Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να και η σημερινή ανακοίνωση της Sea Star προς το ΧΑΚ, η οποία ξεκαθαρίζει τα πράγματα. :D

ΣΕΑΣ - Συμφωνία για απόκτηση της Magnilon Limited που κατέχει το 1,8% της Hellenic Seaways S.A.

(4/4/2008)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέμα: Συμφωνία για απόκτηση της Magnilon Limited που κατέχει το 1,8% της Hellenic Seaways S.A.

Η εταιρεία Sea Star Capital Plc (η «Sea Star», η «Εταιρεία») ανακοινώνει ότι απέκτησε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της κυπριακής ιδιωτικής εταιρείας Magnilon Limited («Magnilon»), δηλαδή 1.000 μετοχές ονομαστικής αξίας €1,71 η κάθε μία έναντι του συνολικού τιμήματος €1.

Η Magnilon είναι ιδιοκτήτης 1.400.000 μετοχών, που αντιπροσωπεύουν το 1,8% του μετοχικού κεφαλαίου της Hellenic Seaways S.A. («Hellenic»), της οποίας η Εταιρεία ήδη κατέχει το 34,7%. Ως αποτέλεσμα της απόκτησης αυτής, η άμεση και έμμεση συμμετοχή της Sea Star Capital Plc στην Hellenic, ανέρχεται σε 28.335.378 μετοχές ή 36,5% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Η καθαρή θέση της Magnilon ανέρχεται στο €1 αφού το μόνο στοιχείο ενεργητικού που έχει η Magnilon είναι οι 1.400.000 μετοχές της Hellenic με κόστος €4,00 έκαστη, δηλαδή συνολικό κόστος €5.600.000, και υποχρεώσεις ύψους €5.599.999.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας επιβεβαιώνει με τις συναλλαγές αυτές την πρόθεση της Εταιρείας να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, έχοντας ως γνώμονα το μακροπρόθεσμο στρατηγικό της σχεδιασμό, την προστασία των συμφερόντων αλλά και τη δημιουργία υπεραξίας για τους μετόχους της.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Sea Star βεβαιώνει ότι η πιο πάνω συναλλαγή έγινε σε καθαρά εμπορική βάση (at arm's length), και ότι δεν σχετίζεται ή επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα συμφέροντα του Γραμματέα της Εταιρείας, ή συμφέροντα οποιουδήποτε 'καθορισμένου προσώπου' σύμφωνα με την έννοια που αποδίδεται στον περί Χρηματιστηρίου και Αξιών Κύπρου Νόμο.

Με εκτίμηση,

SFS Custodian and Trust Services Ltd

Γραμματέας

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

H HELLENIC SEAWAYS βραβεύτηκε ως «κορυφαία επωνυμία της Ελληνικής Αγοράς για το έτος 2007» στα βραβεία “Superbrands 2007”

Πηγη: www.hsw.gr

Στο πλαίσιο της 2ης απονομής των βραβείων Superbrands, που έλαβε χώρα τη Δευτέρα 31/03/2008 στο Μέγαρο Μουσικής, η Hellenic Seaways βραβεύτηκε μεταξύ άλλων εταιρειών ως «η κορυφαία επωνυμία της Ελληνικής Αγοράς για το έτος 2007» στα βραβεία “Superbrands 2007”.

Πρόκειται για την απονομή βραβείου σε εταιρείες με τα πιο δημοφιλή brands για το 2007, το οποίο απονεμήθηκε στην Hellenic Seaways από τον Πρόεδρο του ΕΒΕΑ, κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο.

Με την εν λόγω βράβευση αναγνωρίζεται η προσπάθεια και επιτυχία όλων εκείνων των εταιρειών που συμβάλλουν στην τοποθέτηση, προώθηση και αναγνωρισιμότητα ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Ο θεσμός Superbrands διεξάγεται σε περισσότερες από 80 χώρες σε 6 ηπείρους και στοχεύει στην προώθηση του branding και στην επιβράβευση των κορυφαίων brands κάθε χώρας.

