Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eiναι ενδιαφερον να δουμε αν θα πετυχει εκει που απετυχε η ΝΕΛ. Αμφιβαλω ομως αν θα εχει τυχη διπλα στο Νησος Μυκονος. Οπως επίσης σκέφτομαι οτι η Χελλενικ παροτι διαθετει τοσα ταχυπλοα ποτε δεν εστειλε ουτε καν για δοκιμη ενα στη Σαμοικαρια και αυτο πιστευω λεει πολλα..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βέβαια, αν δούμε το post για το Νήσος Χίος, θα καταλάβεις ότι για μεγάλο διάστημα της φετινής σεζόν (αν όχι για όλη τη σεζόν) η Ικαροσαμία θα μείνει με Πήγασο...

Link to comment
Share on other sites

Kati dhlwseis akousa tis proalles kai twra eida auto:

ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ του κ. Απόστολου Βεντούρη, ως νομίμου εκπροσώπου της Ci Link προκάλεσε η δήλωση στη «Ν» του προέδρου της Minoan Lines Στέλιου Σαρρή, αναφορικά με τη γενική συνέλευση της Hellenic Seaways όσο και την επικείμενη συνέλευση της Minoan Lines.

Ο κ. Βεντούρης σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Σαρρή ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «ο κ. Σαρρής "έμπειρος" δικηγόρος, έχει καταλάβει τη σοβαρότητα του αδικήματος που διεπράχθη στη Νομαρχία Πειραιώς και με το πρώτο κομμάτι της δηλώσεως του πρωταρχικά, επιχειρεί να αποποιηθεί των ευθυνών του, διαχωρίζοντας τη θέση του».

Επίσης αναφορικά με το εάν θα αναβληθεί η όχι η γενική συνέλευση της Minoan Lines ο κ. Βεντούρης σημειώνει μεταξύ άλλων ότι «Ως "έμπειρος" δικηγόρος όμως ο κ. Σαρρής γνωρίζει ότι το 5% του καταβεβλημένου εταιρικού κεφαλαίου, μπορεί να ζητήσει αναβολή της Γ.Σ. και αυτή είναι υποχρεωτική. Ποιός "όψιμος" φίλος του κ. Σαρρή κατέχει το 5%;»

Τέλος, ο κ. Βεντούρης διερωτάται «Ποιος δεν θέλει να γίνει, από την ελεγκτική εταιρεία των Μινωϊκών, διαχειριστικός έλεγχος στη Hellenic Seaways;

O κ. Σαρρής με δήλωσή του στη συνέχεια σημείωσε ότι «Κρείττον το σιγάν του λαλείν» για να ανταπαντήσει ο κ. Βεντούρης ότι δεν θα καθορίσει ο κ. Σαρρής «το πότε αρχίζουμε και το πότε τελειώνουμε και κυρίως με ποιον τρόπο τελειώνουμε». Τέλος, ο κ. Σαρρής μιλώντας στη «Ν» δήλωσε ότι «σιγή κόσμον φέρει».

Phgh h www.naftemporiki.gr

Ti einai ola auta ta yponooumena? Pia h istoria edw? kai poioi einai oi opsimoi filoi tou 5%? Mallon 8a xreiastoume ena xarth posostwn sthn aktoploia pou 8a mas deixnei kai tous tyxon koumparous gia pan endexomeno!

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύθηκε το Ετήσιο Δελτίο του 2006, μέσα στο οποίο περιλαμβάνονται ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη χρονιά που πέρασε (στοιχεία μεταφορικής κίνησης, μερίδια αγοράς, κλπ) αλλά και οι προοπτικές της εταιρείας για το 2007.

Link to comment
Share on other sites

Στο site της εταιριας,εψαξα λιγο στην ηλεκρονικη κρατηση εισητηριων κ βγαινουν τα εξης

ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΝΙΑ μεχρι 11/7 με το HIGHSPEED 5,για πιο μετα δεν υπαρχει δρομολογιο.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΙΟΣ-ΛΕΣΒΟΣ μεχρι 10/9 με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,για πιο μετα δεν υπαρχει δρομολογιο.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟΣ μεχρι 10/9 με τον ΠΗΓΑΣΟ,για πιο μετα δεν υπαρχει δρομολογιο.

