες και το 11μελές πλήρωμα. Αιτία ήταν βλάβη που παρουσιάστηκε σε μία από τις 4 μηχανές του όπως μας ενημέρωσε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Ο πλοίαρχος, ενώ το καταμαράν βρισκόταν ακόμη στο δίαυλο, έξω από το λιμάνι του Πειραιά, αντελήφθη μία δόνηση και ελάττωσε ταχύτητα. Βγήκε το πλοίο από τον δίαυλο και οι μηχανικοί διαπίστωσαν ότι υπήρχε πρόβλημα σε μία από τις 4 μηχανές, πιθανόν λόγω εμπλοκής αντικειμένουν που επέπλεε στη θάλασσα. Στο πλοίο απαγορεύτηκε ο απόπλους ενώ αργότερα θα υπάρξει ενημέρωση για το τρόπο που θα προωθηθούν οι επιβάτες στον προορισμό τους. marinews
  10. 140.000 πρόσφυγες στην Τουρκία έτοιμοι να εισβάλουν στην Ελλάδα Μεγάλο «κύμα» μεταναστών βρίσκεται συγκεντρωμένο στα παράλια της Τουρκίας περιμένοντας να περάσουν στη χώρα μας και στη συνέχεια προς άλλα ευρωπαϊκά κράτη.Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν οι ελληνικές διωκτικές αρχές, οι μετανάστες, κυρίως από Αφγανιστάν, Ιράκ και Σομαλία, που βρίσκονται συγκεντρωμένοι στα παράλια της γειτονικής χώρας, προσεγγίζουν τους 140.000. Πρόκειται για μία ιδιότυπη «λίστα αναμονής» στην παράνομη διακίνηση μεταναστών προς την Ευρώπη, που ελέγχεται από οργανωμένα πολυεθνικά «κυκλώματα», με παρακλάδια σε όλα τα κράτη-περάσματα και ετήσιο τζίρο δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. 140.000 πρόσφυγες στην Τουρκία έτοιμοι να εισβάλουν στην Ελλάδα Η Διεύθυνση Ασφαλείας του υπουργείου Ναυτιλίας, με συστηματική δουλειά τα τελευταία χρόνια, έχει «χαρτογραφήσει» τους «δρόμους» της παράνομης διακίνησης, αλλά και τη «δράση» των «κυκλωμάτων», καταφέρνοντας καίρια «χτυπήματα» τόσο σε επίπεδο συλλήψεων όσο και στην εξασφάλιση κρίσιμων στοιχείων, που διατίθενται και στις άλλες συναρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές στο πλαίσιο των διακρατικών συνεργασιών. «Χτύπημα» «Μία σύλληψη ενός σκάφους ή ακόμα περισσότερο ενός σημαντικού για τα κυκλώματα προσώπου, μπορεί να αποτελέσει καίριο χτύπημα, διότι τα κυκλώματα εξασφαλίζουν την πελατεία τους βασιζόμενα στην αξιοπιστία», εξηγεί έμπειρος αξιωματικός του Λιμενικού. Πραγματικά, φαίνεται ότι η οργάνωσή τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το πιο οργανωμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο. Με εξασφαλισμένη «πελατεία» από κράτη που έχουν δεχθεί βίαιες επεμβάσεις από ξένες δυνάμεις, όπως το Ιράκ ή το Αφγανιστάν, ή μαστίζονται από εμφύλιες συρράξεις, όπως η Σομαλία, οι τοπικοί ανταποκριτές εμπορεύονται το όνειρο για μία καλύτερη ζωή. Το κόστος του ταξιδιού διαφέρει ανάλογα με τον προορισμό και τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν. Ομως, από στοιχεία που έχουν οι ελληνικές διωκτικές αρχές φαίνεται ότι ένα «ταξίδι» από Πακιστάν προς Αγγλία μπορεί να κοστίζει 30.000- 40.000 ευρώ, ενώ για τη Γερμανία κυμαίνεται μεταξύ 12.000-15.000 ευρώ. Ο «δρόμος» που ακολουθείται από τους μετανάστες από το Ιράκ, το Αφγανιστάν ή τη Σομαλία είναι διαφορετικός για τον καθένα. Ομως, φαίνεται ότι έχουν τελικό σημείο συνάντησης πριν την Ελλάδα, την