Η Hellenic Seaways δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να θέτει υψηλούς στόχους, επενδύοντας στην ταχύτητα, την ποιότητα και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της, μέσω πρωτοποριακών υπηρεσιών.

Ευχαριστούμε όλους εσάς που προτιμάτε την εταιρεία μας για τα ταξίδια σας.

Πειραιάς, 1 Απριλίου 2008

Link to comment
Share on other sites

Πρόγραμμα "Ταξιδεύω"

Η Hellenic Seaways προσφέρει από τις 8 Απριλίου 2008 100.000 εισιτήρια με 15 € και 20 € για Κυκλάδες, Κρήτη, Ικαρία, Σάμο, Χίο και Μυτιλήνη. Τα εισιτήρια με εκπτώσεις από 50% έως και 65%, θα ισχύουν στην οικονομική θέση για δρομολόγια που πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη.

Το Πρόγραμμα «Ταξιδεύω» αφορά εισιτήρια για διαδρομές που πραγματοποιούνται από ταχύπλοα και συμβατικά πλοία ως ακολούθως:

* 75.000 εισιτήρια με 20€ για Κυκλάδες και Κρήτη με τα HIGHSPEED.

* 15.000 εισιτήρια με 15€ για Ικαρία και Σάμο με το νεότευκτο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ».

* 10.000 εισιτήρια με 15€ για Χίο και Μυτιλήνη με το νεότευκτο «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για κρατήσεις και αγορά εισιτηρίων στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Hellenic Seaways (210 41 99000), στα κεντρικά εκδοτήρια της εταιρείας ή στα συνεργαζόμενα πρακτορεία και στο www.hsw.gr.

• Η παραπάνω προσφορά ισχύει για την Οικονομική Θέση μόνο τις ημέρες Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη και δεν ισχύει τις εορτές και αργίες.

• Τα εισιτήρια ισχύουν μόνο για το ταξίδι που εκδόθηκαν και δεν αντικαθίστανται.

Υ.Γ.: Επίσης φήμες ακούγονται για αλλαγές στην εταιρεία...:D

Link to comment
Share on other sites

Αφενώς το ξαναείπαμε σε άλλο σημείο του φόρουμ για το πρόγραμμα "ΤΑΞΙΔΕΥΩ" αφεταίρου γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος... Τι αλλάγές; Στο προσωπικό; Στα πλοία; Που;:D

Όσο για το πρόγραμμα, έκοψα σήμερα εισιτήρια για HS με 20 ευρώ και ομολογουμένως ακούγεται εντυπωσιακό ειδικά αν σκεφτείς ότι κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω 30+ ευρώ παραπάνω.

Το μόνο που θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κανένας είναι αν η προσφορά αυτή θα ισχύει μέχρι μία συγκεκριμένη ημερομηνία ή μέχρι να κοπούν αυτά τα 100000 εισιτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι γνωρίζω το πρόγραμμα "ταξιδεύω" είναι ένα καινούργιο πρόγραμμα,όπως και τα άλλα.Θα δοκιμασθεί μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων,δεν παίζει με το bonus miles και εφόσον πετύχει θα καθιερωθεί,όπως και τα άλλα.Η διοίκηση για να το υιοθετήσει έχει βάλλει ψηλά τον πήχυ και απαιτεί κάλυψη μεγάλου %ποσοστού.Πάντως είναι άδικο να το διαχειρίζονται ΜΟΝΟ οι κεντρικοί πράκτορες και όχι ΟΛΟΙ.Εχουν τα φορτηγά μονοπώλιο,θα πάρουν τώρα και τα εκπτωτικά;Αδικο για μένα.

Link to comment
Share on other sites

Το bonus miles παίζει αθροιστικά με όλες τις εκπτώσεις, συνεπώς και με το πρόγραμμα “ταξιδεύω”.