Συμπερασμα(υποθετω) 12/7 βγαινει το Ν.ΧΙΟΣ κ 11/9 η ΑΡΙΑΔΝΗ..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο το marinews η ειδηση

Αναβλήθηκε για τις 27 Ιουλίου η Γενική Συνέλευση της Hellenic Seaways. Πέντε μόλις ημέρες μετά την Γενική Συνέλευση των Μινωϊκών Γραμμών. Το αίτημα κατέθεσε ο πρόεδρος των Μινωϊκών, Στέλιος Σαρρής, για τις Mινωϊκές που έχουν το 33,35% στην HSW. Εκπροσωπήθηκε το 77,29% των μετοχών ήτοι 59.984.937 μετοχές

Από την Γενική Συνέλευση απουσίαζε ο μεγαλομέτοχος Πάνος Λασκαρίδης και ο πρόεδρος του Δ.Σ. Κωνσταντίνος Κληρονόμος.

Link to comment
Share on other sites

Ο προγραμματισμος της εταιρειας επεσε εντελως εξω οσον αφορα το Αριαδνη.Ετσι το πλοιο ετοιμο ουτε τον Ιουλιο θα ειναι (επαληθευοντας πολλους απο το forum) αλλα ρεαλιστικα πλεον το Σεπτεμβρη θα ειναι ετοιμο.Σεπτεμβρη θα αρχησει δρομολογια οποτε θα γινει και η σκαντζα με το Χιος που θα ανευει στα κανονικα του δρομολογια Χιο-Μυτηληνη και με τη σειρα του το Μυκονος θα παει Σαμο.Οπως αναφερθηκε το Χιος 10 του μηνος θα ειναι ετοιμο στον Πειραια.Τελος ειναι πιθανο στα εγκαινια του Χιος να ανακοινωθει το χτισιμο και τριτου ξαδελφου.Και το αναφερω 'ξαδερφο' γιατι στοχος ειναι να εχει καποια μετρα περισσοτερο μηκος.Οι μηχανες εχουν παραγγελθει εδω και καιρο.Το ναυπηγειο παιζεται αλλα μαλλον θα ειναι στην Ελλαδα.Για νεοτερες πληροφοριες πολυ συντομα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πολύ ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις έγιναν σήμερα, στα πλαίσια της ενημέρωσης των δημοσιογράφων, από τη Διοίκηση της εταιρείας . Παραθέτω τα σημαντικότερα σημεία:

Η πορεία της εταιρείας το 2007

Αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας το 2007, ο κ. Ν. Αρμάος σημείωσε: «Μέχρι τα μέσα Ιουλίου, τα έσοδα παρουσιάζουν αύξηση 12% σε σχέση με το 2006 και ο ρυθμός αναμένεται να αυξηθεί με τη δρομολόγηση των νέων πλοίων Νήσος Χίος και Αριάδνη» και συμπλήρωσε «Επίσης, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αναχρηματοδότηση του δανεισμού της, με νέο ομολογιακό δάνειο 154 εκ. €, δεκαετούς διάρκειας. Οι ευνοϊκοί όροι του δανείου, αποδεικνύουν την εμπιστοσύνη του χρηματοοικονομικού κλάδου στην εταιρεία μας».

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που αναφέρθηκε και αναμένεται να επηρεάσει τα αποτελέσματα του 2007, είναι πως η εταιρεία λόγω της σύναψης συμβολαίων αντιστάθμισης του κινδύνου (hedging) αύξησης των τιμών του πετρελαίου, προμηθεύεται σήμερα καύσιμα σε τιμές μειωμένες κατά 15% σε σχέση με τις τρέχουσες.

Επενδυτικό Πρόγραμμα ύψους € 250 εκ.

Ο κ. Γ. Στρίντζης παρουσίασε το νέο Επενδυτικό Πρόγραμμα της εταιρείας, ύψους € 250 εκ., που αφορά στη ναυπήγηση ή την αγορά νέων πλοίων μικρής ηλικίας. Όπως δήλωσε ο κ. Στρίντζης «Στόχος της Hellenic Seaways είναι η ανανέωση και περαιτέρω ενίσχυση της εταιρείας στην ελληνική ακτοπλοΐα, με διεύρυνση μεριδίων αγοράς και την είσοδο σε νέες γραμμές, καθώς και η επέκταση σε νέες διεθνείς αγορές, με κύριο στόχο την Ανατολική Μεσόγειο χωρίς να αποκλείονται άλλες αγορές».

Προς την κατεύθυνση αυτή, ήδη έχει πραγματοποιηθεί η αγορά δύο κυρίων μηχανών για την επίσπευση του χρόνου ναυπήγησης του πρώτου νεότευκτου πλοίου, ενώ οι διαπραγματεύσεις με ναυπηγεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό βρίσκονται σε εξέλιξη.