Κωνσταντινούπολη ή τη Σμύρνη. Εάν ο μετανάστης φύγει από Τουρκία με μεγάλο καράβι για Ιταλία ή με ταχύπλοο ή ιστιοπλοϊκό για Εύβοια, η τιμή είναι διαφορετική. Για τους ασθενέστερους οικονομικά υπάρχει η δυνατότητα με 400-500 ευρώ να ενταχθούν σε μία ομάδα, στην οποία θα διατεθεί πλαστική βάρκα με προορισμό τα κοντινά προς τα τουρκικά παράλια νησιά. Ομως, έχουν καταγραφεί και μεταφορές «Vip» με τη χρήση αεροπλάνων ή πλοίων της γραμμής ως συνηθισμένοι τουρίστες... «Σε καμία περίπτωση δεν ταξιδεύει κάποιος στην... τύχη», μας έλεγαν έγκυρες πηγές. Σε τρεις δόσεις Το τίμημα, που οι περισσότεροι εξασφαλίζουν πουλώντας χωράφια, σπίτια και πολύτιμα αντικείμενα στις πατρίδες τους, καταβάλλεται συνήθως σε τρεις δόσεις. Η πρώτη όταν φθάσουν στην Τουρκία, η δεύτερη όταν περάσουν στην Ελλάδα και η τελευταία στον τόπο προορισμού. «Εφτασα καλά. Το ταξίδι κράτησε πέντε μήνες. Ο Αχμέτ ήταν εντάξει», είναι μια συνήθης επικοινωνία του μετανάστη με τους συγγενείς στο χωριό του Πακιστάν απ όπου ξεκίνησε, δίνοντας «σήμα» για την εξόφληση. Γενικά, εκτιμάται ότι ένας μέσος όρος κόστους του ταξιδιού για έναν μετανάστη είναι της τάξης των 20.000 ευρώ. Πέρυσι, οι άνδρες του Λιμενικού συνέλαβαν περίπου 15.300 παράνομους μετανάστες που προσπάθησαν να εισέλθουν στη χώρα μας διά θαλάσσης. Αυτός ο αριθμός εκτιμάται από τις ελληνικές διωκτικές αρχές ότι αντιστοιχεί περίπου στο 70% των συνολικά διακινηθέντων από τη γειτονική χώρα. Με πρόχειρο υπολογισμό προκύπτει ότι μόνο από αυτόν τον «δρόμο» τα «κυκλώματα» έχουν ετήσιο τζίρο της τάξης των 500 εκατομμυρίων ευρώ. Εάν αναλογιστούμε πως, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, κάθε χρόνο περνάνε, παράνομα, συνολικά 92.000 μετανάστες από όλα τα σημεία εισόδου (Αλβανία, Βουλγαρία, Εβρο κ.α.), γίνεται αντιληπτό ότι ο «τζίρος» των κυκλωμάτων φτάνει σε ασύλληπτα μεγέθη... ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΛΑΓΚΟΝΙΑΡΗΣ-ΕΘΝΟΣ
  11. ΗΝΤΑ ΠΕΣ ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΧΕΣΑΝ(ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ) ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ-ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ ΠΛΟΙΟ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ ΤΗΣ ΛΑΝΕ(ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΕΚ) ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΗΡΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΗΘΥΡΑ ΚΑΣΤΕΛΙ ΚΙΣΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΟΥΝ ΤΑ ΒΕΡΕΣΕΔΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΑ. ΑΜ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΦΕΣΙΑ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΜΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ). ΓΙΑΤΙ ΑΠΌ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΕ ΡΥΘΜΟ ROCK ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΚΛΗΡΟΥ-ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΥ. Θανος Λαμπροπουλος. Πειρατικο Ρεπορταζ
  12. Η κατάρα του Μανούση για την γραμμή θα μας βγάλει όλα τα βαπόρια εκτός. (Πήγασος-Θεόφιλος).