Όλα τα πρακτορεία μπορούν να βλέπουν τα εκπτωτικά εισιτήρια (αναφέρεται και στο δελτίο τύπου). Από όσο γνωρίζω για να γίνει αυτό θα πρέπει να ακολουθήσουν κάποιες οδηγίες της CRS.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κανένας είναι αν η προσφορά αυτή θα ισχύει μέχρι μία συγκεκριμένη ημερομηνία ή μέχρι να κοπούν αυτά τα 100000 εισιτήρια.

Αυτό που πρέπει ΛΟΓΙΚΑ να γίνεται είναι να διατίθενται κάποια εισιτήρια ανά ταξίδι όπως έκανε η Blue Star (γιατί θυμίζει το πρόγραμμα των δεκάευρων εισιτηρίων της Blue όπως και να χει) με τα δεκάευρα και ΛΟΓΙΚΑ μέχρι να εξαντληθεί ο αριθμός των εισιτηρίων. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν υπάρχει χρονικό όριο για να κόψει κανείς εισιτήριο και να ισχύει η προσφορά (δηλαδή αν κόψει μια μέρα πριν επί παραδείγματι)

Για παράδειγμα πέρισι έκοψα εισιτήριο δεκάευρο με το ΙΘΑΚΗ μισή ώρα πριν τον απόπλου μόνο και μόνο γιατι το πλοίο δεν είχε κόσμο και ήταν διαθέσιμα τα εισιτήρια. Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο θα γίνεται και με την Hellenic.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ποιο πρόσωπο θα αντικαταστήσει τον κ.Στρίντζη ο οποίος είχε μια άκρως επιτυχημένη πορεία στην εταιρία και προσωπικά πιστεύω ότι το μεγαλύτερο επίτευγμά του ήταν να της δώσει προσωπικότητα και αναγνωρισιμότητα ως μια από τις κορυφαίες του κλάδου.

Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι ανάλογα με τον διάδοχο θα έχουμε και περεταίρω ανακατατάξεις στελεχών.

Link to comment
Share on other sites

Εάν βγουν αληθινές η πληροφορίες της «Ν», για μένα ήταν μια αναμενόμενη κίνηση. Γιατί το τελευταίο καιρό υπάρχει ένας «οργασμός» να συγκεντρωθούν οι μετοχές των μικρομετόχων (κυρίως από τα πληρώματα) από κάποια συγκεκριμένα άτομα.

Και όπως είχε προβλέψει ο Lefteris68 με την εξαγορά των μέτοχων του Λασκαριδη από τη Sea Star, ανοίγει ο δρόμος για την επιστροφή του Κ. Αγαπητού(??)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα η εταιρεία άνοιξε τα πλάνα του καλοκαιριού διαψέυδοντας έτσι τις φήμες περί άμεσης αναδιάταξης δρομολογίων και πλοίων

Link to comment
Share on other sites

Και όπως είχε προβλέψει ο Lefteris68 με την εξαγορά των μέτοχων του Λασκαριδη από τη Sea Star, ανοίγει ο δρόμος για την επιστροφή του Κ. Αγαπητού(??)

Δεν νομίζω πως παίζει αυτό το σενάριο.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Ορέστη, έστω και εκ των υστέρων, απλώς με πρόλαβε.

Νομίζω ότι ο χαρακτήρας που έχει αποκτήσει πλέον η εταιρεία δεν μπορεί να ταιριάξει με παραδοσιακές μορφές διοίκησης.