Επίσης, η εταιρεία, στα πλαίσια της εφαρμογής της πολιτικής της για την παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου στα πληρώματα των πλοίων της, βρίσκεται στη, φάση του σχεδιασμού για την οργάνωση και λειτουργία κέντρου εκπαίδευσης (training center) των πληρωμάτων της, το οποίο θα δημιουργηθεί στο νέο κτίριο της Hellenic Seaways.

To training center σχεδιάζεται ώστε, με τη χρήση προσομοιωτών γέφυρας πλοίου καθώς και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, να παρέχει εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας στους Αξιωματικούς και τα πληρώματα των πλοίων της εταιρείας.

Είναι φανερό πως με ξεκάθαρη μετοχική σύνθεση, η εταιρία απέκτησε την ευελιξία που χρειάζεται για να κινηθεί άμεσα και να ανταποκριθεί στις νέες εξελίξεις. Όσο για τα σενάρια σχετικά με τα νέα πλοία και τις νέες γραμμές… καλά να είμαστε και να γράφουμε!!!! :P

Link to comment
Share on other sites

H Marenco εχει ηδη αναλαβει το χτισιμο και του 3ου ξ-αδερφου.Μεχρι τα μεσα/τελη Αυγουστου θα εχει ανακοινωθει και το ναυπηγειο, το οποιο μπορει να ειναι και μεγαλη εκπληξη και οι υπολοιπες σχετικες λεπτομερειρες.

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε εδω? Αλλαξε ο Μανολιος? :P:confused:

Απο το www.marinews.gr

Σε τροποποίηση των δημοσιευμένων λογιστικών της καταστάσεων προχώρησε η Hellenic Seaways. Απόφαση την οποία έλαβε το ΔΣ μετά από αίτημα των Μινωϊκών που είναι και μεγαλομέτοχος της εταιρείας και η οποία υπερψηφίστηκε, με ποσοστό 97,4%, από τη σημερινή Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, τα ολικά αποτελέσματα εκμετάλλευσης να μειωθούν από τα 10,4 στα 6,4 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη από τα 10,8 στα 6,7 εκατ. ευρώ.

Όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας

«- κύριος παράγοντας μεταβολής είναι η μη αναγνώριση εσόδου προμερίσματος θυγατρικής εταιρίας ύψους 3,47 εκατ. ευρώ.

- οι αλλαγές γίνονται με στόχο την ομαλή προσαρμογή στη μετάβαση προς την υιοθέτηση των διεθνών λογιστικών προτύπων».

Η πλευρά του μετόχου Απόστολου Βεντούρη τόνισε ότι η Διοίκηση της HSW προχώρησε στην τροποποίηση κάτω από το βάρος των καταγγελιών που έχουν γίνει σε βάρος της και της επερχόμενης δικαστικής διαμάχης.

Η διοίκηση της HSW τόνισε ότι τα κέρδη των θυγατρικών της Hellenic Seaways μεταφέρονται από τη χρήση του 2006 σε αυτή του 2007.Οι Μινωϊκές εξέφρασαν την στήριξή τους στη διοίκηση της HSW.

Αποριες ασχετου απο οικονομικα ανθρωπου γι αυτο δειξτε κατανοηση..

1) Τα νεα λογιστικα προτυπα επιτρεπουν τη μεταφορα και την εμφανιση κερδων απο θυγατρικες στο επομενο ετος?

2) Στη Hellenic δε λεγανε οτι ολα ητανε με βαση τα νεα διεθνη λογιστικα προτυπα? Γιατι αυτες οι διορθωσεις τωρα?

Link to comment
Share on other sites

Αφού δηλώσω την παντελή άγνοιά μου περί οικονομικών, ισολογισμών, ΔΛΠ κλπ και πολύ περισσότερο περί της συγκεκριμένης υπόθεσης…θα ήθελα να επισημάνω ένα σημείο από το σχετικό σημερινό δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής.

Την τροποποίηση των δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων ενέκρινε χθες η εξ αναβολής τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της Hellenic Seaways (HSW) με στόχο την ομαλή προσαρμογή στα Διεθνή Λογιστικά πρότυπα αλλά και για να μην παραμείνει όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά καμιά σκιά στο συγκεκριμένο θέμα…

http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/07/28/1392365.htm

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι πράγματι υπήρχε κάποια «σκιά»…μικρή ή μεγάλη, δεν έχει σημασία.