  13. ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΕΣ;;; Πρός κύριον Αστέριο Χουλιάρα καθηγητή πολιτικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσο Κοινοποίηση: κύριον Αντώνιο Μπρεδήμα καθηγητή Νομικής, πανεπιστημίου Αθηνώ Αξιότιμε κύριε καθηγητα, Κατά την διάρκεια ημερίδας για τις επιπτώσεις της πειρατίας στην διεθνή ναυσιπλοία - που διοργάνωσε το ινστιτούτο διεθνών οικονομικών σχέσεων [ Ι।Δ।Ο।Σ। ] - αναφέρατε πολύ σωστά, ότι το έτος 2008 αυξήθηκαν 200% τα κρούσματα των ναυτοπειρατιών στην περιοχή της Σομαλίας και του κόλπου του ADEN σε σχέση με το 2007, μιά και τα νέα κρούσματα άγγιξαν τον αστρονομικό αριθμό των 111।Για τα οποία δαπανήθηκαν - σας ενημερώνω - άνω των 150।000।000 δολαρίων ως λύτρα μέχρι στιγμής για τα πλοία που απελευθερώθηκαν, με αποτέλεσμα το κόστος στην ναυσιπλοία να αυξηθεί με το ποσόν των 80।000.000 δολλαρίων. Μέχρι εδώ, συμφωνούμε απόλυτα. Διαφωνώ ριζικά όμως με την συνέχεια της ομιλίας σας, μια και θεωρείται σαν αιτία της γέννησης των ναυταπατών στην συγκεκριμένη αυτή περιοχή, το γεγονός ότι η χώρα της Σομαλίας παραμένει ακυβέρνητη 18 χρόνια, γεγονός που οδήγησε τούς άνεργους ντόπιους ψαράδες να στραφούν στις ναυτοπειρατίες, κάτι που τους εξασφαλίζει εύκολο και αρκετό χρήμα. Δεν γνωρίζω αν το κοινό - που παρακολουθούσε την ομιλία σας αυτή - χειροκρότησε τις σκέψεις σας αυτές ή όχι. Εγώ προσωπικά τις θεωρώ "πέρα για πέρα ανακριβείς, αναξιόπιστες, αλλά συνάμα και προσβλητικές για την νοημοσύνη όσων γνωρίζουν πράγματα και στοιχεία για την λαίλαπα των ναυταπατών." Και σας ερωτώ, κύριε καθηγητά: 1.- Δεν σας εκπλήτουν οι γνώσεις των άνεργων ντόπιων Σομαλών ψαράδων, που γνωρίζουν και επιλέγουν τα πλοία που μεταφέρουν πανάκριβα φορτία και συλλαμβάνουν μόνον αυτά; 2.- Πως γνωρίζουν το λιμάνι φόρτωσής των, το είδος του φορτίου τους, την ώρα που έλυσαν κάβους, την πορεία τους, τον προορισμόν τους, την ωριαία ταχύτητά τους, και κυρίως την ημέρα που βρίσκονται στην "επικίνδυνη ζώνη των ρεσάλτων"; 3.- Πως γνωρίζουν την αξία των πολύτιμων φορτίων τους και προσδιορίζουν το ύψος των λύτρων; 4.- Ποιός είναι ο εν "Ελλάδι διαπραγματευτής μεταξύ Σομαλών πειρατών και Ελλήνων εφοπλιστών, που κάνει τα παζάρια του ύψους των λύτρων που καταβάλλονται τελικά στα "αφεντικά" των δύσμοιρων αναλφάβητων ψαράδων, που η αμοιβή των για κάθε ρεσάλτο δεν ξεπερνά τα 1000 δολλάρια; 5.- Πως είναι δυνατόν να υπάρχει έξαρση ναυτοπειρατιών όποτε η ναυλαγορά είναι πεσμένη; Εκτός αν ισχυρίζεστε ότι οι πληροφορίες που διαθέτουν οι Σομαλοί πειρατές, δεν είναι ικανότερες και δεν λειτουργούν καλύτερα από τις αντίστοιχες της πολυεθνικής ναυτικής δύναμης, που ενεργεί υπό την αιγίδα του Ο.Η.Ε. και μάλιστα χωρίς να διαθέτουν αντίστοιχα δορυφορικά συστήματα επικοινωνιών και παρακολούθησης. Εκτός αν ισχυριστείτε δημόσια, ότι οι "άξεστοι αυτοί ψαράδες" έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν απ' ευθείας με τους κυβερνήτες της Σομαλίας και να τους καταβάλλουν το 50% των λύτρων ανά περίπτωση, προκειμένου να τους διατίθεται"πολιτική ασυλία" και "οιαδήποτε διευκόλυνση" στα λιμάνια της Σομαλίας. Γιατί αυτή είναι η "επίσημη ταρίφα" που εισπράττει το κράτος της Σομαλίας, όχι φυσικά από τους ξυπόλητους ψαράδες, αλλά δυστυχώς από "ΕΛΛΗΝΑ" τέως πλοιοκτήτη, κάτοικο του Mogadishu" (φυγόδικο και φυγόποινο)" και που ενεργεί για λογαριασμό "ευηπόληπτων" και υπεράνω πάσης υποψίας Ελλήνων, που κατοικούν στα Βόρεια προάστεια. Μην κουράζεστε άδικα, κύριε καθηγητά και σπαταλάτε την φαιά σας ουσία. Όλα τα γνωρίζουν, όλοι τους, αλλά