ΥΓ Λευτέρη, ή το έχεις ή δεν το έχεις;) ... το χάρισμα είναι κληρονομικόν και όχι επίκτητο:D

Link to comment
Share on other sites

Αποχαιρετώντας προσωπικά όλους τους υπαλλήλους της εταιρείας, αποχώρησε σήμερα ο Γεράσιμος Στρίντζης, μετά από 1.414 ημέρες στο τιμόνι της Hellenic Seaways. Στο διάστημα αυτό κατάφερε όχι μόνο να αλλάξει τα δεδομένα της εταιρείας, αλλά και να βάλει μια ακόμα πινελιά με το δικό του χρώμα στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Ο δρόμος δεν ήταν εύκολος. Τα οικονομικά της HSW το 2004 ήταν ανησυχητικά, η ψυχολογία του προσωπικού στο ναδίρ, ο στόλος παλαιωμένος και το ιδιοκτησιακό καθεστώς ασταθές.

Η παρουσία του ήταν καταλυτική από την πρώτη στιγμή. Έντονη, ηγετική φυσιογνωμία ενέπνευσε αμέσως ένα κλίμα σταθερότητας και εμπιστοσύνης στο εσωτερικό της εταιρείας, ενώ η HSW απέκτησε την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση απέναντι στους εξωτερικούς της συνεργάτες: από τους πράκτορες και τους προμηθευτές, μέχρι τις τράπεζες και τα ναυπηγεία. Αυτή ήταν η πρώτη συμβολή της παρουσίας του στην HSW

Η ναυπήγηση των Νήσος Μύκονος & Νήσος Χίος δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τη δική του παρουσία. Δεν ήταν μόνο η γνώση και η πειθώ του, που έκανε τις τράπεζες (και αργότερα τον Π. Λασκαρίδη) να χρηματοδοτήσουν/συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο project, αλλά και η προσωπική του συμβολή/μεράκι για την υλοποίηση του έργου. Με απίστευτες ώρες δουλειάς και έχοντας ερωτική σχέση με τα πλοία, πέτυχε αυτό που πολλοί θεωρούσαν εδώ και χρόνια ακατόρθωτο, συμβάλλοντας όχι μόνο στην ανάπτυξη της εταιρείας αλλά και στην αναζωογόνηση της ναυπηγοεπισκευαστικής βάσης. Το Αριάδνη αλλά και η επιτυχημένη εκμετάλλευση των τριών νέων Ro-Ro ήταν απόρροια της δικής του στρατηγικής ανάπτυξης.

Δεν είναι όμως μόνο τα πλοία που έφεραν την αλλαγή. Ήταν και ο προσανατολισμός του στην ποιότητα, ο δικός του τρόπος αντιμετώπισης του πελάτη/επιβάτη. Το χτίσιμο της νέας εταιρικής ταυτότητας, οι καινούριες υπηρεσίες και η ανάπτυξη των δύο νέων γραμμών (Πειραιάς – Χανιά και Χίος-Μυτιλήνη) άλλαξαν ριζικά την εικόνα της εταιρείας.

Αν και αυθεντία σε θέματα ακτοπλοΐας, ήταν πάντα ανοικτός σε κάθε νέα πρόταση. Ήθελε να έχει προσωπική άποψη για οτιδήποτε συνέβαινε στην εταιρεία, αλλά παράλληλα ενθάρρυνε τις πρωτοβουλίες των στελεχών του.

Πολλές φορές οξύθυμος (λόγω ιδιοσυγκρασίας αλλά και λόγω της Κεφαλλονίτικης καταγωγής ;)) αλλά πάντα δίκαιος και ξεκάθαρος απέναντι στους συνεργάτες του. Μεγάλος αριθμομνήμων, μια ζωντανή εγκυκλοπαίδεια που θυμόταν με ακρίβεια γεγονότα, αριθμούς και δεδομένα, που οι σύγχρονοι managers χρειάζονται μια πλειάδα από worksheets για να θυμούνται.