Και ότι δεν ήταν και τόσο «γραφικοί» όσοι «σκιαμαχούσαν», έστω και με τρόπο «γραφικό».

Link to comment
Share on other sites

Σε αναφορά του post του χρήστη Neptune και την αναδημοσιευση περιεχομένου αυτού σε Δελτίο Τύπου σας γνωστοποιούμε οτι η απαραίτητη επιστολή εστάλη προς διευκρίνηση όπως αναφέρθηκε και εδώ.

Παρόλο που το συγκεκριμένο σχόλιο προστέθηκε στο δελτίο τύπου της συγκεκριμένης εταιρείας προφανώς εκ παραδρομής, με την ευκαιρία ας υπενθυμίσουμε στα μέλη μας, της συμφωνία με τους ορους συμμετοχής του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Αποριες ασχετου απο οικονομικα ανθρωπου γι αυτο δειξτε κατανοηση..

1) Τα νεα λογιστικα προτυπα επιτρεπουν τη μεταφορα και την εμφανιση κερδων απο θυγατρικες στο επομενο ετος?

2) Στη Hellenic δε λεγανε οτι ολα ητανε με βαση τα νεα διεθνη λογιστικα προτυπα? Γιατι αυτες οι διορθωσεις τωρα?

1. Ακόμα και αν ήσουν γνώστης των οικονομικών, ακόμα και αν είχες ειδίκευση σε θέματα ΔΛΠ, θα ήταν λίγο δύσκολο να ερμηνεύσεις μια απόφαση της HSW σε σχέση με τα οικονομικά της, βάσει των σχολίων του marinews :D

2. Τα αποτελέσματα της εταιρίας σύμφωνα με τα ΔΛΠ, δεν άλλαξαν σε τίποτα. Οι αλλαγές αφορούν μόνο τα αποτελέσματα του 2006, σε επίπεδο μητρικής εταιρίας, όπως αυτά προκύπτουν από τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου βάσει των ΔΛΠ, δεν μεταβάλλονται και παραμένουν 10,1 εκατ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Ο χρωματισμός του marinews είναι γνωστός και δεδομένος. Το ίδιο και η αγάπη του Βεντούρη στις αγωγές και στις ανακοινώσεις.

Όλα αυτά όμως δεν αναιρούν το γεγονός! Και το γεγονός είναι ότι έχουμε την τελευταία στιγμή τροποποίηση των οικονομικών στοιχείων. Με βάση τα οποία προκύπτουν ζημίες αντί για κέρδη. Ακόμα κι αν τα κέρδη μεταφερθούν στη χρήση του 2007 γιατί δεν γινόταν εξαρχής και χρειάστηκε να γίνει όλος αυτός ο σαματάς? :D

Εδώ κατά καιρούς έχουν ακουστεί πολλές υποθέσεις και σενάρια όπως:

-αν έγινε πραγματική η εικονική πώληση των ταχύπλοων της ΝΕΛ στην Ερυθρά

- αν υπήρξε πραγματικό ενδιαφέρον εξαγοράς της HSW ή ήταν τέχνασμα για να ανέβει η μετοχή

Γενικά προσπαθούμε να μην τρώμε ό,τι μας σερβίρουν, αλλά να το ψάχνουμε το θέμα και πολύ καλά κάνουμε κατά τη γνώμη μου. Αφού όμως είμαστε "υποψιασμένοι" ε δεν μπορεί τώρα που έχει βουίξει ο τόπος να λέμε ότι έγινε μια ψιλοαλλαγούλα, φταίει το marinews και όλα καλώς καμωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά όμως δεν αναιρούν το γεγονός! Και το γεγονός είναι ότι έχουμε την τελευταία στιγμή τροποποίηση των οικονομικών στοιχείων. Με βάση τα οποία προκύπτουν ζημίες αντί για κέρδη.

Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά, ούτε καν το marinews δεν αναφέρει πως η εταιρία παρουσίασε ζημιές. Καταλαβαίνω πως δεν γίνεται μέσα από δημοσιεύματα να γίνουμε όλοι σαΐνια στα οικονομικά, οπότε καλό θα ήταν να ρίχνουμε και μια δεύτερη ματιά πριν βγάλουμε συμπεράσματα.

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο, αλλά και όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα της Ναυτεμπορικής και του euro2day, η εταιρία δεν παρουσιάζει ζημιές, παρά την τροποποίηση των αποτελεσμάτων. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου παραμένουν θετικότατα.