ουδείς τολμά να ασχοληθεί με το θέμα αυτό. Πιστέψτε με ότι έχω ιδίαν αντίληψην των γεγονότων, απέστειλλα το πρώτον επιστολή μου στον υπουργό εμπορικής ναυτιλίας στις 19/11/2008 με σκοπό να του γνωστοποιήσω τον τρόπο που διενεργούνται οι ναυτοπειρατίες και η οποία έμεινε ατυχώς "ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ"!!!!! Στην συνέχεια και συγκεκριμένα στις 02/02/2009, προθυμοποιήθηκα εκ νέου να συνδράμω τους ενδιαφερόμενους, με τα όσα γνώριζα για τις μεθόδους που ακολουθούν, τις προφυλάξεις των αλλά και με πλήθος στοιχείων που πίστευα ότι θα φανούν χρήσιμα για την πάταξη των ναυτοπειρατιών και ουδεμία απάντηση έλαβα από ουδένα των αποδεκτών της επιστολής - καταγγελίας μου αυτής, η οποία απεστάλλη εις: (α) Διεθνή Ένωση ανεξαρτήτων πλοιοκτητών δεξαμενοπλοίων [ Intertanko ] (β) Γραφείο διεθνούς θαλάσσιας επιφυλακής πειρατίας [ IMB ] (γ) Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (δ) Ασφαλιστικό οργανισμό των LLOUD'S (ε) Nippon Foundation Μου προκαλεί εντύπωση η αδιαφορία τους, διότι όλοι γνωρίζουν το βάρος των καταγγελιών μου, μια και έν έτει 1978 [ περίοδος ναυτοπειρατιών - ναυταπατών στην περιοχή του Λιβάνου ] εγώ προσωπικά έπαιξα το κεφάλι μου "κορώνα - γράμματα" και απεκάλυψα στις αρχές το όλο κύκλωμα των "ευηπόληπτων ναυταπατεώνων, οι οποίοι - "δυστυχώς για την Ελληνική Δικαιοσύνη" - εστάθη αδύναμη να τους καθήσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου [ παρά την σωρείαν των παραπεμπτικών βουλευμάτων σε βάρος των, όλα σε βαθμόν κακουργήματος ] μια και εντολή υπουργού ναυτιλίας, οι υποθέσεις ετέθησαν όλες στο " Α Ρ Χ Ε Ι Ο " με το σκεπτικόν :"Ότι για λόγους οικονομικού και εθνικού συμφέροντος, έπρεπε να μην πληροφορηθούν οι ασφαλιστικοί διεθνείς οργανισμοί, ότι η Ελλάς βρήθει ναυταπατεώνων." Αυτά τα ολίγα προς ενημέρωσή σας. Εντός ολίγων ημερών θα κυκλοφορήσει το βιβλίο μου με τίτλο "ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ" στο οποίο αναγράφονται λεπτομερώς όλα τα γεγονότα και τα "ονοματεπώνυμα των ευπόληπτων πρωτεργατών, οι οποίοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας , "ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΟΙ." Αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε. Σας διαβεβαιώνω περί αυτού. Θα εκπλαγείτε ομολογουμένως. Μόνον που δεν πρόκειται για παραμύθι ή μύθο. Δεν έχετε παρά να το διαβάσετε και να ρωτήσετε εκείνους που φέρονται ως εμπλεκόμενοι. "Γιατί η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν μπορεί να παραμένει στον τάφο, όσο πικρή και δυσάρεστη είναι για μερικούς, που γέμισαν και γεμίζουν ακόμη τα σεντούκια τους, με εκατομμύρια δολλάρια।" Με εκτίμηση Ιωάννης Εμμ. ΝομικόςΠλοίαρχος Ε.Ν. ΣΧΟΛΙΟ: Ο καπετάνιος έγγραψε βιβλίο με τις ναυτοπειρατείες, παρουσιάζοντας εξαιρετικά στοιχεία. Οι αρμόδιες Αρχές έκλειναν για χρόνια τα μάτια μπροστά στα στοιχεία αυτά, με αιτιολογία ότι εάν μάθαιναν οι πελάτες των ελλήνων εφοπλιστών τα ...χαίρια τους, θα οδηγούνταν η ελληνική ναυτιλία σε καταποντισμό ενώ και οι ασφαλιστικές εταιρίες θα αρνούνταν να ασφαλίσουν τα ελληνικά πλοία. Μήπως είναι καιρός να σπάσει το απόστημα και όσοι ευθύνονται και ΟΣΟΙ ΥΠΕΘΑΛΨΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ να λογοδοτήσουν; Αναρτήθηκε από Θεοδοσία Κοντζόγλου
  14. Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης βρίσκεται στο στενό του Καφηρέα το φορτηγό πλοίο "Sun Rays" με σημαία Γεωργίας. Επιβαίνουν 11 αλλοδαποί ναυτικοί. Στην περιοχή πνέουν άνεμοι εντάσεως έως και 5 μποφόρ. πηγή. Τα Νέα
×
×
  • Create New...