To 2007 διένυσε την καλύτερη χρονιά του στην εταιρεία, όχι μόνο γιατί δρομολογήθηκαν 3 πλοία και αγοράστηκε ένα ακόμα, αλλά γιατί ήταν η μοναδική χρονιά που υπήρχε απόλυτη σταθερότητα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, μετά την αγορά από τον Π. Λασκαρίδη του πλειοψηφικού πακέτου στις Μινωικές Γραμμές. Σταθερότητα που κράτησε μόνο λίγους μήνες….

Link to comment
Share on other sites

Ο κ.Γ. Στρίντζης το έχω ξαναπεί άλλωστε εκείνο που κατάφερε ήταν με τις κινήσεις που έκανε να δώσει οντότητα και προσωπικότητα στην εταιρία η οποία μέχρι τότε πάλευε να βγει από αδιέξοδα του παρελθόντος και να αναμετρηθεί με τις μεγάλες εταιρίες.

Αυτό για να το καταφέρει 3 βαασικοί λόγοι ήταν κατ'εμένα που έπαιξαν μεγάλο ρόλο:

1)Δημιουργία ισχυρού κι αναγνωρίσμένου brand name το οποίο έφτασε σε πολύ υψηλά επίπεδα. ( ότι δηλαδή είχε ήδη κάνει ο Περικλής Παναγόπουλος)

2)Ο εκσυγχρονισμός του στόλου με σύγχρονα γρήγορα και νεότευκτα πλοία επιπέδου. Η αποχώρηση των παλιών συμβατικών είναι ένα θέμα προς συζήτησση γιατί εγώ προσωπικά πιστεύω ότι θα μπορούσαν να διατηρηθούν κάποια εξ αυτών υπό τα σινιάλα ενός θυγατρικού brand name και να δούλευαν επικουρικά σε διάφορες γραμμές ή να είχαν διεκδικήσει άγονες γραμμές.

3) Η κατακόρυφη αναβάθμιση του service onboard. Πραγματικά έγιναν τεραστια βήματα μπροστά και σήμεραα τα πλοία της εταιρίας παρέχουν υπηρεσίες κι εξυπηρέτηση ανάλογες ενός κρουαζιερόπλοιου.

Σε αυτούς τους τομείς έριξε πολύ βάρος ο κ.Στρίντζης κι έτσι έκανε την hsw μια από τις πλέον αναγνωρισμένες και δημοφιλείς εταιρίες της ακτοπλοίας μας.

Το έργο του σίγουρα ήταν επιτυχημένο και φεύγοντας πιστεύω αποχωρεί ηθικά ικανοποιημένος και αφήνει παράλληλα βαριά κληρονομιά στον αντικαταστάτη του.

Link to comment
Share on other sites

Για τις 17 Μαΐου αναβλήθηκε η έκτακτη Γενική Συνέλευση της εταιρείας, μετά από αίτημα των Μινωικών Γραμμών. Με απόφαση του Δ.Σ., τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ανέλαβε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης.

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι επήλθε συμφωνία Βαρδινογιάννη-Grimaldi και στην (μέχρι την) επόμενη ΓΣ θα ανακοινωθεί η πώληση του ποσοστού των Μινωικών στην Sea Star?:confused:

ΥΓ Λευτέρη, την πατήσαμε αμφότεροι :P

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ένας αποτυχημένος προφήτης!!! Το παραδέχομαι πλέον...

Πρέπει να αποσυρθώ να πέσω σε περισυλλογή να καθαρίσω τη ψυχή μου από ανομήματα και κατόπιν να μου έρθει ωσάν περιστερά η επόμενη κίνηση στην ακτοπλοία:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Απο το Marinews.gr

Ειδικού Συνεργάτη

H πολυθρυλούμενη Γενική Συνέλευση της HSW που συγκέντρωσε 83% παρουσίας των μετόχων της, έληξε πριν καλά- καλά αρχίσει, με ένα γραπτό αίτημα των Μινωϊκών Γραμμών το οποίο ανέγνωσε ο Πρόεδρός τους και μέλος του απερχόμενου ΔΣ της HSW κ. Στυλιανός Σαρρής. Στο αίτημα αυτό, που ανέγνωσε ξανά ο προεδρεύων, επίσης Στυλιανος, κ. Παπανδρεόπουλος, προς εμπέδωση από τους παρόντες, οι Μινωϊκές Γραμμές άσκησαν το εκ του νόμου δικαίωμά τους για την αναβολή της ΓΣ κατά ένα μήνα.