Από εκεί και πέρα ο καθένας επιλέγει τις πηγές από τις οποίες θέλει να ενημερώνεται. Όλοι έχουν δώσει σημεία γραφής και όλοι κρίνονται. Και όπως πολύ σωστά λες δεν πρέπει να τρώμε ότι μας σερβίρουν γιατί γνωρίζουμε πλέον και από μαγειρέματα…

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ακομα και σε μια χρηματο-οικονομικη κοινωνια και με τροπο σκεψης οπως αυτον που μας εμφυτευεται παιδιοθεν, οι αριθμοι δεν λενε παντα την αληθεια, πολλες φορες ουτε καν τη μιση. Δε νομιζω οτι εχει και τοση σημασια τελικα αν η HSW εχει πεντε δεκαρες καθαρο κερδος η πεντε δεκαρες χασουρα κατα την τελευταια χρηση. Η καθε μια εταιρεια εχει τα δυνατα της σημεια, τις αδυναμιες της, εχει ευκαιριες που μπορει να εκμεταλλευτει μεσα στην αγορα/βιομηχανια που δραστηριοποιειται, υπαρχουν και πραγματα που μπορουν να απειλησουν την κερδοφορια/βιωσιμοτητα της.

Οποια κι αν ειναι αυτα, οποια κι αν ειναι τα αποτελεσματα των δυο εταιρειων περυσι, υπαρχει κατα τη γνωμη μου ενα αδιαμφισβητητο γεγονος: το γεγονος οτι η μια εταιρεια ειναι σε πορεια αναπτυξης και ανθισης, ενω η αλλη βρισκεται σε πορεια περιορισμου των ζημιων που εχουν συσσωρευθει απο λανθασμενες -εκ των πραγματων- κινησεις που εγιναν τα παρελθοντα ετη. Απο τη μια δηλαδη εχουμε μια ΝΕΛ που σωθηκε απο το χειλος του γκρεμου και προσπαθει ακομα να ορθοποδησει και εν συνεχεια να αναπτυχθει. Τι κινησεις πρεπει να γινουν ωστε να ορθοποδησει πληρως και μετεπειτα να αναπτυχθει, το ξερουν οι διοικουντες της, το υποψιαζομαστε και εμεις. Απο την αλλη εχουμε την HSW που μετα απο χρονια ταλαιπωριας εχει πια μια σταθερη διοικηση, μια ευρωστη ιδιοκτησια, εναν διαρκως ανανεουμενο στολο και χειροπιαστα σχεδια αναπτυξης για το μελλον.

Θελω να πω δηλαδη πως ακομη κι αν εχει γινει καποια παρανοηση στα αποτελεσματα, δεν ειναι ικανη να αλλαξει τη γενικοτερη εικονα της εταιρειας η οποια φωναζει απο μακρια αναπτυξη. Ασχετα με κινησεις σε σχεση με τα μεγαλυτερης ηλικιας πλοια οι οποιες δεν μας αρεσαν, η HSW εχει μπει σε ενα συγκεκριμενο δρομο προς τα μπρος, ειτε με το ενα σετ αποτελεσματων, ειτε με το αλλο. Αυτη πιστευω οτι ειναι τελικα και η ουσια.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/08/30/1405398.htm

Hellenic Seaways: Προσφορά 100.000 ευρώ στους πυροπαθείς

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2007 18:01 Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το

Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της Hellenic Seaways με ανακοίνωσή του εκφράζουν την οδύνη τους για τις καταστροφικές πυρκαγιές που πλήττουν τη χώρα μας τις τελευταίες ημέρες.

Ως ελάχιστο δείγμα ευαισθησίας και συμπαράστασης προς τα θύματα των πληγέντων περιοχών, προσφέρουν στον Ειδικό Λογαριασμό Αρωγής Πυροπαθών ποσό ύψους 100.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Νεο πλοίο μεταφοράς φορτηγών (ro-rο) απέκτησε η Ηellenic Seaways, στο πλαίσιο υλοποίησης του επενδυτικού της προγράμματος. Το νέο πλοίο, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι αδελφό του Ocean Traler και αναμένεται, μετά τις απαραίτητες μετασκευές, να χρησιμοποιηθεί στις διεθνείς γραμμές που έχει αναπτύξει η εταιρεία (Κόρινθος-Βενετία).

Επισημαίνεται ότι το νέο απόκτημα της Hellenic Seaways είναι το πέμπτο πλοίο ro-ro που περιλαμβάνει ο στόλος της. Είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα χρόνια η αγορά των πλοίων Ocean Trailer, Cielo Trailer, Nave Trailer, και Celtic Sun. Το νέο πλοίο είναι χωρητικότητας 2.200 lane meters και είναι το μεγαλύτερο του στόλου.