Πάντως με την ευκαιρία αυτή, αντικαταστάθηκε η χηρεύουσα, για το μέχρι την επόμενη ΓΣ διάστημα, θέση στο ΔΣ - μετά την αποχώρηση του κ.Γεράσιμου Στρίντζη - με τον κ. Ιωάννη Σήφη Βαρδινογιάννη, ο οποίος θα εκτελεί και καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου.

Το μέτρημα των ψήφων, επί του παρόντος, δείχνει μίαν υπεροχή της πλευράς Βαρδινογιάννη έναντι των Μινωϊκών Γραμμών, οι οποίες όμως παραμένουν κάτοχοι του 33% των μετοχών της HSW σε πείσμα παλαιότερων φημών ότι αυτές θα επωλούντο. Η μη συντέλεση της πώλησης αυτών προδιαγράφει συγκατοίκηση των δυο πλευρών στο διοικητικό συμβούλιο σε αναλογία, που όλα δείχνουν ότι αποτελεί αντικείμενο συνεχιζόμενων διαπραγματεύσεων. Η συμμετοχή αμφοτέρων των πλευρών στο ΔΣ είναι ορθή διότι σ’ αυτό οι δυο παρατάξεις θα μπορούν να επιλύουν τυχόν διαφορές τους.

Η εταιρεία βρίσκεται σε καλή οικονομική κατάσταση μεν, αλλά επείγει το θέμα της επιλογής στρατηγικής κατεύθυνσης με προεξάρχον το δίλημμα, εάν θα παραμείνει ένας μεγάλος ακτοπλοϊκός παίκτης, ή θα διερευνήσει την δυνατότητά της να διαδραματίσει ένα σημαντικότερο ρόλο στην ανατολική Μεσόγειο. Το κρίσιμο ερώτημα σ’ αυτό το πλαίσιο είναι αν η HSW θα είναι σε θέση να συνεχίσει την ανάπτυξη της μέσα στα περιορισμένα περιθώρια της Ελληνικής ακτοπλοίας, ή θα πρέπει να αναζητήσει νέες κατευθύνσεις .

Σ’ αυτό το θέμα θα παίξει πρωτεύοντα ρόλο η επιχειρηματικότητα και η αυτοπεποίθηση των διοικούντων οι οποίοι μέχρι στιγμής έχουν δείξει διστακτικότητα σε κινήσεις εκτός ακτοπλοίας, ίσως λόγω των βελτιωμένων περιθωρίων που προέκυψαν μετά την απελευθέρωση των ναύλων της οικονομικής θέσης. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι ο ανταγωνισμός εντείνεται στις καλές γραμμές, ενώ ο χρήστης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών αναγκάζεται μέσα στο γενικότερο αρνητικό οικονομικό κλίμα να αντιμετωπίζει το αυξανόμενο κόστος παροχής τους.

Με δεδομένο το σημαντικό κόστος παροχής υπηρεσιών, αν ο αριθμός των επιβατών δείξει κόπωση, ή ο ανταγωνισμός μειώσει τις τιμές των εισιτηρίων, ή υπάρξει κάποιος συνδυασμός των δυο, τα αποτελέσματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών για το τρέχον έτος θα επηρεαστούν άμεσα. Η αποχώρηση ενός άλλου ταχυπλόου πλοίου από την ακτοπλοϊα και η στρατηγική επιλογή του πλοιοκτήτη του να επενδύσει σε άλλες γεωγραφικά αγορές δεν έχουν ακόμα αναλυθεί επαρκώς, αλλά σίγουρα σχετίζονται με τα ανωτέρω αναλυόμενα.

Σχόλια επι των ανωτέρων:1).Στο αίτημα αυτό, που ανέγνωσε ξανά ο προεδρεύων, επίσης Στυλιανος, κ. Παπανδρεόπουλος, προς εμπέδωση από τους παρόντες, οι Μινωϊκές Γραμμές άσκησαν το εκ του νόμου δικαίωμά τους για την αναβολή της ΓΣ κατά ένα μήνα.[/b]Προς εμπέδωση απο τους παρόντες.Δηλαδή η πλειοψηφία αγνόησε τον εκπρόσωπο της μειοψηφίας ,τον πρόεδρο των Μινωικών γραμμών και αναγκάσθηκε για να πειθαρχήσουν,να το ξαναδιαβάσει ο έτερος προεδρεύων ώστε να το χωνέψουν.

2) Το κρίσιμο ερώτημα σ’ αυτό το πλαίσιο είναι αν η HSW θα είναι σε θέση να συνεχίσει την ανάπτυξη της μέσα στα περιορισμένα περιθώρια της Ελληνικής ακτοπλοίας, ή θα πρέπει να αναζητήσει νέες κατευθύνσεις και να διαδραματίσει ένα σημαντικότερο ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο.

Αυτό θα μας το εξηγήσει ο φίλος μας ο Λευτεράκης που γνωρίζει απο μέσα πολύ καλά μάλιστα.

3)Η αποχώρηση ενός άλλου ταχυπλόου πλοίου από την ακτοπλοϊα και η στρατηγική επιλογή του πλοιοκτήτη του να επενδύσει σε άλλες γεωγραφικά αγορές δεν έχουν ακόμα αναλυθεί επαρκώς, αλλά σίγουρα σχετίζονται με τα ανωτέρω αναλυόμενα.

Σε ποιό αναφέρεται,γιατί αν εννοεί ως στρατηγική το πείραμα του Κεντέρη -original-τότε πάμε γι άλλα μέρη εξωτικά ή επι το κομψότερον γεωγραφικές αγορές.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα μας το εξηγήσει ο φίλος μας ο Λευτεράκης που γνωρίζει απο μέσα πολύ καλά μάλιστα.

Μπα φίλε Μυκήναι, εγώ είμαι από αυτούς που δεν μπορούν να σε διαφωτίσουν για τους εξής λόγους:

α) Δεν γνωρίζω τα έσω της Hellenic αφού η σχέση μου είναι "περιφεριακή".

Αυτά που μπορώ να μάθω είναι από φίλους μέσα και γύρω από την εταιρεία, όπως οι περισότεροι από μας έχουμε, που όμως δεν έχουν τέτοιες θέσεις για να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους πληροφόρηση.

β) Κάποιες προσπάθειες που έκανα ανεπιτυχώς να σας αποκαλύψω τα μελλούμενα της εν λόγω εταιρείας απέτυχαν παταγωδώς και έτσι έληξε άδοξα η λαμπρή καριέρα μου στα 090.. που την έχτιζα με κόπο τόσο καιρό.Παρα ταύτα έχω πάρει μία γυάλα απ αυτές που βλέπεις το μέλλον και εξασκούμαι συνεχώς ουτως ώστε με την λήξη της θερινής σαιζόν να επανέλθω δριμύτερος.

γ) Νομίζω πως μέσα σε αυτό το forum υπάρχουν καταλλήλότερα άτομα που θα μπορούσαν να δώσουν φως στο σκοτάδι που έχει καλύψει τις μελλοντικές εξελίξεις στην εταιρεία αυτή.;););)

δ) Οι δικές μου προσβάσεις δυστυχώς σταματάνε σε μερικές μικρές και πτωχές εταιρείες που δεν μπορούν ούτε στην σκιά της HSW να σταθούν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...