Στην ανάπτυξη του τομέα των πλοίων ro-ro είχε αναφερθεί και ο βασικός μέτοχος της Ηellenic Seaways, Πάνος Λασκαρίδης, στη διάρκεια της τελευταίας συνέντευξης Τύπου που είχε δώσει η διοίκηση της εταιρείας, παρουσιάζοντας το νέο επενδυτικό της πρόγραμμα 2008-2010. Είχε τονίσει ότι τα πλοία αυτά είναι απαραίτητα, καθώς αναμένεται αύξηση της διακίνησης φορτίων.

Επίσης, όπως είχε δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γεράσιμος Στρίντζης, «στόχος είναι η διεύρυνση μεριδίων αγοράς, η είσοδος σε νέες γραμμές, καθώς και η επέκταση σε νέες διεθνείς αγορές, με κύριο στόχο την Ανατολική Μεσόγειο, χωρίς να αποκλείονται άλλες αγορές».

Στην ίδια συνέντευξη είχε αναφερθεί ότι η εταιρεία προτίθεται να ναυπηγήσει ή να αγοράσει τέσσερα τουλάχιστον πλοία και, προς την κατεύθυνση αυτή, ήδη έχει πραγματοποιηθεί η αγορά δύο κύριων μηχανών για την επίσπευση του χρόνου ναυπήγησης του πρώτου νεότευκτου πλοίου, ενώ οι διαπραγματεύσεις με ναυπηγεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό βρίσκονται σε εξέλιξη.

Δίνοντας ένα στίγμα των προθέσεων σε ό,τι αφορά τον τύπο των πλοίων, ο κ. Στρίντζης είχε αναφερθεί στα πλοία τύπου ro-ro και ropax που ζητούνται σήμερα διεθνώς, πλοία με μεγαλύτερες δυνατότητες στη μεταφορά φορτίου.

Επίσης, έκανε αναφορά στο κοινοτικό πρόγραμμα Marco Polo II, το οποίο επιδιώκει την αποσυμφόρηση των οδικών αξόνων, με τη μετατόπιση των βαρέων φορτίων, μέσω των θαλάσσιων οδών.

Αλλαγή ρότας στο «Αριάδνη»

Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Hellenic Seaways προτίθεται να ναυλώσει το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Αριάδνη» στη Minoan Lines για ένα περίπου δίμηνο (μέσα Ιανουαρίου μέχρι τέλη Φεβρουαρίου), προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στην κρητική εταιρεία να πραγματοποιήσει τις ετήσιες επιθεωρήσεις του στόλου της.

Πρόκειται για μία αναμενόμενη συνέργεια μεταξύ των δύο εταιρειών, καθώς το μέγεθος του «Αριάδνη» ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των γραμμών της Minoan και κυρίως στιας γραμμές της Αδριατικής. Στη συνέχεια, το πλοίο αναμένεται να επανέλθει στα δρομολόγιά του, στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά

ΠΗΓΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εχει αδερφο το OCEAN TRAILER? ;)

Link to comment
Share on other sites

Το OCEAN TRAILER από όσο θυμάμαι δεν έχει αδελφό πλοίο.Μόνο αυτό μοιάζει περισσότερο που μας λέει ο Απόστολος.Μήπως είναι αυτή η φήμη αγοράς που είχα ακούσει για κάποιο αδελφό του Celtic Sun και την είχα γράαψει εδώ?

Οπότε με βάση ότι άκουσα ότι βρίσκεται στην Λατινική Αμερική αυτό το αδελφό που πουλήθηκε σε Ελληνική εταιρία μήπως τελικά είναι αυτό ?

Link to comment
Share on other sites

Eχει αδελφο πλοιο,ειναι το KITAKAMI,απλα εχει καποιες μικροδιαφορες οπως κ το Νησος Χιος με το Νησος Μυκονος ,η ακομα κ το Ναιας ΙΙ με το Γκολντεν Βεργινα για παραδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλα το KISO το παλιό δέν έχει αδελφό. Του KITAKAMI το αδελφο ειναι το ISHIKARI! Απλά έχουν διαφορετική πλώρη.

Πάντως μάλλον η Ναυτεμπορική μπέρδεψε τα TRAILER. Συμφωνώ ότι η αγορά της HSW πρέπει να είναι το αδελφο του Med Trailer ή CELTIC SUN

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...